TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2002. máj. 24. 9h:52'
EZ A 377. JÁTÉKHETED, 255. FORDULÓD
378. játékheted kezdete: máj. 29.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4000
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1052
Extra forduló: 11 |
A VÁNDOR KALANDJAI
be 72 | bemész a 72. titkos labirintusba
|
A bejárat nagyon jól el van rejtve, de aránylag könnyen megtalálod az utasítások alapján, amelyeket kaptál. Bepillantasz:
teljes a sötétség. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét
benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.]
A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró
rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 425.]
ek 273 | t. energia kisütése: 273
|
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 425.]
v 21 200 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van.
Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 172 kaja. [-344 varázspont.]
Figyelmeztetés: megterheltséged 100% fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 420.]
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a korgó
gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 57 kaja. [-114 varázspont.] [5 pontot használtál fel,
van még 415.]
ek 273 16 201 | t. energia kisütése: 273 16 201
|
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 16 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot
használtál fel, van még 415.]
bb 2 295 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (295 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 239 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
flh 7 176 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 176. tárggyal
|
Ok, FLH 7 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 415.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással.
Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+89 életerő.) Szerencséd fejlődött.
Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 385.]
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra.
Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-59 varázspont]. Érdemes lett
volna jobban odafigyelni a csapdákra. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy degradátor. Az ellenfeled
láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a
degradátor ízelt testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Elszántan a
másikra rontasz. Kőkalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a degradátor jobb oldalát. (3 támadással 48 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a degradátor bal első lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan
csípőd közelében. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a degradátor testét. (2 támadással 26 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a degradátor jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd
csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik
elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
292 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varázskövet. Egy joviális m.szockó lakik itt. (ld. enc.) Az
ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a joviális m.szockó
gömbtestét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a
vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a joviális m.szockó testét. (1 támadással 25
életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a joviális m.szockó gömbtestét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A
joviális m.szockó fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A joviális m.szockó még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
409 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy kneopatikus mollusk van előtted! (ld.
enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Semmi eredménye! Az esélyek
kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kneopatikus
mollusk testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával
tökéletesen perforálod a kneopatikus mollusk bal hátsó lábát. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel
megdöföd a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a
bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1
támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kneopatikus mollusk puha testét. (2
támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 9
életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Csápjával
megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila
hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [2. PONT.] Egy kneopatikus mollusk
lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt
ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kneopatikus
mollusk puha testét. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával
nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kneopatikus mollusk puha testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos
tőrrel eltalálod a kneopatikus mollusk testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk meglegyinti a
csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól
4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kneopatikus mollusk bal oldalát. (4 támadással
41 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápol, de mindhiába. A kneopatikus mollusk meglegyinti a csápjával a
nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Haladsz az ellenséges labirintusban. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor
észreveszed, hogy egy kneopatikus mollusk van előtted! Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront
a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még
megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kneopatikus mollusk testét.
(4 támadással 27 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a kneopatikus mollusk puha testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A kneopatikus
mollusk csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápjával feléd suhint, de
ügyesen félrehajolsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kneopatikus mollusk jobb hátsó lábát. (3 támadással
29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a kneopatikus mollusk testét. (2 támadással 11 életpontot
sebezve.) Csápjával megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk
elhibázza az ütést csápjával. Túl erős az ellenfeled. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi
üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 370.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. [2. PONT.] Egy kneopatikus mollusk lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs
lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva,
lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a
kneopatikus mollusk jobb oldalát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát
ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kneopatikus mollusk bal hátsó lábát. (2 támadással 18
életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a kneopatikus mollusk bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot
sebezve.) Csápjával megérint a kneopatikus mollusk. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápja
eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kneopatikus
mollusk testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a kneopatikus mollusk jobb oldalát. (1
támadással 6 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot
vesztesz.) A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet
kaptál. Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli
tornának, és megáll.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 1. pontnál vagy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. [2. PONT.] Egy kneopatikus molluskot veszel
észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van
tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kneopatikus mollusk puha testét. (4
támadással 24 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a kneopatikus mollusk puha testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel
jól megszúrkálod a kneopatikus mollusk nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk elhibázza az
ütést csápjával. A kneopatikus mollusk csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Vashegyű
lándzsával tökéletesen perforálod a kneopatikus mollusk jobb oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos
tőrrel jól megszúrod a kneopatikus mollusk bal hátsó lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A kneopatikus mollusk
elhibázza az ütést csápjával. A kneopatikus mollusk meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot
vesztesz.) A kneopatikus mollusk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 molluszk házat. (ld. enc.) 292 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz
nála 1 szopókövet[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért,
mert betelt a hátizsákod.) Egyhelyben toporogsz.
