TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 23. 9h:41'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 170. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: nov. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2488
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 172

LAUZIT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,92] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku gárdista nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [8 pontot használtál fel, van még 342.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 337.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 332.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 327.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 322.]

v 96 99 79 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,92) az 56. labirintus bejárata

[99,79] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). "
[-49 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 312.]

be 573 3 bemész az 573. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 115 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 262.]

vtn 100 varázslat tanulás: a 100. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: varázsital főzése. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 227.]

hu 128 237 172 hulladék: 128 237 172
Hulladékgyűjtés törölve: sallank karom. Hulladékgyűjtés törölve: tankány karom. Hulladékgyűjtés törölve: téfea-agy. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

m 3 mozogsz délkeletre
[100,80] Továbbmész a város utcáján. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 3 mérg. ubuk dobónyilat 21 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 3 vasércet 6 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [8 pontot használtál fel, van még 219.]

ea 63 48 eladod a 63. tárgyat 48
Eladtál 48 tigroszlán fogat. 48 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

ea 168 5 eladod a 168. tárgyat 5
Eladtál 5 sullár hólyagot. 35 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

ea 169 4 eladod a 169. tárgyat 4
Eladtál 4 uzbány csőrt. 24 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

ea 82 4 eladod a 82. tárgyat 4
Eladtál 4 zöld üveget. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 219.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy vérfürdető magszim. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a vérfürdető magszim testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával megcsapod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[8 pontot használtál fel, van még 211.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 206.]

lm 4 3 10 mozogsz 4 3 10
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [4. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy purifikátor van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 63 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerő.) Hangtalan léptekkel osonsz előre. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [10. PONT.] Egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 170.]

lm 18 17 12 mozogsz 18 17 12
Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy purifikátor. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy autentikus vámpír! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 15 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal vállát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyíkfüvet. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranytű, 2 mérgezett vasnyíl, 6 ragasztó, 1 kazmár gyökér, 1 púderkő, 35 arany és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [18. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [12. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 16 drótszőr és 2 fémrúd. Gyorsan kiüríted a ládát. [36 pontot használtál fel, van még 134.]

lm 13 15 10 mozogsz 13 15 10
Haladsz az ellenséges labirintusban. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tetemember. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a tetemember fejét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a tetemember testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy szintszívó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [15. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír fejét. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kis aranykulcsot, 1 tatu ködmönt és 1 koponya szimbólumot. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [13. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.] [48 pontot használtál fel, van még 86.]

lm 6 2 1 mozogsz 6 2 1
Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Folytatod az utat. Az út itt elkanyarodik. [5. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [2. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. [24 pontot használtál fel, van még 62.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[128,93] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Látsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [129,92] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át.

Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [130,92] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy gyilkos tetű nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a gyilkos tetű nyakát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
240 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kék orchideacserjét. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 38.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[131,92] Tovább barangolsz a fák között.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát.

(Továbbmész...) [132,92] Tovább barangolsz a fák között. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívei emelték.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [133,91] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Ráismersz a lényre. Egy purifikátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (5 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megcsapod a purifikátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a purifikátor szürke hengertestét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A purifikátor sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [24 pontot használtál fel, van még 14.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Produkciód határozott zenei értéket képvisel. Lassan már talán fel is léphetnél valahol. [14 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 3 energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 351 keresed a 351. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy halálmadarat. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
1 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 5 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 4, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a trikornis. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 311 pontot. A következő körben tehát 308 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁZSITAL FŐZÉS (100. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Végre! Sikerült elsajátítani a leges-leges legalapvetőbb, legszélesebb körben használható rúnavarázslatot, a Varázsital Főzést. Önmagában a varázslattal persze semmit sem tudsz kezdeni - fel kell fedezned néhány "receptet" ahhoz, hogy igazán használni tudjad. Vannak varázsitalok, amelyek bármiben kikotyvaszthatók, vannak, amelyek csak speciális edényekben kotyvaszthatók ki, de nem kell hozzájuk külön tartóedény, és vannak, amelyeket a kikotyvasztásra használt tartóedényben kell tartani. A varázsitalt mindig a KT <varázsital sorszáma> paranccsal készíted el, ha egyszerre több adagot, akkor is csak egy Varázsital Főzést kell elmondanod. A V 100 parancs kiadására sohasem lesz szükséged. A kotyvasztás általában abból áll, hogy a receptben megadott tartóedényt (vagy ha ilyen nincs, egy tetszőleges tartót) megtöltesz vízzel, majd forralni kezded tűz fölött. A varázsigék lassú mormolásával különböző füveket szórsz a főzetbe, majd amikor forrni kezd, a végső igék kiejtésével bekevered a fő alkotóelemeket. A TVP költség főzetenként változik, és mindig a receptben van megadva. A varázspont költség minden esetben 30 VP. Az elkészült varázsitalt a H <varázsital sorszáma> paranccsal használhatod, 0 TVP-ért, ha az enciklopédiája másként nem rendelkezik.

