TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. júl. 21.  14h:44'
 EZ A 327. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
 328. játékheted kezdete: júl. 27.
 A következő fordulódat legkorábban
 a 328. játékhéten tudjuk betáplálni.
  | KALANDOZÓ: #2351
 SZÁMLA   : XXXX
 ZSETONOK : 2061
  | 
WHITE NOR WACAK KALANDJAI 
| be 91             |     bemész a 91. titkos labirintusba 
 | 
Megkezded  a  felderítést.  Munkádat  siker  koronázta!  Megvan  a  bejárat.  Odabent  sötét  honol.  Mély  koncentrációban 
hozzálátsz    a  varázslat  elmondásának.  A  mágia  tűzként  árad  szét  tagjaidban.  Az  utolsó  ige  kiejtésével  elmondtad  a  
tündérfény    varázslatot!    A    kézfejed    halványan  világítani  kezd.  [-1  varázspont.]  Istenedhez  imádkozva,  szemedet  a  
sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 359.] 
| h 150             |     használod a 150. tárgyat 
 | 
Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 357.] 
| dd 270 2 551      |      eldobod a 270. tárgyat a 2. tárgyat az 551. tárgyat 
 | 
Elhajítasz 1 gromak páncélt. Elhajítasz 72 kaját. Elhajítasz 1 dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 357.] 
Mész  tovább,  előre.  Innen  csak  egy  út  van:  előre!  [3.  PONT.]  Továbbmész.  Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai 
bontakoznak  ki  előtted.  Találsz  egy  kilincset:  Sajnos  be  van  zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. 
Sikerült!  A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [4. PONT.] Egy 
bérmágus lakik itt. (ld.  enc.) Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. 
Ellenfeled tüskepajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13 
életpontot  vesztettél.  Bumerángot  küldesz  ellenfeled  felé.  Elrepül  3  bumeráng.  Alaposan  megsorozod a bérmágus bal 
karját.  (3  támadással  49  életpontot  sebezve.)  Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  biami  kvazárlándzsát.  Vad  csatakiáltással,  
felemelve  a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a bérmágus girhes testét. (1 
támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a bérmágus girhes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) 
Vámpirizálsz  (+4  életerő).  Könnyedén félreszökkensz a bérmágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő 
pillanatban  apró  villámok  cikáznak  feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A bérmágus most már meggondolná a 
harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
620  tapasztalati  pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy 
nem  mind  vetted  fel,  a  GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. 
Sajnos  zárva  van.  Előkapod  a  roxati  zárfalót,  és  megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. 
Megnézed,  hogy  mi  a  zsákmány:  5  pirkit,  2  purifikátor  háj, 3 mocsári penke, 1 dözmöng szív és 2 dorony tüdő. Gyorsan 
kiüríted  a  ládát.  Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből 
faragott  ajtó  bukkan  fel  a  sötétből.  Elővigyázatosan  próbát  teszel:  Sajnos  be  van  zárva.  Előkapod a roxati zárfalót, és 
megpróbálod  kinyitni.  Sikerült!  Úgy  lépsz  be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6. 
PONT.]  Valami  mozog  előtted!  Közelebb  lopódzol.  Egy  bérmágus!  Fegyvere  egy  bot.  Nem tetszik a szörny képe. Úgy 
döntesz kiplasztikázod egy kicsit. 
A  halálraítélt,  aki  veled  szemben  áll,  küszködik  életéért:  elmormol  egy tüskepajzs varázst. Egy villámsújtás varázslattal 
köszönt  csatapartnered.  12  életpontot  vesztettél.  Mielőtt  közelharcba  bocsátkoznál,  bumerángot  ragadva  megsorozod 
ellenfeledet.  Elrepül  3  bumeráng.  Több  lövedéked  átfúrja  a  bérmágus jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) 
Fegyvert    váltasz:    előkapod    a   biami  kvazárlándzsát.  Meglengetve  a  biami  kvazárlándzsát  a  másikra  ugrasz.  Biami  
kvazárlándzsával   teljesen  átszúrod  a  bérmágus  girhes  testét.  (1  támadással  47  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel  jól  
megszúrod    a    bérmágus   jobb  karját.  (1  támadással  23  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+5  életerő).  Könnyedén  
félreszökkensz  a  bérmágus  csapása  elől.  A  varázsló  kitárja  kezét,  néhány  szót  mormol,  és  pusztító  tüzet lő rád. Félig 
megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
620  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 1 igazgy. fülbevalót és 2 fekete gyöngyöt. (A 
[*]-al  jelölt  tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) 
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. 
Egy  pillanatra  megállsz  fülelni.  [8.  PONT.]  Rálépve  egy  billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek 
köszönhetően  csak  15  életpontot  vesztettél.  Félreugrasz  a  lezúduló  kőfal-csapda  elől.  A  fal  lassan  visszamegy.  A sok 
gyakorlás  növelte  tudásodat  (+1  csapdaészlelés). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Egy bérmágus lakik itt. 
Fegyvere egy bunkósbot. Itt csata lesz. 
Potenciális    célpontod    gyorsan  felrak  egy  tüskepajzs  mágiát.  Mélyen  koncentrálva,  ellenfeled  megidéz  egy  jégcsóva  
varázslatot,  majd  rád  küldi.  13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod 
ellenfeledet.  Elrepül  3  bumeráng.  Lövedékeiddel  perforálod  a  bérmágus  testét.  (3  támadással  46 életpontot sebezve.) 
Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  biami  kvazárlándzsát.  Megmarkolva  a  biami  kvazárlándzsát  ellenfeledre  rontasz.  Biami  
kvazárlándzsával  teljesen  átdöföd  a  bérmágus  nyakát.  (1  támadással  45  életpontot  sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a 
bérmágus  jobb  lábát.  (1  támadással  23  életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bérmágus lendületes ütése célt 
téveszt.  A  varázsló  kékes  villámokat  küld  rád.  Alig  pörkölődsz.  7  életpontot  vesztettél.  A  bérmágus  még  megpróbál 
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
620  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz nála 1 bunkósbotot, 15 aranyat és 3 csuklyavirágot. Egy kis 
szobába  érkezel.  [10.  PONT.]  Végre,  a  kijáratnál  vagy!  Kimész.  Valami  mozog  előtted!  Közelebb lopódzol. Egy harci 
mágus! (ld.  enc.) Fegyvere egy csontpálca. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. 
A    halálraítélt,    aki    veled    szemben  áll,  küszködik  életéért:  elmormol  egy  elektromos  pajzs  varázst.  Ellenfeled  egy  
kézmozdulatot  tesz,  majd  ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba 
bocsátkoznál,  bumerángot  ragadva  megsorozod  ellenfeledet.  Elrepül  3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a harci mágus 
girhes  testét.  (3  támadással  45  életpontot  sebezve.)  Fegyvert  váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a 
biami  kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus testét. 
(2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a harci mágus bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) 
Vámpirizálsz  (+4  életerő). A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 7 életpontot 
vesztesz.)  A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus 
ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig 
pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
1116  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 obszidián függőt. Folytatod az utat. 
Innen csak egy út van: előre! [12. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A 
következő  pillanatban  már  nyílvesszők  repülnek  feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Bátran haladsz tovább. Egy 
vastag,  gránitból  készült  ajtót  látsz.  Az  ajtót  vörösen  vibáló  mágikus  aura  védi.  Arkánum-jeleket  rajzolva a levegőbe, 
mormolni  kezdesz.  A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal 
megállapítod,  hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant 
a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás 
után  rájössz,  hogy  a  nálad  levő  smaragd  kulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [13. 
PONT.]    Az  egyik  sarokban  találsz  egy  tömör  kődobozt.  Sajnos  zárva  van.  Rövid  próbálkozás  után  kiderül,  hogy  a  
birtokodban    levő  nagy  bronzkulcs  nyitja  a  ládát.  Mohón  felnyitod  a  ládát,  és  drágán  fizetsz  óvatlanságodért:  fehér  
lángnyelvek  csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany, 1 ónix masszavadító 
(ld.   enc.),  1  moa  smaragd,  1  zafír medallion (ld.  enc.), 1 Eldereth szilánk, 1 réz masszariasztó (ld.  enc.), 3 kék orchidea, 1 
remák szív és 4 karbin plazma. Gyorsan kiüríted a ládát. [55 pontot használtál fel, van még 302.] 
| h 313             |     használod a 313. tárgyat 
 | 
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +84 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 
302.] 
| lm 14 18 20       |      mozogsz 14 18 20 
 | 
A  folyosó  végén  egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [14. PONT. --> 15. PONT.] És már a kijáratnál is vagy! 
Húzol kifelé. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harci mágus van előtted! Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt 
az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. 
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után 
már  süvít  is  feléd  egy  tűzgolyó.  16  életpontot  vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több 
lövedéked    átfúrja    a   harci  mágus  testét.  (3  támadással  50  életpontot  sebezve.)  Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  biami  
kvazárlándzsát.  Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harci mágus bal vállát. 
(2  támadással  91  életpontot  sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a harci mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) 
Vámpirizálsz  (+5  életerő).  Nem  sikerült  a  harci  mágus  ravasz  és  erős  ütései  közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 
életpontot  vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Könnyedén 
félreszökkensz  a  harci  mágus  csapása  elől.  A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14 
életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy 
nem   mind  vetted  fel,  a  GYJ  parancs  miatt,  vagy  azért,  mert  betelt  a  hátizsákod.)  Nincs  megállás  -  továbbtotyogsz.  
Kanyarodik  a  járat.  [17.  PONT.]  Körültekintően,  óvatosan  lopódzkodsz  tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban 
végződik  az  út.  Valami  azt  súgja,  hogy  az  ajtót varázslat védi. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, 
csípős  érzés  fut  végig  rajtad.  Egy  végső  mozdulattal  előhívod  a  rúnapukkasztás  varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal 
megállapítod,  hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant 
a  Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, 
és  megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy 
nagy  lendületet  véve,  vállal  benyomod  az  ajtót.  Úgy  lépsz  be  a  kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját 
megvilágítani.  [18.  PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A 
csapda  ebben  a  másodpercben  sül  ki.  A  robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt 
megsemmisült.  (-4  életerő.)  Tudod,  hogy  itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. 
Továbbmész.  Az  út  itt  elkanyarodik.  [17.  PONT.]  Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. 
Továbbsuhansz   a  folyosón.  Egy  pillanatra  megállsz  fülelni.  [19.  PONT.]  Elszántan  mész  előre.  Egy  tömör  sziklából  
kifaragott  ajtóban  végződik  az út. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat 
elmondásának.  Ereidben  a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal 
megállapítod,  hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant 
a  Rúna,  megszűnt  a  védővarázslat.  [-20  varázspont.]  Elővigyázatosan  próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, 
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [20. PONT.] 
Valami    mozog    előtted!    Közelebb   lopódzol.  Egy  zoloboo  sámán!  Fegyvere  egy  csontszablya.  Mivel  minden  egyéb  
kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára. 
Hatalmadat  demonstrálandó,  mormolni  kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a 
csatára. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz 
a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 
95  életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami 
kvazárlándzsát.  Elszántan  ellenfeledre  ugrasz.  Biami  kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán testét. (3 
támadással  140  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel  kicsit  megsebzed  a  zoloboo  sámán  jobb  oldalát.  (1  támadással  21  
életpontot   sebezve.)  Vámpirizálsz  (+5  életerő).  Pengéjét  vadul  forgatva,  a  zoloboo  sámán  újra  meg  újra  lecsap.  (3  
támadástól  26  életpontot  vesztesz.)  A  mágus  kinyújtja  a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 
Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Követed  a  nyomokat.  Megtaláltad  a  búvóhelyét!  Szereztél  1  varázskövet.  2000  tapasztalati  pontot kaptál. Átkutatod a 
szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. [40 pontot használtál fel, van még 262.] 
| h 313             |     használod a 313. tárgyat 
 | 
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 262.] 
| lm 23 26 27       |      mozogsz 23 26 27 
 | 
Nincs  megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a 
következő teremben: [21. PONT.] Egy harci mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy 
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. 
