TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. nov. 21. 8h:58'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 344. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat legkorábban
a 345. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1490

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 80 bemész a 80. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 330.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

t 252 1 támadod a 252. szörnyet
FT 252 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

t 177 1 támadod a 177. szörnyet
FT 177 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

lm 2 5 6 mozogsz 2 5 6
Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [2. PONT.] Egy zombi mestert pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 100 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a zombi mester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 kholden kulcsot. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás csontváz van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [5. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 rövid kard, 4 nagy vaspajzs, 4 vassisak és 3 norgat kulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 905 7 900 mozogsz 905 7 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 304.]

lm 11 25 25 mozogsz 11 25 25
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás csontváz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Egy kis szobába érkezel. [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 124 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester fejét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kholden kulcsot. Továbbsuhansz a folyosón. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [12. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 50 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van előtted! Fegyvere egy rövid kard. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 20 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord zörgő csontját. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Véres nyál csordul ki a csontváz lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [15. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [16. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 25 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord van előtted! Fegyvere egy rövid kard. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi hatás! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a csontváz lord bal karját. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a csontváz lord fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Mész tovább, előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [20. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 48 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy óriás csontváz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tompítás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [25. PONT.] Egy élőholt mirg lakik itt. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [25. PONT.] Egy élőholt mirget pillantasz meg. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. [57 pontot használtál fel, van még 247.]

bb 161 179 213 beraksz a bankba a 161. tárgyat (179 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 nagy vaspajzsot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Beraksz a bank széfjébe 2 xirnox szívet. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

h 313 4 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +73 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 34 38 38 mozogsz 34 38 38
Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [24. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [27. PONT.] Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [29. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz lord. Fegyvere egy rövid kard. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord jobb karját. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord jobb lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1342 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot és 1 zafír erőövet. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt mágus van előtted! Fegyvere egy bot. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vérbeli borzongás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt mágus fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 1 kholden kulcsot, 1 varázskövet, 1 rejtőköpenyt, 1 kristálygömböt és 1 norgat kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [33. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [32. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [35. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [37. PONT.] Egy élőholt mágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 109 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 norgat kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy kis szobába érkezel. [38. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve vámpirizáció. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Egyhelyben toporogsz. [39 pontot használtál fel, van még 208.]

lm 47 48 905 mozogsz 47 48 905
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [39. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [41. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [43. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [44. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 105 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [45. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [46. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [47. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve alkímia. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [48. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [30 pontot használtál fel, van még 178.]

lm 49 900 78 mozogsz 49 900 78
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Bekukkantasz a kis terembe. [49. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [48. PONT.] Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [50. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [52. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt mágus. Fegyvere egy bot. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával megvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az élőholt mágus jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*] és 1 norgat kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [54. PONT.] Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [56. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [57. PONT.] Egy autentikus vámpírt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az autentikus vámpír nyakát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Sikoltasz a túlvilági, hideg érintéstől. (-1 szint: -1 támadás, - 816512 TP, -11 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -31 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [58. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy autentikus vámpír van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed az autentikus vámpír jobb karját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az autentikus vámpír karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 300848 TP, -10 max/akt. életerő, -4 tulajdonságpont, -30 max/akt. varázspont, -3 képességpont.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [59. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [60. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [61. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 48 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [62. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz lord. Fegyvere egy kvazár kard. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord nyakát. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a csontváz lord fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2646 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kvazár kardot és 1 zafír erőövet. Haladsz az ellenséges labirintusban. Innen csak egy út van: előre! [63. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Kanyarodik a járat. [64. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [65. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 117 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester testét. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a zombi mester testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-10 varázspont.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 1813 tapasztalati pontot kaptál. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [66. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [67. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás csontváz! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [68. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [69. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [70. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [71. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [72. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1813 tapasztalati pontot kaptál. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [73. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [74. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [75. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [76. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [77. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [78. PONT.] [89 pontot használtál fel, van még 89.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +115 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +97 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +38 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 89.]

lm 78 79 mozogsz 78 79
Egyhelyben toporogsz. Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [79. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [3 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 3 27 29 mozogsz 3 27 29
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [2. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás csontváz! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megkarcolod az óriás csontváz sárga bordáit. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriás csontváz van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod az óriás csontváz bal karját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 119 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a zombi mester jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmait felemelve, a zombi mester meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot és 1 dizen kulcsot (ld. enc.). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [21. PONT.] Egy zombi mester lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 120 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a zombi mester fejét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a zombi mester bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 1813 tapasztalati pontot kaptál. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-9 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 8 gyógykenőcs és 8 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy suhansz, mint az árnyék. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [24. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [25. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [27. PONT.] Egy élőholt mágust pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 100 életpontot sebeztél. Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 64 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mágus jobb lábát. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1676 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 1 norgat kulcsot, 1 varázskövet és 2 dizen kulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [25. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [24. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [23. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Innen csak egy út van: előre! [28. PONT.] Egy óriás csontvázat pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz bal lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [29. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve tűzgolyó. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. [48 pontot használtál fel, van még 38.]

