TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2002. nov. 13. 15h:14'
EZ A 462. JÁTÉKHETED, 459. FORDULÓD
463. játékheted kezdete: nov. 14.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 514

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 107 bemész a 107. titkos labirintusba
Titkos lejárat keresésébe kezdesz. Módszeresen félrehajtod a talajt borító sűrű aljnövényzetet, de semmit sem találsz. Már éppen feladnád, amikor hangos recsegéssel, ropogással elveszted az egyensúlyod, és zuhansz pár métert. Háttal egy kőlépcsőre zuhantál. A lefelé vezető fokokat sűrűn fedi valamilyen kúszónövény. A járatban sötét félhomály van. Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-84 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Óvatosan indulsz el lefelé, minden lépésedre külön ügyelve. Pár perc múlva egy hosszú folyosó bukkan fel előtted. A falakat zöld moha fedi. [5 pontot használtál fel, van még 246.]

tv 60 232 155 támadó/véd. varázslat a 60. varázslatot a 232. varázslatot a 155. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: puha ütés. 232. varázslat listáról törölve. 155. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 8 7 10 mozogsz 8 7 10
Átvágsz egy nagyobb termen. Az orrod hegyéig alig látsz a kísérteties sötétségben. [2. PONT.] Rövid séta után egy hatalmas csarnokba érkezel. Ameddig ellátsz a gyér fényben, teljesen üres. Sötétségbe vesző magas oszlopok tartják a mennyezetet. [8. PONT.] Töretlenül haladsz előre a sziklába vájt folyosón, míg egy T elágazásba nem érkezel. [7. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. Szerencsére egy sem talált el. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Egy kisebb terembe érkezel. Ez valamilyen kamraszerűség lehetett, a teret körben üres polcok uralják. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ro'galhal gyóntató. (ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled életpajzs varázslattal készül a csatára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 86 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal gyóntató kiálló csontjait. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel többször eltalálod a ro'galhal gyóntató bal lábát. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a ro'galhal gyóntató jobb oldalát. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal gyóntató újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszúrkálod a ro'galhal gyóntató kiálló csontjait. (7 támadással 515 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a ro'galhal gyóntató kiálló csontjait. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A ro'galhal gyóntató újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. [24 pontot használtál fel, van még 222.]

lm 6 12 8 mozogsz 6 12 8
Egy T elágazás tűnik fel előtted. Keletre az utat egy falra rögzített koporsó zárja le. Tölgyfából készülhetett, melyet alaposan megkoptatott az idő vasfoga. [6. PONT.] Egy bo'adhun lidérc lakik itt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc jobb karját. (7 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a bo'adhun lidérc bal oldalát. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 512 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Egy T elágazás tűnik fel előtted. Keletre az utat egy falra rögzített koporsó zárja le. Tölgyfából készülhetett, melyet alaposan megkoptatott az idő vasfoga. [6. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bo'adhun lidérc! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Végítélettel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 13 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel többször eltalálod a bo'adhun lidérc nyakát. (7 támadással 505 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 7. pontnál vagy. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő). Rövid séta után egy hatalmas csarnokba érkezel. Ameddig ellátsz a gyér fényben, teljesen üres. Sötétségbe vesző magas oszlopok tartják a mennyezetet. [8. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). [18 pontot használtál fel, van még 204.]

lm 9 11 5 mozogsz 9 11 5
Átvágsz egy nagyobb termen. Az orrod hegyéig alig látsz a kísérteties sötétségben. [2. PONT.] Sorvadsz (-3 életerő). Egy hosszú folyosón haladsz előre. A falakat éles sziklafelület alkotja. [3. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Egy kisebb szoba bontakozik ki előtted. Középen hevenyészve összerakott oltár áll. [9. PONT.] Egy ro'galhal gyóntatót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bunkósbot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy életpajzs varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 86 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal gyóntató nyakát. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a ro'galhal gyóntató kiálló csontjait. (7 támadással 528 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a ro'galhal gyóntató testét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A ro'galhal gyóntató kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel több döféssel felnyársalod a ro'galhal gyóntató testét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a ro'galhal gyóntató nyakát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal gyóntató kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 155 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+0 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal gyóntató száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-3 életerő). Egy hosszú folyosón haladsz előre. A falakat éles sziklafelület alkotja. [3. PONT.] Sorvadsz (-2 életerő). Egy útkereszteződésbe érkeztél. Mivel a nyugatra vezető járatot néhány lépés után egy jókora kőfal zárja le, csak a maradék irányok közül választhatsz. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bo'adhun lidérc! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel többször eltalálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 524 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a bo'adhun lidérc jobb vállát. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Fényaurád 13 sebzést okoz. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel megdöfködöd a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Sorvadsz (-2 életerő). Egy útkereszteződésbe érkeztél. Mivel a nyugatra vezető járatot néhány lépés után egy jókora kőfal zárja le, csak a maradék irányok közül választhatsz. [4. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy bo'adhun lidérc! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bo'adhun lidérc jobb karját. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 508 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+102 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled 4 pontot sebződik a fényaurától. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel megdöfködöd a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 518 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-5 életerő). [36 pontot használtál fel, van még 168.]

