TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. nov. 23.  15h:15'
 EZ A 344. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
 345. játékheted kezdete: nov. 23.
 A következő fordulódat legkorábban
 a 345. játékhéten tudjuk betáplálni.
  | KALANDOZÓ: #2351
 SZÁMLA   : XXXX
 ZSETONOK : 1452
  | 
WHITE NOR WACAK KALANDJAI 
Nincs  megállás  -  továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [37. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. 
Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. 
[39.  PONT.]  Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot 
vesztettél.  Iszonyatos  ütést  érzel,  ahogy  a  lecsapó  kőfal-csapda telibe talál. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. 
Egy    vastag,   gránitból  készült  ajtóba  ütközöl.  Az  ajtót  vörösen  vibáló  mágikus  aura  védi.  Miközben  a  varázsigéket  
mormolod,    kezeddel    fura    mozdulatokat    teszel.    Hamarosan  összegyűlik  a  szükséges  varázsenergia.  Elmondtad  a  
rúnapukkasztás  varázslatot!  Némi  mágikus  vizsgálattal  megállapítod,  hogy  pontosan  mekkora mágikus energiára lenne 
szükséges  a  perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Találsz egy 
kilincset:  Sajnos  be  van  zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem 
tudod  a  varázsszót,  ezért  a  kulcs  elfüstöl.  Bah!  Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy 
tölgyfaládát.  Nincs  bezárva:  óvatosan  kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár 
sisak.  Gyorsan  kiüríted  a  ládát.  Minden  lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, 
minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 423.] 
| lm 44 900 47      |      mozogsz 44 900 47 
 | 
Parányi,  jelentéktelen  teremnek  tűnik,  ahová most beléptél. [44. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó 
titkos    kapcsoló.    Viszkető   bizsergést  érzel,  és  megnyomod.  Távoli  dübörgést  hallasz,  aztán  semmi.  Mostantól  nem  
foglalkozol  a  csapdákkal.  Testsúlyodat  a  lábujjhegyeidre  helyezve,  nesztelenül  lopakodsz  tovább.  A  térképen  is jelölt 
hármas  elágazáshoz  érsz.  [39.  PONT.]  Izzadó  tenyeredet  megtörlöd,  miközben  a  labirintusban mész tovább. A folyosó 
kanyarodik. [38. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] Egy 
jókora,  faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. 
A  térképen  is  jelölt  hármas  elágazáshoz  érsz.  [22.  PONT.]  Amint  belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21. 
PONT.]  Úgy  lépsz  be  a  kis  szobába,  hogy  igyekszel  a  fáklyáddal  minden  pontját  megvilágítani.  [2.  PONT.]  Vigyázó  
léptekkel  mozogsz  tovább.  Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az 
út  egy  nagy  szobába  torkollik.  [45.  PONT.]  Egy  autentikus  vámpírt pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért 
gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. 
Hatalmadat  demonstrálandó,  mormolni  kezdesz.  Létrejött  egy  varázsvédelem II. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot 
lősz. 229 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Felhasználva  a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy autentikus vámpír lakik 
itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. 
Megfontoltan  felméred  a  helyzeted,  majd  elmormolsz  egy  varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: 
ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 
Felhasználva  a  mandibulakaszát,  szereztél  1  szvó-ektoplazmát.  848 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. 
Közel  osonva  látod,  hogy  egy  autentikus  vámpír.  Úgy  döntesz,  itt  az  ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a 
szörnyre. 
Hatalmadat    demonstrálandó,    mormolni    kezdesz.    Létrejött  egy  varázsvédelem  II.  Támadó  varázslatot  alkalmazol:  
ellenfeledre  energiafolyam  varázslatot  lősz.  225  életpontot  sebeztél.  Ennyi!  A  másik  kigúvadt  szemmel borul a földre. 
Meghalt. 
Felhasználva  a  mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor 
észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... 
Hatalmadat  demonstrálandó,  mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a 
másikra.  221  életpontot  sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - 
hála  az  égnek  -  semmi  eredménye  sem  volt. A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg 
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 
Felhasználva  a  mandibulakaszát,  szereztél  1  szvó-ektoplazmát.  1768  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a szörnyet. 
