TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2001. nov. 16. 9h:20'
EZ A 350. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
351. játékheted kezdete: nov. 21.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4000
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1109
Extra forduló: 11

A VÁNDOR KALANDJAI



be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály van. Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 230.]

t 180 támadod a 180. szörnyet
FT 180 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

ftv 34 173 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 173. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 2 10 10 mozogsz 2 10 10
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sírlidérc. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra rohansz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [3. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 8 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [7. PONT.] Egy sírlidércet veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [8. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 55 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi rotható húsát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 27 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy aranykulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. [48 pontot használtál fel, van még 182.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+50 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 152.]

lm 13 905 14 mozogsz 13 905 14
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [9. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [7. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [6. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Kanyarodik a járat. [11. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [12. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [13. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [14. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nómenklatúra. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (19 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a nómenklatúra nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyakát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a nómenklatúra testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a nómenklatúra száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (14 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nómenklatúra bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a nómenklatúra testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A nómenklatúra feléd harap, de sikertelenül. A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Egy nómenklatúrát veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra jobb lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a nómenklatúra egyik csápját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a nómenklatúra jobb lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a nómenklatúra bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [59 pontot használtál fel, van még 93.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+63 életerő.) Szerencséd fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 63.]

lm 14 900 16 mozogsz 14 900 16
Egyhelyben toporogsz. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 5 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [16. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 905 17 18 mozogsz 905 17 18
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-10 életpont]. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy csontpálca. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vark. nekromanta jobb lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 930 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [18. PONT.] A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [22 pontot használtál fel, van még 29.]

lm 900 34 905 mozogsz 900 34 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy suhansz, mint az árnyék. Kanyarodik a járat. [19. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [34. PONT.] Egy sírlidércet pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 nyu-shuriken. Alaposan megsorozod a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [18 pontot használtál fel, van még 11.]

lm 36 900 33 mozogsz 36 900 33
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő ezüst kulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [36. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [11 pontot használtál fel, van még 0.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

flh 997 327 felt. lőfegyver haszn. 997 a 327. tárggyal
Ok, FLH 997 327 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ftv 61 180 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ftv 34 180 felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 180. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 0.]


* 1. BP: használod a 243. tárgyat


vi 9 viselkedésed: 9
Mostantól különösen vakmerő vagy. A legritkább dolog az lesz, hogy elbújsz valami elől. Merészségi szinted ettől kezdve 9. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

ba 158 nem támadod a 158. szörnyet
BA 158 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

ftv 61 174 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 174. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 342.]
ftv 61 49 felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 49. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kf 324 1 kézbeveszed/felveszed a 324. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüsthegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kf 322 2 kézbeveszed/felveszed a 322. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod az orgyilkos tőrt, majd a bal kezedbe veszed az ezüsttőrt. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

lm 33 32 mozogsz 33 32
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Mész tovább, előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [34. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [33. PONT.] Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a ládát. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-11 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 sárga erőöv, 1 ezüstshuriken, 70 arany, 1 ezüst nyaklánc, 2 vashegyű nyíl, 1 varázskő (ld. enc.) és 6 grifftojás. Gyorsan kiüríted a ládát. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [34. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás] Úgy suhansz, mint az árnyék. [21. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [22. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sírlidérc. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Nyu-shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 nyu-shuriken. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a sírlidérc testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyu-shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-9 varázspont.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy kanyarhoz érkeztél. [23. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 11 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Haladsz előre. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [24. PONT.] Összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Dornodon felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy denevér szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy borostyán függőt, egy obszidián függőt, egy vasvértet, egy ezüst nyakláncot, egy kvazár sisakot, egy umbatari karkötőt, egy sárga erőövet és egy smaragd védőgyűrűt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Barátságtalanul méregetitek egymást néhány pillanatig. Odébbállsz. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. Energiaszálak csapnak beléd. Jajaj! [-11 életpont]. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [26. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vark. nekromanta! Fegyvere egy bunkósbot. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta jobb karját. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal karját. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel többször eltalálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Ezüsthegyű lándzsával megdöföd a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel épp hogy megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [32. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Zinthurg! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ezüstshuriken. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg fejét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a Zinthurg testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 9 arany és egy aranytű. 995 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Füstölögve, gőzölögve távozik a Zinthurg sötét lelke a Sötét Földre. [66 pontot használtál fel, van még 276.]

im 2 imádkozol
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+111 életerő.) Szerencséd fejlődött. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 246.]

lm 32 39 39 mozogsz 32 39 39
Egyhelyben toporogsz. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [29. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [26. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [24. PONT.] Összefutsz egy copfos ezüsthajú, szürke szemű alakváltó nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Dornodon felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy fekete bőrcsizmát, egy denevér szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy borostyán függőt, egy obszidián függőt, egy vasvértet, egy ezüst nyakláncot, egy kvazár sisakot, egy umbatari karkötőt, egy sárga erőövet és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy óriásféreg trófea, egy ekharion trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, sötétlelkű, gonosz teremtmény. Kölcsönösen bizalmatlan tekintettel végigméritek egymást. Továbbmész. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [25. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. És már a kijáratnál is vagy! Húzol kifelé. [30 pontot használtál fel, van még 216.]

kf 182 1 kézbeveszed/felveszed a 182. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az ezüsthegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a vashegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 216.]


