TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. júl. 13.  14h:41'
 EZ A 325. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
 326. játékheted kezdete: júl. 13.
 A következő fordulódat azonnal
 betápláljuk, amint megkapjuk.
  | KALANDOZÓ: #2351
 SZÁMLA   : XXXX
 ZSETONOK : 2160
  | 
WHITE NOR WACAK KALANDJAI 
| be 85             |     bemész a 85. titkos labirintusba 
 | 
Alaposan  felméred  a  terepet,  majd  hozzálátsz  a  kutatáshoz.  Eredménnyel!  Megvan  a  bejárat.  Semmi  fényt  nem látsz 
odabent.  Varázsolni  kezdesz.  Bizsergető,  csípős  érzés  fut  végig  rajtad.  Kimondva  az  utolsó  varázsszót,  létrehoztad  a  
tündérfény  varázslatot!  A  kézfejed  halványan  világítani  kezd.  [-1  varázspont.]  Beóvakodsz,  rettegve  az  odabent  váró  
rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 487.] 
| dd 187 268 151    |      eldobod a 187. tárgyat a 268. tárgyat a 151. tárgyat 
 | 
Elhajítasz 1 mérg. vasnyilat. Elhajítasz 2 gromak bőrt. Elhajítasz 1 szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 487.] 
| t 126 1           |      támadod a 126. szörnyet 
 | 
FT 126 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 487.] 
| t 230 1           |      támadod a 230. szörnyet 
 | 
FT 230 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 487.] 
| lm 3 17 19        |      mozogsz 3 17 19 
 | 
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten 
tapasztalod,  hogy  a  tájékozódást  tovább  bonyolítandó,  egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy feliratot látsz a falon: 
"Figyelmeztetés:  igaz  ugyan,  hogy  a  labirintusban  lakó  zoloboo  nagysámán  irtózatos mennyiségű kincset halmozott fel, 
mégis,  a  kockázat nagyon nagy: A Felszínre ugrás és a Kényszerport varázslatok ismerete nélkül nem biztos, hogy érdemes 
belevágni."  Milyen  kedves!  Elértél  a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.] Varázsolni kezdesz. Ismerős 
meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [16. 
PONTON  vagy.]  Egy  kis  szobába  érkezel. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zoloboo törzsfő 
van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. 
Ellenfeled    varázstudó!    Elmond  magára  egy  elektromos  pajzs  varázslatot.  Üdvözlésképpen  egy  tűzgolyó  varázslatot  
eresztesz  meg  ellenfeled  irányába. 141 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány 
lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo törzsfő bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) 
Véres nyál csordul ki a zoloboo törzsfő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed  a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  10  mérg.ubuk  dobónyílat.  1627  tapasztalati  pontot  kaptál. 
Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  fúvócsövet  és  15  mérg.  ubuk  tüskét.  Egy  zoloboo  sámán  lakik  itt. Fegyvere egy 
mandibulakasza. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. 
Gyorsan  felraksz  egy  tompítás  varázslatot.  Egy  elektromos  pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy 
tűzgolyó  varázslatot  eresztesz  meg  ellenfeled  irányába.  132  életpontot  sebeztél.  Egy  a  halál  szava varázslattal köszönt 
csatapartnered.    Semmi    hatás!    Szemöldöködet   ráncolva,  lélegzetedet  visszafojtva  koncentrálsz,  hogy  a  hosszú  íjjal  
célbatalálj.  Elrepül  5  vashegyű  nyíl.  Lövedékeiddel  perforálod  a  zoloboo sámán bal lábát. (5 támadással 100 életpontot 
sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed  a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  1  varázskövet.  2000  tapasztalati  pontot kaptál. Átkutatod a 
szörnyet.    Találsz    nála  1  mandibulakaszát  és  3  fokhagymát.  Az  út  végetér  -  egy  zsákutca!  [19.  PONT.]  Kezed  lágy  
mozdulatokba  kezd,  miközben  a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal 
előhívod  a  kényszerport  varázslatot!  [-7 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [26. 
PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 475.] 
| lm 27 28 29       |      mozogsz 27 28 29 
 | 
Hangtalan  léptekkel  osonsz  előre.  Ahová  most  értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Rövid szisszenés, de 
mire  felkapod  a  fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán 
érezni  kezded  a  bénító  mérget,  amely  a  tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová 
most  beléptél.  [28.  PONT.]  Egy  szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zoloboo törzsfő. Kicsit sokat tud ez az 
állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... 
