TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. aug. 3. 9h:04'
EZ A 328. JÁTÉKHETED, 329. FORDULÓD
329. játékheted kezdete: aug. 3.
A következő fordulódat legkorábban
a 329. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1985
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba
|
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötét félhomály van. Elkezdesz a mágia
mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed
halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot
használtál fel, van még 330.]
ek 7 16 2 | t. energia kisütése: 7 16 2
|
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 zárnyitás.) (-2 TU.) [0 pontot használtál fel, van még
330.]
Hulladék, ezért nem gyűjtesz varkaudar páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 330.]
lm 16 905 17 | mozogsz 16 905 17
|
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Egy drónkeselyűt pillantasz meg.
Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba
bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drónkeselyű
farkát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz.
Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a drónkeselyű testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel
megdöföd a drónkeselyű tollas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csőrével a
drónkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A
vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. A drónkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor
észreveszed, hogy egy drónkeselyű van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen
neked akar ugrani.
Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az
ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a drónkeselyű testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.)
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor
kilyukasztod a drónkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a drónkeselyű
bal lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A drónkeselyű feléd csap csőrével, de
sikertelenül. Véres nyál csordul ki a drónkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Egy drónkeselyűt pillantasz meg.
Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye
sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a drónkeselyű
jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra
rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a drónkeselyű jobb oldalát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.)
Vámpírtőrrel eltalálod a drónkeselyű jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A
drónkeselyű csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drónkeselyű szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 7 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges
labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába
torkollik. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy
varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz
tétlen.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb oldalát. (3
támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát
ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar testét. (2
támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 23 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A
szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5
arany, -2 ÉP]. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar
lándzsa. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar bal karját. (3 támadással
46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre
rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vadász varkaudar jobb lábát. (2 támadással 58
életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerő). Gyenge szúrást kap a bal lábadba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még
megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5
arany, -2 ÉP]. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Egy széles,
magas terembe érsz. [10. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró
sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Továbbsuhansz a
folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy
nagy szobába torkollik. [12. PONT.] Egy vark. nekromantat veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Itt csata lesz.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás
varázslat. Semmi eredménye! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vark.
nekromanta bal karját. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad
csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a
vark. nekromanta testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot,
majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vark. nekromanta egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás
keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13
életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 2 szvó-ektoplazmát [szvó-ektoplazma
ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy
azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy
bot. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem
hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark.
nekromanta testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan
ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta bal vállát. (4 támadással 121
életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 39 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vark.
nekromanta bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled ütését nem sikerült
teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad.
18 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 3 fekete gyöngyöt [fekete gyöngy
ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy
azért, mert betelt a hátizsákod.) Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [16. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A
levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed,
hogy egy varkaudar behemót van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 208 életpontot sebeztél. A varkaudar behemót
még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
1516 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt [varkaudar páncél ládikóba-> 10
arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar csizmát. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar behemót van előtted! Az
ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét.
(3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami
kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bal oldalát. (3
támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 20 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar behemót meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy
utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1213 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt [varkaudar páncél ládikóba-> nem
kaptál semmit! -2 ÉP] és 1 varkaudar csizmát. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni!
Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [50
pontot használtál fel, van még 280.]
vv 58 5 5 | elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+77 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 278.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 276.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál
fel, van még 274.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
lm 900 9 24 | mozogsz 900 9 24
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a
sötétből. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Egy
nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Egy vark. nekromantat pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat.
Majd Te megtanítod a jómodorra...
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már
süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a
vark. nekromanta bal vállát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan
ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta jobb oldalát. (3
támadással 101 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel
megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled ütését
nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig
megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke
kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 2 purifikátor hájat. (A [*]-al jelölt
tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy vark.
nekromantat veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod
ellenfeled.
Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat.
Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3
bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal oldalát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert
váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával
többször kegyetlenül megütöd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból
kirepül egy tűzeső varázslat. 52 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással
22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Elhajolsz a vark. nekromanta ütése elől, de a fejed tetejét így is
horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok
cikáznak feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1162 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 xirnox szívet. (A [*]-al jelölt tárgyakat
egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Haladsz előre. A gyér
világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a
lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot
vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz.
Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [6.
PONT.] Egy vadász varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Már éppen kezdted elunni a
céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan
megsorozod a vadász varkaudar bal lábát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a
mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vadász
varkaudar jobb lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vadász varkaudar fejét. (1
támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 7
életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének
fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5
arany, -2 ÉP]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. A
szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan
megsorozod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát.
Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több
helyen felvágod a vadász varkaudar testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vadász
varkaudar nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A vadász varkaudar megböki
fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
616 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5
arany, -2 ÉP]. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] A
levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24.
PONT.] Egy borzalmas varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Mivel minden egyéb kommunikációs
lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy varázsvédelem mágia... Egy
energiafolyam varázslatot dobsz ellenfeledre. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd
útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz
rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 52
életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP], egy
arany és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a
szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát [vashegyű lándzsa ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot.
