TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2002. máj. 30.  9h:16'
 EZ A 378. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
 379. játékheted kezdete: jún. 5.
 A következő fordulódat azonnal
 betápláljuk, amint megkapjuk.
  | KALANDOZÓ: #4000
 SZÁMLA   : XXXX
 ZSETONOK : 1462
 Extra forduló: 11 | 
A VÁNDOR KALANDJAI 
| le 812            |     leveszed/lerakod a 812. tárgyat 
 | 
Leveszed a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 570.] 
| kf 813            |     kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat 
 | 
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 570.] 
| v 6 9999 19       |      elmormolod a 6. varázslatot 
 | 
Arkánum-jeleket  rajzolva  a  levegőbe,  mormolni  kezdesz.  Ismerős  meleg  fut  végig  karjaidon.  Megidézted  az  áldomás 
varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.] 
| kb 1 1            |      kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot) 
 | 
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 565.] 
| h 1 195 10        |      használod az 1. tárgyat 
 | 
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz 
rajta.  [Az  Olimpián  történt  események  leírását  egy  külön  fordulóban  kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után 
postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 565.] 
| be 73             |     bemész a 73. titkos labirintusba 
 | 
Hosszan  keresgélsz,  és  már  majdnem  feladod  a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van. 
Arkánum-jeleket  rajzolva  a  levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned 
van.  Az  utolsó  ige  kiejtésével  elmondtad  a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.] 
Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 439.] 
| bb 17 733 1       |      beraksz a bankba a 17. tárgyat (733 darabot) 
 | 
Beraksz  a  bank  széfjébe  10  szögletes  követ.  Beraksz  a  bank  széfjébe  1  bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex 
machinát. [0 pontot használtál fel, van még 439.] 
| ftv 255 48        |      felt. tám/véd. varázslat a 255. varázslatot a 48. szörnyet 
 | 
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 439.] 
| ftv 255 49        |      felt. tám/véd. varázslat a 255. varázslatot a 49. szörnyet 
 | 
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 439.] 
Néha  hátra-hátranézve  sietsz  tovább.  Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. 
[2. PONT.] Egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod 
ellenfeled. 
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre 
vakító  fény  varázslatot  lősz.  Ellenfeled  vakon  tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. 
Elrepül  4  tüske.  Lövedékeiddel  perforálod  az  autentikus  vámpír  testét.  (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny 
koncentrál.    Rosszat    sejtesz:    valamilyen    mentális    támadásra    készül!    Mentális  barikád  mögé  bújva,  ellenállsz  a  
félelem-sugaraknak.  Elszántan  a  másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír 
testét.  (4  támadással  126  életpontot  sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír 
jobb  oldalát.  (2  támadással 29 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 
támadástól  7  életpontot  vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír 
nyakát.  (1  támadással  30  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  eltalálod  az  autentikus  vámpír  testét. (1 támadással 17 
életpontot  sebezve.)  Félrehajolsz,  de  az  autentikus  vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot 
vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. 
Megpróbálsz    minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  1  tüskét  találsz  meg,  amelyet  még  használni  tudsz.  
Felhasználva  a  kőkést,  szereztél  1  szvó-ektoplazmát.  848  tapasztalati  pontot  kaptál.  Valami  mozog előtted! Közelebb 
lopódzol. Egy autentikus vámpír! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. 
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen 
egy    vakító    fény    varázslatot   eresztesz  meg  ellenfeled  irányába.  Ellenfeled  vakon  tántorog!  A  közelharc  előtt  még  
megeresztesz  a  fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (4 
támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel 
a  próbálkozásáról.  Elszántan  a  másikra  rohansz.  Vashegyű  lándzsával  több  döféssel  felnyársalod az autentikus vámpír 
testét.  (4  támadással  109  életpontot  sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír 
jobb  lábát.  (2  támadással  33  életpontot  sebezve.)  Az  autentikus  vámpír  csapásokat  oszt  a  bal  karodra  karmaival.  (3 
támadástól    10  életpontot  vesztesz.)  Vashegyű  lándzsával  felnyársalod  az  autentikus  vámpír  testét.  (1  támadással  37  
életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  eltalálod  az  autentikus  vámpír  bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az 
autentikus  vámpír  többször  végigkarmolja  a  derekadat.  (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír most 
már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 
Megpróbálsz    minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  1  tüskét  találsz  meg,  amelyet  még  használni  tudsz.  
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába 
vezet út a 12-es ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[5 pontot használtál fel, van még 434.] 
| v 21 200          |      elmormolod a 21. varázslatot 
 | 
Kántálni  kezdesz.  Ereidben  a  vér  forrón  lendül  előre.  Elmormoltad  a  korgó  gyomor,  huss  varázslatot!  Terülj, terülj, 
asztalkám! És íme, előtted van 45 kaja. [-90 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.] 
| v 21 200          |      elmormolod a 21. varázslatot 
 | 
Kántálni  kezdesz.  Az  utolsó  szavakra  megtelsz  energiával.  Befejezted  a  korgó  gyomor,  huss varázslatot! Terülj, terülj, 
asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.] 
| bb 2 200          |      beraksz a bankba a 2. tárgyat (200 darabot) 
 | 
Beraksz a bank széfjébe 66 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 424.] 
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van! 
Egy  széles,  magas  terembe  érsz. [3. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a 
következő    pillanatban  valami  borzasztó  szívóerő  tapad  rád!  Dermedten  tapasztalod,  hogy  mágikus  energiaforrásaid  
kimerültek  [-15  varázspont].  A  sok  gyakorlás  növelte  tudásodat  (+1  csapdaészlelés).  Egy  szörnnyel találkoztál. Közel 
osonva látod, hogy egy purifikátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. 