A  csata  nem  lesz  könnyű:  célpontod  elektromos  pajzs  varázslatot  rak  magára.  Egy  tűzgolyó  varázslattal  köszöntöd a 
másikat.  136  életpontot  sebeztél.  A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű 
nyíl.    Alaposan    megsorozod   a  zoloboo  törzsfő  testét.  (4  támadással  76  életpontot  sebezve.)  Yeeee!  Lenyomtad  az  
ellenfeledet, esélye sem volt. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed   a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  8  mérg.ubuk  dobónyílat.  1627  tapasztalati  pontot  kaptál.  
(Varázsolsz:)  Gyorsan  semlegesíted  a  mérget.  Varázsolni  kezdesz.  A  földből  energia  áramlik  testedbe.  Megidézted  a 
méregsemlegesítés  varázslatot!  A  varázslat  az  agyadban  lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Haladsz előre. Ahová 
most  értél,  az  a  T-elágazás  kell,  hogy  legyen.  [27.  PONT.]  Elszántan  mész  előre.  Egy  nagy vasalt ajtó jelent átmeneti 
akadályt.  Lenyomod  a  kilincset:  Sajnos  be  van  zárva.  Előkapod  a  roxati  zárfalót,  és  megpróbálod  kinyitni.  Sikerült!  
Bekukkantasz    a  kis  terembe.  [29.  PONT.]  Egy  áeratikus  hasnyákot  pillantasz  meg.  Úgy  döntesz,  itt  az  ideje,  hogy  
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. 
Ellenfeled    elektromos    pajzs  varázslattal  készül  a  csatára.  Egy  a  halál  szava  varázslattal  köszönt  csatapartnered.  A  
támadásnak    -   hála  az  égnek  -  semmi  eredménye  sem  volt.  Mielőtt  közelharcba  bocsátkoznál,  bumerángot  ragadva  
megsorozod  ellenfeledet.  Elrepül  3  bumeráng.  Lövedékeiddel  perforálod  az  áeratikus  hasnyák testét. (3 támadással 23 
életpontot    sebezve.)    A    szörny    hősugarat   lő  ki!  Villámgyorsan  félrepördülsz.  Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  biami  
kvazárlándzsát.  Meglengetve  a  biami  kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az 
áeratikus  hasnyák  nyakát.  (3  támadással  142  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 
támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. 
Az  áeratikus  hasnyák  farkával  meglegyinti  a  válladat.  (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja 
tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 
támadástól  6  életpontot  vesztesz.)  A  lény  huhog!  31 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb 
karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Felhasználva  a  sullár  hólyagot,  szereztél  4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van 
még 463.] 
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [30. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy 
őrposzt  is  lehetne.  [31.  PONT.]  Mély,  misztikus  hangon  kántálni  kezdesz.  Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy 
utolsó  kézmozdulattal  kisütöd  a  kényszerport  varázslatot!  [-7 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő 
cuppan  egyet,  és  elteleportálsz  a  32.  PONTRA.  A  folyosón,  a  falhoz  lapulva  mész  tovább.  A  gyér  világításnál  gyors 
pillantást  vetsz a térképre. [33. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! 
Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el. [9 pontot használtál fel, van még 454.] 
Isteni  kapcsolatot  létesítesz.  Megtalálod  az  oltárt,  és  imádkozni  kezdesz.  Egy  óra  telik  el  buzgó  mormolással. Forró, 
simogató  fuvallat  szalad  végig  hátadon.  Az  imád  meghallgatásra  került.  (+78 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati 
képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 424.] 
| h 313             |     használod a 313. tárgyat 
 | 
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 424.] 
| lm 34 42 42       |      mozogsz 34 42 42 
 | 
Amikor  betoppansz,  éles pillantást vetsz minden sarokba. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy 
egy zoloboo sámán. Fegyvere egy mandibulakasza. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. 
