TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 23. 9h:52'
EZ A 156. JÁTÉKHETED, 153. FORDULÓD
157. játékheted kezdete: szept. 29.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #2488
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 382

LAUZIT KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,98] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfival. Őszülő bajsza és hosszú ősz szakálla van. Bőre bronzként csillog. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 4 arasznyi, azaz 1 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy lábascet trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy törpemammut. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Kőevő Hansy. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum... A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+7 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+131 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+39 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Sok időt töltöttél azzal, hogy egy liumbe nyomára bukkanj. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 304.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 294.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatkutatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 289.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 284.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-1 TU.] A befejezéshez még 3567 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 274.]


p 73 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 264.]

v 6 5 13 elmormolod a 6. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 259.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[123,98] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [124,99] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy erszényes elkarog nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 40 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog testét. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 239.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 48 tapasztalati pontot kaptál. Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Ezúttal siker koronázza a munkádat! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sallank nyíl. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy csontváz készül a lemészárlásodra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 48 tapasztalati pontot kaptál. A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy óriás csontváz jön feléd.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 48 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz jobb lábát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmaival az óriás csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy élőholt mágus támad rád.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mágus testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 bumeráng, egy bronzpajzs és egy bronzhegyű nyíl. A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol. [30 pontot használtál fel, van még 209.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 216 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 206.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[125,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy gyilkos tetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gyilkos tetű testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 240 tapasztalati pontot kaptál. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hatalmas áldozatot hoztál, de meg is lesz a jutalmad. A gnóm teste eltűnik, de hamarosan újra viszontlátod. Sebei közül sok beforrt. Hálából elvisz a rejtekhelyére, és átadja a saját deus ex machináját. (+2 jóság.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pattanóböde. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 53 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a pattanóböde hólyag testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pattanóböde száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [126,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy phua-kúp van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [127,102] A hegyvidéket síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Felfedeztél egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 176.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:

Van egy olyan asszonyka,
Fenekében pálcika,
Még furább a sapkája
Meg a piros szoknyája.

[5 pontot használtál fel, van még 171.]

m 1 4 3 mozogsz északkeletre, délre, délkeletre
[128,101] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ragyás burástya farkát. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy móricserjét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [128,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy ryuku légiós. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós jobb karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 770 tapasztalati pontot kaptál. Utad során felfedezel egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy kőkorszaki szaki!

A lény mereven rádnéz. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan a másikra ugrasz. Ezt a támadást elhibáztad! A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Nem találtad el! A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A rettegés megsokszorozza az erődet: nyaktörő sebességgel mászol le a toronyfalon. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy phua-kúpot. Északnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Találkozol egy barna, rövid hajú, barna szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Tharr püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.smaragdját, egy rinóbőr övet, egy tankány karmot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy jégzabáló trófea, egy lábascet trófea és egy ongóliant trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy méregfogat tart. Málhásállata egy törpemammut. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Harrison Fire. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [129,103] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [58 pontot használtál fel, van még 113.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+69 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 83.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. Semmi fényt nem látsz odabent. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

