TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2002. máj. 30. 9h:16'
EZ A 378. JÁTÉKHETED, 257. FORDULÓD
379. játékheted kezdete: jún. 5.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4000
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 1462
Extra forduló: 11 |
A VÁNDOR KALANDJAI
le 812 | leveszed/lerakod a 812. tárgyat
|
Leveszed a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 570.]
kf 813 | kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
|
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 570.]
v 6 9999 19 | elmormolod a 6. varázslatot
|
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted az áldomás
varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 565.]
kb 1 1 | kiveszel a bankból az 1. tárgyat (1 darabot)
|
Kiveszel a bank széfjéből 1 deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 565.]
h 1 195 10 | használod az 1. tárgyat
|
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz
rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után
postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 565.]
be 73 | bemész a 73. titkos labirintusba
|
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét van.
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned
van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-2 varázspont.]
Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 439.]
bb 17 733 1 | beraksz a bankba a 17. tárgyat (733 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 10 szögletes követ. Beraksz a bank széfjébe 1 bunthar bőrt. Beraksz a bank széfjébe 1 deus ex
machinát. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
ftv 255 48 | felt. tám/véd. varázslat a 255. varázslatot a 48. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
ftv 255 49 | felt. tám/véd. varázslat a 255. varázslatot a 49. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy.
[2. PONT.] Egy autentikus vámpírt veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod
ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre
vakító fény varázslatot lősz. Ellenfeled vakon tántorog! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel.
Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A szörny
koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a
félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír
testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír
jobb oldalát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2
támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír
nyakát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17
életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de az autentikus vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb
lopódzol. Egy autentikus vámpír! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen
egy vakító fény varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled vakon tántorog! A közelharc előtt még
megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír bal lábát. (4
támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel
a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír
testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az autentikus vámpír
jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3
támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával felnyársalod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 37
életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az
autentikus vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az autentikus vámpír most
már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál. Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába
vezet út a 12-es ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[5 pontot használtál fel, van még 434.]
v 21 200 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj,
asztalkám! És íme, előtted van 45 kaja. [-90 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 429.]
v 21 200 | elmormolod a 21. varázslatot
|
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj,
asztalkám! És íme, előtted van 15 kaja. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 424.]
bb 2 200 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (200 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 66 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 424.]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Nyitva van!
Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a
következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid
kimerültek [-15 varázspont]. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egy szörnnyel találkoztál. Közel
osonva látod, hogy egy purifikátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz
néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.)
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a purifikátor szürke
hengertestét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a purifikátor testét. (1 támadással 15
életpontot sebezve.) Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 16 életpontot
vesztesz.) Purifikálódsz. (+2 gonoszság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Egy purifikátor lakik itt. A szörny a
halálodat akarja, és neked ront.
Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 14 életpontot vesztettél. Mielőtt
ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a purifikátor testét. (4
támadással 42 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen
perforálod a purifikátor testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a purifikátor testét. (1
támadással 16 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (6 támadástól 20 életpontot vesztesz.)
Aurád tisztul. (+4 gonoszság.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és
elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész
tovább. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a
zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Egy
zombit pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi rotható
húsát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó
testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres
nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombit pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó
testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 17
életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi! Nyugodtan várod, hogy
megleckéztethessed a pimasz lényt.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a zombi foszladozó
testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 15
életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5.
PONT.] Egy zombit veszel észre magad előtt. Itt csata lesz.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi rotható
húsát. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi foszladozó
testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Vashegyű lándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a zombi bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen
perforálod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a
bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál. Egy zombit pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a zombi testét. (4
támadással 107 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a zombi testét. (2 támadással 34 életpontot
sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen
átdöföd a zombi rotható húsát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül
megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál
csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
27 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Már éppen kezdted
elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi
foszladozó testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a zombi testét. (2
támadással 37 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd
a zombi testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a zombi jobb lábát. (1 támadással 16
életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
27 tapasztalati pontot kaptál. Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset:
Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy jókora, faragott falú helyiségbe
érkezel. Első pillantásra minden csendes. [6. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik
kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-0 varázspont].
Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra. Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan
kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 shinai gömb és 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 404.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes
meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+122 életerő.) Szerencséd
fejlődött. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. [30 pontot használtál fel, van még 374.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 374.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 374.]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 374.]
dd 183 268 | eldobod a 183. tárgyat a 268. tárgyat
|
Elhajítasz 1 vaskulcsot. Elhajítasz 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]
lm 905 7 900 | mozogsz 905 7 900
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos be van
zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] A falból
egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még 364.]
