TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. nov. 23. 15h:15'
EZ A 344. JÁTÉKHETED, 345. FORDULÓD
345. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat legkorábban
a 345. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1452
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [37. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább.
Egy kanyarhoz érkeztél. [38. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre.
[39. PONT.] Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 13 életpontot
vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább.
Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Az ajtót vörösen vibáló mágikus aura védi. Miközben a varázsigéket
mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a
rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne
szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-12 varázspont.] Találsz egy
kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem
tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [40. PONT.] Némi kutatás után találsz egy nagy
tölgyfaládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kvazár páncél, 1 kvazár kard és 1 kvazár
sisak. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék,
minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 423.]
lm 44 900 47 | mozogsz 44 900 47
|
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [44. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó
titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Mostantól nem
foglalkozol a csapdákkal. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt
hármas elágazáshoz érsz. [39. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó
kanyarodik. [38. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [37. PONT.] Egy
jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban.
A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [22. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [21.
PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [2. PONT.] Vigyázó
léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az
út egy nagy szobába torkollik. [45. PONT.] Egy autentikus vámpírt pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért
gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Ellenfeledre energiafolyam varázslatot
lősz. 229 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy autentikus vámpír lakik
itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál.
Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a
szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 225 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre.
Meghalt.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor
észreveszed, hogy egy szubreális vámpír van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a
másikra. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak -
hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg
elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1768 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet.
Találsz nála 1 norgat kulcsot. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Kanyarodik a járat. [46. PONT.] Felkészülve
a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van
zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót,
ezért a kulcs elfüstöl. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [47. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után
találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 fokhagyma, 1 koponya
szimbólum, 1 deus ex machina, 3 tükör, 1 galachmit, 400 arany, 1 moa gyöngy és 2 angyalok gyűrűje (ld. enc.). Gyorsan
kiüríted a ládát. [41 pontot használtál fel, van még 382.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [46. PONT.] Folytatod a
felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl.
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [48. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva:
óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 aranylánc, 5 a fiatalság itala, 1 Tilnetor kardja (ld. enc.) és 2
tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Összeakadsz (F)red Eric-kel. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy két kard
szimbólumot, egy zafír erőövet, egy Rhatt páncélját, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy arany papi karkötőt, egy
angyalok gyűrűjét, egy Morgan sipkáját, egy Tharr Keresztjét, egy obszidián karkötőt és egy törpe bakancsot visel.
Felszerelését egy őrjáratozó katona trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy viharóriás sámán trófea színesíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy tyrex
bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi.
Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: madártoll,
ezüstshuriken, vas dobónyíl, kvazár kard, Thargodan esszencia. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [46.
PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [45. PONT.] Haladsz az ellenséges
labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz:
kanyarodik az út! [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Az ellenfeled úgy
döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Egy energiafolyam varázslattal köszöntöd a másikat.
210 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Hangtalan
léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. A ellenséges
teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy
energiafolyam. 213 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Úgy suhansz,
mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [9. PONT.] Egy noth szellem lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám
legyen. Majd megmutatod neki.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 218
életpontot sebeztél. A noth szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1608 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 352.]
bb 251 310 9 | beraksz a bankba a 251. tárgyat (310 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 1 kvazár páncélt. Beraksz a bank széfjébe 1 galachmitot. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0
pontot használtál fel, van még 352.]
lm 14 19 19 | mozogsz 14 19 19
|
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Nincs megállás -
továbbtotyogsz. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [11. PONT.] Egy noth szellemet veszel észre magad előtt. Már éppen
kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 201
életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérted a következő kanyart. [12. PONT.] Néha
hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út itt
elkanyarodik. [14. PONT.] Egy noth szellemet pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Távolról energiafolyam varázslatot lősz a másikra. 210
életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a noth szellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó
közepén vagy. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz:
kanyarodik az út! [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [17. PONT.]
