TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2002. nov. 18. 14h:47'
EZ A 463. JÁTÉKHETED, 460. FORDULÓD
464. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 471
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
be 107 | bemész a 107. titkos labirintusba
|
Titkos lejárat keresésébe kezdesz. Módszeresen félrehajtod a talajt borító sűrű aljnövényzetet, de semmit sem találsz. Már
éppen feladnád, amikor hangos recsegéssel, ropogással elveszted az egyensúlyod, és zuhansz pár métert. Háttal egy
kőlépcsőre zuhantál. A lefelé vezető fokokat sűrűn fedi valamilyen kúszónövény. Odabent sötét van. Kántálni kezdesz.
Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-84
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Óvatosan indulsz el lefelé,
minden lépésedre külön ügyelve. Pár perc múlva egy hosszú folyosó bukkan fel előtted. A falakat zöld moha fedi. [5 pontot
használtál fel, van még 636.]
Átvágsz egy nagyobb termen. Az orrod hegyéig alig látsz a kísérteties sötétségben. [2. PONT.] Sorvadsz (-3 életerő).
Rövid séta után egy hatalmas csarnokba érkezel. Ameddig ellátsz a gyér fényben, teljesen üres. Sötétségbe vesző magas
oszlopok tartják a mennyezetet. [8. PONT.] Sorvadsz (-4 életerő).
Töretlenül haladsz előre a sziklába vájt folyosón, míg egy T elágazásba nem érkezel. [7. PONT.] A következő lépésednél egy
kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el. A sorvasztó varázslat
kifejti hatását (-4 életerő).
Egy T elágazás tűnik fel előtted. Keletre az utat egy falra rögzített koporsó zárja le. Tölgyfából készülhetett, melyet
alaposan megkoptatott az idő vasfoga. [6. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bo'adhun lidérc.
Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz
(+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy tűzgolyó varázslatot dobsz
ellenfeledre. 330 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered.
Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod
a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre
ugrasz. Végítélettel többször eltalálod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 551 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+111 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 254 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva
varázslat. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. A támadásnak - hála
az égnek - semmi eredménye sem volt. A bo'adhun lidérc rávág a derekadra. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.)
Felfénylik az esszenciavédelem! Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a bo'adhun lidérc bal
oldalát. (7 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a
bo'adhun lidérc testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a
fényaurától. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns
kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1
támadástól 70 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad
darabokra (-73 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul
többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
14917 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő).
Átsétálsz a régi idők tanácstermébe. A középen álló hosszú asztalt leszámítva csupán néhány használhatatlan fatárgyat
találsz. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy ro'galhal gyóntató van előtted! Fegyvere egy
bunkósbot. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Potenciális célpontod
gyorsan felrak egy életpajzs mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 307
életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg
irányodba ellenfeled. 90 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül
6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal gyóntató testét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny
kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást.
Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a ro'galhal gyóntató vicsorgó
ábrázatát. (7 támadással 564 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a ro'galhal
gyóntató bal oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A
ro'galhal gyóntató újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 242 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.)
Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszúrkálod a ro'galhal gyóntató testét. (5 támadással 407 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+82 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a ro'galhal gyóntató fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal gyóntató pusztító erejű támadást indít,
félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A másik elterül,
rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
12103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 kholden kulcs.
Felpakolsz.
(Felt. gyógyítás:) Létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-49 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-3 életerő).
[30 pontot használtál fel, van még 606.]
Egy T elágazás tűnik fel előtted. Keletre az utat egy falra rögzített koporsó zárja le. Tölgyfából készülhetett, melyet
alaposan megkoptatott az idő vasfoga. [6. PONT.] Sorvadsz (-4 életerő).
Töretlenül haladsz előre a sziklába vájt folyosón, míg egy T elágazásba nem érkezel. [7. PONT.] Működik a gonosz
varázslat, lassan sorvadsz (-4 életerő).
