TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. máj. 21. 9h:10'
EZ A 404. JÁTÉKHETED, 296. FORDULÓD
405. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 83
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Odabent sötét honol. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 548.]

lm 5 5 mozogsz 5 5
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Egy Hrumagurk lakik itt. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk testét. (5 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (50 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Hrumagurk testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hrumagurk lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! A Hrumagurk szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál. [301 : 68] Egy átokosztót pillantasz meg. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célbatalálj. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az átokosztó bal oldalát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az átokosztó jobb lábát. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. [219 : 45] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Egy átokosztót veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja az átokosztó fejét. (5 támadással 53 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó poshadt hasát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbekapnál, az átokosztó megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az átokosztó száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. [250 : 37] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az átokosztó bal lábát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az átokosztó testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. Az átokosztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. [224 : 43] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Egyhelyben toporogsz. [11 pontot használtál fel, van még 537.]

ftv 36 370 felt. tám/véd. varázslat a 36. varázslatot a 370. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 537.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 535.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 533.] Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 531.]

lm 24 25 23 mozogsz 24 25 23
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Meglepő csend honol ebben az oldaljáratban [24. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az oglyth jobb hátsó lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az oglyth jobb oldalát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az oglyth testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-12 varázspont.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az oglyth testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az oglyth nyálkás csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-10 varázspont.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3069 tapasztalati pontot kaptál. [567 : 189] (-41 vp) Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Egy élőholt hadurat veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr bal oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. [324 : 43] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a gorath lárva testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vasnyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a gorath lárva testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a gorath lárva testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. [206 : 36] Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. [14 pontot használtál fel, van még 517.]

lm 905 26 900 mozogsz 905 26 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrödik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [8 pontot használtál fel, van még 509.]

lm 11 10 8 mozogsz 11 10 8
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy használaton kívüli, kiszáradt csatonanyílást veszel észre [11. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy bérgyilkos van előtted! (ld. enc.) Fegyvere egy bronzpenge. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a bérgyilkos bal lábát. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bérgyilkos fejét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a bérgyilkos jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1950 tapasztalati pontot kaptál. [254 : 55] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Valamilyen fogadó lehet a közelben, a beömlő nyiláson át bélmaradványok és egyéb belsőségek érkeznek a csatornába [10. PONT.] Egy élőholt hadurat pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr jobb oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt hadúr foszladozó fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 26 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. [314 : 66] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Hrumagurk van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Semmi eredménye! (köszönhetően védelem sav ellen védelmednek.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Hrumagurk egyik csápját. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Hrumagurk testét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Hrumagurk testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hrumagurk lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál. [284 : 78] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] Egy zsákutca - széttépett konyhai maradványok úszkálnak mindenfelé [8. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az oglyth testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az oglyth fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Az oglyth meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Az oglyth most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. [369 : 66] (-22 vp) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy oglyth. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az oglyth nyálkás csápját. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az oglyth zömök testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az oglyth testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az oglyth csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az oglyth száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. [362 : 78] (-18 vp) [26 pontot használtál fel, van még 483.]

lm 2 905 9 mozogsz 2 905 9
Bokáig gázolsz a szennyvízben [7. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. [17 pontot használtál fel, van még 466.]

lm 900 13 mozogsz 900 13
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Egy átokosztó lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az átokosztó jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 23 életpontot vesztettél. Az átokosztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. [214 : 51] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [11 pontot használtál fel, van még 455.]

vv 88 elmormolod a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]

lm 14 14 905 mozogsz 14 14 905
Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy mutáns patkányt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérg. vasnyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mutáns patkány testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a mutáns patkány testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. [280 : 17] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. [189 : 43] Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a gorath lárva bal oldalát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a gorath lárva jobb oldalát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vasnyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod a gorath lárva testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a gorath lárva testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. [211 : 114] Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [6 pontot használtál fel, van még 447.]

