Betáplálva: 2000. nov. 7. 14h:52'
EZ A 342. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD 343. játékheted kezdete: nov. 9. A következő fordulódat legkorábban a 343. játékhéten tudjuk betáplálni. | KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 1566 |
be 79 | bemész a 79. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
h 150 | használod a 150. tárgyat |
lm 6 28 905 | mozogsz 6 28 905 |
lm 26 900 15 | mozogsz 26 900 15 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd
ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő
rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet
visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai
jobb lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges
próbálkozáson. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át-
meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai
lángoló karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival
püffölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17
életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus
kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel
borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec, egy aranylánc és egy ezüst
karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a
szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. [14 pontot használtál fel, van még 263.]
lm 5 24 40 | mozogsz 5 24 40 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled
hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg
testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp
spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1
ezüsthegyű lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [30 pontot használtál fel, van még 233.]
lm 43 9 32 | mozogsz 43 9 32 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] Összeakadsz Shadowhunterrel. Fairlight főpapja. Egy roxati üvegszemet, egy kvazár kesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy Morgan sipkáját, egy mágusköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősquwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ezüstdarab, aranytermő ládikó, vámpírtőr, uzbány csőr, szeksztáns. Azt mondja: " Ha esetleg varázstárgyra lenne szükséged, keress meg, megegyezünk." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+3 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [31. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre
lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a degradátor testét. (1 támadással 6
életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM.
Csáprágójával a degradátor megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez.
Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled
lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 203.]
im 3 | imádkozol |
lm 905 33 900 | mozogsz 905 33 900 |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 115 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe
érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a degradátor testét. (2 támadással 15
életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A
degradátor megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami
kvazárlándzsával eltalálod a degradátor ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak
apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt
szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
834 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Bah! Egy zsákutcába
jutottál! [33. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva
elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem
foglalkozol a csapdákkal. [24 pontot használtál fel, van még 149.]
lm 38 50 51 | mozogsz 38 50 51 |
lm 54 65 68 | mozogsz 54 65 68 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [56. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [57. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [58. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [59. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [60. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [61. PONT.] Egy Tguarkhan lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a
csatára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A közelharc
előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan
testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály, egy ezüst kulcs, 7 arany és egy obszidián
függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:)
Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak
egy út van: előre! [62. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz
érkeztél. [63. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [64. PONT.] Egy
kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető,
hogy félre tudtál ugrani. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [65.
PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már
benned van. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [69. PONTON
vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[42 pontot használtál fel, van még 71.]
tv 50 186 | támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 186. varázslatot |
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
lm 72 76 78 | mozogsz 72 76 78 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál és egy trófea nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Egy Orkhan Thai lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbekapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec, egy ezüstshuriken és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [73. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [74. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [75. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [76. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [77. PONTON vagy.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [78. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Chara-din fattya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai
puhábbak lesznek. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz,
hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya
nyakát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.)
Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A
9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami
kvazárlándzsával jól megszúrkálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel
megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harapásokat
kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2730 tapasztalati pontot kaptál. [24 pontot használtál fel, van még 47.]
h 313 3 | használod a 313. tárgyat |
h 522 | használod az 522. tárgyat |
lm 84 | mozogsz 84 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [81. PONT.] Egy taalrut pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru jobb vállát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a taalru jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs és egy Eldaran karkötője. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [82. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy kis szobába érkezel. [83. PONT.] Egy Mnebolath lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Mnebolath. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy taalru! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru nyakát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru jobb vállát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a taalru bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-3 varázspont.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó és 2 umbatari karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalrut pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló
varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked
átjárja a taalru tigristestét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális
támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát
ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru tigristestét. (4 támadással 211 életpontot
sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a taalru jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5
életerő). Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot
vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást
kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst nyaklánc, egy gyöngysor, egy kristálygömb és
egy ametiszt medál. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
Istened ennek örülni fog. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot és 2 tudás gyöngyét ** Helyet csinálsz a
hátizsákodban: elhajítasz 1 pular kristályt. **. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van.
Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán
fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1
gyémántsisak ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ezüstshurikent. **, 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit **
Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kristálygömböt. **, 5 pular kristály [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle
tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 1 roxati zárfaló, 1 umbatari karkötő, 1 réz papi karkötő, 1 cru
formázó minta ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 4 ugh mérget. ** és 8 tolmokov-koktél [Betelt a hátizsákod, a
maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete
Thargodan trutyiból előásod a bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de
megérte! [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Elhagyod a rossz
levegőjű labirintust. [18 pontot használtál fel, van még 29.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
|
|
|
|
Eddig összesen 3001 szörnyet (24 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 57881 TP-t kaptál. Jelenleg 3348825 TP-d van. A következő szinthez még 151175 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 341. fordulódban 34400 arany került a bankszámládra. 34572 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 37/81 vágófegyverek: 11/31 ütőfegyverek: 21/72 lőfegyverek: 32/78 dobófegyverek: 23/02 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (220%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 41/49 (02) nyomkövetés: 93/42 (03) mászás: 7/77 (04) csapdakészítés: 21/28 (05) csapdaészlelés: 13/20 (06) gyógyítás: 24/82 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 27/84 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 47/79 (11) taumaturgia: 78/05 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/08 (14) szörnyismeret: 17/83 (15) pszi:*20/00 (16) zárnyitás: 6/06 (17) vadászat: 5/39 (18) bányászat: 29/03 (19) úszás: 10/81
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem varázsenergia méregsemlegesítésFeltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 186
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|