TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:26'
EZ A 185. JÁTÉKHETED, 171. FORDULÓD
186. játékheted kezdete: dec. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Üzeneted jött!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2488
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 126

LAUZIT KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [133,91] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el. Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sallank karmot. A teremtés zsákja létrehozott 1 smirglilevelet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+146 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy halálmadár fészket vagy búvóhelyet. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [8 pontot használtál fel, van még 310.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 290.]

* 5. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-7 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 290.]

v 100 313 3 elmormolod a 100. varázslatot
Ezt a varázslatot automatikusan használod, amikor szükség van rá. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

im 3 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+107 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 260.]

v 21 5 elmormolod a 21. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 5 kaja. [-10 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 255.]

t 157 támadod a 157. szörnyet
FT 157 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


d 92 4 eldobod a 92. tárgyat (4 darabot)
Elhajítasz 4 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 255.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[134,90] Az erdőt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Felrakod a vénasszony hátára a rőzsét. Hálásan szól hozzád: - Az istenek segítsenek utadon! (+2 jóság.)

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [135,89] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [136,88] Tovább barangolsz a fák között.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 225.]

m 1 mozogsz északkeletre
[137,87] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 62 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy mínosz-kúpot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 217.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 239 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+20 életerő.) Szerencséd fejlődött. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 184.]

be 62 bemész a 62. titkos labirintusba
Amint kimondod a jelszót, és félrecsúszik a kőlap egy óriási, földalatti barlang tárul fel előtted. Durva (és labilis) falétra vezet a mélybe. Odabent sötét honol. Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Lemászol a létrán. Hatalmas teremben vagy, melynek plafonja és vége minden irányban a homályba vész. A távolból különös és borzongató neszezést hallasz. [5 pontot használtál fel, van még 179.]

lm 7 11 10 mozogsz 7 11 10
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-12 életpont). Belépsz a házba. Ha lehet, itt még sűrűbb sötétség fogad, mint odakinn. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 60 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kristálygömböt, 8 kaktusztüskét [*], 1 furulyát és 2 téfea-agyat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
Elértél a térképen a 6-ossal jelölt ponthoz. Északra egy piramisszerű gúlát, keletre egy egyszerű kőépületet látsz.
Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahogy belépsz az alacsony, szűkös piramis belsejébe, sercegő hangot hallasz. A földön kobudera csontok hevernek. A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.]
[28 pontot használtál fel, van még 151.]

lm 905 15 900 mozogsz 905 15 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Belépsz a romos falak közé. A sarkokban gyanús fekete kupacok sejlenek. Egy xirnoxot pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox lila hasát. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a xirnox testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A xirnox agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A fal mellett találsz egy nagy tölgyfaládát. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs, 1 rézkulcs és 1 nagy bronzkulcs. Gyorsan kiüríted a ládát.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [12 pontot használtál fel, van még 139.]

lm 12 8 13 mozogsz 12 8 13
Elértél a barlang északnyugati csücskébe. Délkeletre a piramisszerű építményt látod, északra egy apró, romos falú kőházat. [10. PONT.]
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar fejét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a vadász varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
370 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát és 1 bőrpáncélt.
Nyomulsz a sötét barlangteremben. [14. PONT.]
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.]
Belépsz a tágas építménybe. Valamilyenfajta szentély lehetett ez hajdanán, a ghallaitól teljesen idegen kultúráé. A terem hátuljában bizarr, oltárszerű építmény emelkedik. Rálépve egy billegő kőlapra, dübörgést hallasz, a fejed fölül! Szerencsédnek köszönhetően csak 7 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál.
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy purifikátor. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 54 életpontot sebeztél. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 7 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 vas dobónyíl, 38 arany, 6 gyíkfű, 2 pular kristály, 1 vadász tatu bőr, 8 varányszem, 1 denevér szimbólum és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egy nagyobb, templom(?)szerű építmény előtt állsz, a hajdani földalatti város egyetlen nagyobb, megmaradt építménye. [9. PONT.]
Nyomulsz a sötét barlangteremben. [14. PONT.]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Belépsz egy nagyobb, istállószerű építménybe. Az istálló belseje hihetetlenül erős és kemény tölgyfából készült, minden bizonnyal lónál erősebb jószágok számára. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nukleáris cickány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. Véres nyál csordul ki a nukleáris cickány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy nukleáris cickány lakik itt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 9 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a nukleáris cickány testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nukleáris cickány! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 13 aranyad. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a nukleáris cickány rothadó testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A nukleáris cickány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 718 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


[56 pontot használtál fel, van még 83.]

