TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. dec. 6. 9h:20'
EZ A 347. JÁTÉKHETED, 347. FORDULÓD
348. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat legkorábban
a 348. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1315

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 94 bemész a 94. titkos labirintusba
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz: teljes a sötétség. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

vv 88 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 332.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 4 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 302.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Összetörsz 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 302.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a zangrozi csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

kpcs kapcsoló
Oké, mostantól nem húzgálod meg automatikusan a kapcsolókat. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

lm 8 5 3 mozogsz 8 5 3
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy agyagelementál van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál agyagtestét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Az agyagelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy agyagelementál. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Vad csatakiáltással, felemelve a Pusztítás Botját ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával kegyetlenül megütöd az agyagelementál agyagtestét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrod az agyagelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az agyagelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 924 tapasztalati pontot kaptál. Egy bazaltelementált veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál fejét. (5 támadással 131 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával megcsapod a bazaltelementál testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 51 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megdöföd a bazaltelementál jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A bazaltelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1230 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [6. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Egy tűzelementált veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a tűzelementál fejét. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tűzelementál testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a tűzelementál jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Semmi hatás! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) A tűzelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tűzelementál! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a tűzelementál testét. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Vámpírtőrrel néhány helyen meghorzsolod a tűzelementál lángoló testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Mielőtt észbekapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy elektromos pajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 138 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (elektromos pajzs védelmez.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás oszlopos lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás bal lábát. (6 támadással 338 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a viharóriás testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbetaszajt. (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a viharóriás villámló testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a viharóriás bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A viharóriás egy villámgyors mozdulattal a derekadra sújt. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (elektromos pajzs védelmez.) A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. Elhajítod a vacak ősquwarg trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes viharóriás trófeát. 7032 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 dizen kulcsot. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Egy jégelementált pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a jégelementál bal oldalát. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a jégelementál testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Vámpírtőrrel kicsit megbökdösöd a jégelementál fagyos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A jégelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a jégelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4151 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő dizen kulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos tönkrement. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Mjölborg kalapácsa (ld. enc.), 3 gyógykenőcs, 1 obszidián függő, 1 moa smaragd és 240 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [4. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [3. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bávatag golombár. Fegyvere egy szöges bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a bávatag golombár jobb lábát. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár bal lábát. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 64 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod a bávatag golombár szőrös kezét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (34 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 szöges bunkót és 1 nagy bronzkulcsot. [27 pontot használtál fel, van még 275.]

kpcs 3 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 7 10 10 mozogsz 7 10 10
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [7. PONT.] Egy bibircsók-óriás lakik itt. Fegyvere egy bunkó. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel megdöföd a bibircsók-óriás nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 6 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [6. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [9. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [10. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve Pörhemór köre. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Egyhelyben toporogsz. [21 pontot használtál fel, van még 234.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MANAKRISTÁLY (500. TÁRGY)
Ezer színben játszó, óriási hókristályra emlékeztető, csodálatosan szép tárgy a manakristály. Elképzelhetetlennek tartod, hogy emberi alkotás nyomán szülessen ez a csoda, csakis természeti képződmény lehet. Emberfeletti szépsége mellett mesés mágikus képességgel bír: ha összetöröd, varázspontod visszaáll a maximális lehetséges szintre. De ugyan ki bír egy ilyen csodát önző, anyagias érdekekből megsemmisíteni? A manakristályt a H 500 paranccsal tudod használni (ha legalább 50 VP-d hiányzik), illetve automatikusan felszabadítod a benne rejlő energiát, ha varázsolnál V paranccsal, de nincs elég varázspontod. A varázskőhöz hasonlóan, harc közben nincs időd manakristállyal szöszmötölni. Ha egyszerre birtokolsz manakristályt és varázskövet, akkor először mindig a varázskövet fogod összetörni az automatikusan használatnál. Egy körben legfeljebb egy manakristályt használhatsz fel. Ezenkívül az alábbi korlátozás érvényes: Ha taumaturgiád 100-nál nagyobb, amennyivel nagyobb 100-nál, annyiszor 2%-kal kevesebb varázspontot ad vissza, tehát 110-es taumaturgiánál 20%, 120-asnál 40%-kal kevesebbet kapsz, de legalább 200 vp-t mindig kapni fogsz, még 150-es taumaturgiánál is.
TŰZELEMENTÁL (276. SZÖRNY)
A tűzelementálok szellemek a Tűz elemi létsíkjáról, óriási, lángoló oszlopok alakjában jelennek meg. Kizárólag mágikus fegyverrel és varázslatokkal lehet őket megsebezni, persze legjobbak a hideg alapú varázslatok. A tűzelementál legyőzése igen nagy kihívás egy kalandozó számára, szerencsére igen ritkán kell szembenéznie vele: egy ilyen nagyhatalmú lényt legfeljebb egy mágus vagy egy triklem drakolder képes az anyagi síkra megidézni és hosszú ideig befolyása alatt tartani.


