TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. aug. 9. 15h:19'
EZ A 384. JÁTÉKHETED, 384. FORDULÓD
385. játékheted kezdete: aug. 16.
A következő fordulódat legkorábban
a 385. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1520

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



lm 8 14 13 mozogsz 8 14 13
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az oglyth jobb vállát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az oglyth testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az oglyth bal hátsó lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-12 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 32 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 47 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy oglyth. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az oglyth testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az oglyth nyálkás csápját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az oglyth jobb vállát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Az oglyth csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló kékes villámokat küld rád. 44 életpontot vesztettél. Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy átokosztót veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 72 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokosztó fejét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az átokosztó testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az átokosztó jobb oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mutáns patkány van előtted! (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 60 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány bal vállát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával néhányszor megcsapod a mutáns patkány testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A mutáns patkány állkapcsa a levegőben csattan. A mutáns patkány állkapcsa a levegőben csattan. A mutáns patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 83 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a gorath lárva farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megcsapod a gorath lárva testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a gorath lárva testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A fényaura 9 ép-t sebez. A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bányászcsákány felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gorath lárva száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy élőholt hadúrt veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 64 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 26 ép-t sebez. Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. [27 pontot használtál fel, van még 581.]

lm 905 15 900 mozogsz 905 15 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 573.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+119 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 543.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+24 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 513.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Összefutsz Morphose-zal. Egy adamantit kesztyűt, egy óriások övét, egy Rughar gyűrűjét, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy szerencsetalizmánt, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy dalebg.kristályvértet, egy varkaudar csizmát, egy Ovgun nyakláncát és egy Luthius karkötőjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy sötét ölész trófea és egy mópat fatty trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy quwarg királynő. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész. Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Egy gorath lárva lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 65 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával megvagdalod a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő bányászcsákány felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a gorath lárva testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 2436 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy gorath lárva lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod a gorath lárva nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a gorath lárva testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüsttollú nyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a gorath lárva nyálkás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 70 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a bérgyilkos testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bérgyilkos jobb oldalát. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a bérgyilkos fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 44 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk amorf testét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) A lény egy savdárdát dob rád. Jól célzott! (46 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a Hrumagurk testét. (3 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Csápjaival a Hrumagurk lecsap a bal karodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Véres nyál csordul ki a Hrumagurk száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 498.]

lm 34 38 36 mozogsz 34 38 36
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bérgyilkos! Fegyvere egy bronzpenge. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 79 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. A harcművész kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a bérgyilkos bal lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a bérgyilkos testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 14 ép-t sebez. Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bérgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Összefutsz Jason D. Bournenel. Egy kvazár kesztyűt, egy mágusköpenyt, egy szerencsetalizmánt, egy arany pikkelyvértet, egy Tharr Keresztjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy Morgan sipkáját, egy zangrozi csizmát, egy obszidián karkötőt, egy arany papi karkötőt, egy zafír erőövet, egy angyalok gyűrűjét és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy élőholt ősmágus trófea, egy lidérckirály trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: az ő jelleme semleges. Motyogni kezd: " Tanuld meg látni a harc szépségét, mert az művészet, s nem csak közönséges mészárlás." Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 75 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az oglyth farkát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az oglyth jobb oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod az oglyth fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Az oglyth csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Az oglyth elhibázza az ütést csápjával. Csápjával megérint az oglyth. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. 39 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 46 életpontot vesztettél. Az oglyth még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy gorath lárvát pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 79 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a gorath lárva testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a gorath lárva testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] [30 pontot használtál fel, van még 468.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 448.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+123 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 418.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+124 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 388.]

lm 32 33 3 mozogsz 32 33 3
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mutáns patkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával mély sebeket nyitva megvagdosod a mutáns patkány fejét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. A mutáns patkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A latyakban gázolva egy csatornazárodáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy mutáns patkányt veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 86 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns patkány testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] A mutáns patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 364.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 348.]
lm 28 29 20 mozogsz 28 29 20
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy oglyth van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az oglyth nyakát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az oglyth testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az oglyth zömök testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 37 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2563 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy elhagyatott csatornanyíláshoz érkeztél [28. PONT.] Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Csak távoli csatornazajok szűrődnek el hozzád, amíg a zsákutcát átvizsgálod [29. PONT.] Egy átokosztót veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 77 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az átokosztó testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával felnyitod az átokosztó farkát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel megdöföd az átokosztó testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fényaurád 9 sebzést okoz. Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó leken néhány pofont. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy átokosztó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 69 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal karját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az átokosztó poshadt hasát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 38 életpontot vesztettél. Az átokosztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 szopókövet. 2164 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy mutáns patkányt pillantasz meg. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 78 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns patkány bal oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns patkány farkát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a mutáns patkány foltos szőrét. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-19 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mutáns patkány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mutáns patkány jobb első lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns patkány jobb első lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A mutáns patkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. [-4 támadás.] A mutáns patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mutáns patkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2192 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-19 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [39 pontot használtál fel, van még 309.]