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz 
néhány  lövedéket.  Elrepül  4  tüske.  Alaposan  megsorozod  a  purifikátor  testét.  (4  támadással  40  életpontot  sebezve.) 
Marokra  fogva  a  vashegyű  lándzsát  a  másikra  rontasz.  Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor szürke 
hengertestét.  (3  támadással  89  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 15 
életpontot    sebezve.)  Vad  döféseivel  a  purifikátor  nyilvánvalóan  a  földre  akar  dönteni.  (6  támadástól  16  életpontot  
vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 
Megpróbálsz    minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  2  tüskét  találsz  meg,  amelyet  még  használni  tudsz.  
Felhasználva  a  kőkést,  szereztél  1  purifikátor  hájat.  930  tapasztalati pontot kaptál. Egy purifikátor lakik itt. A szörny a 
halálodat akarja, és neked ront. 
Ellenfeled  néhány  elegáns  kézmozdulata  után  már  süvít  is  feléd  egy  energiatüskék.  14  életpontot  vesztettél.  Mielőtt 
ellenfeled  a  közeledbe  érhetne,  megcélzod  a  fúvócsővel.  Elrepül  4  tüske.  Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 
támadással  42  életpontot  sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen 
perforálod  a  purifikátor  testét.  (3  támadással  97  életpontot  sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a purifikátor testét. (1 
támadással  16  életpontot  sebezve.)  Húsodat  át-  meg  átjárja  a  purifikátor szarva. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.) 
Aurád  tisztul.  (+4  gonoszság.)  A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és 
elterül. Megölted. 
Megpróbálsz    minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  2  tüskét  találsz  meg,  amelyet  még  használni  tudsz.  
Felhasználva  a  kőkést,  szereztél  1  purifikátor  hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész 
tovább.  Egy  sima,  fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a 
zárnyitó  készletet,  és  megpróbálod  kinyitni.  Sikerült!  Folytatod  az  utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Egy 
zombit pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront. 
Marokra  fogva  a  vashegyű  lándzsát  ellenfeledre  rohansz.  Vashegyű  lándzsával  tökéletesen  perforálod a zombi rotható 
húsát.  (4  támadással  119  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  nagy  lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó 
testét.  (2  támadással 32 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres 
nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 
27 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombit pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... 
Meglengetve  a  vashegyű  lándzsát  a  másikra  rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó 
testét.  (4  támadással  130  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  felnyársalod  a  zombi  rotható  húsát.  (1  támadással  17 
életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. 
27    tapasztalati    pontot    kaptál.    Valami    mozog    előtted!   Közelebb  lopódzol.  Egy  zombi!  Nyugodtan  várod,  hogy  
megleckéztethessed a pimasz lényt. 
Marokra  fogva  a  vashegyű  lándzsát  a  másikra  támadsz.  Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi foszladozó 
testét.  (2  támadással  72  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15 
életpontot  sebezve.)  A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után 
összeesik, és nem mozdul többet. 
27  tapasztalati  pontot  kaptál.  Vigyázó  léptekkel  mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. 
PONT.] Egy zombit veszel észre magad előtt. Itt csata lesz. 
Marokra  fogva  a  vashegyű  lándzsát  ellenfeledre  ugrasz.  Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi rotható 
húsát.  (4  támadással  122  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  nagy  lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó 
testét.    (2    támadással   32  életpontot  sebezve.)  A  zombi  karma  a  fejed  mellett  suhan  el!  Vashegyű  lándzsával  nagy  
lendületekkel  át-  meg  átszúrod  a  zombi  bal  lábát.  (4  támadással  112  életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen 
perforálod  a  zombi  foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a 
bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
27 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombit pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. 
Marokra  fogva  a  vashegyű  lándzsát  a  másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi testét. (4 
támadással  107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a zombi testét. (2 támadással 34 életpontot 
sebezve.)  Karmaival  a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen 
átdöföd  a  zombi  rotható  húsát.  (4  támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül 
megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál 
csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 
27  tapasztalati  pontot  kaptál.  Szoborrá  dermedsz,  amikor  észreveszed,  hogy egy zombi van előtted! Már éppen kezdted 
elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön. 
Meglengetve  a  vashegyű  lándzsát  ellenfeledre  ugrasz.  Vashegyű  lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi 
foszladozó   testét.  (4  támadással  110  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  tökéletesen  perforálod  a  zombi  testét.  (2  
támadással  37 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd 
a  zombi  testét.  (2  támadással  56  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 16 
életpontot  sebezve.)  A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után 
összeesik, és nem mozdul többet. 
27  tapasztalati  pontot  kaptál.  Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: 
Sajnos  be  van  zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy jókora, faragott falú helyiségbe 
érkezel.  Első  pillantásra  minden  csendes.  [6.  PONT.]  Egyre  erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik 
kőlapra.  Szörnyű  hideg  söpör  végig  rajtad,  és  a  következő  pillanatban  az összes varázsenergiád elvész! [-0 varázspont]. 
Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan 
kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 shinai gömb és 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[20 pontot használtál fel, van még 404.] 
Isteni    kapcsolatot   létesítesz.  Rábukkansz  az  oltárra.  Letérdelsz,  és  imádkozni  kezdesz.  Hosszú  idő  telik  el  csendes  
meditációban.  Forró,  simogató  fuvallat  szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+122 életerő.) Szerencséd 
fejlődött. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 374.] 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[0 pontot használtál fel, van még 374.] 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[0 pontot használtál fel, van még 374.] 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[0 pontot használtál fel, van még 374.] 
| dd 183 268        |      eldobod a 183. tárgyat a 268. tárgyat 
 | 
Elhajítasz 1 vaskulcsot. Elhajítasz 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 374.] 
| lm 905 7 900      |      mozogsz 905 7 900 
 | 
Minden  lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. 