lm 5 mozogsz 5
Egy útkereszteződésbe érkeztél. Mivel a nyugatra vezető járatot néhány lépés után egy jókora kőfal zárja le, csak a maradék irányok közül választhatsz. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bo'adhun lidérc van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel többször eltalálod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (7 támadással 510 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi eredménye! Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 509 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a bo'adhun lidérc fejét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Elhajolsz a bo'adhun lidérc ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Túl sok sebet kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 3. pontnál vagy. Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-5 életerő). [6 pontot használtál fel, van még 162.]

vv 109 25 25 elmormolod a 109. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 160.] Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-84 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 160.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-84 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 160.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FEKÉLYES HERNYÓ (489. SZÖRNY)
Hogy mi lesz ebből az ocsmányságból, ha átalakul, senki sem tudja. Ha átalakul egyáltalán. Az alanori megfigyelések szerint a fekélyes hernyók élettartama akár három-négy emberöltőnyi időt is felölelhet. Ha ez a közel másfél méter magas és két méter széles szörny feléd közelít, csupán ocsmány pofáját és bűzös leheletét látod majd magad előtt, és valószínűleg sok mindentől elmegy majd a kedved (pl. vacsora, harc stb.). Sok kalandozó lelte már úgy a halálát, hogy a fekélyes hernyó széles száján keresztül a szörny gyomrába került.
ÉJVADÁSZ (502. SZÖRNY)
Misztrosz, mielőtt még ro'galhalnak választották volna, különös háziállatra tett szert a pusztaságokon tett vándorlásai során: rálelt Éjvadászra, az akkoriban lesoványodott ében tigrisre. Hamar megtalálták az összhangot, és egy igen erős asztrális kapocs alakult ki közöttük. Éjvadász szinte kezes báránynak tűnt az ő irányítása alatt, a törzs többi tagját viszont soha nem engedte közel magához. Amikor a triklem drakolderek véget vetettek gyöngyöző barátságuknak, Éjvadász újra a puszták kóborló réme lett, jelleme aggresszívabbá és eltökéltebbé vált. Talán még mindig gazdája gyilkosát keresve járja a rónákat. Ne is álmodj róla, hogy Éjvadászt valaha is fogságba ejtheted, és beidomíthatod a szolgálatodra, hiszen ez egymillió kalandorból, ha egynek sikerülhetne...
ÉJVADÁSZ BUNDÁJA (850. TÁRGY)
Ha legyőzöd Éjvadászt, hozzájuthatsz ébenfekete tigrisbundájához, melynek simasága a legdrágább selymekét is felülmúlja. Sajnos ez a bőrfelület eléggé sérülékeny, így nehéz ép bundához jutni, de egy kapzsi kereskedő minden bizonnyal óriási összegeket fizetne kitartásodért.
ŐSI RÚNATORONY
Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül.
SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY)
Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: két arasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni.
KREITON BŰVÖLŐ (506. SZÖRNY)
A kreitonokról kevés információ maradt fenn a tudósók tekercsein, még a régen élt birodalmak lakói is messze elkerülték idegen építményeiket. Sajnos ez nem mindig sikerült, hiszen a kreiton bűvölők mentális varázserejüket megcsillogtatva bármilyen fajt uralmuk alá tudtak vonni, hogy aztán velük erősítsék tovább amúgy is bevehetetlen lakhelyeiket. A hosszú, vaskos nyúlványokkal rendelkező, amorf alakzattal megáldott szörnyekről minden beszámoló azt állítja, hogy legyőzhetetlenek: ez talán annak a képességének köszönhető, hogy példányaik a D.E.M.-ezéshez hasonló képességgel rendelkeznek. A kyorg mágusok szerint ezt valamilyen tárgy jelenlétével meg lehet akadályozni, de hogy mi az ami erre képes, homály fedi. A kreiton bűvölő félelmetes csápjainak érintését túlélt kalandozók teljes zavarodottságról számolnak be. A bestia messziről megérzi az élő szervezet jelenlétét, így előle BA paranccsal elbújni teljességgel reménytelen.
TLEIKAN HADÚR (509. SZÖRNY)
A tleikan nép ősi harcos faj. Mielőtt még a bo'adhun vagy az esthar nép első képviselői letelepedhettek volna Kelet-Ghallán, a tleikanok már akkor is itt éltek. Amíg az újonnan jöttek nem háborgatták különösen idegen építményeiket, egyáltalán nem zavarta őket a közelben hazára lelő népek mindennapos élete, amikor azonban kitörtek az első háborúk, - melyek a tleikan raktárak mélyén felhalmozott kincsek megszerzésére irányultak - az esztelen betolakodók megtanulták félni a tleikanok hatalmát. A hadurak a tleikan hadsereg élén álló vezetők voltak, tulajdonképpen varázstudással megáldott élőholtak, akik a közelharcban is rendkívül tehetségesnek bizonyultak. Robusztus termetük már önmagában tekintélyt parancsoló, amikor azonban szemük zöldje felvillan a sötétségben, és láthatatlan ajkuk emésztő hatású varázslat kimondásába kezd, valószínűleg már a látványtól megfagy a vér az ereidben. Vámpirizációra teljesen immunisak.