FLH 7 176 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 581.]
v 76 | elmormolod a 76. varázslatot
|
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a láthatatlanság varázslatot!
Láthatatlanná váltál. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 576.]
ftv 34 988 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a gonosz jelleműeket
|
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
576.]
Továbbsuhansz a folyosón. [4. PONT.] Egy vízionárt veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar
döngölni. Nem hagyod magad.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mormolsz, majd
ujjaidból kirepül egy vakító fény varázslat. Ellenfeled vakon tántorog! Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak,
megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid
ropogni kezdenek... Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az
illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Meglengetve a
kőkalapácsot ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a vízionár jobb karját. (2
támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár nyakát. (1
támadással 16 életpontot sebezve.) A vízionár mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést
hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 60 tapasztalati pontot kaptál. Egy kart látsz a falon. Próba szerencse,
meghúzod! Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [8. PONT.]
Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [9. PONT.] Összefutsz egy copfos aranyhajú, piros szemű troll
férfival. Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia felszentelt papja. Egy kvazár sisakot,
egy bíbor erőövet, egy umbatari karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy nap szimbólumot, egy ryuku karvédőt, egy vasvértet, egy
fekete bőrcsizmát és egy ezüst nyakláncot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy
borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Mélyen gondolataiba
mélyedve egy csöpp aranysárkány baktat mellette, alig látszik ki a fűből. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. [15
pontot használtál fel, van még 561.]
lm 17 15 12 | mozogsz 17 15 12
|
Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Találkozol Kobuder Masterrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig
mély és átható. Raia főpapja. Egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy nap szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát,
egy umbatari karkötőt, egy tankány karmot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy gromak páncélt visel.
Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ekharion trófea, egy quwarg parafenomén trófea és
egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy ryuku
ostromteknős. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz,
és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Visszafojtod
lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [15. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb
lopódzol. Egy ongóliant! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Távolról vakító fény varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne,
megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 72
életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Elszántan a másikra
rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod az ongóliant bal lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tőrrel megkarcolod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító
erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ongóliant
száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy aranylánc és egy ezüst papi karkötő. Mosolyogva kidobod a
nevetséges hadroszaurusz trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ongóliant trófeát. 1462 tapasztalati pontot kaptál.
Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod
kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [12. PONT.] A fal mellett találsz egy bronzból
öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy bronzkulcs nyitja a
ládát. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd védőgyűrű,
80 arany, 30 drótszőr és 2 csontpálca. Gyorsan kiüríted a ládát. Rábukkansz a pórul járt futár maradványaira. Utad során
felfedezed egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként
csillog. Chara-din püspöke. Egy káosz szimbólumot, egy vasvértet, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy fekete
bőrcsizmát, egy rejtőköpenyt, egy lánckesztyűt, egy ritualista amulettet, egy bíbor erőövet, egy kvazár sisakot és egy smaragd
védőgyűrűt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy óriásféreg trófea díszíti.
Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal
kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem tudod elképzelni, hogyan lehetséges, de lát téged. Tisztán érzed
auráját: jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele.
Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
[15 pontot használtál fel, van még 546.]
lm 12 12 12 | mozogsz 12 12 12
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 546.]
v 21 200 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a korgó
gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 51 kaja. [-102 varázspont.] [5 pontot használtál fel,
van még 541.]
bb 2 200 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (200 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 55 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 541.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. [15. PONT.] Egy széles,
magas terembe érsz. [17. PONT.] Összeakadsz Kobuder Masterrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és
átható. Raia főpapja. Egy jing-jang fejpántot, egy obszidián karkötőt, egy nap szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy
umbatari karkötőt, egy tankány karmot, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt és egy gromak páncélt visel. Büszkén
hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Felszerelését egy ekharion trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy
ongóliant trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy
ryuku ostromteknős cipeli. Egy sárkány van messze mögötte. Illetve izé, vele. De milyen apró! És milyen szép! Mintha
színaranyból lenne az egész. Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a
labirintusban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [9. PONT.] Összeakadsz egy copfos aranyhajú, piros szemű troll férfival.
Fekete a bőre. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia felszentelt papja. Egy kvazár sisakot, egy
bíbor erőövet, egy umbatari karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy nap szimbólumot, egy ryuku karvédőt, egy vasvértet, egy
fekete bőrcsizmát és egy ezüst nyakláncot visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy
borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy óriásféreg trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Eddig úgy tudtad, hogy a
sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik.
No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem
lát téged.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A folyosó
kanyarodik. [8. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [4. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] [25 pontot
használtál fel, van még 516.]
Úgy suhansz, mint az árnyék. [2. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra.
Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-53 varázspont]. Érdemes lett
volna jobban odafigyelni a csapdákra. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [10 pontot használtál fel, van még 506.]