Merészen,  fegyveredet  markolva  mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van 
zárva.  Előkapod  a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] A falból 
egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. 
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 364.] 
A  falhoz  lapulva  osonsz  előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Hangtalan léptekkel 
osonsz  előre.  A  gyér  világításnál  gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen 
csak  egy  út  van:  előre!  [4.  PONT.]  Mindenfelé  figyelve  haladsz  tovább.  Az  út  egy  nagy szobába torkollik. [3. PONT.] 
Testsúlyodat  a  lábujjhegyeidre  helyezve,  nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást 
tovább  bonyolítandó,  egy  kereszteződéshez  értél.  [2.  PONT.]  Egy  hangot  hallasz:  "A  kincseskamrába  vezet  út a 12-es 
ponton  át  vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Haladsz előre, 
bátor  harcoshoz  illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó 
készletet,  és  megpróbálod  kinyitni.  Sikerült!  Mindenfelé  figyelve  haladsz  tovább.  Az  út  egy nagy szobába torkollik. [8. 
PONT.]  Egyre  erősödő,  dummogó  hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a 
következő  pillanatban  az összes varázsenergiád elvész! [-0 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. 
Szoborrá    dermedsz,    amikor    észreveszed,    hogy    egy    áeratikus    hasnyák    van    előtted!    Nyugodtan  várod,  hogy  
megleckéztethessed a pimasz lényt. 
Ellenfeled  varázstudó!  Elmond  magára  egy  láthatatlan  védekező  varázslatot.  Ellenfeled  speciális  támadást  alkalmaz:  
harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel 
néhány  lövedéket.  Elrepül  4  tüske.  Több  lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 38 életpontot 
sebezve.)  A  szörny  hősugarat  lő  ki!  Villámgyorsan  félrepördülsz.  Elszántan  ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával 
néhányszor  teljesen  átdöföd  az  áeratikus  hasnyák  bal  vállát.  (4  támadással  123  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel 
eltalálod  az  áeratikus  hasnyák  sima,  kék  bőrét.  (1  támadással  16  életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű 
nyelve  véres  csíkot  hagy  maga  után  bőrödön.  (1  támadástól  6  életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a 
testedből.  Az  áeratikus  hasnyák  farkával  megérint.  (1  támadástól  16  életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja 
tojócsövét.  Letéped  magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) 
A  lény  huhog!  13  életpontot  vesztettél.  Csápok  tekergődznek  feléd.  Megpróbálod  elkerülni  őket,  de  néhány lecsap a 
testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 
Megpróbálsz    minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  1  tüskét  találsz  meg,  amelyet  még  használni  tudsz.  
Felhasználva  a  sullár  hólyagot,  szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Egy tetemember lakik itt. No, 
ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. 
Teli  erőből  bumerángot  dobsz  az  ellenfeledre.  Elrepül  1  bumeráng.  Lövedéked  átfúrja  a  tetemember  bűzlő testét. (1 
támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen 
perforálod  a tetemember testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember testét. 
(1  támadással  5  életpontot sebezve.) Mielőtt észbekapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. 
(2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három 
lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
360 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 334.] 
Isteni    kapcsolatot   létesítesz.  Rábukkansz  az  oltárra.  Letérdelsz,  és  imádkozni  kezdesz.  Hosszú  idő  telik  el  csendes  
meditációban.  Forró,  simogató  fuvallat  szalad  végig  hátadon.  Az imád meghallgatásra került. (+90 életerő.) Szerencséd 
fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 304.] 
| flh 3 176         |      felt. lőfegyver haszn. 3 a 176. tárggyal 
 | 
Ok, FLH 3 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 304.] 
| lm 11 11 11       |      mozogsz 11 11 11 
 | 
Felkészülve  a  legrosszabbra  is,  tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos 
be  van  zárva.  Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán 
egymás  után  rakva  mész.  Innen  csak  egy  út  van:  előre!  [9.  PONT.]  Szoborrá  dermedsz,  amikor észreveszed, hogy egy 
csontváz van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. 
Megveted  a  lábad,  és  a  hosszú  íjjal  ellenfeledre  lősz.  Elrepül  4  vashegyű  nyíl.  Pár  lövedéked  átjárja  a csontváz sárga 
koponyáját.  (4  támadással  60  életpontot  sebezve.)  Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. 
Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy 
lendületet  véve  kegyetlenül  megszúrod  a  csontváz  testét.  (1  támadással  8  életpontot  sebezve.)  Karmaival  a  csontváz  
megpróbálja  felszakítani  a  bőrödet,  de  sikertelenül.  A  csontváz  még  megpróbál  elszaladni,  de  két-három  lépés  után  
összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
48  tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Legjobb védekezés a 
támadás, kiáltod, és már ugrasz is. 
Mielőtt  ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz 
zörgő  csontjait. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel 
át-  meg  átszúrod  a  csontváz  testét.  (2  támadással  53  életpontot  sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz jobb 
oldalát.  (1  támadással  11  életpontot  sebezve.)  A  csontváz  karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem 
villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
48  tapasztalati  pontot  kaptál.  Valami  mozog  előtted!  Közelebb  lopódzol.  Egy csontváz! Legjobb védekezés a támadás, 
kiáltod, és már ugrasz is. 