h 313 3 használod a 313. tárgyat
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +19 életerő.) Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy gyógykenőcsöt elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

lm 35 40 905 mozogsz 35 40 905
Haladsz az ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [28. PONT.] Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [30. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [32. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [34. PONT.] Egy óriás csontvázat pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz jobb oldalát. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [35. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve varázskő készítés. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Innen csak egy út van: előre! [32. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [30. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [28. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [23. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [22. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a lidércúr testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lidércúr fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a lidércúr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A lidércúr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-3 max. varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [36 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 44 900 47 mozogsz 44 900 47
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NORGAT KULCS (471. TÁRGY)
A norgat zárak hihetetlenül trükkös szerkezetek, és még egy roxati céhmester is megszenved, amíg kinyit egyet a megfelelő kulcs nélkül. A norgat zárak titka némi mágiában rejlik, amelynek kulcsa a vörös fényben vibráló norgat kulcs. Sajnos a norgat kulcs könnyen tönkremehet, ha nem mondod ki a megfelelő varázsszót a használatakor.
VÁMPIRIZÁCIó (1. VARÁZSLAT)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet. Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.)
ALKÍMIA (7. VARÁZSLAT)
Az alkímia a bölcsek köve nélkül valósítja meg az alkimisták ősi vágyát, az aranycsinálást. Második paraméterként meg kell adnod, hogy melyik, nálad levő tárgyból akarsz aranyat csinálni, harmadikként, hogy hányból (ha egynél több tárgyra varázsolsz). Fairlight, a varázslat kreálója sajnos nem direkt súly-mennyiség alapon alkotta meg ezt a trükköt: egy tárgyból pontosan annyi arany lesz, amennyiért a boltban el tudnád adni. Tehát gyakorlatilag csak a boltig való elcaplatást takarítod meg - azonban ha túl vagy terhelve felesleges tárgyakkal, amelyeket a legközelebbi boltig úgysem cipelnél el, így extra profitra tehetsz szert... A varázslat elmondása 7 VP-be kerül.
DIZEN KULCS (472. TÁRGY)
A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte.
VARÁZSKŐ KÉSZÍTÉSE (160. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Hát megismerted végre az egyik legalapvetőbb varázstárgy, a varázskő titkát! Nincs másra szükséged ehhez, mint egy kőszemre, 10 TVP-re és 100 VP-re, melyet a varázslat segítségével [és további 20 VP elköltése árán] bezárhatsz a kőbe. És ha valaha szükséged lenne az így elraktározott energiára, nincs más dolgod, mint a követ összetörni. (Megjegyzés: lehetőség van egyszerre több varázskő készítésére, a kövek számát a 3. paraméterben add meg.)

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 344. fordulód.

erő : 55
iq : 37
ügyesség : 46
egészség : 38
szerencse: 49
tudatpont: 42/ 6
szint : 28
támadás : 25
védekezés: 63
életpont : 493/492
varázspt : 1079/159
pszi pont: 173/ 31
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 841 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 37 év
tul.pont: -8
kép.pont: 0
EFejl: 80 TU

Eddig összesen 3049 szörnyet (36 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 19367 TP-t kaptál. Jelenleg 2319367 TP-d van. A következő szinthez még 280633 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ősquwarg, quwarg anyakirálynő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 344. fordulódban 37754 arany került a bankszámládra. 37754 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek:*37/00 vágófegyverek: 11/83 ütőfegyverek: 21/72 lőfegyverek: 32/86 dobófegyverek: 23/22 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (220%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 41/61 (02) nyomkövetés: 93/90 (03) mászás: 7/94 (04) csapdakészítés: 21/38 (05) csapdaészlelés: 13/60 (06) gyógyítás: 24/86 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 27/89 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 48/09 (11) taumaturgia: 78/38 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/87 (15) pszi: 21/02 (16) zárnyitás: 6/22 (17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/03 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem méregsemlegesítés varázsenergia áldomás III Feltételes varázslat-használat: 18. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 50
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Puha ütés (#60)Orkhan Thai (#238) Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258)
Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191) Villámcsapás (#50)purifikátor (#157)
Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Fehér glóbusz (#47)jégtroll (#164) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)