lm 15 900 17 mozogsz 15 900 17
Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gorath lárva testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a gorath lárva bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod a gorath lárva testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mérg. vasnyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. [98 : 155] Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [16 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 18 19 34 mozogsz 18 19 34
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gorath lárva nyálkás testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a gorath lárva testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gorath lárva testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a gorath lárva jobb vállát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! [137 : 120] Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 mérg. vasnyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (56 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Hrumagurk testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Hrumagurk jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérg. vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál. [301 : 108] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Dulakodás nyomait találod a falakon [34. PONT.] Egy bérgyilkost pillantasz meg. Fegyvere egy bronzpenge. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 mérg. vasnyíl. Becsapódva, megdöfi a bérgyilkos testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bérgyilkos testét. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a bérgyilkos nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a bérgyilkos nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1950 tapasztalati pontot kaptál. [270 : 118] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. [23 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 38 35 905 mozogsz 38 35 905
A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Egy elhagyatott beömlőnyíláshoz érkeztél. Egy fekete test csillan a víz alatt, rettegve hátralépsz [38. PONT.] Egy oglythot pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az oglyth testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az oglyth testét. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az oglyth testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-1 varázspont.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth lecsap a bal karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az oglyth összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2455 tapasztalati pontot kaptál. [415 : 72] (-1 vp) Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. A csatorna itt elkanyarodik, követed a szennyvíz folyását [37. PONT.] Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gorath lárva testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a gorath lárva testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával épp hogy megszúrod a gorath lárva testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a gorath lárva testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. [126 : 113] Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [14 pontot használtál fel, van még 394.]

lm 36 mozogsz 36
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy gorath lárva. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a gorath lárva jobb oldalát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a gorath lárva testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstshuriken felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. Nyelvével a gorath lárva eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a gorath lárva fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! [186 : 116] Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [10 pontot használtál fel, van még 384.]

kpcs 3 36 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 384.]

lm 900 32 33 mozogsz 900 32 33
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. Egy beömlőnyílás előtt állsz, ömlik befelé a szennyvíz [32. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy mutáns patkány. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány jobb első lábát. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány jobb hátsó lábát. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. [247 : 26] A latyakban gázolva egy csatornazárodáshoz érkezel. Mintha valami megcsillant volna a rácsok között! [33. PONT.] Egy mutáns patkányt veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a mutáns patkány nyakát. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mutáns patkány jobb oldalát. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. [263 : 41] [15 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 3 905 31 mozogsz 3 905 31
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [6 pontot használtál fel, van még 363.]

kpcs 3 31 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 29 20 20 mozogsz 29 20 20
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy oglyth! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az oglyth testét. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az oglyth jobb hátsó lábát. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az oglyth testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csápjaival az oglyth csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Csápjaival az oglyth lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az oglyth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2210 tapasztalati pontot kaptál. [367 : 73] Csak távoli csatornazajok szűrődnek el hozzád, amíg a zsákutcát átvizsgálod [29. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy átokosztó! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az átokosztó jobb karját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó bal karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az átokosztó meglök agyarával. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó Neked esik, és mancsaival püffölni kezd. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 22 életpontot vesztettél. Az átokosztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. [261 : 99] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.] Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Itt friss vér keveredik a szennyvízzel! [20. PONT.] Egy átokosztót pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó fejét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az átokosztó testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az átokosztó jobb vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Agyarával az átokosztó felkarcolja a combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokosztó mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 21 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 1866 tapasztalati pontot kaptál. [223 : 105] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a mutáns patkány testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a mutáns patkány testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] A mutáns patkány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. [266 : 28] Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Felhasználod a manakristályt. (+1028 varázspont) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-19 varázspont.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy mutáns patkány! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mutáns patkány jobb oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány foltos szőrét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a mutáns patkány jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mutáns patkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. [-4 támadás.] A mutáns patkány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál. [285 : 10] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! Semlegesíted a szervezetedbe jutott mérget. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-19 varázspont.] Egyhelyben toporogsz. [74 pontot használtál fel, van még 289.]

lm 21 22 mozogsz 21 22
Egy rég nem használt csatornabeömlőhöz érkeztél. Egy városi őr megsárgult csontváza hever itt [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Hrumagurk. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Hrumagurk testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (72 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Hrumagurk testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a Hrumagurk testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápjaival a Hrumagurk csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. (védelem sav ellen védett meg.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál. [290 : 135] Egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Hrumagurk bal oldalát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Jól célzott! (75 életpontot vesztettél.) Te itt életveszélyben vagy. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. [103 : 118] Ismét a térkép szerinti 20. pontnál vagy. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. A gusztustalan nyálkában egy csata nyomaira bukkansz - széttépett testek és törött fegyverek [22. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bérgyilkos fejét. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a bérgyilkos testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a bérgyilkos jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1950 tapasztalati pontot kaptál. [267 : 46] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos jobb karját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bérgyilkos fejét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a bérgyilkos újra meg újra lecsap. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1950 tapasztalati pontot kaptál. [258 : 51] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. [18 pontot használtál fel, van még 271.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 269.] Fürgén varázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 267.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 267.]

ftv 134 179 felt. tám/véd. varázslat a 134. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 267.]
lm 39 39 1 mozogsz 39 39 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. A főcsatorna itt elágazik [6. PONT.] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Elhagyod a csatornarendszert. [40 pontot használtál fel, van még 227.]


ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉDELEM A SAV ELLEN (36. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Elmormolva ezt a szürkés színben vibráló pajzsot, részleges (erősebb támadásoknál) vagy teljes immunitást kapsz a mágikus savtámadások és a savas köpetek ellen. Ezenkívül, ha sebződsz is a savtól, a varázslat időtartama alatt semmiképp sem marhatja szét a sav tárgyaidat. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy fekete gyöngy.

HRUMAGURK (370. SZÖRNY)
Olvastad a Tudás Könyvét? Neeem? Akkor fogalmad sem lehet arról a borzalomról, melyet a rábukkanó mágusok Hrumagurknak neveztek el - még az Inváziós Háborúk idejében. Szerencsére ez a szörny azóta már csak a fóliánsok lapjain létezik; de gyermekeinek gyermekei még mindig élnek s ellepték a napfénytől távol lévő barlangokat és csatornarendszereket. Hogy honnan tudod, egy ilyen Hrumagurkal találkoztál? Először is a hangról - ahogyan a követ is szétmaró sav lassan folydogál az önnön ereje által kivájt vájatokban. Másodsorban pedig az, amikor ösztönösen is megpróbálod kikerülni a feléd szálló savdárdát - többnyire sikertelenül. Ez a hatalmas savfelhőket eregető amorf alakzat, amely mégiscsak bír valamilyen tudatalatti gonoszsággal, ugyanúgy pusztítható mindenféle fegyverrel; mindegy, hogy meddő erőlködéssel próbálod fegyveredet sem féltve felnyársalni, agyonütni, vagy szétvágni - úgysem fog sikerülni.

ÁTOKOSZTÓ (372. SZÖRNY)
Egy szokványos átokmurgattyú - gondolhatnád. Hacsak nem átlagon felüli megfigyelőképességgel vertek meg az istenek, s szemet szúr pár apró részlet. Először is a színe - bár a sötétség miatt azt hiszed, hogy csak a szemed játszik veled, azonban a gyenge világítás mellett is bizonyos vagy benne, hogy fekete. Másodszor pedig a feje - szarvakkal ékes, egyetlen, hatalmas kővel a közepén. Ez vonz a leginkább - ez a hatalmas, rubinnak tűnő ékkő. Nem is sejted, hogy mi is az valójában - s, hogy akármennyire is akarod, megtartod majd; erre kötelez a gonosz varázs, melyet leráznod magadról lehetetlen. A lény megtartotta az átokmurgattyúk szerencsétlenséget hozó tulajdonságát - így csak direkt T-vel támadsz neki.

OGLYTH (374. SZÖRNY)
Ha mágikus képességeidet valamelyik patináns egyetemen teljesítetted ki, biztosan emlékszel azokra az apró, sötétségben élő tenyészetekre, melyeken kezdőként Te is gyakoroltál; hiszen a kis erejű varázslatokat egyszerűen magukba szívták. Ezek a masszák azonban nem csak erre képesek - érintésük varázspontot szív, s ebből regenerálja sebeit. Ezenkívül spontán mágikus hatásokat is produkál - szikrákat lő rád, tüzet fröcsköl és közben persze nyújtogatja feléd csápjait. Legyőzéséhez talán a vágófegyver a leghatékonyabb.

ÉLŐHOLT HADÚR (371. SZÖRNY)
Bizonyára emlékezel a Tetememberekre - netán a Csontváz Lordokról és Zombi Mesterekről is hallottál már. Most pedig képzelj el egy oszló tetemet, ami hasonló tulajdonságokkal bír, mint ezen szörnyek együttvéve! Karjaiban, amiket már régen elpattant izmok emelnek, túlvilági erő bújik meg; regeneráló képessége pedig még a valaha élt troll héroszokét is meghazudtolja. A vele való harcban többszörösen is kockáztatod testi épségedet - azon kívül, hogy igencsak szép sebeket ejthet rajtad, csökkenhet egészséged is a küzdelem során. Ha ez nem lenne elég, egyetlen csapásával szilánkokra képes zúzni a gyatrább vérteket - mindezek miatt csak T paranccsal támadod meg, kivéve ha Tulajdonságpajzs védelmez.

