TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2003. jan. 9. 14h:54'
EZ A 471. JÁTÉKHETED, 470. FORDULÓD
472. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2347

WHITE NOR WACAK KALANDJAI



be 109 bemész a 109. titkos labirintusba
Eszedbe jutnak a sámánúr szavai, és követed utasításait: a fényes napkorongba nézel, hármat pislogsz, majd pördülsz egyet a tengelyed körül. Lenyűgöző palota terem előtted, fénylik az egész, mintha csak egy jelenés volna. Amint szemed hozzászokik a szokatlan látványhoz, a tárva-nyitva álló hatalmas mithrilkapuhoz sietsz. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-84 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ámulkodva indulsz el befelé. Egy hatalmas előcsarnokba érkezel, melynek padlózatát színes márvány kövek alkotják. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

v 21 60 elmormolod a 21. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 60 kaja. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 327.]

tv 232 155 266 támadó/véd. varázslat a 232. varázslatot a 155. varázslatot a 266. varázslatot
232. varázslat listáról törölve. 155. varázslat listáról törölve. Támadó varázslatok listájára került: Bo'adhun csapás. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

tv 232 155 támadó/véd. varázslat a 232. varázslatot a 155. varázslatot
Támadó varázslatok listájára került: energiaspirál. Támadó varázslatok listájára került: tűzgolyó. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

ek 7 17 11 t. energia kisütése: 7 17 11
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+11 zárnyitás.) (-11 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 327.]

hu 471 470 566 hulladék: 471 470 566
Hulladék, ezért nem gyűjtesz norgat kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kholden kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz árnyékkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

hu 565 472 hulladék: 565 472
Hulladék, ezért nem gyűjtesz amul kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz dizen kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 327.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: árnyékkulcs (60 ap), norgat kulcs (kudarc), kholden kulcs (40 ap), összesen 100 arany, 6 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 322.]

lm 4 22 9 mozogsz 4 22 9
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Rövid séta után egy kereszteződésbe érkezel. [2. PONT.] A folyosó derékszögben elkanyarodik. Az utadat irányító vörös szőnyeg végéhez értél. [3. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Óriási méretekkel rendelkező szobába jutsz. A szoba közepén jókora medence áll, mely most üresnek tűnik. [4. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy káoszpók van előtted! (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy életpajzs varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod védelem sav ellen varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy Bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról háló varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a káoszpók testét. (6 támadással 254 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a káoszpók testét. (7 támadással 620 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a káoszpók fejét. (5 támadással 300 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Ellenfeled 25 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a káoszpók csáprágójával. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod a káoszpók bal vállát. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a káoszpók fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled 18 pontot sebződik a fényaurától. Több marást ejt rajtad a káoszpók csáprágójával. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13481 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Az egyik sarokban találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 ősi esszencia (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Összefutsz Win &2-vel. Egy zafír erőövet, egy arany papi karkötőt, egy tűzúr csizmáját, egy őselemek köpenyét, egy zafír fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy Tharr Keresztjét, egy adamantit kesztyűt, egy bo'adhun gyűrűt, egy a háború gyűrűjét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Luthius karkötőjét, egy lidérckoronát és egy ryuku nadrágot, egy örökkéval.gyémántját visel. Ruházatát egy Folrang trófea, egy Ylgoroth trófea és egy királyi palotaőr trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

A folyosó derékszögben elkanyarodik. Az utadat irányító vörös szőnyeg végéhez értél. [3. PONT.] Rövid séta után egy kereszteződésbe érkezel. [2. PONT.] Elszántan haladsz előre. A falakon mindenütt tövig leégett fáklyákat fedezel fel. [5. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Pár lépést kell csupán tenned, hogy megpillantsd a térképen is kiszúrt lépcsőfeljárót. Felosonsz rajta. Egy kisebb szobába jutsz a fenti emeleten. [22. PONT -> 2. SZINT 1. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy nagyobb csarnok bontakozik ki szemeid előtt. Vívóterem lehetett, ahol a régmúltban sámánúr testőrei gyakorlatoztak. Elmosolyodsz a falra szerelt hatalmas céltábla láttán. [2. SZINT 9. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy albinó féreg! (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó féreg testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel többször eltalálod az albinó féreg fehér bőrét. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod az albinó féreg testét. (5 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Az albinó féreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Végítélettel többször eltalálod az albinó féreg bal oldalát. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod az albinó féreg szelvényes testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Az albinó féreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 298.]

