TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. febr. 7. 9h:32'
EZ A 414. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD
415. játékheted kezdete: febr. 14.
A következő fordulódat legkorábban
a 415. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1435

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



kf 6 2 kézbeveszed/felveszed a 6. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed a kőkést. [0 pontot használtál fel, van még 675.]

lm 8 11 mozogsz 8 11
Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a Thargodan berzerker jobb oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt a másikra támadsz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (5 támadással 417 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Kőkéssel néhányszor meglegyinted a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 30 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (4 támadással 355 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Kőkéssel épp hogy eltalálod a Thargodan berzerker nyakát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 33 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+108 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [9. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-5 életerő). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [10. PONT.] Sorvadsz (-6 életerő). Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Egy Zinthurg börtönőr lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled ugyanennyit gyógyult. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 220 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel végigvágdosod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (3 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Kőkéssel néhányszor súrolod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! A fényaura 23 ép-t sebez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg börtönőr testét. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Kőkéssel kicsit megvagdalod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). A Zinthurg börtönőr belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 10. pontnál vagy. Tested lassan sorvadozik (-6 életerő). [25 pontot használtál fel, van még 650.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 645.] Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 640.] Fürgén varázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 635.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 630.] Gyorsvarázsolsz! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 625.] Beizzik a turbómágia. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 620.]

vv 160 160 160 elmormolod a 160. varázslatot a 160. varázslatot a 160. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 615.] Szupersebesen mormolsz. Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-119 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 610.] 58 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 119 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

lm 12 13 13 mozogsz 12 13 13
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg börtönőr! Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védett meg.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr bikafejét. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel párszor kilyukasztod a Zinthurg börtönőr testét. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Kőkéssel kicsit megvagdalod a Zinthurg börtönőr testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! A fényaura 26 ép-t sebez. A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Kőkéssel kicsit megvágod a Zinthurg börtönőr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Sorvadsz (-6 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Sorvadsz (-6 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [11. PONT.] Sorvadsz (-6 életerő). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [13. PONT.] Egy rőtmanó berzerker lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Démonölőt ellenfeledre ugrasz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Kőkéssel épp hogy eltalálod a rőtmanó berzerker fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy berzerker tüske (ld. enc.). 2905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rőtmanó berzerkert veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a rőtmanó berzerker jobb karját. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Kőkéssel kissé megkarcolod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rőtmanó kacagány. 2905 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy Thargodan berzerkert veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 224 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker farkát. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Kőkéssel kissé megkarcolgatod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 124 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 35 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Démonölővel párszor kilyukasztod a Thargodan berzerker jobb karját. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Kőkéssel néhányszor megkarcolod a Thargodan berzerker testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád 19 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 119 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 30 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [13. PONT.] Egy Thargodan berzerkert pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 252 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (5 támadással 416 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Kőkéssel kissé megkarcolgatod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (3 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 32 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Démonölővel párszor kilyukasztod a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Kőkéssel kicsit megvágod a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 109 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 35 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kij formázó mintát (ld. enc.). (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+115 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-6 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 570.]

lm 21 21 21 mozogsz 21 21 21
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Egy Zinthurg börtönőrt pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (életpajzs védelmez.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Démonölőt ellenfeledre támadsz. Démonölővel többször mélyen végigmetszed a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Kőkéssel kicsit megvagdalod a Zinthurg börtönőr testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Démonölővel néhányszor megcsapod a Zinthurg börtönőr testét. (3 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Kőkéssel kicsit megvágod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (24 ép-t sebezve). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Sorvadsz (-6 életerő). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út ismét kanyarodik. [17. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 25 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [18. PONT.] A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-6 életerő). Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Zinthurg börtönőr. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Szerencsére nem hatott rád. (mivel életpajzs van rajtad.) A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt ellenfeledre rohansz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zinthurg börtönőr jobb lábát. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Kőkéssel kicsit megvagdalod a Zinthurg börtönőr fejét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Démonölővel néhányszor megcsapod a Zinthurg börtönőr nyakát. (3 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Kőkéssel épp hogy eltalálod a Zinthurg börtönőr jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (26 ép-t sebezve). A Zinthurg börtönőr fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-5 életerő). Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [20. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). Az út végetér - egy zsákutca! [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Thargodan berzerker. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 226 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Ez mellément. Elszántan a másikra rohansz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker nyakát. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Kőkéssel kicsit megvagdalod a Thargodan berzerker ébenfekete testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (23 ép-t sebezve). A Thargodan berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (3 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 36 életpontot vesztettél. Siralmas támadást intéz farkával a Thargodan berzerker, épp csak megsuhint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker jobb karját. (5 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Kőkéssel néhányszor meglegyinted a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád működik (19 ép-t sebezve). A Thargodan berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 41 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+125 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Tested lassan sorvadozik (-6 életerő). A fenébe! Egy zsákutca. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 231 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva a Démonölőt a másikra rontasz. Démonölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Kőkéssel néhányszor megkarcolod a Thargodan berzerker jobb lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! A fényaura 15 ép-t sebez. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 36 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Démonölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan berzerker jobb lábát. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Kőkéssel kicsit megvagdalod a Thargodan berzerker oszlopvastag lábát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád 21 sebzést okoz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 41 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Sorvadsz (-6 életerő). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Thargodan berzerker van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról armageddon varázslatot lősz a másikra. 233 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a Thargodan berzerker testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Démonölőt a másikra rohansz. Démonölővel kegyetlenül összevagdalod a Thargodan berzerker jobb lábát. (5 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Kőkéssel néhányszor meglegyinted a Thargodan berzerker jobb lábát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A seb azonnal beforr! A fényaura 23 ép-t sebez. A Thargodan berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (3 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A Thargodan berzerker fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 39 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Démonölővel párszor kilyukasztod a Thargodan berzerker testét. (5 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Kőkéssel kissé megkarcolod a Thargodan berzerker bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A seb azonnal beforr! Fényaurád 17 sebzést okoz. Karmával néhányszor a Thargodan berzerker megcsapja a fejedet. (3 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan berzerker, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 35 életpontot vesztettél. A Thargodan berzerker farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12684 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 amul kulcsot. (Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+121 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+116 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-6 életerő). [70 pontot használtál fel, van még 500.]