lm 4 mozogsz 4
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász tatu! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kilukasztod a vadász tatu fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a vadász tatu testét. Kritikus ütés! (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy démontetű! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű csáprágóját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A démontetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! A démontetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy királygyík. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a királygyík fejét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorombilla van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a gorombilla bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a gorombilla fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gorombilla mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A gorombilla szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy kőevőt veszel észre magad előtt. Valamilyen fegyver van nála. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a kőevő kőtestét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a kőevő csapása elől. A kőevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 105 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 rézkulcs. Felpakolsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi rotható húsát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 27 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 48 tapasztalati pontot kaptál. Egy tetemembert veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a tetemember rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 360 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy sírlidérc! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 530 tapasztalati pontot kaptál. Egy szintszívót veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a szintszívó bal oldalát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy óriás csontváz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriás csontváz testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karma a fejed mellett suhan el! Az óriás csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 829 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Egy goblin lakik itt. Fegyvere egy bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával végigmetszed a goblin jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a goblin testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A goblin lendületes ütése célt téveszt. A goblin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 12 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Baar-ork van előtted! Fegyvere egy csontszablya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a Baar-ork bal vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a Baar-ork bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Véres nyál csordul ki a Baar-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 24 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Duer-ork. Fegyvere egy csontszablya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a Duer-ork fejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a Duer-ork testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a Duer-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 40 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Egy Tugt-ork lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a Tugt-ork testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a Tugt-ork fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A Tugt-ork vágása nem talált el. Véres nyál csordul ki a Tugt-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 65 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 szöges páncélt. Egy varkaudar lakik itt. Fegyvere egy csontszurony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt [*], 1 szöges páncélt [*] és 1 kis bőrpajzsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar jobb karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Véres nyál csordul ki a vadász varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 370 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [*], 1 rézpáncélt [*] és 1 szöges bőrpajzsot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy varkaudar mágus. Fegyvere egy bot. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a varkaudar mágus jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 207 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 csuklyavirágot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bunkósbot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot [*] és 8 aranyat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy borzalmas varkaudar lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 59 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával megvagdalod a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő és 4 arany. Messze hajítod a vacak kis Poomr Ko trófeát, és diadalmasan beszerzel egy borzalmas varkaudar trófeát. 1681 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [*], 1 varkaudar páncélt [*], 1 rézpajzsot [*] és 1 nagy bronzkulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) [21 pontot használtál fel, van még 57.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] A befejezéshez még 3562 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 7.]

in 4221 299 560 leírod a 4221. kalandozónak a 299. szörnyet az 560. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg felderítő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 4573 178 329 leírod a 4573. kalandozónak a 178. szörnyet a 329. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontpálcát. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3699 299 928 leírod a 3699. kalandozónak a 299. szörnyet a 928. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy quwarg felderítő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csillagbozótost. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 3699 362 933 leírod a 3699. kalandozónak a 362. szörnyet a 933. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ryuku ostromteknős. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pézsmatököt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 2764 178 53 leírod a 2764. kalandozónak a 178. szörnyet az 53. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tavacskát. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 2764 343 54 leírod a 2764. kalandozónak a 343. szörnyet az 54. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bölcs szilmill. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szökőkutat. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 1304 751 1406 leírod az 1304. kalandozónak a 751. szörnyet az 1406. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pacaszúnyog. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) agyértágítót. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

in 1304 957 1407 leírod az 1304. kalandozónak a 957. szörnyet az 1407. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Poomr Ko. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) reflexélesítőt. [0 pontot használtál fel, van még 7.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 4.] Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 28, 4. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a trikornis. Egy kaját fal föl a bölcs szilmill. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 294 pontot. A következő körben tehát 298 pontot költhetsz el.

NEKIK ÍRHATSZ
Kőevő Hansy (#4352) : Hansághy Gyula, Budapest, Harmat u. 38.I/6, 1105 E-mail: hansy@freestart.hu
Harrison Fire (#3366) : Pénzes Zoltán, Budapest, Tinódi u. 10., 1184 E-mail: penzesz@freemail.hu

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel.

BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.



KARAKTERLAP
Lauzit, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia bíborosa vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 153. fordulód.

 Erő:18 (21)  Szint:18  Merészség:6/5 Magasság:163 cm 
 IQ:23 (29)  Támadás:18  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:25 (30)  Védekezés:41  Menekülés:20 % Életkor:162/162 év 
 Egészség:19 (21)  Életpont:273/215  Jellem: jó (296) Tul. pont:
 Szerencse:25 (29)  Varázspont:275/39  Pénz:24 arany Kép. pont:
 Tudatpont:20/0   Pszi pont:87/44      EFejl:23 
Eddig összesen 980 szörnyet (30 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11894 TP-t kaptál. Jelenleg 301676 TP-d van. A következő szinthez még 38324 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 137. fordulódban 1047 arany került a bankszámládra. 1214 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/9   szúrófegyverek: 20/66   vágófegyverek:21/34 (+20%)
  ütőfegyverek: 1/65   lőfegyverek: 22/49 (+27%)   

