Betáplálva: 2002. jan. 31. 9h:36'
EZ A 413. JÁTÉKHETED, 413. FORDULÓD 414. játékheted kezdete: febr. 7. A következő fordulódat legkorábban a 414. játékhéten tudjuk betáplálni. | KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 1500 |
be 98 | bemész a 98. titkos labirintusba |
lm 15 36 | mozogsz 15 36 |
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós bal vállát. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan légiós jobb lábát. (7 támadással 503 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a Thargodan légiós fejét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád 17 sebzést okoz. A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Thargodan légiós lakik itt. Itt csata lesz.
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós bal oldalát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan légiós testét. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Thargodan légiós gigászi testét. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [9. PONT.] Egy éjkornist pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy védelem sav ellen varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról sötét rítus varázslatot lő rád a másik. 20 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis nyakát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Az éjkornis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 20 arany, egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2728 tapasztalati pontot kaptál. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás sámán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 58 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás sámán testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a viharóriás sámán testét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a viharóriás sámán testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 sallank karom. Szereztél 44 aranyat. 8732 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fekete amőba! (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a fekete amőba testét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekete amőba gomolygó testét. (6 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel megbököd a fekete amőba testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 36 életpontot vesztettél. A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kobudera csont (ld. enc.). 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy fekete amőbát pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a fekete amőba gomolygó testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a fekete amőba testét. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod a fekete amőba testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A fekete amőba csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 39 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a fekete amőba száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gnóm csont (ld. enc.). 2436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan légiós. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan légiós fejét. (6 támadással 239 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós gigászi testét. (7 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Fényaurád 25 sebzést okoz. A Thargodan légiós csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan légiós van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 245 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan légiós testét. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan légiós testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.] Egy Zinthurg börtönőrt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (mivel életpajzs van rajtad.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr fejét. (6 támadással 235 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg börtönőr testét. (7 támadással 499 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Zinthurg börtönőr egyik karját. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 18 sebzést okoz. A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy gyöngymangó és egy vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost (ld. enc.). Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [17. PONT.] Egy ében hadúr lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Semmi hatás! (védelem sav ellen védett meg.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében hadúr bal lábát. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ében hadúr jobb lábát. (7 támadással 482 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az ében hadúr testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Előrehajolva csap az ében hadúr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 7479 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Sorvadsz (-3 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [33. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [35. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [36. PONT.] Egy Banyapókot veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont).
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont).
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 mihlanil nyíl.
Lövedékeiddel perforálod a Banyapók testét. (6 támadással 246 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát
ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Banyapók szőrös potrohát. (5 támadással
366 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a Banyapók nyolcszemű fejét. (1
támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 26 ép-t sebez. A szörny belemar a jobb térdedbe.
(1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A Banyapók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem
mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. (Nincs mibe rakni 3 toxylt.) 6765 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A falból egy elforgatható
kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba
lendül. Vajon mi történik? Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). [65 pontot használtál fel, van még 474.]
kpcs 3 | kapcsoló 3 |
bb 716 470 350 | beraksz a bankba a 716. tárgyat (470 darabot) |
hu 716 258 | hulladék: 716 258 |
lm 34 | mozogsz 34 |
t 351 1 | támadod a 351. szörnyet |
lm 34 19 21 | mozogsz 34 19 21 |
Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár bal oldalát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálmadár bal szárnyát. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a halálmadár bal szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 45 életpontot vesztettél. A halálmadár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 3231 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálmadarat veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár jobb oldalát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A halálmadár megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 46 életpontot vesztettél. A halálmadár néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 3231 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy halálmadár! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálmadár fekete tollú testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár fekete tollú testét. (3 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a halálmadár bal lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. A halálmadár belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 44 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A halálmadár szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 3231 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy halálmadár lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a halálmadár bal szárnyát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a halálmadár testét. (3 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a halálmadár testét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 6 sebzést okoz. A halálmadár belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A halálmadár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 3231 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [33. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [17. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [18. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [19. PONT.] Egy áldott okerónt pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áldott okerón behemót testét. (7 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az áldott okerón testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy áldott okerón van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áldott okerón kitines ollóját. (6 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az áldott okerón kitines ollóját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Gyengül a védelmed - az áldott okerón ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy áldott okerón. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek.
Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl.
Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón behemót testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami
kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az áldott okerón bal hátsó lábát. (7
támadással 506 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megérinted az áldott okerón bal vállát. (1
támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Megnyirbálja az
áldott okerón ollója a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 áldott követ. 1160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sorvadsz (-2 életerő). Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is
jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-3 életerő). Folytatod az utat. Egy kanyarhoz
érkeztél. [20. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a
T-elágazáshoz. Most vajon merre? [21. PONT.] Sorvadsz (-3 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 419.]
im 2 | imádkozol |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
vv 140 140 140 | elmormolod a 140. varázslatot a 140. varázslatot a 140. varázslatot |
lm 22 22 | mozogsz 22 22 |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled
néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered.
A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6
vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan mágus testét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Marokra fogva a
biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan mágus
bibircsókos fejét. (7 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a
Thargodan mágus testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 28 sebzést okoz.
Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot
vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd
rád küldi. 115 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd
csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy rókafarok.
9168 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder kulcsot. Tested lassan
sorvadozik (-4 életerő). Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 294.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
be 98 | bemész a 98. titkos labirintusba |
lm 7 30 31 | mozogsz 7 30 31 |
Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan zsoldos jobb oldalát. (5 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a Thargodan zsoldos fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A fényaura 14 ép-t sebez. A Thargodan zsoldos néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő). Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Egy ősöreg góliátot veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 212 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ősöreg góliát óriási talpát. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát testét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az ősöreg góliát óriási talpát. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád működik (7 ép-t sebezve). Csatapartnered bevisz egy gyors, egyenes ütést. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ősöreg góliát testét. (3 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az ősöreg góliát testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbetaszajt. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. [nehezék ->eldobod] 15660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő). Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy gyémánykemény adamantit ajtó állja utadat. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő drakolder kulcs nyitja az ajtót. A törékony mágikus kulcs összeroppan! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [7. PONT.] Egy Thargodan mágust veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (7 támadással 493 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan mágus lilán pulzáló lábát. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A fényaura 30 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A Thargodan mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy xirnox szív. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-6 életerő). Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [25. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [26. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester fejét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Fényaurád 22 sebzést okoz. A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2103 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy lidércúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércúr testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3248 tapasztalati pontot kaptál. Tested lassan sorvadozik (-6 életerő). A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [27. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [28. PONT.] Egy Thargodan légiós lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan légiós bal karját. (7 támadással 472 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Tested lassan sorvadozik (-6 életerő). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan légiós van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Megveted
a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós jobb oldalát. (6
támadással 237 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen
átdöföd a Thargodan légiós fejét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Sárkánytőrrel
megdöfködöd a Thargodan légiós testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád
működik (29 ép-t sebezve). A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot
vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A
másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9363
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sorvadsz (-7
életerő). Bátran haladsz tovább. Egy gyémánykemény adamantit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod:
Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vacak kis szoba ez - állapítod meg,
amint körülnézel. [30. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és
megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás
hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) A sorvasztó varázslat
kifejti hatását (-6 életerő). Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [31. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Tested lassan
sorvadozik (-7 életerő). [60 pontot használtál fel, van még 227.]
lm 8 | mozogsz 8 |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled ugyanennyit gyógyult. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 257 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg börtönőr bal oldalát. (7 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [3. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-6 életerő). Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg börtönőr! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Zinthurg börtönőr bal vállát. (7 támadással 496 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Zinthurg börtönőr jobb oldalát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl [vas dobónyíl ládikóba-> 7 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó kanyarodik. [5. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-7 életerő). Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Tested lassan sorvadozik (-6 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Egy Thargodan berzerkert veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Félelmet nem ismerve
a másikra rohansz. Oopssz, ez mellément! Fényaurád 25 sebzést okoz. A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal
karodra karmaival. (3 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar bal oldaladba, de jó
reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és
magát gyógyítja! 30 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
Oopssz, ez mellément! Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker
megcsapja a fejedet. (3 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar jobb oldaladba, de jó
reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja
életenergiádat, magát gyógyítva. 40 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak
megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint.
Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső
mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-11 varázspont.]
Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Sorvadsz (-6 életerő). [30 pontot használtál
fel, van még 197.]
ftv 92 377 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 377. szörnyet |
ftv 155 377 | felt. tám/véd. varázslat a 155. varázslatot a 377. szörnyet |
ff | felt. fegyverváltás: |
kf 625 1 | kézbeveszed/felveszed a 625. tárgyat a jobb kezedbe |
lm 8 | mozogsz 8 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fürgülés varázslattal készülsz a csatára. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy
tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek
kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker bal lábát. (5
támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Fényaurád 19 sebzést okoz. A szörny több karmával is a
lábadra csap. (3 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1
támadástól 66 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 31 életpontot vesztettél. A
Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több
helyen felvágod a Thargodan berzerker fejét. (5 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő).
Fényaurád 19 sebzést okoz. A Thargodan berzerker csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (3 támadástól 111 életpontot
vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 61
életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 40 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker
farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint.
Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 6. pontnál
vagy.
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+118 életerő). [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+108 életerő). [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan
sorvadsz (-7 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 182.]
* 1. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 2. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 5. BP: | t. energia kisütése: 3 1 |
|
|
|
|
Eddig összesen 4185 szörnyet (35 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 295720 TP-t kaptál. Jelenleg 11258171 TP-d van. A következő szinthez még 241829 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, ében sárkány. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 412. fordulódban 55002 arany került a bankszámládra. 55002 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 44/38 vágófegyverek: 20/04 ütőfegyverek: 23/26 lőfegyverek:*36/00 dobófegyverek: 23/95 Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); mihlanil nyíl (998.); gránátlövedék (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Egyéb ismeretek (szint)
(01) rejtőzködés: 46/18 (02) nyomkövetés: 117/6 (03) mászás: 14/09 (04) csapdakészítés: 25/04 (05) csapdaészlelés: 17/74 (06) gyógyítás: 27/87 (07) titkosírás: 7/77 (08) felderítés: 28/45 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 82/95 (11) taumaturgia: 97/52 (12) szerencsejáték: 9/14 (13) zene: 11/32 (14) szörnyismeret: 21/67 (15) pszi: 29/38 (16) zárnyitás: 9/38 (17) vadászat: 5/67 (18) bányászat: 36/22 (19) úszás: 10/81
*** Feltételes parancsaid:
A DEM 0 mező távolságra repítsen
totem: 80% 58
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 160 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
*készítesz 582. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 623. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
készítesz 597. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098), szintszívó lények (#9097), *rém (#315), *(ismeretlen) (#388), (ismeretlen) (#331), *sötét ölész (#314), *halálelementál (#279), *rubin sárkány (#330), *ében sárkány (#327), *(ismeretlen) (#351) Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), magnetikus praglonc (#200), élőholt ősmágus (#179), (kalandozó) (#5451)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Óriáserő (#53 *24) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Becsületjel (#158 *14) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Lélektisztulás (#215 *30) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100) Csapdaészlelés (#222 *12) A mágia megértése (#226 *0) Energiaspirál (#232 *32) Solisar Aurája (#240 *20) Fénypajzs (#241 *18) Meditáció (#250 *0)Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Jégoszlop (#231 *24) Thargodan illúzió (#242 *50)Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12) Agybénítás (#114 *30) Pszí-konverzió (#115 *50) Az elme fölénye (#116 *16) Szuperpszí fejl. (#117 *400) Teljes őrület (#118 *50) Térképelemzés II. (#119 *80)
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem áldomás III sorvasztás Pörhemór köre (97,9) vámpirizáció fényaura tűzmágia óriáserő varázsenergia méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 60 Védekező varázslat lista (var. szám): 142 38 47 36 51
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | |||||||||||||||
|