Egy borzalmas varkaudar lakik itt. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó.
Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 191
életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a
hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (3
támadással 65 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke
kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fűszertartó.
2334 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát [vashegyű lándzsa ládikóba-> nem
kaptál semmit! -2 ÉP], 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [45 pontot
használtál fel, van még 229.]
bb 164 161 | beraksz a bankba a 164. tárgyat (161 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 2 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 229.]
lm 21 905 19 | mozogsz 21 905 19
|
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [23. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [18. PONT.] Hirtelen kicsusszan
a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 31
életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [21. PONT.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod,
hogy egy Tguarkhan. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező
varázslat! Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled villámsújtás
varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5
ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan fejét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz:
előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a
Tguarkhan testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a Tguarkhan testét. (1 támadással 21
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Mielőtt
észbekapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A
varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel
borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 17 arany, 3 borostyán függő
[borostyán függő ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst karkötő
[ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol.
Egy Tguarkhan! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata
nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot
lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled sötét rítus varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. A
közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a
Tguarkhan fejét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad
csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a
Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a Tguarkhan sziklatestét. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és
mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 23
életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc, egy aranytű [aranytű
ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. 2366 tapasztalati pontot kaptál.
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ.
Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [25 pontot használtál fel, van még 204.]
lm 900 22 26 | mozogsz 900 22 26
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [20. PONT.] Ahová belépsz, az egy
kisebb szoba. [22. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav
fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül
kikapaszkodnod. Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan
körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy kisebb, már-már kamraszerű
helyiségbe érkeztél. [25. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [24. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A térképen is
jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] Egy Zinthurg lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is.
Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. [40 pontot használtál fel, van még 164.]
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 162.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
160.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
158.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +110 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 158.]
lm 28 30 10 | mozogsz 28 30 10
|
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26.
PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról energiafolyam varázslatot lősz
a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadása szerencsére
hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár
lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás Botjával megcsapod a Zinthurg testét. (1 támadással 35 életpontot
sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 50 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod
a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A Zinthurg belemar bal oldaladba,
de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg többször
végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a
Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik
kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő
ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 1492 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az
egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Az
ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező
mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled egy
kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled.
Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (5 támadással
133 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Pusztítás
Botjával eltalálod a Zinthurg testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 43
életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megdöföd a Zinthurg ébenfekete testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+5 életerő). A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot
vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8
életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 6 arany és egy
obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 1492 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz előre. A gyér
világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [27. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból
készült ajtó a következő akadály. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni
kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus
vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk!
Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-40 varázspont.] Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső
van. Izgi! Lemászol rajta. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a
T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Alapos
körbevizsgálódás után kikerülöd. Haladsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Sikeresen
észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz.
[10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy éjkornis. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te
megtanítod a jómodorra...
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező
mágia... Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled pusztító végzet
varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket.
Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis bal hátsó lábát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) A szörny
savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami
kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel
felnyársalod az éjkornis fejét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az éjkornis testét. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar
dönteni. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8
varázspont.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy
kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 fekete gyöngy [fekete
gyöngy ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 7 arany és egy fűszertartó. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1
trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van
még 88.]
lm 905 11 14 | mozogsz 905 11 14
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang
szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [10. PONT.] Egyszercsak
látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan
meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [30 pontot használtál fel, van
még 58.]
h 449 | használod a 449. tárgyat
|
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó
möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
lm 900 7 5 | mozogsz 900 7 5
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [10. PONT.] Kicsit
meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű
helyiségbe érkeztél. [6. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Lenyomod a
kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe.
[7. PONT.] Egy ekhariont veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Nyugodtan várod, hogy
megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 105 életpontot sebeztél. Ellenfeled
koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet
ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az
ekharion ragyás testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (8 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz.
Mandibulakaszával megvagdalod az ekharion testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az
ekharion fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ekharion kemény csapásokat
osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1
támadástól 9 életpontot vesztesz.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Az ekharion még
megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a
mandibulakaszát, szereztél 37 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös
bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 márványkulcsot. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [6. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy
tűnik, hogy egy borzalmas varkaudar. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld
hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled varázsvédelem varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg
ellenfeled irányába. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. Semmi
hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a borzalmas
varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő
ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát
[vashegyű lándzsa ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], 1 vasvértet és 1 nagy vaspajzsot. Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé
emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 28.]
bb 164 161 | beraksz a bankba a 164. tárgyat (161 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 1 vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
vv 5 5 5 | elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 26.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 24.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van
még 22.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +116 életerő.) [0 pontot használtál fel, van
még 22.]
v 21 24 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső
mozdulattal előhívod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 24 kaja. [-48
varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 17.]
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31
|
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Valami azt
súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik.
Sikerült elmondanod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora
mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20
varázspont.] Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst
kulcs nyitja az ajtót. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki
előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bátran
haladsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva.
Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Folytatod a felderítést. Egy
mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz,
hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden
csendes. [25. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Mnebolath! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiafolyam varázslat. 196
életpontot sebeztél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Mnebolath
testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 10 arany és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy
ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Egy Mnebolathot veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy
ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat.