Találsz  nála 1 norgat kulcsot. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [46. PONT.] Felkészülve 
a  legrosszabbra  is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van 
zárva.  Kis  keresgélés,  próbálkozás  után  rájössz,  hogy  a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, 
ezért  a  kulcs  elfüstöl.  Amint  belépsz,  körülnézel.  A  sarokban pókháló fityeg! [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után 
találsz  egy  tömör  kődobozt.  Nincs  bezárva:  óvatosan  kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya 
szimbólum,  1  deus  ex  machina,  3  tükör,  1  galachmit,  400 arany, 1 moa gyöngy és 2 angyalok gyűrűje (ld.  enc.). Gyorsan 
kiüríted a ládát. [41 pontot használtál fel, van még 382.] 
Kicsit  meggörnyedten,  meg-meglapulva  mész.  A  térképen  is  jelölt  hármas  elágazáshoz  érsz.  [46.  PONT.]  Folytatod a 
felderítést.  Egy  vastag,  kőből  faragott  ajtóban  végződik  az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, 
próbálkozás  után  rájössz,  hogy  a  nálad  levő  dizen  kulcs  nyitja  az  ajtót.  Nem  tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. 
Mindenre  felkészülve  lépsz  be  a  kis  terembe. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: 
óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 aranylánc, 5 a fiatalság itala, 1 Tilnetor kardja (ld.  enc.) és 2 
tudás  gyöngye.  Gyorsan  kiüríted  a  ládát.  Összeakadsz  (F)red  Eric-kel.  Tharr  korlátlan  hatalmú  főpapja. Egy két kard 
szimbólumot, egy zafír erőövet, egy Rhatt páncélját, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy arany papi karkötőt, egy 
angyalok    gyűrűjét,  egy  Morgan  sipkáját,  egy  Tharr  Keresztjét,  egy  obszidián  karkötőt  és  egy  törpe  bakancsot  visel.  
Felszerelését  egy  őrjáratozó  katona  trófea,  egy  kisebb  quwarg  isten  trófea  és egy viharóriás sámán trófea színesíti. Egy 
szövetséghez  tartozik,  mutatja  a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy tyrex 
bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. 
Tisztán  érzed  auráját:  az  ő  jelleme  semleges.  A  tolvajszem  működésbe  lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: madártoll, 
ezüstshuriken, vas dobónyíl, kvazár kard, Thargodan esszencia. Köszöntitek egymást, aztán tovább. 
Meg-meg  torpanva,  lábaidat  lassan,  puhán  egymás  után  rakva  mész.  Elérsz  a  T-elágazáshoz.  Most  vajon  merre? [46. 
PONT.]  A  levegőbe  szimatolva  mész  előre.  Egy  aránylag  nagy  terembe  léptél  be.  [45.  PONT.]  Haladsz  az ellenséges 
labirintusban.    Egy   T-elágazáshoz  érkeztél.  [4.  PONT.]  Minden  neszre  ügyelve  folytatod  a  felderítést.  Megtorpansz:  
kanyarodik az út! [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Az ellenfeled úgy 
döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. 
Még  megfelelő  a  távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat. 
210 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 
1608  tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Hangtalan 
léptekkel  osonsz  előre.  Egy  kanyarhoz  érkeztél.  [7.  PONT.]  Egy  noth  szellemet  veszel észre magad előtt. A ellenséges 
teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. 
Gyorsan  felraksz  egy  varázsvédelem  II  varázslatot.  Néhány  elegáns  kézmozdulat  után  már  süvít  is  ellenfeled  felé egy 
energiafolyam. 213 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 
1608 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Úgy suhansz, 
mint  az  árnyék.  Megtorpansz:  kanyarodik  az  út!  [9.  PONT.]  Egy  noth  szellem  lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám 
legyen. Majd megmutatod neki. 
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 218 
életpontot sebeztél. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 
1608 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 352.] 
| bb 251 310 9      |      beraksz a bankba a 251. tárgyat (310 darabot) 
 | 
Beraksz  a  bank  széfjébe  1 kvazár páncélt. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 
pontot használtál fel, van még 352.] 
| lm 14 19 19       |      mozogsz 14 19 19 
 | 
Izzadó  tenyeredet  megtörlöd,  miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Nincs megállás - 
továbbtotyogsz.  A  szűk járat megintcsak kanyarodik. [11. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Már éppen 
kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. 
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 201 
életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
1608  tapasztalati  pontot  kaptál.  Néha  hátra-hátranézve  sietsz  tovább.  Elérted  a  következő kanyart. [12. PONT.] Néha 
hátra-hátranézve  sietsz  tovább.  Egy  pillanatra  megállsz fülelni. [13. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt 
elkanyarodik. [14. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. 