lm 21 22 mozogsz 21 22
Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Hrumagurk! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 73 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Jól célzott! (54 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Hrumagurk testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a Hrumagurk amorf testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 40 életpontot vesztettél. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Hrumagurkot pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 68 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 33 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny egy savdárdát formál a semmiből, majd feléd hajítja. Eltalált téged. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a Hrumagurk testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 41 életpontot vesztettél. A Hrumagurk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2317 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 78 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a bérgyilkos bal karját. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bérgyilkos testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 64 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos fejét. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bérgyilkos testét. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a bérgyilkos testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 2262 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. [6 pontot használtál fel, van még 303.]

v 88 3 elmormolod a 88. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 3 szopókövet! [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 298.]

vv 88 88 58 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot az 58. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 296.] Fürgén varázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 294.] Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+106 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 292.]

im 2 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+119 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 262.] Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+117 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 232.]

lm 39 39 mozogsz 39 39
A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy élőholt hadúrt veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr rothadó testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az élőholt hadúr jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 27 sebzést okoz. Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2760 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az élőholt hadúr bal lábát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 20 sebzést okoz. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt ősmágus van előtted! Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 59 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 30 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt ősmágus bal karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt ősmágus jobb lábát. (6 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus törékeny testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-13 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az élőholt ősmágus jobb karját. (2 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az élőholt ősmágus testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-5 varázspont.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. (mivel életpajzs van rajtad.) Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9280 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve méregfelhő. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miutan megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot. Összefutsz Fenevaddal. Egy dalebg.kristályvértet, egy Morgan sipkáját, egy zafír fülbevalót, egy mithril kesztyűt, egy Rughar gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy rájabőr úszógatyát, egy törpe bakancsot, egy őselemek köpenyét, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erőövet, egy Luthius karkötőjét és egy Ovgun nyakláncát visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy Notermanthi báró trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

Egyhelyben toporogsz. [12 pontot használtál fel, van még 220.]

h 150 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 150 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 220.]

vv 109 161 elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+1630 varázspont) Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 218.] Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 216.]

be 100 bemész a 100. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Semmi fényt nem látsz odabent. Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Szorongással vegyes izgatottsággal teszed meg az első néhány lépést. Amint belépsz, magával ragad a felfedezés izgalma. [5 pontot használtál fel, van még 22.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY)
"Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen.
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 384. fordulód.

erő : 65
iq : 59
ügyesség : 54
egészség : 54
szerencse: 68
tudatpont: 42/ 28
szint : 37
támadás : 40
védekezés: 77
életpont : 669/644
varázspt : 1630/1118
pszi pont: 188/251
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 2196 arany
halhatatlanság: 7%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 29/ 40 év
tul.pont: 0
kép.pont: 36
EFejl: 94 TU

Eddig összesen 3688 szörnyet (38 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 103099 TP-t kaptál. Jelenleg 6949241 TP-d van. A következő szinthez még 50759 TP szükséges. Trófeáid: ősöreg góliát, triklem drakolder, mópat fatty. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 384. fordulódban 46082 arany került a bankszámládra. 46082 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 41/75 vágófegyverek: 16/37 ütőfegyverek: 23/18 lőfegyverek: 35/34 dobófegyverek: 23/80 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (95%) << Pusztítás Botja (200%) << biami kvazárlándzsa (250%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); ezüsttollú nyíl (998.); gránátlövedék (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 44/24 (02) nyomkövetés: 106/6 (03) mászás: 11/35 (04) csapdakészítés: 23/52 (05) csapdaészlelés: 16/74 (06) gyógyítás: 27/81 (07) titkosírás: 7/61 (08) felderítés: 27/73 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 65/52 (11) taumaturgia: 87/62 (12) szerencsejáték: 9/07 (13) zene: 11/19 (14) szörnyismeret: 19/03 (15) pszi:*24/00 (16) zárnyitás: 8/13 (17) vadászat: 5/51 (18) bányászat: 32/94 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
mászol max. 160 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
ásol max. 190 pontért
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 15 db-ot)
készítesz 623. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098), szintszívó lények (#9097), *rém (#315), *sötét ölész (#314) Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), magnetikus praglonc (#200), élőholt ősmágus (#179), gonoszok (#988)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100) Csapdaészlelés (#222 *12) A mágia megértése (#226 *0) Solisar Aurája (#240 *20) Meditáció (#250 *0)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Jégoszlop (#231 *24) Thargodan illúzió (#242 *50)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12) Agybénítás (#114 *30) Pszí-konverzió (#115 *50)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem fényaura tűzmágia méregsemlegesítés varázsenergia Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 186 Védekező varázslat lista (var. szám): 142 108
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Tűzgolyó (#155)halálelementál (#279) Tűzgolyó (#155)thargodan mágus (#318)
Tűzgolyó (#155)mópat fatty csorda (#317) Tűzgolyó (#155)mópat gigász (#309)
Tűzgolyó (#155)káoszbajnok (#293) Jégoszlop (#231)rém (#315)
Jégoszlop (#231)sötét ölész (#314) Háló (#186)notermanthi (#257)
Tűzgolyó (#155)notermanthi báró (#323) Armageddon (#218)ősöreg góliát (#313)
Varázsvédelem II. (#108)thargodan mágus (#318) Védelem a tűz ellen (#38)armageddont használó lények (#9099)
Védelem a tűz ellen (#38)ongóliant (#159) Tompítás (#40)zoloboo sámán (#230)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Tompítás (#40)tguarkhan (#212)
Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278)