Hatalmadat  demonstrálandó,  mormolni  kezdesz.  Létrejött  egy  tompítás. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs 
varázslat!  Üdvözlésképpen  egy  tűzgolyó  varázslatot  eresztesz  meg  ellenfeled  irányába.  132 életpontot sebeztél. Mélyen 
koncentrálva,    ellenfeled    megidéz    egy    éhínség    varázslatot,   majd  rád  küldi.  Szerencsére  nem  hatott  rád.  Mielőtt  
összecsapnátok,  a  hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo 
sámán  testét.  (4  támadással  87  életpontot  sebezve.)  A  zoloboo  sámán  szemében  félelem  villan, aztán lassan lehúnyja, 
miközben lelke kitör testének fogságából. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed  a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  1  varázskövet.  2000  tapasztalati  pontot kaptál. Átkutatod a 
szörnyet.  Találsz  nála  1 mandibulakaszát és 40 aranyat. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal 
előhívod  a  kényszerport  varázslatot!  [-7  varázspont.]  Egy  lépésnél  megfordul  veled  a  világ, és a következő pillanatban 
egészen  máshol  találod magad. [41. PONTON.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [42. 
PONT.]  Szoborrá  dermedsz,  amikor  észreveszed, hogy egy zoloboo törzsfő van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a 
halálod napja. Szerinted pedig az övé. 
A  mészárlásra  kiszemelt  áldozat  elektromos  pajzs  varázst  lök  magára.  Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 131 
életpontot  sebeztél.  A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo törzsfő bal lábát. 
(3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed   a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  8  mérg.ubuk  dobónyílat.  1627  tapasztalati  pontot  kaptál.  
Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála 1 trófea nyakláncot. Egy zoloboo törzsfő lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs 
lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára. 
A  másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. A 
hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo törzsfő testét. (4 támadással 
77  életpontot  sebezve.)  A  zoloboo  törzsfő  összecsuklik,  majd  megpróbál  feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és 
elterül. Megölted. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed  a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  10  mérg.ubuk  dobónyílat.  1627  tapasztalati  pontot  kaptál. 
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 trófea nyakláncot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szubreális vámpír 
van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. 
Mormolsz,  majd  ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, 
majd  ellő  egy  a  halál  szava  varázslatot.  Szerencsére  nem  hatott  rád. A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de 
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Felhasználva  a  mandibulakaszát,  szereztél  1  szvó-ektoplazmát.  1768  tapasztalati  pontot kaptál. Valami mozog előtted! 
Közelebb  lopódzol.  Egy  zoloboo  sámán!  Fegyvere  egy  pengepajzs.  Rögtön  látod,  hogy  ez  nem  lesz  békés  találkozó.  
Felkészülsz az összecsapásra. 
Nem  árt  valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol 
valamit:  egy  elektromos  pajzs  varázslat!  Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 72 életpontot sebeztél. 
Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni 
kezdesz.  Megveted  a  lábad,  és  a  hosszú  íjjal  ellenfeledre  lősz.  Elrepül  5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo 
sámán  fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: 
előkapod  a  biami  kvazárlándzsát.  Elszántan  a  másikra  rohansz.  Biami  kvazárlándzsával  több  döféssel  felnyársalod  a  
zoloboo  sámán  bal  vállát.  (5  támadással  214  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel  épp  hogy megszúrod a zoloboo sámán 
testét.  (1  támadással  20  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+5  életerő).  Elegáns  támadássorozat eredményeként több 
vágást  kapsz  az  oldaladra  és  a  lábadra.  (3  támadástól 67 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő 
pillanatban  apró  villámok  cikáznak  feléd.  Alig  pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem 
villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed  a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  1  varázskövet. Messze hajítod a vacak kis pszi elementál lord 
trófeát,  és diadalmasan beszerzel egy zoloboo sámán trófeát. 3636 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz 
nála  1  pengepajzsot,  1  láthatatlan  köpenyt,  1 gyöngysort, 1 nagy aranykulcsot és 1 sárga erőövet. Rövid körbevizsgálódás 
után  találsz  egy  bronzból  öntött  nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő 
nagy  aranykulcs  nyitja  a  ládát.  Mohón  felnyitod  a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, 
alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 1 ametiszt medál, 1 hro formázó minta (ld. 
 enc.),  1  bíbor  erőöv,  2 jégszív, 5 gyógykenőcs, 3 ilkin érc, 1 kristálygömb, 4 kőszem és 400 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. 
Egyhelyben toporogsz. 
[6 pontot használtál fel, van még 418.] 
Az  út végetér - egy zsákutca! [43. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 2. 
