TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. dec. 14.  9h:35'
 EZ A 348. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD
 349. játékheted kezdete: dec. 14.
 A következő fordulódat legkorábban
 a 349. játékhéten tudjuk betáplálni.
  | KALANDOZÓ: #2351
 SZÁMLA   : XXXX
 ZSETONOK : 1239
  | 
WHITE NOR WACAK KALANDJAI 
Meg  vagy  róla  győződve,  hogy  valahol  a  közelben  egy  kapcsolónak  kell  lennie,  ezért  kutatni  kezdesz.  Sikerrel  jársz! 
Óvatosan  megtapogatod  a  falat,  és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval 
bír!  Vigyázva  benyomod.  Először  nem  történik  semmi,  majd  tompa  morajt  hallasz  nem  is olyan messziről. [20 pontot 
használtál fel, van még 548.] 
Felkészülve  a  legrosszabbra,  belépsz.  [14.  PONT.]  Folytatod  a  felderítést.  Egy  mindennek  ellenálló  titanit  ajtó jelent 
átmeneti  akadályt.  Lenyomod  a  kilincset:  Könnyen  nyílik.  Hangtalan  léptekkel  osonsz  előre.  [13.  PONT.]  [6  pontot  
használtál fel, van még 542.] 
| v 205             |     elmormolod a 205. varázslatot 
 | 
Nekilátsz  a  varázslat  elmondásának.  A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a Pörhemór 
köre  varázslatot!  Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). 
[5 pontot használtál fel, van még 537.] 
Egy    jókora,  faragott  falú  helyiségbe  érkezel.  Első  pillantásra  minden  csendes.  [17.  PONT.]  Egy  triklem  drakoldert  
pillantasz  meg.  (ld.   enc.)  Nem  sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 
13. pontnál vagy. [3 pontot használtál fel, van még 534.] 
| t 275 1           |      támadod a 275. szörnyet 
 | 
FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 534.] 
Minden  lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. 
Egy  nagyobb  terembe  érkezel.  [17.  PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. A 
szörny a halálodat akarja, és neked ront. 
Még  megfelelő  a  távolság  -  felhúzol  egy  védelem  tűz  ellen  varázslatot.  Gyógyulsz  (+2 életpont). Egy háló varázslattal 
köszöntöd    a    másikat.    Semmi  eredménye!  A  szilánk  működik  (+2  életpont).  Egy  mágiatörés  varázslattal  köszönt  
csatapartnered.  Átok!  Ellenfeled  kioltotta  az  összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: 
árnyéktűz  varázslatot  lő  rád.  Fairlight  botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott 
rád az árnyéktűz! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 306 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel 
felizzik.  Eljött  az  idő!  Rámutatsz  a  drakolderre.  Iszonyatos  fájdalom  hasít  beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 
ÉP-re  kerültél).  Az  életenergiát  pusztító  energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. 
Fülsiketítő    visítás    hallatszik,    ahogy    a    drakolder    teste  szinté  kettészakad!  A  felszabaduló  mágikus  energiáknak  
köszönhetően  Fairlight  botja  apró  darabokra  robban,  de  még  elég  energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot 
vonjon  köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a 
hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög: 
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok 
előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni 
a    triklem    drakolderes    isteni   küldetést,  mostantól  bármikor  megteheted].  A  szörny  folytatja  -  Vidd  a  kincseimet,  
megérdemled  őket!  -  ezzel  kileheli  lelkét.  Vajon  csak  képzelted  a  gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél 
mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Felhasználva  a mandibulakaszát, szereztél 1 drakolder szemet. (ld.  enc.) Eldobod az értéktelenné vált viharóriás trófeát, és 
diadalmasan beszerzel egy triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 
drakolder  kulcsot.  Némi  kutatás  után  találsz  egy  bronzból  öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére 
észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder 
kulcs  nyitja  a ládát. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája (ld.  enc.), 4 
tudás   gyöngye  **  Helyet  csinálsz  a  hátizsákodban:  elhajítasz  1  szöges  bunkót.  **,  1  mágusölő  **  Helyet  csinálsz  a  
hátizsákodban:  elhajítasz  1  aranygyűrűt.  **, 1 Rhatt páncélja, 1 moa töltő ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 
ezüst  karkötőt.  **  (ld.   enc.),  1  Luthius  karkötője ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 kristálygömböt. ** (ld. 
 enc.) és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. [8 pontot használtál fel, van még 526.] 
| h 150             |     használod a 150. tárgyat 
 | 
Az  összes  sebed  begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van 
még 524.] 
| vv 109 73 78      |      elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 78. varázslatot 
 | 
Hihetetlen  sebességgel  varázsolsz.  Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 522.] 