Rövid séta után egy hatalmas csarnokba érkezel. Ameddig ellátsz a gyér fényben, teljesen üres. Sötétségbe vesző magas
oszlopok tartják a mennyezetet. [8. PONT.] Sorvadsz (-3 életerő).
Átvágsz egy nagyobb termen. Az orrod hegyéig alig látsz a kísérteties sötétségben. [2. PONT.] Működik a gonosz varázslat,
lassan sorvadsz (-4 életerő).
Egy hosszú folyosón haladsz előre. A falakat éles sziklafelület alkotja. [3. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást
hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el. Tested lassan sorvadozik (-4
életerő).
Egy útkereszteződésbe érkeztél. Mivel a nyugatra vezető járatot néhány lépés után egy jókora kőfal zárja le, csak a maradék
irányok közül választhatsz. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bo'adhun lidérc van előtted! Éhes
szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2
életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a
másikat. 322 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás
varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6
vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bo'adhun lidérc testét. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással,
felemelve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel többször eltalálod a bo'adhun lidérc bal oldalát. (7 támadással 565
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 263
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Egy jégcsóva varázslatot dob
rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt.
Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem!
Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel jól megszúrkálod a bo'adhun lidérc testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+114 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a bo'adhun lidérc jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy
jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A
bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem! A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-56 életerő). A bo'adhun lidérc összecsuklik, majd
megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
14917 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sorvasztó
varázslat kifejti hatását (-3 életerő).
Egy kisebb terem bontakozik ki előtted. Falait többszínűre festették. [11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb
lopódzol. Egy ro'galhal gyóntató! Fegyvere egy bunkósbot. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata
nem lesz könnyű: célpontod életpajzs varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 319
életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia).
Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot,
majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány
lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal gyóntató fejét. (6 támadással 233 életpontot sebezve.)
A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz.
Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal gyóntató testét. (7 támadással 569 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+114 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a ro'galhal gyóntató jobb lábát. (5 támadással 249 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. A ro'galhal gyóntató nem hagy pihenőt: lesújt a karodra
és a mellkasodra. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) Ellenfeled regenerálódik!
Végítélettel megdöfködöd a ro'galhal gyóntató jobb vállát. (4 támadással 331 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67
életerő). Sárkánytőrrel megbököd a ro'galhal gyóntató fejét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10
életerő). Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A ro'galhal gyóntató nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a
mellkasodra. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.) A ro'galhal gyóntató szemében félelem
villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
12103 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva
van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kholden kulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs
összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed begyógyult. [-49 varázspont.]
Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sorvadsz (-3 életerő).
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 566.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be
van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 zárnyitás). Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Azonban bárhogy is erőlködsz, nem
jársz sikerrel. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 11. pontnál vagy.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan
próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz a térképen is
jelölt terembe. Középen egy pár méter magas emelvény áll, melynek tetejét egy drágakövekkel sűrűn díszített trón foglalja
el. Egy lépcsőn lehet megközelíteni, melyet vörös bársonyszőnyeggel fedtek le. [5. PONT.] Egy Harmarghalt pillantasz meg.
(ld. enc.) Fegyvere egy bunkósbot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. A szilánk működik
(+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat életpajzs varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 330
életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 63
életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl.
Lövedékeiddel perforálod a Harmarghal testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet!
Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel jól megszúrkálod
a Harmarghal nyakát. (7 támadással 554 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod
a Harmarghal jobb oldalát. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. A
Harmarghal kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 225 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul.
(+0 gonoszság.) Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem
volt. Ellenfeled regenerálódik! Végítélettel többször eltalálod a Harmarghal ébenfekete karját. (7 támadással 553
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+111 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a Harmarghal testét. (4
támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Nem sikerült a Harmarghal
ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+0 gonoszság.)