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 210 
életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 
1608  tapasztalati  pontot  kaptál.  Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó 
közepén    vagy.    [15.    PONT.]   Testsúlyodat  a  lábujjhegyeidre  helyezve,  nesztelenül  lopakodsz  tovább.  Megtorpansz:  
kanyarodik  az  út!  [16.  PONT.]  Hangtalan  léptekkel  osonsz  előre.  A  szűk  járat  megintcsak  kanyarodik.  [17.  PONT.] 
Szoborrá   dermedsz,  amikor  észreveszed,  hogy  egy  noth  szellem  van  előtted!  Rögtön  látod,  hogy  ez  nem  lesz  békés  
találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. 
Hatalmadat  demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy 
energiafolyam    varázslatot.   228  életpontot  sebeztél.  A  noth  szellem  szemében  félelem  villan,  aztán  lassan  lehúnyja,  
miközben lelke kitör testének fogságából. 
1608  tapasztalati  pontot  kaptál.  Hangot  hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész 
tovább.  Egy  újabb  kanyarnál  vagy.  [18. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megintcsak kanyarodik. 
[19. PONT.] Egyhelyben toporogsz. 
[30 pontot használtál fel, van még 322.] 
Az  út  végén  egy  kőlépcső  vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az 
ellenséges    labirintusban.  Elérsz  a  T-elágazáshoz.  Most  vajon  merre?  [2.  PONT.]  Továbbmész.  Egy  tömör  sziklából  
kifaragott  ajtó  a  következő  akadály.  Megvizsgálod:  Sajnos  be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a 
nálad  levő  norgat  kulcs  nyitja  az  ajtót.  A  kulcs  sajnos  tönkrement.  Felkészülve  a  legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.] 
Valami    mozog   előtted!  Közelebb  lopódzol.  Egy  noth  szellem!  Kicsit  sokat  tud  ez  az  állat.  Majd  Te  megtanítod  a  
jómodorra... 
Megfontoltan  felméred  a  helyzeted,  majd  elmormolsz  egy  varázsvédelem II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd 
ellősz egy energiafolyam varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 
1608 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 313.] 
| v 208 2           |      elmormolod a 208. varázslatot 
 | 
Sajnos  nincs  a  birtokodban  valamilyen  komponens,  ami  feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 isteni 
könnycsepp.) [0 pontot használtál fel, van még 313.] 
| v 21 18           |      elmormolod a 21. varázslatot 
 | 
Kántálni  kezdesz.  A  kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a korgó gyomor, huss 
varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.] 
| v 21 18           |      elmormolod a 21. varázslatot 
 | 
Elkezdesz  a  mágia  mítikus  nyelvén  mormolni.  A  földből  energia  áramlik  testedbe.  Létrehoztad  a korgó gyomor, huss 
varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.] 
| v 21 18           |      elmormolod a 21. varázslatot 
 | 
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, 
huss  varázslatot!  Terülj,  terülj,  asztalkám!  És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 
298.] 
| v 21 18           |      elmormolod a 21. varázslatot 
 | 
Varázsolni  kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, 
asztalkám! És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.] 
| dd 2 265 11       |      eldobod a 2. tárgyat a 265. tárgyat a 11. tárgyat 
 | 
Elhajítasz 97 kaját. Elhajítasz 1 kristálygömböt. Elhajítasz 1 csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 293.] 
Haladsz  előre.  Egy pillanatra megállsz fülelni. [14. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából 
kifaragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad 
levő  norgat  kulcs  nyitja  az  ajtót.  A  törékony  mágikus  kulcs  összeroppan! Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Csodás 
dolgot  pillantasz  meg:  egy  nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd 
visszatért.  A  nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [6 pontot használtál fel, van 
még 287.] 
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő 
telik    el    csendes    meditációban.    A   szent  kehely  megtelt!  Forró,  simogató  fuvallat  szalad  végig  hátadon.  Az  imád  
meghallgatásra  került. (+13 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, 
van még 257.] 
| lm 16 12 23       |      mozogsz 16 12 23 
 | 
Egyhelyben toporogsz. 
Folytatod  az  utat.  Ahová  most  értél,  az  a  T-elágazás  kell,  hogy  legyen.  [14.  PONT.]  Meg-megállsz,  fülelsz miközben 
előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség 
bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A 
gyér  világításnál  gyors  pillantást  vetsz  a  térképre.  [11.  PONT.]  Továbbmész.  Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai 
bontakoznak  ki  előtted.  Megvizsgálod:  Sajnos  be  van  zárva.  Kis  keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő 
kholden  kulcs  nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [23. PONT.] Egy zombi 
mestert pillantasz meg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. 
Úgy  ítéled  meg,  hogy  nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. 
Támadó  varázslatot  alkalmazol:  ellenfeledre  energiafolyam  varázslatot  lősz.  232  életpontot  sebeztél.  Fegyvert váltasz: 
előkapod    a    mandibulakaszát.   Megmarkolva  a  mandibulakaszát  ellenfeledre  ugrasz.  Mandibulakaszával  néhányszor  
megcsapod  a zombi mester bal vállát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a zombi mester 
testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani 
a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 
1813  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  2  norgat  kulcsot  és  1  kholden kulcsot. [15 pontot 
használtál fel, van még 242.] 
| lm 22 905 9       |      mozogsz 22 905 9 
 | 
Testsúlyodat  a  lábujjhegyeidre  helyezve,  nesztelenül  lopakodsz  tovább.  Elérsz  a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. 
PONT.]  Meg-meg  torpanva,  lábaidat  lassan,  puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] 
Folytatod  a  felderítést.  Egy  vastag,  kőből  faragott  ajtó  jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van 
zárva.  Kis  keresgélés,  próbálkozás  után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs 
összeroppan!  A  belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [22. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. 
Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. 
Nem  árt  valamilyen  védekező  mágiát  alkalmazni:  varázsvédelem  II  létrehozásához  szükséges  szavakat  mormolsz. Egy 
kézmozdulatot  teszel,  majd  ellősz  egy  energiafolyam  varázslatot.  214  életpontot  sebeztél.  Fegyvert váltasz: előkapod a 
mandibulakaszát.  Meglengetve  a  mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a zombi 
mester bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester foszladozó testét. 
(1  támadással  22  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+5  életerő).  A  zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! 
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 
1813  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Minden lépés 
után  igen  alaposan  körbevizsgálódsz,  hogy  nem  csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz az 
ellenséges  labirintusban.  Hoppsz,  már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, 
majd  elérkezel  egy  tágasabb  helyiséghez.  [9.  PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr. Az 
ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. 
Gyorsan  felraksz  egy  varázsvédelem  II  varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az 
esélyek  kiegyensúlyozása  céljából  ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr 
köpenyét.  (5  támadással  134 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit 
tudsz,  rém? Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod 
a lidércúr jobb lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a lidércúr köpenyét. (1 támadással 24 
életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+5  életerő).  A  lidércúr  csapásokat  oszt  a  jobb  karodra karmaival. (2 támadástól 9 
életpontot   vesztesz.)  Mágikus  esszenciád  permanensen  redukálódik!  (-2  max.  varázspont.)  A  szörny  még  egy  utolsó  
halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  5  ezüsttollú  nyilat  találsz meg, amelyet még használni 
tudsz.  2800  tapasztalati  pontot  kaptál.  Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. 
Bizonyára    valamilyen  titkos  funkcióval  bír!  Vigyázva  benyomod.  Távoli  dübörgést  hallasz,  aztán  semmi.  [25  pontot  
használtál fel, van még 217.] 
Meg-meg  torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.] 
Nem  rettenve  meg  semmitől,  tovább  suhansz.  Egy  tömör  sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: 
Sajnos  be  van  zárva.  Kis  keresgélés,  próbálkozás  után  rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékony 
mágikus  kulcs  összeroppan!  Belépsz  a  térképen  is  jelölt  szobába.  [8.  PONT.]  Egy lebegő szellemalak materializálódik 
előtted!    Ijedten    hátralépsz,    de  a  szellem  megnyugtat:  csak  egy  varázslatot  akar  neked  megtanítani,  melynek  neve  
esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld.  enc.) Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[16 pontot használtál fel, van még 201.] 
| vv 188 5 5        |      elmormolod a 188. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot 
 | 
Gyorsvarázsolsz! [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 199.] 
Szupersebesen  mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van 
még 197.] 
Fürgén  varázsolsz!  A  gyógyító  energia  a  testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 
195.] 
| lm 6 900 21       |      mozogsz 6 900 21 
 | 
A  falhoz  lapulva  osonsz  előre.  Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz, 
amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. 