kf 568 1 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a Démonölőt, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

kf 626 2 kézbeveszed/felveszed a 626. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkést, majd a bal kezedbe veszed a sárkánytőrt. [0 pontot használtál fel, van még 500.]

lm 25 41 45 mozogsz 25 41 45
Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [20. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-5 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Újabb kanyar! [18. PONT.] Tested lassan sorvadozik (-5 életerő). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [19. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A folyosó kanyarodik. [22. PONT.] Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). Egy kis szobába érkezel. [23. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg börtönőr van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled ugyanennyit gyógyult. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg börtönőr bikafejét. (7 támadással 514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a Zinthurg börtönőr testét. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Ellenfeled 23 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-6 életerő). Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [25. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Zinthurg börtönőr. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! (életpajzs védett meg.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg börtönőr ébenfekete testét. (6 támadással 255 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg börtönőr bal lábát. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Zinthurg börtönőr fejét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Fényaurád 24 sebzést okoz. A Zinthurg börtönőr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A Zinthurg börtönőr fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg börtönőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. Sorvadsz (-6 életerő). Folytatod az utat. [38. PONT.] Egy Zinthurg börtönőr lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled ugyanennyit gyógyult. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg börtönőr testét. (6 támadással 249 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Zinthurg börtönőr jobb oldalát. (7 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a Zinthurg börtönőr testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Fényaurád működik (21 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Zinthurg börtönőr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Sajnos nem sikerült a Zinthurg börtönőr minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg börtönőr megcsapja a fejedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki a Zinthurg börtönőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 9512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Zinthurg pallost [Zinthurg pallos ládikóba-> 15 arany, -2 ÉP]. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-6 életerő). Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [41. PONT.] Sorvadsz (-6 életerő). Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő amul kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [45. PONT.] A cellában egy csontsovány férfit pillantasz meg. - Vizet! - nyögi elhaló hangon. Gyorsan megitatod. Látod, hogy alaposan megkínozták, mégis, szemében valamiféle büszkeség csillog. Hihetetlen, micsoda tartása van ennek az embernek, hogy képes volt életben maradni itt, ezen az idegen világon! Mégis, minden gyógyítói tudásodra szükséged van, hogy a férfi hosszabb ideig eszméleténél tudjon maradni. Megtudod, hogy Sir Argothiusnak hívják, és a szent grált keresve érkezett a Sötét Földre. Elmondod neki, a biztató híreket, miszerint Sir Rasolphius hídfőt hozott létre a Sötét Földön, és Raia angyalaival együtt, sok-sok kalandozó élén küzdenek a Thargodanok ellen. Ki tudja, egyszer talán a szent grál is előkerül! Megígéred, hogy segítesz őt kijuttatni a citadellából, és megmutatod neki, hol találja a tábort, amint magához tért annyira, hogy járni tudjon. Ezután átnyújtod neki a levelet, amelyet a királyi palotából hoztál neki. A fénynél, amit biztosítasz, Sir Argothius feltöri a pecsétet, és