TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 2. 9h:27'
EZ A 341. JÁTÉKHETED, 341. FORDULÓD
342. játékheted kezdete: nov. 2.
A következő fordulódat legkorábban
a 342. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1604

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



lm 28 mozogsz 28
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg királynő jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. [6 pontot használtál fel, van még 373.]

lm 32 35 39 mozogsz 32 35 39
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [29. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő testét. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [30. PONT.] Egy quwarg királynő lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő jobb első lábát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [31. PONT.] Egy quwarg királynő lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb középső lábát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [33. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő testét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [34. PONT.] Egy quwarg királynőt pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő bal középső lábát. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Haladsz az ellenséges labirintusban. Az út itt elkanyarodik. [35. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg királynő. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő potrohát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg királynő van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg királynő. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő jobb oldalát. (5 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1401 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 30 quwarg tojást. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [39. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester fejét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb első lábát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. [33 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 42 44 48 mozogsz 42 44 48
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [40. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Innen csak egy út van: előre! [41. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [42. PONT. --> 1. SZINT, 40. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Mész tovább, előre. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [43. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász quwarg! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a vadász quwarg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [44. PONT.] Megbotlasz valamiben: 50 quwarg tojás, 3 gyógykenőcs és 1 tudás gyöngye. Felpakolsz. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [43. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [41. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [48. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt quwarg! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt quwarg! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. [33 pontot használtál fel, van még 307.]

h 313 4 használod a 313. tárgyat
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

bb 360 213 310 beraksz a bankba a 360. tárgyat (213 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 431 quwarg tojást. Beraksz a bank széfjébe 1 xirnox szívet. Beraksz a bank széfjébe 2 galachmitot. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

bb 462 352 601 beraksz a bankba a 462. tárgyat (352 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Urgod kesztyűjét. Beraksz a bank széfjébe 1 mithrilt. Beraksz a bank széfjébe 1 hro formázó mintát. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

lm 52 57 mozogsz 52 57
Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [49. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 12 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [50. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy qwarg rohamosztagos! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a 4 qwarg rohamosztagos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [51. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [52. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [54. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [55. PONT.] Egy quwarg parafenomén lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy fekete gyöngy felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg parafenomén fejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 124 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. Nyelvével a quwarg parafenomén eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A quwarg parafenomén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [56. PONT.] Egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a quwarg parafenomén bal oldalát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [57. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 283.]

lm 59 46 47 mozogsz 59 46 47
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kanyarhoz érkeztél. [58. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [59. PONT. --> 2. SZINT, 43. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [44. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász quwarg! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a vadász quwarg torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 3 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg torát. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a vadász quwarg bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [45. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [46. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 30 gyöngymangó, 6 kaja, 15 szárnyas hernyó, 6 amniosz (Nincs mibe rakni 12 vizet.). Felpakolsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [45. PONT.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [47. PONT. --> 1. SZINT, 60. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 262.]

lm 62 63 67 mozogsz 62 63 67
Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [61. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [62. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg nagymester. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester nyakát. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe! Egy zsákutca. [63. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 10 quwarg tojás, 20 kaja és 1 moa rubin. Felpakolsz. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [64. PONT.] Mész tovább, előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [65. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [67. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 74 76 78 mozogsz 74 76 78
Egy kis szobába érkezel. [69. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [70. PONT.] Egy qwarg rohamosztagost pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos torát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad a 3 qwarg rohamosztagos. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A 3 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [71. PONT.] Mész tovább, előre. Újabb kanyar! [72. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy újabb kanyarnál vagy. [73. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg parafenomén. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. És igen, sikerült neki! Egy ezüst kulcs tökéletesen átstruktúrálódott molekulárisan! Na, ennek sem veszed már hasznát: eldobod. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg parafenomén csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 33 életpontot vesztettél. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [74. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg parafenomén van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén jobb középső lábát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg parafenomén torát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [75. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [76. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 10 quwarg tojás, 5 gyógykenőcs és 6 pular kristály. Felpakolsz. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [75. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [77. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [78. PONT. --> 2. SZINT, 48. PONT.] [33 pontot használtál fel, van még 211.]

h 313 4 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +13 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 51 57 60 mozogsz 51 57 60
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [49. PONT.] Egy vadász quwargot veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg torát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a vadász quwarg jobb középső lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Egy vadász quwarg lakik itt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg testét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a vadász quwarg testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász quwarg van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vadász quwarg potrohát. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a vadász quwarg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 4 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [50. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [51. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy quwarg parafenomén. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy márványkulcs felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigvágdosod a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg parafenomén megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 34 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. Véres nyál csordul ki a quwarg parafenomén száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [52. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [54. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy újabb kanyarnál vagy. [55. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Bosszankodva kimászol. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérted a következő kanyart. [56. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [57. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [58. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [59. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [60. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 2 szent jogar, 4 gyógykenőcs, 3 varázskő, 1 Dantor vértje (ld. enc.) és 1 moa burát. Felpakolsz. [33 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 63 63 mozogsz 63 63
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [59. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [58. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [62. PONT.] Egy qwarg rohamosztagos lakik itt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Több marást ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos jobb középső lábát. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy qwarg rohamosztagos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a qwarg rohamosztagos torát. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a qwarg rohamosztagos bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Marásokat ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A 4 qwarg rohamosztagos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy qwarg rohamosztagos lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Több marást ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (3 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a 3 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Egy quwarg parafenomént pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén bal középső lábát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy pular kristály felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 113 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg parafenomén többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 33 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1873 tapasztalati pontot kaptál. A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [63. PONT. --> 1. SZINT, 79. PONT.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [12 pontot használtál fel, van még 166.]

