TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. aug. 11. 9h:13'
EZ A 330. JÁTÉKHETED, 330. FORDULÓD
331. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat legkorábban
a 331. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1947
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
ek 7 5 6 | t. energia kisütése: 7 5 6
|
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 csapdaészlelés.) (-6 TU.) [0 pontot használtál fel, van
még 448.]
bb 161 3 | beraksz a bankba a 161. tárgyat (3 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 3 nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 448.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +83 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 448.]
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31
|
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [30. PONT.] Minden lépés után igen alaposan
körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy tömör
sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. Az út végetér - egy zsákutca! [31. PONT.]
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így
cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [15 pontot használtál fel, van még 433.]
lm 900 27 905 | mozogsz 900 27 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz előre. [30. PONT.] Haladsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29.
PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők
repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb
helyiséghez. [25. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Bátran haladsz tovább.
Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. A fenébe! Egy zsákutca. [27. PONT.] Szoborrá
dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled láthatólag
harcra készül. Te felkészülten várod.
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen
végigmetszed a varkaudar nyakát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül
megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A varkaudar gyenge döfése
nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül.
Megölted.
122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1
varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP], 5 kaját, 5 amnioszt [amniosz ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]
és 5 gyöngymangót. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert
típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 408.]
lm 28 900 15 | mozogsz 28 900 15
|
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő márványkulcs nyitja az ajtót. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [28.
PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Bármennyire
is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Nyitva van!
Folytatod a felderítést. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen
nyílik. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik.
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ahová most értél, az a
T-elágazás kell, hogy legyen. [5. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.]
Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt.
Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Egy kisebb, már-már kamraszerű
helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy őrült varázsló van előtted! Fegyvere egy
csontpálca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs
varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled
mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel
perforálod az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami
kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át-
meg átszúrod az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az őrült varázsló
bal vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed
tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kacagva szívja el életnedveidet. 16 életpontot
vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] és 2
mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát [csontpálca ládikóba-> 15
arany, -2 ÉP]. Egy éjkornis lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a
másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító
végzet. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a
hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.)
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (10 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát
ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az éjkornis testét. (3 támadással 136 életpontot
sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az éjkornis testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő).
Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.)
Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt
szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy
rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 25 arany. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 trikornis
szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. [35 pontot használtál fel, van még 373.]
vv 58 5 5 | elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
371.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+7 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van
még 369.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
367.]
h 313 | használod a 313. tárgyat
|
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
lm 905 16 18 | mozogsz 905 16 18
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli
dübörgést hallasz, aztán semmi. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [18. PONT.]
Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi
történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 337.]
lm 900 23 905 | mozogsz 900 23 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Haladsz
előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy
Orkhan Thai. Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Sajnos
ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled
csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. Semmi hatás!
(védelem tűz ellen védelmez.) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket.
Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai jobb karját. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A
szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással,
felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az
Orkhan Thai lángoló karját. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az Orkhan Thai tűztestét.
(1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2
támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Az
Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos
szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan
lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst
papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy ezüst kulcs. 2680 tapasztalati pontot
kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23.
PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót.
Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz
félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy
nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [15 pontot használtál fel, van még 322.]
lm 24 900 21 | mozogsz 24 900 21
|
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [24. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot!
Megnyomod. Miért is ne? Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem
foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Néha hátra-hátranézve
sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] [25
pontot használtál fel, van még 297.]
lm 905 22 900 | mozogsz 905 22 900
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
A fenébe! Egy zsákutca. [22. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni!
Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk
dübörgést hallasz a messzeségből. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 287.]
lm 33 905 34 | mozogsz 33 905 34
|
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [21. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz.
Most vajon merre? [20. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [15. PONT.] Kicsit meggörnyedten,
meg-meglapulva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A
folyosót egy másik járat keresztezi. [4. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [32. PONT.] Mindenfelé figyelve
haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy
nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első
pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva
kikerülöd. Egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A halálraítélt, aki
veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre energiafolyam
varázslatot lősz. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 36 életpontot
vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan
megsorozod a Tguarkhan kutyafejét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami
kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a
Tguarkhan kutyafejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Tguarkhan sziklatestét. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy
megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2
támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 33 életpontot
vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A szörny még egy
utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba->
28 arany, -2 ÉP] és 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemmel
körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva
benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [45 pontot használtál fel, van
még 242.]
lm 900 37 905 | mozogsz 900 37 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [33.
PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb
terembe. [32. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [35. PONT.] Egy széles, magas terembe
érsz. [36. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked
megtanítani! A neve szopókőirtás. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [37.
PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokmurgattyú! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már
ugrasz is.
Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján,
majd halk hörgéssel a porba hull.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 242.]
885 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék,
minden ismert típus után kutatsz. [25 pontot használtál fel, van még 217.]
vv 88 5 5 | elmormolod a 88. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.)
[0 pontot használtál fel, van még 217.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot
használtál fel, van még 215.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
213.]
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Megtorpansz:
valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod,
hogy egy Notermanthi. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled
varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 206
életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás!
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A közelharc előtt még megeresztesz a
hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (5 támadással 132
életpontot sebezve.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián
függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], 19 arany, egy szent jogar, 2 vasérc és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14
arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalrut veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar
döngölni. Nem hagyod magad.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll,
küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Távolról háló varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az
égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány
lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru jobb karját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.)
Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert
váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami
kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a taalru egyik lábát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel
kicsit megsebzed a taalru egyik lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A taalru mancsai a
bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 14
életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád
szökik! (-12 varázspont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rejtőköpeny
[rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> 48 arany, -2 ÉP] és 2
arany. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot
akar neked megtanítani! A neve csupasz izom. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes
ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Sajnos zárva
van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a
zsákmány: 658 arany, 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 4 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 48 arany, -2
ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> 52 arany, -2 ÉP], 1 arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> 80
arany, -2 ÉP], 2 galachmit, 6 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 36 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc, 3 ezüst karkötő [ezüst
karkötő ládikóba-> 42 arany, -2 ÉP] és 1 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> 28 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a
ládát. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid
próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 moa
katalizátor, 1 kvazár kesztyű, 1 cru formázó minta, 6 kvazár, 1 mithril, 3 manakristály, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba->
96 arany, -2 ÉP], 1 moa rubin, 1 roxati üvegszem (ld. enc.) és 3 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Mostantól nem
foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 203.]
vv 109 28 58 | elmormolod a 109. varázslatot a 28. varázslatot az 58. varázslatot
|
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
201.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-9 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
199.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel,
van még 197.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A SZOPÓKÖVEK TELJES KIIRTÁSA (174. VARÁZSLAT)
Vége! Elég volt a szopókövek irtóztató rémuralmából! Hiszen mostanában már minden második kalandozóra jut egy
szopókő, és hiába a fény szentélye és más eszközök, a szopókövek száma napról napra növekszik. Az alanori papok egyik
ajándéka ez a varázslat, amelyet jutalmul a térkapuk bezárásért most eljuttatnak szinte minden, papi mágiát használni
képes kalandozóhoz. Mindössze 10 VP és 5 TVP árán megsemmisíti az összes, birtokodban levő szopókövet. Sajnos a
művelethez szükséges energiát egy titkos helyről vonja el a varázslat, és ez az erőforrás igencsak szűkös: ezért mindössze
egyszer használhatod, ezután elfüstöl a fejedből. Sok sikert! Vessünk véget a Ghallát sújtó ragálynak!
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj
cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat
elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.
ROXATI ÜVEGSZEM (443. TÁRGY)
Roxatot nem véletlenül nevezték a tolvajok városának, rengeteg olyan apró "segédeszköz" is e városnak köszönheti
eredetét, mint például a roxati üvegszem. Az üvegszem tolvajok számára igen hasznos kiegészítő: aki viseli, az mindig látja,
hogy akivel találkozik, annak mi lapul hátizsákjában, pontosan úgy, mint a tolvajszem varázslat esetében. Az üvegszemet a
KF 443 paranccsal akaszthatod a füledre (fülbevalóként kell KF-elni), és ha találkozol valakivel, automatikusan a
szemedhez emeled.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 330. fordulód.
erő : | 46 |
iq : | 34 |
ügyesség : | 44 |
egészség : | 33 |
szerencse: | 42 |
tudatpont: | 42/ 3 |
| |
|
szint : | 29 |
támadás : | 26 |
védekezés: | 64 |
életpont : | 454/398 |
varázspt : | 1043/231 |
pszi pont: | 163/238 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 20 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 2333 arany |
halhatatlanság: | 2% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 28/ 35 év |
tul.pont: | 5 |
kép.pont: | 3 |
EFejl: | 28 TU |
| |
|
Eddig összesen 2756 szörnyet (19 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 36090 TP-t kaptál.
Jelenleg 2841710 TP-d van. A következő szinthez még 158290 TP szükséges. Trófeáid: Főmágus, ősquwarg, quwarg
anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9
ősquwarg. A 330. fordulódban 25672 arany került a bankszámládra. 25672 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (205%) << biami
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 9/05 (-) | | ökölvívás: | 1/69 (-) | | szúrófegyverek: | 36/25 (+0.14) | | vágófegyverek: | 10/06 (+0.09) | |
ütőfegyverek: | 20/78 (-) | | lőfegyverek: | *31/00 (+0.06) | | dobófegyverek: | 22/72 (+0.08) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 40/51 (-) | | nyomkövetés: | (02) 89/55 (+0.28) | | mászás: | (03) 7/52 (-) | | csapdakészítés: | (04) 20/41 (+0.05) | |
csapdaészlelés: | (05) 18/09 (+0.35) | | gyógyítás: | (06) 24/75 (-) | | titkosírás: | (07) 7/14 (-) | | felderítés: | (08) 27/17 (+0.35) | |
szörnyidomítás: | (09) 11/87 (+0.16) | | teológia: | (10) 44/80 (+0.24) | | taumaturgia: | (11) 76/19 (+0.08) | | szerencsejáték: | (12) 8/82 (-) | |
zene: | (13) 11/03 (-) | | szörnyismeret: | (14) 16/67 (-) | | pszi: | (15) *19/00 (-) | | zárnyitás: | (16) 5/69 (-) | |
vadászat: | (17) 5/14 (-) | | bányászat: | (18) 28/38 (+0.10) | | úszás: | (19) 10/81 (-) | |
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 10 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
mászol max. 51 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223),
*massza (#217), *quwarg anyakirálynô (#269), *miksziszi húsgólem (#126),
*zoloboo sámán (#230)
Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), ôrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989),
jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynô (#269)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0)
Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16)
Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7)
Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15)
Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16)
Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60)
Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50)
Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22)
Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30)
Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35)
Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16)
Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15)
Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30)
Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0)
Kényszerport (#183 *80) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40)
Armageddon (#218 *100)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15)
Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35)
Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12)
Varázsszem (#184 *9) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20)
Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25)
Pszí-gyűjtés (#112 *300)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem méregsemlegesítés varázsszem
varázsenergia
Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) | | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |
Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) | | Villámcsapás (#50) | pszi ôselementál (#258) |
Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) | | Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Varázsvédelem II. (#108) | ôsdentor (#282) |
Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |
Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) | | Tompítás (#40) | ôrült varázsló (#255) |
Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) | | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |
Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|