TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. jan. 5. 0h:11'
EZ A 351. JÁTÉKHETED, 352. FORDULÓD
352. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat legkorábban
a 352. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1123

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



lm 23 905 24 mozogsz 23 905 24
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 38 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [14. PONT.] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [20. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [21. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragadozó. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. 180 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragadozó testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragadozó testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod a ragadozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A ragadozó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragadozó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 170 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Több lövedéked átfúrja a ragadozó bal oldalát. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragadozó testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a ragadozó nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A ragadozó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ragadozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [23. PONT.] Egy ragadozót veszel észre magad előtt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragadozó testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a ragadozó testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed a ragadozó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A ragadozó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A ragadozó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A ragadozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [24. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs, 175 arany, 1 a fiatalság itala, 1 kisebb zan és 1 dözmöng szív. Gyorsan kiüríted a ládát. [52 pontot használtál fel, van még 423.]

lm 900 11 mozogsz 900 11
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [22. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [21. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [15 pontot használtál fel, van még 408.]

v 205 11 elmormolod a 205. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 403.]

lm 30 905 29 mozogsz 30 905 29
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [10. PONT.] Találkozol Silver Kolával. Raia korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy Urgod kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy törpe bakancsot, egy angyalok gyűrűjét, egy Eldaran karkötőjét, egy zafír erőövet és egy Morgan sipkáját visel. Felszerelését egy élőholt ősmágus trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy Főnix. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Raia pallosát, bal kezében egy agyartőrt tart. Tisztán érzed auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: drótszőr, smaragd kulcs, szeksztáns, nagy aranykulcs, madártoll, kőszem. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Hopp, átugrik egy kisebb zan! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [5. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [26. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Egy kis szobába érkezel. [28. PONT.] Egy Ekhnagorhut veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 107 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu farkát. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Ekhnagorhu jobb szárnyát. (5 támadással 294 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Vámpírtőrrel megbököd az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (védelem tűz ellen védett meg.) Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [30. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [29. PONT.] Egy ősdentort veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A harcművész kacagva elüti a lövedéket! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Vámpírtőrrel megdöfködöd az ősdentor testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 dentor bőrt. 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [44 pontot használtál fel, van még 359.]

lm 900 34 mozogsz 900 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy kis szobába érkezel. [30. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. A folyosó kanyarodik. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Mész tovább, előre. [32. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [33. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [34. PONT.] Egy ősdentor lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. A harcművész megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ősdentor tüskés hátát. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Semmi hatás! Az ősdentor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 dentor bőrt. 3672 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [15 pontot használtál fel, van még 344.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (11. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 344.]

lm 19 38 40 mozogsz 19 38 40
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [17. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [19. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs, 70 arany, 1 agyartőr és 1 réz papi karkötő. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [18. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [17. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [9. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [26. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Belépsz a térképen is jelölt szobába. [28. PONT.] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [30. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [36. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ragadozó. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 186 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ragadozó testét. (5 támadással 232 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Vámpírtőrrel meghorzsolod a ragadozó jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A ragadozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Ekhnagorhut veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled védelem tűz ellen varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 117 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu bal szárnyát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Vámpírtőrrel megérinted az Ekhnagorhu lángoló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Ekhnagorhu. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 116 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az Ekhnagorhu jobb szárnyát. (5 támadással 140 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu fejét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az Ekhnagorhu nyakát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 10 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A fenébe! Egy zsákutca. [38. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [39. PONTON.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [40. PONT. --> 4. SZINT, 1. PONT.] [66 pontot használtál fel, van még 278.]

lm 3 4 4 mozogsz 3 4 4
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [2. PONT.] Az ajtó felett egy furcsán ködszerű, mégis árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül hörgést, morgást, sziszegést és hasonló hangokat hallasz. Összeakadsz Lard Falconnal. Sheran korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy virág szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy mágusköpenyt, egy arany papi karkötőt, egy zafír fülbevalót, egy regeneráló gyűrűt, egy Rughar gyűrűjét, egy zafír erőövet, egy Luthius karkötőjét, egy nehéz harci kesztyűt és egy roxati üvegszemet visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Tisztán érzed auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: bűvös shuriken, álompor, nagy aranykulcs, Urgod kesztyűje, era formázó minta. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Bátran haladsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükséges a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő árnyékkulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a molgan bal oldalát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a molgan testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A molgan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 angyalok gyűrűjét. Egy aranyfecskét pillantasz meg. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem tűz ellen varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 110 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske csillogó testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske jobb oldalát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Vámpírtőrrel megdöfködöd az aranyfecske bal szárnyát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 34 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 98 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Ekhnagorhu! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az Ekhnagorhu fejét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az Ekhnagorhu lángoló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy ragadozó lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragadozó testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragadozó testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a ragadozó bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Találkozol Zichoval. Raia személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy nap szimbólumot, egy törpe bakancsot, egy roxati üvegszemet, egy zafír erőövet, egy tankány karmot, egy smaragd védőgyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy zafír fülbevalót, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét és egy mágusköpenyt visel. Felszerelését egy mópat gigász trófea, egy triklem drakolder trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: angyalok gyűrűje, ilkin érc, kristályfolyadék, ásó. 8 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Egyhelyben toporogsz. [9 pontot használtál fel, van még 269.]

v 205 4 elmormolod a 205. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 5 905 11 mozogsz 5 905 11
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [5. PONT.] Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [9. PONTON.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Ekhnagorhu. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy védelem tűz ellen varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 117 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Semmilyen kárt nem okozott benned. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Vámpírtőrrel megkarcolod az Ekhnagorhu bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Az Ekhnagorhu szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Az út végetér - egy zsákutca! [11. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [19 pontot használtál fel, van még 245.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (4. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 245.]

lm 900 6 905 mozogsz 900 6 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [6. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 242.]

lm 14 900 15 mozogsz 14 900 15
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan testét. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a molgan aszott fejét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod a molgan testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A molgan néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A molgan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [11 pontot használtál fel, van még 231.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

bb 500 100 beraksz a bankba az 500. tárgyat (100 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (4. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 7 17 905 mozogsz 7 17 905
Az út végetér - egy zsákutca! [7. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [17. PONTRA.] Egyhelyben toporogsz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [3 pontot használtál fel, van még 228.]

lm 18 20 900 mozogsz 18 20 900
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [18. PONT.] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy ragadozót pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 184 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a ragadozó testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki. Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragadozó fejét. (3 támadással 135 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Vámpírtőrrel meghorzsolod a ragadozó sziklakemény testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A ragadozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [20. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 212.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleporálsz a körre! (4. ref. pontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 8 25 mozogsz 8 25
A fenébe! Egy zsákutca. [8. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 21. PONTRA. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [22. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy védelem tűz ellen rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 106 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az aranyfecske csillogó testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Vámpírtőrrel többször eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő nagy aranykulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 35 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 98 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 38 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [24. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 13 nyílvessző talált el. 102 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Találkozol Ezüst Sólyommal. Egy szerencsetalizmánt, egy gyémántsisakot, egy légiós nadrágot, egy zafír erőövet, egy Bufa páncélját, egy őselemek köpenyét, egy zafír fülbevalót, egy Tharr Keresztjét, egy mithril kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy Rughar gyűrűjét, egy Luthius karkötőjét, egy kristályrendet és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy csontpozdorját, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Mentális auráját felismered, semlegesnek tűnik. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: gyenge méreg, norgat kulcs, kristályfolyadék, bogyógránát. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 39 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja Ezüst Sólyom nyakát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tüskés gigaféreg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 349 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Előremozdulva, a tüskés gigaféreg kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 197.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
98 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 119 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 197.] 98 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 119 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 197.] 98 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 119 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

lm 26 mozogsz 26
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [26. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [3 pontot használtál fel, van még 194.]

v 160 9 elmormolod a 160. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 9 kőszembe. [-1071 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 184.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 179.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 174.]

lm 29 mozogsz 29
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az út itt elkanyarodik. [27. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-35 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [28. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [29. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve kényszerport. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. [12 pontot használtál fel, van még 162.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAGADOZÓ (292. SZÖRNY)
Egy csupa izomból álló, két és fél méter magas, gyilkolásra kiképzett, félig-meddig humanoid teremtmény, amely egy másik dimenzióból ragadt itt, és vált az Iszonyat Citadellájának fogjává. Tökéletes őrzője Molgan kincseinek, hiszen örökké él, szinte elpusztíthatatlan, és mindenfajta élőlény megsemmisítésére ki van képezve, amely a közelébe megy. Ha szembe akarsz szállni egy ragadozóval, nagyon alaposan fel kell készülnöd, mert hiába vagy nagyhatalmú kalandozó, aki még egy triklem drakolderrel is szembeszállt, bizony, otthagyhatod a fogadat a csatában.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 352. fordulód.

erő : 61
iq : 39
ügyesség : 47
egészség : 41
szerencse: 52
tudatpont: 42/ 3
szint : 32
támadás : 29
védekezés: 67
életpont : 543/530
varázspt : 1216/ 30
pszi pont: 172/ 79
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 2277 arany
halhatatlanság: 5%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 40 év
tul.pont: 8
kép.pont: 15
EFejl: 15 TU

Eddig összesen 3221 szörnyet (18 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 82536 TP-t kaptál. Jelenleg 4076692 TP-d van. A következő szinthez még 423308 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, élőholt ősmágus. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 350. fordulódban 44283 arany került a bankszámládra. 44725 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 38/99 vágófegyverek: 12/54 ütőfegyverek: 22/16 lőfegyverek: 33/40 dobófegyverek: 23/37 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (250%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 42/24 (02) nyomkövetés: 95/05 (03) mászás: 8/03 (04) csapdakészítés: 21/80 (05) csapdaészlelés: 16/23 (06) gyógyítás: 26/50 (07) titkosírás: 7/49 (08) felderítés: 28/97 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 51/32 (11) taumaturgia: 80/75 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/92 (15) pszi:*21/00 (16) zárnyitás: 8/13 (17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/65 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 40 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250), *triklem drakolder (#275), *óriás csontváz (#176) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), élőholt ősmágus (#179), semlegesek (#989), jók (#990), (kalandozó) (#3686)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem vámpirizáció varázsszem fényaura égető tekintet tűzmágia Pörhemór köre (95,4) méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 136 155 50 Védekező varázslat lista (var. szám): 38
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258) Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191)
Villámcsapás (#50)purifikátor (#157) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Háló (#186)molgan (#284) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)