TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. okt. 24. 8h:58'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 340. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat legkorábban
a 341. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1642

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 78 bemész a 78. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. A járatban sötét félhomály van. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 320.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

tv 136 50 60 támadó/véd. varázslat a 136. varázslatot az 50. varázslatot a 60. varázslatot
136. varázslat listáról törölve. 50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

tv 108 támadó/véd. varázslat a 108. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: varázsvédelem II. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

lm 3 18 11 mozogsz 3 18 11
Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megérinted a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Egy élőholt quwargot veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [9. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Továbbsuhansz a folyosón. Egy újabb kanyarnál vagy. [11. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [12. PONT.] Egy quwarg harcost pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 67 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megbököd a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 48 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [15. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [16. PONT.] Egy quwarg nagymester lakik itt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [17. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [18. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [2. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [3. PONT.] Egy quwarg királynő lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 58 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megbököd a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1261 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [4. PONT.] Egy quwarg királynőt pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal középső lábát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő bal hátsó lábát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 53 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1261 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [5. PONT.] Egy quwarg királynő lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 55 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1261 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [6. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Újabb kanyar! [7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [8. PONT.] Egy quwarg királynőt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 51 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő torát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1261 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Bekukkantasz a kis terembe. [9. PONT.] Egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 68 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1261 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 20 quwarg tojást. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Hoppsz, elérted a lefelé vezető lépcsőt. Nagyon szűk és csúszósnak is látszik... De azért megkockáztatod. Baj nélkül leértél! [11. PONT. --> 1. SZINT, 19. PONT.] [105 pontot használtál fel, van még 215.]

lm 23 26 30 mozogsz 23 26 30
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [21. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [22. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [23. PONT.] Egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 57 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [24. PONT.] Egy qwarg rohamosztagost veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos fejét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [26. PONT.] Egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [27. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [28. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [30. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt quwarg! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. [55 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 34 39 16 mozogsz 34 39 16
Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [31. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [32. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [33. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.] Egy quwarg harcos lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra támadsz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 73 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [38. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [39. PONT. --> 2. SZINT, 12. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [13. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester potrohát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [16. PONT.] [50 pontot használtál fel, van még 110.]

h 313 4 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +51 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 20 22 23 mozogsz 20 22 23
Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [17. PONT.] Egy quwarg nagymestert veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg nagymester nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [18. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [19. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Újabb kanyar! [20. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg nagymester. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy quwarg nagymester! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester bal első lábát. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy kis aranykulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén nyakát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén bal első lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fúvócső felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával végigvágdosod a quwarg parafenomén bal középső lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy fekete gyöngy tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg parafenomén testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fekete gyöngy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 Urgod kesztyűje, 1 ezüst karkötő, 1 ezüst nyaklánc, 1 deus ex machina, 2 galachmit, 1 Dantor amulettje, 1 törpe bakancs, 600 arany és 3 tudás gyöngye. Felpakolsz. [35 pontot használtál fel, van még 75.]

a 475 1304 1 átadod a 475. tárgyat az 1304. kalandozónak (1 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 törpe bakancsot Killer részére. [5 pontot használtál fel, van még 70.]

lm 12 37 28 mozogsz 12 37 28
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [22. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [19. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérted a következő kanyart. [18. PONT.] Folytatod az utat. Újabb kanyar! [17. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [13. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [12. PONT. --> 1. SZINT, 39. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [38. PONT.] Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [37. PONT. --> 2. SZINT, 24. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb kanyarnál vagy. [26. PONT.] Egy qwarg rohamosztagos lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos torát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [70 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 32 35 39 mozogsz 32 35 39
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

lm 42 44 48 mozogsz 42 44 48
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 340. fordulód.

erő : 52
iq : 36
ügyesség : 45
egészség : 38
szerencse: 49
tudatpont: 42/ 1
szint : 30
támadás : 27
védekezés: 64
életpont : 497/364
varázspt : 1119/217
pszi pont: 168/210
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 1768 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 37 év
tul.pont: 0
kép.pont: 6
EFejl: 69 TU

Eddig összesen 2935 szörnyet (37 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 64669 TP-t kaptál. Jelenleg 3200174 TP-d van. A következő szinthez még 299826 TP szükséges. Trófeáid: Főmágus, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 340. fordulódban 32239 arany került a bankszámládra. 32239 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 37/35 vágófegyverek: 10/98 ütőfegyverek: 21/46 lőfegyverek: 32/53 dobófegyverek:*22/00 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (205%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 41/29 (02) nyomkövetés: 92/94 (03) mászás: 7/77 (04) csapdakészítés: 21/18 (05) csapdaészlelés: 12/60 (06) gyógyítás: 24/82 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 27/74 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 47/03 (11) taumaturgia: 77/56 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/08 (14) szörnyismeret: 17/83 (15) pszi:*20/00 (16) zárnyitás: 6/06 (17) vadászat: 5/39 (18) bányászat: 28/73 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés varázsenergia

Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 60 Védekező varázslat lista (var. szám): 108
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Villámcsapás (#50)purifikátor (#157)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)