Betáplálva: 2001. aug. 6. 15h:42'
EZ A 383. JÁTÉKHETED, 383. FORDULÓD 384. játékheted kezdete: aug. 9. A következő fordulódat legkorábban a 384. játékhéten tudjuk betáplálni. | KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 1560 |
be 99 | bemész a 99. titkos labirintusba |
flh 20 249 | felt. lőfegyver haszn. 20 a 249. tárggyal |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
tv 186 41 | támadó/véd. varázslat a 186. varázslatot a 41. varázslatot |
lm 24 25 23 | mozogsz 24 25 23 |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (59 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Hrumagurk testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a Hrumagurk bal oldalát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Csápjaival a Hrumagurk lecsap a bal karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy átokosztó lakik itt. (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az átokosztó poshadt hasát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az átokosztó testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó bal lábát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 40 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Egy átokosztót pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó fejét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az átokosztó poshadt hasát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az átokosztó testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A fényaura 8 ép-t sebez. Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokosztó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokosztó bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az átokosztó testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az átokosztó jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Agyarával az átokosztó kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbekapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 40 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Összefutsz Shadowhunterrel. Fairlight személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy roxati üvegszemet, egy Morgan sipkáját, egy varkaudar csizmát, egy óriások övét, egy villám szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy arany papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét és egy Rhatt páncélját visel. Fegyverzetét egy lidérckirály trófea, egy mópat gigász trófea és egy élőholt ősmágus trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy szívkeresőt, bal kezében egy agyartőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Motyogni kezd: " Amióta varázslatra gyűjtünk, több mint 10000 aranyam van. Na persze nem itt a zsebemben..." Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban [24. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 81 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az oglyth zömök testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az oglyth egyik csápját. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az oglyth nyálkás csápját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. 37 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 43 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Egy élőholt hadúr lakik itt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az élőholt hadúr bal karját. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A fényaura 21 ép-t sebez. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy gorath lárvát pillantasz meg. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gorath lárva testét. (6
támadással 220 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a gorath lárva testét. (1
támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A szörny
belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1
támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl
felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A gorath lárva szemében
félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod
az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben.
[21 pontot használtál fel, van még 219.]
lm 905 26 900 | mozogsz 905 26 900 |
lm 11 10 8 | mozogsz 11 10 8 |
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a bérgyilkos fejét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bérgyilkos jobb lábát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a bérgyilkos jobb lábát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyiláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt hadúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr bal vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt hadúr bal karját. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr nyakát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 25 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Hrumagurk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 33 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba
bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Hrumagurk
testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (48 életpontot vesztettél.)
Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával
párszor kilyukasztod a Hrumagurk amorf testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.)
Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a Hrumagurk amorf testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A fényaura 12
ép-t sebez. Csápjával megérint a Hrumagurk. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő
rád. 33 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés
után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.]
Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed,
hogy egy oglyth van előtted! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 7. pontnál
vagy.
[24 pontot használtál fel, van még 187.]
lm 905 9 900 | mozogsz 905 9 900 |
lm 14 13 905 | mozogsz 14 13 905 |
lm 15 900 17 | mozogsz 15 900 17 |
lm 18 19 34 | mozogsz 18 19 34 |
lm 38 36 | mozogsz 38 36 |
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
|
|
|
|
Eddig összesen 3650 szörnyet (19 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 48864 TP-t kaptál. Jelenleg 6846142 TP-d van. A következő szinthez még 153858 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, triklem drakolder, mópat fatty. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 383. fordulódban 52818 arany került a bankszámládra. 52818 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 41/72 vágófegyverek: 14/61 ütőfegyverek: 23/18 lőfegyverek: 35/28 dobófegyverek: 23/56 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (95%) << Pusztítás Botja (200%) << biami kvazárlándzsa (250%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); bumeráng (20-997.); ezüsttollú nyíl (998.); gránátlövedék (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 44/14 (02) nyomkövetés: 106/4 (03) mászás: 11/35 (04) csapdakészítés: 23/47 (05) csapdaészlelés: 16/74 (06) gyógyítás: 27/81 (07) titkosírás: 7/61 (08) felderítés: 27/58 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 65/09 (11) taumaturgia: 86/87 (12) szerencsejáték: 9/07 (13) zene: 11/19 (14) szörnyismeret: 19/03 (15) pszi:*24/00 (16) zárnyitás: 8/13 (17) vadászat: 5/51 (18) bányászat: 32/94 (19) úszás: 10/81
*** Feltételes parancsaid:
A DEM 8 mező távolságra repítsen
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
mászol max. 160 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
ásol max. 190 pontért
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 15 db-ot)
készítesz 623. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098), szintszívó lények (#9097), *rém (#315), *sötét ölész (#314) Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), magnetikus praglonc (#200), élőholt ősmágus (#179), gonoszok (#988)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100) Csapdaészlelés (#222 *12) A mágia megértése (#226 *0) Solisar Aurája (#240 *20) Meditáció (#250 *0)Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Jégoszlop (#231 *24) Thargodan illúzió (#242 *50)Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12) Agybénítás (#114 *30) Pszí-konverzió (#115 *50)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
vámpirizáció állatvédelem méregsemlegesítés áldomás fényaura tűzmágia varázsenergia láth. észlelése Feltételes varázslat-használat: 23. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 41 Védekező varázslat lista (var. szám): 142 108
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|