TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. szept. 27. 9h:16'
EZ A 156. JÁTÉKHETED, 154. FORDULÓD
157. játékheted kezdete: szept. 29.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #2488
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 326

LAUZIT KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [129,103] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 4. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a jégzabáló (ld. enc.) és a fagymágus (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) sötét tekercset (ld. enc.) és jegesmedve bundát (ld. enc.). A teremtés zsákja létrehozott 1 tigroszlán fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+41 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 626. hetének nyerőszámai: 1, 8, 3. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

* 5. KP: energia fejlesztése 1
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 3543 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 278.]


v 14 elmormolod a 14. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

v 6 5 13 elmormolod a 6. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

dd 64 15 44 eldobod a 64. tárgyat a 15. tárgyat a 44. tárgyat
Elhajítasz 2 csontszablyát. Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. Elhajítasz 1 királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

dd 51 33 45 eldobod az 51. tárgyat a 33. tárgyat a 45. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. Elhajítasz 1 lapockacsontot. Elhajítasz 1 kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 258.]

d 268 eldobod a 268. tárgyat
Elhajítasz 1 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

lm 5 mozogsz 5
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel [-20 életpont]. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [5. PONT.] Egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 54 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a nómenklatúra farkát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-5 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sárga erőöv és 1 galachmit (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. [7 pontot használtál fel, van még 251.]

gyj 0 200 50 felt. gyűjtés 200 50
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 50 arany. [0 pontot használtál fel, van még 251.]

lm 1 mozogsz 1
Egy nagyobb terembe érkezel. [4. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bunkó. Felpakolsz. Megbotlasz valamiben: 1 csontszurony, 1 szöges páncél [szöges páncél ->eldobod]. Felpakolsz. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varkaudar lándzsa, 1 rézpáncél [rézpáncél ->eldobod] és 1 szöges bőrpajzs. Felpakolsz. Megbotlasz valamiben: 1 bot. Felpakolsz. Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 bunkósbot. Felpakolsz. Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 varkaudar lándzsa, 1 varkaudar páncél, 1 rézpajzs. Felpakolsz. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [28 pontot használtál fel, van még 223.]

gyj 0 200 1 felt. gyűjtés 200 1
Nem szedsz fel újabb tárgyat, ha ez a megterheltségedet 200% fölé vinné. Csak azokat a tárgyakat szeded össze, amelyeknek értéke legalább 1 arany. [0 pontot használtál fel, van még 223.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[130,104] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz. Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. - 100 arany?!? - kiáltasz fel mérgesen, amikor ellenfeled közli, milyen összegben játszotok. Hamar kiderül, hogy nem viccelt. Miután leolvassa arcodról, hogy ennyi nincs nálad, tudomást sem vesz rólad többet. Felháborodottan elkullogsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [131,105] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a tintacsiga testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa a levegőben csattan. A tintacsiga még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 165 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy olvasztókemencét. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával felnyitod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [131,106] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a ragyás burástya testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a ragyás burástya ragyás testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál. Találsz egy mákrózsa bokrot. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Csak egy sebesült epokitféreg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával megvágod az epokitféreg farkát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával az epokitféreg, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 660 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.]
(Felt. gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-5 varázspont.] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [57 pontot használtál fel, van még 166.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 216 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 163.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+84 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 133.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[131,107] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő. Látsz egy óriás liánt.

(Továbbmész...) [130,108] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bundás csirmáz feléd harap, de sikertelenül. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 100 tapasztalati pontot kaptál. A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

(Továbbmész...) [131,109] A bozótost sűrű erdő váltja fel. [58 pontot használtál fel, van még 75.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[132,110] Tovább barangolsz a fák között.

(Továbbmész...) [133,111] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő élőholt quwarg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 55 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Észreveszel egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [28 pontot használtál fel, van még 47.]

kt 685 elkészíted a 685. tárgyat
Az összegyűjtött tárgyakért cserébe kaptál 1 rinóbőr övet. 300 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 42.]

m 2 mozogsz keletre
[134,111] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Elenios oltárt. Keletre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

kt 325 elkészíted a 325. tárgyat
Nincs annyi pontod, hogy akár egyetlen ezüstkardot is készíthess/gyűjthess. [0 pontot használtál fel, van még 32.]

m 2 mozogsz keletre
[135,111] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Utad során felfedezel egy ősi csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Észreveszel egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy ősi csatamezőt. Délre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Találkozol egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfivel. Bőre színe zöld. Ő Apa Tifusz a Jégmágusok Makker tréfamestere, ki csak "A" betűs italt iszik. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme semleges. Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [10 pontot használtál fel, van még 22.]

kut 30 kutatsz 22 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [22 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 23, 2. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a trikornis. Egy kaját bezabál a bölcs szilmill. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 295 pontot. A következő körben tehát 292 pontot költhetsz el.

