TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 7. 14h:52'
EZ A 342. JÁTÉKHETED, 342. FORDULÓD
343. játékheted kezdete: nov. 9.
A következő fordulódat legkorábban
a 343. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1566

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 291.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 6 28 905 mozogsz 6 28 905
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Folytatod az utat. [3. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [27. PONTON.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [28. PONT.] Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 25. PONTRA. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 26 900 15 mozogsz 26 900 15
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [18. PONTRA.] Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [16. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Orkhan Thai van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai jobb lábát. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany karperec, egy aranylánc és egy ezüst karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. [14 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 5 24 40 mozogsz 5 24 40
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [14. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [13. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 26 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [3. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [5. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [23. PONTON.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [24. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [40. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg bal vállát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg testét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ezüsthegyű lándzsa és 3 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [30 pontot használtál fel, van még 233.]

lm 43 9 32 mozogsz 43 9 32
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [39. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [43. PONT.] Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 8. PONTRA. Bekukkantasz a kis terembe. [9. PONT.] Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Hosszú utat jártál be, amíg elérkeztél ide. Jutalmul személyes áldásomban részesítelek! Teljesítettél egy isteni küldetést! Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy kanyarhoz érkeztél. [8. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [7. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [29. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Itt csata lesz.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] Összeakadsz Shadowhunterrel. Fairlight főpapja. Egy roxati üvegszemet, egy kvazár kesztyűt, egy varkaudar csizmát, egy Morgan sipkáját, egy mágusköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy Notermanthi trófea és egy ősquwarg trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: ezüstdarab, aranytermő ládikó, vámpírtőr, uzbány csőr, szeksztáns. Azt mondja: " Ha esetleg varázstárgyra lenne szükséged, keress meg, megegyezünk." Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+3 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [31. PONT.] Egy degradátort pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 108 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a degradátor testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Csáprágójával a degradátor megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 203.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet. - Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +9 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve kisebb kívánság. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Bizonyítsd határtalan jóságodat! Egy körben legyél mindenkivel barátságos, úgy, hogy legalább hat kalandozóval találkozol (a táborozás nem számít bele). 2.) Végre egy kiváló lehetőséget kapsz, hogy a szegényeken segíthess, de előtte semmisíts meg 3 taalrut! 3.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%! (-2 TU) [30 pontot használtál fel, van még 173.]

lm 905 33 900 mozogsz 905 33 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [31. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy degradátor! Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 115 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a degradátor testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A degradátor megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Biami kvazárlándzsával eltalálod a degradátor ízelt testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 834 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [32. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [33. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [24 pontot használtál fel, van még 149.]

lm 38 50 51 mozogsz 38 50 51
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [32. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [31. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [30. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [29. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [34. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [35. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [38. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [44. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [46. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [47. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Bekukkantasz a kis terembe. [48. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [50. PONT.] Egy lefelé vezető lépcsőt látsz! Ahogy lenézel, némi légáramlatot észlelsz. Leóvakodsz. [51. PONT. --> 52. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 113.]

lm 54 65 68 mozogsz 54 65 68
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [53. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [54. PONT.] Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve háló. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [53. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [55. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg ébenfekete testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A Zinthurg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 arany és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 sullár hólyagot. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [56. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [57. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [58. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [59. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [60. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [61. PONT.] Egy Tguarkhan lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pular kristály, egy ezüst kulcs, 7 arany és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Innen csak egy út van: előre! [62. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [63. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [64. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A folyosó kanyarodik. [65. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [69. PONTON vagy.] Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [42 pontot használtál fel, van még 71.]

tv 50 186 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 186. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: háló. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +93 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +26 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 71.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 71.]

lm 72 76 78 mozogsz 72 76 78
Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [70. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [71. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [72. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Tguarkhan van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 26 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Tguarkhan száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál és egy trófea nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati pontot kaptál. Egy Orkhan Thai lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai testét. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai nyakát. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az Orkhan Thai Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Mielőtt észbekapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 arany karperec, egy ezüstshuriken és egy ezüst nyaklánc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 tudás gyöngyét. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [73. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [74. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [75. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [76. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [77. PONTON vagy.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [78. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Chara-din fattya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya nyakát. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya lila testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A 9 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. [24 pontot használtál fel, van még 47.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +50 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 47.]

