TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jan. 14. 14h:40'
EZ A 471. JÁTÉKHETED, 471. FORDULÓD
472. játékheted kezdete: jan. 16.
A következő fordulódat legkorábban
a 472. játékhéten tudjuk betáplálni.
| KALANDOZÓ: #2351
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 2304
|
WHITE NOR WACAK KALANDJAI
ek 7 17 15 | t. energia kisütése: 7 17 15
|
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+15 zárnyitás.) (-15 TU.) [0 pontot használtál fel, van
még 752.]
ftv 218 529 | felt. tám/véd. varázslat a 218. varázslatot az 529. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 752.]
lm 19 19 23 | mozogsz 19 19 23
|
Könyvtárszoba. A falak mellett körben polcok állnak, rajtuk elsárgult kötetek. Kíváncsian leemelsz egyet közülük, de az
porrá omlik a kezedben. [2. SZINT 15. PONT]
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Két folyosó
kereszteződése, négy irány. [2. SZINT 16. PONT]
Elágazás. [2. SZINT 21. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy tűzrája van előtted! No, ma sem fognak
berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont).
Ellenfeledre Bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal
célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (6 támadással 188 életpontot
sebezve.) A szörny tüzet lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz.
Végítélettel többször eltalálod a tűzrája testét. (7 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő).
Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a tűzrája testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő).
Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 316 életpontot vesztesz.)
Végítélettel megdöfködöd a tűzrája szürke hátát. (7 támadással 444 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő).
Sárkánytőrrel meghorzsolod a tűzrája szürke hátát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő).
Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A tűzrája farka bal karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.)
Véres nyál csordul ki a tűzrája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+247 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen
nyílik. Egy nagyobb szoba bontakozik ki előtted. A régi stílusú szekrények néhány rozsdás szerszámot tartalmaznak. Semmi
használhatót nem találsz. [2. SZINT 20. PONT] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a
folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 98 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a
falnak présel. Uuuuhhhhh!
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+223
életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Egy alacsony boltíves folyosón keresztül egy hátsó szobába jutsz. A földön egy-két halott díszes ruhába öltöztetett csontváza
fekszik. Elfintorodsz tőlük. [2. SZINT 19. PONT] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy tarajos áspis. (ld.
enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre Bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt
ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tarajos áspis
farkát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (48
életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a tarajos áspis
jobb oldalát. (7 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a tarajos
áspis halványkék bőrét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Fényaurád működik (12 ép-t
sebezve). A tarajos áspis megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 245 életpontot vesztesz.) Rossz
előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Véres nyál csordul ki a tarajos áspis
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
10237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan
semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Némi kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal
belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében
mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a
méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 norgat kulcs [norgat kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egy nagyobb szoba bontakozik ki előtted. A régi stílusú szekrények néhány rozsdás szerszámot tartalmaznak. Semmi
használhatót nem találsz. [2. SZINT 20. PONT]
Elágazás. [2. SZINT 21. PONT]
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva.
Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Világos falú szobába jutsz. Itt-ott vér száradt a padlóra, és a
kicsit arrébb fekvő csontvázakra pillantva megérted miért: valamikor nagy csata dúlt itt. [2. SZINT 22. PONT] Rálépve egy
billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 44 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést
érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+144 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát
teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy újabb terem! Miközben
óvakodsz előre egy csontvázba botlasz. Kicsavarod a kezéből a görcsösen szorongatott rozsdás fegyvert, megvizsgálod, majd
a sarokba hajítod. [2. SZINT 23. PONT] Egy káoszpók lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül
neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy életpajzs varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális
célpontod gyorsan felrak egy védelem sav ellen mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Bo'adhun csapás
varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. A
támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz,
hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszpók egyik lábát. (6 támadással 286
életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a káoszpók
szőrös potrohát. (7 támadással 631 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a
káoszpók testét. (5 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Fényaurád működik (25 ép-t sebezve).
Hiába próbálsz hátrálni, a káoszpók többször is megmar! (2 támadástól 205 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször
eltalálod a káoszpók testét. (3 támadással 267 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Sárkánytőrrel kicsit
megsebzed a káoszpók szőrös potrohát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 31
pontot sebződik a fényaurától. Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik
kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
13481 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek
szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-4
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a
ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). (Varázsolsz:)
Gyorsan semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a
méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2
életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 tudás gyöngye és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát.
[42 pontot használtál fel, van még 710.]
Egyhelyben toporogsz.
Világos falú szobába jutsz. Itt-ott vér száradt a padlóra, és a kicsit arrébb fekvő csontvázakra pillantva megérted miért:
valamikor nagy csata dúlt itt. [2. SZINT 22. PONT]
Elágazás. [2. SZINT 21. PONT]
Két folyosó kereszteződése, négy irány. [2. SZINT 16. PONT]
A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT]
Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted.
Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. Egy újabb szoba. A lábad előtt, a nyirkos talajon a fény elől menekülő csúszómászó
bogarakat pillantasz meg. [2. SZINT 6. PONT]
Elszántan mész előre. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van
zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A cselédek szállása. A földön talált kopott takarókat
vastag porréteg fedi. [2. SZINT 7. PONT]
Bekukkantasz a térképről kiszúrt sarokszobába. A szegényes berendezésű helyiség valamikor konyha lehetett. [2. SZINT 8.
PONT] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában.
Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának.
A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az
agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1
halgar kulcs és 1 regeneráló öv (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 686.]
lm 2 12 12 | mozogsz 2 12 12
|
A cselédek szállása. A földön talált kopott takarókat vastag porréteg fedi. [2. SZINT 7. PONT]
Egy újabb szoba. A lábad előtt, a nyirkos talajon a fény elől menekülő csúszómászó bogarakat pillantasz meg. [2. SZINT 6.
PONT]
Hosszú folyosók kereszteződésébe jutottál. [2. SZINT 5. PONT]
A továbbvezető út három újabb irányba ágazik. [2. SZINT 10. PONT]
Két folyosó kereszteződése, négy irány. [2. SZINT 16. PONT]
Továbbmész. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva.
Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Vidám mintás terem bukkan fel előtted. Valószínűleg a
sámánúr ágyasainak szobája lehetett. [2. SZINT 17. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs
bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:)
Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig
karjaidon. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.]
Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a
kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A térképen jelölt 18. szoba.