h 883 használod a 883. tárgyat
Felhasználsz 1 esszenciát (+100 fejlesztési pont). [0 pontot használtál fel, van még 298.]

fno 3 2 fejl. pont elköltés 3 2
Elköltesz 200 fejlesztés pontot a védekezés képesség növelésére. (+4 védekezés.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]

lm 8 3 13 mozogsz 8 3 13
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT] Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy albinó féreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Üdvözlésképpen egy Bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó féreg szelvényes testét. (6 támadással 283 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel megdöfködöd az albinó féreg testét. (7 támadással 602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az albinó féreg jobb oldalát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az albinó féreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Végítélettel többször eltalálod az albinó féreg testét. (7 támadással 598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az albinó féreg fehér bőrét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Az albinó féreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy újabb szoba. A lábad előtt, a nyirkos talajon a fény elől menekülő csúszómászó bogarakat pillantasz meg. [2. SZINT 6. PONT] Egy albinó féreg lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó féreg farkát. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel többször eltalálod az albinó féreg fehér bőrét. (7 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd az albinó féreg szelvényes testét. (5 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Az albinó féreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Végítélettel jól megszúrkálod az albinó féreg testét. (7 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az albinó féreg fehér bőrét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Az albinó féreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Teljes erővel próbálod az ajtót benyomni, de sikertelenül. Erre nem tudsz továbbjutni: visszafordulsz. Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Egy raktárszobára bukkansz. A falak mellett kétoldalt faládák állnak. Egy kukkantás beléjük: üresek. [2. SZINT 4. PONT] Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Belépsz a hátsó szobába. Teljesen üres. [2. SZINT 3. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzrája. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem tűz ellen vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzrája testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűz melegen, de ártalmatlanul ölel körül. Meglengetve a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel többször eltalálod a tűzrája szürke hátát. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A tűzrája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 292 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod a tűzrája testét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a tűzrája jobb oldalát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Ütéseket mér a tűzrája a farkával a bal válladra. (2 támadástól 304 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs [árnyékkulcs ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Egy raktárszobára bukkansz. A falak mellett kétoldalt faládák állnak. Egy kukkantás beléjük: üresek. [2. SZINT 4. PONT] Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT] A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT] Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy újabb hatalmas terem. A gazdagon díszített falak egy várószoba benyomását keltik, amit a sámánúr vendégei számára alakítottak ki. [2. SZINT 11. PONT] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Tanácsterem. A falakon körben kitömött állatok trófeái állnak. Elámulsz azon, milyen fenevadakkal elbírtak ezek a bo'adhun vadászok. [2. SZINT 12. PONT] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. 33 nyílvessző talált el. 242 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Bekukkantasz a hátsó szobába. A csupasz falak komor látványt nyújtanak. [2. SZINT 13. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy káoszpók! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy életpajzs varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy védelem sav ellen varázslat! Távolról Bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a káoszpók testét. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Végítélettel megdöfködöd a káoszpók testét. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a káoszpók egyik lábát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). A fényaura 16 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a káoszpók többször is megmar! (2 támadástól 214 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Végítélettel jól megszúrkálod a káoszpók testét. (4 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a káoszpók fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 24 pontot sebződik a fényaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A káoszpók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13481 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs [amul kulcs ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. (Felt. gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+240 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [44 pontot használtál fel, van még 254.]