NEKIK ÍRHATSZ
Apa Tifusz (#1896) : Keresztúri Zsolt, Budapest, Csengery u.63/A Fsz 2., 1067 Tel:06/70-262-7588, E-mail: bigbell@freemail.hu

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


JÉGZABÁLÓ (649. SZÖRNY)
Ezen a hátrafelé elkeskenyedő férgen nem véletlenül a száj a legnagyobb testrész. Testének ugyanis folyamatosan szüksége van a hűtésre, ezt pedig a száján keresztül a bendőjébe jutatott jégmennyiség biztosítja. Nem is igazán láttak még jégzabálót mást cselekedni, mint havat lapátolni óriásira tátott pofájába. Ártalmatlannak is gondolhatnánk, csakhogy mielőtt ezt a felelőtlenséget elkövetnénk, jó ha tudjuk: a jégzabáló hályogos szemein keresztül semmit nem lát, a hótól eldugult fülén keresztül semmit nem hal, orra pedig nincs, így csak megy és megy, mindig fejjel előre. Az mindegy neki, mi kerül az útjába... csak a zabálás a fontos.

FAGYMÁGUS (650. SZÖRNY)
Nem kell sokáig töprengened ahhoz, hogy megállapíthasd: a jég létsíkjának egyik varázshasználója áll előtted. Az emberszerű teremtmény testét divatos bunda fedi, pedig valószínű, anélkül is képes lenne életben maradni a legnagyobb hidegben is. Ugyanis energiáját a fagy táplálja, az elemi hideget úgy tudja formálni, ahogy kénye-kedve tartja. Minden bizonnyal a jég létsíkjára visszavezető utat keresi, és ezzel együtt azt a lényt, aki megnyitotta azt a bizonyos dimenziókaput... Terve egyszerű, végezni vele, hátha az mindent helyreállít... Addig viszont miért ne végezzen mindenkivel?

SÖTÉT TEKERCS (535. TÁRGY)
A kezedbe nyomnak egy Sötét Inkvizíció pecsétjével ellátott ébenfekete csontberakásos pergament. Elolvasod és megborzongsz a szentségtelen igék láttán. Mégsem tudod eldobni, inkább úgy döntesz, ez a tárgy érdemes arra, hogy később is tanulmányozd. Boldogan elteszed, és reménykedsz, hogy kíváncsiságod nem sodor megint bajba.

JEGESMEDVE BUNDA (1067. TÁRGY)
A jegesmedvék bundája annyira hófehér és annyira prémes, hogy vétek lenne csak úgy eldobni, vagy a győzelem után otthagyni. Bizonyára remek ruhadarabokat lehetne belőle készíteni.

GALACHMIT (310. TÁRGY)
A galachmit kövek zöld színű, ezüstösen csillogó felületű féldrágakövek. Különleges ritkaságuk miatt csak a nagyon gazdagok engedhetik meg maguknak, hogy ékszert készíttessenek belőle. Némely mágusok szerint speciális képességekkel is bír, és fontos alapanyag egy-két mágikus főzethez, de ez a tény nem nyert ezidáig bizonyítást.

ÉLŐHOLT QUWARG (202. SZÖRNY)
Egy quwarg harcos elpusztítása után pár órával újra feltámad, igyekszik továbbra is teljesíteni a bosszúhadjárat adta kötelességeit. Ekkor azonban már komolyabb ellenfél mint korábban, hiszen félelemsugarat képes bocsátani ellenfelére és életpontjainak száma is megnövekszik az új életformájának köszönhetően. Mivel eddigre már megpuhul a kitinpáncélja, most már szúrófegyvert érdemes használni ellene.

AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved. - Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra. - A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed. - Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd. - Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet. Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ép-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.



