TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. júl. 10. 9h:19'
EZ A 325. JÁTÉKHETED, 323. FORDULÓD
326. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2198
Ingyenforduló: 0

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 82 bemész a 82. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Semmi fényt nem látsz odabent. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 414.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+48 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 384.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 384.]

lm 11 12 13 mozogsz 11 12 13
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [2. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [8. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Chara-din fattya van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (8 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [12. PONT.] Egy szőrös bozsót pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szőrös bozsó jobb lábát. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a szőrös bozsó testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a szőrös bozsó bal karját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szőrös bozsó fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 765 tapasztalati pontot kaptál. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy orbitális mackósajt van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A mackósajt kegyetlenkedik! Átszúrja egy bottal a fejét. A füléből zöldes folyadék ömlik, közben a mackósajt mosolyog. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orbitális mackósajt idétlen testét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 33 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 354.]

lm 14 18 mozogsz 14 18
Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [14. PONT.] Egy hordóagyú mameluk lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk jobb hátsó lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a hordóagyú mameluk bal hátsó lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (3 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a hordóagyú mameluk nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 30 aranyat. 2275 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [17. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy káoszteknőc van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a káoszteknőc testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a káoszteknőc testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A káoszteknőc belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 teknőcteknőt. (ld. enc.) 2163 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 339.]

vv 58 5 182 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot a 182. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 335.] Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 22 25 28 mozogsz 22 25 28
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [17. PONT.] Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [19. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [22. PONT.] Egy kputtyintó csalánt pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel gyengén megszurkálod a kputtyintó csalán testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 csepp ragasztót. 2359 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [21. PONT.] Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [23. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy törpemammut! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut oszlopos lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut bal vállát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a törpemammut bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A törpemammut agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sivatagi doareg! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sivatagi doareg testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a sivatagi doareg oszlopos lábát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 9 kaját. 2261 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 303.]

lm 29 30 33 mozogsz 29 30 33
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tüskés harci gromak! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak jobb vállát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak bal oldalát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tüskés harci gromak megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [27. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [30. PONT.] Egy sullárt veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a sullár hatalmas testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár bal hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. A sullár megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [33. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy halálosztó kain. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálosztó kain tüskés bőrét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálosztó kain tüskés bőrét. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a halálosztó kain testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a halálosztó kain, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál. [24 pontot használtál fel, van még 279.]

vv 58 58 5 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 277.] Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 275.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 273.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 34 36 39 mozogsz 34 36 39
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [32. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tyrannoszaurusz rex. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [35. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Egy Notermanthit veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a Notermanthi jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy arany papi karkötő, egy arany és egy fekete gyöngy. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dícséretet istenedtől. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [38. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Egy nagyobb terembe érkezel. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ongóliant van előtted! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant jobb lábát. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az ongóliant most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 obszidián függő, 2 arany, egy sárga erőöv, egy ezüst gyűrű, egy vasérc és egy vas dobónyíl. 2924 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [21 pontot használtál fel, van még 252.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 250.] Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 248.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 246.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 40 45 47 mozogsz 40 45 47
Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [38. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [40. PONT.] Egy velociraptor lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a velociraptor farkát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a velociraptor bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A velociraptor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [43. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [45. PONT.] Egy drónkeselyűt veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a drónkeselyű bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel felnyársalod a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A drónkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drónkeselyű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 madártollat. 530 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az utat. [46. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [47. PONT.] Egy fekete griffet veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff fejét. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a fekete griff bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 875 tapasztalati pontot kaptál. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [18 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 49 51 57 mozogsz 49 51 57
Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [49. PONT.] Egy vadász quwargot pillantasz meg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg bal első lábát. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [50. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [51. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a quwarg parafenomén fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [55. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [57. PONT.] Egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tompítás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Tguarkhan testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a Tguarkhan fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 vas dobónyíl. 1510 tapasztalati pontot kaptál. [15 pontot használtál fel, van még 213.]