kiböngészi az írást. Arca elkomorul. - Visszatérek a királyságba, az uralkodónak ott van szüksége rám. A szent grál és a sötétség elleni háború most várni fog egy kicsit. - ezzel előhúz egy lapos, zöld kristályt a borítékból. - Köszönöm a felajánlott segítséget, de úgy látszik, mégsem szükséges, hogy további kockázatot vállalj miattam. Ezzek a kristállyal vissza tudok teleportálni Alanorba! De mielőtt elmegyek, fogadd ezt a csillagrubint. Borzalmas viszontagságokon mentem keresztül, amíg megszereztem, és a végbelembe kellett rejtettem a Thargodanok elől. - amikor elfintorodsz, sietve letörli rongyaival. - De most már nem lesz rá szükségem, neked viszont annál inkább! A Thargodan berzerkerek legyőzésére nem sok esélyed van nélküle. Vigyázz magadra, bátor hős! - Ezzel Sir Argothius búcsút int. Felemeli a kristályt, néhány szót mormol, és a következő pillanatban már híre nyoma sincs. Nos, nem gondoltad volna, hogy ezt a királyi palotában kapott küldetést még képes leszel végrehajtani, de lám, sikerült! (ld. enc.) Tested lassan sorvadozik (-6 életerő). [45 pontot használtál fel, van még 455.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 450.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 445.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.
KIJ FORMÁLÓ MINTA (717. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, sárgás színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kulcsot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Kij formázó minta. Ez a formázó minta bizonyos mágikus kulcsok elkészítéséhez lehet szükséges.
CSILLAGRUBIN (715. TÁRGY)
A csillagrubin egy hihetetlenül ősi, mágikus relikvia, amelyet annak idején egy mára már elfeledett Sötét Herceg készített, a rivális Thargodan berzerkereinek megsemmisítésére. A Thargodan berzerkereket csakis vágófegyverrel lehet elpusztítani - így a csillagrubin - ha berzerker ellen harcolsz - 15-tel növeli vágófegyver szakértelmedet, ezzel garantálva győzelmedet. Ahhoz, hogy ez a csinos kis fülbevaló működjön, KF paranccsal fel kell venned. Átadni, ellopni nem lehet.
A HARCOSOK KÖNYVE (719. TÁRGY)
Ez a könyv remek tanácsokkal szolgál egy kezdő vagy haladó harcos számára. Nagyhatalmú mágiája, csakúgy, mint a lapokon rejlő bölcsesség, meghozza a kívánt eredményt - ha elolvasod a H 719 paranccsal, 50 TVP árán, akkor szúró, vágó és ütőfegyver szakértelmed közül a legalacsonyabb megnő hárommal (ha ökölvívásod magasabb, mint az ütő, és alacsonyabb, mint a vágó vagy szúró, akkor ökölvívásod fog nőni az ütő helyett). A könyv nem átadható, nem ellopható, és használat után megsemmisül.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia személyes testőrként szolgáló avatárja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 414. fordulód.

erő : 69(70)
iq : 60(64)
ügyesség : 57(60)
egészség : 57(62)
szerencse: 71(74)
tudatpont: 42/ 4
szint : 43
támadás : 52
védekezés: 92
életpont : 802/755
varázspt : 2142/565
pszi pont: 278
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 11605 arany
halhatatlanság: 9%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 30/ 37 év
tul.pont: 4
kép.pont: 64
EFejl: 26 TU

Eddig összesen 4205 szörnyet (20 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 193048 TP-t kaptál. Jelenleg 11451219 TP-d van. A következő szinthez még 48781 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, ében sárkány. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 412. fordulódban 55002 arany került a bankszámládra. 55552 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 10/12 ökölvívás: 1/69 szúrófegyverek: 44/44 vágófegyverek: 20/38 ütőfegyverek: 23/26 lőfegyverek: 37/00 dobófegyverek: 23/95 Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); tüske (17-19.); vashegyű nyíl (20-997.); mihlanil nyíl (998.); gránátlövedék (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 46/18 (02) nyomkövetés: 117/7 (03) mászás: 14/09 (04) csapdakészítés: 25/10 (05) csapdaészlelés: 17/86 (06) gyógyítás: 27/87 (07) titkosírás: 7/77 (08) felderítés: 28/45 (09) szörnyidomítás: 12/81 (10) teológia: 84/06 (11) taumaturgia: 98/09 (12) szerencsejáték: 9/14 (13) zene: 11/32 (14) szörnyismeret: 21/67 (15) pszi: 29/43 (16) zárnyitás: 9/44 (17) vadászat: 5/67 (18) bányászat: 36/24 (19) úszás: 10/81