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Hangtalan léptekkel
osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [5. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen
csak egy út van: előre! [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást
tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába vezet út a 12-es
ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Haladsz előre,
bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó
készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8.
PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a
következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-0 varázspont]. Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy áeratikus hasnyák van előtted! Nyugodtan várod, hogy
megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz:
harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel
néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 38 életpontot
sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd az áeratikus hasnyák bal vállát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel
eltalálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű
nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a
testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja
tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.)
A lény huhog! 13 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a
testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Egy tetemember lakik itt. No,
ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tetemember bűzlő testét. (1
támadással 5 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen
perforálod a tetemember testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a tetemember testét.
(1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mielőtt észbekapnál, a tetemember megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával.
(2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három
lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
360 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 334.]
Isteni kapcsolatot létesítesz. Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes
meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+90 életerő.) Szerencséd
fejlődött. [30 pontot használtál fel, van még 304.]
flh 3 176 | felt. lőfegyver haszn. 3 a 176. tárggyal
|
Ok, FLH 3 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 304.]
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11
|
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Sajnos
be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán
egymás után rakva mész. Innen csak egy út van: előre! [9. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy
csontváz van előtted! A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz sárga
koponyáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz.
Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy
lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz
megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
48 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Legjobb védekezés a
támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz
zörgő csontjait. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel
át- meg átszúrod a csontváz testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel felnyársalod a csontváz jobb
oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A csontváz szemében félelem
villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
48 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Legjobb védekezés a támadás,
kiáltod, és már ugrasz is.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a
csontváz bal oldalát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) A csontváz szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja,
miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
48 tapasztalati pontot kaptál. Összeakadsz Xanthippével. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy szem szimbólumot, egy
fekete bőrcsizmát, egy vas fejpántot, egy aranygyűrűt, egy igazgy. fülbevalóet, egy szürke bőrkesztyűt, egy borostyán függőt,
egy obszidián karkötőt, egy kígyóbőr övet, egy láncinget, egy Eldaran karkötőjét, egy ametiszt medált és egy smaragd
védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy bunthar trófea és egy részeg kalandozó trófea ékesíti. Egy
szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát,
bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd
megszakad. Egy vidáman csipogó széncinege kíséri. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát
téged. Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy
egy csontváz. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl.
Alaposan megsorozod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve
ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb lábát. (4 támadással 99 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot
sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4
támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 25 életpontot
sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint.
Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ellenőrzöd a
térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Az ellenfeled láthatólag
harcra készül. Te felkészülten várod.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyű nyíl.
Alaposan megsorozod a csontváz bal karját. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát
ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 105
életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.)
Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a csontváz testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz
zörgő csontjait. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Túl erős az ellenfeled.
Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A gyér világításnál gyors pillantást
vetsz a térképre. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy
a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz
zörgő csontjait. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű
lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem
eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 99 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A
csontváz karma a fejed mellett suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig
üldöz, de aztán ráun a dologra.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [20 pontot használtál fel, van még 284.]
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11
|
Folytatod az utat. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy csontváz lakik itt. Ha a szörny
harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a
csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz.
Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a
csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a
csontváz jobb karját. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a
csontváz testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy
csontvázat veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz zörgő
csontjait. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával
tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel
felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak!
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel
több döféssel felnyársalod a csontváz jobb lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja
felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Nem akarsz kinyúlni. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled
lustább annál, hogy kövessen.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Szoborrá dermedsz,
amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen
neked akar ugrani.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a
csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz.
Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos
tőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontváz
karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 85
életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz bal karját. (2 támadással 23 életpontot sebezve.)
A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz
futni előle.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 269.]
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11
|
Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Végre egy kis
testmozgás. Fincsi!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár
lövedéked átjárja a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a
másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 96 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 20 életpontot sebezve.)
Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a
csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az
arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz
futni előle.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10.
PONT.] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz
zörgő csontjait. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre
rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 94 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz bal lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A
csontváz karmai majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz sárga koponyáját. (4
támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz testét. (2 támadással 18 életpontot
sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért
futni kezdesz, mint egy őrült.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy
csontváz lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a csontváz
zörgő csontjait. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy
lendületekkel át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel
néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A csontváz karmai
majdnem eltalálnak! Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 85 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A
csontváz karma a fejed mellett suhan el! Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik
mégsem olyan vérszomjas.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 254.]
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11
|
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Szoborrá
dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Itt csata lesz.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több
lövedéked átfúrja a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a
vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4
támadással 95 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel több döféssel felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással
16 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával több
döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel
át- meg átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja
felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni
előle.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy.