HAMUELEMENTÁL (475. SZÖRNY)
A hamuelementálokat nagyon-nagyon régen még a nagyhatalmú kyorg mágusok idézték meg a Tűz elemi létsíkjáról. Mielőtt még rájöttek volna arra, hogy tudásukkal a triklem dakolderek egyedeit is hatalmuk alá tudják vonni, a hamuelementálok voltak arra hivatottak, hogy kedvezően befolyásolják számukra a háború kimenetelét. Majd miután háborúba küldték őket a bo'adhunok ellen, levették róluk a kezüket. A hamuelementálok így kerültek a barbár népek által lakott vidékekre, és mikor a triklem drakolderek az ősi népek mindegyikét kipusztították, továbbra is ott maradtak, a kyorgok segítsége nélkül képtelenek voltak visszatérni a saját létsíkukra. Még most is könnyen előfordulhat, hogy találkozol velük a bo'adhun sivatagokban. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.
BRONZ NYAKÖRV (761. TÁRGY)
Ez a rúnákkal borított nyakörv a bo'adhunok kegyetlenségét hirdeti. Az elfogott ellenséget rabszolgákká teszik, aki ha menekülni próbál, a bronz nyakörv rúnái felizzanak, és iszonyatos fájdalmat okoznak neki. A harcok során ezek a rabszolgák mindig az első sorban rohannak - a sámánok különleges főzetet itatnak velük, amelynek köszönhetően nem éreznek fájdalmat, és tombolni, berzerkelni kezdenek az ellenség soraiban. Ők hullanak el először, de iszonyú pusztítást okoznak.
HÁJAS OKERÓN (462. SZÖRNY)
Ez a vaskos lábú, nagy testű szörnyeteg úgy néz ki, mintha egy másik emlős (amely közel kétszer akkora, mint ez) bőrébe bújtatták volna. Már akkor is léteztek, amikor még a bo'adhun barbárok lakták Kelet-Ghalla déli részét, és a minden porcikájukról alácsüngő zsírrétegnek köszönhetően komoly szerepet játszottak a környék harcosainak étlapján. Leterítésük azonban nem is olyan egyszerű, talán ütőfegyverrel a leghalványabbak az esélyeid.
LEVIATHÁN LÁRVA (476. SZÖRNY)
Ennél undorítóbbat valószínűleg még nem láttál, gondolhatod, ha megpillantod a kétméternyi hosszú, és legalább egy méternyi vastag hernyóra emlékeztető leviathán lárva ráncos bőrét. Teste mindenhol egyszínű, halványbarna, ettől csupán a feje búbja tér el, melyen a két idegesen tapogatózó csápja között egy bíborvörös folt éktelenkedik. Ezek az állatok szaglásukról is híresek (ocsmányságuk után persze), pisze, nedves orruk már mérföldekről megérzi az élő hús szagát, így hiába is próbálkoznál BA paranccsal elbújni előle, ha megfelelően zsíros falatnak talál, ez úgysem sikerül. A legokosabb, ha ilyenkor szúrófegyvert ragadsz, hiszen a leviathán lárva kemény bőrén az egyéb fegyvertípusok nehezen ejtenek sebet. Persze a a legokosabb dolog, amit tehetsz, mindenképp az, hogy elpusztítod - hiszen ki akarná, hogy kifejlett leviathán váljon belőle?
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY)
Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bújkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni...
SÖTÉT ÜLNÖK (508. SZÖRNY)
A tleikanok hierarchiájában nagy hatalom jutott a döntéshozó rétegnek. A nagyobb ügyekben a határozatot mindig a főbírák szava és véleménye jelentette, az apróbb intézkedésekben azonban a sötét ülnökök voltak azok, akik teljes jogkörrel rendelkeztek. Közel négy méteres, robusztus termetük pedig arról gondoskodott, hogy az ítélet meghozatala után az be is legyen tartva. A sötét ülnökök öt végtaggal rendelkeznek, karjaik és lábaik mellett egy hosszúra nőtt farkuk van, melyet idegességük jeleként le-föl mozgatnak a hátuk mögött. Masszív termetüket valamiféle rejtélyes védőaura lengi körül, amely felfogja az ártó varázslatok nagy részét. A vámpirizációra teljesen immunisak.
KREITON IDÉZŐ (510. SZÖRNY)
A kreiton idéző leginkább egy nagyra nőtt szondára hasonlít: gömbölyded testéből - melyet fejnek is nevezhetnénk - számtalan különböző vastagságú és hosszúságú izmos csáp tekereg elő. A kreiton idéző ereje sárgászöld csillogású szemében rejlik, úgyhogy ha teheted, kerüld el gyilkos pillantását. A kreitonok ősi mágiahasználó faj, leszármazottjaik még ma is legalább akkora tudással bírnak, mint Ghalla történelmének hajnalán élt elődeik. Moldean rakshallion indított több expedíciót valamikor régen, melyeknek az ősi tudás tanulmányozása (és megszerzése) volt a szent céljuk, de résztvevőik közül senki nem tért vissza, hogy beszámolhasson a kreitonok világáról. Talán ha nem lettek volna olyan elszántak, rájöhettek volna: a kreiton idézők elől el lehet futni, te mindenképpen ezt fogod tenni, amíg meg nem erősíted elmebeteg szándékaidat az FT 510 paranccsal.
PIKKELYES PTOG (470. SZÖRNY)
Első pillantásra leginkább a dinoszauruszokhoz hasonlítanád. Másodszorra, testének formáit, és a gőzölgő leheletét jobban figyelembe véve egy nagyra nőtt piromenyétre emlékeztet. Ha viszont a testét fedő, csillogó pikkelyekre téved tekinteted, leginkább egy sárkányt mindenhol beborító bőrfelület jut eszedbe. Nos, a hasonlóság csak a véletlen műve, a pikkelyes ptog semmilyen rokonságban nincs az előbb említett szörnyekkel. Fajának kialakulása sokkal régebbre vezethető vissza, mint bármely Ghallán őshonos fajé. Már a keleti területeken élt barbár törzsek, a bo'adhunok is előszeretettel alkalmazták hátasállatukként, de persze a befogásuk és megszelidítésük már abban az időben sem volt egyszerű.
