Betáplálva: 2001. nov. 23. 8h:59'
EZ A 337. JÁTÉKHETED, 334. FORDULÓD 338. játékheted kezdete: nov. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. | KALANDOZÓ: #2526
SZÁMLA : XXXX ZSETONOK : 42 Extra forduló: 1 |
lm 5 6 | mozogsz 5 6 |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 11
életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre
támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bérmágus testét. (2 támadással 46 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a bérmágus fejét. (1 támadással 18 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A bérmágus feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A bérmágus összeesik,
és nem mozdul többé. Megölted!
620 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1
botot[*] és 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy
azért, mert betelt a hátizsákod.) Összeakadsz Dagby the Kell4essel. Egy őselemek köpenyét, egy arany papi karkötőt, egy
smaragd védőgyűrűt, egy mithril kesztyűt, egy Tharr Keresztjét, egy mihlanil övet, egy óriás fülbevalót, egy angyalok
gyűrűjét, egy Eldaran karkötőjét, egy törpe bakancsot és egy gyémántsisakot visel. Bézs-Korona érdemrendet visel.
Ruházatát egy lélekelementál trófea, egy mópat fatty trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Egy szövetséghez
tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: bézs alapon édeskés illatú halálsikoly. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal
kezében egy sárkánytőrt tart. Kaján mosollyal látod a potenciális áldozat 44-46 TU-ját. Érzékeled auráját: semlegesnek
tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. [36 pontot használtál fel, van még
390.]
v 88 | elmormolod a 88. varázslatot |
lm 7 5 5 | mozogsz 7 5 5 |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Meglengetve a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harci mágus girhes testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel jól megszúrkálod a harci mágus jobb karját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A harci mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 50 aranyat és 1 rejtőköpenyt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy harci mágust veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a harci mágus jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 életpont.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 62 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod a harci mágus jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Elhajolsz a harci mágus ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A harci mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 1116 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 60 aranyat és 1 aranytűt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [4. PONT.] Egy mestervarázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló testét. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a mestervarázsló jobb karját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 életpont.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 41 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel eltalálod a mestervarázsló bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Nem sikerült a mestervarázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A mestervarázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 80 aranyat, 1 kvazár sisakot és 1 szürke bőrkesztyűt. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy mestervarázsló lakik itt. Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a mestervarázsló testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a mestervarázsló testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 életpont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 67 életpontot sebeztél. Vámpírtőrrel megbököd a mestervarázsló fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A mestervarázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A mestervarázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A mestervarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1627 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot[*], 92 aranyat, 1 varázskövet, 1 zangrozi csizmát, 1 zöld üveget és 1 vaskulcsot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-79 életpont]. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Egy őrült varázslót veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező
varázslat! Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő
egy energiafolyam varázslatot. Semmi eredménye! Egy tűzvihar varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye!
(köszönhetően védelem tűz ellen védelmednek.) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5
mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet
nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló bal karját. (5 támadással
156 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 életpont.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted az őrült varázsló jobb
lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva
kényszerít védekezésre. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 38 életpontot
vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [5. PONT.] Egy
szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. Nem sok esélyed lenne - a harc helyett
inkább a visszavonulást választod. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. [54 pontot használtál fel, van még 336.]
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
|
|
|
|
Eddig összesen 2382 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14133 TP-t kaptál. Jelenleg 2287871 TP-d van. A következő szinthez még 12129 TP szükséges. Trófeáid: ősquwarg, Főmágus, pszi elementál lord. A 318. fordulódban 5852 arany került a bankszámládra. 6320 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza (110%) << Pusztítás Botja (90%) << szívkereső (130%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-14.); mérg.ubuk dobónyíl (15-17.); bumeráng (18-22.); mérg. vas dobónyíl (23-997.); bűvös shuriken (998-); Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
víziharc: | 7/00 (-) | szúrófegyverek: | 32/00 (-) | vágófegyverek: | 8/00 (+1.00) | ütőfegyverek: | 25/00 (-) | ||||
lőfegyverek: | 6/00 (-) | dobófegyverek: | 30/00 (-) |
rejtőzködés: | (01) 29/00 (-) | nyomkövetés: | (02) 80/00 (-) | lopás: | (03) 1/00 (-) | mászás: | (04) 6/00 (-) | ||||
csapdakészítés: | (05) 25/00 (-) | csapdaészlelés: | (06) 11/00 (-) | gyógyítás: | (07) 77/00 (-) | titkosírás: | (08) 6/00 (-) | ||||
felderítés: | (09) 28/00 (-) | szörnyidomítás: | (10) 16/00 (-) | teológia: | (11) 40/00 (-) | taumaturgia: | (12) 44/00 (-) | ||||
szerencsejáték: | (13) 6/00 (-) | zene: | (14) 10/00 (-) | szörnyismeret: | (15) 9/00 (-) | pszi: | (16) *19/00 (-) | ||||
zárnyitás: | (17) 3/00 (-) | vadászat: | (18) 3/00 (-) | bányászat: | (19) 19/00 (-) | úszás: | (20) 9/00 (-) |
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|