TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. júl. 21. 14h:44'
EZ A 327. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
328. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat legkorábban
a 328. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2061
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
be 91 | bemész a 91. titkos labirintusba
|
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Mély koncentrációban
hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a
tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a
sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 359.]
h 150 | használod a 150. tárgyat
|
Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 357.]
dd 270 2 551 | eldobod a 270. tárgyat a 2. tárgyat az 551. tárgyat
|
Elhajítasz 1 gromak páncélt. Elhajítasz 72 kaját. Elhajítasz 1 dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 357.]
Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai
bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni.
Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [4. PONT.] Egy
bérmágus lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled tüskepajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 13
életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a bérmágus bal
karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással,
felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a bérmágus girhes testét. (1
támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a bérmágus girhes testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén félreszökkensz a bérmágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő
pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A bérmágus most már meggondolná a
harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy
nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A fal mellett találsz egy kisebb faládikót.
Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan.
Megnézed, hogy mi a zsákmány: 5 pirkit, 2 purifikátor háj, 3 mocsári penke, 1 dözmöng szív és 2 dorony tüdő. Gyorsan
kiüríted a ládát. Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből
faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és
megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [6.
PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérmágus! Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy
döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy tüskepajzs varázst. Egy villámsújtás varázslattal
köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod
ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a bérmágus jobb lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami
kvazárlándzsával teljesen átszúrod a bérmágus girhes testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól
megszúrod a bérmágus jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Könnyedén
félreszökkensz a bérmágus csapása elől. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig
megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 1 igazgy. fülbevalót és 2 fekete gyöngyöt. (A
[*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést.
Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek
köszönhetően csak 15 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy. A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [9. PONT.] Egy bérmágus lakik itt.
Fegyvere egy bunkósbot. Itt csata lesz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy tüskepajzs mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva
varázslatot, majd rád küldi. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod
ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérmágus testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami
kvazárlándzsával teljesen átdöföd a bérmágus nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a
bérmágus jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bérmágus lendületes ütése célt
téveszt. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 7 életpontot vesztettél. A bérmágus még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
620 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot, 15 aranyat és 3 csuklyavirágot. Egy kis
szobába érkezel. [10. PONT.] Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy harci
mágus! (ld. enc.) Fegyvere egy csontpálca. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeled egy
kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba
bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a harci mágus
girhes testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a
biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus testét.
(2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a harci mágus bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+4 életerő). A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 7 életpontot
vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus
ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig
pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 obszidián függőt. Folytatod az utat.
Innen csak egy út van: előre! [12. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A
következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Bátran haladsz tovább. Egy
vastag, gránitból készült ajtót látsz. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe,
mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal
megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant
a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás
után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [13.
PONT.] Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a
birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér
lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 300 arany, 1 ónix masszavadító
(ld. enc.), 1 moa smaragd, 1 zafír medallion (ld. enc.), 1 Eldereth szilánk, 1 réz masszariasztó (ld. enc.), 3 kék orchidea, 1
remák szív és 4 karbin plazma. Gyorsan kiüríted a ládát. [55 pontot használtál fel, van még 302.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +84 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még
302.]
lm 14 18 20 | mozogsz 14 18 20
|
A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [14. PONT. --> 15. PONT.] És már a kijáratnál is vagy!
Húzol kifelé. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy harci mágus van előtted! Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt
az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után
már süvít is feléd egy tűzgolyó. 16 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több
lövedéked átfúrja a harci mágus testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami
kvazárlándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a harci mágus bal vállát.
(2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a harci mágus testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült a harci mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8
életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Könnyedén
félreszökkensz a harci mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 14
életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy
nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nincs megállás - továbbtotyogsz.
Kanyarodik a járat. [17. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban
végződik az út. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető,
csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal
megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant
a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót,
és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy
nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját
megvilágítani. [18. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A
csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt
megsemmisült. (-4 életerő.) Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat.
Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [17. PONT.] Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert.
Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [19. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat
elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal
megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant
a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [20. PONT.]
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zoloboo sámán! Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb
kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a
csatára. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz
a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással
95 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a biami
kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán testét. (3
támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a zoloboo sámán jobb oldalát. (1 támadással 21
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a zoloboo sámán újra meg újra lecsap. (3
támadástól 26 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd.
Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a
szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. [40 pontot használtál fel, van még 262.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 262.]
lm 23 26 27 | mozogsz 23 26 27
|
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a
következő teremben: [21. PONT.] Egy harci mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bunkósbot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt
csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet.
Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a harci mágus testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz:
előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át-
meg átszúrod a harci mágus testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a harci mágus girhes
testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A harci mágus lendületes ütése célt téveszt. A
mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus csapása
csak a levegőt találja. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a
harci mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Úgy határozol, hogy körülnézel a
következő teremben: [22. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz
egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz,
első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [23. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [24.
PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet.
Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat.
Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] Szoborrá
dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mestervarázsló van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy csontpálca. Nem tetszik a
szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy tompítás varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 110
életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az
égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 53
életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül
5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló bal oldalát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627
tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 rejtőköpenyt. Meg-meg torpanva, lábaidat
lassan, puhán egymás után rakva mész. [25. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [27.
PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy udvari mágus. Fegyvere egy csontkés. Itt csata lesz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 52 életpontot
sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol
és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az udvari mágus jobb lábát. (5 támadással 117 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami
kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az udvari mágus jobb oldalát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel
meghorzsolod az udvari mágus nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Könnyedén
félreszökkensz az udvari mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18
életpontot vesztettél. Az udvari mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1175 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+0 gonoszság.) Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontkést, 1
Eldereth szilánkot és 1 kholden kulcsot (ld. enc.). [40 pontot használtál fel, van még 222.]
Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [28. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mestervarázsló!
Fegyvere egy obszidián tüske. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A mészárlásra kiszemelt áldozat tompítás varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 123
életpontot sebeztél. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a
másik. 42 életpontot vesztettél. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően
meglőtted a mestervarázsló girhes testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1627 tapasztalati pontot
kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 aranygyűrűt. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [29.
PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [15
pontot használtál fel, van még 207.]
dd 4 9 64 | eldobod a 4. tárgyat a 9. tárgyat a 64. tárgyat
|
Sajnos nincs nálad bot. Elhajítasz 2 bunkósbotot. Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 207.]
vv 58 5 5 | elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+94 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 205.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 203.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
201.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +53 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 201.]
lm 5 905 6 | mozogsz 5 905 6
|
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol.
Egy mestervarázsló! Fegyvere egy obszidián tüske. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ellenfeled tompítás varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 104
életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása
szerencsére hatástalan volt. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. Az esélyek
kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló girhes
testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627
tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 obszidián tüskét és 1 kis aranykulcsot. Hangtalan léptekkel
osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz,
hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtóba
ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden
kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bekukkantasz a kis terembe. [6. PONT.] Hah, épphogy
észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa
puffanást hallasz a távolból, majd egy borzalmas üvöltést, amibe a falak is beleremegnek. Mintha valami nagyon nagy szörny
lehelte volna ki a lelkét éppen. [20 pontot használtál fel, van még 181.]
lm 4 900 3 | mozogsz 4 900 3
|
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Hoppsz, már itt
is van a T-elágazás! [5. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót
pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy
utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan
mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a
védővarázslat. [-50 varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod
kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [4. PONT.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[20 pontot használtál fel, van még 161.]
Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő
kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [9. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol.
Egy xirnox! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 103 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a
hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a xirnox jobb első lábát. (5
támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12
életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami
kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a xirnox testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel
megérinted a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mellkasodba bök a
xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól
4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben
meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szívet. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Felkészülve a legrosszabbra,
belépsz. [10. PONT.] Egy mestervarázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy csontpálca. Kicsit sokat tud ez az állat.
Majd Te megtanítod a jómodorra...
A mészárlásra kiszemelt áldozat tompítás varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot,
majd ellenfeledre küldöd. 117 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot,
majd rád küldi. Semmi eredménye! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 45 életpontot vesztettél. Megveted
a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a mestervarázsló jobb karját. (4
támadással 46 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627
tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz.
Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [11. PONT.]
Egy őrült varázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs
varázslatot. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd
ellő egy tűzvihar varázslatot. 53 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket.
Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert
váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával
néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel
megérinted az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az őrült
varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló vámpirizál
belőled. 17 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör
testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és 4 pirkit. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz
nála 1 botot[*] és 1 kholden kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs
miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [20 pontot használtál fel, van még 141.]
vv 58 5 5 | elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 139.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 137.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van
még 135.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +44 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még
135.]
lm 14 17 21 | mozogsz 14 17 21
|
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [12. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat.
[13. PONT.] Egy őrült varázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid.
Felkészülten várod ellenfeled.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik
mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A
támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba
ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal
célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal karját. (5 támadással 77 életpontot
sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.)
Vámpírtőrrel meghorzsolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az
őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kiszívja
életenergiádat, magát gyógyítva. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 sáfránypor és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál.
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ
parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz! Csak pillanatig habozol, azután
lemész. [14. PONT. --> 15. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [16. PONT.] Valami mozog
előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar varázsló! (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam
varázslatot. 193 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 46
életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több
lövedéked átfúrja a varkaudar varázsló bal karját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy
nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Árnyakkal körülvéve, elszántan mész
tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.]
Egy miksziszi húsgólemet veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre
lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a miksziszi húsgólem rotható testét. (4 támadással 57
életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt a másikra ugrasz. Szívkeresővel néhányszor teljesen átdöföd a miksziszi
húsgólem testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a miksziszi húsgólem fejét.
(3 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mancsával a miksziszi húsgólem megpöcköli a bal
válladat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 51
életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a miksziszi húsgólem
rotható testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel párszor épp hogy megérintgeted a miksziszi húsgólem
bal karját. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A miksziszi húsgólem meglegyint mancsával,
de csak súrol. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy
darabot. Még 49 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Eldobod az értéktelenné vált ősdentor trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes miksziszi húsgólem trófeát. 3741
tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót. Minden neszre ügyelve folytatod a
felderítést. Innen csak egy út van: előre! [18. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [20. PONT.]
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar varázsló! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja.
Szerinted pedig az övé.
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 209 életpontot
sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz.
Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 22
életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Elhajítod a vacak miksziszi húsgólem trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar varázsló trófeát. 1880
tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem
mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy varkaudar varázslót pillantasz meg. Már
éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Távolról
energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 206 életpontot sebeztél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered.
A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1
vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar varázsló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló
összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 smaragd kulcsot. Körültekintően,
óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Az ajtóra egy gyanús,
nagyon gyanús rúna van rajzolva. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a
szükséges varázsenergia. Elmormoltad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy
pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a
védővarázslat. [-40 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz,
hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [21. PONT.]
Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A csapda ebben a másodpercben
sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-6 életerő.) [40
pontot használtál fel, van még 95.]
h 150 | használod a 150. tárgyat
|
Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 93.]
Mész tovább, előre. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed
egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy
őrült varázsló. Fegyvere egy bunkósbot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Sajnos ellenfeled sem
kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 21 életpontot
vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából
ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló nyakát. (5 támadással 98
életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre
ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 141 életpontot
sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+4 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus elszívja
életenergiádat, és magát gyógyítja! 25 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit
elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fokhagyma és egy téfea-agy. Elhajítod a vacak varkaudar varázsló
trófeát, és kiszedsz egy őrült varázsló trófeát. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1
bunkósbotot ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 sallank karmot. **. Egy varkaudar varázslót veszel észre
magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg
ellenfeled irányába. 200 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd
rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal.
Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással
20 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1880 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 rejtőköpenyt. (A [*]-al jelölt tárgyakat
egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bekukkantasz a kis
terembe. [24. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 78.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +66 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még
78.]
dd 4 9 225 | eldobod a 4. tárgyat a 9. tárgyat a 225. tárgyat
|
Sajnos nincs nálad bot. Elhajítasz 1 bunkósbotot. Sajnos nincs nálad orgyilkos tőr. [0 pontot használtál fel, van még 78.]
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét
úgy tűnik, hogy egy Főmágus. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 22
életpontot vesztettél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled
jégcsóva varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű
nyíl. Több lövedéked átfúrja a Főmágus testét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami
kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Főmágus
törékeny testét. (5 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a Főmágus jobb lábát. (2
támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 54 életpontot
vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled
tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. A Főmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és egy kék orchidea. Eldobod
az értéktelenné vált őrült varázsló trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Főmágus trófeát. 4000 tapasztalati pontot kaptál.