Néhány  mozdulatot  teszel,  mormolsz,  és  a  következő  másodpercben  már  varázsvédelem  II  vibrál  körülötted.  A lényt 
antimágikus  aura  védi,  ezért  nem  is  próbálsz  rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú 
nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal karját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te 
csak  kacagsz  rajta.  Csak  ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen 
perforálod  a  lidércúr  fejét.  (3  támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a lidércúr testét. (1 
támadással  26  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+6  életerő).  Karmával  néhányszor  a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 
támadástól  8  életpontot  vesztesz.)  Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három 
lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  5  ezüsttollú  nyilat  találsz meg, amelyet még használni 
tudsz.  2800  tapasztalati  pontot  kaptál.  Éles  szemmel  körbevizslatsz.  Hohó,  az  egyik  követ  a  falban  be  lehet nyomni! 
Bizonyára  valamilyen  titkos  funkcióval  bír!  Vigyázva  benyomod.  Tompa  dübörgést  hallasz  a távolból. A sok gyakorlás 
növelte  tudásodat  (+1  felderítés).  Mostantól  nem  foglalkozol  a  csapdákkal.  Folytatod  a  felderítést. Egy vastag, kőből 
faragott  ajtó!  Megpróbálod  a  kilincset:  Sajnos  be  van  zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő 
norgat  kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden 
sarokba.  [21.  PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban, 
hogy  felnyitottad  a  ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a 
zsákmány:  1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. [11 pontot használtál fel, van még 
184.] 
| lm 4 905 3        |      mozogsz 4 905 3 
 | 
Tudod,  hogy  itt  senkire  és  semmire  nem  számíthatsz  -  a  sötétség  bármikor  magába  fogadhat. Továbbmész. A folyosó 
kanyarodik.  [5.  PONT.]  Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most 
vajon  merre?  [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden 
ismert típus után kutatsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Egy lidércurat pillantasz meg. Itt csata lesz. 
Még  megfelelő  a  távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz 
rá  varázsolni.  Megveted  a  lábad,  és  a  hosszú  íjjal  ellenfeledre  lősz.  Elrepül  5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a 
lidércúr  testét.  (5  támadással  140  életpontot  sebezve.)  A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! 
Nemhiába,  erős  a  szervezeted.  Félelmet  nem  ismerve  ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen 
átdöföd    a   lidércúr  köpenyét.  (3  támadással  156  életpontot  sebezve.)  Vámpírtőrrel  megérinted  a  lidércúr  testét.  (1  
támadással  23  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+5  életerő).  Karmával  néhányszor  a lidércúr megcsapja a fejedet. (2 
támadástól  8  életpontot  vesztesz.)  Felfénylik  az  esszenciavédelem  II!  A  lidércúr  szemében  félelem villan, aztán lassan 
lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  4  ezüsttollú  nyilat  találsz meg, amelyet még használni 
tudsz.  2800  tapasztalati  pontot  kaptál.  Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. 
Lassan,  vigyázva  elmozdítod  a  követ.  Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [14 
pontot használtál fel, van még 170.] 
| h 150             |     használod a 150. tárgyat 
 | 
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 170.] 
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 170.] 
| kf 474 1          |      kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe 
 | 
Elrakod a biami kvazárlándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 170.] 
| tv 136 134        |      támadó/véd. varázslat a 136. varázslatot a 134. varázslatot 
 | 
136. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. [0 pontot használtál fel, van még 170.] 
Mostantól  nem  foglalkozol  a  csapdákkal.  Nincs  megállás  -  továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy 
legyen.  [4.  PONT.]  Néha  hátra-hátranézve  sietsz  tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] A levegőbe szimatolva mész 
előre.  Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet 
nyomni!  [már  elmozdítottad]  Hangot  hallasz  szemből  -  megtorpansz,  figyelsz,  de  aztán semmi. Még óvatosabban mész 
tovább.  Ahová  most  értél,  az  a  T-elágazás  kell,  hogy  legyen.  [7. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész 
tovább.  Egy  nagyobb  terem!  [24.  PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt ősmágus! Fegyvere egy 
Pusztítás Botja. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! 
Hatalmadat  demonstrálandó,  mormolni  kezdesz.  Létrejött  egy varázsvédelem II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára 
egy  láthatatlan  védekező  varázslatot.  Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre 
küldöd.  417  életpontot  sebeztél.  Távolról  villámcsapás  varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal 
ellenfeledre  célzol  és  lősz.  Elrepül  5  ezüsttollú  nyíl.  Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 118 
életpontot  sebezve.)  Borzalmas  dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem 
beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul. 