ftv 38 531 felt. tám/véd. varázslat a 38. varázslatot az 531. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 19 24 14 mozogsz 19 24 14
Tanácsterem. A falakon körben kitömött állatok trófeái állnak. Elámulsz azon, milyen fenevadakkal elbírtak ezek a bo'adhun vadászok. [2. SZINT 12. PONT] Egy újabb hatalmas terem. A gazdagon díszített falak egy várószoba benyomását keltik, amit a sámánúr vendégei számára alakítottak ki. [2. SZINT 11. PONT] A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT] Két folyosó kereszteződése, négy irány. [2. SZINT 16. PONT] Elágazás. [2. SZINT 21. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tűzrája. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (6 támadással 182 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan ellenfeledre rohansz. Végítélettel jól megszúrkálod a tűzrája testét. (7 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tűzrája testét. (5 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A tűzrája a fejedet csépeli farkincájával. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) Végítélettel jól megszúrkálod a tűzrája testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a tűzrája testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. A tűzrája kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+238 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). (Felt. gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+200 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elágazás. [2. SZINT 21. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tűzrája. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzrája testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra rontasz. Végítélettel jól megszúrkálod a tűzrája szürke hátát. (7 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a tűzrája testét. (5 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod a tűzrája testét. (7 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a tűzrája testét. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A tűzrája néhányszor tiszta erőből a bal válladra vág a farkával. (2 támadástól 337 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. (Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+231 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Könyvtárszoba. A falak mellett körben polcok állnak, rajtuk elsárgult kötetek. Kíváncsian leemelsz egyet közülük, de az porrá omlik a kezedben. [2. SZINT 15. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy albinó féreg van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Távolról Bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó féreg farkát. (6 támadással 269 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel többször eltalálod az albinó féreg jobb oldalát. (7 támadással 567 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az albinó féreg szelvényes testét. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Végítélettel többször eltalálod az albinó féreg testét. (7 támadással 566 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+114 életerő). Sárkánytőrrel megbököd az albinó féreg szelvényes testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Az albinó féreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy belső szobába jutsz. Valószínűleg titkos helyiség volt, de a könyvespolc mögé rejtett bejáratot úgy felejtették az épület lakói. Amúgy üresnek tűnik. [2. SZINT 14. PONT] Egy káoszpók lakik itt. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy életpajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat védelem sav ellen varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a káoszpók fejét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel jól megszúrkálod a káoszpók szőrös potrohát. (7 támadással 537 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a káoszpók szőrös potrohát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Fényaurád 23 sebzést okoz. Marásokat ejt rajtad a káoszpók. (2 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Végítélettel többször eltalálod a káoszpók szőrös potrohát. (5 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Sárkánytőrrel megérinted a káoszpók testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A fényaura 27 ép-t sebez. Hiába próbálsz hátrálni, a káoszpók többször is megmar! (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13481 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs [smaragd kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. [39 pontot használtál fel, van még 215.]

