TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. szept. 28. 8h:41'
EZ A 336. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
337. játékheted kezdete: szept. 28.
A következő fordulódat legkorábban
a 337. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1762

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Bepillantasz: teljes a sötétség. Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 437.]

dd 188 8 166 eldobod a 188. tárgyat a 8. tárgyat a 166. tárgyat
Elhajítasz 8 mérg.ubuk dobónyílat. Elhajítasz 1 szöges bunkót. Elhajítasz 4 ugh mérget. Na, ezt senki sem fogja tudni már felvenni. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

lm 3 905 6 mozogsz 3 905 6
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Egy opati polipot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 27]

Elszántan a másikra rontasz. teljesen átszúrod az opati polip testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy opati polip! Itt csata lesz. [védettséged: 27]

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Egy kacagó szépiát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 27]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia dzsuvás testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 27]

A lény tintát köp! Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia jobb oldalát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A kacagó szépia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 900 10 905 mozogsz 900 10 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vakon evezel. Csak el ne tévedj! Lássuk csak... igen, ez a 9. pont. Sokszor a sziklákba kapaszkodva lököd magad előre. [10. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [10 pontot használtál fel, van még 407.]

lm 7 900 16 mozogsz 7 900 16
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 27]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a moszatrája száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy moszatráját pillantasz meg. Itt csata lesz. [védettséged: 27]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt ellenfeledre támadsz. teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Továbbmész. Egy régi, rozsdás ajtó! Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy elektromos angolna! Felkészülsz, hogy minnél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 27]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Az elektromos angolna most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 210 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! Itt csata lesz. [védettséged: 27]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 210 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 367.]

lm 20 23 32 mozogsz 20 23 32
A vájat kanyarát követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Furcs így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony, 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha (ld. enc.), 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 32]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A moszatrája farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy moszatrája! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. [védettséged: 32]

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. A moszatrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 rájabőrt. 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 32]

Elszántan a másikra rontasz. felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki a hínárevő piranha száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy opati polip. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 32]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip puha testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Az opati polip összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 32]

Marokra fogva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Véres nyál csordul ki a hínárevő piranha száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Töretlenül úszol tovább. Egy trosnyogó szakócát veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 32]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A trosnyogó szakóca még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 28 tapasztalati pontot kaptál. Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy trosnyogó szakóca. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 32]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra támadsz. felnyársalod a trosnyogó szakóca bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 28 tapasztalati pontot kaptál. [70 pontot használtál fel, van még 297.]

vv 58 5 5 elmormolod az 58. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 295.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 293.] Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 291.]

h 313 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 33 33 34 mozogsz 33 33 34
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy vércápát veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 32]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vércápa. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 32]

Meglengetve a kampós acélszigonyt ellenfeledre ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A vércápa összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy vércápa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 32]

Megmarkolva a kampós acélszigonyt a másikra rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 32]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa a levegőben csattan. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa farkát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 505 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. [védettséged: 32]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 845 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 32]

Meglengetve a kampós acélszigonyt a másikra ugrasz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb vércápa szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 845 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa jádekőt. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra. Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el. Egyhelyben toporogsz. Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Töretlenül úszol tovább. Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Továbbúszol. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy diuretikus krákent pillantasz meg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. [védettséged: 32]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan a másikra rontasz. több döféssel felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 5 polip szívókát. 671 tapasztalati pontot kaptál. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-25 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 aranylánc, 2 csontpálca, 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [60 pontot használtál fel, van még 231.]

vv 109 58 58 elmormolod a 109. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 229.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 227.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 225.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRAPIXLON FÜRDŐRUHA (454. TÁRGY)
A Krapixlon ősi, nemesi család, amely büszke lehetett arra, hogy az úszóversenyek győztesei mindig e család tagjai közül kerültek ki. Róluk nevezték el ezt a testhezálló, sikamlós fürdőruhát, amely nemcsak áramvonalasabbá teszi az úszót, hanem bizonyos mértékű védelmet nyújt a víziszörnyek harapásai ellen: ha ezt viseled víziharcban (külön KF parancsot nem kell kiadnod, automatikusan megteszed), védelmed megnő 5-el. A fürdőruhát a páncél helyére veszed fel.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

erő : 51
iq : 35
ügyesség : 44
egészség : 36
szerencse: 48
tudatpont: 42/ 0
szint : 30
támadás : 27
védekezés: 64
életpont : 465/356
varázspt : 1073/485
pszi pont: 168/ 38
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 1013 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 37 év
tul.pont: 0
kép.pont: 6
EFejl: 57 TU

Eddig összesen 2875 szörnyet (34 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 33772 TP-t kaptál. Jelenleg 3073648 TP-d van. A következő szinthez még 426352 TP szükséges. Trófeáid: Főmágus, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 337. fordulódban 30876 arany került a bankszámládra. 30876 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 36/95 vágófegyverek: 10/66 ütőfegyverek:*20/00 lőfegyverek: 32/33 dobófegyverek: 22/92 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (205%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 40/96 (02) nyomkövetés: 91/98 (03) mászás: 7/69 (04) csapdakészítés: 21/03 (05) csapdaészlelés: 12/35 (06) gyógyítás: 24/82 (07) titkosírás: 7/23 (08) felderítés: 27/74 (09) szörnyidomítás: 12/69 (10) teológia: 46/27 (11) taumaturgia: 77/07 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/08 (14) szörnyismeret: 17/47 (15) pszi:*20/00 (16) zárnyitás: 7/06 (17) vadászat: 5/39 (18) bányászat: 28/68 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), semlegesek (#989), jók (#990), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Állatvédelem (#192 *25) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés varázsenergia

Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Villámcsapás (#50)purifikátor (#157)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)