KARAKTERLAP

Lauzit, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 170. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 163 cm
IQ: 25 (31) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 45 Menekülés: 20 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 307/188 Jellem: jó (394) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (30) Varázspont: 381/1 Pénz: 687 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/3 Pszi pont: 109/43 EFejl: 14
Eddig összesen 1124 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7466 TP-t kaptál. Jelenleg 398054 TP-d van. A következő szinthez még 51946 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 157. fordulódban 1245 arany került a bankszámládra. 1369 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 20/66 vágófegyverek: 23/4 (+3%)
ütőfegyverek: 1/65 lőfegyverek: 23/28 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 44/76 (+36%) 3. mászás: 9/71
4. csapdakészítés: 13/13 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/50 (+24%) 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 5/7 8. felderítés: 13/16 9. szörnyidomítás: 3/44
10. teológia: 29/31 (+19%) 11. taumaturgia: 20/35 (+15%) 12. szerencsejáték: 2/89
13. versengés: 10/94 14. zene: 8/59 (+16%) 15. szörnyismeret: 10/52 (+18%)
16. pszi: 16/68 (+9%) 17. zárnyitás: 12/25 (+90%) 18. vadászat: 9/81
19. bányászat: 17/77 20. főzés: 9/11

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5155. karakternek az 5279. karakternek a 2650. karakternek a 3279. karakternek
elfogod szutykos remákot (#191) háló-csapdával (#220)
mászol max. 55 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), Elvisel (#5607), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), tűzeső (#61), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 ezüstkard (#325) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264) 1 varkaudar szablya (#516)
Szúrófegyverek
1 ezüsttőr (#322) 1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
3 rövid íj (#107) 1 * tünde íj (#553)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
10 nyílvessző (#108) 6 rézgolyó (#343) 9 * tünde nyíl (#554)
27 ubuk tüske (#131)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270) 1 tatu ködmön (#255)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 sötét kámzsa (#699) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * tünde tegez (#1263)
Kesztyűk
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
3 tankány karom (#237)
Övek
1 * rinóbőr öv (#685) 2 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok
$1 ametiszt medál ($275) 2 ezüst nyaklánc (#117) $1 gyöngysor ($192)
1 * halálhozó talizmán (#813) 1 koponya szimbólum (#139) 1 * nap szimbólum (#141)
1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528) 1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 ezüst karkötő (#158) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 3]
8 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 39]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 45]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 70]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
5 vizestömlő (#3) [bennük 69 korty víz (#27), fér még: 31]
5 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
1 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
1 kis aranykulcs (#240) 5 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
1 megsemmisítő (#1540) 3 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 2 szent jogar (#150)
2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818) 2 varkaudar pálinka (#1137)
1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7 acélpengőke (#231) 49 álompor (#396) 6 amniosz (#203)
1 aurach fog (#657) 3 borkonyó bibe (#312) 5 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
49 drótszőr (#37) 27 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
1 ezüstdarab (#326) 5 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 3 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
5 gyíkfű (#201) 5 gyöngymangó (#135) 1 ilkin érc (#232)
28 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199) 1 kavadu lebeny (#24)
2 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304)
1 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655) 14 madártoll (#112)
9 magszim bél (#103) 33 mákrózsa virág (#56) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
5 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116) 9 mutáns csont (#331)
1 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21) 26 pirkit (#153)
1 púderkő (#119) 1 pular kristály (#239) 5 purifikátor háj (#269)
4 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281) 1 remák szív (#264)
1 rinóbőr (#651) 3 sallank karom (#128) 1 smaragdkő (#678)
9 smirglilevél (#29) 23 sünmedve tüske (#14) 4 surranó kígyó bőr (#47)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szockó hólyag (#355) 8 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 6 tigroszlán fog (#63)