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RO'GALHAL LÁNC (763. TÁRGY)
A ro'galhalok, a bo'adhunok törzsfői élet és halál urai. Ha valaki ellentmond neki, joga van ott, a helyszínen megfojtani törzsfői láncával. A törzsfők általában a hatalmas testű to'aghanok közül kerülnek ki, fizikai erejük azonban nem elegednő a hatalom megtartására - szükségük van a sámánok támogatására.
TLEIKAN KESZTYŰ (893. TÁRGY)
A tleikan harcosok pusztító hatalmát sűrítették ebbe a kesztyűbe. Minden ütésedre, legyen az akár puszta kézzel vagy fegyverrel, +2..+8 közötti bónusz sebzést (bal kéznél felennyit) kapsz, HA az éppen használt fegyver szakértelmed 45-nél kisebb! Hiszen, az igazi mestereknek már a tleikanok tudása sem jelent újdonságot. A bónusz mértéke a fegyverszakértelem nagyságától függ, 35-ösnél még a teljes +8 jár, de minél magasabb a szakértelmed, annál kevesebb, egészen a +2 bónuszig, amit 44-nél még megkapsz. Mindemellett, a kleitan kesztyű +5 védekezést, +30 max. ép-t ad, és harcművészek +5 sebzést és mágikus támadást kapnak, ha használják (ez a fenti bónusszal összeadódik). Sajnos, a tleikan kesztyű nem átadható.
KÁOSZPÓK (530. SZÖRNY)
A káoszpókok a hűvös, de ugyanakkor száraz helyeket kedvelik, ahol nyugodtan kifeszíthetik széles hálóikat. Bár összetartó lények, és egy élőhelyhez általában több káoszpók is tartozik, azért egyedül is megállják a helyüket, ha zsákmányszerzésről, vagy otthonuk megvédéséről van szó. Hosszú, szőrtelen lábaikon hangtalanul és hihetetlen gyorsasággal közlekednek. Testük bénító mérget termel, melyet előszeretettel pumpálnak áldozatuk védtelen testébe. Egy-egy ilyen magatehetetlenné váló ellenség elfogyasztása hosszú napokig tart.
ŐSI ESSZENCIA (883. TÁRGY)
Az ősi esszencia egy masszaszerű, mágikus derengéssel világító anyag, mely minden bizonnyal egy Ghallán kívüli civilizációból származik. Ha megérinted, szinte megérzed a benne lüktető energiát, mely mint egy élő szervezet, reagál minden mozdulatodra. Ha veszed a bátorságot, és egészben lenyeled az ökölnyi méretű ősi esszenciát (kiadod a H 883 parancsot), kapsz 100 fejlesztési pontot, melyet később tetszés szerint felhasználhatsz. (Nem átadható, nem ellopható.)
ALBINÓ FÉREG (529. SZÖRNY)
Az albinó féreg bőrének redői vakítóan fehérek, csupán a szelvények találkozásánál fedezheted fel a piros szín néhány árnyalatát. Széles szájában apró és hegyes fogak sorakoznak, ha védekezésre kényszerül, ezekkel próbálja meghátrálásra kényszeríteni támadóját. Rendkívül sok sebzést képes elviselni, mielőtt kilehelné lelkét, talán ennek köszönhető, hogy nem sok kalandozó szaladgál albinó féreg trófeával az övére tűzve.
TŰZRÁJA (531. SZÖRNY)
A tűzrája ereje a meglepetésben rejlik: bőrének szürkesége épp megfelelő a félhomályos járatok sötétjében rejtőzésre. Csupán szárnyának suhogása árulja el, de ilyenkor többnyire már késő bármit is tenni. Még ha van is időd fegyvert ragadni, a gyorsan mozgó célponton borzasztó nehéz lesz annyit sebezni, hogy a tűzrája holtan roggyon össze a lábaid előtt.

KARAKTERLAPOD


White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia első számú avatárja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 470. fordulód.

erő : 75(73)
iq : 68(71)
ügyesség : 69(72)
egészség : 69(74)
szerencse: 81
tudatpont: 42/ 20
szint : 50
támadás : 67
védekezés: 98/104
életpont : 1086/995
varázspt : 2880/665
pszi pont: 422/288
merészség: 10/ 5
agresszió: 3
menekülés: 15 %
jellem: jó (777)
pénz : 24017 arany
halhatatlanság: 11%
magasság: 174 cm
testsúly: 64 kg
életkor: 31/ 64 év
tul.pont: 0
kép.pont: 18
EFejl: 24 TU

Eddig összesen 5370 szörnyet (24 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 276259 TP-t kaptál. Jelenleg 24789551 TP-d van. A következő szinthez még 210449 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, triklem drakolder, Nateilena úrnő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9 ősquwarg. A 463. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5350 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


Felt. fegyverváltás: << Démonölő (200%) << Végítélet (100%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); bumeráng (17-19.); bumeráng (20-24.); vashegyű nyíl (25-48.); mérg. vasnyíl (49-997.); mihlanil nyíl (998.); vashegyű nyíl (kalandozókra); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
  víziharc: 10/12  ökölvívás: 1/69  szúrófegyverek: 50/96  vágófegyverek: 23/24
  ütőfegyverek: 23/26  lőfegyverek: 40/37  dobófegyverek: 24/15

Egyéb ismeretek (szint)

  rejtőzködés: (01) 47/72  nyomkövetés: (02) 141/56  mászás: (03) 21/07  csapdakészítés: (04) 28/46
  csapdaészlelés: (05) 18/76  gyógyítás: (06) 27/99  titkosírás: (07) 7/80  felderítés: (08) 24/91
  szörnyidomítás: (09) 12/93  teológia: (10) 223/47  taumaturgia: (11) 119/53  szerencsejáték: (12) 5/43
  versengés: (13) 1/88  zene: (14) 11/54  szörnyismeret: (15) 28/24  pszi: (16) 46/04
  zárnyitás: (17) 12/05  vadászat: (18) 6/13  vitalitás: (19) 1/86  bányászat: (20) 39/90
  úszás: (21) 10/81

Fejlesztési pont: 55.


