TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 3. 9h:41'
EZ A 182. JÁTÉKHETED, 162. FORDULÓD
183. játékheted kezdete: nov. 10.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
KALANDOZÓ: #2488
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 736

LAUZIT KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,114] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 30. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Tormentor Rex, amikor összefutottatok, adott neked egy remák szivet. Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 631. hetének nyerőszámai: 2, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]


tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+91 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 263.]

hu 185 183 216 hulladék: 185 183 216
Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ketrecet. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

lm 29 20 20 mozogsz 29 20 20
Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [29. PONT. --> 18. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! (-17 életpont). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [17. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [19. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [20. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ketrec. Felpakolsz. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kétfejű troll van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll testét. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-11 életpont). Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 göcsörtös bunkót és 1 márványkulcsot. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 vasvért, 118 arany, 1 ametiszt medál, 32 tigroszlán fog, 1 téfea-agy és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [28 pontot használtál fel, van még 235.]

v 22 164 elmormolod a 22. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő vasvértet. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 20 vasérc, 30 pirkit, 1 bőrpáncél. [-30 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 16 13 6 mozogsz 16 13 6
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [19. PONT.] Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [16. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [14. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált! Továbbsuhansz a folyosón. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [12. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [11. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 6 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Mosolyogva térsz vissza a kijárathoz - sikerült ép bőrrel megúszni! Kimész. [20 pontot használtál fel, van még 140.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[121,113] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősi csatamezőt. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [Nem szedsz a GYJ miatt.] Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 126.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával végigmetszed a csontváz jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz sárga koponyáját. Kritikus ütés! (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 48 tapasztalati pontot kaptál. Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 11 ubuk tüske és egy rövid íj. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kilukasztod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál. Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc támad rád.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 530 tapasztalati pontot kaptál. Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy élőholt mágus készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 922 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy mérgezett vasnyíl, egy bronzhegyű lándzsa, 9 nyílvessző és egy mutáns csont. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! [30 pontot használtál fel, van még 96.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

(121,113) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa
(#393), 40. jellempróba, csontváz (#48), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(122,114) kétfejű troll (#163)

[97,107] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). Eladsz 1 csontszablyát 2 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 28 vasércet 56 aranyért, 1 vaskulcsot 10 aranyért, 1 ketrecet 76 aranyért, 2 göcsörtös bunkót 16 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Ősi hajnal lovagjai. " [-49 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 86.]

ve 83 7 megveszed a 83. tárgyat 7
Vásároltál 7 ragasztót. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz! [121,113] Szűnni nem akar a zöld síkság. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vérszomjas csüldő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 500 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősi csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:)
Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival. - Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben. Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. - Van elég pénzed? - méreget gyanús tekintettel ellenfeled, így kénytelen vagy megnyugtatni csilingelő aranyérméid látványával. 100 darabot belőlük magad elé raksz az asztalra. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Aranyeső, 1 Orzag bilincse, 1 Vérfürdető magszim, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár! Az árnymanó kérdőn néz rád. Bambán visszanézel rá. Belelkesedik, emeli a tétet. Sunyi arckifejezése semmi jót nem takar. Nem kockáztatsz, inkább eldobod a lapokat a kezedből. 399 tapasztalati pontot kaptál. 40 arannyal könnyebben hagyod ott nevető ellenfeled. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [122,112] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [123,112] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt templomot. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy trappoló dinymák közeledik. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a trappoló dinymák fejét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a trappoló dinymák bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Lábával meglök a trappoló dinymák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a trappoló dinymák öklelő szarvai elől. A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 386 tapasztalati pontot kaptál. [40 pontot használtál fel, van még 46.]

kt 19 16 elkészíted a 19. tárgyat (16 darabot)
Begyűjtöttél 16 kerek követ. [16 pontot használtál fel, van még 30.]

m 4 mozogsz délre
[123,113] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy móricserjét. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy phua-kúpot. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Megosztod a tazunkarókával az élelmiszerkészletedet. Egy hálás pillantás biztosítja számodra, hogy a természet barátjának számítasz. (+2 jóság.) Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 20.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Megközelíted a fémkúpot, és elolvasod az oldalán a találós kérdést:

Északra mész, Mórra találsz, Odébb Namídból jön fohász
Fehér csontkéz hever mélyén, Gondolkodj e válasz tétjén
E vidéken nem látsz vizet, Rossz válaszért Halál fizet.

[5 pontot használtál fel, van még 15.]

m 4 mozogsz délre
[123,114] Még mindig bozótos. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy tetemember. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a tetemember testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tetemember testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 360 tapasztalati pontot kaptál. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku gárdista közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista bal oldalát. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 670 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

kt 259 15 elkészíted a 259. tárgyat (15 darabot)
Sajnos csak 1 szopókő készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 1 szopókövet. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

im 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

v 88 15 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 2.]


* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 9, 17. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a trikornis. Egy kaját nyel le a bölcs szilmill. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 303 pontot. A következő körben tehát 302 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Lauzit, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 162. fordulód.