-  Haha,  nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed 
velem  szemben?  Szolgáim!  Gyertek,  igyátok  a  vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány 
darabokra  szabdalt  zombimester,  de  az  ajtón  túl  néhány  lépéssel  mozdulatlanná  merevednek.  Úgy  látszik,  jó munkát 
végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3 
tárgyat,  ami  az  ősmágus  övén  fityeg.  Deus  ex  machinák!  Hirtelen  elhatározással  - mintha nem is a te akaratod lenne! - 
Fairlight  botját  a  machinák  felé  fordítod.  A  d.e.m.-ek  darabokra  robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé 
fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rádront. 
Félelmet  nem  ismerve  a  másikra  rohansz.  Távolról  élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 395 életpontot sebeztél. 
Ellenfeledre  élőholt  pozdorja varázslatot lősz. 415 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt ősmágus bal 
lábát.  (1  támadással  27  életpontot  sebezve.)  Vámpirizálsz  (+6  életerő). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős 
ütései  közül  mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Az élőholt 
ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja 
kezét,  néhány  szót  mormol,  és  pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns 
kézmozdulata  után  már  süvít  is  feléd  egy  pusztító  végzet. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a 
földre. Meghalt. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  5  ezüsttollú  nyilat  találsz meg, amelyet még használni 
tudsz. Tilnetor kardja eltűnt! Messze hajítod a vacak kis quwarg anyakirálynő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő 
élőholt    ősmágus    trófeát.   8000  tapasztalati  pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  Pusztítás  Botját,  1  
mágusköpenyt, 1 szellempajzsot (ld.  enc.), 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót (ld.  enc.) és 1 Morgan szilánkját. Mágnesként 
vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben 
is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a 
bot  markot  formázó  végébe  helyezed.  A  marok  a  gömb  köré  zárul,  és  az  egész  bot  felizzik!  Ijedten elejted. Az egész 
teremben  hatalmas  szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe 
gyökerezett  lábbal  állsz,  arra  is  képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de 
teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben: 
-  Na  mi  lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot, 
de  sem  áramütést,  sem  más  iszonytató  csapást  nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most 
megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld.  enc.) 
Hát  ez  fantasztikus!  Most  pedig  előveheted  és  megvizsgálhatod  a  lepecsételt  térképet, amelyet már oly régóta hordasz 
magaddal. 
*p1646x682Y
*p1262x82Y
Ez  a  94.  labirintus  térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található. [15 pontot használtál fel, van még 
155.] 
  ENCYCLOPEDIA FANTASIA 
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY) 
Az  angyalok  gyűrűje  egy  speciális  varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen 
védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok 
gyűrűje  elengedhetetlen  kellék,  ha  halálelementálokkal  csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több 
ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled. 
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY)
Tilnetor,  az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét 
útra  vezette  a  népét,  és  száműzte  Tilnetort,  aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan 
hercegtől  kért  és  kapott  segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem 
talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget. 
Gazdája  pusztulásával  Linderan  gonosz  noth  szellemmé  változott,  de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete 
felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe, 
egy  karddal,  amelyet  állítólag  magától  Raiától  kapott.  Tilnetor  győzött  ugyan,  de  maga  is halálos sebet kapott. Azóta 
legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg 
be nem végezte küldetését. 
Eddig  a  mese  -  lássuk,  mit  is  tud  a  kard  valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt 
ellenfelekre  minden  csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem 
képes  dacolni.  Vigyázz  azonban,  mire  használod:  csak  egyetlen  ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a 
fegyver    elhagy!   Úgyhogy  ne  KF-eld  be  a  végső  ellenfélnél  hamarabb,  úgysem  tudják  ellopni.  Fontos!  A  Feltételes  
Fegyverváltás  a  fegyverbe  épített  varázslatot  nem  veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a 
fegyvert használni akarod. 
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas  érzés,  amikor  bizonyos  szörnyek  a  maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre 
gyakrabban  fenyegeti  azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az 
esszenicavédelem  II  egy  hatékony  védővarázs,  amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az 
esszenciavédelem  II.  csakis  szörnyek  ütéssel  járó  speciális  képessége  ellen  véd,  és  hatása  a  köröd  végéig  tart. Anyagi 
komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. 
SZELLEMPAJZS (461. TÁRGY)
A  szellempajzs  egy  mágikus  tárgy,  amelyet  ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása 
összezavarodik,    így    a    védettséged  15-el  megnő!  A  csökkentett  szubsztancia  sajnos  némi  hátránnyal  is  jár,  amíg  a  
szellempajzsot  használod,  erőd  hárommal  alacsonyabb,  azonban  kapsz  +3  mentődobást  méreg  és mentális támadások 
ellen.  A  szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem 
vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni! 