A    csata    nem    lesz   könnyű:  célpontod  elektromos  pajzs  varázslatot  rak  magára.  Egy  tűzgolyó  varázslattal  köszönt  
csatapartnered.  17  életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. 
Elrepül  3  bumeráng.  Több  lövedéked átfúrja a harci mágus testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: 
előkapod  a  biami  kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- 
meg  átszúrod  a  harci  mágus  testét.  (2  támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a harci mágus girhes 
testét.  (1  támadással  18  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+4  életerő).  A harci mágus lendületes ütése célt téveszt. A 
mágus  kinyújtja  a  kezét,  és  a  lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus csapása 
csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a 
harci mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
1116  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  bunkósbotot.  Úgy  határozol,  hogy  körülnézel a 
következő  teremben: [22. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz 
egy  kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, 
első  pillantásra  nagyon  elhagyatottnak  tűnik.  [23.  PONT.]  Vigyázó  léptekkel  mozogsz  tovább. Kanyarodik a járat. [24. 
PONT.]  Ssssh!  Valamilyen  csapdát  aktiváltál.  Amikor  meglátod  a  feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 
Uhh,  ilyen  szerencsét!  Egy  sem  talált!  Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. 
Elővigyázatosan  próbát  teszel: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] Szoborrá 
dermedsz,  amikor  észreveszed,  hogy  egy  mestervarázsló  van  előtted!  (ld.   enc.)  Fegyvere  egy csontpálca. Nem tetszik a 
szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. 
Ellenfeled  varázstudó!  Elmond  magára  egy  tompítás  varázslatot.  Egy  villámcsapás  varázslatot  dobsz  ellenfeledre. 110 
életpontot  sebeztél.  Ellenfeled  támadó  varázslatot  alkalmaz:  izomernyesztés  varázslatot  lő rád. A támadásnak - hála az 
égnek  -  semmi  eredménye  sem  volt.  Ellenfeled  néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 53 
életpontot  vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 
5  tüske.  Lövedékeiddel  perforálod  a  mestervarázsló  bal  oldalát.  (5  támadással 57 életpontot sebezve.) A másik elterül, 
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 
tapasztalati  pontot  kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 rejtőköpenyt. Meg-meg torpanva, lábaidat 
lassan,  puhán  egymás  után  rakva  mész.  [25.  PONT.]  A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [27. 
PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy csontkés. Itt csata lesz. 
Potenciális  célpontod  gyorsan  felrak  egy  örvénykerítés  mágiát.  Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot 
sebeztél.  Ellenfeled  támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol 
és  lősz.  Elrepül  5  vashegyű  nyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus jobb lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) 
Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  biami  kvazárlándzsát.  Marokra  fogva  a  biami  kvazárlándzsát  ellenfeledre  rontasz. Biami 
kvazárlándzsával  tökéletesen  perforálod az udvari mágus jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel 
meghorzsolod  az  udvari  mágus  nyakát.  (1  támadással  19  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+4  életerő). Könnyedén 
félreszökkensz  az  udvari  mágus  csapása  elől.  A  mágus  kezéből  elektromos  szikrák  repülnek  elő!  Félig megúsztad. 18 
életpontot vesztettél. Az udvari mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
1175  tapasztalati  pontot  kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.) Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést, 1 
Eldereth szilánkot és 1 kholden kulcsot (ld.  enc.). [40 pontot használtál fel, van még 222.] 
Folytatod  az  utat.  Egy  kanyarhoz  érkeztél.  [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mestervarázsló! 
Fegyvere egy obszidián tüske. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. 
A  mészárlásra  kiszemelt  áldozat  tompítás  varázst  lök  magára.  Egy  villámcsapás  varázslattal  köszöntöd  a másikat. 123 
életpontot  sebeztél.  Ellenfeled  izomernyesztés  varázslatot  lő rád. Semmi hatás! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a 
másik.  42 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően 
meglőtted  a  mestervarázsló  girhes  testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a 
földre. Meghalt. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  Sajnos  egyet  sem találsz meg. 1627 tapasztalati pontot 
kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  obszidián tüskét és 1 aranygyűrűt. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [29. 
PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [15 
pontot használtál fel, van még 207.] 
| dd 4 9 64         |      eldobod a 4. tárgyat a 9. tárgyat a 64. tárgyat 
 | 
Sajnos nincs nálad bot. Elhajítasz 2 bunkósbotot. Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 207.] 
| vv 58 5 5         |      elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot 
 | 
Hihetetlen  sebességgel  varázsolsz.  A  gyógyító  energia  a  testedbe  áramlik  (+94  életerő).  [-14  varázspont.]  [2  pontot  
használtál fel, van még 205.] 
Hihetetlen    sebességgel   varázsolsz.  A  gyógyító  energia  a  testedbe  áramlik  (+43  életerő).  [-5  varázspont.]  [2  pontot  
használtál fel, van még 203.] 
Fürgén  varázsolsz!  A  gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 
201.] 
| h 313             |     használod a 313. tárgyat 
 | 
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +53 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 201.] 
| lm 5 905 6        |      mozogsz 5 905 6 
 | 
Minden  neszre  ügyelve  folytatod  a felderítést. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. 
Egy mestervarázsló! Fegyvere egy obszidián tüske. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. 