214 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8
arany, -2 ÉP]. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [29.
PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők
repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [12 pontot használtál fel, van még 5.]
lm 900 27 905 | mozogsz 900 27 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
lm 28 900 15 | mozogsz 28 900 15
|
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ARANYTERMŐ LÁDIKÓ (504. TÁRGY)
Az aranytermő ládikó egyike a legbecsesebb varázstárgyaknak, nem csoda, hogy csak különleges és embert próbáló
feladatok végrehajtása után lehet hozzájutni. Az aranytermő ládikó ugyan nem termel hipp-hopp aranyat a csupasz
levegőből, de azonkívül szinte mindenből, aminek egyébként értéke van. Mágia dolgozik itt, de nem az a fajta, amelyre
gondolsz: az egyszerű doboz nem változtatja meg a tárgyak molekuláris és atomszerkezetét, mint egyes varázslatok.
Egyszerűen csak elteleportálja a belé helyezett tárgyakat egy kereskedőhöz, aki a megfelelő úton-módon visszaküldi a tárgy
ellenértékét, amely a dobozban jelenik meg. A dolognak csak két hátulütője van: nagy ritkán a boltos átver, azaz azt állítja,
hogy a tárgyat nem kapta meg, és nem kapod meg az ellenértéket - ez hasonlatos az alkímia varázslat kudarcához. Másrészt,
a doboz mágikus erőterét üzemeltető erőforrás a te energiádból táplálkozik, azaz minden használatakor sebződsz 2 ÉP-t, ha
ebbe belehalnál, vesztesz 3 VP-t (varázsenergiád így negatívba is lemehet). Ha egyszerre egy tárgyból többet raksz a
ládikóba, akkor is csak egyszer kell a használati költséget kifizetned. Az aranytermő ládikó használata általában
automatikus, bármikor, amikor olyan tárgyhoz jutsz, amit a HU paranccsal eladnál vagy eldobnál, ehelyett berakod a
ládikóba. Ezenkívül kiadhatod a H 504 parancsot, ekkor minden nálad levő, HU-val ellátott tárgyat beleraksz - persze a
KF-eltekből ilyenkor is meghagysz egyet. Ebben az esetben a láda használata 5 TVP-be kerül. Erre igazándiból csak a
ládikó megszerzésekor és újabb HU parancsok kiadásakor lehet szükség.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 329. fordulód.
erő : | 46 |
iq : | 34 |
ügyesség : | 44 |
egészség : | 33 |
szerencse: | 42 |
tudatpont: | 42/ 3 |
| |
|
szint : | 29 |
támadás : | 26 |
védekezés: | 64 |
életpont : | 454/364 |
varázspt : | 1043/343 |
pszi pont: | 163/208 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 20 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 955 arany |
halhatatlanság: | 2% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 28/ 35 év |
tul.pont: | 5 |
kép.pont: | 3 |
EFejl: | 27 TU |
| |
|
Eddig összesen 2737 szörnyet (30 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 44975 TP-t kaptál.
Jelenleg 2805620 TP-d van. A következő szinthez még 194380 TP szükséges. Trófeáid: Főmágus, ősquwarg, quwarg
anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9
ősquwarg. A 328. fordulódban 24626 arany került a bankszámládra. 24749 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (205%) << biami
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 9/05 | | ökölvívás: | 1/69 | | szúrófegyverek: | 36/11 | | vágófegyverek: | 9/97 | |
ütőfegyverek: | 20/78 | | lőfegyverek: | 31/94 | | dobófegyverek: | 22/64 | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 40/51 | | nyomkövetés: | (02) 89/27 | | mászás: | (03) 7/52 | | csapdakészítés: | (04) 20/36 | |
csapdaészlelés: | (05) 11/74 | | gyógyítás: | (06) 24/75 | | titkosírás: | (07) 7/14 | | felderítés: | (08) 26/82 | |
szörnyidomítás: | (09) 11/71 | | teológia: | (10) 44/56 | | taumaturgia: | (11) 76/11 | | szerencsejáték: | (12) 8/82 | |
zene: | (13) 11/03 | | szörnyismeret: | (14) 16/67 | | pszi: | (15) *19/00 | | zárnyitás: | (16) 7/69 | |
vadászat: | (17) 5/14 | | bányászat: | (18) 28/28 | | úszás: | (19) 10/81 | |
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223),
*massza (#217), *quwarg anyakirálynô (#269), *miksziszi húsgólem (#126),
*zoloboo sámán (#230)
Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989),
jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0)
Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60)
Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30)
Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18)
Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50)
Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Tűzvihar (#175 *24)
Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Vadászat (#209 *40)
Fényaura (#211 *40) Armageddon (#218 *100)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15)
Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35)
Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12)
Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20)
Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25)
Pszí-gyűjtés (#112 *300)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem méregsemlegesítés varázsszem
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) | | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |
Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) | | Villámcsapás (#50) | pszi ôselementál (#258) |
Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) | | Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Varázsvédelem II. (#108) | ôsdentor (#282) |
Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |
Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) | | Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) |
Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) | | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |
Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|