ZAFÍR FÜLBEVALÓ (477. TÁRGY)
A  zafír  fülbevaló  egy  mágikus  tárgy,  amely  bizonyos  fokú  védelmet  nyújt  viselője számára. A zafír fülbevalót a KF 477 
paranccsal öltheted fel, és védettséged megnő néggyel, ha hordod. 
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY) 
Fairlight  botjának  a  legendája  a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára 
eltűnt   viharistenség,  Thór  öröksége  volt,  amelynek  darabjait  Fairlight  gyűjtötte  össze.  Amikor  istenné  vált,  a  botot  
darabokra  törte,  és  szétszórta  a  világban,  hogy  segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is 
csak  addig  fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni - 
ez  Fairlightnak  és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és 
ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja. 
Ezenkívül,  ha  Fairlight  híve  vagy  (de  csak  akkor!)  akkor  a  botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként 
használhatod.  Ekkor  a  bot  2D6+6  sebzésű  ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10 
védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz. 
                             KARAKTERLAPOD 
White  Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! 
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód. 
|  erő      : |  55      |  
|  iq       : |  37      |  
|  ügyesség : |  46      |  
|  egészség : |  38      |  
|  szerencse: |  51      |  
|  tudatpont: |  42/  0  |  
 |  |  
  | 
|  szint    : |   28      |  
|  támadás  : |   25      |  
|  védekezés: |   63      |  
|  életpont : |  478/405  |  
|  varázspt : |  1077/857 |  
|  pszi pont: |  172/ 36  |  
 |  |  
  | 
|  merészség: |  10/  5    |  
|  agresszió: |   3        |  
|  menekülés: |  30 %      |  
|  jellem: |  jó (777)     |  
|  pénz : |    2149 arany  |  
|  halhatatlanság: |    2% |  
 |  |  
  | 
|  magasság: |   174 cm   |  
|  testsúly: |    64 kg   |  
|  életkor: |  28/ 37  év |  
|  tul.pont: |   -8       |  
|  kép.pont: |    0       |  
|  EFejl: |      93  TU   |  
 |  |  
  | 
Eddig  összesen  3066  szörnyet  (17  ebben  a  körben)  és  1  kalandozót  öltél  meg. Ebben a fordulóban 35594 TP-t kaptál. 
Jelenleg  2354961  TP-d  van.  A  következő  szinthez  még  245039  TP  szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ősquwarg, 
élőholt  ősmágus.  Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 
ősquwarg. A 344. fordulódban 37754 arany került a bankszámládra. 37754 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. 
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12        ökölvívás: 1/69        szúrófegyverek:*37/00  vágófegyverek: 11/97  
ütőfegyverek: 21/72    lőfegyverek: 32/88     dobófegyverek: 23/22   
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl 
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0       KPCS: automatikusan minden kapcsolónál 
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 41/61     (02) nyomkövetés: 93/90     (03) mászás: 7/94           (04) csapdakészítés: 21/43 
(05) csapdaészlelés: 13/70  (06) gyógyítás: 24/86       (07) titkosírás: 7/40       (08) felderítés: 28/09     
(09) szörnyidomítás: 12/81  (10) teológia: 48/68        (11) taumaturgia: 78/55     (12) szerencsejáték: 8/91  
(13) zene: 11/12            (14) szörnyismeret: 17/87   (15) pszi: 21/06            (16) zárnyitás: 6/22       
(17) vadászat: 5/48         (18) bányászat: 29/03       (19) úszás: 10/81            
 
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
 
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), 
*massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), 
*zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250), 
*élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság:  trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), 
nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), 
magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), 
jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8)            Éber kakukk (#3 *6)             Auralátás (#4 *8)               
Gyógymógy (#5 *6)               Áldomás (#6 *5)                 Alkímia (#7 *7)                 
Erőpajzs I. (#12 *6)            Méregsemlegesítés (#14 *10)     Vak őrület (#18 *3)             
Korgó gyomor, huss (#21 *3)     Unkreáció (#22 *0)              Hadiszerencse II. (#24 *6)      
Tündérfény (#25 *1)             Tulajdonságpajzs (#26 *16)      Csupasz izom (#28 *10)          
Védelem a tűz ellen (#38 *12)   Vakító fény (#43 *7)            Tisztító tűz (#44 *13)          
Gyóntatás (#56 *10)             Azonnali gyógyítás (#58 *15)    Hadiszerencse III (#59 *15)     
