TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. dec. 10. 9h:42'
EZ A 340. JÁTÉKHETED, 337. FORDULÓD
341. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2526
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 590
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 1

DEAFBLIND DUMB KALANDJAI



be 83 bemész a 83. titkos labirintusba
Rövid és alapos kutatás után rábukkansz a bejáratra. Bepillantasz: teljes a sötétség. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 248.]

fgy 40 40 felt. gyógyítás 40 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 19 21 25 mozogsz 19 21 25
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy hínárevő piranha! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hínárevő piranha most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy hínárevő piranhát veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 23]

Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. felnyársalod a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Bekukkantasz a kis terembe. [16. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [17. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [18. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy vaskulcs nyitja az ajtót. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [19. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 réz masszariasztó, 1 moa üveggömb és 1 arany karperec. Felpakolsz. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [18. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [20. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy elektromos angolna. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 23]

Elszántan ellenfeledre rontasz. tökéletesen perforálod az elektromos angolna testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 210 tapasztalati pontot kaptál. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [21. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kacagó szépia. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod. [védettséged: 23]

A lény tintát köp! Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kacagó szépia száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 423 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Bekukkantasz a kis terembe. [20. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [18. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [16. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [4. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [5. PONT.] Egy vércápát pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 23]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 életpont.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A vércápa most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 505 tapasztalati pontot kaptál. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [6. PONT.] Egy vércápa lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 23]

Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [8. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy étkezési homár! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 23]

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) felnyársalod az étkezési homár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 324 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Egy étkezési homárt pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 23]

Elszántan a másikra támadsz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod az étkezési homár potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Kemény ollójával az étkezési homár végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) több döféssel felnyársalod az étkezési homár testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 életpont.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 324 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy étkezési homár van előtted! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. [védettséged: 23]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. több döféssel felnyársalod az étkezési homár bal oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Apró karcolást ejt rajtad az étkezési homár ollójával. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) felnyársalod az étkezési homár nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az étkezési homár száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 324 tapasztalati pontot kaptál. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [22. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy opati polip. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. [védettséged: 23]

Elszántan a másikra ugrasz. teljesen átdöföd az opati polip testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 életpont.) Csápjaival az opati polip lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az opati polip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 150 tapasztalati pontot kaptál. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [24. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mélység fattya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 23]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélység fattya egyik csápját. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 életpont.) A mélység fattya csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 308 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [207 pontot használtál fel, van még 41.]

v 6 20 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 36.]

lm 25 29 30 mozogsz 25 29 30
Egyhelyben toporogsz. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [24. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [23. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [22. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [8. PONT.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [36 pontot használtál fel, van még 0.]

KARAKTERLAPOD


Deafblind Dumb, egy fekete, tüsi hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Raia félisten hatalmú szolgája vagy. A Naplovagok (#9108) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 337. fordulód.

erő : 33(32)
iq : 35(36)
ügyesség : 28(30)
egészség : 28
szerencse: 38(40)
tudatpont: 21/ 2
szint : 28
támadás : 29
védekezés: 55
életpont : 408/204
varázspt : 888/353
pszi pont: 143/159
merészség: 6/ 5
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (777)
pénz : 873 arany
halhatatlanság: 2%
magasság: 176 cm
testsúly: 89 kg
életkor: 28/ 29 év
tul.pont: 0
kép.pont: 31
EFejl: 66 TU

Eddig összesen 2419 szörnyet (26 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29057 TP-t kaptál. Jelenleg 2339678 TP-d van. A következő szinthez még 260322 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, Főmágus, pszi elementál lord. A 318. fordulódban 5852 arany került a bankszámládra. 6407 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


víziharc: 8 szúrófegyverek: 32 vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 25 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 30 Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (110%) << Pusztítás Botja (90%) << szívkereső (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-14.); mérg.ubuk dobónyíl (15-17.); bumeráng (18-22.); mérg. vas dobónyíl (23-997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


rejtőzködés: 29 nyomkövetés: 81 lopás: 1 mászás: 6 csapdakészítés: 25 csapdaészlelés: 11 gyógyítás: 77 titkosírás: 6 felderítés: 28 szörnyidomítás: 16 teológia: 40 taumaturgia: 44 szerencsejáték: 6 zene: 10 szörnyismeret: 9 pszi:*19 zárnyitás: 3 vadászat: 3 bányászat: 19 úszás: 9