KARAKTERLAPOD
A Vándor, egy barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia korlátlan hatalmú
főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 256. fordulód.
erő : | 28(29) |
iq : | 40(42) |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 33 |
szerencse: | 41(45) |
tudatpont: | 11/ 1 |
| |
|
szint : | 20 |
támadás : | 19 |
védekezés: | 26 |
életpont : | 319 |
varázspt : | 714/ 0 |
| |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (438) |
pénz : | 707 arany |
| |
| |
|
magasság: | 177 cm |
testsúly: | 88 kg |
életkor: | 24 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 12 |
EFejl: | 30 TU |
| |
|
Eddig összesen 1329 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9031 TP-t kaptál. Jelenleg 471148 TP-d
van. A következő szinthez még 128852 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 239.
fordulódban 6226 arany került a bankszámládra. 6599 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (299%) << vashegyű lándzsa (110%) << ezüsthegyű lándzsa (110%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-4.); bumeráng (5-10.); tüske (11-16.); bronzhegyű nyíl
(17-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); vashegyű nyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
ökölvívás: | 10/27 (-) | | szúrófegyverek: | 26/33 (+0/08) | | vágófegyverek: | 10/28 (-) | | ütőfegyverek: | 17/80 (+0/03) | |
lőfegyverek: | 25/37 (+0/05) | | dobófegyverek: | 18/04 (-) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 14/51 (-) | | nyomkövetés: | (02) 69/34 (+0/40) | | mászás: | (03) 7/25 (-) | | csapdakészítés: | (04) 23/45 (+0/05) | |
csapdaészlelés: | (05) 3/97 (+0/10) | | gyógyítás: | (06) 37/20 (+0/30) | | titkosírás: | (07) 8/90 (-) | | felderítés: | (08) 22/90 (+0/05) | |
szörnyidomítás: | (09) 13/16 (-) | | teológia: | (10) 41/22 (+0/14) | | taumaturgia: | (11) 30/81 (+0/04) | | szerencsejáték: | (12) 2/50 (-) | |
versengés: | (13) 4/43 (+0/24) | | harcművészetek: | (14) 5/00 (-) | | zene: | (15) 10/55 (-) | | szörnyismeret: | (16) 15/52 (-) | |
zárnyitás: | (17) 6/14 (+0/10) | | vadászat: | (18) 18/62 (-) | | bányászat: | (19) 11/14 (+0/30) | | úszás: | (20) 1/00 (-) | |
*** Feltételes parancsaid:
totem: 70% 58 (Azonnali gyógyítás)
gyógyítasz 28 % életerő alatt, 40 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 40 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 60 db-ot)
*készítesz 43. tárgyat (tükör) (max. 30 db-ot)
segítesz max. 8 pontért
cirkusz 31 (céllövölde - 1, ötpróba - 2, küldetés - 4, kártyacsata - 8, labirintus - 16)
készítesz 336. tárgyat (pukkanó tűcsapda) (max. 10 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 40 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *autentikus vámpír (#154), *szintszívó (#96), Zinthurg (#180),
*bávatag golombár (#165)
Barátságosság: trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989),
jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12)
Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10)
Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18)
Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24)
Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14)
Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21)
DEM kreálása (#95 *90) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35)
Szopókőírtás (#174 *10) (ismeretlen) (#255 *0)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Tükörpajzs (#101 *26)
Familiáris idézése (#159 *40) A munka gyümölcse (#224 *10)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 16 költség alatt;
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok
méregsemlegesítés láthatatlanság
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 43
Védekező varázslat lista (var. szám): 34
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Energiatüskék (#29) | pszi elementál (#221) | | Tűzeső (#61) | orgoró (#170) |
Tűzeső (#61) | varkaudar behemót (#189) | | Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) |
Tűzeső (#61) | Zinthurg (#180) | | Tűzeső (#61) | bávatag golombár (#165) |
Tisztító tűz (#44) | gonoszok (#988) | | Tűzeső (#61) | jégtroll (#164) |
Tűzeső (#61) | purifikátor (#157) | | Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |
Varázsvédelem (#34) | gonoszok (#988) | | Tompítás (#40) | bávatag golombár (#165) |
Varázsvédelem (#34) | Zinthurg (#180) | | Varázsvédelem (#34) | vark. nekromanta (#173) |
Varázsvédelem (#34) | áeratikus hasnyák (#243) | | Varázsvédelem (#34) | borzalm. varkaudar (#166) |
Varázsvédelem (#34) | orgoró (#170) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
|
Elfogott szörnyeid
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK; trikornis (#104)
(hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a
holmidat) státusz: OK; szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz:
OK; ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK; smaragd őrsárkány (#344)
státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy
bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. 3.) Lássuk, mennyire
ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt!