TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. júl. 13. 14h:41'
EZ A 325. JÁTÉKHETED, 324. FORDULÓD
326. játékheted kezdete: júl. 13.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2160

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 85 bemész a 85. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 487.]

dd 187 268 151 eldobod a 187. tárgyat a 268. tárgyat a 151. tárgyat
Elhajítasz 1 mérg. vasnyilat. Elhajítasz 2 gromak bőrt. Elhajítasz 1 szvó-ektoplazmát. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

t 126 1 támadod a 126. szörnyet
FT 126 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

t 230 1 támadod a 230. szörnyet
FT 230 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

lm 3 17 19 mozogsz 3 17 19
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy feliratot látsz a falon: "Figyelmeztetés: igaz ugyan, hogy a labirintusban lakó zoloboo nagysámán irtózatos mennyiségű kincset halmozott fel, mégis, a kockázat nagyon nagy: A Felszínre ugrás és a Kényszerport varázslatok ismerete nélkül nem biztos, hogy érdemes belevágni." Milyen kedves! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [3. PONT.] Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [16. PONTON vagy.] Egy kis szobába érkezel. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zoloboo törzsfő van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo törzsfő bal lábát. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zoloboo törzsfő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg.ubuk dobónyílat. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 fúvócsövet és 15 mérg. ubuk tüskét. Egy zoloboo sámán lakik itt. Fegyvere egy mandibulakasza. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán bal lábát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mandibulakaszát és 3 fokhagymát. Az út végetér - egy zsákutca! [19. PONT.] Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [26. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 475.]

lm 27 28 29 mozogsz 27 28 29
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [28. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zoloboo törzsfő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo törzsfő testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg.ubuk dobónyílat. 1627 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe. [29. PONT.] Egy áeratikus hasnyákot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák nyakát. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 463.]

lm 31 33 mozogsz 31 33
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [30. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [31. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 32. PONTRA. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [33. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el. [9 pontot használtál fel, van még 454.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+78 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 424.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 424.]

lm 34 42 42 mozogsz 34 42 42
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [34. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zoloboo sámán. Fegyvere egy mandibulakasza. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 mandibulakaszát és 40 aranyat. Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [41. PONTON.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [42. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zoloboo törzsfő van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 131 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo törzsfő bal lábát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg.ubuk dobónyílat. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 trófea nyakláncot. Egy zoloboo törzsfő lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo törzsfő testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 10 mérg.ubuk dobónyílat. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 trófea nyakláncot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zoloboo sámán! Fegyvere egy pengepajzs. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 72 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 49 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fejét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zoloboo sámán bal vállát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Messze hajítod a vacak kis pszi elementál lord trófeát, és diadalmasan beszerzel egy zoloboo sámán trófeát. 3636 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 pengepajzsot, 1 láthatatlan köpenyt, 1 gyöngysort, 1 nagy aranykulcsot és 1 sárga erőövet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 galachmit, 1 ametiszt medál, 1 hro formázó minta (ld. enc.), 1 bíbor erőöv, 2 jégszív, 5 gyógykenőcs, 3 ilkin érc, 1 kristálygömb, 4 kőszem és 400 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. [6 pontot használtál fel, van még 418.]

lm 43 17 mozogsz 43 17
Az út végetér - egy zsákutca! [43. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 2. PONTRA. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [3 pontot használtál fel, van még 415.]

vv 58 58 5 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 413.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+51 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 411.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 409.]

bb 310 425 441 beraksz a bankba a 310. tárgyat (425 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 7 galachmitot. Beraksz a bank széfjébe 1 pengepajzsot. Beraksz a bank széfjébe 1 láthatatlan köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

lm 905 18 22 mozogsz 905 18 22
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 407.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 405.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 900 24 18 mozogsz 900 24 18
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 2 5 37 mozogsz 2 5 37
Egyhelyben toporogsz. Az út végetér - egy zsákutca! [5. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [35. PONTON.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy miksziszi húsgólem van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 50 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a miksziszi húsgólem fejét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a miksziszi húsgólem nyakát. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a miksziszi húsgólem jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A miksziszi húsgólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 41 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a miksziszi húsgólem testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a miksziszi húsgólem rotható testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A miksziszi húsgólem meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A miksziszi húsgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner zoloboo sámán trófeát, és kiszedsz egy miksziszi húsgólem trófeát. 3117 tapasztalati pontot kaptál. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 80 arany, 1 kristálygömb, 2 Eldereth szilánk, 2 amniosz, 10 gyöngymangó, 6 fekete gyöngy, 4 pirkit, 1 fűszertartó, 1 gromak páncél és 2 szent jogar. Gyorsan kiüríted a ládát. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [2. PONTRA.] [6 pontot használtál fel, van még 397.]

vv 58 5 109 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 395.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 393.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉNYAURA (211. VARÁZSLAT)
Ha elmondod a fényaura varázslatot, istened szent ragyogó fénnyel vesz körbe! Ennek eredményeképp ha gonosz teremtményekkel harcolsz - beleértve a kalandozókat is - ellenfeled 4D10 sebzést szenved el minden közelharc körben. A semleges jellemű ellenfelek mindössze 3D5 pontot sebződnek. A fényaura elhelyezéséhez 5 TVP-re, 40 VP-re és 20 aranyra van szükséged.
HRO FORMÁLÓ MINTA (601. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, türkizszínű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy lábat formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Hro formázó minta. A Hro a csizmát jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok csizma alakúra formázni.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia személyes tanácsadója vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 324. fordulód.

erő : 46
iq : 34
ügyesség : 44
egészség : 32
szerencse: 42
tudatpont: 42/ 3
szint : 29
támadás : 26
védekezés: 56
életpont : 453/434
varázspt : 1029/336
pszi pont: 163/112
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 20 %
jellem: jó (777)
pénz : 988 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 35 év
tul.pont: 5
kép.pont: 3
EFejl: 13 TU

Eddig összesen 2651 szörnyet (18 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 36874 TP-t kaptál. Jelenleg 2653267 TP-d van. A következő szinthez még 346733 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 324. fordulódban 23736 arany került a bankszámládra. 23736 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << vasalt bunkó (210%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-3.); bumeráng (4-10.); bumeráng (11-14.); bumeráng (15-17.); vashegyű nyíl (18-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 9/05  ökölvívás: 1/69  szúrófegyverek: 35/49  vágófegyverek: 9/54
  ütőfegyverek: 20/58  lőfegyverek: 31/70  dobófegyverek: 22/00

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 40/17  nyomkövetés: (02) 88/42  mászás: (03) 7/28  csapdakészítés: (04) 20/10
  csapdaészlelés: (05) 10/98  gyógyítás: (06) 24/71  titkosírás: (07) 6/66  felderítés: (08) 26/05
  szörnyidomítás: (09) 10/36  teológia: (10) 43/44  taumaturgia: (11) 75/82  szerencsejáték: (12) 8/73
  zene: (13) 10/96  szörnyismeret: (14) 16/62  pszi: (15) 19/57  zárnyitás: (16) 7/99
  vadászat: (17) 5/05  bányászat: (18) 27/93  úszás: (19) 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
készítesz 69. tárgyat (szárnyas hernyó) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 200 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynô (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Fényaura (#211 *40) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem varázsszem méregsemlegesítés varázsenergia
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Villámcsapás (#50)pszi ôselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Villámcsapás (#50)purifikátor (#157)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)ôsdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)ôrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)