dd 51 255 15 eldobod az 51. tárgyat a 255. tárgyat a 15. tárgyat
Elhajítasz 1 bőrpáncélt. Elhajítasz 1 tatu ködmönt. Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Érzésed szerint most értél az óriás-barlang középpontjához. Messze fönt valamilyen furcsa, ködös gomolygást látsz. [12. PONT.]
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.]
Elérkeztél a barlang délkeleti csücskébe. Kis patak folydogál itt, de közelebbről látod, hogy undorító, nyálkás a vize, ezért nem iszol belőle. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy varkaudar! Fegyvere egy csontszurony. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt.
Továbbmész. Délkeletre egy függőleges, falszerű kiemelkedést, északkeletre és északnyugatra kőépület-szerűségeket látsz. [4. PONT.]
A hihetetlen méreteket csodálva mész előre. Vajon miért nem omlik be a barlang? [3. PONT.]
Visszatérsz a kijárathoz, és kimászol a létrán.
[42 pontot használtál fel, van még 41.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[137,88] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elkapod a cicát, és rávicsorogsz a tigroszlánra. Úgy látszik, a hangja nagyobb, mint a bátorsága, ugyanis elfut. A cica hálából fog neked egy egeret, majd hálásan hozzád dörgöli a fejét, és továbbáll. Sajnos az egér fél fogadra sem elég (+0 kaja, azaz semmi). (+2 jóság.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [138,89] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy karmos tankány lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvagdosod a karmos tankány testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A karmos tankány megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A karmos tankány karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a karmos tankány kitinpáncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a karmos tankány jobb hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 21.]