Ellenfeled    tompítás   varázslattal  készül  a  csatára.  Mormolsz,  majd  ujjaidból  kirepül  egy  villámcsapás  varázslat.  104  
életpontot  sebeztél.  Mélyen  koncentrálva,  ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása 
szerencsére    hatástalan    volt.    Távolról  savhurrikán  varázslatot  lő  rád  a  másik.  52  életpontot  vesztettél.  Az  esélyek  
kiegyensúlyozása  céljából  ellenfeledre  lősz  a  fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló girhes 
testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 
tapasztalati  pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 kis aranykulcsot. Hangtalan léptekkel 
osonsz  előre.  Elérsz  a  T-elágazáshoz.  Most  vajon merre? [5. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, 
hogy  nem  csapdagyanús-e  a  környék,  minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtóba 
ütközöl.  Lenyomod  a  kilincset:  Sajnos  be  van  zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden 
kulcs  nyitja  az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bekukkantasz a kis terembe. [6. PONT.] Hah, épphogy 
észrevettél    az  egyik  bemélyedésben  egy  elrejtett  gombot!  Ezt  nem  szabad  kihagyni!  Óvatosan  megnyomod.  Tompa  
puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny 
lehelte volna ki a lelkét éppen. [20 pontot használtál fel, van még 181.] 
| lm 4 900 3        |      mozogsz 4 900 3 
 | 
Tudod,  hogy  itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt 
is  van  a  T-elágazás!  [5.  PONT.]  Nem  rettenve  meg  semmitől,  tovább  suhansz.  Egy  mindennek  ellenálló  titanit  ajtót 
pillantasz  meg.  Valami  azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy 
utolsó  kézmozdulattal  kisütöd  a  rúnapukkasztás  varázslatot!  Némi  mágikus  vizsgálattal  megállapítod,  hogy  pontosan 
mekkora    mágikus    energiára  lenne  szükséges  a  perfekt  Rúnapukkasztáshoz.  Pukk!  Elpukkant  a  Rúna,  megszűnt  a  
védővarázslat.  [-50  varázspont.]  Találsz  egy  kilincset:  Sajnos  be  van  zárva.  Előkapod  a roxati zárfalót, és megpróbálod 
kinyitni.  Sikerült!  Mindenre  felkészülve  lépsz  be  a  kis  terembe.  [4.  PONT.]  Mostantól  nem foglalkozol a csapdákkal. 
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. 
[20 pontot használtál fel, van még 161.] 
Haladsz  előre.  A  folyosó  kanyarodik.  [2.  PONT.]  Nem  rettenve  meg  semmitől,  tovább  suhansz.  Egy  tömör sziklából 
kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő 
kis  aranykulcs  nyitja  az  ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. 
Egy xirnox! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... 
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a 
hosszú  íjjal  beleereszthess  néhány  lövedéket.  Elrepül  5  vashegyű  nyíl.  Pár  lövedéked átjárja a xirnox jobb első lábát. (5 
támadással  43  életpontot  sebezve.)  A  szörny  savat  lehel!  Félrehajolsz,  ezért  csak  kevésbé  marja  szét  a  bőrödet.  (12  
életpontot    vesztettél.)    Fegyvert    váltasz:    előkapod  a  biami  kvazárlándzsát.  Elszántan  ellenfeledre  támadsz.  Biami  
kvazárlándzsával    néhányszor    teljesen    átdöföd  a  xirnox  testét.  (3  támadással  83  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel  
megérinted  a  xirnox  vékony  nyelvét.  (1  támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mellkasodba bök a 
xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 
4  életpontot  vesztesz.)  Varázsenergiát  vesztesz.  (-13  varázspont.)  A  másik  elterül,  rángatózik egy kicsit majd csendben 
meghal. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Felhasználva  2  csepp  spirituszt,  szereztél  1  xirnox  szívet.  1624  tapasztalati  pontot  kaptál. Felkészülve a legrosszabbra, 
belépsz.  [10.  PONT.]  Egy  mestervarázslót  veszel  észre magad előtt. Fegyvere egy csontpálca. Kicsit sokat tud ez az állat. 
Majd Te megtanítod a jómodorra... 
A mészárlásra kiszemelt áldozat tompítás varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, 
majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, 
majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Megveted 
a  lábad,  és  a  fúvócsővel  ellenfeledre  lősz.  Elrepül  4  tüske.  Lövedékeiddel  perforálod  a  mestervarázsló jobb karját. (4 
támadással 46 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 
tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. 
Egy    tömör   sziklából  kifaragott  ajtót  pillantasz  meg.  Megpróbálod  a  kilincset:  Sajnos  be  van  zárva.  Kis  keresgélés,  
próbálkozás  után  rájössz,  hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.] 
Egy őrült varázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. 
Még  megfelelő  a  távolság  - felhúzol egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs 
varázslatot.  Egy  sötét  rítus  varázslatot  dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd 
ellő  egy  tűzvihar varázslatot. 53 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. 
Elrepül  5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert 
váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával 
néhányszor    teljesen  átdöföd  az  őrült  varázsló  törékeny  testét.  (4  támadással  172  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel  
megérinted  az  őrült  varázsló  jobb  oldalát.  (1  támadással  19  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+4  életerő). Az őrült 
varázsló  nem  hagy  pihenőt:  lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál 
belőled.  17  életpontot  vesztettél.  Az  őrült  varázsló  szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör 
testének fogságából. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
A  következő  kincseket  találtad: 2 sallank karom és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz 
nála  1  botot[*]  és  1  kholden  kulcsot.  (A  [*]-al  jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs 
miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 141.] 
| vv 58 5 5         |      elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot 
 | 
Hihetetlen  sebességgel  varázsolsz.  A  gyógyító  energia  a  testedbe  áramlik  (+100  életerő).  [-14  varázspont.]  [2 pontot 
használtál fel, van még 139.] 