Képességek:
védekezés: 3

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 0 mező távolságra repítsen
totem: 89% 58 (Azonnali gyógyítás)
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
mászol max. 260 pontért
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 623. tárgyat (tűzbimbó) (max. 10 db-ot)
készítesz 597. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
cirkusz 31 (céllövölde - 1, ötpróba - 2, küldetés - 4, kártyacsata - 8, labirintus - 16)
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat (ügyesség) TF-eled


Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098), szintszívó lények (#9097), *halálmadár (#351), *Folrang (#331), *Techiulan (#400), *ezerszemű bestia (#288), Strissha (#528) Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), élőholt ősmágus (#179), (kalandozó) (#5451), rothadó lián (#427), vg'axtol torzító (#416), sötét ölész (#314), ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413), fekélyes hernyó (#489)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Vámpirizáció (#1 *8)[0.4%] Éber kakukk (#3 *6)[0.3%] Auralátás (#4 *8)[0.4%] Gyógymógy (#5 *6)[0.3%] Áldomás (#6 *5)[0.25%] Alkímia (#7 *7)[0.35%] Erőpajzs I. (#12 *6)[0.3%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[0.5%] Vak őrület (#18 *3)[0.15%] Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0.15%] Unkreáció (#22 *83)[2%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0.3%] Tündérfény (#25 *84)[2%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[0.8%] Csupasz izom (#28 *10)[0.5%] Méregfelhő (#37 *12)[0.6%] Védelem a tűz ellen (#38 *12)[0.6%] Vakító fény (#43 *7)[0.35%] Tisztító tűz (#44 *13)[0.65%] Óriáserő (#53 *24)[1%] Gyóntatás (#56 *10)[0.5%] Azonnali gyógyítás (#58 *15)[0.75%] Hadiszerencse III (#59 *15)[0.75%] Puha ütés (#60 *18)[0.9%] Tűzeső (#61 *16)[0.8%] Éber vadászkutya (#62 *12)[0.6%] Erőpajzs II (#63 *24)[1%] Oltár eltörlése (#79 *60)[1%] Szörnyészlelés (#82 *8)[0.4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[0.7%] Restoráció (#85 *50)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[0.4%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%] Fürgülés (#92 *22)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *83)[2%] DEM kreálása (#95 *90)[2%] Erőpajzs III. (#127 *30)[1%] Teljes gyógyulás (#133 *50)[1%] Élőholt pozdorja (#134 *40)[1%] Tárgyészlelés (#135 *35)[1%] Energiafolyam (#136 *30)[1%] Fiatalítás (#140 *40)[1%] Életpajzs (#142 *16)[0.8%] Mágikus ütés (#147 *18)[0.9%] Becsületjel (#158 *14)[0.7%] Égető tekintet (#164 *25)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[0.75%] Oltár teremtése (#167 *50)[1%] Feltámadás (#168 *83)[2%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[0.9%] Szopógödör eltörlés (#173 *30)[1%] Szopókőírtás (#174 *10)[0.5%] Tűzvihar (#175 *24)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *83)[2%] Kényszerport (#183 *8)[0.4%] Esszenciavédelem II (#188 *15)[0.75%]Méregfelhő II. (#193 *18)[0.9%] Megfejtés (#199 *28)[1%] Pörhemór köre (#205 *30)[1%] Kisebb kívánság (#208 *300)[4%] Vadászat (#209 *40)[1%] Fényaura (#211 *40)[1%] Menekülés (#212 *12)[0.6%] Aranyeső (#214 *12)[0.6%] Lélektisztulás (#215 *30)[1%] Áldomás III. (#217 *15)[0.75%] Armageddon (#218 *100)[2%] Csapdaészlelés (#222 *12)[0.6%] A mágia megértése (#226 *83)[2%] Energiaspirál (#232 *32)[1%] Solisar Aurája (#240 *20)[1%] Fénypajzs (#241 *18)[0.9%] Meditáció (#250 *83)[2%] Avatár idézése (#253 *300)[4%] Bo'adhun csapás (#266 *60)[1%] Bo'adhun gyógyítás (#272 *83)[2%] Kyorg tudás (#273 *83)[2%]