Túl sötét a padló a falakhoz képest, gondolod, és ahogy jobban megvizsgálod, rájösz miért: mindenütt döglött férgek és
rágcsálók fekszenek. [2. SZINT 18. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tűzrája! No, ma sem fognak
berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem tűz ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre
Bo'adhun csapás varázslatot lősz. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és
lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzrája szürke hátát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) A szörny
nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz.
Végítélettel megdöfködöd a tűzrája testét. (7 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő).
Sárkánytőrrel megdöfködöd a tűzrája testét. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Ellenfeled
12 pontot sebződik a fényaurától. Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 329 életpontot vesztesz.) Végítélettel
jól megszúrkálod a tűzrája elsuhanó szárnyát. (7 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő).
Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25
életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. A tűzrája hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 310 életpontot
vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Szoborrá
dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy albinó féreg van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten
várod.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 853 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2
életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6
vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az albinó féreg szelvényes testét. (6 támadással 289 életpontot sebezve.) Meglengetve
a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel többször eltalálod az albinó féreg testét. (7 támadással 648 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. 210 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel
gyengén megszurkálod az albinó féreg testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Ellenfeled
7 pontot sebződik a fényaurától. Az albinó féreg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 58 életpontot
vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Az albinó féreg összeesik, és nem mozdul
többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+255 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+128 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Folytatod a felderítést. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Nyitva van!
Hirtelen a lefelé vezető lépcsőkbe botlasz. Nem lehet a véletlen műve, gondolod, és lesétálsz az alsó szintre. [2. SZINT 2.
PONT -> 1. SZINT 23. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted.
Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Útkereszteződés! Furcsán fest az elnyűtt ruhadarabokba öltöztetett csontváz a
padlón. Testtartása arról árulkodik: nagy küzdelemben lelte halálát. [17. PONT.]
Hangtalanul végigcsoszogsz a puha bársonyszőnyegen. [16. PONT.]
Egy széles kereszteződésbe érkezel. [14. PONT.]
Megállsz egy pillanatra a folyosó kanyarulatában. Egy bádoglemezekbe öltöztetett szoborkatona áll előtted. Fegyvere és
pajzsai hiányoznak, és amikor jobban szemügyre veszed az is feltűnik: a fejét letépték. [13. PONT.]
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset:
Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ez minden bizonnyal a sámánúr
testőreinek őrterme volt. Legalább is erre a szanaszét dobált fegyverek és páncélok erre utalnak. Használható darabot
keresel, de sajnos mindegyik sérült: vagy egy karom szaggatta darabjaira őket, vagy férgek rágták szét alkotóelemeikre. [12.
PONT.] Egy tűzráját pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Bo'adhun
csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Még elég távol vagytok
egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a
tűzrája testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Fürdesz a piros lángnyelvekben. Megmarkolva a
Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel megdöfködöd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (7 támadással 434 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Sárkánytőrrel megdöfködöd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (5 támadással 211
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tűzrája farka bal karodra és
kezedre csap le. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) Végítélettel jól megszúrkálod a tűzrája testét. (7 támadással 427
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel megkarcolod a tűzrája testét. (1 támadással 41 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Több csapást kapsz a tűzrája farkától. (2 támadástól 296
életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd
tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+250
életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
Egyhelyben toporogsz.
[54 pontot használtál fel, van még 632.]
lm 15 15 21 | mozogsz 15 15 21
|
Megállsz egy pillanatra a folyosó kanyarulatában. Egy bádoglemezekbe öltöztetett szoborkatona áll előtted. Fegyvere és
pajzsai hiányoznak, és amikor jobban szemügyre veszed az is feltűnik: a fejét letépték. [13. PONT.]
Egy széles kereszteződésbe érkezel. [14. PONT.]
Bátran haladsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva.
Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ez egy dolgozószoba. Hogy kié, biztosan nem tudhatod, de a
kopott tölgyfaasztalon lévő iratok tudós lélekre utalnak. [15. PONT.] Egy albinó férget veszel észre magad előtt. Mivel
meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 840 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A
hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó féreg fehér bőrét. (6 támadással 273
életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel jól megszúrkálod az albinó féreg testét.
(7 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon
varázslat. 227 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted az albinó féreg jobb oldalát. (4 támadással
234 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. Egy kis bőrt csippent le a
lábfejedről az albinó féreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz
(-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Az albinó féreg szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke
kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Némi
kutatás után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal
belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Miközben a varázsigéket mormolod,
kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 káoszkulcs (ld. enc.) és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
Egy széles kereszteződésbe érkezel. [14. PONT.]
Hangtalanul végigcsoszogsz a puha bársonyszőnyegen. [16. PONT.]
Útkereszteződés! Furcsán fest az elnyűtt ruhadarabokba öltöztetett csontváz a padlón. Testtartása arról árulkodik: nagy
küzdelemben lelte halálát. [17. PONT.]
Elágazás! Előkapod a térképet, és megállapítod, hogy hol jársz: 18. PONT.
Követve a keskeny folyosót, bekanyarodsz a sarkon. [20. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó a következő akadály. Találsz egy kilincset:
Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy őrposzt. A falak mellett álló, őröket
ábrázoló szobrokon teljes és rozsdás páncélöltözetet fedezel fel. Amint megérinted őket, hogy használhatót találj köztük,
hangos robajjal darabjaikra esnek szét. [21. PONT.] Egy tűzráját pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld
hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem tűz ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns
kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont).
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tűzrája
testét. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Megmarkolva a
Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel megdöfködöd a tűzrája elsuhanó szárnyát. (7 támadással 423 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a tűzrája testét. (5 támadással 202
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ütéseket mér a tűzrája a farkával a jobb
válladra. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) Végítélettel többször eltalálod a tűzrája testét. (7 támadással 429
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a tűzrája szürke hátát. (3
támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Fényaurád 8 sebzést okoz. Ütéseket mér a tűzrája a
farkával a bal válladra. (2 támadástól 311 életpontot vesztesz.) A tűzrája összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi
mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
(Felt. gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+229
életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
[32 pontot használtál fel, van még 600.]
lm 21 19 19 | mozogsz 21 19 19
|
Egyhelyben toporogsz.
Követve a keskeny folyosót, bekanyarodsz a sarkon. [20. PONT.]