Hihetetlen    sebességgel   varázsolsz.  A  gyógyító  energia  a  testedbe  áramlik  (+32  életerő).  [-5  varázspont.]  [2  pontot  
használtál fel, van még 137.] 
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van 
még 135.] 
| h 313             |     használod a 313. tárgyat 
 | 
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +44 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 
135.] 
| lm 14 17 21       |      mozogsz 14 17 21 
 | 
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. 
[13.  PONT.]  Egy  őrült  varázslót  veszel  észre  magad  előtt.  Fegyvere  egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. 
Felkészülten várod ellenfeled. 
Úgy  ítéled  meg,  hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik 
mormol  valamit:  egy  elektromos  pajzs  varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A 
támadásnak  -  hála  az  égnek  - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba 
ellenfeled.  21  életpontot  vesztettél.  Szemöldöködet  ráncolva,  lélegzetedet  visszafojtva  koncentrálsz,  hogy a hosszú íjjal 
célbatalálj.  Elrepül  5  vashegyű  nyíl.  Lövedékeiddel  perforálod  az  őrült  varázsló  bal karját. (5 támadással 77 életpontot 
sebezve.)  Fegyvert  váltasz:  előkapod  a  biami  kvazárlándzsát.  Megmarkolva  a  biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. 
Biami   kvazárlándzsával  néhányszor  teljesen  átdöföd  az  őrült  varázsló  testét.  (4  támadással  181  életpontot  sebezve.)  
Vámpírtőrrel  meghorzsolod  az  őrült  varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az 
őrült  varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kiszívja 
életenergiádat, magát gyógyítva. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Úgy   tűnik,  alkalmasan  betápoltál.  Szerzeményed:  2  sáfránypor  és  2  mocsári  penke.  2020  tapasztalati  pontot  kaptál.  
Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  botot[*].  (A  [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ 
parancs  miatt,  vagy  azért,  mert  betelt  a  hátizsákod.) Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután 
lemész.  [14.  PONT.  -->  15.  PONT.]  Úgy  határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [16. PONT.] Valami mozog 
előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar varázsló! (ld.  enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. 
A   másik  mormol  valamit:  egy  elektromos  pajzs  varázslat!  Egy  kézmozdulatot  teszel,  majd  ellősz  egy  energiafolyam  
varázslatot.  193  életpontot  sebeztél.  Üdvözlésképpen  egy  savhurrikán  varázslatot  ereszt  meg  irányodba  ellenfeled. 46 
életpontot  vesztettél.  Az  esélyek  kiegyensúlyozása  céljából  ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több 
lövedéked    átfúrja   a  varkaudar  varázsló  bal  karját.  (2  támadással  40  életpontot  sebezve.)  A  szörny  még  egy  utolsó  
halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy 
nem  mind  vetted  fel,  a  GYJ  parancs  miatt,  vagy  azért,  mert  betelt a hátizsákod.) Árnyakkal körülvéve, elszántan mész 
tovább.  Egy  tömör  sziklából  kifaragott  ajtó  a  következő  akadály.  Megvizsgálod:  Sajnos  be  van  zárva.  Kis  keresgélés, 
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] 
Egy miksziszi húsgólemet veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. 
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre 
lősz  a  hosszú  íjjal.  Elrepül  5  vashegyű  nyíl.  Pár  lövedéked  átjárja a miksziszi húsgólem rotható testét. (4 támadással 57 
életpontot  sebezve.)  Marokra  fogva  a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a miksziszi 
húsgólem  testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a miksziszi húsgólem fejét. 
(3  támadással  19  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+4  életerő).  Mancsával  a  miksziszi  húsgólem  megpöcköli  a  bal 
válladat.   (1  támadástól  30  életpontot  vesztesz.)  A  szörny  hatalmas  darabot  tép  ki  húsodból,  és  bekebelezi.  Még  51  
életpontot  vesztettél.  Ellenfeled  regenerálódik!  Szívkeresővel  nagy  lendületekkel át- meg átszúrod a miksziszi húsgólem 
rotható  testét.  (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a miksziszi húsgólem 
bal  karját.  (2  támadással  12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A miksziszi húsgólem meglegyint mancsával, 
de  csak  súrol.  (1  támadástól  35  életpontot  vesztesz.)  Iszonyatos  fájdalmat  érzel,  ahogy a karmok kitépnek belőled egy 
darabot. Még 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Eldobod  az  értéktelenné  vált  ősdentor  trófeát,  és  magadhoz  veszel  egy  tekintélyes  miksziszi  húsgólem  trófeát.  3741  
tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  göcsörtös  bunkót.  Minden  neszre  ügyelve folytatod a 
felderítést.  Innen  csak  egy  út  van:  előre!  [18.  PONT.]  A  belépés  pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [20. PONT.] 
Valami  mozog  előtted!  Közelebb  lopódzol.  Egy  varkaudar  varázsló!  Az  ellenfeled  úgy döntött, eljött a halálod napja. 
Szerinted pedig az övé. 
A  másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 209 életpontot 
sebeztél.  Ellenfeled  savhurrikán  varázslatot  lő  rád.  49  életpontot  vesztettél.  A  hosszú  íjjal  ellenfeledre  célzol és lősz. 
Elrepül   1  vashegyű  nyíl.  Pontos  célzásodnak  köszönhetően  meglőtted  a  varkaudar  varázsló  testét.  (1  támadással  22  
életpontot  sebezve.)  A  varkaudar  varázsló  még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul 
többet. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Elhajítod  a  vacak  miksziszi  húsgólem  trófeát,  és  kimetszel  magadnak  egy  megfelelő  varkaudar  varázsló  trófeát. 1880 
tapasztalati  pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem 
mind  vetted  fel,  a  GYJ  parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy varkaudar varázslót pillantasz meg. Már 
éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. 