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5)[0.25%] Tüskepajzs (#30 *4)[0.2%] Lángcsóva (#31 *5)[0.25%] Hhaar burka (#32 *6)[0.3%] Izomernyesztés (#33 *6)[0.3%] Varázsvédelem (#34 *8)[0.4%] Mágiatörés (#35 *10)[0.5%] Védelem sav ellen (#36 *12)[0.6%] Tompítás (#40 *8)[0.4%] Jégcsóva (#41 *15)[0.75%] Örvénykerítés (#42 *10)[0.5%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0.65%] Gigaököl (#49 *12)[0.6%] Villámcsapás (#50 *18)[0.9%] Elektromos pajzs (#51 *14)[0.7%] Varázslatolvasás (#67 *30)[1%] Mágiafeloldás (#75 *5)[0.25%] Láthatatlanság (#76 *15)[0.75%] Fúzió (#77 *35)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0.35%] Városi teleportáció (#96 *50)[2%] Varázsitalfőzés (#100 *30)[1%] Tükörpajzs (#101 *26)[1%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[0.9%] Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázstárgykészítés (#153 *300)[4%] Tűzgolyó (#155 *25)[1%] Varázspáncél (#156 *15)[0.75%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[2%] Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[1%] Hhaar burka II (#162 *10)[0.5%] Dimenzióugrás (#163 *55)[2%] Városi teleport II. (#181 *60)[3%] Symulf rúnája (#182 *12)[0.6%] Varázsszem (#184 *9)[0.45%] Vízlégzés (#185 *15)[0.75%] Háló (#186 *24)[1%] Állatvédelem (#192 *25)[1%] Tiltott teleport (#198 *100)[4%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0.5%] Jégoszlop (#231 *24)[1%] Minta formázása (#237 *120)[4%] Thargodan illúzió (#242 *50)[2%] Éjfattyak végzete (#260 *100)[4%] Techiulan aurája (#261 *200)[4%]

Pszi hatások


Pszi-ernyő (#64 *6)[0%] Auratranszformáció (#65 *10)[1%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[1%] Felejtés (#68 *5)[0%] Agyletapogatás (#70 *20)[2%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[1%] Mentális pajzs (#72 *9)[1%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[2%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[2%] Agykorbács (#97 *18)[2%] Pszí acéltorony (#98 *14)[1%] Tudatkutatás (#99 *20)[2%] Térképelemzés I. (#104 *50)[4%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[4%] Tudatrombolás (#111 *25)[2%] Pszí-gyűjtés (#112 *300)[4%] Pszí-ernyő II. (#113 *12)[1%] Agybénítás (#114 *30)[3%] Pszí-konverzió (#115 *50)[4%] Az elme fölénye (#116 *16)[1%] Szuperpszí fejl. (#117 *400)[4%] Teljes őrület (#118 *50)[4%] Térképelemzés II. (#119 *80)[4%] Nagyobb agypajzs (#120 *23)[2%] Direkt kontaktus I (#121 *35)[3%] Direkt kontaktus II (#122 *45)[4%] Az elme hatalma (#123 *32)[3%] A möszék kiirtása (#189 *8)[0%] Igazlátás (#190 *3)[0%] Ragály (#191 *10)[1%] Gyors pihenés (#194 *0)[0%] Pszi konverzió II. (#195 *20)[2%] Az agy kifacsarása (#197 *28)[3%] Agybénítás II (#246 *17)[1%] Butaság ára beállítás: teológia: +83 vp 2 költség alatt;