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Véres nyál csordul ki a
Harmarghal száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
14228 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 1 ünnepi övsálat (ld. enc.). Átgázolva Harmarghal hulláján a terem
közepén álló trónhoz sétálsz, és megpróbálod megérinteni. Áramütéshez hasonlatos érzés cikáz át testeden, úgyhogy inkább
tisztes távolságban ácsorogva kezdesz töprengésbe. Ha igazat mondott a sámánúr, kiderül, hogy nem vagy bo'adhun és itt
leled halálod. Kivéve ha nem te ülsz a trónba. Vigyorogva emeled tekinteted a földön heverő holttestre. Felemeled
Harmarghalt és elhelyezed a székben, mire az felizzik, de egyéb dolog nem történik. Ha minden igaz, megtörtént az
azonosítás. Az egyik sarokban találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a
birtokodban levő amul kulcs nyitja a ládát. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Megnézed, hogy mi a zsákmány: 180
arany, 3 deus ex machina és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Minden sebed
begyógyult. [-49 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Sorvadsz (-3 életerő).
[17 pontot használtál fel, van még 549.]
vv 109 112 25 | elmormolod a 109. varázslatot a 112. varázslatot a 25. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 547.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben
megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-18 életpont.] A sok gyakorlás növelte
tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően
fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 532.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-84 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 532.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy
edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.
HARMARGHAL (525. SZÖRNY)
Harmarghal szinte rabszolgasorból emelkedett a bo'adhun törzsfői rangra, miután négy évtizedig szolgált Tissian sámánúr
személyes tanácsadójaként. Három dolog volt, ami idáig juttatta: kiemelkedő harci képességei mellett meglepő
tárgyalókészsége és a fejéből kipattanó eredeti ötletek voltak ezek, melyek többször sikerre vezették az Esthar császárság
ellen vonuló barbár seregeket. Az előkerült pergamentekercsek arról tanúskodnak, hogy Harmarghal a Népek Csatájában
sok fajtársával egyetemben életét vesztette, viszont nyughatatlan kísértettestét még ezután is többször látták a harcmezőn
feltűnni. Ha nincs rajtad Symulf rúnája, a Harmarghalt csak FT paranccsal fogod megtámadni.
ÜNNEPI ÖVSÁL (874. TÁRGY)
A bo'adhun sámánurak szentként tisztelt selyem ruhadarabját, az ünnepi övsálat tartod a kezedben. A ro'galhalok nevével
ellentétben nem csupán jelentős alkalmakkor viselték ezt az övet, hanem minden esetben, ha több ember előtt kellett
megjelenniük. Különös hatalmat tulajdonítottak neki, pedig az egyszerű ruhadarab semmilyen mágikus tulajdonsággal nem
bír. Mégis, ha a nap fénye éri felületét, a szivárvány minden színében tündökölni kezd.
TÜSKÉS TOTEMBLARG (482. SZÖRNY)
A tüskés totemblarg egy bogár. Hátát védő fekete kitinpálcéján különös kinövések vannak, melyek leginkább a harci
gromakok apró tüskéire emlékeztetnek. Számtalan apró, vékony lábain közlekedik, melyek teste két oldalán sorakoznak,
végeik pedig kampóként hajlanak vissza, így a legmeredekebb felületet is képesek vele megmászni. Erre persze ritkán
kényszerülnek, hiszen a régen még bo'adhunok lakta síkságok peremvidékein élnek, csak ritkán merészkednek a környező
dombságokba. Csak egy dolog van, ami megakadályozza, hogy eltaposd: könnyen előfordulhat, hogy ő tapos el téged.
KITINTÜSKE (879. TÁRGY)
Ez a hegyes végű szörnykomponens a tüskés totemblargok hátát fedő kitinlemez egy darabja. A furcsa kinövéseiről híres
állat tüskéje kemény ugyan, de hő és nedvesség hatására olvadásnak indul.
TLEIKAN HÁZŐRZŐ (507. SZÖRNY)
Képzelj el egy négy vékony lábon álló hatalmas fejet, melyből mindenfelé hosszú, vaskos csápok tekergőznek. Ezután
képzelj a szörny szájába rengeteg apró fogat, melyeket a tleikan házőrző pofájából csorgó sárgás nyál borít be. Ezek a
vicsorgó szörnyek régen szinte minden tleikan udvarházban megtalálhatóak voltak, hiszen nevükhöz híven remekül ellátták
feladatukat, a lakók védelmét. Szinte bármilyen ellenséggel (méretre és fajra való tekintet nélkül) bátran szembeszállnak,
ezért még a bo'adhun barbárok legbátrabbjai is messzire elkerülték az ősi faj épületeit.
