TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2000. dec. 14. 9h:35'
EZ A 348. JÁTÉKHETED, 349. FORDULÓD
349. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat legkorábban
a 349. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1239
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz!
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval
bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [20 pontot
használtál fel, van még 548.]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [14. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent
átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [13. PONT.] [6 pontot
használtál fel, van még 542.]
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a Pörhemór
köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
[5 pontot használtál fel, van még 537.]
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [17. PONT.] Egy triklem drakoldert
pillantasz meg. (ld. enc.) Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti
13. pontnál vagy. [3 pontot használtál fel, van még 534.]
t 275 1 | támadod a 275. szörnyet
|
FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 534.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Egy nagyobb terembe érkezel. [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy triklem drakolder. A
szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslattal
köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt
csatapartnered. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz:
árnyéktűz varázslatot lő rád. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik, erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott
rád az árnyéktűz! Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 306 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel
felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1
ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe.
Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak
köszönhetően Fairlight botja apró darabokra robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot
vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a
hatalmas testet magad előtt. Még mindig van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok
előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni
a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet,
megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél
mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 drakolder szemet. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált viharóriás trófeát, és
diadalmasan beszerzel egy triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1
drakolder kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A láda csapdával van védve! Szerencsére
észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő drakolder
kulcs nyitja a ládát. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája (ld. enc.), 4
tudás gyöngye ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1 szöges bunkót. **, 1 mágusölő ** Helyet csinálsz a
hátizsákodban: elhajítasz 1 aranygyűrűt. **, 1 Rhatt páncélja, 1 moa töltő ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 1
ezüst karkötőt. ** (ld. enc.), 1 Luthius karkötője ** Helyet csinálsz a hátizsákodban: elhajítasz 2 kristálygömböt. ** (ld.
enc.) és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. [8 pontot használtál fel, van még 526.]
h 150 | használod a 150. tárgyat
|
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van
még 524.]
vv 109 73 78 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 78. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 522.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10
pontot használtál fel, van még 512.]
Beizzik a turbómágia. [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 510.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TRIKLEM DRAKOLDER (275. SZÖRNY)
Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet
eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus
egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességet, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek
sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet
túlzottan is jól sikerült. Dornodon nem akart a lénynek több intelligenciát adni, mint amennyi az optimális pusztításhoz
szükséges, mégis, a lény hihetetlen hatékonysággal használta ki agyát, és így gyorsan mestere fejére nőtt. Dornodon
megpróbálta elpusztítani az immár irányíthatatlan teremtményeket, de végül neki kellett menekülnie. Az elszabaduló
lények mágikus képességeik révén szolgákat idéztek meg és hoztak létre, és ezek lévén lassan-lassan kiépítették
befolyásukat. Mára már mindegyik óriási várakban, egész hegyet behálózó labirintusrendszerekben lakik, sőt, a leghíresebb,
Zarknod saját repülő ónixpiramissal rendelkezik. A triklem drakolderrel nagyon ritkán találkozhatsz, és ezen ritka
esetekben is a találkozás alapját valószínűleg az jelenti, hogy: 1.) rabszolga, 2.) mágikus kísérlet alapanyaga, ill. 3.) táplálék
vagy éppen a drakolder számára. Amióta Zarknod megszerezte az árnyéktűz varázslatot, még a leghatalmasabb mágusok
sem mernek ezekkel a lényekkel szembeszállni, hiszen ki tudja, melyik másik drakolder birtokolja még ezt a kivédhetetlen,
biztos győzelmet jelentő varázslatot?
DRAKOLDER SZEM (478. TÁRGY)
"Leölve egy triklem drakoldert, kinyerheted nagy, guvadt, vizenyős szemét..." - hát ez mégiscsak nevetségesen hangzik! Hogy
Ghalla egyik legnagyobb hatalmú, némely vidékeken kisebb istenként uralkodó, mágiától lüktető lényét csak úgy egy kalap
alá venni a csontjáért, bőréért és hasonlókért leölt szerencsétlen szörnyekkel! No igen, a drakolder szem ezúttal nem egy
átlag komponens, hanem a hihetetlen teljesítményedet (vagy egyszerűen csak szerencsédet) jelképező trófea.