ÉBEN TIGRIS (488. SZÖRNY)
Az ében tigris Kelet-Ghalla pusztaságainak éjfekete ragadozója. Ijesztően sötét arcából csupán sárgás szemei világítanak, mintegy baljós jelként: nincs szerencséd, kalandozó! Ha jobban szemügyre veszed (ha van rá időd), ében bundáján világosabb foltokat is felfedezhetsz, de lehet hogy csak a fény játékának fogod őket tartani. Az ében tigrisek a "történelem előtti" időkben még csapatokban vadásztak, de a háborúk pusztításai nyomán bekövetkező évek, mely alatt a bo'adhun barbárság területén nem sok élő lélek maradt, megtizedelték soraikat. A megmaradt példányokat pedig különösen kegyetlenné és szívóssá tették. Az ében tigris bundás bőrén vágófegyverrel sebet ejteni nem könnyű feladat.
NOTHARCSERJE (922. TÁRGY)
A notharcserjék réges-régen mindenhol megtalálhatóak voltak, de manapság már csak Kelet-Ghalla kietlen földjein nőnek. Ennek az okát senki sem tudja és érti, hiszen ezek a növények mind a vizet, mind a szárazságot nagyon jól tűrik. Állítólag nem is kell víz az életben maradásához, így a sivatagok mélyén is sok pompázik belőlük. Ha letérdelsz az apró növésű bokor mellé, és széthajtod zöldeskék árnyalatban úszó leveleit, kis keresgéléssel rábukkanhatsz a növény golyószerű terméseire. Ha a nothar bogyót KT 923 paranccsal 3 TVP-ért elszakítod a cserjétől, a termés még hosszú ideig kék és puha marad.
HARCOS HÁRPIA (485. SZÖRNY)
A harcos hárpiák ember felsőtesttel és madár végtagokkal rendelkező repülő lények. Minden porcikájuk lenyűgözően szép: briliáns kidolgozású arcuk a legszebb alanori kisasszonyokéval is felvenné a versenyt; amikor kitárt szárnyakkal (melyek fesztávolsága akár a négy-öt métert is elérhetik) repülnek, mozgásuk elegáns; amikor viszont éles karmait a húsodba vájják, megszűnik ez a varázs. A harcos hárpiák ugyanis kinézetük ellenére nem túl békés lények, minden a területükre tévedt betolakodót alaposan megbüntetnek arcátlanságukért.
DÜBÖRGŐ BAHROT (479. SZÖRNY)
A bahrotok réges-régen még csordákban járó békés növényevők voltak. Robosztus méreteik, félelmes vigyorba torzuló arckifejezésük nem csoda, hogy felkeltette a bo'adhun sámánok érdeklődését: mi volna, ha ezeket az állatokat felhasználnák a saját céljaikra. Mágikus béklyót bocsátottak rájuk, majd táboraik őrzésére kényszerítették őket. Ahhoz azonban, hogy ebben eredményesebbnek mutatkozhassanak, aggresszív tulajdonságokkal kellett őket felszerelni, a bahrotok jelleme lassacskán teljesen átalakult. Húsevővé váltak, miközben megtanulták hogyan kell vaskos lábaikat és két hosszú agyarukat az áldozat leterítésére használniuk. Teremtőik (a bo'adhun sámánok) antimágikus aurát vontak köréjük, valószínűleg azzal a céllal, hogy egyszer majd Roealoth ellen is csatarendbe állítják őket. Erre már nem került sor, a birodalmak letűntével a bahrotok elvesztették gazdáikat, de a tőlük kapott tulajdonságokat nem. Leszármazottjaik azóta is a bo'adhun síkságokon élnek, de az, hogy valakinek engedelmeskedniük kellett, már a múlté.
BAHROT BŐR (938. TÁRGY)
A dübörgő bahrotok bőrét egy éles szerszámmal lenyúzva a vadásztatu bőrnél pont százszor ellenállóbb anyaghoz juthatsz. Bár kérges és vastag felülete miatt nehéz lenne megmunkálni, de azért lehet, hogy érdemes megpróbálkozni vele.
RO'GALHAL GYÓNTATÓ (524. SZÖRNY)
A ro'galhalok - akik a bo'adhunok törzsfői - első tanácsadói, akik a törzs sokat látott és tapasztalt öregjei közül kerültek ki. Valójában élőholtak ők, akik a kyorgokkal vívott háborúk során elestek ugyan, de az ott elszabaduló mágia örök időkre az evilági testükbe konzerválta lelküket. A dicső halál csak előnyükre változtatott fizikai adottságaikon, hiszen az átváltozás pillanatában elvesztették az öreg test minden nyűgét és baját, hogy olyan legyőzhetetlen harcosokká váljanak, mint amilyenek fiatalkorukban voltak. Ha nincs rajtad Symulf rúnája, a ro'galhal gyóntatót csak FT paranccsal fogod megtámadni.
BO'ADHUN LIDÉRC (467. SZÖRNY)
Amikor a kyorgok hadrendbe állították a triklem dakoldereket, hogy eltiporják a környező országokban élő ellenségeiket, a bo'adhun sámánok csak rövid ideig ültek tétlenül döbbenetükben. Úgy döntöttek, Leah segítségét kérik, hogy képesek legyenek a becsvágyó kyorg hadmozdulatok útját állni. Az összes bo'adhun lélek visszatért a túlvilágról, hogy megvédjék szeretett országukat a betolakodóktól. A triklem dakoldereknek viszont nem sikerült útját állni, a bo'adhun birodalom elpusztult, s miközben az élők közül mindenki elhullott, a megidézett lelkek nagy része visszatért az elmúlásba. De maradtak lelkek, melyekre Leah már nem tartott igényt. Ők még mindig lidércként bolyonganak a környéken, nem adva fel a reményt, hogy ha "jót" tesznek, a túlvilág istene egyszer talán újra visszafogadja őket. S hogy mi a szent célkitűzésük: minél több élőt Leah kegyelmébe ajánlani.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia első számú avatárja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 459. fordulód.

