TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2000. dec. 21. 9h:37'
EZ A 349. JÁTÉKHETED, 350. FORDULÓD
350. játékheted kezdete: dec. 21.
A következő fordulódat legkorábban
a 350. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1201

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. A járatban sötét félhomály van. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 411.]

kpcs 1 kapcsoló 1
Oké, mostantól automatikusan meghúzol minden kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

ftv 155 278 felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 278. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

ftv 142 284 felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot a 284. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

fgy 80 40 felt. gyógyítás 80 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 406.]

lm 2 mozogsz 2
Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 216 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1958 tapasztalati pontot kaptál. [8 pontot használtál fel, van még 398.]

v 205 2 elmormolod a 205. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a Pörhemór köre varázslatot! Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 393.]

lm 900 34 36 mozogsz 900 34 36
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [30. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [33. PONT.] Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [34. PONT.] Egy őrült varázslót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal lábát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az őrült varázsló jobb lábát. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 56 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és egy fokhagyma. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [36. PONT.] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 lapockacsont és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. [17 pontot használtál fel, van még 376.]

lm 43 905 44 mozogsz 43 905 44
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [38. PONT.] Egy zombi mestert veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kholden kulcsot. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [39. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [40. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [43. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ősdentor. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor bal lábát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrkálod az ősdentor testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 dentor bőrt. 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. A fenébe! Egy zsákutca. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [28 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 900 45 49 mozogsz 900 45 49
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekiveselkedsz, és borzalmas erővel bezúzod az ajtót. Az út végetér - egy zsákutca! [45. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-8 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [40. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [39. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [46. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ősdentor van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (5 támadással 277 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Vámpírtőrrel többször eltalálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az ősdentor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 dentor bőrt. 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [47. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Folytatod az utat. Kanyarodik a járat. [48. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 9 nyílvessző talált el. 67 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [49. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy molgan! (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 144 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan jobb lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Ismét a térkép szerinti 48. pontnál vagy. [27 pontot használtál fel, van még 321.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (2. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 321.]
lm 13 16 mozogsz 13 16
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [10. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [13. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 154 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 17 életpontot vesztettél. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 4 pirkit. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Folytatod az utat. [15. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [16. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar varázsló! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Ellenfeledre energiafolyam varázslatot lősz. 219 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Véres nyál csordul ki a varkaudar varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 2030 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 309.]

lm 24 905 23 mozogsz 24 905 23
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [18. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiafolyam varázslatot. 209 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester bal karját. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1958 tapasztalati pontot kaptál. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [19. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiafolyam varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 224 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [22. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod az utat. A folyosó kanyarodik. [24. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal oldalát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 csuklyavirág és 8 madártoll. 2181 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 900 28 mozogsz 900 28
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [22. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [19. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 136 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan testét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a molgan testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a molgan aszott fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A molgan néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A molgan szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Ezért méltán várhatsz dícséretet istenedtől. Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis aranykulcs nyitja a ládát. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-29 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs, 100 arany és 1 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [28. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 9 nyílvessző talált el. 65 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 264.]

v 160 6 elmormolod a 160. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 6 kőszembe. [-714 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 27 mozogsz 27
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [27. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [3 pontot használtál fel, van még 251.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (2. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 4 905 7 mozogsz 4 905 7
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő dizen kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem tűz ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan aszott fejét. (5 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 146 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan jobb lábát. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. [14 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 900 9 2 mozogsz 900 9 2
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy széles, magas terembe érsz. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 139 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi hatás! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a molgan jobb lábát. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a molgan testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a molgan testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A molgan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 26 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. (Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [7. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy molgan. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 125 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan jobb lábát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a molgan aszott fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel megérinted a molgan nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. Karmával néhányszor a molgan megcsapja a fejedet. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy leheletnyit visszaesett. A molgan szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] [36 pontot használtál fel, van még 201.]

v 205 2 elmormolod a 205. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 196.]

lm 3 13 36 mozogsz 3 13 36
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [11. PONTRA.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [13. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 35. PONTRA. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Egy nagyobb terembe érkezel. [36. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy aranyfecske van előtted! (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske bal oldalát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Vámpírtőrrel megdöfködöd az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod az aranyfecske csillogó testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod az aranyfecske testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 97 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [9 pontot használtál fel, van még 187.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁRNYÉKKULCS (566. TÁRGY)
Már ha egyáltalán tárgynak lehet nevezni ezt a fekete homályt. Még az is meglepő, hogy amikor megfogod - olyan, mintha a semmit markolnád - a kezedben marad! Vigyázz rá nagyon, mert például az Iszonyat Citadellájában is van olyan ajtó, amit kizárólag ezzel a kulccsal tudsz kinyitni, sehogy máshogy. A kulcs a sikeres használata után egyszerűen elpárolog.
MOLGAN (284. SZÖRNY)
Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével.
ARANYFECSKE (283. SZÖRNY)
Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára...

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 350. fordulód.

erő : 61
iq : 39
ügyesség : 47
egészség : 41
szerencse: 52
tudatpont: 42/ 6
szint : 31
támadás : 28
védekezés: 67
életpont : 531/475
varázspt : 1186/970
pszi pont: 172/ 85
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 880 arany
halhatatlanság: 5%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 37 év
tul.pont: 4
kép.pont: 11
EFejl: 100 TU

Eddig összesen 3175 szörnyet (25 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 65351 TP-t kaptál. Jelenleg 3887454 TP-d van. A következő szinthez még 112546 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, élőholt ősmágus. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 350. fordulódban 44283 arany került a bankszámládra. 44283 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 38/56 vágófegyverek: 12/40 ütőfegyverek: 22/12 lőfegyverek: 33/15 dobófegyverek: 23/37 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (250%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 42/04 (02) nyomkövetés: 94/89 (03) mászás: 8/03 (04) csapdakészítés: 21/70 (05) csapdaészlelés: 14/88 (06) gyógyítás: 26/47 (07) titkosírás: 7/49 (08) felderítés: 28/42 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 50/30 (11) taumaturgia: 80/25 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/92 (15) pszi: 21/78 (16) zárnyitás: 7/98 (17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/65 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 40 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250), *triklem drakolder (#275) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), élőholt ősmágus (#179), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


varázsszem fényaura állatvédelem vámpirizáció Pörhemór köre (95,2) Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 155 Védekező varázslat lista (var. szám): 38 47
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258) Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191)
Villámcsapás (#50)purifikátor (#157) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238) Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278)
Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282) Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159)
Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257) Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249)
Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Tompítás (#40)óriás csontváz (#176) Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)