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját és 1 mágusköpenyt ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 3
csuklyavirágot. **. Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy
a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Prezíc, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló
sugár csapódik beléd. Megsemmisült 19 gyógykenőcs! Te is megsérültél. (-14 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500
arany, 2 gyógykenőcs, 1 Morgan sipkája, 1 moa burát ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 göcsörtös bunkót. **,
1 arany karperec [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 1
ezüstkard ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 téfea-agyat. **, 1 moa stuki [Betelt a hátizsákod, a maximális 115
féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 30 stukilövedék ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1
obszidián függőt. ** (ld. enc.) és 1 kristálygömb [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat
már nem veheted fel.]. Gyorsan kiüríted a ládát. [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat
már nem veheted fel.] [5 pontot használtál fel, van még 73.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és
megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később
is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.
BÉRMÁGUS (263. ELLENFÉL)
A modern harcászatban egy katonai egység nem lehet sikeres, ha nem áll rendelkezésére néhány varázsló. A bérmágikusok
gyakorlatilag jól fizetett zsoldosok, akik nem kardjukkal, hanem varázstudásukkal szolgálják munkaadójukat. A
bérmágusok általában nem túl képzettek, épphogy néhány évet töltöttek tanulással, és máris kamatoztatni akarják
tudásukat. Ezért aztán sokan közülük még azt sem tudják, hogy hiába a varázstudás, ha az ellenfél "kardnyújtásnyira" kerül,
akkor vége a dalnak.
HARCI MÁGUS (265. ELLENFÉL)
Ha egy bérmágus túléli az első néhány bevetést, és megfelelő tapasztalatra tesz szert, általában ismét felkeresi mesterét, és
újabb néhány évig specializáltan csak hatékony támadó és védekező varázslatokat tanul. Ezután a képzés után a torony
ajtaján általában egy képzett gyilkológép lép ki, akinek megbízója csengő aranytallérokban fizet. De cserébe az elvégzett
munkára igen ritkán lehet panasza. A harci mágusok, ha úgy hozza a sors, képesek közelharcban is megvédeni magukat.
ÓNIX MASSZAVADÍTÓ (438. TÁRGY)
A kihívásokat kedvelő kalandozók húzhatják fel ezt az ónixból készült, minden bizonnyal mágikus karperecet, amely a
phua-kúpok szörnygenerátorainak hatásfokát hivatott növelni. Ha viseled a KF 438 paranccsal, minden bizonnyal erősebb
masszákkal fogsz találkozni, mint egyébként. Miért érdemes a masszákat vadítani? Nos, a massza kincse arányos az
erejével...
ZAFÍR MEDALLION (514. TÁRGY)
A zafír medallion egy fantasztikus szakértelemmel megmunkált zafírkő, egy aprószemű ezüstláncon. Különleges
varázserővel és speciális képességekkel nem bír, de gyönyörű ékszer ízléses kalandozók számára. A KF 514 paranccsal
viselheted, nyakláncként.
RÉZ MASSZARIASZTÓ (436. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a réz masszariasztó. Ha
felöltöd a karodra a KF 436 paranccsal, a phua kúpok szörnygenerátora kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy
valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A réz masszariasztónál is hatékonyabb a arany
masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.
MESTERVARÁZSLÓ (267. ELLENFÉL)
Hosszú, hegyes sapka, derékig érő ősz szakáll és haj, hatalmas kék selyemköpeny, rajta ezüstös rúnákkal, kétméteres
faragott bot, végén kristálygömbbel - a legklasszikusabb varázsló megjelenés, amit el lehet képzelni. A mestervarázslók is
tisztában vannak ezzel, valószínűleg hatásvadászat és félelemkeltés, nem pedig a divat hajkurászása a céljuk, amikor így
jelennek meg. A mestervarázslók csak hatalmas összegekért hajlandók más szolgálatába állni, többnyire inkább a maguk
útját járják, szörnyeket öldösnek ritka komponensekért vagy elveszett, ősi relikviák után kutatnak. Ha mégis felbukkannak
egy katonai alakulatban, akkor ott komoly erőöszpontosításról lehet szó, a parancsnok erőteljes ellenállásra számít. A
mestervarázslók feladata, az ellenség teljes annihilálása mellett, a kevésbé képzett varázslók felügyelése, beosztása, mert
azok egy katonára nemigen hallgatnak.
KHOLDEN KULCS (470. TÁRGY)
A kholden kulcs egy áttetsző, zöldes fényben derengő mágikus kulcs. Egy bizonyos fajta mágikus zár kinyitására tervezték,
és ha a kulcs elfordítása közben nem mondod ki a megfelelő jelszót, amit persze csak a kulcs eredeti tulajdonosa ismer, a
kulcs megsemmisül. Szerencsére, ha elég ügyes vagy, legalább a zár kinyílik.