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy noth szellem van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés
találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy
energiafolyam varázslatot. 228 életpontot sebeztél. A noth szellem szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
1608 tapasztalati pontot kaptál. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész
tovább. Egy újabb kanyarnál vagy. [18. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megintcsak kanyarodik.
[19. PONT.] Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 322.]
Az út végén egy kőlépcső vezet fölfelé. Próba szerencse - megpróbálod! [20. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az
ellenséges labirintusban. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [2. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a
nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [17. PONT.]
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy noth szellem! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a
jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd
ellősz egy energiafolyam varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1608 tapasztalati pontot kaptál. [9 pontot használtál fel, van még 313.]
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot
|
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (10 isteni
könnycsepp.) [0 pontot használtál fel, van még 313.]
v 21 18 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a korgó gyomor, huss
varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]
v 21 18 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a korgó gyomor, huss
varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]
v 21 18 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor,
huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
298.]
v 21 18 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj,
asztalkám! És íme, előtted van 18 kaja. [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]
dd 2 265 11 | eldobod a 2. tárgyat a 265. tárgyat a 11. tárgyat
|
Elhajítasz 97 kaját. Elhajítasz 1 kristálygömböt. Elhajítasz 1 csontkést. [0 pontot használtál fel, van még 293.]
Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [14. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad
levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Csodás
dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd
visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [6 pontot használtál fel, van
még 287.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő
telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád
meghallgatásra került. (+13 életerő.) Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel,
van még 257.]
lm 16 12 23 | mozogsz 16 12 23
|
Egyhelyben toporogsz.
Folytatod az utat. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben
előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség
bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út ismét kanyarodik. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A
gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai
bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő
kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [23. PONT.] Egy zombi
mestert pillantasz meg. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 232 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz:
előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor
megcsapod a zombi mester bal vállát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a zombi mester
testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmaival a zombi mester megpróbálja felszakítani
a bőrödet, de sikertelenül. A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. [15 pontot
használtál fel, van még 242.]
lm 22 905 9 | mozogsz 22 905 9
|
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11.
PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van
zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs
összeroppan! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [22. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt.
Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 214 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a
mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a zombi
mester bal lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a zombi mester foszladozó testét.
(1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1813 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 norgat kulcsot és 1 kholden kulcsot. Minden lépés
után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Haladsz az
ellenséges labirintusban. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik,
majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy lidércúr. Az
ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az
esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr
köpenyét. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit
tudsz, rém? Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod
a lidércúr jobb lábát. (2 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd a lidércúr köpenyét. (1 támadással 24
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A lidércúr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9
életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) A szörny még egy utolsó
halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál.
Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [25 pontot
használtál fel, van még 217.]
Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [7. PONT.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset:
Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A törékony
mágikus kulcs összeroppan! Belépsz a térképen is jelölt szobába. [8. PONT.] Egy lebegő szellemalak materializálódik
előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve
esszenciavédelem 2. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[16 pontot használtál fel, van még 201.]
vv 188 5 5 | elmormolod a 188. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! [-14 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 199.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van
még 197.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
195.]
lm 6 900 21 | mozogsz 6 900 21
|
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Szoborrá dermedsz,
amikor észreveszed, hogy egy lidércúr van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. A lényt
antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú
nyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércúr bal karját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te
csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen
perforálod a lidércúr fejét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a lidércúr testét. (1
támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2
támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr még megpróbál elszaladni, de két-három
lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni!
Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás
növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből
faragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő
norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden
sarokba. [21. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Abban a pillanatban,
hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a
zsákmány: 1 szent kehely, 4 manakristály és 1 deus ex machina. Gyorsan kiüríted a ládát. [11 pontot használtál fel, van még
184.]
lm 4 905 3 | mozogsz 4 905 3
|
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó
kanyarodik. [5. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most
vajon merre? [4. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden
ismert típus után kutatsz. Egy nagyobb terembe érkezel. [3. PONT.] Egy lidércurat pillantasz meg. Itt csata lesz.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz
rá varázsolni. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a
lidércúr testét. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz!
Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen
átdöföd a lidércúr köpenyét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megérinted a lidércúr testét. (1
támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Karmával néhányszor a lidércúr megcsapja a fejedet. (2
támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidércúr szemében félelem villan, aztán lassan
lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 2800 tapasztalati pontot kaptál. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál.
Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [14
pontot használtál fel, van még 170.]
h 150 | használod a 150. tárgyat
|
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
Feltételes fegyver parancsok törölve. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
kf 474 1 | kézbeveszed/felveszed a 474. tárgyat a jobb kezedbe
|
Elrakod a biami kvazárlándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
tv 136 134 | támadó/véd. varázslat a 136. varázslatot a 134. varázslatot
|
136. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: élőholt pozdorja. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy
legyen. [4. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] A levegőbe szimatolva mész
előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet
nyomni! [már elmozdítottad] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész
tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [7. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész
tovább. Egy nagyobb terem! [24. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt ősmágus! Fegyvere egy
Pusztítás Botja. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára
egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre
küldöd. 417 életpontot sebeztél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. 47 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal
ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 118
életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem
beleöregedtél a látványba! Az élőholt ősmágus feléd fordul.
- Haha, nyomorult halandó! Azt hiszed, van bármi ezen a földön, amivel nekem árthatsz? Azt gondolod, van bármi esélyed
velem szemben? Szolgáim! Gyertek, igyátok a vérét ennek a nyomorultnak! - A mágus hörgő hangjára becsúszik néhány
darabokra szabdalt zombimester, de az ajtón túl néhány lépéssel mozdulatlanná merevednek. Úgy látszik, jó munkát
végeztél! Az ősmágus kacag. Hangja ijesztő, túlvilági. - Nos, jó. Saját kezűleg kell hát, hogy elpusztítsalak. - Megpillantasz 3
tárgyat, ami az ősmágus övén fityeg. Deus ex machinák! Hirtelen elhatározással - mintha nem is a te akaratod lenne! -
Fairlight botját a machinák felé fordítod. A d.e.m.-ek darabokra robbannak! Az élőholt a szoba sarkában álló láda felé
fordítja tekintetét (nyilván ott vannak a tartalék d.e.m.-ek) de aztán rádront.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 395 életpontot sebeztél.
Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 415 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megkarcolod az élőholt ősmágus bal
lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős
ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-11 varázspont.) Az élőholt
ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja
kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns
kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Tilnetor kardja eltűnt! Messze hajítod a vacak kis quwarg anyakirálynő trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő
élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját, 1
mágusköpenyt, 1 szellempajzsot (ld. enc.), 1 királyi koronát, 1 zafír fülbevalót (ld. enc.) és 1 Morgan szilánkját. Mágnesként
vonzza a tekintetedet egy fehér kristálygömb, belsejében kavargó, kékes szikrák. A varázspálca utolsó darabja! A levegőben
is szikrák kezdenek pattogni. Remegve fogod meg a gömböt. Bizsergető érzés fut végig rajtad! Lassan, óvatosan a kristályt a
bot markot formázó végébe helyezed. A marok a gömb köré zárul, és az egész bot felizzik! Ijedten elejted. Az egész
teremben hatalmas szikrázás kezdődik, villámok csapdosnak a padlótól a plafonig. Fékeveszett látvány, döbbenten, földbe
gyökerezett lábbal állsz, arra is képtelen vagy, hogy menekülj! A tombolás lassanként alábbmaradt, és te kissé riadtan, de
teljesen sértetlenül állsz ott. Csak hajad áll az égnek! Egyszercsak egy hangot hallasz a fejedben:
- Na mi lesz már? Mikor veszel fel? - ráébredsz, hogy a bot szólt hozzád. Tétován, remegő kézzel emeled fel a varázsbotot,
de sem áramütést, sem más iszonytató csapást nem kapsz. Kiderül, hogy a botban életre kelt az őt irányító lélek, és most
megtudhatsz tőle mindent a relikviáról, amit tudni akartál. (ld. enc.)