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY)
A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint,
akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt
semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel
természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából
táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen
elbújni úgysem tudsz.
VARKAUDAR REMETE (465. SZÖRNY)
Senki sem tudja, hogy a varkaudar remeteként elnevezett szörnyek valójában a varkaudarok népes családjához tartoznak-e,
mindenesetre a külső jegyek sok hasonlatosságot mutatnak: ragyás fejük tetején vékony, hegyes fülek és rövid, hajlott
agyarak meredeznek, bőrük ráncos és egyszínű sötét, alatta vaskos izomkötegek húzodnak. Nem igazán szeretik a
fegyvereket, inkább karjaik erejében bíznak. Állandóan vándorolnak, sokszor céltalanul, de legtöbbször a letűnt bo'adhun
birodalom erdőiben akadhatsz össze velük. A varkaudar remeték edzett testén ütőfegyverrel a legnehezebb sebet ejteni.
KETTÉROPPANTÓ (471. SZÖRNY)
Ha a bo'adhun erdőket járod, és egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy előtted a fák recsegve-ropogva széthajlanak, hogy
utat engedjenek egy nagytestű lénynek, előfordulhat, hogy egy kettéroppantó közeledik. Aztán amikor felismered, hogy
ennek a barnabőrű óriásnak te a combja közepéig sem érsz, elgondolkozhatsz az esélyeiden. Vicsorgó pofájából
eszméletlen bűz árad, mely már magában is olyan gyomorfelkavaró, hogy ha nem vagy elég edzett, gondolkozás nélkül
futásnak eredsz az ellenkező irányba.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia első számú avatárja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 460. fordulód.
erő : | 72(75) |
iq : | 68(71) |
ügyesség : | 69(72) |
egészség : | 68(73) |
szerencse: | 80(83) |
tudatpont: | 42/ 23 |
| |
|
szint : | 50 |
támadás : | 66 |
védekezés: | 100 |
életpont : | 993/1016 |
varázspt : | 2788/ 25 |
pszi pont: | 384/ 78 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 16028 arany |
halhatatlanság: | 11% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 31/ 47 év |
tul.pont: | 2 |
kép.pont: | 93 |
EFejl: | 34 TU |
| |
|
Eddig összesen 5168 szörnyet (24 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 232410 TP-t kaptál.
Jelenleg 22540889 TP-d van. A következő szinthez még 2459111 TP szükséges. Trófeáid: Techiulan, triklem drakolder,
Nateilena úrnő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9
ősquwarg. A 454. fordulódban 17283 arany került a bankszámládra. 17801 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << Démonölő (200%) << Végítélet (100%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); bumeráng (17-19.); bumeráng
(20-24.); vashegyű nyíl (25-48.); mérg. vasnyíl (49-997.); mihlanil nyíl (998.); vashegyű
nyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 10/12 (-) | | ökölvívás: | 1/69 (-) | | szúrófegyverek: | 49/93 (+0.10) | | vágófegyverek: | 22/94 (+0.10) | |
ütőfegyverek: | 23/26 (-) | | lőfegyverek: | 39/90 (+0.07) | | dobófegyverek: | 24/02 (-) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 47/61 (-) | | nyomkövetés: | (02) 137/29 (+0.50) | | mászás: | (03) 18/09 (+0.37) | | csapdakészítés: | (04) 27/86 (+0.06) | |
csapdaészlelés: | (05) 18/34 (+0.12) | | gyógyítás: | (06) 27/99 (+0.02) | | titkosírás: | (07) 7/80 (-) | | felderítés: | (08) 24/79 (-) | |
szörnyidomítás: | (09) 12/93 (-) | | teológia: | (10) 142/17 (+1.83) | | taumaturgia: | (11) 125/27 (+0.37) | | szerencsejáték: | (12) 5/32 (-) | |
versengés: | (13) 1/43 (-) | | zene: | (14) 11/43 (-) | | szörnyismeret: | (15) 26/71 (-) | | pszi: | (16) 42/02 (+0.99) | |
zárnyitás: | (17) 11/28 (+0.30) | | vadászat: | (18) 6/02 (-) | | vitalitás: | (19) 1/86 (-) | | bányászat: | (20) 39/86 (-) | |
úszás: | (21) 10/81 (-) | |
Fejlesztési pont: 48.