 Erő:18 (20)  Szint:19  Merészség:6/5 Magasság:163 cm 
 IQ:25 (31)  Támadás:19  Agresszió:3 Testsúly:50 kg 
 Ügyesség:25 (30)  Védekezés:44  Menekülés:20 % Életkor:163/163 év 
 Egészség:20 (22)  Életpont:305/228  Jellem: jó (343) Tul. pont:
 Szerencse:26 (1)  Varázspont:325/148  Pénz:739 arany Kép. pont:
 Tudatpont:21/2   Pszi pont:95/63       
Eddig összesen 1067 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5025 TP-t kaptál. Jelenleg 358069 TP-d van. A következő szinthez még 91931 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 157. fordulódban 1245 arany került a bankszámládra. 1307 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  ökölvívás: 1/9   szúrófegyverek: 20/66   vágófegyverek:22/36 (+13%)
  ütőfegyverek: 1/65   lőfegyverek: 23/5 (+2%)   

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 9/79   2. nyomkövetés: 42/80 (+18%)   3. mászás:9/39
  4. csapdakészítés: 12/66 (+6%)   5. csapdaészlelés: 6/26 (+30%)   6. gyógyítás:12/22
  7. titkosírás: 4/30   8. felderítés: 12/47 (+23%)   9. szörnyidomítás:3/44
  10. teológia: 27/78 (+24%)   11. taumaturgia: 13/0 (+11%)   12. szerencsejáték:2/56 (+11%)
  13. versengés: 10/70 (+8%)   14. zene: 6/15   15. szörnyismeret:9/32
  16. pszi: 14/97 (+7%)   17. zárnyitás: 11/35   18. vadászat:9/81
  19. bányászat: 16/67 (+11%)   20. főzés: 8/46   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [gyógymógy (#5)]
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5155. karakternek az 5279. karakternek a 2650. karakternek a 3279. karakternek
elfogod szutykos remákot (#191) háló-csapdával (#220)
mászol max. 55 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), Elvisel (#5607), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)lángcsóva (#31, 5 VP)hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP)vakító fény (#43, 7 VP)tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP)azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP)éber vadászkutya (#62, 12 VP)oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP)DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) 
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)pszi-acéltorony (#98, 8 PP)tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)éber kakukk (#3)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), tűzeső (#61), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)    

ELFOGOTT SZÖRNYEID
bölcs szilmill (#343) státusz: OK
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1   bőrpáncél (#51) 1 * fekete bőrcsizma (#247) 1 * gromak páncél (#270)
2   kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1   mászókarom (#78)
1 * rinóbőr öv (#685) 2   sárga erőöv (#276) 1   sötét kámzsa (#699)
1 * szirén köpenye (#820) 1 * tünde tegez (#1263) 1 * vassisak (#160)
Fegyverek és lövedékek
1   bronzhegyű lándzsa (#87) 2   csontpálca (#329) 1   ezüsthegyű nyíl (#323)
1   ezüstkard (#325) 4   ezüsttollú nyíl (#363) 1   ezüsttőr (#322)
1   fúvócső (#20) 1   hosszú íj (#111) 15   kerek kő (#19)
1   kőkalapács (#13) 1   kőkés (#6) 1   mérgezett vasnyíl (#187)
10   nyílvessző (#108) 1   nyu-shuriken (#157) 2   orgyilkos tőr (#225)
1   parittya (#18) 6   rézgolyó (#343) 3   rövid íj (#107)
1 * rövid kard (#171) 1 * tünde íj (#553) 11 * tünde nyíl (#554)
27   ubuk tüske (#131) 1   vadászkés (#1264) 1   varkaudar szablya (#516)
1 * vashegyű lándzsa (#182)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1   ametiszt medál (#275) 2   aranygyűrű (#193) 3   borostyán függő (#162)
1   ezüst karkötő (#158) 2   ezüst nyaklánc (#117) 1   gyöngysor (#192)
1 * halálhozó karkötője (#816) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
1 * nap szimbólum (#141) 1   obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
1   trófea nyaklánc (#196) 1 * umbatari karkötő (#278) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * vortex talizmán (#812)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   aranytű (#272) 1   ásó (#34)
4   deus ex machina (#1) 2   dobóháló (#221) 1   furulya (#233)
1 + hebrencs csapda (#147) 1   hűségérme (#1141) 9   kaja (#2)
4   kötél (#92) 1   márványkulcs (#245) 1   mászókampó (#165)
1   megbűvölt utazóláda (#1218) 3   ork csodaszer (#1228) 1   Rodger kezdő üstje (#1167)
2   sámán gyógykenőcs (#1139) 1   szeksztáns (#32) 2   szent jogar (#150)
1   szopókő (#259) 2   távcső (#42) 1   teremtés zsákja (#818)
2   varkaudar pálinka (#1137) 1   zárnyitó készlet (#39)    
Löttyök és porok, tartóstul
4   aranyló ugarhéj (#100) [bennük 22 csepp tinta (#101), fér még: 18]
6   fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 29]
3   huhogó bibe (#332) [bennük 22 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 14]
5   kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 25]
1   molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
9   sullár hólyag (#168) [bennük 24 csepp spiritusz (#170), fér még: 156]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
9   uzbány csőr (#169) [bennük 33 csepp ugh méreg (#166), fér még: 75]
5   vizestömlő (#3) [bennük 88 korty víz (#27), fér még: 12]
7   zöld üveg (#82) [bennük 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 126]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6   acélpengőke (#231) 45   álompor (#396) 6   amniosz (#203)
1   aurach fog (#657) 5   csuklyavirág (#133) 1   darázsszárny (#652)
4   dorony tüdő (#212) 1   dözmöng szív (#122) 33   drótszőr (#37)
24   elkarog szőr (#665) 1   etra hályog (#712) 1   ezüstdarab (#326)
5   fekete gyöngy (#99) 6   főnixtoll (#563) 2   galachmit (#310)
1   grákóbőr (#41) 3   gyíkfű (#201) 1   gyöngymangó (#135)
1   ilkin érc (#232) 34   kaktusztüske (#114) 5   karbin plazma (#199)
1   kavadu lebeny (#24) 1   kazmár gyökér (#205) 2   kék orchidea (#68)
2   kőszem (#304) 1   liumbe hajtás (#655) 17   madártoll (#112)
6   magszim bél (#103) 32   mákrózsa virág (#56) 1   manifeszt.nyúlvány (#214)
5   mocsári penke (#148) 8   mutáns csont (#331) 1   nektoraf faggyú (#667)
1   ormánygőte csont (#21) 39   pirkit (#153) 1   pular kristály (#239)
1   purifikátor háj (#269) 4   rakolits por (#669) 1   raptor karom (#281)
1   remák szív (#264) 1   rinóbőr (#651) 1   smaragdkő (#678)
8   smirglilevél (#29) 22   sünmedve tüske (#14) 4   surranó kígyó bőr (#47)
1   szárnyas hernyó (#69) 1   szockó hólyag (#355) 4   szvó-ektoplazma (#151)
1   Thargodan esszencia (#328) 54   tigroszlán fog (#63) 16   varkaudar csont (#1113)
1   varkaudar tekercs (#653) 13   vízionár szem (#102) 1   xirnox szív (#213)