GORATH LÁRVA (376. SZÖRNY)
Egy kifejlett Gorath legyőzésére csak a legtapasztaltabbak vállalkozhatnak - egy lárva azonban nem jelenthet akkora kihívást, hiszen nem bír akkora erővel, ami akár még egy óriást is megszégyenít. Ennek ellenére igenis valós fenyegetés - ha más miatt nem, akkor azért, mert képes a fején lévő antennáival elpusztí- tani fa és fém tárgyaidat; akár négyet is egy csata alatt! Ezen kívül igencsak nehéz a testét védő szelvények mögé beférkőzni - kivéve persze, ha egyszerűen csak pozdorjává zúzod a férget. Igencsak nehezen mozog, azonban ez csak egy dolog miatt szerencsés számodra - ha elfutsz, nem képes üldözni. Valószínű, hogy antennáival tájékozódik, mert szeme egyáltalán nincs - azért ne gondold, hogy hátrányban van veled szemben, aki félig vakon a szűk járatokban próbál valahogyan küzdeni.

BÉRGYILKOS (375. SZÖRNY)
A nagyvárosok csatornarendszereit gyakran használják a helyi tolvajklánok, hogy könnyedén és feltűnés nélkül eljussanak egyik helyről a másikra. Ha nincs szerencséd, Te is belebotolhatsz egy éppen küldetésre induló tolvajjal - bár, akik ezekbe a csatornákba merészkednek, sokkal inkább a harcos jelzőre szolgálnak rá. Fekete kelmék, mérgezett pengék - és egy elfeledettnek hitt harcstílus. Esetleges zsákmányod elég szerény - hacsak a nála lévő mérgeket nem tekinted pótolhatatlan kincseknek.

MUTÁNS PATKÁNY (373. SZÖRNY)
"Bizonnyal harcoltál már óriás patkányokkal - azt azonban nem tudod elképzelni, hogy hogyan nőhet ekkorára valami. Hallottál ugyan legendákat arról, hogy bizonyos mágusok száműzetésük után kísérleteik eredményeit szanaszét engedték ott, ahonnan összeszedték őket - s Te nem kívánod megízlelni a vérvörösen fénylő szemek ígéretét. A foltok a szőrén talán valamelyik fajtársával való harcra emlékeztetnek; s emiatt úgy gondolod, hogy talán nem mérgező a harapása, hiszen túlélte önnön fajtájának marását. Az eszedbe sem jut, hogy egy ilyen fürge állatot igen nehéz eltalálni s nem nagyon van, akivel egy ilyen állat kikezd, ha esélyt lát arra, hogy esetleg ő is elpusztulhat. Gondolom rájöttél - ha nem fut el előled, prédának tart. Rajta! Hacsak nem szúrófegyverrel küzdesz, vajmi esélyed van ez ellen a kíméletlen ragadozó ellen.



KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 296. fordulód.

 Erő:34 (42)  Szint:28  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39  Támadás:39  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (28)  Védekezés:48  Menekülés:30 % Életkor:39/46 év 
 Egészség:33 (35)  Életpont:483/382  Jellem: jó (590) Tul. pont:18 
 Szerencse:39 (41)  Varázspont:1028/725  Pénz:2051 arany Kép. pont:24 
 Tudatpont:14/7   Pszi pont:170/43   Halhatatlanság:1 %   EFejl:23 
Eddig összesen 2447 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 56941 TP-t kaptál. Jelenleg 2359435 TP-d van. A következő szinthez még 240565 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, purifikátor császár, taalru. A 294. fordulódban 20888 arany került a bankszámládra. 20992 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/14   ökölvívás: *24/100   szúrófegyverek: *33/100 (+27%)
  vágófegyverek: 10/70 (+4%)   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 30/97 (+21%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 16/96   2. nyomkövetés: 78/52   3. mászás: 7/0
  4. csapdakészítés: 10/71   5. csapdaészlelés: 7/55   6. gyógyítás: 43/69
  7. titkosírás: 5/80   8. felderítés: 24/69 (+18%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 57/51 (+102%)   11. taumaturgia: 56/5 (+8%)   12. szerencsejáték: 6/69
  13. versengés: 4/85   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/59
  16. szörnyismeret: 31/40 (+30%)   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 1/10
  19. vadászat: 5/52   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 22/28
  22. úszás: 8/87