*** Feltételes parancsaid:
A DEM 0 mező távolságra repítsen
totem: 89% 133 (Teljes gyógyulás)
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
mászol max. 260 pontért
elfogod a 149. szörnyet (szőrös bozsó) a 217. csapdával (hurokcsapda)
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 623. tárgyat (tűzbimbó) (max. 10 db-ot)
készítesz 597. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat (ügyesség) TF-eled
Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098),
szintszívó lények (#9097), *halálmadár (#351), *Folrang (#331), *Techiulan (#400),
*ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), élőholt ősmágus (#179),
(kalandozó) (#5451), rothadó lián (#427), vg'axtol torzító (#416), sötét ölész (#314),
ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8)[0.4%] Éber kakukk (#3 *6)[0.3%] Auralátás (#4 *8)[0.4%]
Gyógymógy (#5 *6)[0.3%] Áldomás (#6 *5)[0.25%] Alkímia (#7 *7)[0.35%]
Erőpajzs I. (#12 *6)[0.3%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[0.5%] Vak őrület (#18 *3)[0.15%]
Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0.15%] Unkreáció (#22 *83)[3%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0.3%]
Tündérfény (#25 *84)[3%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[0.8%] Csupasz izom (#28 *10)[0.5%]
Méregfelhő (#37 *12)[0.6%] Védelem a tűz ellen (#38 *12)[0.6%] Vakító fény (#43 *7)[0.35%]
Tisztító tűz (#44 *13)[0.65%] Óriáserő (#53 *24)[1%] Gyóntatás (#56 *10)[0.5%]
Azonnali gyógyítás (#58 *15)[0.75%] Hadiszerencse III (#59 *15)[0.75%] Puha ütés (#60 *18)[0.9%]
Tűzeső (#61 *16)[0.8%] Éber vadászkutya (#62 *12)[0.6%] Erőpajzs II (#63 *24)[1%]
Oltár eltörlése (#79 *60)[2%] Szörnyészlelés (#82 *8)[0.4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[0.7%]
Restoráció (#85 *50)[2%] Vasszerevzet (#86 *8)[0.4%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%]
Fürgülés (#92 *22)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *83)[3%] DEM kreálása (#95 *90)[3%]
Erőpajzs III. (#127 *30)[1%] Teljes gyógyulás (#133 *50)[2%] Élőholt pozdorja (#134 *40)[1%]
Tárgyészlelés (#135 *35)[1%] Energiafolyam (#136 *30)[1%] Fiatalítás (#140 *40)[1%]
Életpajzs (#142 *16)[0.8%] Mágikus ütés (#147 *18)[0.9%] Becsületjel (#158 *14)[0.7%]
Égető tekintet (#164 *25)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[0.75%] Oltár teremtése (#167 *50)[2%]
Feltámadás (#168 *83)[3%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[0.9%] Szopógödör eltörlés (#173 *30)[1%]
Szopókőírtás (#174 *10)[0.5%] Tűzvihar (#175 *24)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *83)[3%]
Kényszerport (#183 *8)[0.4%] Esszenciavédelem II (#188 *15)[0.75%]Méregfelhő II. (#193 *18)[0.9%]
Megfejtés (#199 *28)[1%] Pörhemór köre (#205 *30)[1%] Kisebb kívánság (#208 *300)[4%]
Vadászat (#209 *40)[1%] Fényaura (#211 *40)[1%] Menekülés (#212 *12)[0.6%]
Aranyeső (#214 *12)[0.6%] Lélektisztulás (#215 *30)[1%] Áldomás III. (#217 *15)[0.75%]
Armageddon (#218 *100)[4%] Csapdaészlelés (#222 *12)[0.6%] A mágia megértése (#226 *83)[3%]
Energiaspirál (#232 *32)[1%] Solisar Aurája (#240 *20)[1%] Fénypajzs (#241 *18)[0.9%]