PÖRHEMÓR KÖRE (205. VARÁZSLAT)
Pörhemór egy különc Fairlight pap volt, aki ideje nagy részét sötét labirintusok felderítésével töltötte. Nem csoda, hogy varázslatok sorát fejlesztette ki, amely ebbéli foglalatosságát könnyebbé teszi. A Pörhemór köre ezek közül az egyik legpraktikusabb: elhelyezheted egy labirintusban, és később egyetlen szó kimondásával visszateleportálhatsz erre a pontra! Használata a V 205 <ref. pont> paranccsal történik. (<ref. pont> ne legyen 1!) <ref. pont>-ot nem muszáj megadnod, de ha megteszed, a varázslatot csak akkor fogod elmondani, ha a megadott ref. ponton állsz. Legközelebb ha kiadod a V 205 1 parancsot, akkor huss, visszateleportálsz Pörhemór körére. Egyszerre csak egy köröd lehet érvényben, ha újat raksz le, az előző törlődik. Egy körre többször is visszateleportálhatsz. A varázslat 30 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy ezüstdarab. A visszateleportáláskor nincs szükség VP-re vagy anyagi komponensre, de vagy a labirintusban kell lenned, vagy legalábbis azon a mezőn, ahol a labirintus van. Vigyázat, Pörhemór köre beleszámít abba a tíz varázslatba, ami egyszerre rajtad lehet!

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 347. fordulód.

erő : 58
iq : 39
ügyesség : 47
egészség : 40
szerencse: 50
tudatpont: 42/ 4
szint : 31
támadás : 28
védekezés: 67
életpont : 530/601
varázspt : 1170/291
pszi pont: 172/108
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 3891 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 43 év
tul.pont: 4
kép.pont: 11
EFejl: 100 TU

Eddig összesen 3093 szörnyet (20 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 43133 TP-t kaptál. Jelenleg 3529486 TP-d van. A következő szinthez még 470514 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, viharóriás, élőholt ősmágus. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 344. fordulódban 37754 arany került a bankszámládra. 38320 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 38/15 vágófegyverek: 12/09 ütőfegyverek: 21/88 lőfegyverek: 32/98 dobófegyverek: 23/29 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (225%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 41/61 (02) nyomkövetés: 94/49 (03) mászás: 7/94 (04) csapdakészítés: 21/54 (05) csapdaészlelés: 13/81 (06) gyógyítás: 24/86 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 28/15 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 49/21 (11) taumaturgia: 79/09 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/87 (15) pszi: 21/21 (16) zárnyitás: 6/40 (17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/35 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


méregsemlegesítés áldomás III vámpirizáció állatvédelem fényaura Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 186 Védekező varázslat lista (var. szám): 38 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258) Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191)
Villámcsapás (#50)purifikátor (#157) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Tűzgolyó (#155)viharóriás (#278) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)