erő : 72(75)
iq : 68(71)
ügyesség : 69(72)
egészség : 68(73)
szerencse: 80(83)
tudatpont: 42/ 20
szint : 50
támadás : 66
védekezés: 100
életpont : 992/1502
varázspt : 2782/142
pszi pont: 375/239
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 15973 arany
halhatatlanság: 11%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 31/ 47 év
tul.pont: 2
kép.pont: 94
EFejl: 33 TU

Eddig összesen 5144 szörnyet (19 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 190464 TP-t kaptál. Jelenleg 22308479 TP-d van. A következő szinthez még 2691521 TP szükséges. Trófeáid: Techiulan, triklem drakolder, Nateilena úrnő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 454. fordulódban 17283 arany került a bankszámládra. 17715 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << Démonölő (200%) << Végítélet (100%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); bumeráng (17-19.); vashegyű nyíl (20-48.); mérg. vasnyíl (49-997.); mihlanil nyíl (998.); vashegyű nyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 10/12  ökölvívás: 1/69  szúrófegyverek: 49/83  vágófegyverek: 22/84
  ütőfegyverek: 23/26  lőfegyverek: 39/83  dobófegyverek: 24/02

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 47/61  nyomkövetés: (02) 136/79  mászás: (03) 17/72  csapdakészítés: (04) 27/80
  csapdaészlelés: (05) 18/22  gyógyítás: (06) 27/97  titkosírás: (07) 7/80  felderítés: (08) 24/79
  szörnyidomítás: (09) 12/93  teológia: (10) 140/34  taumaturgia: (11) 124/90  szerencsejáték: (12) 5/32
  versengés: (13) 1/43  zene: (14) 11/43  szörnyismeret: (15) 26/71  pszi: (16) 41/03
  zárnyitás: (17) 10/98  vadászat: (18) 6/02  vitalitás: (19) 1/86  bányászat: (20) 39/86
  úszás: (21) 10/81

Fejlesztési pont: 20.

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 8 mező távolságra repítsen
totem: 89% 58 (Azonnali gyógyítás)
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
mászol max. 160 pontért
elfogod a 149. szörnyet (szőrös bozsó) a 217. csapdával (hurokcsapda)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 623. tárgyat (tűzbimbó) (max. 10 db-ot)
készítesz 597. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat (ügyesség) TF-eled


Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098), szintszívó lények (#9097), *halálmadár (#351), *Folrang (#331), *Techiulan (#400), *ezerszemű bestia (#288) Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), élőholt ősmágus (#179), (kalandozó) (#5451), rothadó lián (#427), vg'axtol torzító (#416), sötét ölész (#314), ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8)[0.4%] Éber kakukk (#3 *6)[0.3%] Auralátás (#4 *8)[0.4%] Gyógymógy (#5 *6)[0.3%] Áldomás (#6 *5)[0.25%] Alkímia (#7 *7)[0.35%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0.3%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[0.5%] Vak őrület (#18 *3)[0.15%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0.15%] Unkreáció (#22 *83)[3%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0.3%] Tündérfény (#25 *84)[3%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[0.8%] Csupasz izom (#28 *10)[0.5%] Méregfelhő (#37 *12)[0.6%] Védelem a tűz ellen (#38 *12)[0.6%] Vakító fény (#43 *7)[0.35%] Tisztító tűz (#44 *13)[0.65%] Óriáserő (#53 *24)[1%] Gyóntatás (#56 *10)[0.5%] Azonnali gyógyítás (#58 *15)[0.75%] Hadiszerencse III (#59 *15)[0.75%] Puha ütés (#60 *18)[0.9%] Tűzeső (#61 *16)[0.8%] Éber vadászkutya (#62 *12)[0.6%] Erőpajzs II (#63 *24)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[2%] Szörnyészlelés (#82 *8)[0.4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[0.7%] Restoráció (#85 *50)[2%] Vasszerevzet (#86 *8)[0.4%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Fürgülés (#92 *22)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *83)[3%] DEM kreálása (#95 *90)[3%] Erőpajzs III. (#127 *30)[1%] Teljes gyógyulás (#133 *50)[2%] Élőholt pozdorja (#134 *40)[1%] Tárgyészlelés (#135 *35)[1%] Energiafolyam (#136 *30)[1%] Fiatalítás (#140 *40)[1%] Életpajzs (#142 *16)[0.8%] Mágikus ütés (#147 *18)[0.9%] Becsületjel (#158 *14)[0.7%] Égető tekintet (#164 *25)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[0.75%] Oltár teremtése (#167 *50)[2%] Feltámadás (#168 *83)[3%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[0.9%] Szopógödör eltörlés (#173 *30)[1%] Szopókőírtás (#174 *10)[0.5%] Tűzvihar (#175 *24)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *83)[3%] Kényszerport (#183 *8)[0.4%] Esszenciavédelem II (#188 *15)[0.75%]Méregfelhő II. (#193 *18)[0.9%] Megfejtés (#199 *28)[1%] Pörhemór köre (#205 *30)[1%] Kisebb kívánság (#208 *300)[4%] Vadászat (#209 *40)[1%] Fényaura (#211 *40)[1%] Menekülés (#212 *12)[0.6%] Aranyeső (#214 *12)[0.6%] Lélektisztulás (#215 *30)[1%] Áldomás III. (#217 *15)[0.75%] Armageddon (#218 *100)[4%] Csapdaészlelés (#222 *12)[0.6%] A mágia megértése (#226 *83)[3%] Energiaspirál (#232 *32)[1%] Solisar Aurája (#240 *20)[1%] Fénypajzs (#241 *18)[0.9%] Meditáció (#250 *83)[3%] Avatár idézése (#253 *300)[4%] Bo'adhun gyógyítás (#272 *83)[3%] Kyorg tudás (#273 *83)[3%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0.25%] Tüskepajzs (#30 *4)[0.2%] Lángcsóva (#31 *5)[0.25%] Hhaar burka (#32 *6)[0.3%] Izomernyesztés (#33 *6)[0.3%] Varázsvédelem (#34 *8)[0.4%] Mágiatörés (#35 *10)[0.5%] Védelem sav ellen (#36 *12)[0.6%] Tompítás (#40 *8)[0.4%] Jégcsóva (#41 *15)[0.75%] Örvénykerítés (#42 *10)[0.5%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0.65%] Gigaököl (#49 *12)[0.6%] Villámcsapás (#50 *18)[0.9%] Elektromos pajzs (#51 *14)[0.7%] Varázslatolvasás (#67 *30)[1%] Mágiafeloldás (#75 *5)[0.25%] Láthatatlanság (#76 *15)[0.75%] Fúzió (#77 *35)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0.35%] Városi teleportáció (#96 *50)[2%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[1%] Tükörpajzs (#101 *26)[1%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[0.9%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázstárgykészítés (#153 *300)[4%] Tűzgolyó (#155 *25)[1%] Varázspáncél (#156 *15)[0.75%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[1%] Hhaar burka II (#162 *10)[0.5%] Dimenzióugrás (#163 *55)[2%] Városi teleport II. (#181 *60)[3%] Symulf rúnája (#182 *12)[0.6%] Varázsszem (#184 *9)[0.45%] Vízlégzés (#185 *15)[0.75%] Háló (#186 *24)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] Tiltott teleport (#198 *100)[4%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0.5%] Jégoszlop (#231 *24)[1%] Minta formázása (#237 *120)[4%] Thargodan illúzió (#242 *50)[2%] Éjfattyak végzete (#260 *100)[4%] Techiulan aurája (#261 *200)[4%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[0%] Auratranszformáció (#65 *10)[1%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[1%] Felejtés (#68 *5)[0%] Agyletapogatás (#70 *20)[2%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[1%] Mentális pajzs (#72 *9)[1%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[2%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[2%] Agykorbács (#97 *18)[2%] Pszí acéltorony (#98 *14)[1%] Tudatkutatás (#99 *20)[2%] Térképelemzés I. (#104 *50)[4%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[4%] Tudatrombolás (#111 *25)[3%] Pszí-gyűjtés (#112 *300)[4%] Pszí-ernyő II. (#113 *12)[1%] Agybénítás (#114 *30)[3%] Pszí-konverzió (#115 *50)[4%] Az elme fölénye (#116 *16)[2%] Szuperpszí fejl. (#117 *400)[4%] Teljes őrület (#118 *50)[4%] Térképelemzés II. (#119 *80)[4%] Nagyobb agypajzs (#120 *23)[2%] Direkt kontaktus I (#121 *35)[4%] Direkt kontaktus II (#122 *45)[4%] Az elme hatalma (#123 *32)[4%] A möszék kiirtása (#189 *8)[1%] Igazlátás (#190 *3)[0%] Ragály (#191 *10)[1%] Gyors pihenés (#194 *0)[0%] Butaság ára beállítás: teológia: +83 vp 2 költség alatt;