Meditáció (#250 *83)[3%] Avatár idézése (#253 *300)[4%] Bo'adhun gyógyítás (#272 *83)[3%]
Kyorg tudás (#273 *83)[3%]
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)[0.25%] Tüskepajzs (#30 *4)[0.2%] Lángcsóva (#31 *5)[0.25%]
Hhaar burka (#32 *6)[0.3%] Izomernyesztés (#33 *6)[0.3%] Varázsvédelem (#34 *8)[0.4%]
Mágiatörés (#35 *10)[0.5%] Védelem sav ellen (#36 *12)[0.6%] Tompítás (#40 *8)[0.4%]
Jégcsóva (#41 *15)[0.75%] Örvénykerítés (#42 *10)[0.5%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0.65%]
Gigaököl (#49 *12)[0.6%] Villámcsapás (#50 *18)[0.9%] Elektromos pajzs (#51 *14)[0.7%]
Varázslatolvasás (#67 *30)[1%] Mágiafeloldás (#75 *5)[0.25%] Láthatatlanság (#76 *15)[0.75%]
Fúzió (#77 *35)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0.35%] Városi teleportáció (#96 *50)[2%]
Varázsitalfőzés (#100 *30)[1%] Tükörpajzs (#101 *26)[1%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[0.9%]
Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázstárgykészítés (#153 *300)[4%] Tűzgolyó (#155 *25)[1%]
Varázspáncél (#156 *15)[0.75%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%]
Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[1%] Hhaar burka II (#162 *10)[0.5%]
Dimenzióugrás (#163 *55)[2%] Városi teleport II. (#181 *60)[3%] Symulf rúnája (#182 *12)[0.6%]
Varázsszem (#184 *9)[0.45%] Vízlégzés (#185 *15)[0.75%] Háló (#186 *24)[1%]
Állatvédelem (#192 *25)[1%] Tiltott teleport (#198 *100)[4%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0.5%]
Jégoszlop (#231 *24)[1%] Minta formázása (#237 *120)[4%] Thargodan illúzió (#242 *50)[2%]
Éjfattyak végzete (#260 *100)[4%] Techiulan aurája (#261 *200)[4%]
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)[0%] Auratranszformáció (#65 *10)[1%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[1%]
Felejtés (#68 *5)[0%] Agyletapogatás (#70 *20)[2%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[1%]
Mentális pajzs (#72 *9)[1%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[2%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[2%]
Agykorbács (#97 *18)[2%] Pszí acéltorony (#98 *14)[1%] Tudatkutatás (#99 *20)[2%]
Térképelemzés I. (#104 *50)[4%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[4%] Tudatrombolás (#111 *25)[2%]
Pszí-gyűjtés (#112 *300)[4%] Pszí-ernyő II. (#113 *12)[1%] Agybénítás (#114 *30)[3%]
Pszí-konverzió (#115 *50)[4%] Az elme fölénye (#116 *16)[1%] Szuperpszí fejl. (#117 *400)[4%]
Teljes őrület (#118 *50)[4%] Térképelemzés II. (#119 *80)[4%] Nagyobb agypajzs (#120 *23)[2%]
Direkt kontaktus I (#121 *35)[3%] Direkt kontaktus II (#122 *45)[4%] Az elme hatalma (#123 *32)[3%]
A möszék kiirtása (#189 *8)[0%] Igazlátás (#190 *3)[0%] Ragály (#191 *10)[1%]
Gyors pihenés (#194 *0)[0%]
Butaság ára beállítás: teológia: +83 vp 2 költség alatt;
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem áldomás méregsemlegesítés
Pörhemór köre (98,25) vámpirizáció sorvasztás
óriáserő varázsenergia fényaura
tűzmágia feltámadás
Feltételes varázslat-használat: 25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslataid listája:
Éjfattyak végzete (#260), Energiafolyam (#136), Tűzgolyó (#155)