MORGAN PÁLCÁJA (503. TÁRGY)
Morgan pálcája egy fekete kőből készült, kb. kar hosszúságú rúd, melynek végén egy obszidián gömb pihen. Ez a hihetetlen
hatalmú varázstárgy számos speciális képességgel bír, amelyek legtöbbjének használatához több évszázada praktizáló
ősmágusnak, de legalábbis a mágiában járatos ősöreg Thargodannak kell lenned. Az egyszerű halandók számára sem
teljesen használhatatlan azért a pálca. Ha egy harc végeztével életerőd menekülés% alá zuhan, automatikusan maxba
gyógyítod magad 3 max. életerő elköltésével, ha a beállított menekülés%-od 1-re végződik (pl. 31%, 41% stb.)
ből ill. át tudod kenni a felrobbant bogyóról. A gránátcsapda elkészítése a KT 431 paranccsal történik, 10 TVP árán.
Megjegyzés: A H 431 parancsnak megadhatsz egy második paramétert is, egy második csapdát, ha nincs nálad
kaktuszbogyó, akkor a másodikként megadott csapdát fogod felállítani.
LUTHIUS KARKÖTKŐJE (527. TÁRGY)
A legendák szerint Luthius mágikus karkötőjének köszönhette, hogy mindig tapasztaltabb, mindentudóbb volt
kalandozótársainál. Bizony, ha Luthius karkötőjét viseled, minden alkalommal, amikor tapasztalati pontot kapsz, 8%-al
többet kapsz! És ha ez még nem lenne elég, állítólag több karkötő hatása is összeadódik, de hogy mennyi a maximális
hatásfok, arról nem szól a fáma. A karkötőnek csak egy kellemetlen tulajdonsága van: igencsak nehéz tőle megszabadulni.
MÉREGFELHŐ II. (193. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ez a mezei méregfelhő erősen továbbfejlesztett, brutálisabb változata. Nemcsak komolyabb a gáz mérgező hatása, de
elkerülni is nehezebb. Megidézése 18 VP-t és egy csepp ugh mérget igényel használójától.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 349. fordulód.
erő : | 61 |
iq : | 39 |
ügyesség : | 47 |
egészség : | 41 |
szerencse: | 52 |
tudatpont: | 42/ 4 |
| |
|
szint : | 31 |
támadás : | 28 |
védekezés: | 67 |
életpont : | 531/480 |
varázspt : | 1180/212 |
pszi pont: | 172/ 37 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 3286 arany |
halhatatlanság: | 5% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 28/ 37 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 11 |
EFejl: | 100 TU |
| |
|
Eddig összesen 3150 szörnyet (7 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 131613 TP-t kaptál.
Jelenleg 3822103 TP-d van. A következő szinthez még 177897 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem
drakolder, élőholt ősmágus. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3
ősmágus, 9 ősquwarg. A 348. fordulódban 41320 arany került a bankszámládra. 41526 aranyat vehetsz fel a kamatokat is
beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 38/46 vágófegyverek: 12/25
ütőfegyverek: 22/06 lőfegyverek: 33/01 dobófegyverek: 23/35
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (250%) << biami
kvazárlándzsa (140%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikus nyomkodás kikapcsolva
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 41/81 (02) nyomkövetés: 94/61 (03) mászás: 7/94 (04) csapdakészítés: 21/65
(05) csapdaészlelés: 14/43 (06) gyógyítás: 26/47 (07) titkosírás: 7/40 (08) felderítés: 28/32
(09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 49/80 (11) taumaturgia: 79/97 (12) szerencsejáték: 8/91
(13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/87 (15) pszi: 21/70 (16) zárnyitás: 7/09
(17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/45 (19) úszás: 10/81
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223),
*massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126),
*zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250),
*triklem drakolder (#275)
Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213),
magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), semlegesek (#989),
jók (#990), élőholt ősmágus (#179)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8)
Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7)
Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60)
Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30)
Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18)
Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50)
Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10)
Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80)
Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Pörhemór köre (#205 *30)
Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40)
Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15)
Armageddon (#218 *100)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15)
Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140)
Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60)
Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15)
Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100)
A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20)
Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25)
Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
láth. észlelése
Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 186
Védekező varázslat lista (var. szám): 38 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) | | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |
Villámcsapás (#50) | pszi őselementál (#258) | | Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) |
Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) | | Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) |
Tűzgolyó (#155) | viharóriás (#278) | | Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |
Elektromos pajzs (#51) | viharóriás (#278) | | Varázsvédelem II. (#108) | ősdentor (#282) |
Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |
Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) | | Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |
Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|