TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. jan. 11. 15h:13'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 353. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat legkorábban
a 353. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1083

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



lm 31 31 40 mozogsz 31 31 40
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [28. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérted a következő kanyart. [30. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 59 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Folytatod a felderítést. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [31. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ongóliant hadúr van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant hadúr jobb lábát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Vámpírtőrrel néhányszor megkarcolod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. Nem sikerült az ongóliant hadúr ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Az ongóliant hadúr kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő, egy sárga erőöv, 41 arany, egy trófea nyaklánc, egy gyöngymangó, 2 ezüst nyaklánc, egy aranylánc és egy obszidián karkötő. 8316 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. (Felt. gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+44 életerő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egyhelyben toporogsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [30 pontot használtál fel, van még 350.]

kpcs 3 40 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

v 205 40 elmormolod a 205. varázslatot
Nem a megfelelő ref. ponton állsz, tehát nem használod a kört. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

lm 38 41 41 mozogsz 38 41 41
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 345.]

kf 564 kézbeveszed/felveszed az 564. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 345.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 340.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


A MÁGIA MEGÉRTÉSE (226. VARÁZSLAT)
Istened végre garantált számodra egy varázslatot, amelynek segítségével megértheted a mágia működését, a mana átszivárgásának módját a Mágia létsíkjáról. Mostantól tapasztalatot jelenthet számodra még a legegyszerűbb varázslat elmondása is! A mágia megértése varázslatot soha nem kell elmondanod, ugyanis állandóan aktív. Mostantól ha olyan varázslatot használsz, amely alacsony vp költsége miatt nem fejlesztené a teológiádat vagy taumaturgiádat, nos, ezek esetén is van esély, hogy a szakértelem mégis fejlődni fog 1%-nyit! Az esély annyiszor 5%, amennyi a varázslat VP költsége.
SÖTÉTSÉG HERCEGE (296. SZÖRNY)
A Sötétség Hercege nagyhatalmú Thargodan, amely képes alakváltoztatásra. Általában egy hatalmas és gyönyörű sötét elf képében tetszeleg, de ugyanígy kedveli a sárkány vagy a hatlábú, oroszlánfejű, gyíktestű fenevad alakját. Igazi alakja állítólag egy sötét, minden fényt magában nyelő, jellegtelen árny. A Sötétség hercege általában palotájából, erődítményéből tervezi a többi herceg elleni hadjáratokat, és ritkábban - ha egy dimenziókaput sikerül megnyittatnia egy rabul ejtett kóbor mágussal - akkor a halandók létsíkjára való kiruccanásait. A Sötétség hercege hihetetlen mágikus hatalommal rendelkezik, és általában erős Thargodnok veszik körül - úgyhogy semmi értelme sincs szembeszállnod vele.
JÉGKRISTÁLY (593. TÁRGY)
Ez a mágikus úton létrehozott jégkristály, ha sötét, zárt helyen tartod, soha nem olvad el! Ezért aztán ideális hűtött italok, frissítők felszolgálására. Persze, néhány mágus furcsa módon nem ezért cipeli magával, hanem mert kiválóan alkalmas anyagi komponensnek bizonyos varázslatokhoz.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 353. fordulód.

erő : 61
iq : 39
ügyesség : 47
egészség : 41
szerencse: 54
tudatpont: 41/ 4
szint : 32
támadás : 29
védekezés: 67
életpont : 529/696
varázspt : 1226/644
pszi pont: 172/148
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 2409 arany
halhatatlanság: 5%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 28/ 37 év
tul.pont: 8
kép.pont: 15
EFejl: 16 TU

Eddig összesen 3231 szörnyet (10 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 27218 TP-t kaptál. Jelenleg 4103910 TP-d van. A következő szinthez még 396090 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, triklem drakolder, élőholt ősmágus. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 353. fordulódban 50147 arany került a bankszámládra. 50147 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 39/01 vágófegyverek: 12/58 ütőfegyverek: 22/28 lőfegyverek: 33/44 dobófegyverek: 23/38 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (140%) << Pusztítás Botja (250%) << biami kvazárlándzsa (140%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 42/24 (02) nyomkövetés: 95/25 (03) mászás: 8/03 (04) csapdakészítés: 21/85 (05) csapdaészlelés: 16/28 (06) gyógyítás: 27/70 (07) titkosírás: 7/49 (08) felderítés: 28/97 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 51/67 (11) taumaturgia: 80/90 (12) szerencsejáték: 8/91 (13) zene: 11/12 (14) szörnyismeret: 17/92 (15) pszi:*21/00 (16) zárnyitás: 8/13 (17) vadászat: 5/48 (18) bányászat: 29/75 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 51 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
gyógyítasz 80 % életerő alatt, 40 pontért
maradék tvp-dből 2. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *szintszívó (#96), *autentikus vámpír (#154), *szubreális vámpír (#223), *massza (#217), *quwarg anyakirálynő (#269), *miksziszi húsgólem (#126), *zoloboo sámán (#230), *lidércúr (#252), *csontváz lord (#177), *Noth szellem (#250), *triklem drakolder (#275), *óriás csontváz (#176), *halálelementál (#279), *ongóliant hadúr (#178) Barátságosság: trikornis (#104), varkaudar behemót (#189), áeratikus hasnyák (#243), nukleáris cickány (#155), őrjárat (#274), (kalandozó) (#4314), kis quwarg isten (#213), magnetikus praglonc (#200), quwarg anyakirálynő (#269), élőholt ősmágus (#179), semlegesek (#989), jók (#990), (kalandozó) (#3686)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100) A mágia megértése (#226 *0)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció Pörhemór köre (95,4) méregsemlegesítés varázsszem varázsenergia fényaura égető tekintet tűzmágia Feltételes varázslat-használat: 10. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 186 Védekező varázslat lista (var. szám): 142
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Puha ütés (#60)Chara-din fattya (#236) Puha ütés (#60)quwarg rohamosztag (#242)
Villámcsapás (#50)pszi őselementál (#258) Villámcsapás (#50)szutykos remák (#191)
Villámcsapás (#50)purifikátor (#157) Izomernyesztés (#33)kultúrmasztodon (#227)
Háló (#186)molgan (#284) Védelem a tűz ellen (#38)Orkhan Thai (#238)
Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278) Varázsvédelem II. (#108)ősdentor (#282)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Varázsvédelem II. (#108)notermanthi (#257)
Varázsvédelem II. (#108)taalru (#249) Varázsvédelem II. (#108)Chara-din fattya (#236)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)tguarkhan (#212) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)
Fehér glóbusz (#47)pattanóböde (#145)