TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2001. jan. 5. 0h:11'
EZ A 351. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
352. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat legkorábban
a 352. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1123
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
lm 23 905 24 | mozogsz 23 905 24
|
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni,
de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 38
életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
(Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Egyszercsak
megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek
köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz
előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját
megvilágítani. [21. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragadozó. (ld. enc.) No, ma sem fognak
berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a
másikat. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5
vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragadozó testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki!
Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a
ragadozó testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod a ragadozó
testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A ragadozó csapásokat
oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek
bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál.
Közel osonva látod, hogy egy ragadozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled
irányába. 170 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül
5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ragadozó bal oldalát.
(5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a biami
kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragadozó testét. (3 támadással 136
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a ragadozó nyakát. (1 támadással 18
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a
fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te
bizonyulsz az erősebbnek. A ragadozó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A
ragadozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+34 életerő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A belépés pillanatában felkészülsz a
legrosszabbra. [23. PONT.] Egy ragadozót veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem
alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot
sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket.
Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragadozó testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény szeméből
hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami
kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ragadozó testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme
vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a ragadozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2
életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A ragadozó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25
életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól.
A ragadozó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ragadozó még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a
környék, minden ismert típus után kutatsz. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [24. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy
nagy, díszes ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a
zsákmány: 1 amul kulcs, 175 arany, 1 a fiatalság itala, 1 kisebb zan és 1 dözmöng szív. Gyorsan kiüríted a ládát. [52 pontot
használtál fel, van még 423.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] A szoba, amelybe
belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [22. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21.
PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz
a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 408.]
v 205 11 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal
előhívod a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.]
Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 403.]
lm 30 905 29 | mozogsz 30 905 29
|
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Találkozol Silver Kolával. Raia
korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy Urgod
kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy törpe bakancsot, egy angyalok gyűrűjét, egy Eldaran karkötőjét, egy zafír erőövet és
egy Morgan sipkáját visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder
trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében
egy agyartőrt tart. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban
lapuló tárgy: drótszőr, smaragd kulcs, szeksztáns, nagy aranykulcs, madártoll, kőszem. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja
kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a
pozitív energiákat (+7 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után
elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy kisebb zan! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy
kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Folytatod
az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Mész
tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Elértél a
folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van
zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement.
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [26. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [27.
PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek
köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Egy kis szobába érkezel. [28. PONT.] Egy Ekhnagorhut veszel észre magad előtt. Úgy
döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás
varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled
egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott
védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú
nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu farkát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a
piros lángnyelvekben. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen
perforálod az Ekhnagorhu jobb szárnyát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Vámpírtőrrel
megbököd az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 10 pontot
sebződik a fényaurától. Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus
kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél.
Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Az
Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal
minden pontját megvilágítani. [30. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a
környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a
következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő
ezüst kulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [29. PONT.] Egy ősdentort veszel észre magad
előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A
szilánk működik (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd
ellősz egy villámcsapás varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns
kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal
ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A harcművész kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a
biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (6
támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Vámpírtőrrel megdöfködöd az ősdentor testét. (3
támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Karmával néhányszor az
ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II
varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 dentor bőrt. 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy
elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De
aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [44 pontot használtál fel, van még 359.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kis szobába érkezel. [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó
kanyarodik. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Mész tovább, előre. [32. PONT.]
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [33. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót
látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst
kulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [34. PONT.] Egy ősdentor lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a
főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal
köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob
rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A harcművész
megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 143 életpontot
sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés
hátát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod az ősdentor testét. (1
támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Karmával
néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból
kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 dentor bőrt. 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy
elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [15 pontot
használtál fel, van még 344.]
Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni!
Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 344.]
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (11. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 344.]
lm 19 38 40 | mozogsz 19 38 40
|
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [17. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Minden
rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [19. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs
bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:)
Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges
varázsenergia. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs, 70 arany, 1 agyartőr és 1 réz
papi karkötő. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját
megvilágítani. [18. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [17. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz
miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.]
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag
kicsi. [8. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.]
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [3.
PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Egyszercsak
látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet
látsz. Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Elszántan mész
előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés,
próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl.
Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [26. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz
érkeztél. [27. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors
reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [28. PONT.] A felderítést egy
szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [30. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a
T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Árnyakkal
körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis
keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! A
falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Egy szörnyet pillantasz
meg - innét úgy tűnik, hogy egy ragadozó. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 186
életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl.
Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve
ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ragadozó testét. (5 támadással 232 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Vámpírtőrrel meghorzsolod a ragadozó jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ragadozó többször végigkarmolja a
derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te
bizonyulsz az erősebbnek. A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A
ragadozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Ekhnagorhut veszel észre magad előtt. Úgy tűnik
ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz.
Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol,
majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen
védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu bal szárnyát. (5
támadással 141 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve
ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 318
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Vámpírtőrrel megérinted az Ekhnagorhu lángoló testét. (1 támadással 25
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Az Ekhnagorhu megcsípi a
bal füledet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok
cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az
égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy
kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy
egy Ekhnagorhu. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk
működik (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz.
116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó
varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a
hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Ekhnagorhu jobb szárnyát. (5 támadással 140 életpontot
sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre
rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu fejét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+63 életerő). Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Ekhnagorhu nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1
támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd.
Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád.
(köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 10 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a
levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.]
A szilánk működik (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod
magad. [39. PONTON.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [40. PONT. --> 4. SZINT, 1. PONT.] [66 pontot használtál
fel, van még 278.]
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [2. PONT.] Az ajtó felett egy furcsán ködszerű, mégis árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül
hörgést, morgást, sziszegést és hasonló hangokat hallasz. Összeakadsz Lard Falconnal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja.
Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy virág szimbólumot, egy törpe bakancsot,
egy mágusköpenyt, egy arany papi karkötőt, egy zafír fülbevalót, egy regeneráló gyűrűt, egy Rughar gyűrűjét, egy zafír
erőövet, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt és egy roxati üvegszemet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg
isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja:
Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden
semlegesé. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: bűvös shuriken, álompor, nagy aranykulcs, Urgod
kesztyűje, era formázó minta. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány
megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te
magadra maradsz a gondolataiddal. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló
titanit ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni.
Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus
vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk!
Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Találsz egy kilincset: Sajnos be
van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő árnyékkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót,
ezért a kulcs elfüstöl. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Szoborrá
dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst
mormol el ellenfeled. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk
működik (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a
hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan testét. (5 támadással 104 életpontot
sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a biami
kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a molgan bal oldalát. (2 támadással 101
életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a molgan testét. (1 támadással 15
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból,
de legalább most ezzel volt elfoglalva. A molgan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz
nála 1 angyalok gyűrűjét. Egy aranyfecskét pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata
éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a
másikra. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi
támadást. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az
aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát
ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 332
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Vámpírtőrrel megdöfködöd az aranyfecske bal szárnyát. (3 támadással 70
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az aranyfecske belecsíp a
jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag
ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34
életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 98 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Ekhnagorhu! Mivel
minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk
működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Mélyen koncentrálva,
megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont).
Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen
védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel
perforálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de
ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az Ekhnagorhu
fejét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az
Ekhnagorhu lángoló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik
a fényaurától. Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló
kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már
süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy ragadozó lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot
lősz. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú
íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragadozó testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny
hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a ragadozó testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.)
Vámpírtőrrel meghorzsolod a ragadozó bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő).
Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot
vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal
válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd,
miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Találkozol Zichoval.
Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy nap
szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy roxati üvegszemet, egy zafír erőövet, egy tankány karmot, egy smaragd védőgyűrűt,
egy Luthius karkötőjét, egy zafír fülbevalót, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét és egy mágusköpenyt visel.
Felszerelését egy mópat gigász trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Valamilyen
szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas
dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó
jellemű, ahogy Te is az vagy. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: angyalok gyűrűje, ilkin érc,
kristályfolyadék, ásó. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad
már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra
maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok
egymástól.
Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 269.]
v 205 4 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór
köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 264.]
lm 5 905 11 | mozogsz 5 905 11
|
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [5. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni
kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban
egészen máshol találod magad. [9. PONTON.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem
csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe
léptél be. [10. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan
letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy
Ekhnagorhu. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled
sem kezdő: felhelyez egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot
sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott
védelem tűz ellen védelmed.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal
célbatalálj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A
szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre
rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+61 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod az Ekhnagorhu bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1
támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot
vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi hatás! (kiválóan működik
felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Az Ekhnagorhu szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör
testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a
méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Az út végetér - egy zsákutca! [11. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető
bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [19 pontot használtál fel, van még 245.]
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (4. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 245.]
lm 900 6 905 | mozogsz 900 6 905
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [6. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és
máris másutt vagy. Teleport! [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a
környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 242.]
lm 14 900 15 | mozogsz 14 900 15
|
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de
mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán
érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod,
hogy egy molgan. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a
csatára.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Távolról
sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5
vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál.
Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem
ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a molgan aszott fejét. (3 támadással 157
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a molgan testét. (1 támadással 19
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A molgan néhányszor belevágja karmát a bal
válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A molgan összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának -
gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő
gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra
készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A fenébe! Egy
zsákutca. [15. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót
meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [11 pontot használtál fel, van még 231.]
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban
minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem
történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
bb 500 100 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 2 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (4. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 231.]
lm 7 17 905 | mozogsz 7 17 905
|
Az út végetér - egy zsákutca! [7. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az
utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [17. PONTRA.] Egyhelyben toporogsz.
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
[3 pontot használtál fel, van még 228.]
lm 18 20 900 | mozogsz 18 20 900
|
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de
szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
csapdaészlelés). Egy ragadozót pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny.
Persze te sem maradsz tétlen.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva,
megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja
félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a ragadozó testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény
szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami
kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragadozó fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs
értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a ragadozó sziklakemény testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal
válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A
ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ragadozó összeesik, és nem mozdul
többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Bah! Egy zsákutcába jutottál!
[20. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell
nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot
használtál fel, van még 212.]
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleporálsz a körre! (4. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 212.]
A fenébe! Egy zsákutca. [8. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már
az ujjaidban is van! Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen
gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. Halvány fényt látsz magad előtt:
habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves
tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a
tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske. Legjobb védekezés a
támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen
rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot
sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi
támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva
koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (5
támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több
döféssel felnyársalod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő).
Vámpírtőrrel többször eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21
életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot
vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve
szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske
belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél.
Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 98 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [23.
PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek
köszönhetően csak 38 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést.
[24. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet.
13 nyílvessző talált el. 102 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Találkozol Ezüst Sólyommal. Egy szerencsetalizmánt, egy gyémántsisakot, egy légiós nadrágot, egy zafír erőövet, egy Bufa
páncélját, egy őselemek köpenyét, egy zafír fülbevalót, egy Tharr Keresztjét, egy mithril kesztyűt, egy arany papi karkötőt,
egy smaragd védőgyűrűt, egy Rughar gyűrűjét, egy Luthius karkötőjét, egy kristályrendet és egy törpe bakancsot visel.
Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Furcsa
jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpozdorját, bal
kezében egy kőkalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, semlegesnek
tűnik. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: gyenge
méreg, norgat kulcs, kristályfolyadék, bogyógránát. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.
Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz.
Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja Ezüst Sólyom nyakát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A másik félti az irháját,
és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz
meg. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg -
innét úgy tűnik, hogy egy tüskés gigaféreg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz.
Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+70 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 101 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a
pofáját és beléd harap! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még
egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100
varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van
még 197.]
vv 160 160 160 | elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
|
98 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 119 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
98 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 119 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
98 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 119 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 197.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva.
Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával
folytatod. Odabent félhomály fogad. [26. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után
beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült,
nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [3 pontot használtál fel, van még 194.]
v 160 9 | elmormolod a 160. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a varázskő készítés varázslatot!
Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 9 kőszembe. [-1071 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot
használtál fel, van még 184.]
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 179.]
v 21 20 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot!
Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot
használtál fel, van még 174.]
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25.
PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor
rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-35
varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb
kanyarnál vagy. [28. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29.
PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve kényszerport.
Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. [12 pontot használtál fel, van még
162.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RAGADOZÓ (292. SZÖRNY)
Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik
dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának fogjává. Tökéletes őrzője Molgan kincseinek, hiszen örökké él,
szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élőlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe
akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy
triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.
erő : | 61 |
iq : | 39 |
ügyesség : | 47 |
egészség : | 41 |
szerencse: | 52 |
tudatpont: | 42/ 3 |
| |
|
szint : | 32 |
támadás : | 29 |
védekezés: | 67 |
életpont : | 543/530 |
varázspt : | 1216/ 30 |
pszi pont: | 172/ 79 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 2277 arany |
halhatatlanság: | 5% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 28/ 40 év |
tul.pont: | 8 |
kép.pont: | 15 |
EFejl: | 15 TU |
| |
|
Eddig összesen 3221 szörnyet (18 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 82536 TP-t kaptál.
Jelenleg 4076692 TP-d van. A következő szinthez még 423308 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem
drakolder, élőholt ősmágus. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3
ősmágus, 9 ősquwarg. A 350. fordulódban 44283 arany került a bankszámládra. 44725 aranyat vehetsz fel a kamatokat is
beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 38/99 vágófegyverek: 12/54
ütőfegyverek: 22/16 lőfegyverek: 33/40 dobófegyverek: 23/37
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (250%) << biami
kvazárlándzsa (140%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl
(20-997.); ezüsttollú nyíl (998-);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 42/24 (02) nyomkövetés: 95/05 (03) mászás: 8/03 (04) csapdakészítés: 21/80
(05) csapdaészlelés: 16/23 (06) gyógyítás: 26/50 (07) titkosírás: 7/49 (08) felderítés: 28/97
(09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 51/32 (11) taumaturgia: 80/75 (12) szerencsejáték: 8/91
(13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/92 (15) pszi:*21/00 (16) zárnyitás: 8/13
(17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/65 (19) úszás: 10/81
*** Feltételes parancsaid:
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 40 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223),
*massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126),
*zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250),
*triklem drakolder (#275), *óriás csontváz (#176)
Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243),
nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213),
magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), élőholt ősmágus (#179),
semlegesek (#989), jók (#990), (kalandozó) (#3686)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8)
Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7)
Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10)
Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13)
Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15)
Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12)
Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8)
Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8)
Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0)
DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60)
Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30)
Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18)
Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50)
Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10)
Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80)
Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28)
Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40)
Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12)
Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50)
Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18)
Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15)
Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140)
Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60)
Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15)
Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100)
A munka gyümölcse (#224 *10)
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12)
Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12)
Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20)
Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20)
Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25)
Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem vámpirizáció varázsszem
fényaura égető tekintet tűzmágia
Pörhemór köre (95,4) méregsemlegesítés
Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 155 50
Védekező varázslat lista (var. szám): 38
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Puha ütés (#60) | Chara-din fattya (#236) | | Puha ütés (#60) | quwarg rohamosztag (#242) |
Villámcsapás (#50) | pszi őselementál (#258) | | Villámcsapás (#50) | szutykos remák (#191) |
Villámcsapás (#50) | purifikátor (#157) | | Izomernyesztés (#33) | kultúrmasztodon (#227) |
Háló (#186) | molgan (#284) | | Védelem a tűz ellen (#38) | Orkhan Thai (#238) |
Elektromos pajzs (#51) | viharóriás (#278) | | Varázsvédelem II. (#108) | ősdentor (#282) |
Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) | | Varázsvédelem II. (#108) | notermanthi (#257) |
Varázsvédelem II. (#108) | taalru (#249) | | Varázsvédelem II. (#108) | Chara-din fattya (#236) |
Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) | | Tompítás (#40) | zoloboo sámán (#230) |
Tompítás (#40) | tguarkhan (#212) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
Fehér glóbusz (#47) | pattanóböde (#145) | |
|