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 9/57   2. nyomkövetés: 39/80 (+24%)   3. mászás:9/28 (+8%)
  4. csapdakészítés: 12/12 (+5%)   5. csapdaészlelés: 5/42   6. gyógyítás:12/20
  7. titkosírás: 4/7   8. felderítés: 8/89 (+24%)   9. szörnyidomítás:3/44
  10. teológia: 25/51 (+37%)   11. taumaturgia: 11/93 (+20%)   12. szerencsejáték:2/34
  13. versengés: 10/46   14. zene: 6/15   15. szörnyismeret:8/84 (+18%)
  16. pszi: 13/17 (+20%)   17. zárnyitás: 11/14   18. vadászat:9/81
  19. bányászat: 16/34   20. főzés: 8/2 (+14%)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5155. karakternek az 5279. karakternek a 2650. karakternek a 3279. karakternek
elfogod szutykos remákot (#191) háló-csapdával (#220)
mászol max. 55 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), Elvisel (#5607), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)puha ütés (#60, 18 VP)tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)   

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), tűzeső (#61), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)    
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bőrpáncél (#51) 1   bronzpajzs (#89) 1 * fekete bőrcsizma (#247)
1 * gromak páncél (#270) 1   kígyóbőr kesztyű (#49) 1   kis bőrpajzs (#45)
1 * lánckesztyű (#230) 1   mászókarom (#78) $1   rézsisak ($72)
1 * sárga erőöv (#276) 1   sötét kámzsa (#699) 1 * szirén köpenye (#820)
$1   szöges páncél ($65) $1   tankány karom ($237) 1 * tünde tegez (#1263)
1 * vassisak (#160)        
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyű nyíl (#94) 1   bronzpenge (#126) $3   bumeráng ($249)
2   csontpálca (#329) $2   csontszablya ($64) 1   ezüsthegyű nyíl (#323)
4   ezüsttollú nyíl (#363) 1   ezüsttőr (#322) 1   fúvócső (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   kőkalapács (#13) 1   kőkés (#6)
1   nyílvessző (#108) 1   orgyilkos tőr (#225) 1   parittya (#18)
7   rézgolyó (#343) 2   rövid íj (#107) 1 * rövid kard (#171)
1   sallank nyíl (#129) 1 * tünde íj (#553) 13 * tünde nyíl (#554)
15   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264) 1   varkaudar szablya (#516)
2   vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyű lándzsa (#182) 1   vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   aranygyűrű (#193) 3   borostyán függő (#162) 1   ezüst karkötő (#158)
2   ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * nap szimbólum (#141) 1   obszidián karkötő (#229)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1   trófea nyaklánc (#196) 1 * umbatari karkötő (#278)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytű (#272) 1   ásó (#34)
$1   bronzkulcs ($76) 4   deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   hűségérme (#1141)
12   kaja (#2) 3   kötél (#92) 1   mászókampó (#165)
1   megbűvölt utazóláda (#1218) 1   nagy bronzkulcs (#185) 2   ork csodaszer (#1228)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdő üstje (#1167) 2   sámán gyógykenőcs (#1139)
1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150) 2   távcső (#42)
1   teremtés zsákja (#818) 1   varkaudar látógömb (#1107) 2   varkaudar pálinka (#1137)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 12 csepp tinta (#101), fér még: 28]
6   fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 29]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
5   kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 107]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9   uzbány csőr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 66]
5   vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4]
7   zöld üveg (#82) [bennük 1 csepp ragasztó (#83), fér még: 139]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   acélpengőke (#231) 35   álompor (#396) 6   amniosz (#203)
21   aurach fog (#657) 4   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652)
2   dorony tüdő (#212) 1   dözmöng szív (#122) 32   drótszőr (#37)
19   elkarog szőr (#665) 1   etra hályog (#712) 7   ezüstdarab (#326)
5   fekete gyöngy (#99) 1   fémrúd (#104) 6   főnixtoll (#563)
6   fülemüle agyar (#267) 1   grákóbőr (#41) 1   gromak bőr (#268)
3   gyíkfű (#201) 1   gyöngymangó (#135) 1   ilkin érc (#232)
29   kaktusztüske (#114) 4   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24)
1   kazmár gyökér (#205) 2   kék orchidea (#68) 1   királygyík bőr (#44)
$1   lapockacsont ($33) 1   liumbe hajtás (#655) 113   madártoll (#112)
5   magszim bél (#103) 32   mákrózsa virág (#56) 4   mocsári penke (#148)
5   mutáns csont (#331) 9   nektoraf faggyú (#667) 1   ormánygőte csont (#21)
31   pirkit (#153) 1   pular kristály (#239) 4   rakolits por (#669)
5   rinóbőr (#651) 1   smaragdkő (#678) 8   smirglilevél (#29)
22   sünmedve tüske (#14) 3   surranó kígyó bőr (#47) 1   szárnyas hernyó (#69)
1   szockó hólyag (#355) 5   szvó-ektoplazma (#151) 1   Thargodan esszencia (#328)
21   tigroszlán fog (#63) 1   vadász tatu bőr (#15) 16   varkaudar csont (#1113)
2   varkaudar tekercs (#653) 13   vízionár szem (#102) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 131.26 kgMegterheltség: 198%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 15 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1   bronzkulcs ($76) 1   csontkulcs (#74) $1   ezüst kulcs ($184)
1   fiatalság itala (#473) 1   kis vaskulcs (#40) 1   moa jádekő (#382)
1   moa zafír (#381) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   vaskulcs (#183)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 pirkit (#153)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
12 arany (#50) 2 borostyán függő (#162) 1 bőrpáncél (#51)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bronzkulcs (#76) 1 bronzpajzs (#89)
1 bronzpenge (#126) 3 bumeráng (#249) 2 csontszablya (#64)
1 csuklyavirág (#133) 1 elkarog szőr (#665) 1 fekete gyöngy (#99)
3 kaja (#2) 5 kaktusztüske (#114) 1 királygyík bőr (#44)
1 kis bőrpajzs (#45) 1 lapockacsont (#33) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 rézkulcs (#75) 1 sallank nyíl (#129) 1 szöges páncél (#65)
2 szvó-ektoplazma (#151) 4 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)
1 varkaudar csont (#1113) 22 víz (#27) 1 zöld üveg (#82)



E körben tett lépéseid térképe

(123,98) Leah oltár
(124,99) erszényes elkarog (#354), ősi csatamező (#263), 28. jellempróba, csontváz (#48), óriás csontváz (#176), élőholt
mágus (#175)
(125,100) gyilkos tetvek (#116), 30. jellempróba, pattanóböde (#145)
(126,101) világítótorony (#156)
(127,102) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Dornodon oltár
(128,101) ragyás burástyák (#111), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(128,102) ryuku légiós (#361), márványtorony (#175), tavacska, Fairlight oltár, kőkorszaki szaki (#109), Harrison Fire
(3366. kalandozó)
(129,103) a 65. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, vadász tatu (#10), démontetű (#15), királygyík (#26),
gorombilla (#38), kőevő (#62), zombi (#49), csontváz (#48), tetemember (#123), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás
csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), goblin (#21), Baar-ork (#44), Duer-ork (#45), Tugt-ork (#46)

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLŐK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* A teleport varázslatok (városi + tiltott) akkor is létrejöttek, ha a karakter ugyanazon a mezőn állt, aminek a célkoordinátákat beírta a varázslat paramétereként. Mostantól hibaüzenetet kap a játékos ehelyett.

© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.