[10. PONT.] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a
szörnyre.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csontváz
testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a
bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz testét. (4 támadással 96 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a csontváz nyakát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz
karmai majdnem eltalálnak! Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni
egy kicsit, és nem követ.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy csontvázat
pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a
csontváz jobb lábát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával
néhányszor teljesen átdöföd a csontváz jobb vállát. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor
teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan
el! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 104 életpontot sebezve.)
Orgyilkos tőrrel néhányszor teljesen átdöföd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontváz
karmai majdnem eltalálnak! Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is
meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [15 pontot használtál fel, van még 239.]
kb 2 17 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (17 darabot)
|
Kiveszel a bank széfjéből 17 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
kb 733 655 733 | kiveszel a bankból a 733. tárgyat (655 darabot)
|
Kiveszel a bank széfjéből 2 bunthar bőrt. Kiveszel a bank széfjéből 1 liumbe hajtást. Sajnálom, de a széfben nincs a
megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
ftv 34 170 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 170. szörnyet
|
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Hulladékgyűjtés törölve: vízionár szem. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
ftv 34 173 | felt. tám/véd. varázslat a 34. varázslatot a 173. szörnyet
|
Ok, a megadott védekező varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
le 813 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat
|
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
kf 812 | kézbeveszed/felveszed a 812. tárgyat
|
A nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
ftv 134 48 | felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 48. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 578.]
lm 11 11 11 | mozogsz 11 11 11
|
Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod,
hogy egy csontváz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó
varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 399 életpontot sebeztél. A másik elterül, rángatózik
egy kicsit majd csendben meghal.
48 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a
szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy élőholt
pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 397 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál. Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 400 életpontot sebeztél. A csontváz
most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót látsz. Megvizsgálod: Sajnos be van
zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás).
Egy széles, magas terembe érsz. [11. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra.
Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! [-31 varázspont]. Érdemes lett
volna jobban odafigyelni a csapdákra. Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó
készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 60
arany, 1 dözmöng szív, 5 vasérc és 1 varázskő. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 568.]
kb 305 1 | kiveszel a bankból a 305. tárgyat (1 darabot)
|
Kiveszel a bank széfjéből 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
h 305 1 | használod a 305. tárgyat
|
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 568.]
bb 305 1 | beraksz a bankba a 305. tárgyat (1 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 1 varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 568.]
lm 905 12 900 | mozogsz 905 12 900
|
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva
van. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [12. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan
jó! Magabiztosan meghúzod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [10 pontot használtál fel, van még
558.]
lm 15 15 15 | mozogsz 15 15 15
|
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [14. PONT.] Amikor betoppansz,
éles pillantást vetsz minden sarokba. [15. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra
készül. Te felkészülten várod.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia).
Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező
mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva,
ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva,
lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a
Zinthurg bikafejét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 gyöngymangó és egy obszidián függő. Felhasználva
4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Zinthurg lakik itt. Éhes szörny
kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A halálraítélt, aki veled szemben áll,
küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 50
életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl.
Pár lövedéked átjárja a Zinthurg testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál. Egy Tguarkhant veszel
észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a
csatára.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak,
ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül
egy vakító fény varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd
egy villámsújtás. 30 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4
ezüsthegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod
az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor
teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a Tguarkhan
jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Tguarkhan fogai megkarcolják kézfejedet. (1
támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot
vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből
elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 14 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2
ezüstshuriken és egy nagy vaskulcs. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1510 tapasztalati
pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasvértet. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy kisebb faládikót.
Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 arany karperec, 1 mérg. vasnyíl, 1 arx formázó minta
(ld. enc.), 100 arany, 1 galachmit, 2 kvazár (ld. enc.), 1 Eldaran karkötője, 5 pirkit és 14 drótszőr. Gyorsan kiüríted a ládát.
Aha, itt van az üvegszelence is, benne valamilyen porral! Magadhoz veszed, de nem mered kinyitni.
(Felt. gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe
áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[15 pontot használtál fel, van még 543.]
kf 164 | kézbeveszed/felveszed a 164. tárgyat
|
Magadra öltöd a vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 543.]
lm 12 11 8 | mozogsz 12 11 8
|
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A
folyosó kanyarodik. [12. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag
nagy terembe léptél be. [11. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [10. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz
miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [9. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtó a
következő akadály. Találsz egy kilincset: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy
tágasabb helyiséghez. [8. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő
pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek [-31
varázspont]. [30 pontot használtál fel, van még 513.]
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted.
Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a
tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába vezet út a
12-es ponton át vezet!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.)
Találkozol Dixellával. Elenios kisebb papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy szem szimbólumot,
egy Eldaran karkötőjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy obszidián karkötőt visel. Ruházatát egy
hadroszaurusz trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg parafenomén trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény
mutatja: egy Főnix. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl.
Gyerekkel van! Visszafojtod lélegzetedet: persze ő nem vesz észre. Találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera
férfival. Raia bíborosa. Mellkasán a Jáde Sárkány tetoválását viseli. Egy nap szimbólumot, egy tankány karmot, egy bíbor
erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy obszidián karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy regeneráló gyűrűt és egy rejtőköpenyt
visel. Fegyverzetét egy quwarg nagymester trófea, egy ongóliant trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Egy szövetséghez
tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Jól
megnézed, bár ő nem lát téged.
Visszatérve a bejárathoz, magad mögött hagyod a labirintusrendszert. [10 pontot használtál fel, van még 503.]
KARAKTERLAPOD
A Vándor, egy barna, hosszú hajú, barna szemű, bajuszos ember férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia korlátlan hatalmú
főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 258. fordulód.
erő : | 28(29) |
iq : | 40(42) |
ügyesség : | 28 |
egészség : | 34 |
szerencse: | 41(45) |
tudatpont: | 11/ 3 |
| |
|
szint : | 20 |
támadás : | 23 |
védekezés: | 36 |
életpont : | 319 |
varázspt : | 720/ 0 |
| |
| |
|
merészség: | 10/ 5 |
agresszió: | 3 |
menekülés: | 30 % |
jellem: | jó (430) |
pénz : | 1116 arany |
| |
| |
|
magasság: | 177 cm |
testsúly: | 88 kg |
életkor: | 24 év |
tul.pont: | 4 |
kép.pont: | 12 |
EFejl: | 32 TU |
| |
|
Eddig összesen 1360 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5856 TP-t kaptál. Jelenleg 489169 TP-d
van. A következő szinthez még 110831 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, borzalmas varkaudar, óriásféreg. A 239.
fordulódban 6226 arany került a bankszámládra. 6692 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
Harci ismeretek (szint)
Felt. fegyverváltás: << kőkalapács (299%) << vashegyű lándzsa (110%) << ezüsthegyű lándzsa (110%)
Felt. lőfegyver használat: semmi (0-2.); vashegyű nyíl (3-4.); bumeráng (5-10.); tüske
(11-16.); bronzhegyű nyíl (17-996.); ezüsthegyű nyíl (997-); vashegyű nyíl (kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
ökölvívás: | 10/27 (-) | | szúrófegyverek: | 26/50 (+0/02) | | vágófegyverek: | 10/28 (-) | | ütőfegyverek: | 17/83 (-) | |
lőfegyverek: | 25/52 (+0/04) | | dobófegyverek: | 18/13 (+0/03) | |
Egyéb ismeretek (szint)
rejtőzködés: | (01) 14/51 (-) | | nyomkövetés: | (02) 70/14 (+0/40) | | mászás: | (03) 7/25 (-) | | csapdakészítés: | (04) 23/55 (+0/05) | |
csapdaészlelés: | (05) 4/22 (+0/10) | | gyógyítás: | (06) 37/20 (-) | | titkosírás: | (07) 8/90 (-) | | felderítés: | (08) 23/00 (+0/05) | |
szörnyidomítás: | (09) 13/16 (-) | | teológia: | (10) 41/74 (+0/26) | | taumaturgia: | (11) 31/02 (+0/09) | | szerencsejáték: | (12) 2/50 (-) | |
versengés: | (13) 4/43 (-) | | harcművészetek: | (14) 5/00 (-) | | zene: | (15) 10/55 (-) | | szörnyismeret: | (16) 15/82 (-) | |
zárnyitás: | (17) 7/15 (+0/21) | | vadászat: | (18) 18/62 (-) | | bányászat: | (19) 11/24 (-) | | úszás: | (20) 1/00 (-) | |
*** Feltételes parancsaid:
totem: 70% 58 (Azonnali gyógyítás)
gyógyítasz 28 % életerő alatt, 40 pontért