Hihetetlen  sebességgel  varázsolsz.  Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 
pontot használtál fel, van még 512.] 
Beizzik a turbómágia. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 510.] 
  ENCYCLOPEDIA FANTASIA 
TRIKLEM DRAKOLDER (275. SZÖRNY) 
Ghalla    szuperintelligens,  hihetetlen  hatalmú  lényei,  mégis,  egyesek  szerint  nem  egyebek,  mint  egy  mágikus  kísérlet  
eredményei,  amelyet  a  fiatal  Dornodon  hajtott  végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus 
egyesíteni    akarta    a    trollok   regenerálódó  képességet,  a  quickling  nevű  szupergyors  lények  gyorsaságát,  a  gólemek  
sebezhetetlenségét,  a  sárkányok  hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet 
túlzottan  is  jól  sikerült.  Dornodon  nem  akart a lénynek több intelligenciát adni, mint amennyi az optimális pusztításhoz 
szükséges,  mégis,  a  lény  hihetetlen  hatékonysággal  használta  ki  agyát,  és  így  gyorsan  mestere  fejére  nőtt.  Dornodon 
megpróbálta  elpusztítani  az  immár  irányíthatatlan  teremtményeket,  de  végül  neki  kellett  menekülnie. Az elszabaduló 
lények    mágikus    képességeik    révén   szolgákat  idéztek  meg  és  hoztak  létre,  és  ezek  lévén  lassan-lassan  kiépítették  
befolyásukat. Mára már mindegyik óriási várakban, egész hegyet behálózó labirintusrendszerekben lakik, sőt, a leghíresebb, 
Zarknod    saját  repülő  ónixpiramissal  rendelkezik.  A  triklem  drakolderrel  nagyon  ritkán  találkozhatsz,  és  ezen  ritka  
esetekben  is a találkozás alapját valószínűleg az jelenti, hogy: 1.) rabszolga, 2.) mágikus kísérlet alapanyaga, ill. 3.) táplálék 
vagy  éppen  a  drakolder  számára.  Amióta Zarknod megszerezte az árnyéktűz varázslatot, még a leghatalmasabb mágusok 
sem  mernek ezekkel a lényekkel szembeszállni, hiszen ki tudja, melyik másik drakolder birtokolja még ezt a kivédhetetlen, 
biztos győzelmet jelentő varázslatot? 
DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY)
"Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy 
Ghalla  egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap 
alá  venni  a  csontjáért,  bőréért  és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy 
átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea. 
MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY) 
Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen 
hatalmú  varázstárgy  számos  speciális  képességgel  bír,  amelyek  legtöbbjének  használatához  több  évszázada  praktizáló 
ősmágusnak,  de  legalábbis  a  mágiában  járatos  ősöreg  Thargodannak  kell  lenned.  Az  egyszerű  halandók számára sem 
teljesen  használhatatlan  azért  a  pálca.  Ha  egy  harc  végeztével  életerőd  menekülés%  alá zuhan, automatikusan maxba 
gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.) 
ből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán.
Megjegyzés:    A    H    431    parancsnak    megadhatsz  egy  második  paramétert  is,  egy  második  csapdát,  ha  nincs  nálad  
kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani. 
LUTHIUS KARKÖTKŐJE (527. TÁRGY) 
A    legendák    szerint    Luthius    mágikus    karkötőjének   köszönhette,  hogy  mindig  tapasztaltabb,  mindentudóbb  volt  
kalandozótársainál.  Bizony,  ha  Luthius  karkötőjét  viseled,  minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al 
többet  kapsz!  És  ha  ez  még  nem  lenne  elég,  állítólag  több  karkötő  hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális 
hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni. 
MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez  a  mezei  méregfelhő  erősen  továbbfejlesztett,  brutálisabb  változata.  Nemcsak  komolyabb  a  gáz  mérgező hatása, de 
elkerülni is nehezebb. Megidézése 18 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától. 
                             KARAKTERLAPOD 
White  Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! 
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 349. fordulód. 
|  erő      : |  61      |  
|  iq       : |  39      |  
|  ügyesség : |  47      |  
|  egészség : |  41      |  
|  szerencse: |  52      |  
|  tudatpont: |  42/  4  |  
 |  |  
  | 
|  szint    : |   31      |  
|  támadás  : |   28      |  
|  védekezés: |   67      |  
|  életpont : |  531/480  |  
|  varázspt : |  1180/212 |  
|  pszi pont: |  172/ 37  |  
 |  |  
  | 
|  merészség: |  10/  5    |  
|  agresszió: |   3        |  
|  menekülés: |  30 %      |  
|  jellem: |  jó (777)     |  
|  pénz : |    3286 arany  |  
|  halhatatlanság: |    5% |  
 |  |  
  | 
|  magasság: |   174 cm   |  
|  testsúly: |    64 kg   |  
|  életkor: |  28/ 37  év |  
|  tul.pont: |    4       |  
|  kép.pont: |   11       |  
|  EFejl: |     100  TU   |  
 |  |  
  | 
Eddig  összesen  3150  szörnyet  (7  ebben  a  körben)  és  1  kalandozót  öltél  meg. Ebben a fordulóban 131613 TP-t kaptál. 
Jelenleg  3822103  TP-d  van.  A  következő  szinthez  még  177897  TP  szükséges.  Trófeáid:  kisebb  quwarg  isten,  triklem 
drakolder,  élőholt  ősmágus.  Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 
ősmágus,  9  ősquwarg.  A  348.  fordulódban  41320  arany került a bankszámládra. 41526 aranyat vehetsz fel a kamatokat is 
beleszámítva. 
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12        ökölvívás: 1/69        szúrófegyverek: 38/46  vágófegyverek: 12/25  
ütőfegyverek: 22/06    lőfegyverek: 33/01     dobófegyverek: 23/35   
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (250%) << biami 
kvazárlándzsa (140%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl 
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 5       KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva 
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 41/81     (02) nyomkövetés: 94/61     (03) mászás: 7/94           (04) csapdakészítés: 21/65 
(05) csapdaészlelés: 14/43  (06) gyógyítás: 26/47       (07) titkosírás: 7/40       (08) felderítés: 28/32     
(09) szörnyidomítás: 12/81  (10) teológia: 49/80        (11) taumaturgia: 79/97     (12) szerencsejáték: 8/91  
(13) zene: 11/12            (14) szörnyismeret: 17/87   (15) pszi: 21/70            (16) zárnyitás: 7/09       
(17) vadászat: 5/48         (18) bányászat: 29/45       (19) úszás: 10/81            
 
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
 
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), 
*massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), 
*zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250), 
*triklem drakolder (#275)
Barátságosság:  trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), 
nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), 
magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989), 
jók (#990), élőholt ősmágus (#179)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8)            Éber kakukk (#3 *6)             Auralátás (#4 *8)               
Gyógymógy (#5 *6)               Áldomás (#6 *5)                 Alkímia (#7 *7)                 
Erőpajzs I. (#12 *6)            Méregsemlegesítés (#14 *10)     Vak őrület (#18 *3)             
Korgó gyomor, huss (#21 *3)     Unkreáció (#22 *0)              Hadiszerencse II. (#24 *6)      
Tündérfény (#25 *1)             Tulajdonságpajzs (#26 *16)      Csupasz izom (#28 *10)          
Védelem a tűz ellen (#38 *12)   Vakító fény (#43 *7)            Tisztító tűz (#44 *13)          
Gyóntatás (#56 *10)             Azonnali gyógyítás (#58 *15)    Hadiszerencse III (#59 *15)     
Puha ütés (#60 *18)             Tűzeső (#61 *16)                Éber vadászkutya (#62 *12)      
Erőpajzs II (#63 *24)           Oltár eltörlése (#79 *60)       Szörnyészlelés (#82 *8)         
Szörnycsábítás (#83 *14)        Restoráció (#85 *50)            Vasszerevzet (#86 *8)           