Ellenfeled  hibázott:  túl  távol  van  tőled.  Ezért  lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a 
csontváz  bal  oldalát.  (4  támadással  63  életpontot  sebezve.)  A  csontváz  szemében  félelem villan, aztán lassan lehúnyja, 
miközben lelke kitör testének fogságából. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
48  tapasztalati  pontot  kaptál.  Összeakadsz  Xanthippével.  Tagja  az Igaz Barátok Rendjének. Egy szem szimbólumot, egy 
fekete  bőrcsizmát, egy vas fejpántot, egy aranygyűrűt, egy igazgy. fülbevalóet, egy szürke bőrkesztyűt, egy borostyán függőt, 
egy  obszidián  karkötőt,  egy  kígyóbőr  övet,  egy  láncinget,  egy  Eldaran  karkötőjét,  egy  ametiszt  medált és egy smaragd 
védőgyűrűt    visel.  Fegyverzetét  egy  ongóliant  trófea,  egy  bunthar  trófea  és  egy  részeg  kalandozó  trófea  ékesíti.  Egy  
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, 
bal  kezében  egy  ezüsttőrt  tart.  Lőfegyvere  egy  tünde  íj.  Teherhordója  is  van:  egy  ragyás  burástya! Szegény állat majd 
megszakad.  Egy  vidáman  csipogó  széncinege  kíséri.  Körbejárhatod,  figyelheted  elgondolkodó  ábrázatát, mivel nem lát 
téged.  Mész  tovább,  előre.  Innen  csak  egy út van: előre! [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy 
egy csontváz. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. 
Még  elég  távol  vagytok  egymástól  ahhoz,  hogy  a  hosszú  íjjal  beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. 
Alaposan    megsorozod    a    csontváz  sárga  koponyáját.  (4  támadással  50  életpontot  sebezve.)  Félelmet  nem  ismerve  
ellenfeledre  rontasz.  Vashegyű  lándzsával  néhányszor  teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot 
sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  nagy  lendületekkel  át-  meg  átszúrod  a  csontváz  zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot 
sebezve.)  A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4 
támadással  92  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 25 életpontot 
sebezve.)    A  csontváz  karmai  majdnem  eltalálnak!  Túl  erős  az  ellenfeled.  Úgy  gondolod,  jót  tenne  egy  erős  sprint.  
Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét  a  térkép  szerinti  9.  pontnál vagy. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a 
térképen,  hogy  hol is vagy. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Az ellenfeled láthatólag 
harcra készül. Te felkészülten várod. 
Szemöldöködet  ráncolva,  lélegzetedet  visszafojtva  koncentrálsz,  hogy  a  hosszú  íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. 
Alaposan  megsorozod  a  csontváz  bal  karját.  (4  támadással  54  életpontot  sebezve.)  Meglengetve  a  vashegyű  lándzsát 
ellenfeledre  rohansz.  Vashegyű  lándzsával  több  döféssel  felnyársalod  a  csontváz  sárga  koponyáját.  (4  támadással  105 
életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  több  döféssel  felnyársalod  a csontváz testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) 
Karmaival  a  csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg 
átszúrod  a  csontváz  testét.  (4  támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz 
zörgő  csontjait.  (2  támadással  19  életpontot  sebezve.)  A  csontváz  karmai  majdnem  eltalálnak!  Túl erős az ellenfeled. 
Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét  a  térkép  szerinti  9.  pontnál  vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást 
vetsz a térképre. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy 
a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. 
Mielőtt  ellenfeled  a  közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz 
zörgő  csontjait.  (4  támadással  51  életpontot  sebezve.)  Marokra  fogva  a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű 
lándzsával  több  döféssel  felnyársalod  a  csontváz bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy 
lendületekkel  át-  meg  átszúrod  a  csontváz  testét.  (2  támadással  22  életpontot  sebezve.)  A  csontváz  karmai majdnem 
eltalálnak!  Vashegyű  lándzsával  tökéletesen  perforálod  a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) 
Orgyilkos  tőrrel  nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A 
csontváz karma a fejed mellett suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig 
üldöz, de aztán ráun a dologra. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 284.] 
| lm 11 11 11       |      mozogsz 11 11 11 
 | 
Folytatod  az  utat.  A  gyér  világításnál  gyors  pillantást  vetsz  a  térképre.  [10. PONT.] Egy csontváz lakik itt. Ha a szörny 
harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki. 
Az  esélyek  kiegyensúlyozása  céljából  ellenfeledre  lősz  a  hosszú  íjjal.  Elrepül  4  vashegyű  nyíl. Alaposan megsorozod a 
csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással  53  életpontot  sebezve.)  Megmarkolva  a  vashegyű  lándzsát  a  másikra  ugrasz.  
Vashegyű    lándzsával  több  döféssel  felnyársalod  a  csontváz  sárga  koponyáját.  (4  támadással  81  életpontot  sebezve.)  
Orgyilkos  tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a 
csontváz  megpróbálja  felszakítani  a  bőrödet,  de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a 
csontváz  jobb  karját.  (4  támadással  102  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  nagy  lendületekkel  át-  meg  átszúrod  a 
csontváz  testét.  (2  támadással  17  életpontot  sebezve.)  A  csontváz  karmai  megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4 
életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy 
csontvázat veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. 
Megveted  a  lábad,  és  a  hosszú  íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgő 
csontjait.  (4  támadással  49 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával 
tökéletesen  perforálod  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással  98  életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel 
felnyársalod  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (2  támadással  22  életpontot  sebezve.)  A csontváz karmai majdnem eltalálnak! 
Vashegyű  lándzsával  néhányszor  teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel 
több  döféssel  felnyársalod  a  csontváz jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja 
felszakítani  a  bőrödet,  de  sikertelenül.  Nem  akarsz  kinyúlni.  Rohansz,  ahogy  csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled 
lustább annál, hogy kövessen. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét  a  térkép  szerinti  9.  pontnál  vagy.  Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, 
amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen 
neked akar ugrani. 
Az  esélyek  kiegyensúlyozása  céljából  ellenfeledre  lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a 
csontváz  sárga  koponyáját.  (4  támadással  60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. 
Vashegyű  lándzsával  néhányszor  teljesen  átdöföd  a  csontváz  bal  lábát.  (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos 
tőrrel  nagy  lendületekkel  át-  meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz 
karmai  majdnem  eltalálnak!  Vashegyű  lándzsával  több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 85 
életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) 
A  csontváz  karma  a  fejed  mellett suhan el! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz 
futni előle. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 269.] 
| lm 11 11 11       |      mozogsz 11 11 11 
 | 
Továbbsuhansz  a  folyosón.  Az  egyenes  folyosó  közepén  vagy.  [10. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Végre egy kis 
testmozgás. Fincsi! 
Szemöldöködet  ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár 
lövedéked  átjárja  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a 
másikra  támadsz.  Vashegyű  lándzsával  tökéletesen  perforálod  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással 96 életpontot 
sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  néhányszor  teljesen  átdöföd  a  csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) 
Karmaival  a  csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg 
átszúrod  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással  89  életpontot  sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a 
csontváz  zörgő  csontjait.  (2  támadással  22  életpontot  sebezve.)  Félrehajolsz,  de  a  csontváz  karmai  így  is karcolják az 
arcodat.  (1  támadástól  2 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz 
futni előle. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét  a  térkép  szerinti  9.  pontnál  vagy.  Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. 
PONT.] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé. 
Mielőtt  ellenfeled  a  közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz 
zörgő  csontjait.  (4  támadással  54  életpontot  sebezve.)  Vad  csatakiáltással,  felemelve  a  vashegyű  lándzsát ellenfeledre 
rohansz.  Vashegyű  lándzsával  néhányszor  teljesen  átdöföd  a  csontváz  sárga  koponyáját.  (4  támadással  94  életpontot  
sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  néhányszor  teljesen  átdöföd  a  csontváz  bal  lábát.  (2  támadással  24  életpontot  sebezve.) A 
csontváz    karmai    majdnem  eltalálnak!  Vashegyű  lándzsával  tökéletesen  perforálod  a  csontváz  sárga  koponyáját.  (4  
támadással  95  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 18 életpontot 
sebezve.)  A  csontváz  karma  a fejed mellett suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért 
futni kezdesz, mint egy őrült. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét  a  térkép  szerinti  9.  pontnál  vagy.  Továbbsuhansz  a  folyosón.  Egy  pillanatra  megállsz  fülelni.  [10.  PONT.] Egy 
csontváz lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! 
Mielőtt  ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz 
zörgő    csontjait.    (4    támadással    55   életpontot  sebezve.)  Elszántan  ellenfeledre  rontasz.  Vashegyű  lándzsával  nagy  
lendületekkel    át-    meg  átszúrod  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással  96  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  
néhányszor   teljesen  átdöföd  a  csontváz  sárga  koponyáját.  (2  támadással  21  életpontot  sebezve.)  A  csontváz  karmai  
majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 85 életpontot 
sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A 
csontváz  karma a fejed mellett suhan el! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik 
mégsem olyan vérszomjas. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 254.] 
| lm 11 11 11       |      mozogsz 11 11 11 
 | 
Bevilágítva  magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Szoborrá 
dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Itt csata lesz. 
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több 
lövedéked   átfúrja  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással  45  életpontot  sebezve.)  Vad  csatakiáltással,  felemelve  a  
vashegyű  lándzsát  a  másikra  rontasz.  Vashegyű  lándzsával  néhányszor  teljesen  átdöföd  a  csontváz  zörgő  csontjait. (4 
támadással  95  életpontot  sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 
16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával több 
döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel 
át-  meg  átszúrod  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (2  támadással  17  életpontot  sebezve.)  Karmaival a csontváz megpróbálja 
felszakítani  a  bőrödet, de sikertelenül. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni 
előle. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét  a  térkép  szerinti  9. pontnál vagy. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. 
[10.  PONT.]  Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a 
szörnyre. 
Mielőtt  ellenfeled  a  közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz 
testét.  (4  támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg 
átszúrod  a  csontváz  zörgő  csontjait.  (4  támadással  92  életpontot  sebezve.)  Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg 
átszúrod  a  csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a 
bőrödet,  de  sikertelenül.  Vashegyű  lándzsával  néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 96 életpontot 
sebezve.)  Orgyilkos  tőrrel  tökéletesen  perforálod  a  csontváz  nyakát.  (2  támadással  24  életpontot sebezve.) A csontváz 
karmai  majdnem  eltalálnak! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni 
egy kicsit, és nem követ. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét  a  térkép  szerinti  9.  pontnál  vagy.  Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy csontvázat 
pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit. 
Az  esélyek  kiegyensúlyozása  céljából  ellenfeledre  lősz  a  hosszú  íjjal.  Elrepül  4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a 
csontváz  jobb  lábát.  (4  támadással  55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával 
néhányszor  teljesen  átdöföd  a  csontváz  jobb  vállát.  (4  támadással  92  életpontot  sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor 
teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan 
el!  Vashegyű  lándzsával  néhányszor  teljesen  átdöföd  a  csontváz  zörgő csontjait. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) 
Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz 
karmai    majdnem    eltalálnak!  Nem  akarsz  kinyúlni.  A  mennydörgő  istennyila  hibernált  lajhár  hozzád  képest.  Te  is  
meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 239.] 
| kb 2 17           |      kiveszel a bankból a 2. tárgyat (17 darabot) 
 | 
Kiveszel a bank széfjéből 17 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 239.] 
| kb 733 655 733    |      kiveszel a bankból a 733. tárgyat (655 darabot) 
 | 
Kiveszel  a  bank  széfjéből  2  bunthar  bőrt.  Kiveszel  a  bank  széfjéből  1  liumbe  hajtást.  Sajnálom,  de  a széfben nincs a 
megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 239.] 
| ftv 34 170        |      felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 170. szörnyet 
 | 
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 239.] 