h 233 50 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon jól megy, a környékbeli vikócmajmok tapssal jutalmaznak. [21 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 8, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját bezabál a trikornis. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 312 pontot. A következő körben tehát 309 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lauzit, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Raia püspöke vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 171. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 163 cm
IQ: 25 (31) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 27 (32) Védekezés: 45 Menekülés: 20 % Életkor: 163/163 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 307/204 Jellem: jó (399) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (31) Varázspont: 381/14 Pénz: 703 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 109/75 EFejl: 14
Eddig összesen 1135 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7711 TP-t kaptál. Jelenleg 405765 TP-d van. A következő szinthez még 44235 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, Tguarkhan, ongóliant. A 157. fordulódban 1245 arany került a bankszámládra. 1369 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 20/66 vágófegyverek: 23/9 (+5%)
ütőfegyverek: 1/65 lőfegyverek: 23/32 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/79 2. nyomkövetés: 45/0 (+24%) 3. mászás: 9/71
4. csapdakészítés: 13/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/80 (+30%) 6. gyógyítás: 12/22
7. titkosírás: 5/7 8. felderítés: 13/27 (+11%) 9. szörnyidomítás: 3/44
10. teológia: 29/54 (+23%) 11. taumaturgia: 20/39 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/89
13. versengés: 10/94 14. zene: 8/83 (+24%) 15. szörnyismeret: 10/70 (+18%)
16. pszi: 16/75 (+7%) 17. zárnyitás: 12/61 (+36%) 18. vadászat: 9/81
19. bányászat: 17/88 (+11%) 20. főzés: 9/21 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
segítesz max. 40 TVP-ért
udvarolsz az 5155. karakternek az 5279. karakternek a 2650. karakternek a 3279. karakternek
elfogod szutykos remákot (#191) háló-csapdával (#220)
mászol max. 55 TVP-ért
cirkusz: kártyabarlang (8)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
trikornis (#104), Elvisel (#5607), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) áldomás (#6) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
tisztítótűz (#44), tűzeső (#61), lángcsóva (#31), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Papjaim a jóság, a szeretet és a béke hirdetői. A békéhez és összefogáshoz olyan nyelvet kel találni, amelyet mindenki egyformán megért, és ez a muzsika útja. Imádkozz, amint zene szakértelmed elérte a 10. szintet!
2.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
3.) Lássuk, mennyire ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Vágófegyverek
1 ezüstkard (#325) 1 kőkés (#6) 1 * rövid kard (#171)
1 vadászkés (#1264) 1 varkaudar szablya (#516)
Szúrófegyverek
$1 csontszurony ($12) 1 ezüsttőr (#322) 1 varkaudar lándzsa (#224)
1 * vashegyű lándzsa (#182)
Ütőfegyverek
2 csontpálca (#329) 1 kőkalapács (#13)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 hosszú íj (#111) 1 parittya (#18)
3 rövid íj (#107) 1 * tünde íj (#553)
Lövedékek
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 4 ezüsttollú nyíl (#363) 3 mérgezett vasnyíl (#187)
10 nyílvessző (#108) 6 rézgolyó (#343) 8 * tünde nyíl (#554)
27 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * vassisak (#160)
Köpenyek
1 sötét kámzsa (#699) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * tünde tegez (#1263)
Kesztyűk
2 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 * lánckesztyű (#230) 1 mászókarom (#78)
4 tankány karom (#237)
Övek
1 * rinóbőr öv (#685) 2 sárga erőöv (#276)
Csizmák
1 * fekete bőrcsizma (#247)
Fülbevalók
3 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817)
Nyakláncok
$1 ametiszt medál ($275) 1 denevér szimbólum (#140) 2 ezüst nyaklánc (#117)
$1 gyöngysor ($192) 1 * halálhozó talizmán (#813) 1 koponya szimbólum (#139)
1 * nap szimbólum (#141) 1 trófea nyaklánc (#196) 2 * varkaudar szimbólum (#1528)
1 * vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők
1 ezüst karkötő (#158) 1 * halálhozó karkötője (#816) 1 obszidián karkötő (#229)
1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk
2 aranygyűrű (#193) 1 ezüst gyűrű (#180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 3]
8 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 39]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 16 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
7 kavadu iszák (#25) [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 45]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
5 sullár hólyag (#168) [bennük 28 csepp spiritusz (#170), fér még: 72]
1 szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
5 uzbány csőr (#169) [bennük 42 csepp ugh méreg (#166), fér még: 18]
5 vizestömlő (#3) [bennük 61 korty víz (#27), fér még: 39]
5 zöld üveg (#82) [bennük 8 csepp ragasztó (#83), fér még: 92]
Eszközök, használati tárgyak
4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819) 1 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 5 deus ex machina (#1) 2 dobóháló (#221)
2 furulya (#233) 1 + hebrencs csapda (#147) 1 hűségérme (#1141)
3 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240) 1 kötél (#92)
2 kristálygömb (#265) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 1 megsemmisítő (#1540) $1 nagy bronzkulcs ($185)
3 ork csodaszer (#1228) 1 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
2 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szeksztáns (#32)
2 szent jogar (#150) 2 távcső (#42) 1 teremtés zsákja (#818)
2 varkaudar pálinka (#1137) 1 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7 acélpengőke (#231) 49 álompor (#396) 6 amniosz (#203)
1 aurach fog (#657) 3 borkonyó bibe (#312) 5 csuklyavirág (#133)
1 darázsszárny (#652) 5 dorony tüdő (#212) 1 dözmöng szív (#122)
49 drótszőr (#37) 27 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712)
1 ezüstdarab (#326) 5 fekete gyöngy (#99) 2 fémrúd (#104)
6 főnixtoll (#563) 4 galachmit (#310) 1 grákóbőr (#41)
1 gromak bőr (#268) 11 gyíkfű (#201) 5 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 28 kaktusztüske (#114) 6 karbin plazma (#199)
1 kavadu lebeny (#24) 2 kazmár gyökér (#205) 2 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 1 lapkorong (#80) 1 liumbe hajtás (#655)
14 madártoll (#112) 9 magszim bél (#103) 33 mákrózsa virág (#56)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 5 mocsári penke (#148) 2 móri gyümölcs (#116)
9 mutáns csont (#331) 1 nektoraf faggyú (#667) 1 ormánygőte csont (#21)
28 pirkit (#153) 1 púderkő (#119) 3 pular kristály (#239)
7 purifikátor háj (#269) 4 rakolits por (#669) 1 raptor karom (#281)
1 remák szív (#264) 1 rinóbőr (#651) 4 sallank karom (#128)
1 smaragdkő (#678) 10 smirglilevél (#29) 23 sünmedve tüske (#14)
4 surranó kígyó bőr (#47) 1 szárnyas hernyó (#69) 1 szockó hólyag (#355)
9 szvó-ektoplazma (#151) 3 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328)
6 tigroszlán fog (#63) 8 varányszem (#30) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653) 13 vízionár szem (#102) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 105.28 kg Megterheltség: 159%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12)
$1 bronzkulcs ($76) 1 csontkulcs (#74) $1 ezüst kulcs ($184)
1 fiatalság itala (#473) 1 kis vaskulcs (#40) 100 madártoll (#112)
1 moa jádekő (#382) 1 moa zafír (#381) $1 nagy bronzkulcs ($185)
1 rézkulcs (#75) $1 vaskulcs ($183)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 kötél (#92) 2 spiritusz (#170) 1 tatu ködmön (#255)
1 tünde nyíl (#554) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 csontszurony (#12) 1 denevér szimbólum (#140)
1 furulya (#233) 1 galachmit (#310) 1 gromak bőr (#268)
6 gyíkfű (#201) 3 kaja (#2) 1 kristálygömb (#265)
1 nagy bronzkulcs (#185) 2 pirkit (#153) 2 pular kristály (#239)
2 purifikátor háj (#269) 1 rézkulcs (#75) 1 sallank karom (#128)
1 smaragd kulcs (#241) 1 smirglilevél (#29) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 tankány karom (#237) 2 téfea-agy (#172) 8 varányszem (#30)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224) 3 vas dobónyíl (#189)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,91) purifikátorok (#157)
(134,90) 32. jellempróba
(135,89) művészi porolit (#720)
(137,87) tüskés harci gromak (#156), a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), autentikus vámpír (#154), xirnox (#122), vadász varkaudar (#108), purifikátor (#157), nukleáris cickány (#155), varkaudar (#64)
(137,88) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 26. jellempróba, érclelőhely
(138,89) oltár, karmos tankányok (#137)