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Távolról 
energiafolyam  varázslatot  lősz a másikra. 206 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 
A  támadása  szerencsére  hatástalan  volt.  Ellenfeled  hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 
vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló 
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
1880  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála 1 csontpálcát és 1 smaragd kulcsot. Körültekintően, 
óvatosan  lopódzkodsz  tovább.  Egy  vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús, 
nagyon    gyanús  rúna  van  rajzolva.  Koncentrálsz,  majd  hozzálátsz  a  mágia  megidézésének.  Hamarosan  összegyűlik  a  
szükséges    varázsenergia.   Elmormoltad  a  rúnapukkasztás  varázslatot!  Némi  mágikus  vizsgálattal  megállapítod,  hogy  
pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a 
védővarázslat.  [-40  varázspont.]  Megpróbálod  a  kilincset:  Sajnos  be  van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, 
hogy  a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [21. PONT.] 
Rövid  körbevizsgálódás  után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben 
sül  ki.  A  robbanás  hátrataszít,  de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-6 életerő.) [40 
pontot használtál fel, van még 95.] 
| h 150             |     használod a 150. tárgyat 
 | 
Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 93.] 
Mész  tovább,  előre.  A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed 
egy  kövön.  Óvatosan  lépsz  be  egy nagyobb terembe. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy 
őrült varázsló. Fegyvere egy bunkósbot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. 
Ki  tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Sajnos ellenfeled sem 
kezdő:    felhelyez    egy   elektromos  pajzs  varázslatot.  Egy  tűzgolyó  varázslattal  köszönt  csatapartnered.  21  életpontot  
vesztettél.    Egy  tűzgolyó  varázslatot  dob  rád  a  másik.  20  életpontot  vesztettél.  Az  esélyek  kiegyensúlyozása  céljából  
ellenfeledre  lősz  a  hosszú  íjjal.  Elrepül  5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 98 
életpontot  sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre 
ugrasz.  Biami  kvazárlándzsával  több  döféssel  felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 141 életpontot 
sebezve.)  Vámpírtőrrel  épp  hogy  megszúrod  az  őrült varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz 
(+4  életerő).  Ellenfeled  ütését  nem  sikerült  teljesen  hárítanod.  (1  támadástól  4 életpontot vesztesz.) A mágus elszívja 
életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit 
elkésett. Megölted! 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Érdemes  volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy téfea-agy. Elhajítod a vacak varkaudar varázsló 
trófeát,   és  kiszedsz  egy  őrült  varázsló  trófeát.  2020  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  
bunkósbotot  **  Helyet  csinálsz  a  hátizsákodban:  elhajítasz  2  sallank  karmot.  **. Egy varkaudar varázslót veszel észre 
magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. 
A  másik  mormol  valamit:  egy  elektromos  pajzs  varázslat!  Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg 
ellenfeled  irányába. 200 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd 
rád  küldi.  A  támadása  szerencsére  hatástalan  volt.  Az  esélyek  kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. 
Elrepül  1  vashegyű  nyíl.  Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 
20 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul 
többet. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
1880  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 rejtőköpenyt. (A [*]-al jelölt tárgyakat 
egyáltalán  nem  vagy  nem  mind  vetted  fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bekukkantasz a kis 
terembe. [24. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 78.] 
| h 313             |     használod a 313. tárgyat 
 | 
Magadra  kensz  egy  adag  gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +66 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 
78.] 
| dd 4 9 225        |      eldobod a 4. tárgyat a 9. tárgyat a 225. tárgyat 
 | 
Sajnos nincs nálad bot. Elhajítasz 1 bunkósbotot. Sajnos nincs nálad orgyilkos tőr. [0 pontot használtál fel, van még 78.] 
A  levegőbe  szimatolva  mész  előre.  Egy  aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét 
úgy tűnik, hogy egy Főmágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... 
A  másik  mormol  valamit:  egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 22 
életpontot  vesztettél.  Ellenfeled  végigsöpör  rajtad  egy  agykorbács  pszi  támadással.  26  életpontot vesztettél. Ellenfeled 
jégcsóva varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű 
nyíl.  Több  lövedéked  átfúrja  a  Főmágus  testét.  (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami 
kvazárlándzsát.    Félelmet  nem  ismerve  a  másikra  ugrasz.  Biami  kvazárlándzsával  tökéletesen  perforálod  a  Főmágus  
törékeny testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a Főmágus jobb lábát. (2 
támadással   26  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+6  életerő).  Ellenfeled  jégcsóva  varázslatot  lő  rád.  54  életpontot  
vesztettél.  Ellenfeled  mormol,  majd  ujjaiból  kirepül  egy  energiatüskék  varázslat.  26  életpontot  vesztettél.  Ellenfeled  
tűzgolyó  varázslatot  lő  rád.  30  életpontot  vesztettél.  A  Főmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. 
Megölted! 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Nemhiába,  alkalmas  tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy kék orchidea. Eldobod 
az  értéktelenné  vált  őrült varázsló trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Főmágus trófeát. 4000 tapasztalati pontot kaptál. 
Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  Pusztítás  Botját és 1 mágusköpenyt ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3 
csuklyavirágot.  **. Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy 
a  birtokodban  levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Prezíc, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló 
sugár  csapódik beléd. Megsemmisült 19 gyógykenőcs! Te is megsérültél. (-14 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 
arany,  2 gyógykenőcs, 1 Morgan sipkája, 1 moa burát ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. **, 
1  arany  karperec  [Betelt  a  hátizsákod,  a  maximális  115  féle  tárgy  van  Nálad,  így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 1 
ezüstkard  ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 téfea-agyat. **, 1 moa stuki [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 
féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 30 stukilövedék ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 
obszidián  függőt.  ** (ld.  enc.) és 1 kristálygömb [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat 
már  nem veheted fel.]. Gyorsan kiüríted a ládát. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat 
már nem veheted fel.] [5 pontot használtál fel, van még 73.] 