KARAKTERLAP
Lauzit, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia bíborosa vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 154. fordulód.

 Erő:18 (21)  Szint:18  Merészség:6/5 Magasság:163 cm 
 IQ:23 (29)  Támadás:22  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:25 (30)  Védekezés:41  Menekülés:20 % Életkor:162/162 év 
 Egészség:19 (21)  Életpont:273/226  Jellem: jó (297) Tul. pont:
 Szerencse:25 (29)  Varázspont:281/38  Pénz:4 arany Kép. pont:
 Tudatpont:20/1   Pszi pont:87/45      EFejl:24 
Eddig összesen 987 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5170 TP-t kaptál. Jelenleg 306846 TP-d van. A következő szinthez még 33154 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 137. fordulódban 1047 arany került a bankszámládra. 1224 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/9   szúrófegyverek: 20/66   vágófegyverek:21/43 (+9%)
  ütőfegyverek: 1/65   lőfegyverek: 22/58 (+9%)   

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 9/57   2. nyomkövetés: 40/4 (+24%)   3. mászás:9/32 (+4%)
  4. csapdakészítés: 12/18 (+6%)   5. csapdaészlelés: 5/48 (+6%)   6. gyógyítás:12/20
  7. titkosírás: 4/7   8. felderítés: 9/22 (+33%)   9. szörnyidomítás:3/44
  10. teológia: 25/75 (+24%)   11. taumaturgia: 12/1 (+8%)   12. szerencsejáték:2/34
  13. versengés: 10/54 (+8%)   14. zene: 6/15   15. szörnyismeret:8/84
  16. pszi: 13/37 (+20%)   17. zárnyitás: 11/24 (+10%)   18. vadászat:9/81
  19. bányászat: 16/45 (+11%)   20. főzés: 8/13 (+11%)   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5155. karakternek az 5279. karakternek a 2650. karakternek a 3279. karakternek
elfogod szutykos remákot (#191) háló-csapdával (#220)
mászol max. 55 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), Elvisel (#5607), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)puha ütés (#60, 18 VP)tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)áldomás (#6)éber kakukk (#3) 