Szopókőpusztítás (#88 *21)      Fürgülés (#92 *22)              Rúnapukkasztás (#94 *0)         
DEM kreálása (#95 *90)          Erőpajzs III. (#127 *30)        Teljes gyógyulás (#133 *60)     
Élőholt pozdorja (#134 *40)     Tárgyészlelés (#135 *35)        Energiafolyam (#136 *30)        
Fiatalítás (#140 *40)           Életpajzs (#142 *16)            Mágikus ütés (#147 *18)         
Égető tekintet (#164 *25)       Esszenciavédelem (#165 *15)     Oltár teremtése (#167 *50)      
Feltámadás (#168 *0)            Szopógödör eltörlés (#173 *30)  Szopókőírtás (#174 *10)         
Tűzvihar (#175 *24)             Gyorsvarázslás (#179 *0)        Kényszerport (#183 *80)         
Esszenciavédelem II (#188 *15)  Méregfelhő II. (#193 *18)       Pörhemór köre (#205 *30)        
Kisebb kívánság (#208 *300)     Vadászat (#209 *40)             Fényaura (#211 *40)             
Menekülés (#212 *12)            Aranyeső (#214 *12)             Áldomás III. (#217 *15)         
Armageddon (#218 *100)          
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)          Tüskepajzs (#30 *4)             Lángcsóva (#31 *5)              
Hhaar burka (#32 *6)            Izomernyesztés (#33 *6)         Varázsvédelem (#34 *8)          
Mágiatörés (#35 *10)            Védelem sav ellen (#36 *12)     Tompítás (#40 *8)               
Jégcsóva (#41 *15)              Örvénykerítés (#42 *10)         Fehér glóbusz (#47 *13)         
Gigaököl (#49 *12)              Villámcsapás (#50 *18)          Elektromos pajzs (#51 *14)      
Varázslatolvasás (#67 *30)      Mágiafeloldás (#75 *5)          Láthatatlanság (#76 *15)        
Fúzió (#77 *35)                 Láth. észlelése (#78 *7)        Városi teleportáció (#96 *50)   
Varázsitalfőzés (#100 *30)      Tükörpajzs (#101 *26)           Varázsvédelem II. (#108 *18)    
Felszínre ugrás (#109 *25)      Tűzgolyó (#155 *25)             Varázspáncél (#156 *15)         
Tűzmágia (#157 *24)             Familiáris idézése (#159 *40)   Varázskő készítés (#160 *140)   
Varázsenergia (#161 *35)        Dimenzióugrás (#163 *55)        Városi teleport II. (#181 *60)  
Symulf rúnája (#182 *12)        Varázsszem (#184 *9)            Vízlégzés (#185 *15)            
Háló (#186 *24)                 Állatvédelem (#192 *25)         Korlátlan teleport (#198 *100)  
A munka gyümölcse (#224 *10)    
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)             Auratranszformáció (#65 *10)    Pszi-regeneráció (#66 *12)      
Felejtés (#68 *5)               Agyletapogatás (#70 *20)        Szürkeállomány akt. (#71 *12)   
Mentális pajzs (#72 *9)         Pszí fejlesztés (#73 *20)       Molekulaátrendezés (#74 *20)    
Agykorbács (#97 *18)            Pszí acéltorony (#98 *14)       Tudatkutatás (#99 *20)          
Térképelemzés I. (#104 *50)     Kontinuum-tágítás (#105 *60)    Tudatrombolás (#111 *25)        
Pszí-gyűjtés (#112 *300)        Pszí-ernyő II. (#113 *12)       
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások 
láth. észlelése                
Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen 
Támadó varázslat lista (var. szám)  :  186 
Védekező varázslat lista (var. szám):   38   47 
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | 
| Mit | Kire |   | Mit | Kire |  
| Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) |   | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |  
| Villámcsapás (#50) | pszi őselementál (#258) |   | Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) |  
| Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) |   | Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) |  
| Tűzgolyó (#155) | viharóriás (#278) |   | Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |  
| Elektromos pajzs (#51) | viharóriás (#278) |   | Varázsvédelem II. (#108) | ősdentor (#282) |  
| Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |   | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |  
| Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) |   | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |  
| Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |   | Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |  
| Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) |   | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |  
| Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) |   |  
 
 
  |