Védekező varázslataid listája:
Életpajzs (#142), Védelem a tűz ellen (#38), Fehér glóbusz (#47),
Védelem sav ellen (#36), Elektromos pajzs (#51)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Jégoszlop (#231) | smaragd sárkány (#326) | | Tűzgolyó (#155) | ősöreg góliát (#313) |
Jégoszlop (#231) | Ylgoroth (#332) | | Energiaspirál (#232) | drótszőrű mópat (#426) |
Jégoszlop (#231) | Folrang (#331) | | Háló (#186) | magnetikus praglonc (#200) |
Tűzgolyó (#155) | lidércóriás (#401) | | Tűzgolyó (#155) | thargodan mágus (#318) |
Tűzgolyó (#155) | talriai behemót (#312) | | Jégoszlop (#231) | Nateilena úrnő (#404) |
Armageddon (#218) | Techiulan (#400) | | Energiaspirál (#232) | (ismeretlen) (#381) |
Tűzgolyó (#155) | (ismeretlen) (#387) | | Energiaspirál (#232) | ezerszemű bestia (#288) |
Fürgülés (#92) | rd'alv lélektipró (#413) | | Fürgülés (#92) | (ismeretlen) (#387) |
Fürgülés (#92) | (ismeretlen) (#381) | | Fürgülés (#92) | Techiulan (#400) |
Fürgülés (#92) | Nateilena úrnő (#404) | | Fürgülés (#92) | nők (#999) |
Elektromos pajzs (#51) | viharóriás (#278) | | Varázsvédelem II. (#108) | thargodan mágus (#318) |
Fürgülés (#92) | Folrang (#331) | | Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) |
Fürgülés (#92) | férfiak (#998) | |
|
Elfogott szörnyeid
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; trikornis (#104) (hátas: 10
lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher)
státusz: OK; ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat) státusz: OK; tüskés harci gromak
(#156) (tejet ad) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni
oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! 2.) A gothag döglidércek a gonosz megelevenedett
teremtményei. Tisztítsd meg a világot legalább tíztől! 3.) Fejlesztési pontjaidat
használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 angyalok kesztyűje (#609) 1 zafír erőöv (#397) 1*dalebg.kristályvért (#564
1*adamantit kesztyű (#306) 1*lidérckorona (#531) 1 adamantit csizma (#631)
2 kis vaspajzs (#159) 1*tűzúr csizmája (#533) 1*mágusköpeny (#453)
1*mihlanil öv (#604) 1 Morgan sipkája (#466) 1 őselemek köpenye (#560)
1*ryuku nadrág (#691) 1 rubin fejék (#729) 1 ünnepi övsál (#874)
Fegyverek és lövedékek
72*vashegyű nyíl (#176) 1 kampós acélszigony (#455) 1*hosszú íj (#111)
1*sárkánytőr (#626) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 1 bányászcsákány (#434)
4 gránátlövedék (#526) 1 kőkés (#6) 1 kőkalapács (#13)
1 fúvócső (#20) 1 Trákin csákánya (#367) 6 mérg. vasnyíl (#187)
1 moa stuki (#413) 20 kerek kő (#19) 31 nyílvessző (#108)
1 Démonölő (#625) 1*Végítélet (#636) 1 Pusztítás Botja (#316)
1 őstroll agyaló (#427) 7 sallank nyíl (#129) 60 bronzhegyű nyíl (#94)
4 bunkósbot (#9)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*Ovgun nyaklánca (#615) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 mászó-karperec (#392)
1*ősmágus fülbevalója (#608 $1*obszidián karkötő ($229) 1*Rughar gyűrűje (#518)
18*angyalok gyűrűje (#529) 2*Luthius karkötője (#527) 1 zafír fülbevaló (#477)
1*óriás fülbevaló (#614) 1 Thargodan amulett (#536) 1*Urgod fétise (#561)
