Betáplálva: 2005. dec. 12. 10h:40' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 177. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: dec. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Üzeneted jött! E-mail! |
KALANDOZÓ: #2488 SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 747 |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
hu 88 140 139 | hulladék: 88 140 139 |
v 96 99 81 | elmormolod a 96. varázslatot |
[99,81] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fehér az aurád? Raia-t követed? Vár az Aranysárkány KT! "
m 1 6 | mozogsz északkeletre, nyugatra |
(Továbbmész...) [99,80] Továbbmész a város utcáján.
pbe 5600 | beraksz a bankba 5600 aranyat |
kb 40 74 75 | kiveszel a bankból a 40. tárgyat (74 darabot) |
kb 76 183 184 | kiveszel a bankból a 76. tárgyat (183 darabot) |
kb 185 1 | kiveszel a bankból a 185. tárgyat (1 darabot) |
kt 648 1 | elkészíted a 648. tárgyat (1 darabot) |
bb 648 325 329 | beraksz a bankba a 648. tárgyat (325 darabot) |
m 8 | mozogsz északra |
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 57 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az epokitféreg testét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
im 2 | imádkozol |
be 61 | bemész a 61. titkos labirintusba |
lm 9 11 1 | mozogsz 9 11 1 |
A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kardfogú fülemüle jobb lábát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a kardfogú fülemüle bal szárnyát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Agyarával a kardfogú fülemüle felkarcolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kardfogú fülemüle összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a fémbontó szójer jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a fémbontó szójer bal első lábát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a fémbontó szójer testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vadászkés felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 660 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Elmormoltad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az orgoró ollóját. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod az orgoró testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod az orgoró fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára az orgoró összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
usz 50 | úszol 50 pontért |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sóhajtó dorony farkát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [133,97] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 63 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg nyakát. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával felnyitod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
kut 30 | kutatsz 14 pontért |
szk 362 | keresed a 362. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat |
QUWARG ROHAMOSZTAGOS (242. SZÖRNY) Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség kirobbant az őt rejtegető óriásbolyból, és elindult, hogy meghódítsa Ghallát! Quwarg rohamosztagos csapatai ezrével sereglenek szét, hogy felfaljanak mindent, ami az útjukba kerül, és közelebb hozzák Xswytyyzlidjxat végső győzelmét. A jóslatok szerint hamarosan útjukra indulnak a quwarg parafenoménok is, és akkor jaj a mostani világnak! A rohamosztagos csapat érdekessége, hogy mivel több egyedből áll, a harc 2 helyett 4 körből áll, hogy a teljes csapatot le tudd győzni, és tapasztalati pontot csak akkor kapsz, ha minddel végeztél! Egy harci körben akár több rohamosztagossal és végezni tudsz, ha elég sokat ütsz. |
QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY) A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni. |
QUWARG NAGYMESTER (214. SZÖRNY) Minden tízezredik quwarg harcos képes olyan sokáig életben maradni, hogy tapasztalata, harci jártassága messze felülmúlja rovartársaiét. Ha egy ilyen "quwarg-szamuráj", vagy csúfnevén, quwarg nagymester őriz egy quwarg bolyt, akkor abba még az ongóliantok sem nagyon szoktak beleturkálni, mert a quwarg nagymester csípését még ők is megérzik. Sokak szerint a quwarg nagymestert még a Vasalt Bunkók sem tudják engedelmességre kényszeríteni. |
ARX FORMÁLÓ MINTA (298. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, zöldes színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy vértet formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Arx formázó minta. Az Arx a test védelmét jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok páncél alakúra formázni. |
SÁRKÁNYTŐR (626. TÁRGY) A sárkánytőr egy nagyhatalmú mágikus szúrófegyver, amelyet az ősmágusok varázstárgy készítése varázslattal készítenek sárkányfogból. A sárkányfogon kívül a mágikus rítus még egy agyartőrt, egy vörös zyelt, egy fpi formázó mintát és 250 arany értékű egyéb komponenst igényel. A 80 TVP-be kerülő rítus végeredményeképp egy 4D4+6 sebzésű, bal kézben is használható fegyvert kapsz, amely használatakor még +4 támadást is ad. Ha pedig sárkányok ellen használod, további +8 sebzést kapsz. Használatához min. 15-ös szúrófegyver szakértelem szükséges. |
POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY) Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!) |
TÜKÖRPAJZS (101. VÉDEKEZŐ VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A tükörpajzsot akkor fogod alkalmazni, ha ellenfeled pillantása képes kővé változtatni. (És persze ha rajta van a T/V listádon.) A tükörpajzs elmondásakor egy vibráló, tükröző felület jelenik meg előtted, amely segít abban, hogy a kővé változtató pillantást elkerüld. Anyagi komponense egy kőszem (kővé változtató lény szeme) és természetesen egy tükör. A varázslat elmondása 26 VP-be kerül. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 19 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 163 cm |
IQ: | 25 (31) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 27 (32) | Védekezés: | 45 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 163/163 év |
Egészség: | 20 (22) | Életpont: | 315/251 | Jellem: | jó (424) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 27 (31) | Varázspont: | 399/176 | Pénz: | 338 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 21/7 | Pszi pont: | 117/97 | EFejl: | 19 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/9 | szúrófegyverek: | 20/66 | vágófegyverek: | 23/36 (+7%) |
ütőfegyverek: | 1/65 | lőfegyverek: | 23/53 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tünde nyíl (#554) (12 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/79 | 2. nyomkövetés: | 46/32 (+18%) | 3. mászás: | 9/73 |
4. csapdakészítés: | 13/55 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/52 (+24%) | 6. gyógyítás: | 12/24 (+2%) |
7. titkosírás: | 5/30 | 8. felderítés: | 13/82 (+16%) | 9. szörnyidomítás: | 3/44 |
10. teológia: | 30/85 (+18%) | 11. taumaturgia: | 20/89 (+10%) | 12. szerencsejáték: | 2/89 |
13. versengés: | 10/94 | 14. zene: | 10/6 | 15. szörnyismeret: | 11/36 (+18%) |
16. pszi: | 17/51 (+7%) | 17. zárnyitás: | 13/8 (+18%) | 18. vadászat: | 9/81 |
19. bányászat: | 18/21 | 20. úszás: | 1/55 (+55%) | 21. főzés: | 9/41 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5155. karakternek az 5279. karakternek a 2650. karakternek a 3279. karakternek |
elfogod szutykos remákot (#191) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 55 TVP-ért |
cirkusz: kártyabarlang (8) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
trikornis (#104), Elvisel (#5607), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | méregsemlegesítés (#14) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
tisztítótűz (#44), tűzeső (#61), lángcsóva (#31), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | gnóm szolgáló (#181) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. |
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (számláló: 0) |
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | ezüsttőr (#322) | 1 | * | vashegyű lándzsa (#182) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | rövid kard (#171) | 1 | vadászkés (#1264) | ||
1 | varkaudar szablya (#516) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | kőkalapács (#13) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | fúvócső (#20) | 1 | hosszú íj (#111) | 1 | parittya (#18) | |||
3 | rövid íj (#107) | 1 | * | tünde íj (#553) | ||||
Lövedékek | ||||||||
1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 4 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
6 | rézgolyó (#343) | 15 | * | tünde nyíl (#554) | 27 | ubuk tüske (#131) | ||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
1 | kis vaspajzs (#159) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | gromak páncél (#270) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | vassisak (#160) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | sötét kámzsa (#699) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | tünde tegez (#1263) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
3 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | * | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | ||
5 | tankány karom (#237) | |||||||
Övek | ||||||||
1 | * | rinóbőr öv (#685) | 2 | sárga erőöv (#276) | ||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | fekete bőrcsizma (#247) | ||||||
Fülbevalók | ||||||||
3 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | ||||
Nyakláncok | ||||||||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | * | nap szimbólum (#141) | |
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 1 | * | vortex talizmán (#812) | |
Karkötők/karvédők | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | halálhozó karkötője (#816) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