h 313 4 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +80 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +85 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +100 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

le 141 leveszed/lerakod a 141. tárgyat
Leveszed a nap szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

kf 468 469 kézbeveszed/felveszed a 468. tárgyat a 469. tárggyal
A nyakadba akasztod a Dantor amulettjét. Lecsatolod a Rhatt páncélját, majd magadra öltöd a Dantor vértjét. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

lm 80 80 mozogsz 80 80
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [80. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy kisebb quwarg isten. Itt csata lesz.

Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy teljes őrület pszit. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. Fairlight varázspálcájából sárga sugár csap ki, és megakadályozza a quwarg istenség varázslatát. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (42 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kisebb quwarg isten testét. (3 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a kisebb quwarg isten testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A kisebb quwarg isten feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc, 2 szent jogar, egy pular kristály, egy shinai gömb, egy ezüstshuriken és egy ezüst gyűrű. Danton amulettje porrá omlik. Danton vértje darabokra esik. Nem gondoltad volna, hogy ez a vacak páncél így megvéd! Xswytyyzlidjxat teste lassan vízzé válik, csak a tárgyai maradnak vissza. Pedig szép trófea lett volna... Elhajítod a vacak Főmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas kisebb quwarg isten trófeát. 11000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 pengepajzsot, 1 Raia pallosát (ld. enc.) és 1200 aranyat. És igen! A sok quwarg mocsok között előfénylik a bot ötödik darabja! Félve teszed el: a quwarg istenséggel szemben már láttad, mire is képes a bot. Egyhelyben toporogsz. [3 pontot használtál fel, van még 163.]

kf 141 458 451 kézbeveszed/felveszed a 141. tárgyat a 458. tárggyal a 451. tárgyat
A nyakadba akasztod a nap szimbólumot. Magadra öltöd a Rhatt páncélját. Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 163.]

vv 109 5 62 elmormolod a 109. varázslatot az 5. varázslatot a 62. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 161.] Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 159.] Gyorsvarázsolsz! A szárnyas hernyóból lassan fantom kutya lesz. [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 159.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DANTOR VÉRTJE (469. TÁRGY)
Szinte hihetetlennek tűnik, de Dantor, a nagy kalandozó, aki legyőzte Xswytyyzlidjxatot, az őrült quwarg félistent, ezt a rozoga, szakadt páncélt viselte. A páncél hajdani égszínkék festéséből, rajta az aprólékosan kidolgozott királyi címerből mára már csak valami szürke kosz maradt. A vért beljesét megszáradt quwarg ürülék borítja. Ha mégis felveszed, páncélként öltheted magadra. Dantor vértje a védettségedet kettővel növeli.
RAIA PALLOSA (426. TÁRGY)
Raia pallosa nagyhatalmú vágófegyver, kizárólag jók forgathatják, ők is csak min. 26-os vágófegyver szakértelemmel. Raia pallosa 6D6+2, és használatakor kapsz +2 támadást. Ezenkívül, ha gonoszt sebzel vele, kapsz +12 sebzést. Aki Raia pallosát forgatja, nem sokat foglalkozik a védekezéssel: amíg forgatod, van -4 védekezésed. Raia pallosát varázsfegyver készítéssel lehet megalkotni, ehhez din formázó minta, 12 mithril, egy nap szimbólum, egy moa gyémánt, 250 arany értékű egyéb alapanyag és 250 TVP szükséges.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 341. fordulód.

erő : 52
iq : 36
ügyesség : 45
egészség : 38
szerencse: 47
tudatpont: 42/ 7
szint : 30
támadás : 27
védekezés: 64
életpont : 512/388
varázspt : 1119/ 1
pszi pont: 168/238
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 1195 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 37 év
tul.pont: 0
kép.pont: 6
EFejl: 70 TU

Eddig összesen 2977 szörnyet (42 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 90770 TP-t kaptál. Jelenleg 3290944 TP-d van. A következő szinthez még 209056 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 341. fordulódban 34400 arany került a bankszámládra. 34400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 37/60 vágófegyverek: 11/31 ütőfegyverek: 21/72 lőfegyverek: 32/69 dobófegyverek: 23/02 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (220%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 41/29 (02) nyomkövetés: 93/14 (03) mászás: 7/77 (04) csapdakészítés: 21/23 (05) csapdaészlelés: 12/90 (06) gyógyítás: 24/82 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 27/74 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 47/53 (11) taumaturgia: 77/82 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/08 (14) szörnyismeret: 17/83 (15) pszi:*20/00 (16) zárnyitás: 6/06 (17) vadászat: 5/39 (18) bányászat: 28/73 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés varázsszem varázsenergia tűzmágia éber vadászkutya

Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Villámcsapás (#50)purifikátor (#157)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)