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem áldomás méregsemlegesítés Pörhemór köre (98,25) vámpirizáció óriáserő varázsenergia fényaura tűzmágia sorvasztás Feltételes varázslat-használat: 25. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Éjfattyak végzete (#260), Puha ütés (#60) Védekező varázslataid listája: Életpajzs (#142), Védelem a tűz ellen (#38), Fehér glóbusz (#47), Védelem sav ellen (#36), Elektromos pajzs (#51)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Jégoszlop (#231)smaragd sárkány (#326) Tűzgolyó (#155)ősöreg góliát (#313)
Jégoszlop (#231)Ylgoroth (#332) Energiaspirál (#232)drótszőrű mópat (#426)
Jégoszlop (#231)Folrang (#331) Háló (#186)magnetikus praglonc (#200)
Tűzgolyó (#155)lidércóriás (#401) Tűzgolyó (#155)thargodan mágus (#318)
Tűzgolyó (#155)talriai behemót (#312) Jégoszlop (#231)Nateilena úrnő (#404)
Armageddon (#218)Techiulan (#400) Energiaspirál (#232)(ismeretlen) (#381)
Tűzgolyó (#155)(ismeretlen) (#387) Energiaspirál (#232)ezerszemű bestia (#288)
Fürgülés (#92)rd'alv lélektipró (#413) Fürgülés (#92)(ismeretlen) (#387)
Fürgülés (#92)(ismeretlen) (#381) Fürgülés (#92)Techiulan (#400)
Fürgülés (#92)Nateilena úrnő (#404) Fürgülés (#92)nők (#999)
Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278) Varázsvédelem II. (#108)thargodan mágus (#318)
Fürgülés (#92)Folrang (#331) Tompítás (#40)őrült varázsló (#255)
Fürgülés (#92)férfiak (#998)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK; ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat) státusz: OK; tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! 2.) A gothag döglidércek a gonosz megelevenedett teremtményei. Tisztítsd meg a világot legalább tíztől! 3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 angyalok kesztyűje (#609) 1 zafír erőöv (#397) 1*dalebg.kristályvért (#564 1*adamantit kesztyű (#306) 1*lidérckorona (#531) 1 adamantit csizma (#631) 2 kis vaspajzs (#159) 1*tűzúr csizmája (#533) 1*mágusköpeny (#453) 1*mihlanil öv (#604) 1 Morgan sipkája (#466) 1 őselemek köpenye (#560) 1*ryuku nadrág (#691) 1 rubin fejék (#729)