© Beholder Kft., 1992-2005
Ha a játékkal kapcsolatban bármilyen gondod van, a következő címre írj: tf@beholder.hu!

A forduló megtekintéséhez szükséges képek

A fordulók megtekintéséhez szükséges képek letölthetők a www.beholder.hu honlap Letöltés menüpontjából. Ha nincs www hozzáférésed, akkor jelezd nekünk a tf@beholder.hu címen, és a képeket elküldjük neked e-mailben.

Forduló archívum

Minden e-mailben kért fordulót automatikusan feltöltünk a www.beholder.hu szerverén található forduló archívumba. Ha egy fordulót nem kaptál meg, elvesztetted, stb., akkor honlapunkról azt bármikor letöltheted. Ehhez be kell jelentkezned oldalunkra (www.beholder.hu), és a Számlainformációk menüpont alatt megtalálod karaktereid fordulóit. Ha akarod, fordulóidat nyilvánossá teheted, hogy mindenki megnézhesse azokat a honlapon.

A hibajavításról

Aki észrevesz egy hibát, és jelezné felénk, az a tf@beholder.hu-ra írt levélben a következőkre legyen szíves fokozottan ügyelni:
1) A levelet azzal kezdje, hogy megírja karakterszámát, fordulószámát és számlaszámát.
2) Írja le - minél tömörebben - a jelenséget, a hibát. Ezt tegye meg minden alkalommal, mikor erről levelezünk, utalva az addig megbeszéltekre.
3) Ne lépjen addig, amíg nem kap tőlünk visszajelzést.

Mentális üzenet

Ha a fordulód fejlécében szerepel az Üzeneted jött felirat, akkor mentális üzenete érkezett a karakterednek egy másik játékostól. Az üzenetet a karaktered legközelebbi postán kért fordulójával együtt postázzuk, addig azonban minden e-mailes fordulódban meg fog jelenni az üzeneted jött felirat.
Lehetőséged van azt kérni, hogy az üzeneteket külön postázzuk számodra, ez azonban 5 zsetonba kerül.

A fordulók külalakjának megváltoztatása

Ha a színes forduló helyett neked jobban tetszene esetleg egy fekete alapon fehér betűkkel írt, vagy valamilyen más külalakú forduló, honlapunkról letölthetsz többféle classt is. Ezeket a www.beholder.hu honlap Letöltés menüpontjában TF forduló kinézet (class) gyüjtemény néven találod. Az ebben található profile.css-t ugyanabba a könyvtárba kell másolnod, ahova a fordulóidat is.

Az Alanori Krónika megrendelése

Az Alanori Krónika a Beholder Kft. hivatalos kártya, fantasy és szerepjáték magazinja, melyben sok, a Túlélők Földjével foglalkozó cikket is olvashattok. Ezentúl minden hónapban, megjelenéskor megkaphatod a Krónikát, a dolgod mindössze annyi, hogy a beholder@beholder.hu címre írsz egy e-mailt, amelyben megrendeled az újságot, és megírod a számlaszámodat. Az újsággal együtt automatikusan elküldjük a számládon lévő összes karakter üzeneteit is! Az AK ára így 30 zseton, mely tartalmazza a postázás költségeit is. Az újságra előfizethetsz a www.beholder.hu oldalon, az Alanori Krónika menüpontban is. A krónika korábbi számainak tartalmát, valamint néhány részletet szintén megtalálsz honlapunkon. A korábbi számokat itt meg is vásárolhatod.