PONTRA. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[3 pontot használtál fel, van még 415.] 
| vv 58 58 5        |      elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot 
 | 
Gyorsvarázsolsz!  A  gyógyító  energia  a testedbe áramlik (+92 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 
413.] 
Beizzik  a  turbómágia.  A  gyógyító energia a testedbe áramlik (+51 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van 
még 411.] 
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál 
fel, van még 409.] 
| bb 310 425 441    |      beraksz a bankba a 310. tárgyat (425 darabot) 
 | 
Beraksz  a  bank  széfjébe  7  galachmitot.  Beraksz  a  bank  széfjébe  1  pengepajzsot.  Beraksz a bank széfjébe 1 láthatatlan 
köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 409.] 
| lm 905 18 22      |      mozogsz 905 18 22 
 | 
Minden  lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[0 pontot használtál fel, van még 409.] 
| vv 58 5 5         |      elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot 
 | 
Gyorsvarázsolsz!  A  gyógyító  energia  a  testedbe  áramlik  (+1 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 
407.] 
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál 
fel, van még 405.] 
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál 
fel, van még 403.] 
| lm 900 24 18      |      mozogsz 900 24 18 
 | 
Mostantól  nem  foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el 
ahhoz a ponthoz. 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[0 pontot használtál fel, van még 403.] 
Egyhelyben toporogsz. 
Az út végetér - egy zsákutca! [5. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, 
csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled 
a  világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [35. PONTON.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [37. 
PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy miksziszi húsgólem van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni 
az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. 
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 50 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és 
a  hosszú  íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a miksziszi húsgólem fejét. (4 támadással 47 
életpontot  sebezve.)  Fegyvert  váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre 
rontasz.    Biami   kvazárlándzsával  tökéletesen  perforálod  a  miksziszi  húsgólem  nyakát.  (5  támadással  163  életpontot  
sebezve.)  Vámpírtőrrel  párszor  épp  hogy  megérintgeted  a  miksziszi  húsgólem  jobb  lábát.  (3 támadással 31 életpontot 
sebezve.)    Vámpirizálsz   (+7  életerő).  A  miksziszi  húsgólem  meglegyint  mancsával,  de  csak  súrol.  (1  támadástól  32  
életpontot  vesztesz.)  A  lény  óriási  darabot  tép ki belőled. Még 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami 
kvazárlándzsával    megdöfködöd    a    miksziszi    húsgólem   testét.  (2  támadással  64  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel  
megkarcolod  a  miksziszi  húsgólem  rotható  testét.  (1  támadással  7  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+2  életerő). A 
miksziszi  húsgólem  meglegyint  mancsával,  de  csak  súrol.  (1  támadástól  33  életpontot  vesztesz.) A miksziszi húsgólem 
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Magad  mögé  lököd  a  pitiáner zoloboo sámán trófeát, és kiszedsz egy miksziszi húsgólem trófeát. 3117 tapasztalati pontot 
kaptál. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod 
kinyitni.  A  dolog  baj  nélkül  ment,  a  láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó 
fémkorong,  hajszál  híján  lenyakazva  téged.  (-25  életerő.)  Megnézed,  hogy  mi  a  zsákmány:  80  arany, 1 kristálygömb, 2 
Eldereth  szilánk,  2  amniosz,  10  gyöngymangó,  6  fekete  gyöngy,  4 pirkit, 1 fűszertartó, 1 gromak páncél és 2 szent jogar. 
Gyorsan  kiüríted  a  ládát.  Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [2. PONTRA.] [6 pontot használtál fel, 
van még 397.] 
| vv 58 5 109       |      elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot a 109. varázslatot 
 | 
Szupersebesen  mormolsz.  A  gyógyító  energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, 
van még 395.] 
Fürgén  varázsolsz!  A  gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 
393.] 
Hihetetlen  sebességgel  varázsolsz.  Elhagyva  a  sötét  labirintust,  kiteleportálsz  a  felszínre.  [-24  varázspont.]  [2  pontot  
használtál fel, van még 391.] 
  ENCYCLOPEDIA FANTASIA 
FÉNYAURA (211. VARÁZSLAT) 
Ha    elmondod    a  fényaura  varázslatot,  istened  szent  ragyogó  fénnyel  vesz  körbe!  Ennek  eredményeképp  ha  gonosz  
teremtményekkel  harcolsz  -  beleértve  a kalandozókat is - ellenfeled 4D10 sebzést szenved el minden közelharc körben. A 
semleges jellemű ellenfelek mindössze 3D5 pontot sebződnek. A fényaura elhelyezéséhez 5 TVP-re, 40 VP-re és 20 aranyra 
van szükséged. 