vv 58 5 109 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+104 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 211.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 209.] Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 207.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FELTÁMADÁS (168. VARÁZSLAT)
Végre! Megtetted az utolsó lépést az életért, Leah ellenében folytatott harcban. Mostantól, ha valamilyen szörnyű oknál fogva, ellenségeid cselszövésének köszönhetően elhaláloznál, nem kell hónapokat bolyonganod az árnyvilágban! Elég ezt az egyszerű varázslatot alkalmaznod 0 VP-ért és 80 TVP-ért, és hopp! máris újra hús-vér testedben örvendezhetsz az életnek.
ARMAGEDDON (218. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Az Armageddon irdatlan hatalmú varázslat, amely annak idején kiszabadulva Dornodon irányítása alól, felégette a világot. Most azonban már megfelelően nagy a papi hatalmad, hogy kordában tudd ezt a varázslatot tartani, és mivel nem rúnamágiaként, hanem istened ellenőrzése mellett használod, bizonyos lehetsz benne, hogy nem fog elszabadulni. Az Armageddon hatására egy koncentrált tűzoszlop csap le az égből, és szintenként 1D12 sebzést okozva, szinte szénné égeti a célpontot. Ezután a tűzoszlopot gyorsan megszünteted, nehogy tombolva elszabaduljon. Az Armageddon használata persze nem olcsó mulatság: elmondása 100 varázspontot és egy lótuszvirágot igényel. Tűzvarázslat, tehát a különböző, tűzvarázslatokat erősítő hatások ezt is tovább erősítik, viszont tökéletes védelmet nyújt ellene a védelem a tűztől.
TEKNŐCTEKNŐ (416. TÁRGY)
Leölve szerencsétlen káoszteknőcöt, lefeszegetheted-lemetszheted teknőjét, és úgy ahogy ki is pucolhatod belőle a hús és egyéb belsőség-maradványokat. Persze az alaposabb megmunkálás, kiszárítás későbbre marad. Mire jó ezt az irdatlan nagy és irdatlan nehéz teknőcteknő? Találd ki magad!

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 323. fordulód.

erő : 46
iq : 34
ügyesség : 44
egészség : 32
szerencse: 41
tudatpont: 42/ 2
szint : 29
támadás : 26
védekezés: 58
életpont : 452/410
varázspt : 1021/600
pszi pont: 163/ 56
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 20 %
jellem: jó (777)
pénz : 3787 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 35 év
tul.pont: 5
kép.pont: 3
EFejl: 12 TU

Eddig összesen 2633 szörnyet (28 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 49431 TP-t kaptál. Jelenleg 2616393 TP-d van. A következő szinthez még 383607 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 322. fordulódban 19533 arany került a bankszámládra. 19630 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << vasalt bunkó (210%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bumeráng (15-17.); vashegyű nyíl (18-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 9/05  ökölvívás: 1/69  szúrófegyverek: 35/39  vágófegyverek: 9/54
  ütőfegyverek: 20/58  lőfegyverek: 31/68  dobófegyverek: *21/00

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 40/17  nyomkövetés: (02) 88/26  mászás: (03) 7/24  csapdakészítés: (04) 20/05
  csapdaészlelés: (05) 10/78  gyógyítás: (06) 24/71  titkosírás: (07) 6/66  felderítés: (08) 26/01
  szörnyidomítás: (09) 10/36  teológia: (10) 43/30  taumaturgia: (11) 75/64  szerencsejáték: (12) 8/64
  zene: (13) 10/96  szörnyismeret: (14) 16/62  pszi: (15) 19/47  zárnyitás: (16) 9/74
  vadászat: (17) 5/05  bányászat: (18) 27/93  úszás: (19) 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 200 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynô (#269) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés varázsszem varázsenergia
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Villámcsapás (#50)pszi ôselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Villámcsapás (#50)purifikátor (#157)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)ôsdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)