1 viharamulett (#611) 1 nap szimbólum (#141) 2 a vortex amulettje (#607)
1 bronz nyakörv (#761)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 aranytű (#272) 24+deus ex machina (#1) 2 Harcosok Könyve (#719)
10+pukkanó tűcsapda (#336) 6 gyógykenőcs (#313) 1 aranytermő ládikó (#504)
14 szent jogar (#150) 4 sötét tekercs (#535) 1 bunthar zsák (#734)
1 árnyékkulcs (#566) 12 áldott kő (#642) 1 moa töltő (#525)
1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34) 3 norgat kulcs (#471)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 2 kholden kulcs (#470)
1 furulya (#233) 7 tl'urlang fiola (#788) 3 kristályfolyadék (#449)
1 tl'urlang erőkő (#825) 1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 tudás gyöngye (#522)
2 pszi kő (#248) 1 manakristály (#500) 1 Morgan szilánkja (#508)
43 kaja (#2) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Tudás Könyve (#567)
1 törpe őskő (#633) 4 varázskő (#305)
Löttyök és porok, tartóstul
4 toxyl üvegcse (#592) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40)
6 vizestömlő (#3) [ bennük 115 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 120, fér még: 5)
11 zöld üveg (#82) [ bennük 78 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 220, fér még: 142)
10 uzbány csőr (#169) [ bennük 35 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 120, fér még: 85)
1 dentor szüttyő (#590) [ benne 5 csepp kátrány (#580) ] (Kapacitás: 10, fér még: 5)
48 fűszertartó (#210) [ bennük 4 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 240, fér még: 236)
4 szent kehely (#257) [ bennük 32 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 40, fér még: 8)
7 sullár hólyag (#168) [ bennük 121 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 19)
2 Fekete Kehely (#283) [ üres ] (Kapacitás: 10, fér még: 10)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 rd'alv származék (#790) 28 borkonyó bibe (#312) 2 tükör (#43)
6 varányszem (#30) 131 vasérc (#152) 1 cru formázó minta (#300)
25 kaktuszbogyó (#429) 19 rókafarok (#124) 9 kőszem (#304)
17 ezüstdarab (#326) 32 sárkányfog (#617) 74 drótszőr (#37)
9 arx formázó minta (#298) 3 galachmit (#310) 23 púderkő (#119)
107 gyöngymangó (#135) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 rakolits por (#669)
57 quwarg tojás (#360) 4 kazmár gyökér (#205) 9 manifeszt.nyúlvány (#214)
28 fokhagyma (#403) 8 xirnox szív (#213) 3 álompor (#396)
1 Éjvadász bundája (#850) 2 din formázó minta (#301) 3 moa rubin (#379)
4 adamantit (#627) 1 fpi formázó minta (#419) 8+főnixtoll (#563)
1 dentor bőr (#551) 14 lótuszvirág (#447) 42 Thargodan esszencia (#328
2 eknozol (#540) 1 vg'axtol származék (#793) 4 mithril (#352)
3 vörös zyel (#606) 1 purifikátor háj (#269) 23 jégkristály (#593)
46 pirkit (#153) 20 sallank karom (#128) 1 bunthar bőr (#733)
2 era formázó minta (#418) 4 hro formázó minta (#601) 3 karbin plazma (#199)
3 gh'raiton származék (#789 6 kr'uagon származék (#791) 17 ramit kő (#226)
167 madártoll (#112) 1*örökkéval. rubinja (#900) 4 mákrózsa virág (#56)
2 ml'othag származék (#792) 1 bahrot bőr (#938) 2 kitintüske (#879)
3 kvazár (#244)
Összsúly: 233.52 kg megterheltség: 116 %