Hulladékgyűjtés törölve: vízionár szem. [0 pontot használtál fel, van még 239.] 
| ftv 34 173        |      felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 173. szörnyet 
 | 
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 239.] 
| le 813            |     leveszed/lerakod a 813. tárgyat 
 | 
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 239.] 
| kf 812            |     kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat 
 | 
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 239.] 
| ftv 134 48        |      felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 48. szörnyet 
 | 
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 578.] 
| lm 11 11 11       |      mozogsz 11 11 11 
 | 
Úgy  suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, 
hogy egy csontváz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra. 
Néhány    mozdulatot  teszel,  mormolsz,  és  a  következő  másodpercben  már  varázsvédelem  vibrál  körülötted.  Támadó  
varázslatot  alkalmazol:  ellenfeledre  élőholt pozdorja varázslatot lősz. 399 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik 
egy kicsit majd csendben meghal. 
48  tapasztalati  pontot  kaptál.  Egy  csontvázat  pillantasz  meg.  Mivel  minden  egyéb  kommunikációs lehetőséget kizár a 
szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. 
Néhány  mozdulatot  teszel,  mormolsz,  és  a  következő  másodpercben  már  varázsvédelem vibrál körülötted. Egy élőholt 
pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 397 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
48 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! 
Úgy  ítéled  meg,  hogy  nem  árt  egy  varázsvédelem  védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. 
Néhány  elegáns  kézmozdulat  után  már  süvít  is  ellenfeled  felé egy élőholt pozdorja. 400 életpontot sebeztél. A csontváz 
most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! 
48  tapasztalati  pontot  kaptál.  Bátran  haladsz  tovább.  Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van 
zárva.  Előkapod  a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). 
Egy  széles,  magas  terembe  érsz.  [11.  PONT.]  Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. 
Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-31 varázspont]. Érdemes lett 
volna  jobban  odafigyelni  a  csapdákra.  Az  egyik  sarokban  találsz  egy  fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó 
készletet,  és  megpróbálod  kinyitni.  A  dolog  baj  nélkül  ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60 
arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[10 pontot használtál fel, van még 568.] 
| kb 305 1          |      kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot) 
 | 
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 568.] 
| h 305 1           |      használod a 305. tárgyat 
 | 
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 568.] 
| bb 305 1          |      beraksz a bankba a 305. tárgyat (1 darabot) 
 | 
Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 568.] 
| lm 905 12 900     |      mozogsz 905 12 900 
 | 
Minden  lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. 
Merészen,  fegyveredet  markolva  mozogsz.  Egy  sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva 
van. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan 
jó!  Magabiztosan  meghúzod.  Kő  mozog  kövön,  ahogy  az  ősi  mechanika  mozgásba  lendül.  Vajon  mi  történik? A sok 
gyakorlás  növelte  tudásodat  (+1  felderítés).  Mostantól  nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 
558.] 
| lm 15 15 15       |      mozogsz 15 15 15 
 | 
A  falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Amikor betoppansz, 
éles  pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra 
készül. Te felkészülten várod. 
Még  megfelelő  a  távolság  -  felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). 
Varázsenergiád  fejlődik.  (+6  max.  varázspont.)  Potenciális  célpontod  gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező 
mágiát.  Támadó  varázslatot  alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, 
ellenfeled    megidéz    egy    pusztító    végzet  varázslatot,  majd  rád  küldi.  Semmi  eredménye!  Szemöldöködet  ráncolva,  
lélegzetedet  visszafojtva  koncentrálsz,  hogy  a  hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a 
Zinthurg bikafejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  3  ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni 
tudsz.  Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy obszidián függő. Felhasználva 
4  csepp  spirituszt,  szereztél  1  Thargodan  esszenciát.  995  tapasztalati  pontot kaptál. Egy Zinthurg lakik itt. Éhes szörny 
kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. 
Hatalmadat    demonstrálandó,  mormolni  kezdesz.  Létrejött  egy  varázsvédelem.  A  halálraítélt,  aki  veled  szemben  áll,  
küszködik  életéért:  elmormol  egy  számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 50 
életpontot    sebeztél.  Ellenfeled  mormol,  majd  ujjaiból  kirepül  egy  sorvasztás  varázslat.  Szerencsére  nem  hatott  rád.  
Szemöldöködet  ráncolva,  lélegzetedet  visszafojtva  koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. 
Pár  lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. 
Megölted! 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  3  ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni 
tudsz.  Átkutatod  a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő. 
Felhasználva  4  csepp  spirituszt,  szereztél  1  Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Tguarkhant veszel 
észre  magad  előtt.  Mivel  minden  egyéb  kommunikációs  lehetőséget  kizár  a  szörny agresszív magatartása, felkészülsz a 
csatára. 
Nem  árt  az  elővigyázatosság!  Egy  varázsvédelem  varázslattal  készülsz  a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, 
ajkai  hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül 
egy  vakító  fény  varázslat.  Sajnos  nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd 
egy  villámsújtás.  30  életpontot  vesztettél.  Az  esélyek  kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 
ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod 
az  ezüsthegyű  lándzsát.  Megmarkolva  az  ezüsthegyű  lándzsát  ellenfeledre  rontasz.  Ezüsthegyű  lándzsával  néhányszor  
teljesen  átdöföd  a  Tguarkhan  sziklatestét.  (3  támadással  71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Tguarkhan 
jobb  lábát.  (1  támadással  16  életpontot  sebezve.)  A  seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1 
támadástól    10  életpontot  vesztesz.)  A  Tguarkhan  mancsával  csapásokat  mér  karjaidra.  (2  támadástól  27  életpontot  
vesztesz.)  A  Tguarkhan  mancsával  csapásokat  mér  karjaidra.  (2  támadástól  23  életpontot  vesztesz.)  A mágus kezéből 
elektromos  szikrák  repülnek  elő!  Félig  megúsztad.  14  életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de 
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 
Megpróbálsz  minél  többet  összegyűjteni  az  ellőtt  lövedékekből.  3  ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni 
tudsz.  Alaposan  átvizsgálod  a  tetemet.  Nemhiába,  alkalmas  tápszereket  találsz!  Nézzük,  milyen  kincsre  bukkantál:  2 
ezüstshuriken  és  egy  nagy  vaskulcs.  Felhasználva  4  csepp  spirituszt,  szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati 
pontot  kaptál.  Átkutatod  a  szörnyet.  Találsz  nála  1  vasvértet.  Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót. 