Összsúly: 111.08 kgMegterheltség: 173%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1   bronzkulcs ($76) 1   csontkulcs (#74) $1   ezüst kulcs ($184)
1   fiatalság itala (#473) 1   kis vaskulcs (#40) 100   madártoll (#112)
1   moa jádekő (#382) 1   moa zafír (#381) $1   nagy bronzkulcs ($185)
1   rézkulcs (#75) $1   vaskulcs ($183)    

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csontszablya (#64) 2 fülemüle agyar (#267) 6 kaja (#2)
2 nagy bronzkulcs (#185) 8 vasérc (#152) 1 vaskulcs (#183)
4 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
250 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275)
1 bőrpáncél (#51) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 galachmit (#310)
15 kerek kő (#19) 1 márványkulcs (#245) 1 mérgezett vasnyíl (#187)
2 mutáns csont (#331) 9 nyílvessző (#108) 28 pirkit (#153)
6 ragasztó (#83) 1 rövid íj (#107) 1 szopókő (#259)
1 szvó-ektoplazma (#151) 32 tigroszlán fog (#63) 5 tinta (#101)
11 ubuk tüske (#131)        



E körben tett lépéseid térképe

(121,113) ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa
(#393), 40. jellempróba, csontváz (#48), szintszívó (#96), sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175), vérszomjas csüldő
(#114)
(122,112) nekrofun (#173), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(123,112) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, trappoló dinymák (#118)
(123,113) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, phua-kúp (#372), 27. jellempróba, művészi porolit (#720)
(123,114) tetememberek (#123), Raia oltár, ryuku gárdista (#360)



© Beholder Kft., 1992-2003
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!
Ha az e-mailes UL ill. forduló küldéssel van gondod: beholder@beholder.hu!

::: A forduló megtekintéséhez szükséges képek :::
A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetőek a http://www.beholder.hu oldalról, a letöltés menüpont alatt. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen és elküldjük neked e-mailben.
::: Forduló archívum :::
Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a Beholder Kft. serverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra, és a számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.
::: A hibajavításról :::
Aki észrevesz egy hibát, és szeretné, ha azt javítanánk a fordulójában, az a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.
::: Mentális üzenet :::
Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.
::: A fordulók külalakjának megváltoztatása :::
Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a letöltés menüpont alatt, a TF forduló kinézet (class) gyűjtemény néven találhatod meg.
::: Az Alanori Krónika megrendelése :::
Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok.
Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori krónika menüpont alatt is.
A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz a www.beholder.hu weboldalon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.