Puha ütés (#60 *18)             Tűzeső (#61 *16)                Éber vadászkutya (#62 *12)      
Erőpajzs II (#63 *24)           Oltár eltörlése (#79 *60)       Szörnyészlelés (#82 *8)         
Szörnycsábítás (#83 *14)        Restoráció (#85 *50)            Vasszerevzet (#86 *8)           
Szopókőpusztítás (#88 *21)      Fürgülés (#92 *22)              Rúnapukkasztás (#94 *0)         
DEM kreálása (#95 *90)          Erőpajzs III. (#127 *30)        Teljes gyógyulás (#133 *60)     
Élőholt pozdorja (#134 *40)     Tárgyészlelés (#135 *35)        Energiafolyam (#136 *30)        
Fiatalítás (#140 *40)           Életpajzs (#142 *16)            Mágikus ütés (#147 *18)         
Égető tekintet (#164 *25)       Esszenciavédelem (#165 *15)     Oltár teremtése (#167 *50)      
Feltámadás (#168 *0)            Szopógödör eltörlés (#173 *30)  Szopókőírtás (#174 *10)         
Tűzvihar (#175 *24)             Gyorsvarázslás (#179 *0)        Kényszerport (#183 *80)         
Esszenciavédelem II (#188 *15)  Kisebb kívánság (#208 *300)     Vadászat (#209 *40)             
Fényaura (#211 *40)             Menekülés (#212 *12)            Aranyeső (#214 *12)             
Áldomás III. (#217 *15)         Armageddon (#218 *100)          
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)          Tüskepajzs (#30 *4)             Lángcsóva (#31 *5)              
Hhaar burka (#32 *6)            Izomernyesztés (#33 *6)         Varázsvédelem (#34 *8)          
Mágiatörés (#35 *10)            Védelem sav ellen (#36 *12)     Tompítás (#40 *8)               
Jégcsóva (#41 *15)              Örvénykerítés (#42 *10)         Fehér glóbusz (#47 *13)         
Gigaököl (#49 *12)              Villámcsapás (#50 *18)          Elektromos pajzs (#51 *14)      
Varázslatolvasás (#67 *30)      Mágiafeloldás (#75 *5)          Láthatatlanság (#76 *15)        
Fúzió (#77 *35)                 Láth. észlelése (#78 *7)        Városi teleportáció (#96 *50)   
Varázsitalfőzés (#100 *30)      Tükörpajzs (#101 *26)           Varázsvédelem II. (#108 *18)    
Felszínre ugrás (#109 *25)      Tűzgolyó (#155 *25)             Varázspáncél (#156 *15)         
Tűzmágia (#157 *24)             Familiáris idézése (#159 *40)   Varázskő készítés (#160 *140)   
Varázsenergia (#161 *35)        Dimenzióugrás (#163 *55)        Városi teleport II. (#181 *60)  
Symulf rúnája (#182 *12)        Varázsszem (#184 *9)            Vízlégzés (#185 *15)            
Háló (#186 *24)                 Állatvédelem (#192 *25)         Korlátlan teleport (#198 *100)  
A munka gyümölcse (#224 *10)    
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)             Auratranszformáció (#65 *10)    Pszi-regeneráció (#66 *12)      
Felejtés (#68 *5)               Agyletapogatás (#70 *20)        Szürkeállomány akt. (#71 *12)   
Mentális pajzs (#72 *9)         Pszí fejlesztés (#73 *20)       Molekulaátrendezés (#74 *20)    
Agykorbács (#97 *18)            Pszí acéltorony (#98 *14)       Tudatkutatás (#99 *20)          
Térképelemzés I. (#104 *50)     Kontinuum-tágítás (#105 *60)    Tudatrombolás (#111 *25)        
Pszí-gyűjtés (#112 *300)        Pszí-ernyő II. (#113 *12)       
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások 
állatvédelem                  méregsemlegesítés             áldomás III                   
Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen 
Támadó varázslat lista (var. szám)  :  134 
Védekező varázslat lista (var. szám):  108 
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | 
| Mit | Kire |   | Mit | Kire |  
| Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |   | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |  
| Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) |   | Villámcsapás (#50) | pszi őselementál (#258) |  
| Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) |   | Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |  
| Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) |   | Varázsvédelem II. (#108) | ősdentor (#282) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |   | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |  
| Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) |   | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |   | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |  
| Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |   | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |  
| Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) |   | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |  
| Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) |   |  
 
 
  |