Feltételes parancsok


ásol max. 32 pontért csak 152. fémet vagy jobbat; mászol max. 32 pontért; készítesz 313. tárgyat (max. 5 db-ot); készítesz 403. tárgyat (max. 50 db-ot); készítesz 190. tárgyat (max. 20 db-ot); készítesz 623. tárgyat (max. 20 db-ot); készítesz 447. tárgyat (max. 50 db-ot); készítesz 562. tárgyat (max. 10 db-ot); készítesz 429. tárgyat (max. 50 db-ot); készítesz 119. tárgyat (max. 3 db-ot); készítesz 582. tárgyat (max. 99 db-ot); kutatsz max. 80 pontért; gyógyítasz 40 % életerő alatt, 40 pontért; maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled; Felt. támadás: *96; *98; *170; *166; *210; *226; *249; *257; *270; 142; *273; *255; *267; *247; Barátságosság: 66; 150; 155; 243; 282; 274; semleges jelleműek; jó jelleműek;

Varázslataid és pszi képességeid (#sorszám, *hány pontba kerül)


éber kakukk (#3 *6) auralátás (#4 *8) gyógymógy (#5 *6) áldomás (#6 *5) erőpajzs I (#12 *6) méregsemlegesítés (#14 *10) vak őrület (#18 *3) korgó gyomor, huss (#21 *3) unkreáció (#22 *0) hadiszerencse II (#24 *6) tündérfény (#25 *1) tulajdonságpajzs (#26 *16) energiatüskék (#29 *5) hhaar burka (#32 *6) izomernyesztés (#33 *6) varázsvédelem (#34 *8) védelem sav ellen (#36 *12) védelem tűz ellen (#38 *12) tompítás (#40 *8) vakító fény (#43 *7) tisztítótűz (#44 *13) fehér glóbusz (#47 *13) villámcsapás (#50 *18) gyóntatás (#56 *10) azonnali gyógyítás (#58 *15) hadiszerencse III (#59 *15) puha ütés (#60 *18) tűzeső (#61 *16) éber vadászkutya (#62 *12) erőpajzs II (#63 *24) pszi-ernyő (#64 *6) auratranszformáció (#65 *10) pszi-regeneráció (#66 *12) felejtés (#68 *5) agyletapogatás (#70 *20) szürkeáll. aktiv (#71 *12) mentális pajzs (#72 *9) pszi fejlesztés (#73 *20) molekulaátrendezés (#74 *20) oltár eltörlése (#79 *60) szörnyészlelés I. (#82 *8) szörnycsábítás (#83 *14) restoráció (#85 *50) vasszervezet (#86 *8) szopókőpusztítás (#88 *21) fürgülés (#92 *22) DEM kreálása (#95 *50) agykorbács (#97 *18) pszi-acéltorony (#98 *14) tudatkutatás (#99 *20) varázsital főzése (#100 *30) térképelemzés (#104 *50) kontinuum-tágítás (#105 *60) varázsvédelem II (#108 *18) felszínre ugrás (#109 *25) tudatrombolás (#111 *25) pszi-gyűjtés (#112 *300) pszi-ernyő II (#113 *10) erőpajzs III (#127 *30) teljes gyógyulás (#133 *50) élőholt pozdorja (#134 *40) tárgyészlelés (#135 *30) energiafolyam (#136 *24) fiatalítás (#140 *40) életpajzs (#142 *16) mágikus ütés (#147 *18) tűzgolyó (#155 *25) tűzmágia (#157 *24) familiáris idézése (#159 *40) varázskő készítés (#160 *120) dimenzióugrás (#163 *55) égető tekintet (#164 *25) esszenciavédelem (#165 *15) oltár teremtése (#167 *50) feltámadás (#168 *0) isteni küldetés (#170 *40) szopógödöreltörlés (#173 *30) szopókőirtás (#174 *10) tűzvihar (#175 *24) városi teleport II (#181 *60) vízlélegzés (#185 *15) a munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok és pszi hatások


állatvédelem áldomás Feltételes varázslat-használat: 20. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 134 136 44 60 33 50 61 155 175 97 Védekező varázslat lista (var. szám): 108 98 36 38 Feltételes támadó/védekező varázslat használat: Mit 33 33 60 60 38 108 38 47 40 40 34 47 38 40 40 Kire 236 227 249 212 993 236 9099 145 176 120 173 237 255 244 232 Mit 40 34 34 38 Kire 165 258 249 238