1 varkaudar tekercs (#653) 13 vízionár szem (#102) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 99.10 kg Megterheltség: 150%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 bronzkulcs ($76) 1 csontkulcs (#74) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fiatalság itala (#473) 1 kis vaskulcs (#40) 100 madártoll (#112)
1 moa jádekő (#382) 1 moa zafír (#381) $1 nagy bronzkulcs ($185)
1 rézkulcs (#75) $1 vaskulcs ($183)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bakkura csizma (#96) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2 orgyilkos tőr (#225)
3 pirkit (#153) 5 sullár hólyag (#168) 48 tigroszlán fog (#63)
1 tünde nyíl (#554) 4 uzbány csőr (#169) 3 vasérc (#152)
3 víz (#27) 4 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arany (#50) 1 aranytű (#272) 16 drótszőr (#37)
2 fémrúd (#104) 1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310)
2 gyíkfű (#201) 1 kavadu iszák (#25) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kis aranykulcs (#240) 1 koponya szimbólum (#139) 1 magszim bél (#103)
2 mérgezett vasnyíl (#187) 1 púderkő (#119) 3 purifikátor háj (#269)
6 ragasztó (#83) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tatu ködmön (#255)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,92) az 56. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, vérfürdető magszim (#148), csontváz (#48), purifikátor (#157), nómenklatúra (#158), autentikus vámpír (#154), zombi (#49), tetemember (#123), szintszívó (#96)
(128,93) Fairlight rúnaköve, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155)
(130,92) gyilkos tetvek (#116), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(131,92) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(132,92) Tharr oltár
(133,91) purifikátorok (#157)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Lauzit 170. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) gazda (#24) grákó denevér (#25)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) gyilkos mókus (#29) surranó kígyó (#30)
woor-antilop (#31) gnóm boltos (#32) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) acélkolosszus (#35)
manó (#36) sötét motyogó (#37) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39) hamupók (#40)
görgőte (#41) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) harcos (#47) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50)
gyíkember (#51) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60)
hegyi rák (#61) kőevő (#62) umor-pióca (#63) varkaudar (#64) goldugar (#65)
vízionár (#66) húsevő magszim (#67) móleon (#68) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
gitonga (#76) zoloboo (#77) színes dözmöng (#78) bombagoly (#79) trollfa (#80)
tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85)
topránypolip (#86) árnyékrája (#87) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) törpe kovács (#90)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) büntető praglonc (#125)
miksziszi húsgólem (#126) Morbid (#127) varkaudar mágus (#128) Lord Kovács József (#129) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) elit palotaőr (#133) palotaőr (#134) élőholt mirg (#135)
sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) udvari mágus (#142) vadászkutya (#143) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
dehidrátor (#151) kardszárnyú pocok (#152) quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155)
tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157) nómenklatúra (#158) ongóliant (#159) tyrannoszaurusz rex (#160)
velociraptor (#161) hadroszaurusz (#162) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165)
borzalmas varkaudar (#166) kvazár kovács (#167) halálosztó kain (#168) orgoró (#170) óriásféreg (#171)
sírlidérc (#172) vark. nekromanta (#173) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
csontváz lord (#177) ongóliant hadúr (#178) élőholt ősmágus (#179) Zinthurg (#180) gnóm szolgáló (#181)
pöfögő kregon (#182) elf mesterharcos (#183) ezoterikus mardel (#184) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186)
részeg kalandozó (#187) kocsmai verekedő (#188) varkaudar behemót (#189) varkaudar bajnok (#190) szutykos remák (#191)
trosnyogó szakóca (#192) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) agyagelementál (#203) bazaltelementál (#204)
gránitelementál (#205) drónkeselyű (#208) kneopatikus mollusk (#209) degradátor (#210) joviális m.szockó (#211)
Tguarkhan (#212) kisebb quwarg isten (#213) élőholt sullár (#216) massza (#217) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) orbitális mackósajt (#229) zoloboo sámán (#230) woorgard (#231) ekharion (#232)
alanori csatamén (#233) áeratikus hasnyák (#243) halálelementál (#279) kronokukac (#285) manaelementál (#290)
quwarg felderítő (#299) óriáspók (#303) rubin sárkány (#330) sárkányfajzat (#340) bölcs szilmill (#343)
smaragd őrsárkány (#344) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) varkaudar kósza (#347) khór darázs (#348)