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem áldomás Pörhemór köre (98,25) vámpirizáció feltámadás óriáserő varázsenergia fényaura tűzmágia égető tekintet varázsszem méregsemlegesítés Feltételes varázslat-használat: 25. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslataid listája: Éjfattyak végzete (#260), Bo'adhun csapás (#266), Energiaspirál (#232), Tűzgolyó (#155) Védekező varázslataid listája: Életpajzs (#142), Védelem a tűz ellen (#38), Fehér glóbusz (#47), Védelem sav ellen (#36), Elektromos pajzs (#51)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Tűzgolyó (#155)ősöreg góliát (#313) Energiaspirál (#232)drótszőrű mópat (#426)
Háló (#186)magnetikus praglonc (#200) Tűzgolyó (#155)lidércóriás (#401)
Tűzgolyó (#155)thargodan mágus (#318) Tűzgolyó (#155)talriai behemót (#312)
Energiaspirál (#232)(ismeretlen) (#381) Tűzgolyó (#155)(ismeretlen) (#387)
Energiaspirál (#232)ezerszemű bestia (#288) Puha ütés (#60)szellemdarázs (#481)
Puha ütés (#60)hamuelementál (#475) Puha ütés (#60)pikkelyes ptog (#470)
Izomernyesztés (#33)púpos zsokarg (#451) Izomernyesztés (#33)dübörgő bahrot (#479)
Puha ütés (#60)elemi pulzátor (#440) Puha ütés (#60)gonoszok (#988)
Armageddon (#218)tleikan hadúr (#509) Armageddon (#218)tleikan behemót (#511)
Armageddon (#218)tleikan házőrző (#507) Háló (#186)sötét ülnök (#508)
Izomernyesztés (#33)kreiton idéző (#510) Izomernyesztés (#33)gothag döglidérc (#429)
Puha ütés (#60)bo'adhun lidérc (#467) Védelem a tűz ellen (#38)tűzrája (#531)
Tükörpajzs (#101)dübörgő bahrot (#479) Fürgülés (#92)kreiton idéző (#510)
Fürgülés (#92)sötét ülnök (#508) Fürgülés (#92)rd'alv lélektipró (#413)
Fürgülés (#92)(ismeretlen) (#387) Fürgülés (#92)(ismeretlen) (#381)
Fürgülés (#92)nők (#999) Elektromos pajzs (#51)viharóriás (#278)
Tompítás (#40)őrült varázsló (#255) Fürgülés (#92)férfiak (#998)

Elfogott szörnyeid


Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: éhes; ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat) státusz: éhes; tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Ideje megmentened a világot! A kaland kezdetét jelenti, ha képes vagy bemutatni oltáromnál egy dalebgad kristálykulcsot! 2.) A gothag döglidércek a gonosz megelevenedett teremtményei. Tisztítsd meg a világot legalább tíztől! 3.) Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre!

Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)



Páncélok és pajzsok

1 angyalok kesztyűje (#609) 1 zafír erőöv (#397) 1*dalebg.kristályvért (#564 1*adamantit kesztyű (#306) 1*lidérckorona (#531) 1 adamantit csizma (#631) 1 gyöngyberakásos öv (#732) 1 tűzúr csizmája (#533) 1*mágusköpeny (#453) 1*mihlanil öv (#604) 1 Morgan sipkája (#466) 1 őselemek köpenye (#560) 1*ryuku nadrág (#691) 1 pszi katalizátor (#610) 1*törpe bakancs (#475) 1*kreiton palást (#888) 2 szürke bőrkesztyű (#271) 1 ünnepi övsál (#874) 1 tleikan kesztyű (#893)


Fegyverek és lövedékek

34*vashegyű nyíl (#176) 1 kampós acélszigony (#455) 1*hosszú íj (#111) 1*sárkánytőr (#626) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 12 bumeráng (#249) 1 bányászcsákány (#434) 10 gránátlövedék (#526) 1 kőkés (#6) 1 kőkalapács (#13) 1 fúvócső (#20) 3 mérg. vasnyíl (#187) 1 Trákin csákánya (#367) 1 moa stuki (#413) 20 kerek kő (#19) 21 nyílvessző (#108) 1 Démonölő (#625) 3 bronzhegyű nyíl (#94) 1*Végítélet (#636) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 őstroll agyaló (#427) 7 sallank nyíl (#129) 1 kyorgölő penge (#875)


