TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. máj. 23. 9h:19'
EZ A 404. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD
405. játékheted kezdete: máj. 26.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 568
Ingyenforduló: 0
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI



be 99 bemész a 99. titkos labirintusba
Megtalálod a csatornalejáratot, amelyet az írnok javasolt. Odabent sötét van. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-36 varázspont.] Vajon milyen titkokat rejthet ez az elhagyatott hely? Óvatosan felemeled a fedelet, és leereszkedsz. Alattad a főcsatorna fekete szennyvize hömpölyög - orrfacsaró bűz csapja meg az orrodat. [5 pontot használtál fel, van még 425.]

lm 35 35 36 mozogsz 35 35 36
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy gorath lárvát pillantasz meg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva nyakát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a gorath lárva testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megütöd a gorath lárva testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a gorath lárva testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. [249 : 115] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Egyhelyben toporogsz. Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.] [26 pontot használtál fel, van még 399.]

kpcs 3 36 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 379.]

lm 31 mozogsz 31
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Egy kart látsz a falon. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [40 pontot használtál fel, van még 339.]

kpcs 3 31 kapcsoló 3
A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

lm 14 14 17 mozogsz 14 14 17
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gorath lárva nyálkás testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a gorath lárva testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vashegyű nyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a gorath lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vashegyű nyíl felületére. Folyadékká válik a maró sav hatására! A teremtmény gyorsan felhabzsolja. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2100 tapasztalati pontot kaptál. [283 : 44] Egy élőholt hadurat pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr bal lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt hadúr, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. [316 : 66] Egyhelyben toporogsz. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy gorath lárva! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gorath lárva testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a gorath lárva bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod a gorath lárva jobb oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a gorath lárva testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2100 tapasztalati pontot kaptál. [245 : 131] Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [58 pontot használtál fel, van még 281.]

lm 18 18 25 mozogsz 18 18 25
Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy gorath lárva van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a gorath lárva testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a gorath lárva nyálkás testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő aranytű felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gorath lárva szemében félelem villan, aztán lassan lehúnyja, miközben lelke kitör testének fogságából. 2100 tapasztalati pontot kaptál. [194 : 16] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy bérgyilkos. Fegyvere egy bronzpenge. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a bérgyilkos testét. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a bérgyilkos bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a bérgyilkos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 1950 tapasztalati pontot kaptál. [256 : 43] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Egyhelyben toporogsz. Ahogy haladsz, gusztustalanul hömölyög az szenny a lábad alatt. A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Már magad sem lepődsz meg a vérnyomokon a falon [25. PONT.] Egy gorath lárvát pillantasz meg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gorath lárva farkát. (4 támadással 206 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrkálod a gorath lárva testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd a gorath lárva testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a gorath lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. 2100 tapasztalati pontot kaptál. [283 : 51] [64 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 39 39 1 mozogsz 39 39 1
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy élőholt hadúr. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt hadúr bal vállát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt hadúr jobb oldalát. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 24 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál. [326 : 49] Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a kar.lapon * jelöli.) Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt hadúr van előtted! Itt csata lesz.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt hadúr rothadó testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az élőholt hadúr rothadó testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2708 tapasztalati pontot kaptál. [363 : 38] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy élőholt ősmágus van előtted! Fegyvere egy bot. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus jobb lábát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyet, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az élőholt ősmágus törékeny testét. (5 támadással 222 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 76 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. [380 : 166] (-13 vp) Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy élőholt ősmágus lakik itt. Fegyvere egy bot. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 407 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 32 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt ősmágus bal karját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyet, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrkálod az élőholt ősmágus testét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az élőholt ősmágus törékeny testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-9 varázspont.) Az élőholt ősmágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 196 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak purifikátor császár trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. [752 : 286] (-9 vp) Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve puha ütés. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve méregfelhő. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miutan megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben. Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.] A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.] A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.] Elhagyod a csatornarendszert. [68 pontot használtál fel, van még 149.]




KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 297. fordulód.

 Erő:34 (42)  Szint:28  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39  Támadás:39  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (28)  Védekezés:50  Menekülés:30 % Életkor:39/46 év 
 Egészség:33 (35)  Életpont:483/470  Jellem: jó (589) Tul. pont:18 
 Szerencse:39 (41)  Varázspont:1028/416  Pénz:237 arany Kép. pont:24 
 Tudatpont:14/9   Pszi pont:170/95   Halhatatlanság:1 %   EFejl:23 
Eddig összesen 2460 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 38011 TP-t kaptál. Jelenleg 2397446 TP-d van. A következő szinthez még 202554 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, taalru. A 297. fordulódban 21490 arany került a bankszámládra. 21490 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/14   ökölvívás: *24/100   szúrófegyverek: *33/100
  vágófegyverek: 10/78 (+8%)   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 31/0 (+3%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 16/96   2. nyomkövetés: 78/57 (+5%)   3. mászás: 7/0
  4. csapdakészítés: 10/71   5. csapdaészlelés: 7/55   6. gyógyítás: 43/69
  7. titkosírás: 5/80   8. felderítés: 24/81 (+12%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 59/49 (+198%)   11. taumaturgia: 56/7 (+2%)   12. szerencsejáték: 6/69
  13. versengés: 4/85   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/59
  16. szörnyismeret: 31/40   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 1/10
  19. vadászat: 5/52   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 22/28
  22. úszás: 8/87