1 | * | umbatari karkötő (#278) | ||||||
Gyűrűk | ||||||||
3 | aranygyűrű (#193) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | regeneráló gyűrű (#254) | |||
1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek | ||||||||
1 | * | örökkéval. rubinja (#900) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 37 csepp tinta (#101), fér még: 23] | ||||||
8 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 39] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 9 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 27] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 25 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 45] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
5 | sullár hólyag (#168) | [bennük 27 csepp spiritusz (#170), fér még: 73] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
5 | uzbány csőr (#169) | [bennük 50 csepp ugh méreg (#166), fér még: 10] | ||||||
5 | vizestömlő (#3) | [bennük 97 korty víz (#27), fér még: 3] | ||||||
7 | zöld üveg (#82) | [bennük 15 csepp ragasztó (#83), fér még: 125] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 1 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 5 | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | |||
2 | furulya (#233) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | hűségérme (#1141) | ||
21 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kötél (#92) | |||
2 | kristálygömb (#265) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 3 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
2 | szent jogar (#150) | 2 | távcső (#42) | 1 | teremtés zsákja (#818) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | acélpengőke (#231) | 49 | álompor (#396) | 7 | amniosz (#203) | |||
1 | aurach fog (#657) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 6 | csuklyavirág (#133) | |||
2 | darázsszárny (#652) | 8 | dorony tüdő (#212) | 8 | dözmöng szív (#122) | |||
50 | drótszőr (#37) | 28 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
1 | ezüstdarab (#326) | 4 | fekete gyöngy (#99) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
$2 | fülemüle agyar ($267) | 1 | galachmit (#310) | 1 | grákóbőr (#41) | |||
11 | gyíkfű (#201) | 5 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
25 | kaktusztüske (#114) | 6 | karbin plazma (#199) | 1 | kavadu lebeny (#24) | |||
2 | kazmár gyökér (#205) | 2 | kék orchidea (#68) | 4 | kőszem (#304) | |||
1 | lapkorong (#80) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 11 | madártoll (#112) | |||
9 | magszim bél (#103) | 33 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
5 | mocsári penke (#148) | 3 | móri gyümölcs (#116) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 10 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
3 | pular kristály (#239) | 9 | purifikátor háj (#269) | 4 | rakolits por (#669) | |||
1 | raptor karom (#281) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rinóbőr (#651) | |||
4 | sallank karom (#128) | 1 | smaragdkő (#678) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
23 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szockó hólyag (#355) | |||
12 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | téfea-agy (#172) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
6 | tigroszlán fog (#63) | 10 | varányszem (#30) | 1 | varkaudar csont (#1113) | |||
1 | varkaudar tekercs (#653) | $2 | vasérc ($152) | 13 | vízionár szem (#102) | |||
2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 96.63 kg | Megterheltség: 146% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 200% alatt van. | |
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) | ||||||||
3 | csontpálca (#329) | 1 | ezüstkard (#325) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | kulcskarika (#648) | 100 | madártoll (#112) | 1 | moa jádekő (#382) | |||
1 | moa zafír (#381) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5480 | arany (#50) | 1 | ametiszt medál (#275) | 1 | arany karperec (#194) | |||
1 | bőrsisak (#57) | 1 | bronzsisak (#88) | 1 | bumeráng (#249) | |||
3 | csontpálca (#329) | 1 | denevér szimbólum (#140) | 1 | ezüstkard (#325) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 1 | kaja (#2) | 1 | koponya szimbólum (#139) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | mászókampó (#165) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
2 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | pirkit (#153) | 2 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 3 | spiritusz (#170) | 1 | szöges páncél (#65) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 1 | amniosz (#203) | 1 | aranypikkely (#415) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | fülemüle agyar (#267) | 1 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kőszem (#304) | |||
4 | ragasztó (#83) | 2 | vasérc (#152) | 72 | víz (#27) |