TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. máj. 28. 8h:59'
EZ A 405. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
406. játékheted kezdete: jún. 2.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 439
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




be 71 bemész a 71. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-3 varázspont.] Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 296.]

lm 900 5 5 mozogsz 900 5 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [2. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [3. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Egy halálosztó kaint pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain testét. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a halálosztó kain testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megkarcolod a halálosztó kain nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a halálosztó kain száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál. [170 : 40] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-11 varázspont.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a nómenklatúra trutyis masszáját. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a nómenklatúra jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. [138 : 22] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy ekharion! Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (12 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ekharion jobb karját. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. [225 : 25] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál. [218 : 26] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát [vashegyű lándzsa ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], 20 aranyat és 1 arany karperecet [arany karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Egy norpadolótikát veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a norpadolótika bal középső lábát. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 220 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a norpadolótika száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál. [302 : 60] Egy nandát veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a nanda farkát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a nanda testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. [261 : 3] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy kultúrmasztodon! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. [330 : 27] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy orbitális mackósajt! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célbatalálj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrkálod az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. {KCC:} Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 24 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál. [344 : 73] Egy átokmurgattyú lakik itt. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú bal oldalát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az átokmurgattyú fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az átokmurgattyú bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokmurgattyú agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. [137 : 7] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 kvazárt. [17 pontot használtál fel, van még 279.]

lm 5 5 5 mozogsz 5 5 5
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

vv 88 elmormolod a 88. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 277.]

lm 6 905 7 mozogsz 6 905 7
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [3. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [2. PONT.] Mész tovább, előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [6. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bekukkantasz a kis terembe. [7. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-31 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP] és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. [20 pontot használtál fel, van még 257.]

lm 900 8 1 mozogsz 900 8 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Nincs megállás - továbbtotyogsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Egy varkaudar bajnokot veszel észre magad előtt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz kiplasztikázod egy kicsit.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 16 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok bal oldalát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1005 tapasztalati pontot kaptál. [186 : 33] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP], 1 bronzkulcsot és 1 kis vaspajzsot [kis vaspajzs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Nyekergő hang szűrödik el a füledhez a labirintus mélyéről. Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [6. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. [12 pontot használtál fel, van még 245.]




KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

 Erő:34 (42)  Szint:28  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39  Támadás:39  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (28)  Védekezés:54  Menekülés:30 % Életkor:39/46 év 
 Egészség:33 (35)  Életpont:483/483  Jellem: jó (595) Tul. pont:18 
 Szerencse:39 (41)  Varázspont:1028/398  Pénz:4315 arany Kép. pont:24 
 Tudatpont:14/8   Pszi pont:170/137   Halhatatlanság:1 %   EFejl:23 
Eddig összesen 2523 szörnyet (49 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 82830 TP-t kaptál. Jelenleg 2508674 TP-d van. A következő szinthez még 91326 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 298. fordulódban 6597 arany került a bankszámládra. 6629 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/14   ökölvívás: 25/4 (+4%)   szúrófegyverek: 34/55 (+45%)
  vágófegyverek: 11/13   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 31/34 (+27%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 17/29   2. nyomkövetés: 79/17 (+33%)   3. mászás: 7/6 (+6%)
  4. csapdakészítés: 10/71   5. csapdaészlelés: 7/91 (+36%)   6. gyógyítás: 43/69
  7. titkosírás: 6/3 (+23%)   8. felderítés: 25/22 (+12%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 62/76 (+114%)   11. taumaturgia: 64/31 (+805%)   12. szerencsejáték: 6/91 (+11%)
  13. versengés: 5/57 (+36%)   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/59
  16. szörnyismeret: 31/70 (+30%)   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 6/31 (+521%)
  19. vadászat: 5/52   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 22/39
  22. úszás: 8/87