VARKAUDAR VARÁZSLÓ (271. SZÖRNY)
A varkaudarok közismerten járatosak a mágiában, de legnagyobb hatalmú varázslóik sosem mozdulnak ki a sötét járatok
mélyén levő laboratóriumaikból, így nem csoda, ha az átlag kalandozó lebecsüli a varkaudar nép varázstudását a mágusaik
és nekromantáik láttán. Nos, aki egy látványos, dinamikus varázspárviadalra vágyik, az örömmel fogja üdvözölni a
varkaudar varázsló kihívását. Aki azonban a krematóriumi hamvasztáshoz hasonló végzet helyett inkább egy szebb jövőt
választana, az maradjon a gnóm boltosok és öreg varázslók molesztálásánál.
STUKILÖVEDÉK (414. TÁRGY)
A stukilövedék elkészítése hasonló a rézgolyóéhoz: egy kőkalapácsra, egy olvasztókemencére, egy rézdarabra és 2 TVP-re
van szükséged. A különbség csak annyi, hogy a stukilövedéket henger alakúra kell formálnod, és a végén kell egy nyílás,
amelybe a kovafű reszeléket öntöd. A kovafű reszeléket nem kell külön gyűjtened, feltesszük, hogy mindig van valamennyi
nálad, automatikusan. Ezenkívül a stukilövedék elkészítésekor MINDENKOR szükséges, hogy a moa stuki a birtokodban
legyen: ha ugyanis a lövedéket nem pont akkorára csinálod, mint a "tartóka", a stukilövedéket nem tudod kilőni. A
stukilövedék sebzése 2D6+3. Arra, hogy a harc után ismét lehet használni, nem túl nagy az esély.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.
erő : | 46 |
iq : | 34 |
ügyesség : | 44 |
egészség : | 33 |
szerencse: | 42 |
tudatpont: | 42/ 0 |
| |
|
szint : | 29 |
támadás : | 26 |
védekezés: | 60 |
életpont : | 454/225 |
varázspt : | 1037/283 |
pszi pont: | 163/134 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 20 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 2089 arany |
halhatatlanság: | 2% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 28/ 35 év |
tul.pont: | 5 |
kép.pont: | 3 |
EFejl: | 25 TU |
| |
|
Eddig összesen 2695 szörnyet (32 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 55634 TP-t kaptál.
Jelenleg 2735699 TP-d van. A következő szinthez még 264301 TP szükséges. Trófeáid: Főmágus, ősquwarg, quwarg
anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9
ősquwarg. A 325. fordulódban 22686 arany került a bankszámládra. 22912 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << vámpírtőr (250%) << vasalt bunkó (210%) << biami kvazárlándzsa (140%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 9/05 | | ökölvívás: | 1/69 | | szúrófegyverek: | 35/80 | | vágófegyverek: | 9/54 | |
ütőfegyverek: | 20/58 | | lőfegyverek: | 31/82 | | dobófegyverek: | 22/30 | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 40/31 | | nyomkövetés: | (02) 88/83 | | mászás: | (03) 7/42 | | csapdakészítés: | (04) 20/26 | |
csapdaészlelés: | (05) 11/33 | | gyógyítás: | (06) 24/71 | | titkosírás: | (07) 7/14 | | felderítés: | (08) 26/59 | |
szörnyidomítás: | (09) 10/36 | | teológia: | (10) 43/97 | | taumaturgia: | (11) 75/98 | | szerencsejáték: | (12) 8/82 | |
zene: | (13) 10/96 | | szörnyismeret: | (14) 16/62 | | pszi: | (15) *19/00 | | zárnyitás: | (16) 8/50 | |
vadászat: | (17) 5/14 | | bányászat: | (18) 28/18 | | úszás: | (19) 10/81 | |
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223),
*massza (#217), *quwarg anyakirálynô (#269), *miksziszi húsgólem (#126),
*zoloboo sámán (#230)
Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989),
jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0)
Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60)
Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30)
Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18)
Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50)
Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24)
Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Vadászat (#209 *40)
Fényaura (#211 *40) Armageddon (#218 *100)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15)
Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35)
Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12)
Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20)
Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25)
Pszí-gyűjtés (#112 *300)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem méregsemlegesítés varázsszem
varázsenergia
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) | | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |
Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) | | Villámcsapás (#50) | pszi ôselementál (#258) |
Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) | | Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Varázsvédelem II. (#108) | ôsdentor (#282) |
Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |
Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) | | Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) |
Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) | | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |
Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|