Elágazás! Előkapod a térképet, és megállapítod, hogy hol jársz: 18. PONT.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van
zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az étkező. Szanaszét törött kancsók, fapoharak és
tányérok hevernek. Mindent évszázados porréteg fed. [19. PONT.] Egy albinó férget pillantasz meg. Ha a szörny harcolni
akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 865 életpontot sebeztél. A szilánk működik
(+2 életpont). Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az albinó
féreg szelvényes testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel
többször eltalálod az albinó féreg testét. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Sárkánytőrrel
többször eltalálod az albinó féreg testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). A fényaura 12
ép-t sebez. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt
rajtad (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Végítélettel kicsit megbökdösöd az albinó féreg testét. (2 támadással 181
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Sárkánytőrrel meghorzsolod az albinó féreg bal oldalát. (1 támadással 58
életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Az albinó féreg fogai megkarcolják kézfejedet.
(1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad (-4 minden tulajdonságodra kör végéig). Az albinó
féreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
10320 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Gyógyulsz (+2
életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Rövid körbevizsgálódás
után találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a
kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez.
A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra
készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 káoszkulcs és 1 manakristály.
Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 591.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2
pontot használtál fel, van még 589.]
be 109 | bemész a 109. titkos labirintusba
|
Eszedbe jutnak a sámánúr szavai, és követed utasításait: a fényes napkorongba nézel, hármat pislogsz, majd pördülsz egyet
a tengelyed körül. Lenyűgöző palota terem előtted, fénylik az egész, mintha csak egy jelenés volna. Amint szemed
hozzászokik a szokatlan látványhoz, a tárva-nyitva álló hatalmas mithrilkapuhoz sietsz. Odabent sötét van. Megfelelő
mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a
tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-84 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Ámulkodva indulsz el befelé. Egy hatalmas előcsarnokba érkezel, melynek padlózatát színes márvány kövek alkotják. [5
pontot használtál fel, van még 584.]
lm 8 11 10 | mozogsz 8 11 10
|
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a
kilincset: Könnyen nyílik. Rövid séta után egy kereszteződésbe érkezel. [2. PONT.]
Elszántan haladsz előre. A falakon mindenütt tövig leégett fáklyákat fedezel fel. [5. PONT.]
Klausztrofób érzések lesznek rajtad urrá, ahogy tovább lépdelsz a hosszú folyosón. [6. PONT.]
Folyosók kereszteződésébe érkezel. Minden irányból idegesítő zajok érkeznek éles füledhez. [7. PONT.] Összeakadsz
Sauron Juniorral. Egy arany papi karkötőt, egy zafír védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy lidérckoronát, egy Zu'lit
fülkarikáját, egy törpe bakancsot, egy adamantit kesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy angyalok gyűrűjét, egy
örökkéval.gyémántját, egy mágusköpenyt, egy zafír erőövet, egy dalebg.kristályvértet és egy Ovgun nyakláncát, egy Eldereth
kristályt visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy bosszantó apróság trófea és egy Strissha trófea színesíti. Jelet
látsz a ruhájára festve: egy hófehér farkasfej. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere
egy ezüstshuriken. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jellegtelen, mint minden semlegesé.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset:
Könnyen nyílik. A kihalt folyosó egy nagyobb szobában végződik. Különös látványt nyújtanak a márványlapokból kirakott
falak. [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tarajos áspis! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod
napja. Szerinted pedig az övé.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. A
szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tarajos áspis
jobb oldalát. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. A
csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (87 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz.
Végítélettel több döféssel felnyársalod a tarajos áspis halványkék bőrét. (7 támadással 589 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+118 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a tarajos áspis testét. (5 támadással 282 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). A szörny néhányszor belédmar, főként az oldaladat és a
mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a
szervezetedbe. Végítélettel megkarcolod a tarajos áspis nyakát. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18
életerő). Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a tarajos áspis testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12
életerő). Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A tarajos áspis megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól
222 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A tarajos áspis összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni,
de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
10237 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A mágia tűzként árad
szét tagjaidban. Megidézted a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy
parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a
méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kholden kulcs [kholden kulcs
ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+241 életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Folyosók kereszteződésébe érkezel. Minden irányból idegesítő zajok érkeznek éles füledhez. [7. PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy minden fényt elnyelő vortex ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy
kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő halgar kulcs nyitja az ajtót. A
kulcs sajnos tönkrement. Kolosszális csarnok falai tárulnak fel előtted. Középen ősi kút áll, melynek mélyéről különös
neszek érkeznek hozzád. Lenézel, a kút üres. [9. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós
csapdába pottyantál. 96 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+202
életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Lenyűgöző méretű terem bontakozik ki előtted. Most kong az ürességtől, a falakat kísérteties porréteg fedi. [11. PONT.]
Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tűzrája! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata
éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. A szilánk működik (+2 életpont). Egy
Bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Szemöldöködet
ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked
átjárja a tűzrája elsuhanó szárnyát. (6 támadással 183 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros
lángnyelvekben. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel megdöfködöd a tűzrája szürke hátát. (7
támadással 411 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a tűzrája elsuhanó
szárnyát. (5 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. A tűzrája farka bal
karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) Végítélettel jól megszúrkálod a tűzrája testét. (7
támadással 415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a tűzrája szürke hátát.
(4 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Ellenfeled 5 pontot sebződik a fényaurától. A tűzrája
kegyetlen csapásokat osztogat a farkával. (2 támadástól 340 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
12229 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy
káoszpók lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy életpajzs varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll,
küszködik életéért: elmormol egy védelem sav ellen varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Bo'adhun csapás
varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló
varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal.
Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszpók szőrös potrohát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.)
Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel többször eltalálod a káoszpók szőrös potrohát. (7 támadással
594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a káoszpók szőrös potrohát. (5
támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád működik (20 ép-t sebezve). Több marást ejt
rajtad a káoszpók csáprágójával. (2 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Végítélettel jól megszúrkálod a káoszpók egyik
lábát. (4 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
armageddon varázslatot lősz. 446 életpontot sebeztél. Sárkánytőrrel megbököd a káoszpók szőrös potrohát. (1 támadással
56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Fényaurád működik (30 ép-t sebezve). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2
támadástól 192 életpontot vesztesz.) A káoszpók szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör
testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
13481 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] A szilánk
működik (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+241
életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+237
életerő). [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Ez a sámánúr hálóterme! A szoba bútorzatát néhány kisebb szekrényen kívül csupán a szemközti falnál álló jókora ágy
alkotja. Látszik, hogy régóta nem használták. [10. PONT.] Egy Tokan lakik itt. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Távolról Bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 500 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Megveted a lábad,
és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tokan testét. (6 támadással 271
életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel többször eltalálod a Tokan egyik lábát. (7
támadással 586 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a Tokan testét. (5
támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). A szörny frontális
támadást indít a bal lábad ás kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 334 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés
mérgező volt? Végítélettel megdöfködöd a Tokan testét. (7 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121
életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. 215 életpontot sebeztél.
Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a Tokan jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő).
A fényaura 9 ép-t sebez. A szörny frontális támadást indít a bal lábad ás kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 356
életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny
még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű
ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy arany papi karkötő
[arany papi karkötő ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP]. 14917 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az
áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus
nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A
varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a
szörnyet. Találsz nála 1 Tokan esszenciáját (ld. enc.). Tokan, a pókok és férgek ura halott. Egyre biztosabb vagy benne, hogy
rá utalt a sámánúr, amikor azt mondta: ki kell takarítani a palotáját. A fal mellett találsz egy bronzból öntött nagy dobozt.
Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő káoszkulcs nyitja a ládát. A kulcs sajnos
tönkrement. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan
semlegesíted a mérget. Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés
varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kyorgölő buzogány (ld. enc.), 1 bronzpáncél [bronzpáncél ládikóba-> 32 arany, -2 ÉP],
400 arany, 2 sötét ital, 2 szent jogar, 2 dlathog kőzet és 1 daleb.kristálykulcs (ld. enc.) (+1 halhatatlanság.). Gyorsan
kiüríted a ládát.
(Felt. gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia
a testedbe áramlik (+234 életerő). [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Felt. gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a
testedbe áramlik (+224 életerő). [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[57 pontot használtál fel, van még 527.]
ftv 92 532 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot az 532. szörnyet
|
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
527.]
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 527.]
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TARAJOS ÁSPIS (486. SZÖRNY)
A dombos vidékek mérgező csúszó-mászója a tarajos áspis. Nevét a feje búbján növő sárgásvörös szőrről kapta, mely
különös harmóniát teremt a kígyó mindenhol halványkék bőrével. Épp e tarkabarka színvilága miatt legtöbbször színes
kövek között bújik meg, hogy a meglepetés erejével támadhasson a közelébe merészkedő kalandozóknak. Mérge különösen
erős.
REGENERÁLÓ ÖV (882. TÁRGY)
Egy igazi bo'adhun öv! A nagy ro'galhalok viseltek ilyet, és nem csak azért, mert a szédítően csillogó ékkövekkel
teleaggatott tárgyak divatos viseletnek számítottak abban az időben. Gyógyító hatása fenomenális: ha a regeneráló övet
viseled, köröd elején +100-300 ép-t gyógyulsz, attól függően, hogy mennyi hiányzik (de ezt éhezés ill. gyakori lépés
csökkentheti, akárcsak az egészség bónuszt), a GY parancs eredményeképpen pedig kétszer akkora ép-regenerációra leszel
képes, mint egyébként (de ez a Sötét Föld kétszerező bónuszával nem adódik össze). Ezenkívül +3 védettséget és +3 erőt is
kapsz. Az övben rejlő mágikus tulajdonságok megsemmisülnek, ha negválik gazdájától, így másik karakternek nem fogod
átadni.
KÁOSZKULCS (884. TÁRGY)
Ha sokáig figyelsz egy káoszkulcsot, megállapíthatod, hogy rövid idő alatt a színskála összes színében tündökölni kezd.
Ismeretlen anyaga könnyen hajlik. Ha a hozzá tartozó zárral egyesül, olyan, mintha önálló tudattal bírna: végigpróbálgatja
az összes lehetséges formát, míg meg nem találja azt, amivel az adott zár kinyitható. Sajnos ezután nincs az a szakképzett
tolvaj, aki ki tudná vakarni a káosz-zár réseiből, így a következő ajtónál már nem veheted hasznát.
TOKAN (532. SZÖRNY)
Minden csúszómászók legszörnyűbbike. Tokan, a pókféreg egy nagyra nőtt keresztespók és egy még nagyobb gigaféreg
kereszteződéséből jött létre, de hogy természetes körülmények között, vagy egy mágus kísérletező keze volt a dologban, azt
ma már senki sem tudja. Tokan hatalmas potroha, mely egyébként a gigaféreg szelvénytestére hasonlít, halálos mérget rejt,
melyet a csáprágóin keresztül juttat áldozata testébe. Az időtlen idők óta a bo'adhun barlangok mélyén lakó pókok ura csak
a közelmúlt ínséges időszakai során merészkedett a felszínre, de amit itt talált - védtelen kalandozópalánták mindenütt -,
hosszabb tartózkodásra bírta. Csak mágikus fegyverrel tudod megsebezni.
TOKAN ESSZENCIÁJA (880. TÁRGY)
Ha legyőzöd Tokant, a leghíresebb pókférget, fel kell hasítanod potrohának érzékeny felületét, hogy a kezeddel mélyre
benyúlva kiemelhesd a lény kocsonyás, életet adó szervét, Tokan esszenciáját. A ragacsos anyag az élő testet elhagyva
meglepő gyorsasággal hordozható keménységűre szilárdul. Ha nálad van (nem kell hozzá KF-elni), varázsereje különös
tulajdonsággal ruház fel: eggyel több gyűrűt hordhatsz az ujjadon. Másik kalandozónak e véres verejtékeddel szerzett
tárgyat nem adhatod át.
KYORGÖLŐ BUZOGÁNY (881. TÁRGY)
A bo'adhun a kyorg fenyegetés idején tettek némi kísérletet arra, hogy megtalálják a megfelelő fegyvert a legyőzhetetlennek
hitt mágusok népe ellen. Ennek eredményeképp rengeteg speciális fegyver készült, ezek egyik darabja a kyorgölő buzogány
is. Bal kézben is használható ütőfegyverről van szó, melynek használatakor +5-öt kapsz a támadásodra, 3D4+4-et sebzel,
ha pedig a kyorg területeken élő lények ellen harcolsz, kapsz még +8 sebzést. Nem adhatod át másik karakternek.
DALEBGAD KRISTÁLYKULCS (980. TÁRGY)
A dalebgad az ősi idők elpusztíthatlanul masszív érce, mely olyan ritka volt, hogy még a legügyesebb bányásztörpéknek is
nagy csodára volt ahhoz szükségük, hogy hozzá juthassanak. Ez az L formájú kristálykulcs szintén ebből az ércből készült,
felülete kicsit recés, de mindenütt csillogó. Ha alaposabban szemügyre veszed, rájöhetsz, a felületi egyenetlenségek teljesen
szabályosak, ennek láttán viszont olyan érzésed támad, mintha mindegyiknek valami rendeltetése lenne. A dalebgad
kristálykulcsot nem adhatod át másik kalandozónak.
HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés
előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának
gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre
pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkivül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen
meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.
BEV TEKERCS (778. TÁRGY)
Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal
van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult
jelekkel. Azt mondják, hogy "BEV". [Ez a tárgy nem adható át.]
JÉGTÖRŐ (656. SZÖRNY)
Csótányra emlékeztető rovar a jégtörő. Csak persze a mérete nem ugyanakkora, mint a lepusztult fogadók hátsó kamráiban
előforduló rokonaié. Annak sokszorosa, így feje elég magasan van ahhoz, hogy a szemébe nézhess, és kiolvashasd cseppet
sem rózsás szándékait. A jégtörők csak addig békés lények, míg napi tevékenységükben nem zavarja meg őket semmilyen
külső hatás. Mókás, ahogyan a kitinpáncéljuk hátsó felével a jeget kopogtatják, hogy azt áttörve szomjukat olthassák az az
alatt talált megdermedt vízzel. Eltökélt szándékaiknak pedig nincs az a jégtömb, ami ellen tudna állni. Ha valamibe
belekezdenek, azt véghezviszik. Ha pedig jön az a bizonyos külső hatás, békés életmódjuk egycsapásra megváltozik, elönti
őket az aggresszív ölniakarás, és ilyenkor nem nevezhetjük épeszűnek, aki ollószerű csáprágóinak útjába mer állni.
ŐSÖREG HÓSÁRKÁNY (663. SZÖRNY)
Elég csak egy pillantást vetned a jég létsíkjának erre a teremtményére, és rögtön átértékelheted azt, amit az idő múlásáról
tanultál és tapasztaltál. Most már nevetségesen hangzik a Sötét Föld félelmetes teremtményei, az ősöreg góliátok neve elé
aggatott jelző, most már a régmúltból előkerült relikviák is csupán modern kacatoknak tűnnek. Az ősöreg hósárkány ráncos
bőrét szemet gyönyörködtetően vastag szőrme fedi, amin legalább olyan nehéz átjutni, mint a múlt törpéi által kovácsolt
páncéldarabokon. Ha pedig a mágia segítségével szeretnéd térdre kényszeríteni a hósárkányok e bölcs példányát, legalább
olyan nehéz dolgod lesz: az ősöreg hósárkányok tudatalattija ugyanis egy olyan aurát üzemeltet, melyről a legősibb
varázslatok is ártalmatlan próbálkozásként pattannak vissza.
RO'GALHAL CSUKLÓPÁNT (891. TÁRGY)
Egy kopott bőr csuklópánt - ez is valami? Aztán, ahogy megfogod, megérzed a benne lüktető mágiát, és elképedve hátrálsz
egy lépést. Egy olyan ősi varázstárgyat tartasz a kezedben, amelyet kizárólag a legmagasabb rangú ro'galhalok hordhattak!
Viseletéhez neked is legalább 30. szintűnek kell lenned. A csuklópánt képességei lélegzelállítóak, max. lehetséges ép-det
40-nel, védettségedet 2-vel, támadásodat 1-gyel növeli, de ami a lényeg, minden közelharc támadás sebzése, amit szörnyek
okoznak neked, néggyel csökken. Emellett haba tortán, hogy a csuklópántnak köszönhetően eggyel több karkötőt
hordhatsz. A csuklópánt apró hátránya, hogy erődet kettővel, szerencsédet eggyel csökkenti, elhanyagolható apróság
csupán.
KARAKTERLAPOD
White Nor Wacak, egy hosszú ezüsthajú, piros szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér!
Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a
471. fordulód.
erő : | 75(73) |
iq : | 68(71) |
ügyesség : | 69(72) |
egészség : | 69(74) |
szerencse: | 81 |
tudatpont: | 42/ 1 |
| |
|
szint : | 51 |
támadás : | 68 |
védekezés: | 101/107 |
életpont : | 1134/376 |
varázspt : | 2953/ 61 |
pszi pont: | 432/141 |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 15 % |
jellem: | jó (777) |
pénz : | 24385 arany |
halhatatlanság: | 12% |
| |
|
magasság: | 174 cm |
testsúly: | 64 kg |
életkor: | 31/ 65 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 21 |
EFejl: | 25 TU |
| |
|
Eddig összesen 5395 szörnyet (25 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 277166 TP-t kaptál.
Jelenleg 25066717 TP-d van. A következő szinthez még 6933283 TP szükséges. Trófeáid: tleikan főbíra, triklem drakolder,
Nateilena úrnő. Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 ősmágus, 9
ősquwarg. A 463. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5400 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << Démonölő (200%) << Végítélet (100%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-5.); bumeráng (6-16.); bumeráng (17-19.); bumeráng
(20-24.); vashegyű nyíl (25-48.); mérg. vasnyíl (49-997.); mihlanil nyíl (998.); vashegyű
nyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 10/12 (-) | | ökölvívás: | 1/69 (-) | | szúrófegyverek: | *50/01 (+0.05) | | vágófegyverek: | 23/26 (+0.02) | |
ütőfegyverek: | 23/26 (-) | | lőfegyverek: | 40/42 (+0.05) | | dobófegyverek: | 24/15 (-) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 47/72 (-) | | nyomkövetés: | (02) 142/03 (+0.47) | | mászás: | (03) 21/29 (+0.22) | | csapdakészítés: | (04) 28/52 (+0.06) | |
csapdaészlelés: | (05) 19/42 (+0.66) | | gyógyítás: | (06) 27/99 (-) | | titkosírás: | (07) 7/80 (-) | | felderítés: | (08) 25/03 (+0.12) | |
szörnyidomítás: | (09) 12/93 (-) | | teológia: | (10) 224/72 (+1.25) | | taumaturgia: | (11) 127/72 (+8.19) | | szerencsejáték: | (12) 5/54 (+0.11) | |
versengés: | (13) 2/24 (+0.36) | | zene: | (14) 11/54 (-) | | szörnyismeret: | (15) 28/24 (-) | | pszi: | (16) 47/02 (+0.98) | |
zárnyitás: | (17) 12/95 (+-3.10) | | vadászat: | (18) 6/13 (-) | | vitalitás: | (19) 1/86 (-) | | bányászat: | (20) 39/91 (+0.01) | |
úszás: | (21) 10/81 (-) | |
Fejlesztési pont: 113.