*készítesz 19. tárgyat (kerek kő) (max. 40 db-ot)
*készítesz 22. tárgyat (tüske) (max. 60 db-ot)
*készítesz 43. tárgyat (tükör) (max. 30 db-ot)
segítesz max. 8 pontért
cirkusz 31 (céllövölde - 1, ötpróba - 2, küldetés - 4, kártyacsata - 8, labirintus - 16)
készítesz 336. tárgyat (pukkanó tűcsapda) (max. 10 db-ot)
*készítesz 447. tárgyat (lótuszvirág) (max. 40 db-ot)
maradék tvp-dből 4. tulajdonságodat TF-eled
Felt. támadás: *autentikus vámpír (#154), *szintszívó (#96), Zinthurg (#180),
*bávatag golombár (#165)
Barátságosság: trikornis (#104), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989),
jók (#990)
*** Varázslataid (típusonként)
Papi varázslatok
Éber kakukk (#3 *6) Auralátás (#4 *8) Gyógymógy (#5 *6)
Áldomás (#6 *5) Erőpajzs I. (#12 *6) Méregsemlegesítés (#14 *10)
Korgó gyomor, huss (#21 *3) Unkreáció (#22 *0) Hadiszerencse II. (#24 *6)
Tündérfény (#25 *1) Tulajdonságpajzs (#26 *16) Védelem a tűz ellen (#38 *12)
Vakító fény (#43 *7) Tisztító tűz (#44 *13) Gyóntatás (#56 *10)
Azonnali gyógyítás (#58 *15) Hadiszerencse III (#59 *15) Puha ütés (#60 *18)
Tűzeső (#61 *16) Éber vadászkutya (#62 *12) Erőpajzs II (#63 *24)
Oltár eltörlése (#79 *60) Szörnyészlelés (#82 *8) Szörnycsábítás (#83 *14)
Restoráció (#85 *50) Vasszerevzet (#86 *8) Szopókőpusztítás (#88 *21)
DEM kreálása (#95 *90) Élőholt pozdorja (#134 *40) Tárgyészlelés (#135 *35)
Szopókőírtás (#174 *10) (ismeretlen) (#255 *0)
Taumaturgia varázslatok
Energiatüskék (#29 *5) Tüskepajzs (#30 *4) Lángcsóva (#31 *5)
Hhaar burka (#32 *6) Izomernyesztés (#33 *6) Varázsvédelem (#34 *8)
Mágiatörés (#35 *10) Védelem sav ellen (#36 *12) Tompítás (#40 *8)
Jégcsóva (#41 *15) Örvénykerítés (#42 *10) Fehér glóbusz (#47 *13)
Varázslatolvasás (#67 *30) Mágiafeloldás (#75 *5) Láthatatlanság (#76 *15)
Láth. észlelése (#78 *7) Városi teleportáció (#96 *50) Tükörpajzs (#101 *26)
Familiáris idézése (#159 *40) Hhaar burka II (#162 *14) A munka gyümölcse (#224 *10)
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 16 költség alatt;
Jelenleg rajtad levő aktív varázslatok
méregsemlegesítés áldomás láthatatlanság
Feltételes varázslat-használat: 1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslat lista (var. szám) : 43
Védekező varázslat lista (var. szám): 34
*** Feltételes támadó/védekező varázslat használat |
Mit | Kire | | Mit | Kire |
Energiatüskék (#29) | pszi elementál (#221) | | Tűzeső (#61) | orgoró (#170) |
Tűzeső (#61) | varkaudar behemót (#189) | | Izomernyesztés (#33) | nómenklatura (#158) |
Tűzeső (#61) | Zinthurg (#180) | | Tűzeső (#61) | bávatag golombár (#165) |
Tisztító tűz (#44) | gonoszok (#988) | | Tűzeső (#61) | jégtroll (#164) |
Tűzeső (#61) | purifikátor (#157) | | Élőholt pozdorja (#134) | csontváz (#48) |
(ismeretlen) (#255) | zombi (#49) | | Védelem a tűz ellen (#38) | ongóliant (#159) |
Varázsvédelem (#34) | gonoszok (#988) | | Tompítás (#40) | bávatag golombár (#165) |
Varázsvédelem (#34) | Zinthurg (#180) | | Varázsvédelem (#34) | áeratikus hasnyák (#243) |
Varázsvédelem (#34) | borzalm. varkaudar (#166) | | Tompítás (#40) | óriás csontváz (#176) |
|
Elfogott szörnyeid
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK; trikornis (#104)
(hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés;) státusz: OK; kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a
holmidat) státusz: OK; szőrös bozsó (#149) (építő: +40% segítség ÉP parancsnál) státusz:
OK; ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK; smaragd őrsárkány (#344)
státusz: OK;
Isteni küldetéseid
1.) Hozz létre vasércet mesterséges úton! 2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy
bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység. 3.) Lássuk, mennyire
ismered a gyógyítás fortélyait. Áldozz számomra két adag gyógykenőcsöt!