h 522 használod az 522. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse) [0 pontot használtál fel, van még 47.]

lm 84 mozogsz 84
Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [79. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [80. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Chara-din fattya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya bal oldalát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (6 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a Chara-din fattya fejét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A 9 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (9 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A 3 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A 3 Chara-din fattya szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [81. PONT.] Egy taalrut pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a taalru jobb vállát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a taalru jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A taalru szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy nagy vaskulcs és egy Eldaran karkötője. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [82. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy kis szobába érkezel. [83. PONT.] Egy Mnebolath lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath egyik karját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Mnebolath. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agreszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (25 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst gyűrű és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy taalru! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru nyakát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a taalru jobb vállát. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a taalru bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-3 varázspont.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó és 2 umbatari karkötő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Egy taalrut pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru tigristestét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a taalru jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Mielőtt észbekapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A taalru most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüst nyaklánc, egy gyöngysor, egy kristálygömb és egy ametiszt medál. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot és 2 tudás gyöngyét ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 pular kristályt. **. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 gyémántsisak ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 ezüstshurikent. **, 800 arany, 15 varázskő, 2 galachmit ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 kristálygömböt. **, 5 pular kristály [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.], 1 roxati zárfaló, 1 umbatari karkötő, 1 réz papi karkötő, 1 cru formázó minta ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 4 ugh mérget. ** és 8 tolmokov-koktél [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.]. Gyorsan kiüríted a ládát. A zöldesfekete Thargodan trutyiból előásod a bot 6. darabját, és egy ronggyal megtisztítod. Hát, kemény munka volt megszerezni, de megérte! [Betelt a hátizsákod, a maximális 115 féle tárgy van Nálad, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [18 pontot használtál fel, van még 29.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KISEBB KÍVÁNSÁG (208. VARÁZSLAT)
A kisebb kívánság az egyik legnagyobb hatalmú papi mágia, gyakorlatilag azt jelenti, hogy szívességet kérsz istenedtől. A hosszantartó ima 300 varázspontba és 30 TVP-be kerül, anyagi komponensként 10 isteni könnycseppet kell elhasználnod. Mintha mindez nem lenne elég, a varázslat elmondása után 5 évet öregszel! Persze a jutalom sem csekély, V 208 1 esetén egy tulajdonságpontot, V 208 2 esetén egy képességpontot kapsz istenedtől, amelyet szabadon felhasználhatsz. Sajnos, istenedet nem zaklathatod állandóan kívánságaiddal: a varázslatot félévenként csak egyszer mondhatod el. [Ha pl. 1998. 8. hóban használtad, akkor legközelebb 1999. 2. hó elsején használhatod.]
HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 342. fordulód.

erő : 54
iq : 36
ügyesség : 46
egészség : 38
szerencse: 49
tudatpont: 42/ 3
szint : 30
támadás : 27
védekezés: 63
életpont : 513/396
varázspt : 1134/ 0
pszi pont: 168/268
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 2188 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 37 év
tul.pont: 0
kép.pont: 6
EFejl: 71 TU

Eddig összesen 3001 szörnyet (24 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 57881 TP-t kaptál. Jelenleg 3348825 TP-d van. A következő szinthez még 151175 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 341. fordulódban 34400 arany került a bankszámládra. 34572 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 37/81 vágófegyverek: 11/31 ütőfegyverek: 21/72 lőfegyverek: 32/78 dobófegyverek: 23/02 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (220%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 41/49 (02) nyomkövetés: 93/42 (03) mászás: 7/77 (04) csapdakészítés: 21/28 (05) csapdaészlelés: 13/20 (06) gyógyítás: 24/82 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 27/84 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 47/79 (11) taumaturgia: 78/05 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/08 (14) szörnyismeret: 17/83 (15) pszi:*20/00 (16) zárnyitás: 6/06 (17) vadászat: 5/39 (18) bányászat: 29/03 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem varázsenergia méregsemlegesítés

Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 186
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Villámcsapás (#50)purifikátor (#157)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)