liumbe (#349) északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) ryuku ostromteknős (#362) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) sarki róka (#636) jegesmedve (#637) yeti poronty (#638)
ulkor jéglény (#641) jégzabáló (#649) fagymágus (#650) varkaudar kölyök (#685) varkaudar íjász (#687)
ősi asszimiláció (#717) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751) érző szívű dromedár (#753) csodabogár (#755)
lajhárlord (#757) ork bérgyilász (#781) Poomr Ko (#957) Ayagira Tanaka (#965) Pikoló (#7010)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) $bot (#4) $bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) $bunkósbot (#9) dárda (#10)
$csontkés (#11) $csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
$bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) $lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
$bőrpáncél (#51) patak (#52) tavacska (#53) szökőkút (#54) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) $bőrsisak (#57) ködmangó cserje (#58) ködmangó (#59) ködkapu (#60)
árnyéksár (#61) ködcsillag (#62) tigroszlán fog (#63) $csontszablya (#64) $szöges páncél (#65)
$szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70)
$rézpáncél (#71) $rézsisak (#72) $rézpajzs (#73) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
$bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) díszes rézpajzs (#84) $óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) $bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) $bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) $bronzhegyű nyíl (#94) $bakkura bőr (#95)
$bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) $rákpajzs (#98) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) $evaporőr háj (#105)
$fabontó (#106) rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
hosszú íj (#111) madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115)
móri gyümölcs (#116) ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120)
jellempróba (#121) dözmöng szív (#122) $göcsörtös bunkó (#123) rókafarok (#124) $mandibulapenge (#125)
$bronzpenge (#126) $mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) $sallank nyíl (#129) $hebrencs állkapocs (#130)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) $ubuk dobónyíl (#138) koponya szimbólum (#139) denevér szimbólum (#140)
nap szimbólum (#141) szem szimbólum (#142) virág szimbólum (#143) két kard szimbólum (#144) villám szimbólum (#145)
oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149) szent jogar (#150)
szvó-ektoplazma (#151) $vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) $nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159) vassisak (#160)
nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) $karócsapda (#163) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) $vaskulcs (#183) $ezüst kulcs (#184) $nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) $mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
$aranylánc (#191) $gyöngysor (#192) aranygyűrű (#193) $arany karperec (#194) $obszidián függő (#195)
trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197) trikornis szarv (#198) karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208) szuperkötél (#209) fűszertartó (#210)
sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213) manifeszt.nyúlvány (#214) praglonc hártya (#215)
$ketrec (#216) hurokcsapda (#217) ketrec-csapda (#218) fedett verem (#219) háló-csapda (#220)
dobóháló (#221) láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) $orgyilkos tőr (#225)
ramit kő (#226) helytartói jogar (#228) obszidián karkötő (#229) lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231)
ilkin érc (#232) furulya (#233) tatu dob (#234) dorony duda (#235) $lajhár csont (#236)
tankány karom (#237) lant (#238) pular kristály (#239) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241)
$tüskecsapda (#242) nyílcsapda (#243) kvazár (#244) márványkulcs (#245) nagy aranykulcs (#246)
fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) $bumeráng (#249) kvazár páncél (#251) smaragd koszorú (#252)
nekrofun medál (#253) regeneráló gyűrű (#254) tatu ködmön (#255) templom (#256) szent kehely (#257)
nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260) bájital (#261) friss csatamező (#262)
ősi csatamező (#263) remák szív (#264) kristálygömb (#265) kvazár sisak (#266) $fülemüle agyar (#267)
gromak bőr (#268) purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272)
szuper dobóháló (#273) szuper hálócsapda (#274) $ametiszt medál (#275) sárga erőöv (#276) rejtőköpeny (#277)
umbatari karkötő (#278) Mágikus Koponya (#279) tyrex csont (#280) raptor karom (#281) jégszív (#282)
Fekete Kehely (#283) Szent Kulacs (#285) Sheran főzete (#286) $varkaudar páncél (#294) bev formázó minta (#299)
cru formázó minta (#300) kőszem (#304) varázskő (#305) réz papi karkötő (#307) galachmit (#310)
borkonyó cserje (#311) borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) roxati zárfaló (#314) optiri agysisak (#315)