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
totem: 80% 58
készítesz 447. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
mászol max. 160 pontért
elfogod a 149. szörnyet a 217. csapdával
*készítesz 582. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 99 db-ot)
készítesz 623. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
készítesz 597. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098), szintszívó lények (#9097), *rém (#315), *(ismeretlen) (#388), (ismeretlen) (#331), *sötét ölész (#314), *halálelementál (#279), *rubin sárkány (#330), *ében sárkány (#327), *(ismeretlen) (#351) Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), magnetikus praglonc (#200), élőholt ősmágus (#179), (kalandozó) (#5451)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8) Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Alkímia (#7 *7) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Vak őrület (#18 *3) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Csupasz izom (#28 *10) Méregfelhő (#37 *12) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Óriáserő (#53 *24) Gyóntatás (#56 *10) Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24) Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14) Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21) Fürgülés (#92 *22) Rúnapukkasztás (#94 *0) DEM kreálása (#95 *90) Erőpajzs III. (#127 *30) Teljes gyógyulás (#133 *60) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35) Energiafolyam (#136 *30) Fiatalítás (#140 *40) Életpajzs (#142 *16) Mágikus ütés (#147 *18) Becsületjel (#158 *14) Égető tekintet (#164 *25) Esszenciavédelem (#165 *15) Oltár teremtése (#167 *50) Feltámadás (#168 *0) Isteni küldetés (#170 *40) Planetáris őrdémon (#172 *18) Szopógödör eltörlés (#173 *30) Szopókőírtás (#174 *10) Tűzvihar (#175 *24) Gyorsvarázslás (#179 *0) Kényszerport (#183 *80) Esszenciavédelem II (#188 *15) Méregfelhő II. (#193 *18) Megfejtés (#199 *28) Pörhemór köre (#205 *30) Kisebb kívánság (#208 *300) Vadászat (#209 *40) Fényaura (#211 *40) Menekülés (#212 *12) Aranyeső (#214 *12) Lélektisztulás (#215 *30) Áldomás III. (#217 *15) Armageddon (#218 *100) Csapdaészlelés (#222 *12) A mágia megértése (#226 *0) Energiaspirál (#232 *32) Solisar Aurája (#240 *20) Fénypajzs (#241 *18) Meditáció (#250 *0)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Gigaököl (#49 *12) Villámcsapás (#50 *18) Elektromos pajzs (#51 *14) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15) Fúzió (#77 *35) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Varázsitalfőzés (#100 *30) Tükörpajzs (#101 *26) Varázsvédelem II. (#108 *18) Felszínre ugrás (#109 *25) Tűzgolyó (#155 *25) Varázspáncél (#156 *15) Tűzmágia (#157 *24) Familiáris idézése (#159 *40) Varázskő készítés (#160 *140) Varázsenergia (#161 *35) Hhaar burka II (#162 *14) Dimenzióugrás (#163 *55) Városi teleport II. (#181 *60) Symulf rúnája (#182 *12) Varázsszem (#184 *9) Vízlégzés (#185 *15) Háló (#186 *24) Állatvédelem (#192 *25) Korlátlan teleport (#198 *100) A munka gyümölcse (#224 *10) Jégoszlop (#231 *24) Thargodan illúzió (#242 *50)

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6) Auratranszformáció (#65 *10) Pszi-regeneráció (#66 *12) Felejtés (#68 *5) Agyletapogatás (#70 *20) Szürkeállomány akt. (#71 *12) Mentális pajzs (#72 *9) Pszí fejlesztés (#73 *20) Molekulaátrendezés (#74 *20) Agykorbács (#97 *18) Pszí acéltorony (#98 *14) Tudatkutatás (#99 *20) Térképelemzés I. (#104 *50) Kontinuum-tágítás (#105 *60) Tudatrombolás (#111 *25) Pszí-gyűjtés (#112 *300) Pszí-ernyő II. (#113 *12) Agybénítás (#114 *30) Pszí-konverzió (#115 *50) Az elme fölénye (#116 *16) Szuperpszí fejl. (#117 *400) Teljes őrület (#118 *50) Térképelemzés II. (#119 *80)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem áldomás III sorvasztás vámpirizáció méregsemlegesítés fényaura tűzmágia óriáserő varázsenergia Pörhemór köre (98,45) Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 60 Védekező varázslat lista (var. szám): 142 38 47 36 51
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégoszlop (#231)smaragd sárkány (#326) Tűzgolyó (#155)ősöreg góliát (#313)
Armageddon (#218)(ismeretlen) (#377) Jégoszlop (#231)Ylgoroth (#332)
Energiaspirál (#232)(ismeretlen) (#426) Fürgülés (#92)férfiak (#998)
Fürgülés (#92)Ylgoroth (#332) Fürgülés (#92)(ismeretlen) (#377)