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit  a  kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A 
formáló    minták   mind-mind  anyagba  zárt  mágikus  energiakoncentrátumok,  amelyeket  bonyolult  mágikus  procedúra  
folyamán  lehet  előállítani.  Ez  egy  Hro  formázó  minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a 
segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni. 
                             KARAKTERLAPOD 
White  Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! 
Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód. 
|  erő      : |  46      |  
|  iq       : |  34      |  
|  ügyesség : |  44      |  
|  egészség : |  32      |  
|  szerencse: |  42      |  
|  tudatpont: |  42/  3  |  
 |  |  
  | 
|  szint    : |   29      |  
|  támadás  : |   26      |  
|  védekezés: |   56      |  
|  életpont : |  453/434  |  
|  varázspt : |  1029/336 |  
|  pszi pont: |  163/112  |  
 |  |  
  | 
|  merészség: |  10/  5    |  
|  agresszió: |   3        |  
|  menekülés: |  20 %      |  
|  jellem: |  jó (777)     |  
|  pénz : |     988 arany  |  
|  halhatatlanság: |    2% |  
 |  |  
  | 
|  magasság: |   174 cm   |  
|  testsúly: |    64 kg   |  
|  életkor: |  28/ 35  év |  
|  tul.pont: |    5       |  
|  kép.pont: |    3       |  
|  EFejl: |      13  TU   |  
 |  |  
  | 
Eddig  összesen  2651  szörnyet  (18  ebben  a  körben)  és  1  kalandozót  öltél  meg. Ebben a fordulóban 36874 TP-t kaptál. 
Jelenleg  2653267  TP-d  van.  A  következő  szinthez  még  346733  TP  szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ősquwarg, 
quwarg  anyakirálynő.  Büszkén  hordod  a  varkaudar  invázió  vas  emlékérmét.  A  quwarg  rajzásban  leölt  quwargjaid:  3  
ősmágus,  9  ősquwarg.  A  324.  fordulódban  23736  arany került a bankszámládra. 23736 aranyat vehetsz fel a kamatokat is 
beleszámítva. 
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << vasalt bunkó (210%) << biami kvazárlándzsa (140%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bumeráng 
(15-17.); vashegyű nyíl (18-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0       KPCS: automatikusan minden kapcsolónál 
|   víziharc:  | 9/05 |  |   ökölvívás:  | 1/69 |  |   szúrófegyverek:  | 35/49 |  |   vágófegyverek:  | 9/54 |  | 
|   ütőfegyverek:  | 20/58 |  |   lőfegyverek:  | 31/70 |  |   dobófegyverek:  | 22/00 |  | 
Egyéb ismeretek (szint)
|   rejtőzködés:  | (01) 40/17 |  |   nyomkövetés:  | (02) 88/42 |  |   mászás:  | (03) 7/28 |  |   csapdakészítés:  | (04) 20/10 |  | 
|   csapdaészlelés:  | (05) 10/98 |  |   gyógyítás:  | (06) 24/71 |  |   titkosírás:  | (07) 6/66 |  |   felderítés:  | (08) 26/05 |  | 
|   szörnyidomítás:  | (09) 10/36 |  |   teológia:  | (10) 43/44 |  |   taumaturgia:  | (11) 75/82 |  |   szerencsejáték:  | (12) 8/73 |  | 
|   zene:  | (13) 10/96 |  |   szörnyismeret:  | (14) 16/62 |  |   pszi:  | (15) 19/57 |  |   zárnyitás:  | (16) 7/99 |  | 
|   vadászat:  | (17) 5/05 |  |   bányászat:  | (18) 27/93 |  |   úszás:  | (19) 10/81 |  | 
 *** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 200 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
 
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), 
*massza (#217), *quwarg anyakirálynô (#269), *miksziszi húsgólem (#126), 
*zoloboo sámán (#230)
Barátságosság:  trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), 
nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), 
jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6)             Auralátás (#4 *8)               Gyógymógy (#5 *6)               
Áldomás (#6 *5)                 Erőpajzs I. (#12 *6)            Méregsemlegesítés (#14 *10)     
Vak őrület (#18 *3)             Korgó gyomor, huss (#21 *3)     Unkreáció (#22 *0)              
Hadiszerencse II. (#24 *6)      Tündérfény (#25 *1)             Tulajdonságpajzs (#26 *16)      
Védelem a tűz ellen (#38 *12)   Vakító fény (#43 *7)            Tisztító tűz (#44 *13)          
Gyóntatás (#56 *10)             Azonnali gyógyítás (#58 *15)    Hadiszerencse III (#59 *15)     
Puha ütés (#60 *18)             Tűzeső (#61 *16)                Éber vadászkutya (#62 *12)      
Erőpajzs II (#63 *24)           Oltár eltörlése (#79 *60)       Szörnyészlelés (#82 *8)         
Szörnycsábítás (#83 *14)        Restoráció (#85 *50)            Vasszerevzet (#86 *8)           
Szopókőpusztítás (#88 *21)      Fürgülés (#92 *22)              Rúnapukkasztás (#94 *0)         
DEM kreálása (#95 *90)          Erőpajzs III. (#127 *30)        Teljes gyógyulás (#133 *60)     
Élőholt pozdorja (#134 *40)     Tárgyészlelés (#135 *35)        Energiafolyam (#136 *30)        
Fiatalítás (#140 *40)           Életpajzs (#142 *16)            Mágikus ütés (#147 *18)         
Égető tekintet (#164 *25)       Esszenciavédelem (#165 *15)     Oltár teremtése (#167 *50)      
Feltámadás (#168 *0)            Szopógödör eltörlés (#173 *30)  Tűzvihar (#175 *24)             
Gyorsvarázslás (#179 *0)        Kényszerport (#183 *80)         Fényaura (#211 *40)             
Armageddon (#218 *100)          
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)          Tüskepajzs (#30 *4)             Lángcsóva (#31 *5)              
Hhaar burka (#32 *6)            Izomernyesztés (#33 *6)         Varázsvédelem (#34 *8)          
Mágiatörés (#35 *10)            Védelem sav ellen (#36 *12)     Tompítás (#40 *8)               
Jégcsóva (#41 *15)              Örvénykerítés (#42 *10)         Fehér glóbusz (#47 *13)         
Gigaököl (#49 *12)              Villámcsapás (#50 *18)          Elektromos pajzs (#51 *14)      
Varázslatolvasás (#67 *30)      Mágiafeloldás (#75 *5)          Láthatatlanság (#76 *15)        
Fúzió (#77 *35)                 Láth. észlelése (#78 *7)        Városi teleportáció (#96 *50)   
Varázsitalfőzés (#100 *30)      Tükörpajzs (#101 *26)           Varázsvédelem II. (#108 *18)    
Felszínre ugrás (#109 *25)      Tűzgolyó (#155 *25)             Varázspáncél (#156 *15)         
Tűzmágia (#157 *24)             Familiáris idézése (#159 *40)   Varázsenergia (#161 *35)        
Dimenzióugrás (#163 *55)        Városi teleport II. (#181 *60)  Symulf rúnája (#182 *12)        
Varázsszem (#184 *9)            Állatvédelem (#192 *25)         A munka gyümölcse (#224 *10)    
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)             Auratranszformáció (#65 *10)    Pszi-regeneráció (#66 *12)      
Felejtés (#68 *5)               Agyletapogatás (#70 *20)        Szürkeállomány akt. (#71 *12)   
Mentális pajzs (#72 *9)         Pszí fejlesztés (#73 *20)       Molekulaátrendezés (#74 *20)    
Agykorbács (#97 *18)            Pszí acéltorony (#98 *14)       Tudatkutatás (#99 *20)          
Térképelemzés I. (#104 *50)     Kontinuum-tágítás (#105 *60)    Tudatrombolás (#111 *25)        
Pszí-gyűjtés (#112 *300)        
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások 
állatvédelem                  varázsszem                    méregsemlegesítés             
varázsenergia                  
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | 
| Mit | Kire |   | Mit | Kire |  
| Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |   | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |  
| Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) |   | Villámcsapás (#50) | pszi ôselementál (#258) |  
| Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) |   | Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |  
| Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) |   | Varázsvédelem II. (#108) | ôsdentor (#282) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |   | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |  
| Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) |   | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |   | Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) |  
| Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |   | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |  
| Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) |   | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |  
| Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) |   |  
 
 
  |