KARAKTERLAPOD


A Vándor, egy barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia főpap-jelöltje vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 217. fordulód.

erő : 26(27)
iq : 30
ügyesség : 25(26)
egészség : 22
szerencse: 35(37)
tudatpont: 10/ 8
szint : 16
támadás : 19
védekezés: 31
életpont : 273
varázspt : 473/202
merészség: 9/ 1
agresszió: 3
menekülés: 30 %
jellem: jó (383)
pénz : 355 arany
magasság: 177 cm
testsúly: 88 kg
életkor: 23 év
tul.pont: 1
kép.pont: 0
EFejl: 29 TU

Eddig összesen 870 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6014 TP-t kaptál. Jelenleg 154589 TP-d van. A következő szinthez még 25411 TP szükséges. Trófeáid: bunthar, csontváz lord, élőholt quwarg. A 211. fordulódban 76 arany került a bankszámládra. 82 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

Harci ismeretek (szint)


ökölvívás: 10/27 szúrófegyverek:*23/00 vágófegyverek: 10/28 ütőfegyverek: 13/52 lőfegyverek: 23/19 dobófegyverek: 16/36 Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó (300%) Felt. lőfegyver használat: semmi (0-4.); bumeráng (5-9.); tüske (10-11.); tüske (12-16.); bronzhegyű nyíl (17-996.); ezüstshuriken (997-); Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

Egyéb ismeretek (szint)


(01) rejtőzködés: 16/21 (02) nyomkövetés: 55/90 (03) mászás: 7/20 (04) csapdakészítés: 21/23 (05) csapdaészlelés: 3/77 (06) gyógyítás: 36/88 (07) titkosírás: 8/70 (08) felderítés: 22/04 (09) szörnyidomítás: 12/26 (10) teológia: 27/31 (11) taumaturgia: 27/36 (12) szerencsejáték: 2/40 (13) harcművészetek: 5/00 (14) zene: 10/35 (15) szörnyismeret: 11/64 (16) zárnyitás: 6/04 (17) vadászat: 18/32 (18) bányászat: 9/51

*** Feltételes parancsaid:


A DEM 1 mező távolságra repítsen
totem: 53% 5
gyógyítasz 28 % életerő alatt, 40 pontért
mászol max. 80 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 10 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 30 db-ot)
*készítesz 43. tárgyat (tükör) (max. 7 db-ot)
segítesz max. 8 pontért
*készítesz 17. tárgyat (szögletes kő) (max. 8 db-ot)
ásol max. 8 pontért
elfogod a 362. szörnyet a 219. csapdával
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled


Felt. támadás: *élőholt quwarg (#202), *autentikus vámpír (#154), *szintszívó (#96), Zinthurg (#180) Barátságosság: trikornis (#104), fabontó szójer (#71), nómenklatura (#158), semlegesek (#989), jók (#990)

*** Varázslataid (típusonként)


Papi varázslatok


Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6) Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10) Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6) Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12) Vakító fény (#43 *7) Gyóntatás (#56 *10) Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Oltár eltörlése (#79 *60) DEM kreálása (#95 *90) Szopókőírtás (#174 *10)

Taumaturgia varázslatok


Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5) Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8) Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8) Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13) Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Tükörpajzs (#101 *26) A munka gyümölcse (#224 *10)

Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok


áldomás éber kakukk méregsemlegesítés

Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen Támadó varázslat lista (var. szám) : 33 Védekező varázslat lista (var. szám): 32
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat
MitKire MitKire
Energiatüskék (#29)pszi elementál (#221) Tűzeső (#61)(ismeretlen) (#362)
Tűzeső (#61)dögkeselyű (#174) Tűzeső (#61)vérfürdető magszim (#148)
Tűzeső (#61)óriás csontváz (#176) Tűzeső (#61)orgoró (#170)
Tűzeső (#61)varkaudar behemót (#189) Tűzeső (#61)csontváz lord (#177)
Tűzeső (#61)gonoszok (#988) Tűzeső (#61)gnóm szolgáló (#181)
Tűzeső (#61)áeratikus hasnyák (#243) Izomernyesztés (#33)nómenklatura (#158)
Tűzeső (#61)Zinthurg (#180) Varázsvédelem (#34)Zinthurg (#180)
Varázsvédelem (#34)vark. nekromanta (#173) Varázsvédelem (#34)áeratikus hasnyák (#243)
Tükörpajzs (#101)gnóm szolgáló (#181) Varázsvédelem (#34)borzalm. varkaudar (#166)
Tükörpajzs (#101)orgoró (#170) Tompítás (#40)óriás csontváz (#176)

Elfogott szörnyeid


törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK; arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK; trikornis (#104) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat) státusz: OK; szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK;

Isteni küldetéseid


1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 2.) Egyike a legkomolyabb feladatoknak: ölj meg egy Borzalmas Varkaudart! 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.