Hát ez fantasztikus! Most pedig előveheted és megvizsgálhatod a lepecsételt térképet, amelyet már oly régóta hordasz
magaddal.
*p1646x682Y
*p1262x82Y
Ez a 94. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 87, északra 129 mérföldre található. [15 pontot használtál fel, van még
155.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AZ ANGYALOK GYŰRŰJE (529. TÁRGY)
Az angyalok gyűrűje egy speciális varázstárgy, amely az azonnali halált okozó támadások (halálkiáltás, halálvarázs) ellen
védi hordozóját. Ha ilyen támadás ér, és meg is ölne, akkor az angyalok gyűrűje elég, és megment a támadástól. Az angyalok
gyűrűje elengedhetetlen kellék, ha halálelementálokkal csatázol. A gyűrűt viselned kell ahhoz, hogy működjön! Ha több
ilyen gyűrűd van, és valamelyik elég, a következőt automatikusan azonnal beKF-eled.
TILNETOR KARDJA (474. TÁRGY)
Tilnetor, az elf legendája szinte olyan ősi, mint magáé az elf fajé. A monda szerint Linderan, a nagyhatalmú elf mágus sötét
útra vezette a népét, és száműzte Tilnetort, aki figyelmeztetni próbálta a bölcseket a veszélyre. Linderan egy Thargodan
hercegtől kért és kapott segítséget, de nagy árat fizetett érte: a törzs harcosai haláluk után élőholtakká váltak, lelkük nem
talált megnyugvást. Tilnetor magára vállalta, hogy megtöri az átkot, és végül epikus harcban legyőzte a Thargodan herceget.
Gazdája pusztulásával Linderan gonosz noth szellemmé változott, de ez hatalmát is megnövelte. Dühében saját végzete
felett, bosszúra szomjazva, megkezdte az átoktól épphogy megszabadult elf törzs lemészárlását. Tilnetor szállt vele szembe,
egy karddal, amelyet állítólag magától Raiától kapott. Tilnetor győzött ugyan, de maga is halálos sebet kapott. Azóta
legenda övezi Tilnetor kardját: a fegyver mindig ahhoz kerül, akinek legnagyobb szüksége van rá, és csak addig marad, amíg
be nem végezte küldetését.
Eddig a mese - lássuk, mit is tud a kard valójában. Mágikus fegyver, +5 támadást ad, sebzése 4D4+4. Emellett élőholt
ellenfelekre minden csapással egy isteni erejű élőholt pozdorja varázslatot mér - ezzel pedig még egy élőholt ősmágus sem
képes dacolni. Vigyázz azonban, mire használod: csak egyetlen ellenféllel szemben vedd kézbe, mert ha azt legyőzted, a
fegyver elhagy! Úgyhogy ne KF-eld be a végső ellenfélnél hamarabb, úgysem tudják ellopni. Fontos! A Feltételes
Fegyverváltás a fegyverbe épített varázslatot nem veszi figyelembe, ezért javasoljuk, hogy az FF-et kapcsold ki, mielőtt a
fegyvert használni akarod.
ESSZENCIAVÉDELEM II. (188. VARÁZSLAT)
Borzalmas érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális varázspontodat, a manakortexedet szívják el, márpedig ez egyre
gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik lidércurakat és hasonló ocsmányságokat hívnak ki párviadalra. Az
esszenicavédelem II egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az
esszenciavédelem II. csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a köröd végéig tart. Anyagi
komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.
SZELLEMPAJZS (461. TÁRGY)
A szellempajzs egy mágikus tárgy, amelyet ha használsz, a harc során szinte szó szerint szellemmé válsz, ellenfeled látása
összezavarodik, így a védettséged 15-el megnő! A csökkentett szubsztancia sajnos némi hátránnyal is jár, amíg a
szellempajzsot használod, erőd hárommal alacsonyabb, azonban kapsz +3 mentődobást méreg és mentális támadások
ellen. A szellempajzs előállításának módja nem ismert. A szellempajzsot csak tapasztalt kalandozók forgathatják - ha nem
vagy legalább 20. szintű, nehogy megpróbáld KF-elni!