Fegyverek és lövedékek

73*vashegyű nyíl (#176) 1 kampós acélszigony (#455) 1*hosszú íj (#111) 1*sárkánytőr (#626) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 1 bányászcsákány (#434) 4 gránátlövedék (#526) 1 kőkés (#6) 1 kőkalapács (#13) 1 fúvócső (#20) 1 Trákin csákánya (#367) 6 mérg. vasnyíl (#187) 1 moa stuki (#413) 20 kerek kő (#19) 32 nyílvessző (#108) 1 Démonölő (#625) 1*Végítélet (#636) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 őstroll agyaló (#427) 7 sallank nyíl (#129) 58 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bunkósbot (#9)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*Ovgun nyaklánca (#615) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 mászó-karperec (#392) 1*ősmágus fülbevalója (#608 $1*obszidián karkötő ($229) 1*Rughar gyűrűje (#518) 17*angyalok gyűrűje (#529) 2*Luthius karkötője (#527) 1 zafír fülbevaló (#477) 1*óriás fülbevaló (#614) 1 Thargodan amulett (#536) 1*Urgod fétise (#561) 1 viharamulett (#611) 1 nap szimbólum (#141) 2 a vortex amulettje (#607) 1 bronz nyakörv (#761)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

3 aranytű (#272) 21+deus ex machina (#1) 2 Harcosok Könyve (#719) 10+pukkanó tűcsapda (#336) 6 gyógykenőcs (#313) 1 aranytermő ládikó (#504) 15 szent jogar (#150) 4 sötét tekercs (#535) 1 bunthar zsák (#734) 1 árnyékkulcs (#566) 13 áldott kő (#642) 1 moa töltő (#525) 1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34) 3 norgat kulcs (#471) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 2 kholden kulcs (#470) 1 furulya (#233) 7 tl'urlang fiola (#788) 3 kristályfolyadék (#449) 1 tl'urlang erőkő (#825) 1 Ezüstmágus kürt (#697) 2 pszi kő (#248) 2 manakristály (#500) 1 Morgan szilánkja (#508) 49 kaja (#2) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Tudás Könyve (#567) 1 törpe őskő (#633)


Löttyök és porok, tartóstul

4 toxyl üvegcse (#592) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 6 vizestömlő (#3) [ üres ] (Kapacitás: 120, fér még: 120) 11 zöld üveg (#82) [ bennük 78 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 220, fér még: 142) 10 uzbány csőr (#169) [ bennük 35 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 120, fér még: 85) 1 dentor szüttyő (#590) [ benne 5 csepp kátrány (#580) ] (Kapacitás: 10, fér még: 5) 48 fűszertartó (#210) [ bennük 3 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 240, fér még: 237) 4 szent kehely (#257) [ bennük 32 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 40, fér még: 8) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 121 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 19) 2 Fekete Kehely (#283) [ üres ] (Kapacitás: 10, fér még: 10)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 rd'alv származék (#790) 3 borkonyó bibe (#312) 3 tükör (#43) 6 varányszem (#30) 7 csalánvirág (#582) 132 vasérc (#152) 1 cru formázó minta (#300) 26 kaktuszbogyó (#429) 20 rókafarok (#124) 8 kőszem (#304) 17 ezüstdarab (#326) 32 sárkányfog (#617) 74 drótszőr (#37) 9 arx formázó minta (#298) 4 galachmit (#310) 23 púderkő (#119) 107 gyöngymangó (#135) 1 szárnyas hernyó (#69) 58 quwarg tojás (#360) 4 kazmár gyökér (#205) 9 manifeszt.nyúlvány (#214) 28 fokhagyma (#403) 8 xirnox szív (#213) 3 álompor (#396) 1 Éjvadász bundája (#850) 2 din formázó minta (#301) 3 moa rubin (#379) 4 adamantit (#627) 1 fpi formázó minta (#419) 8+főnixtoll (#563) 1 dentor bőr (#551) 13 lótuszvirág (#447) 42 Thargodan esszencia (#328 2 eknozol (#540) 1 vg'axtol származék (#793) 4 mithril (#352) 3 vörös zyel (#606) 2 purifikátor háj (#269) 23 jégkristály (#593) 65 pirkit (#153) 21 sallank karom (#128) 1 bunthar bőr (#733) 2 era formázó minta (#418) 4 hro formázó minta (#601) 3 karbin plazma (#199) 3 gh'raiton származék (#789 6 kr'uagon származék (#791) 17 ramit kő (#226) 165 madártoll (#112) 1*örökkéval. rubinja (#900) 4 mákrózsa virág (#56) 2 ml'othag származék (#792) 1 bahrot bőr (#938) Összsúly: 224.78 kg megterheltség: 112 %