Képességek:
védekezés: 3
*** Feltételes parancsaid:
A DEM 0 mező távolságra repítsen
totem: 89% 58 (Azonnali gyógyítás)
készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 403. tárgyat (fokhagyma) (max. 10 db-ot)
mászol max. 260 pontért
*készítesz 582. tárgyat (csalánvirág) (max. 99 db-ot)
készítesz 623. tárgyat (tűzbimbó) (max. 10 db-ot)
készítesz 597. tárgyat ((ismeretlen)) (max. 10 db-ot)
készítesz 312. tárgyat (borkonyó bibe) (max. 99 db-ot)
kutatsz max. 180 pontért
cirkusz 31 (céllövölde - 1, ötpróba - 2, küldetés - 4, kártyacsata - 8, labirintus - 16)
maradék tvp-dből 3. tulajdonságodat (ügyesség) TF-eled
Felt. támadás: armageddont használó lények (#9099), haláltámadással rendelkező lények (#9098),
szintszívó lények (#9097), *halálmadár (#351), *Folrang (#331), *Techiulan (#400),
*ezerszemű bestia (#288), Strissha (#528)
Barátságosság: trikornis (#104), őrjárat (#274), élőholt ősmágus (#179),
(kalandozó) (#5451), rothadó lián (#427), vg'axtol torzító (#416), sötét ölész (#314),
ml'othag szürcsölő (#415), rd'alv lélektipró (#413)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Vámpirizáció (#1 *8)[0.4%] Éber kakukk (#3 *6)[0.3%] Auralátás (#4 *8)[0.4%]
Gyógymógy (#5 *6)[0.3%] Áldomás (#6 *5)[0.25%] Alkímia (#7 *7)[0.35%]
Erőpajzs I. (#12 *6)[0.3%] Méregsemlegesítés (#14 *10)[0.5%] Vak őrület (#18 *3)[0.15%]
Korgó gyomor, huss (#21 *3)[0.15%] Unkreáció (#22 *83)[2%] Hadiszerencse II. (#24 *6)[0.3%]
Tündérfény (#25 *84)[2%] Tulajdonságpajzs (#26 *16)[0.8%] Csupasz izom (#28 *10)[0.5%]
Méregfelhő (#37 *12)[0.6%] Védelem a tűz ellen (#38 *12)[0.6%] Vakító fény (#43 *7)[0.35%]
Tisztító tűz (#44 *13)[0.65%] Óriáserő (#53 *24)[1%] Gyóntatás (#56 *10)[0.5%]
Azonnali gyógyítás (#58 *15)[0.75%] Hadiszerencse III (#59 *15)[0.75%] Puha ütés (#60 *18)[0.9%]
Tűzeső (#61 *16)[0.8%] Éber vadászkutya (#62 *12)[0.6%] Erőpajzs II (#63 *24)[1%]
Oltár eltörlése (#79 *60)[1%] Szörnyészlelés (#82 *8)[0.4%] Szörnycsábítás (#83 *14)[0.7%]
Restoráció (#85 *50)[1%] Vasszerevzet (#86 *8)[0.4%] Szopókőpusztítás (#88 *21)[1%]
Fürgülés (#92 *22)[1%] Rúnapukkasztás (#94 *83)[2%] DEM kreálása (#95 *90)[2%]
Erőpajzs III. (#127 *30)[1%] Teljes gyógyulás (#133 *50)[1%] Élőholt pozdorja (#134 *40)[1%]
Tárgyészlelés (#135 *35)[1%] Energiafolyam (#136 *30)[1%] Fiatalítás (#140 *40)[1%]
Életpajzs (#142 *16)[0.8%] Mágikus ütés (#147 *18)[0.9%] Becsületjel (#158 *14)[0.7%]
Égető tekintet (#164 *25)[1%] Esszenciavédelem (#165 *15)[0.75%] Oltár teremtése (#167 *50)[1%]
Feltámadás (#168 *83)[2%] Planetáris őrdémon (#172 *18)[0.9%] Szopógödör eltörlés (#173 *30)[1%]
Szopókőírtás (#174 *10)[0.5%] Tűzvihar (#175 *24)[1%] Gyorsvarázslás (#179 *83)[2%]
Kényszerport (#183 *8)[0.4%] Esszenciavédelem II (#188 *15)[0.75%]Méregfelhő II. (#193 *18)[0.9%]
Megfejtés (#199 *28)[1%] Pörhemór köre (#205 *30)[1%] Kisebb kívánság (#208 *300)[4%]
Vadászat (#209 *40)[1%] Fényaura (#211 *40)[1%] Menekülés (#212 *12)[0.6%]
Aranyeső (#214 *12)[0.6%] Lélektisztulás (#215 *30)[1%] Áldomás III. (#217 *15)[0.75%]
Armageddon (#218 *100)[2%] Csapdaészlelés (#222 *12)[0.6%] A mágia megértése (#226 *83)[2%]
Energiaspirál (#232 *32)[1%] Solisar Aurája (#240 *20)[1%] Fénypajzs (#241 *18)[0.9%]
Meditáció (#250 *83)[2%] Avatár idézése (#253 *300)[4%] Bo'adhun csapás (#266 *60)[1%]
Bo'adhun gyógyítás (#272 *83)[2%] Kyorg tudás (#273 *83)[2%]
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)[0.25%] Tüskepajzs (#30 *4)[0.2%] Lángcsóva (#31 *5)[0.25%]
Hhaar burka (#32 *6)[0.3%] Izomernyesztés (#33 *6)[0.3%] Varázsvédelem (#34 *8)[0.4%]
Mágiatörés (#35 *10)[0.5%] Védelem sav ellen (#36 *12)[0.6%] Tompítás (#40 *8)[0.4%]
Jégcsóva (#41 *15)[0.75%] Örvénykerítés (#42 *10)[0.5%] Fehér glóbusz (#47 *13)[0.65%]
Gigaököl (#49 *12)[0.6%] Villámcsapás (#50 *18)[0.9%] Elektromos pajzs (#51 *14)[0.7%]
Varázslatolvasás (#67 *30)[1%] Mágiafeloldás (#75 *5)[0.25%] Láthatatlanság (#76 *15)[0.75%]
Fúzió (#77 *35)[1%] Láth. észlelése (#78 *7)[0.35%] Városi teleportáció (#96 *50)[2%]
Varázsitalfőzés (#100 *30)[1%] Tükörpajzs (#101 *26)[1%] Varázsvédelem II. (#108 *18)[0.9%]
Felszínre ugrás (#109 *25)[1%] Varázstárgykészítés (#153 *300)[4%] Tűzgolyó (#155 *25)[1%]
Varázspáncél (#156 *15)[0.75%] Tűzmágia (#157 *24)[1%] Familiáris idézése (#159 *40)[1%]