Nincs  bezárva:  óvatosan  kinyitod.  Megnézed,  hogy mi a zsákmány: 1 arany karperec, 1 mérg. vasnyíl, 1 arx formázó minta 
(ld.   enc.),  100  arany, 1 galachmit, 2 kvazár (ld.  enc.), 1 Eldaran karkötője, 5 pirkit és 14 drótszőr. Gyorsan kiüríted a ládát. 
Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni. 
(Felt.  gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe 
áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. 
Egyhelyben toporogsz. 
[15 pontot használtál fel, van még 543.] 
| kf 164            |     kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat 
 | 
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 543.] 
| lm 12 11 8        |      mozogsz 12 11 8 
 | 
Halvány  fényt  látsz  magad  előtt:  habozva  mész  tovább.  Egy  nagyobb  terem! [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A 
folyosó  kanyarodik.  [12.  PONT.]  A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag 
nagy  terembe  léptél  be.  [11.  PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz 
miközben  előrehaladsz.  Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [9. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a 
következő  akadály.  Találsz  egy  kilincset:  Nyitva  van!  A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy 
tágasabb  helyiséghez.  [8.  PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő 
pillanatban  valami  borzasztó  szívóerő  tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-31 
varázspont]. [30 pontot használtál fel, van még 513.] 
Felkészülve  a  legrosszabbra  is,  tovább  merészkedsz.  Egy  vastag,  kőből  faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. 
Lenyomod  a  kilincset:  Nyitva  van!  Kicsit  meggörnyedten,  meg-meglapulva  mész.  Kétségbeesetten  tapasztalod,  hogy a 
tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába vezet út a 
12-es    ponton   át  vezet!"  (Aha!  Tehát  mindenképpen  szerepelnie  kell  a  12-esnek  a  15-ös  ponthoz  vezető  LM-ben.)  
Találkozol  Dixellával. Elenios kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot, 
egy    Eldaran    karkötőjét,    egy    smaragd    védőgyűrűt,  egy  vassisakot  és  egy  obszidián  karkötőt  visel.  Ruházatát  egy  
hadroszaurusz   trófea,  egy  ongóliant  trófea  és  egy  quwarg  parafenomén  trófea  színesíti.  Hovatartozását  apró  jelvény  
mutatja:  egy  Főnix.  Jobb  kezében  egy  csontpálcát,  bal  kezében  egy  rövid  kardot  tart.  Lőfegyvere  egy  ubuk dobónyíl. 
Gyerekkel  van! Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera 
férfival.  Raia  bíborosa.  Mellkasán  a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy nap szimbólumot, egy tankány karmot, egy bíbor 
erőövet,  egy  fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy regeneráló gyűrűt és egy rejtőköpenyt 
visel.  Fegyverzetét  egy  quwarg  nagymester  trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez 
tartozik,  mutatja  a  ruhájára  festett  jel:  egy  kolostort  védelmező  Jáde-  sárkány.  Bal  kezében egy orgyilkos tőrt tart. Jól 
megnézed, bár ő nem lát téged. 
Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [10 pontot használtál fel, van még 503.] 
                             KARAKTERLAPOD 
A Vándor, egy barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia korlátlan hatalmú 
főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód. 
|  erő      : |  28(29)  |  
|  iq       : |  40(42)  |  
|  ügyesség : |  28      |  
|  egészség : |  34      |  
|  szerencse: |  41(45)  |  
|  tudatpont: |  11/  3  |  
 |  |  
  | 
|  szint    : |   20      |  
|  támadás  : |   23      |  
|  védekezés: |   36      |  
|  életpont : |  319      |  
|  varázspt : |  720/  0  |  
|                      |  |  
 |  |  
  | 
|  merészség: |  10/  5    |  
|  agresszió: |   3        |  
|  menekülés: |  30 %      |  
|  jellem: |  jó (430)     |  
|  pénz : |    1116 arany  |  
|                       |  |  
 |  |  
  | 
|  magasság: |   177 cm   |  
|  testsúly: |    88 kg   |  
|  életkor: |     24   év |  
|  tul.pont: |    4       |  
|  kép.pont: |   12       |  
|  EFejl: |      32  TU   |  
 |  |  
  | 
Eddig  összesen  1360  szörnyet  (9  ebben  a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5856 TP-t kaptál. Jelenleg 489169 TP-d 
van.    A  következő  szinthez  még  110831  TP  szükséges.  Trófeáid:  ongóliant,  borzalmas  varkaudar,  óriásféreg.  A  239.  
fordulódban 6226 arany került a bankszámládra. 6692 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. 