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), tűzeső (#61), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221)    
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 1)
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bronzpajzs (#89) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
1   kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1   mászókarom (#78)
1   rézpajzs (#73) $1   rézsisak ($72) 1   rinóbőr öv (#685)
2 * sárga erőöv (#276) 1   sötét kámzsa (#699) 1 * szirén köpenye (#820)
1   szöges bőrpajzs (#66) $1   szöges páncél ($65) $1   tankány karom ($237)
1 * tünde tegez (#1263) 1   varkaudar páncél (#294) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bot (#4) 1   bronzhegyű nyíl (#94) 1   bronzpenge (#126)
$3   bumeráng ($249) 1   bunkó (#5) 1   bunkósbot (#9)
2   csontpálca (#329) 1   csontszurony (#12) 1   ezüsthegyű nyíl (#323)
4   ezüsttollú nyíl (#363) 1   ezüsttőr (#322) 1   fúvócső (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   kőkalapács (#13) 1   kőkés (#6)
1   nyílvessző (#108) 1   orgyilkos tőr (#225) 1   parittya (#18)
7   rézgolyó (#343) 2   rövid íj (#107) 1 * rövid kard (#171)
1   sallank nyíl (#129) 1 * tünde íj (#553) 13 * tünde nyíl (#554)
15   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264) 2   varkaudar lándzsa (#224)
1   varkaudar szablya (#516) 2   vas dobónyíl (#189) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
1   vashegyű nyíl (#176)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2   aranygyűrű (#193) 3   borostyán függő (#162) 1   ezüst karkötő (#158)
2   ezüst nyaklánc (#117) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * halálhozó talizmán (#813)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 1 * nap szimbólum (#141) 1   obszidián karkötő (#229)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1   trófea nyaklánc (#196) 1 * umbatari karkötő (#278)
1 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytű (#272) 1   ásó (#34)
$1   bronzkulcs ($76) 4   deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221)
1   furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   hűségérme (#1141)
7   kaja (#2) 3   kötél (#92) 1   mászókampó (#165)
1   megbűvölt utazóláda (#1218) 1   nagy bronzkulcs (#185) 2   ork csodaszer (#1228)
1   rézkulcs (#75) 1   Rodger kezdő üstje (#1167) 2   sámán gyógykenőcs (#1139)
1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150) 2   távcső (#42)
1   teremtés zsákja (#818) 1   varkaudar látógömb (#1107) 2   varkaudar pálinka (#1137)
1   zárnyitó készlet (#39)        
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 17 csepp tinta (#101), fér még: 23]
6   fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 29]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
5   kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
7   sullár hólyag (#168) [bennük 33 csepp spiritusz (#170), fér még: 107]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9   uzbány csőr (#169) [bennük 46 csepp ugh méreg (#166), fér még: 62]
5   vizestömlő (#3) [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4]
7   zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 136]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
4   acélpengőke (#231) 35   álompor (#396) 6   amniosz (#203)
1   aurach fog (#657) 4   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652)
2   dorony tüdő (#212) 1   dözmöng szív (#122) 33   drótszőr (#37)
20   elkarog szőr (#665) 1   etra hályog (#712) 7   ezüstdarab (#326)
5   fekete gyöngy (#99) 1   fémrúd (#104) 6   főnixtoll (#563)
6   fülemüle agyar (#267) 1   galachmit (#310) 1   grákóbőr (#41)
3   gyíkfű (#201) 1   gyöngymangó (#135) 1   ilkin érc (#232)
29   kaktusztüske (#114) 4   karbin plazma (#199) 1   kavadu lebeny (#24)
1   kazmár gyökér (#205) 2   kék orchidea (#68) 1   liumbe hajtás (#655)
113   madártoll (#112) 5   magszim bél (#103) 32   mákrózsa virág (#56)
4   mocsári penke (#148) 5   mutáns csont (#331) 1   nektoraf faggyú (#667)
1   ormánygőte csont (#21) 27   pirkit (#153) 1   pular kristály (#239)
4   rakolits por (#669) 1   smaragdkő (#678) 8   smirglilevél (#29)
22   sünmedve tüske (#14) 3   surranó kígyó bőr (#47) 1   szárnyas hernyó (#69)
1   szockó hólyag (#355) 5   szvó-ektoplazma (#151) 1   Thargodan esszencia (#328)
22   tigroszlán fog (#63) 16   varkaudar csont (#1113) 1   varkaudar tekercs (#653)
13   vízionár szem (#102) 1   xirnox szív (#213)    

Összsúly: 131.29 kgMegterheltség: 198%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1   bronzkulcs ($76) 1   csontkulcs (#74) $1   ezüst kulcs ($184)
1   fiatalság itala (#473) 1   kis vaskulcs (#40) 1   moa jádekő (#382)
1   moa zafír (#381) 1   nagy bronzkulcs (#185) 1   vaskulcs (#183)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 20 aurach fog (#657) 1 bőrpáncél (#51)
2 csontszablya (#64) 1 gromak bőr (#268) 5 kaja (#2)
1 királygyík bőr (#44) 1 kis bőrpajzs (#45) 1 lapockacsont (#33)
8 nektoraf faggyú (#667) 4 pirkit (#153) 5 rinóbőr (#651)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar tekercs (#653)    

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bot (#4) 1 bunkó (#5) 1 bunkósbot (#9)
1 csontszurony (#12) 1 drótszőr (#37) 1 elkarog szőr (#665)
1 galachmit (#310) 3 ragasztó (#83) 1 rézpajzs (#73)
1 rinóbőr öv (#685) 1 sárga erőöv (#276) 1 szöges bőrpajzs (#66)
1 tigroszlán fog (#63) 5 tinta (#101) 4 ugh méreg (#166)
2 varkaudar lándzsa (#224) 1 varkaudar páncél (#294)    



E körben tett lépéseid térképe

(129,103) nómenklatúra (#158)
(130,108) grok-képződmény (#149), bundás csirmáz (#93)
(131,105) tintacsigák (#74), erszényes elkarog (#354)
(131,106) ragyás burástyák (#111), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), epokitféreg (#147)
(131,107) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209)
(133,111) élőholt quwarg (#202), tímárkunyhó (#684)
(134,111) Chara-din monolitja (#534), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, érclelőhely
(135,111) ősi csatamező (#263), Tharr oltár, művészi porolit (#720), tavacska, szent tölgyfa (#393), Apa Tifusz (1896.
kalandozó)



© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.