Varázskő készítés (#160 *140)[4%] Varázsenergia (#161 *35)[1%] Hhaar burka II (#162 *10)[0.5%]
Dimenzióugrás (#163 *55)[2%] Városi teleport II. (#181 *60)[2%] Symulf rúnája (#182 *12)[0.6%]
Varázsszem (#184 *9)[0.45%] Vízlégzés (#185 *15)[0.75%] Háló (#186 *24)[1%]
Állatvédelem (#192 *25)[1%] Tiltott teleport (#198 *100)[4%] A munka gyümölcse (#224 *10)[0.5%]
Jégoszlop (#231 *24)[1%] Minta formázása (#237 *120)[4%] Thargodan illúzió (#242 *50)[2%]
Éjfattyak végzete (#260 *100)[4%] Techiulan aurája (#261 *200)[4%]
Pszi hatások
Pszi-ernyő (#64 *6)[0%] Auratranszformáció (#65 *10)[1%] Pszi-regeneráció (#66 *12)[1%]
Felejtés (#68 *5)[0%] Agyletapogatás (#70 *20)[2%] Szürkeállomány akt. (#71 *12)[1%]
Mentális pajzs (#72 *9)[1%] Pszí fejlesztés (#73 *20)[2%] Molekulaátrendezés (#74 *20)[2%]
Agykorbács (#97 *18)[2%] Pszí acéltorony (#98 *14)[1%] Tudatkutatás (#99 *20)[2%]
Térképelemzés I. (#104 *50)[4%] Kontinuum-tágítás (#105 *60)[4%] Tudatrombolás (#111 *25)[2%]
Pszí-gyűjtés (#112 *300)[4%] Pszí-ernyő II. (#113 *12)[1%] Agybénítás (#114 *30)[3%]
Pszí-konverzió (#115 *50)[4%] Az elme fölénye (#116 *16)[1%] Szuperpszí fejl. (#117 *400)[4%]
Teljes őrület (#118 *50)[4%] Térképelemzés II. (#119 *80)[4%] Nagyobb agypajzs (#120 *23)[2%]
Direkt kontaktus I (#121 *35)[3%] Direkt kontaktus II (#122 *45)[4%] Az elme hatalma (#123 *32)[3%]
A möszék kiirtása (#189 *8)[0%] Igazlátás (#190 *3)[0%] Ragály (#191 *10)[1%]
Gyors pihenés (#194 *0)[0%] Pszi konverzió II. (#195 *20)[2%] Az agy kifacsarása (#197 *28)[3%]
Agybénítás II (#246 *17)[1%]
Butaság ára beállítás: teológia: +83 vp 2 költség alatt;
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások
állatvédelem áldomás Pörhemór köre (98,25)
vámpirizáció feltámadás óriáserő
varázsenergia fényaura tűzmágia
égető tekintet varázsszem méregsemlegesítés
Feltételes varázslat-használat: 25. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslataid listája:
Éjfattyak végzete (#260), Energiaspirál (#232), Tűzgolyó (#155)
Védekező varázslataid listája:
Életpajzs (#142), Védelem a tűz ellen (#38), Fehér glóbusz (#47),
Védelem sav ellen (#36), Elektromos pajzs (#51)
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Tűzgolyó (#155) | ősöreg góliát (#313) | | Energiaspirál (#232) | drótszőrű mópat (#426) |
Háló (#186) | magnetikus praglonc (#200) | | Tűzgolyó (#155) | lidércóriás (#401) |
Tűzgolyó (#155) | thargodan mágus (#318) | | Tűzgolyó (#155) | talriai behemót (#312) |
Energiaspirál (#232) | (ismeretlen) (#381) | | Tűzgolyó (#155) | (ismeretlen) (#387) |
Energiaspirál (#232) | ezerszemű bestia (#288) | | Puha ütés (#60) | szellemdarázs (#481) |
Puha ütés (#60) | hamuelementál (#475) | | Puha ütés (#60) | pikkelyes ptog (#470) |
Izomernyesztés (#33) | púpos zsokarg (#451) | | Izomernyesztés (#33) | dübörgő bahrot (#479) |
Puha ütés (#60) | elemi pulzátor (#440) | | Puha ütés (#60) | gonoszok (#988) |
Armageddon (#218) | tleikan hadúr (#509) | | Armageddon (#218) | tleikan behemót (#511) |
Armageddon (#218) | tleikan házőrző (#507) | | Háló (#186) | sötét ülnök (#508) |
Izomernyesztés (#33) | kreiton idéző (#510) | | Izomernyesztés (#33) | gothag döglidérc (#429) |
Puha ütés (#60) | bo'adhun lidérc (#467) | | Védelem a tűz ellen (#38) | tűzrája (#531) |
Tükörpajzs (#101) | dübörgő bahrot (#479) | | Fürgülés (#92) | kreiton idéző (#510) |
Fürgülés (#92) | sötét ülnök (#508) | | Fürgülés (#92) | rd'alv lélektipró (#413) |
Fürgülés (#92) | (ismeretlen) (#387) | | Fürgülés (#92) | (ismeretlen) (#381) |
Fürgülés (#92) | nők (#999) | | Elektromos pajzs (#51) | viharóriás (#278) |
Tompítás (#40) | őrült varázsló (#255) | | Fürgülés (#92) | férfiak (#998) |
|
Elfogott szörnyeid
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK; trikornis (#104) (hátas: 10
lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher)
státusz: OK; ezoterikus mardel (#184) (őrzi a holmidat) státusz: OK; tüskés harci gromak
(#156) (tejet ad) státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Szabadítsd meg kalandozótársaidat legalább 5 szopókőtől! 2.) A gothag döglidércek a
gonosz megelevenedett teremtményei. Tisztítsd meg a világot legalább tíztől! 3.)
Fejlesztési pontjaidat használva, növeld védekezés képességedet legalább 4-es szintre!
Tárgyaid (*-gal jelöltek bekészítve, zárójelben tárgy sorszáma)
Páncélok és pajzsok
1 angyalok kesztyűje (#609) 1 zafír erőöv (#397) 1*dalebg.kristályvért (#564
1 adamantit kesztyű (#306) 1*lidérckorona (#531) 1 adamantit csizma (#631)
1 regeneráló öv (#882) 1 gyöngyberakásos öv (#732) 1*tűzúr csizmája (#533)
1*mágusköpeny (#453) 1*mihlanil öv (#604) 1 Morgan sipkája (#466)
1 őselemek köpenye (#560) 1*ryuku nadrág (#691) 1 pszi katalizátor (#610)
1 törpe bakancs (#475) 1*kreiton palást (#888) 2 szürke bőrkesztyű (#271)
1 ünnepi övsál (#874) 1*tleikan kesztyű (#893)
Fegyverek és lövedékek
25*vashegyű nyíl (#176) 1 kampós acélszigony (#455) 1*hosszú íj (#111)
1*sárkánytőr (#626) 6 ezüsttollú nyíl (#363) 12 bumeráng (#249)
1 bányászcsákány (#434) 10 gránátlövedék (#526) 1 kőkés (#6)
1 kőkalapács (#13) 1 fúvócső (#20) 1 mérg. vasnyíl (#187)
1 Trákin csákánya (#367) 1 moa stuki (#413) 20 kerek kő (#19)
20 nyílvessző (#108) 1 kyorgölő buzogány (#881) 1 Démonölő (#625)
4 bronzhegyű nyíl (#94) 1*Végítélet (#636) 1 Pusztítás Botja (#316)
1 őstroll agyaló (#427) 7 sallank nyíl (#129) 1 kyorgölő penge (#875)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1*Ovgun nyaklánca (#615) 1 mihlanil érme (#764) 1 rogalhal csuklópánt (#891
1 szerencsetalizmán (#366) 1 mászó-karperec (#392) 1*ősmágus fülbevalója (#608
1 gyémánt fétisrúd (#758) $1*obszidián karkötő ($229) 1*Rughar gyűrűje (#518)
2 káosztiara (#765) 1*smaragd védőgyűrű (#223) 2*Luthius karkötője (#527)
1 malachit füzér (#755) 3 kreiton fókusz (#853) 1*óriás fülbevaló (#614)
1 Thargodan amulett (#536) 1*Urgod fétise (#561) 1 nap szimbólum (#141)
1 bronz nyakörv (#761) 1 ro'galhal lánc (#763) 1 ezüstlevél (#759)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 a teremtés zsákja (#818) 23+deus ex machina (#1) 2 Harcosok Könyve (#719)
10+pukkanó tűcsapda (#336) 18 gyógykenőcs (#313) 2 tudás gyöngye (#522)
1 aranytermő ládikó (#504) 11 szent jogar (#150) 2 pszi kő (#248)
4 sötét tekercs (#535) 1 bunthar zsák (#734) 21 áldott kő (#642)
1 moa töltő (#525) 1 szeksztáns (#32) 1 ásó (#34)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kötél (#92) 1 káoszkulcs (#884)
1 furulya (#233) 31 kaja (#2) 7 tl'urlang fiola (#788)
3 kristályfolyadék (#449) 1 tl'urlang erőkő (#825) 1 Ezüstmágus kürt (#697)
1 Morgan szilánkja (#508) 1 roxati zárfaló (#314) 1 Tudás Könyve (#567)
22 varázskő (#305) 1 daleb.kristálykulcs (#980 1 Krossan párnája (#876)
1 bev tekercs (#778)
Löttyök és porok, tartóstul
4 toxyl üvegcse (#592) [ bennük 3 csepp toxyl (#591) ] (Kapacitás: 40, fér még: 37)
1 vizestömlő (#3) [ benne 1 korty víz (#27) ] (Kapacitás: 20, fér még: 19)
8 zöld üveg (#82) [ bennük 75 csepp ragasztó (#83) ] (Kapacitás: 160, fér még: 85)
8 uzbány csőr (#169) [ bennük 15 csepp ugh méreg (#166) ] (Kapacitás: 96, fér még: 81)
1 dentor szüttyő (#590) [ benne 5 csepp kátrány (#580) ] (Kapacitás: 10, fér még: 5)
48 fűszertartó (#210) [ bennük 14 csepp sáfránypor (#211) ] (Kapacitás: 240, fér még: 226)
4 szent kehely (#257) [ bennük 34 csepp isteni könnycsepp (#260) ] (Kapacitás: 40, fér még: 6)
7 sullár hólyag (#168) [ bennük 124 csepp spiritusz (#170) ] (Kapacitás: 140, fér még: 16)
2 Fekete Kehely (#283) [ bennük 5 korty sötét ital (#284) ] (Kapacitás: 10, fér még: 5)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 rd'alv származék (#790) 2 borkonyó bibe (#312) 4 varányszem (#30)
132 vasérc (#152) 14 kaktuszbogyó (#429) 6 rókafarok (#124)
16 ezüstdarab (#326) 1 Tokan esszenciája (#880) 74 drótszőr (#37)
3 galachmit (#310) 23 púderkő (#119) 86 gyöngymangó (#135)
46 quwarg tojás (#360) 4 kazmár gyökér (#205) 7 manifeszt.nyúlvány (#214)
28 fokhagyma (#403) 11 xirnox szív (#213) 4 álompor (#396)
1 Éjvadász bundája (#850) 2 din formázó minta (#301) 3 moa rubin (#379)
4 adamantit (#627) 1 fpi formázó minta (#419) 8+főnixtoll (#563)
1 dentor bőr (#551) 10 lótuszvirág (#447) 2 eknozol (#540)
1 vg'axtol származék (#793) 4 mithril (#352) 3 vörös zyel (#606)
15 purifikátor háj (#269) 23 jégkristály (#593) 42 pirkit (#153)
8 sallank karom (#128) 1 bunthar bőr (#733) 2 era formázó minta (#418)
4 hro formázó minta (#601) 3 karbin plazma (#199) 3 gh'raiton származék (#789
6 kr'uagon származék (#791) 11 ramit kő (#226) 5 nothar bogyó (#923)
176 madártoll (#112) 1*örökkéval.gyémántja (#106 4 mákrózsa virág (#56)
2 ml'othag származék (#792) 8 bahrot bőr (#938) 3 kvazár (#244)
2 hernyópete (#878) 2 dlathog kőzet (#829) 2 tükör (#43)
1 kitintüske (#879)
Összsúly: 198.05 kg megterheltség: 97 %