  ENCYCLOPEDIA FANTASIA 
SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY) 
A    kezedbe    nyomnak    egy  Sötét  Inkvizíció  pecsétjével  ellátott  ébenfekete  csontberakásos  pergament.  Elolvasod  és  
megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később 
is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba. 
BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL) 
A  modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágikusok 
gyakorlatilag    jól    fizetett    zsoldosok,    akik   nem  kardjukkal,  hanem  varázstudásukkal  szolgálják  munkaadójukat.  A  
bérmágusok    általában   nem  túl  képzettek,  épphogy  néhány  évet  töltöttek  tanulással,  és  máris  kamatoztatni  akarják  
tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül, 
akkor vége a dalnak. 
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL) 
Ha  egy  bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és 
újabb  néhány  évig  specializáltan  csak  hatékony  támadó  és  védekező  varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony 
ajtaján  általában  egy  képzett  gyilkológép  lép  ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett 
munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat. 
ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY)
A  kihívásokat  kedvelő  kalandozók  húzhatják  fel  ezt  az  ónixból  készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a 
phua-kúpok  szörnygenerátorainak  hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb 
masszákkal  fogsz  találkozni,  mint  egyébként.  Miért  érdemes  a  masszákat  vadítani?  Nos,  a  massza  kincse  arányos  az  
erejével... 
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY) 
A    zafír    medallion    egy    fantasztikus  szakértelemmel  megmunkált  zafírkő,  egy  aprószemű  ezüstláncon.  Különleges  
varázserővel  és  speciális  képességekkel  nem  bír,  de  gyönyörű  ékszer  ízléses  kalandozók számára. A KF 514 paranccsal 
viselheted, nyakláncként. 
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha 
felöltöd    a   karodra  a  KF  436  paranccsal,  a  phua  kúpok  szörnygenerátora  kisebb  hatásfokkal  fog  működni,  és  nagy  
valószínűséggel  gyengébb  massza  fog  belőle  előjönni,  mint  egyébként.  A  réz  masszariasztónál  is  hatékonyabb a arany 
masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze. 
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL) 
Hosszú,  hegyes  sapka,  derékig  érő  ősz  szakáll  és  haj,  hatalmas  kék  selyemköpeny,  rajta  ezüstös rúnákkal, kétméteres 
faragott  bot,  végén  kristálygömbbel  - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is 
tisztában  vannak  ezzel,  valószínűleg  hatásvadászat  és  félelemkeltés,  nem  pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így 
jelennek  meg.  A  mestervarázslók  csak  hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk 
útját  járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak 
egy  katonai  alakulatban,  akkor  ott  komoly  erőöszpontosításról  lehet  szó,  a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A 
mestervarázslók  feladata,  az  ellenség  teljes  annihilálása  mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert 
azok egy katonára nemigen hallgatnak. 
KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A  kholden  kulcs  egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték, 
és  ha  a  kulcs  elfordítása  közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a 
kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik. 
VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY) 
A  varkaudarok  közismerten  járatosak  a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok 
mélyén  levő  laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik 
és    nekromantáik  láttán.  Nos,  aki  egy  látványos,  dinamikus  varázspárviadalra  vágyik,  az  örömmel  fogja  üdvözölni  a  
varkaudar  varázsló  kihívását.  Aki  azonban  a  krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt 
választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál. 
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY)
A  stukilövedék  elkészítése  hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re 
van  szükséged.  A  különbség  csak  annyi,  hogy  a  stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás, 
amelybe  a  kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi 
nálad,  automatikusan.  Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban 
legyen:  ha  ugyanis  a  lövedéket  nem  pont  akkorára  csinálod,  mint  a  "tartóka",  a  stukilövedéket  nem  tudod  kilőni.  A 
stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély. 
                             KARAKTERLAPOD 
White  Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! 
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód. 
|  erő      : |  46      |  
|  iq       : |  34      |  
|  ügyesség : |  44      |  
|  egészség : |  33      |  
|  szerencse: |  42      |  
|  tudatpont: |  42/  0  |  
 |  |  
  | 
|  szint    : |   29      |  
|  támadás  : |   26      |  
|  védekezés: |   60      |  
|  életpont : |  454/225  |  
|  varázspt : |  1037/283 |  
|  pszi pont: |  163/134  |  
 |  |  
  | 
|  merészség: |  10/  5    |  
|  agresszió: |   3        |  
|  menekülés: |  20 %      |  
|  jellem: |  jó (777)     |  
|  pénz : |    2089 arany  |  
|  halhatatlanság: |    2% |  
 |  |  
  | 
|  magasság: |   174 cm   |  
|  testsúly: |    64 kg   |  
|  életkor: |  28/ 35  év |  
|  tul.pont: |    5       |  
|  kép.pont: |    3       |  
|  EFejl: |      25  TU   |  
 |  |  
  | 
Eddig  összesen  2695  szörnyet  (32  ebben  a  körben)  és  1  kalandozót  öltél  meg. Ebben a fordulóban 55634 TP-t kaptál. 
Jelenleg  2735699  TP-d  van.  A  következő  szinthez  még  264301  TP  szükséges.  Trófeáid:  Főmágus,  ősquwarg,  quwarg  
anyakirálynő.  Büszkén  hordod  a  varkaudar  invázió  vas  emlékérmét.  A  quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 
ősquwarg. A 325. fordulódban 22686 arany került a bankszámládra. 22912 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. 