Pusztítás Botja (#316) taposó tappancs (#318) ködkard (#319) kregon zúzmó (#320) plazmacsillag (#321)
ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324) ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326)
ezüstshuriken (#327) Thargodan esszencia (#328) csontpálca (#329) mutáns csont (#331) huhogó bibe (#332)
rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336) piranha zsákvédő (#337)
királyi korona (#338) hadilobogó (#340) rézgolyó (#343) súlyzó (#347) shinai gömb (#348)
tolmokov-koktél (#351) molluszk ház (#353) szockó hólyag (#355) quwarg tojás (#360) ezüsttollú nyíl (#363)
Raia papi palástja (#371) phua-kúp (#372) fény szentélye (#376) moa gyöngy (#378) moa obszidián (#380)
moa zafír (#381) moa jádekő (#382) moa üveggömb (#383) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395)
álompor (#396) főutca (#399) ház (#400) morgud hagymatő (#402) fokhagyma (#403)
réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407) vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415)
Vlagyimir szobra (#433) bányászcsákány (#434) törpe bánya (#435) szent liget (#439) Muezli aranykeze (#442)
fekete lótusz (#446) lótuszvirág (#447) térkapu (#452) fiatalság itala (#473) raptor szablya (#482)
barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486) erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492)
kihívás tornya (#502) varkaudar szablya (#516) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535) tünde íj (#553)
tünde nyíl (#554) őselemek köpenye (#560) főnixtoll (#563) rinóbőr (#651) darázsszárny (#652)
varkaudar tekercs (#653) liumbe hajtás (#655) aurach fog (#657) aurach bőr (#658) elkarog szőr (#665)
nektoraf faggyú (#667) rakolits por (#669) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671) szulfin (#676)
szulfagor agyar (#677) smaragdkő (#678) hibátlan gyémánt (#680) tímárkunyhó (#684) rinóbőr öv (#685)
tűzfény (#686) Ezüstmágus kürt (#697) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699) tubarkő (#700)
Rahn ékkő (#701) etra hályog (#712) $rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720) gólem talizmán (#811)
vortex talizmán (#812) halálhozó talizmán (#813) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) halálhozó karkötője (#816)
hatalom fülbevalója (#817) teremtés zsákja (#818) aranytermő erszény (#819) szirén köpenye (#820) varázsfiola (#828)
csillagbozótos (#928) csillagbot (#929) pézsmatök (#933) pézsmatökmag (#934) jegesmedve bunda (#1067)
csodák kútja (#1096) varkaudar látógömb (#1107) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) varkaudar pálinka (#1137)
sámán gyógykenőcs (#1139) királyi őrsánc (#1140) hűségérme (#1141) Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169)
fűszerkeverék (#1170) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) ork csodaszer (#1228) fejsze (#1240)
vaspánt (#1241) csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) Ramirez feszítővasa (#1261) Halatir kalapja (#1262)
tünde tegez (#1263) vadászkés (#1264) Kaldor varázspora (#1272) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406)
reflexélesítő (#1407) sejtfiatalító (#1408) esélynövelő (#1409) varkaudar szimbólum (#1528) megsemmisítő (#1540)
tündöklő szobor (#1587)

Receptek

főtt étel (#1) buggyantott tojás (#2) elrontott hurka (#4) omlós szerencsemassza (#6) istenek eledele (#7)
bátrak eledele (#11) mákrózsafőzet (#14)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal


© Beholder Kft., 1992-2005
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!

A forduló megtekintéséhez szükséges képek

A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetők a www.beholder.hu honlap Letöltés menüpontjából. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen, és a képeket elküldjük neked e-mailben.

Forduló archívum

Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a www.beholder.hu szerverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról azt bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra (www.beholder.hu), és a Számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.

A hibajavításról

Aki észrevesz egy hibát, és jelezné felénk, az a tf@beholder.hu-ra írt levélben a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.

Mentális üzenet

Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.

A fordulók külalakjának megváltoztatása

Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a www.beholder.hu honlap Letöltés menüpontjában TF forduló kinézet (class) gyüjtemény néven találod. Az ebben található profile.css-t ugyanabba a könyvtárba kell másolnod, ahova a fordulóidat is.

Az Alanori Krónika megrendelése

Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok. Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt, amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori Krónika menüpontban is. A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz honlapunkon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.