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (299%) << vashegyű lándzsa (110%) << ezüsthegyű lándzsa (110%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-2.); vashegyű nyíl (3-4.); bumeráng (5-10.); tüske 
(11-16.); bronzhegyű nyíl (17-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); vashegyű nyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0       KPCS: automatikusan minden kapcsolónál 
|   ökölvívás:  | 10/27 (-) |  |   szúrófegyverek:  | 26/50 (+0/02) |  |   vágófegyverek:  | 10/28 (-) |  |   ütőfegyverek:  | 17/83 (-) |  | 
|   lőfegyverek:  | 25/52 (+0/04) |  |   dobófegyverek:  | 18/13 (+0/03) |  | 
Egyéb ismeretek (szint)
|   rejtőzködés:  | (01) 14/51 (-) |  |   nyomkövetés:  | (02) 70/14 (+0/40) |  |   mászás:  | (03) 7/25 (-) |  |   csapdakészítés:  | (04) 23/55 (+0/05) |  | 
|   csapdaészlelés:  | (05) 4/22 (+0/10) |  |   gyógyítás:  | (06) 37/20 (-) |  |   titkosírás:  | (07) 8/90 (-) |  |   felderítés:  | (08) 23/00 (+0/05) |  | 
|   szörnyidomítás:  | (09) 13/16 (-) |  |   teológia:  | (10) 41/74 (+0/26) |  |   taumaturgia:  | (11) 31/02 (+0/09) |  |   szerencsejáték:  | (12) 2/50 (-) |  | 
|   versengés:  | (13) 4/43 (-) |  |   harcművészetek:  | (14) 5/00 (-) |  |   zene:  | (15) 10/55 (-) |  |   szörnyismeret:  | (16) 15/82 (-) |  | 
|   zárnyitás:  | (17) 7/15 (+0/21) |  |   vadászat:  | (18) 18/62 (-) |  |   bányászat:  | (19) 11/24 (-) |  |   úszás:  | (20) 1/00 (-) |  | 
 *** Feltételes parancsaid:
totem: 70% 58 (Azonnali gyógyítás)
gyógyítasz 28 % életerő alatt, 40 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 40 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 60 db-ot)
*készítesz 43. tárgyat (tükör) (max. 30 db-ot)
segítesz max. 8 pontért
cirkusz 31 (céllövölde - 1, ötpróba - 2, küldetés - 4, kártyacsata - 8, labirintus - 16)
készítesz 336. tárgyat (pukkanó tűcsapda) (max. 10 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 40 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
 
Felt. támadás: *autentikus vámpír (#154), *szintszívó (#96), Zinthurg (#180), 
*bávatag golombár (#165)
Barátságosság:  trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), 
jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6)             Auralátás (#4 *8)               Gyógymógy (#5 *6)               
Áldomás (#6 *5)                 Erőpajzs I. (#12 *6)            Méregsemlegesítés (#14 *10)     
Korgó gyomor, huss (#21 *3)     Unkreáció (#22 *0)              Hadiszerencse II. (#24 *6)      
Tündérfény (#25 *1)             Tulajdonságpajzs (#26 *16)      Védelem a tűz ellen (#38 *12)   
Vakító fény (#43 *7)            Tisztító tűz (#44 *13)          Gyóntatás (#56 *10)             
Azonnali gyógyítás (#58 *15)    Hadiszerencse III (#59 *15)     Puha ütés (#60 *18)             
Tűzeső (#61 *16)                Éber vadászkutya (#62 *12)      Erőpajzs II (#63 *24)           
Oltár eltörlése (#79 *60)       Szörnyészlelés (#82 *8)         Szörnycsábítás (#83 *14)        
Restoráció (#85 *50)            Vasszerevzet (#86 *8)           Szopókőpusztítás (#88 *21)      
DEM kreálása (#95 *90)          Élőholt pozdorja (#134 *40)     Tárgyészlelés (#135 *35)        
Szopókőírtás (#174 *10)         (ismeretlen) (#255 *0)          
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5)          Tüskepajzs (#30 *4)             Lángcsóva (#31 *5)              
Hhaar burka (#32 *6)            Izomernyesztés (#33 *6)         Varázsvédelem (#34 *8)          
Mágiatörés (#35 *10)            Védelem sav ellen (#36 *12)     Tompítás (#40 *8)               
Jégcsóva (#41 *15)              Örvénykerítés (#42 *10)         Fehér glóbusz (#47 *13)         
Varázslatolvasás (#67 *30)      Mágiafeloldás (#75 *5)          Láthatatlanság (#76 *15)        
Láth. észlelése (#78 *7)        Városi teleportáció (#96 *50)   Tükörpajzs (#101 *26)           
Familiáris idézése (#159 *40)   Hhaar burka II (#162 *14)       A munka gyümölcse (#224 *10)    
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 16 költség alatt; 
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok 
méregsemlegesítés             áldomás                       láthatatlanság                
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen 
Támadó varázslat lista (var. szám)  :   43 
Védekező varázslat lista (var. szám):   34 
| *** Feltételes támadó/védekező varázslat használat | 
| Mit | Kire |   | Mit | Kire |  
| Energiatüskék (#29) | pszi elementál (#221) |   | Tűzeső (#61) | orgoró (#170) |  
| Tűzeső (#61) | varkaudar behemót (#189) |   | Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) |  
| Tűzeső (#61) | Zinthurg (#180) |   | Tűzeső (#61) | bávatag golombár (#165) |  
| Tisztító tűz (#44) | gonoszok (#988) |   | Tűzeső (#61) | jégtroll (#164) |  
| Tűzeső (#61) | purifikátor (#157) |   | Élőholt pozdorja (#134) | csontváz (#48) |  
| (ismeretlen) (#255) | zombi (#49) |   | Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |  
| Varázsvédelem (#34) | gonoszok (#988) |   | Tompítás (#40) | bávatag golombár (#165) |  
| Varázsvédelem (#34) | Zinthurg (#180) |   | Varázsvédelem (#34) | áeratikus hasnyák (#243) |  
| Varázsvédelem (#34) | borzalm. varkaudar (#166) |   | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |  
 
 
  | 
Elfogott szörnyeid
 arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK; trikornis (#104) 
(hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a 
holmidat) státusz: OK; szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz: 
OK; ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK; smaragd őrsárkány (#344) 
státusz: OK; 
Isteni küldetéseid 
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy 
bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. 3.) Lássuk, mennyire 
ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt!