TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. aug. 6. 15h:42'
EZ A 383. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD
384. játékheted kezdete: aug. 9.
A következő fordulódat legkorábban
a 384. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1560

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 240.]

flh 20 249 felt. lőfegyver haszn. 20 a 249. tárggyal
Ok, FLH 20 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed az adamantit csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

tv 186 41 támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 41. varázslatot
186. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: jégcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 240.]

lm 24 25 23 mozogsz 24 25 23
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Egy Hrumagurkot pillantasz meg. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Hrumagurk testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Hrumagurk bal oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Csápjaival a Hrumagurk lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy átokosztó lakik itt. (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az átokosztó testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 40 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Egy átokosztót pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az átokosztó poshadt hasát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az átokosztó testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokosztó bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az átokosztó testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az átokosztó jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbekapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Összefutsz Shadowhunterrel. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy roxati üvegszemet, egy Morgan sipkáját, egy varkaudar csizmát, egy óriások övét, egy villám szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy arany papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét és egy Rhatt páncélját visel. Fegyverzetét egy lidérckirály trófea, egy mópat gigász trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Motyogni kezd: " Amióta varázslatra gyűjtünk, több mint 10000 aranyam van. Na persze nem itt a zsebemben..." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban [24. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az oglyth zömök testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az oglyth egyik csápját. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az oglyth nyálkás csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 37 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 43 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Egy élőholt hadúr lakik itt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az élőholt hadúr bal karját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gorath lárvát pillantasz meg. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gorath lárva testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a gorath lárva testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [21 pontot használtál fel, van még 219.]

lm 905 26 900 mozogsz 905 26 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrödik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 211.]

lm 11 10 8 mozogsz 11 10 8
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy használaton kívüli, kiszáradt csatonanyílást veszel észre [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérgyilkos! (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a bérgyilkos fejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bérgyilkos jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a bérgyilkos jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyiláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt hadúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt hadúr bal karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr nyakát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Hrumagurk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (48 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a Hrumagurk amorf testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a Hrumagurk amorf testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A fényaura 12 ép-t sebez. Csápjával megérint a Hrumagurk. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [24 pontot használtál fel, van még 187.]

lm 905 9 900 mozogsz 905 9 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [24 pontot használtál fel, van még 163.]

lm 14 13 905 mozogsz 14 13 905
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 15 900 17 mozogsz 15 900 17
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy átokosztót pillantasz meg. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. [11 pontot használtál fel, van még 140.]

lm 18 19 34 mozogsz 18 19 34
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Nem kockáztatod meg a harcot. Talán van más út is. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy átokosztót veszel észre magad előtt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérgyilkos! Fegyvere egy bronzpenge. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. [12 pontot használtál fel, van még 128.]

lm 38 36 mozogsz 38 36
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [6 pontot használtál fel, van még 122.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 122.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSÁPOS OTAGI (395. SZÖRNY)
Egy pulzáló, csápoktól és egyéb ruganyos, nyálkás testrészektől nyüzsgő ocsmányság, a bozótok mélyén lapuló rém. Sokszor még észre sem veszed, és máris lesújt rád halálos erejű pszionikus támadásaival, és a következő pillanatban már irdatlan erejű csápjai folytogatnak. És ha mindez még nem lenne elég, alakja és anyaga miatt szúrófegyverrel gyakorlatilag lehetetlen megsebezni!
HRUMAGURK (370. SZÖRNY)
Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni.
ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.
OGLYTH (374. SZÖRNY)
Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb.
ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY)
Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve ha Tulajdonságpajzs védelmez.
GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY)
Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztí- tani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni.
BÉRGYILKOS (375. SZÖRNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 383. fordulód.

erő : 65
iq : 59
ügyesség : 54
egészség : 53
szerencse: 68/ 1
tudatpont: 42/ 22
szint : 37
támadás : 44
védekezés: 77
életpont : 669/167
varázspt : 1624/404
pszi pont: 188/166
merészség: 7/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 1047 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 29/ 40 év
tul.pont: 0
kép.pont: 36
EFejl: 94 TU

Eddig összesen 3650 szörnyet (19 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 48864 TP-t kaptál. Jelenleg 6846142 TP-d van. A következő szinthez még 153858 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, triklem drakolder, mópat fatty. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 383. fordulódban 52818 arany került a bankszámládra. 52818 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 41/72 vágófegyverek: 14/61 ütőfegyverek: 23/18 lőfegyverek: 35/28 dobófegyverek: 23/56 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (95%) << Pusztítás Botja (200%) << biami kvazárlándzsa (250%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); bumeráng (20-997.); ezüsttollú nyíl (998.); gránátlövedék (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 44/14 (02) nyomkövetés: 106/4 (03) mászás: 11/35 (04) csapdakészítés: 23/47 (05) csapdaészlelés: 16/74 (06) gyógyítás: 27/81 (07) titkosírás: 7/61 (08) felderítés: 27/58 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 65/09 (11) taumaturgia: 86/87 (12) szerencsejáték: 9/07 (13) zene: 11/19 (14) szörnyismeret: 19/03 (15) pszi:*24/00 (16) zárnyitás: 8/13 (17) vadászat: 5/51 (18) bányászat: 32/94 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
mászol max. 160 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
ásol max. 190 pontért
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 15 db-ot)
készítesz 623. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098), szintszívó lények (#9097), *rém (#315), *sötét ölész (#314) Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), magnetikus praglonc (#200), élőholt ősmágus (#179), gonoszok (#988)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100) Csapdaészlelés (#222 *12) A mágia megértése (#226 *0) Solisar Aurája (#240 *20) Meditáció (#250 *0)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Jégoszlop (#231 *24) Thargodan illúzió (#242 *50)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12) Agybénítás (#114 *30) Pszí-konverzió (#115 *50)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


vámpirizáció állatvédelem méregsemlegesítés áldomás fényaura tűzmágia varázsenergia láth. észlelése Feltételes varázslat-használat: 23. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 41 Védekező varázslat lista (var. szám): 142 108
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Tűzgolyó (#155)halálelementál (#279) Tűzgolyó (#155)thargodan mágus (#318)
Tűzgolyó (#155)mópat fatty csorda (#317) Tűzgolyó (#155)mópat gigász (#309)
Tűzgolyó (#155)káoszbajnok (#293) Jégoszlop (#231)rém (#315)
Jégoszlop (#231)sötét ölész (#314) Háló (#186)notermanthi (#257)
Tűzgolyó (#155)notermanthi báró (#323) Armageddon (#218)ősöreg góliát (#313)
Varázsvédelem II. (#108)thargodan mágus (#318) Védelem a tűz ellen (#38)armageddont használó lények (#9099)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278)