ZAFÍR FÜLBEVALÓ (477. TÁRGY)
A zafír fülbevaló egy mágikus tárgy, amely bizonyos fokú védelmet nyújt viselője számára. A zafír fülbevalót a KF 477
paranccsal öltheted fel, és védettséged megnő néggyel, ha hordod.
FAIRLIGHT BOTJA (476. TÁRGY)
Fairlight botjának a legendája a messzi múltba nyúl vissza, amikor Fairlight még halandó volt. A bot egy még ősibb, mára
eltűnt viharistenség, Thór öröksége volt, amelynek darabjait Fairlight gyűjtötte össze. Amikor istenné vált, a botot
darabokra törte, és szétszórta a világban, hogy segítséget jelenthessenek az arra érdemes kalandozóknak. A bot nálad is
csak addig fog maradni, amíg küldetésedet beteljesíted. Speciális képességeinek legtöbbjét sajnos nem fogod megismerni -
ez Fairlightnak és több évébe telt - elég annyit tudnod, hogy a bot képes megvédeni bizonyos különlegesen nagyhatalmú és
ritka varázslatok ellen, és ha kell, életenergiádat mindent elsöprő, pusztító energiává transzformálja.
Ezenkívül, ha Fairlight híve vagy (de csak akkor!) akkor a botot a kezedbe veheted (KF 476 1 parancs), és fegyverként
használhatod. Ekkor a bot 2D6+6 sebzésű ütőfegyverként működik, minden harci körben ellő egy villámsújtást, ad +10
védelmet és a táborozásod során +100 varázspontot regenerálsz.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 345. fordulód.
erő : | 55 |
iq : | 37 |
ügyesség : | 46 |
egészség : | 38 |
szerencse: | 51 |
tudatpont: | 42/ 0 |
| |
|
szint : | 28 |
támadás : | 25 |
védekezés: | 63 |
életpont : | 478/405 |
varázspt : | 1077/857 |
pszi pont: | 172/ 36 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 2149 arany |
halhatatlanság: | 2% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 28/ 37 év |
tul.pont: | -8 |
kép.pont: | 0 |
EFejl: | 93 TU |
| |
|
Eddig összesen 3066 szörnyet (17 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 35594 TP-t kaptál.
Jelenleg 2354961 TP-d van. A következő szinthez még 245039 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ősquwarg,
élőholt ősmágus. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9
ősquwarg. A 344. fordulódban 37754 arany került a bankszámládra. 37754 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek:*37/00 vágófegyverek: 11/97
ütőfegyverek: 21/72 lőfegyverek: 32/88 dobófegyverek: 23/22
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 41/61 (02) nyomkövetés: 93/90 (03) mászás: 7/94 (04) csapdakészítés: 21/43
(05) csapdaészlelés: 13/70 (06) gyógyítás: 24/86 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 28/09
(09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 48/68 (11) taumaturgia: 78/55 (12) szerencsejáték: 8/91
(13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/87 (15) pszi: 21/06 (16) zárnyitás: 6/22
(17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/03 (19) úszás: 10/81
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223),
*massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126),
*zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250),
*élőholt ősmágus (#179)
Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213),
magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989),
jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8)
Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7)
Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60)
Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30)
Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18)
Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50)
Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10)
Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80)
Esszenciavédelem II (#188 *15) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40)
Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12)
Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15)
Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140)
Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60)
Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15)
Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100)
A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20)
Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25)
Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem méregsemlegesítés áldomás III
Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 134
Védekező varázslat lista (var. szám): 108
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) | | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |
Puha ütés (#60) | Orkhan Thai (#238) | | Villámcsapás (#50) | pszi őselementál (#258) |
Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) | | Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |
Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) | | Varázsvédelem II. (#108) | ősdentor (#282) |
Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |
Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) | | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |
Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) | | Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |
Fehér glóbusz (#47) | jégtroll (#164) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|