Ékszerek és egyéb csecsebecsék

1*Ovgun nyaklánca (#615) 1 mihlanil érme (#764) 1 szerencsetalizmán (#366) 1 mászó-karperec (#392) 1*ősmágus fülbevalója (#608 1 gyémánt fétisrúd (#758) $1*obszidián karkötő ($229) 1*Rughar gyűrűje (#518) 2 káosztiara (#765) 3 angyalok gyűrűje (#529) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 2*Luthius karkötője (#527) 1 malachit füzér (#755) 4 kreiton fókusz (#853) 1*óriás fülbevaló (#614) 1 Thargodan amulett (#536) 1*Urgod fétise (#561) 1 nap szimbólum (#141) 1 bronz nyakörv (#761) 1 ro'galhal lánc (#763) 1 ezüstlevél (#759)


Eszközök, használati tárgyak, készletek

1 a teremtés zsákja (#818) 23+deus ex machina (#1) 2 Harcosok Könyve (#719) 10+pukkanó tűcsapda (#336) 15 gyógykenőcs (#313) 1 pszi kő (#248) 1 aranytermő ládikó (#504) 10 szent jogar (#150) 1 manakristály (#500) 4 sötét tekercs (#535) 1 bunthar zsák (#734) 21 áldott kő (#642) 1 moa töltő (#525) 1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34) 1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 1 furulya (#233) 47 kaja (#2) 7 tl'urlang fiola (#788) 3 kristályfolyadék (#449) 1 tl'urlang erőkő (#825) 1 Ezüstmágus kürt (#697) 1 Morgan szilánkja (#508) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Tudás Könyve (#567) 25 varázskő (#305) 1 Krossan párnája (#876)


Löttyök és porok, tartóstul

4 toxyl üvegcse (#592) [ üres ] (Kapacitás: 40, fér még: 40) 6 vizestömlő (#3) [ bennük 11 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 120, fér még: 109) 11 zöld üveg (#82) [ bennük 75 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 220, fér még: 145) 10 uzbány csőr (#169) [ bennük 15 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 120, fér még: 105) 1 dentor szüttyő (#590) [ benne 5 csepp kátrány (#580) ] (Kapacitás: 10, fér még: 5) 48 fűszertartó (#210) [ bennük 15 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 240, fér még: 225) 4 szent kehely (#257) [ bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 40, fér még: 0) 7 sullár hólyag (#168) [ bennük 124 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 16) 2 Fekete Kehely (#283) [ üres ] (Kapacitás: 10, fér még: 10)


Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok

1 rd'alv származék (#790) 13 borkonyó bibe (#312) 5 varányszem (#30) 132 vasérc (#152) 1 cru formázó minta (#300) 15 kaktuszbogyó (#429) 6 rókafarok (#124) 16 ezüstdarab (#326) 74 drótszőr (#37) 3 galachmit (#310) 23 púderkő (#119) 1 szárnyas hernyó (#69) 117 gyöngymangó (#135) 47 quwarg tojás (#360) 4 kazmár gyökér (#205) 7 manifeszt.nyúlvány (#214) 28 fokhagyma (#403) 11 xirnox szív (#213) 4 álompor (#396) 1 Éjvadász bundája (#850) 2 din formázó minta (#301) 3 moa rubin (#379) 4 adamantit (#627) 1 fpi formázó minta (#419) 8+főnixtoll (#563) 1 dentor bőr (#551) 14 lótuszvirág (#447) 2 eknozol (#540) 1 vg'axtol származék (#793) 4 mithril (#352) 3 vörös zyel (#606) 16 purifikátor háj (#269) 5 Éjvadász karma (#847) 23 jégkristály (#593) 41 pirkit (#153) 9 sallank karom (#128) 1 bunthar bőr (#733) 2 era formázó minta (#418) 4 hro formázó minta (#601) 3 karbin plazma (#199) 3 gh'raiton származék (#789 6 kr'uagon származék (#791) 11 ramit kő (#226) 5 nothar bogyó (#923) 176 madártoll (#112) 1*örökkéval.gyémántja (#106 4 mákrózsa virág (#56) 2 ml'othag származék (#792) 8 bahrot bőr (#938) 5 dlathog kőzet (#829) 3 kvazár (#244) 2 hernyópete (#878) 3 tükör (#43) Összsúly: 209.82 kg megterheltség: 102 %