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << vasalt bunkó (210%) << biami kvazárlándzsa (140%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl 
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0       KPCS: automatikusan minden kapcsolónál 
|   víziharc:  | 9/05 |  |   ökölvívás:  | 1/69 |  |   szúrófegyverek:  | 35/80 |  |   vágófegyverek:  | 9/54 |  | 
|   ütőfegyverek:  | 20/58 |  |   lőfegyverek:  | 31/82 |  |   dobófegyverek:  | 22/30 |  | 
Egyéb ismeretek (szint)
|   rejtőzködés:  | (01) 40/31 |  |   nyomkövetés:  | (02) 88/83 |  |   mászás:  | (03) 7/42 |  |   csapdakészítés:  | (04) 20/26 |  | 
|   csapdaészlelés:  | (05) 11/33 |  |   gyógyítás:  | (06) 24/71 |  |   titkosírás:  | (07) 7/14 |  |   felderítés:  | (08) 26/59 |  | 
|   szörnyidomítás:  | (09) 10/36 |  |   teológia:  | (10) 43/97 |  |   taumaturgia:  | (11) 75/98 |  |   szerencsejáték:  | (12) 8/82 |  | 
|   zene:  | (13) 10/96 |  |   szörnyismeret:  | (14) 16/62 |  |   pszi:  | (15) *19/00 |  |   zárnyitás:  | (16) 8/50 |  | 
|   vadászat:  | (17) 5/14 |  |   bányászat:  | (18) 28/18 |  |   úszás:  | (19) 10/81 |  | 
 *** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
 
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), 
*massza (#217), *quwarg anyakirálynô (#269), *miksziszi húsgólem (#126), 
*zoloboo sámán (#230)
Barátságosság:  trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), 
nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), 
jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6)             Auralátás (#4 *8)               Gyógymógy (#5 *6)               
Áldomás (#6 *5)                 Erőpajzs I. (#12 *6)            Méregsemlegesítés (#14 *10)     
Vak őrület (#18 *3)             Korgó gyomor, huss (#21 *3)     Unkreáció (#22 *0)              
Hadiszerencse II. (#24 *6)      Tündérfény (#25 *1)             Tulajdonságpajzs (#26 *16)      
Védelem a tűz ellen (#38 *12)   Vakító fény (#43 *7)            Tisztító tűz (#44 *13)          
Gyóntatás (#56 *10)             Azonnali gyógyítás (#58 *15)    Hadiszerencse III (#59 *15)     
Puha ütés (#60 *18)             Tűzeső (#61 *16)                Éber vadászkutya (#62 *12)      
Erőpajzs II (#63 *24)           Oltár eltörlése (#79 *60)       Szörnyészlelés (#82 *8)         
Szörnycsábítás (#83 *14)        Restoráció (#85 *50)            Vasszerevzet (#86 *8)           
Szopókőpusztítás (#88 *21)      Fürgülés (#92 *22)              Rúnapukkasztás (#94 *0)         
DEM kreálása (#95 *90)          Erőpajzs III. (#127 *30)        Teljes gyógyulás (#133 *60)     
Élőholt pozdorja (#134 *40)     Tárgyészlelés (#135 *35)        Energiafolyam (#136 *30)        
Fiatalítás (#140 *40)           Életpajzs (#142 *16)            Mágikus ütés (#147 *18)         
Égető tekintet (#164 *25)       Esszenciavédelem (#165 *15)     Oltár teremtése (#167 *50)      
Feltámadás (#168 *0)            Szopógödör eltörlés (#173 *30)  Tűzvihar (#175 *24)             
Gyorsvarázslás (#179 *0)        Kényszerport (#183 *80)         Vadászat (#209 *40)             
Fényaura (#211 *40)             Armageddon (#218 *100)          
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)          Tüskepajzs (#30 *4)             Lángcsóva (#31 *5)              
Hhaar burka (#32 *6)            Izomernyesztés (#33 *6)         Varázsvédelem (#34 *8)          
Mágiatörés (#35 *10)            Védelem sav ellen (#36 *12)     Tompítás (#40 *8)               
Jégcsóva (#41 *15)              Örvénykerítés (#42 *10)         Fehér glóbusz (#47 *13)         
Gigaököl (#49 *12)              Villámcsapás (#50 *18)          Elektromos pajzs (#51 *14)      
Varázslatolvasás (#67 *30)      Mágiafeloldás (#75 *5)          Láthatatlanság (#76 *15)        
Fúzió (#77 *35)                 Láth. észlelése (#78 *7)        Városi teleportáció (#96 *50)   
Varázsitalfőzés (#100 *30)      Tükörpajzs (#101 *26)           Varázsvédelem II. (#108 *18)    
Felszínre ugrás (#109 *25)      Tűzgolyó (#155 *25)             Varázspáncél (#156 *15)         
Tűzmágia (#157 *24)             Familiáris idézése (#159 *40)   Varázsenergia (#161 *35)        
Dimenzióugrás (#163 *55)        Városi teleport II. (#181 *60)  Symulf rúnája (#182 *12)        
Varázsszem (#184 *9)            Állatvédelem (#192 *25)         A munka gyümölcse (#224 *10)    
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)             Auratranszformáció (#65 *10)    Pszi-regeneráció (#66 *12)      
Felejtés (#68 *5)               Agyletapogatás (#70 *20)        Szürkeállomány akt. (#71 *12)   
Mentális pajzs (#72 *9)         Pszí fejlesztés (#73 *20)       Molekulaátrendezés (#74 *20)    
Agykorbács (#97 *18)            Pszí acéltorony (#98 *14)       Tudatkutatás (#99 *20)          
Térképelemzés I. (#104 *50)     Kontinuum-tágítás (#105 *60)    Tudatrombolás (#111 *25)        
Pszí-gyűjtés (#112 *300)        
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások 
állatvédelem                  méregsemlegesítés             varázsszem                    
varázsenergia                  
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen 
Támadó varázslat lista (var. szám)  :  136   50 
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | 
| Mit | Kire |   | Mit | Kire |  
| Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |   | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |  
| Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) |   | Villámcsapás (#50) | pszi ôselementál (#258) |  
| Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) |   | Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |  
| Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) |   | Varázsvédelem II. (#108) | ôsdentor (#282) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |   | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |  
| Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) |   | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |   | Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) |  
| Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |   | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |  
| Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) |   | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |  
| Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) |   |  
 
 
  |