TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 10. 9h:14'
EZ A 407. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
408. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 88
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Istenedhez imádkozva, szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 2 100 100 mozogsz 2 100 100
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 10. PONTRA. (ld. enc.) [LM 11:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [29. PONTON.] [LM 30:] A fenébe! Egy zsákutca. [30. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. [12 pontot használtál fel, van még 321.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 42:] Az út végetér - egy zsákutca! [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [45. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [47. PONT.] [LM 48:] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [48. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 312.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 49:] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [49. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [48. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [47. PONT.] [LM 48:] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 300.]

lm 47 100 47 mozogsz 47 100 47
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [47. PONT.] [LM 48:] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [47. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 291.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 48:] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [48. PONT.] Haladsz előre. [47. PONT.] [LM 48:] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 282.]

lm 47 100 47 mozogsz 47 100 47
Folytatod az utat. [47. PONT.] [LM 48:] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [47. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 273.]

lm 100 47 100 mozogsz 100 47 100
[LM 48:] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. [47. PONT.] [LM 48:] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [48. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 47 55 mozogsz 47 55
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [47. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [49. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [51. PONT.] Egy gránitelementál lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a gránitelementál bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mielőtt észbekapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-31 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [52. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt és 10 pular kristály [pular kristály ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [21 pontot használtál fel, van még 243.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

be 75 bemész a 75. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 238.]

lm 3 100 100 mozogsz 3 100 100
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [3. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [6. PONTRA.] [LM 7:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 19. PONTRA. [LM 20:] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [20. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [31. PONTON.] [12 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 32:] Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [32. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [3 pontot használtál fel, van még 223.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 33:] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [33. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [34. PONTRA.] [3 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 35:] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-34 varázspont.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [36. PONTON vagy.] [3 pontot használtál fel, van még 217.]

lm 22 26 100 mozogsz 22 26 100
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. [LM 37:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [37. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-34 varázspont.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 38. PONTRA. [3 pontot használtál fel, van még 214.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 212.]

KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

 Erő:34 (42)  Szint:28  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39  Támadás:43  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (28)  Védekezés:51  Menekülés:30 % Életkor:39/47 év 
 Egészség:34 (36)  Életpont:483/483  Jellem: jó (594) Tul. pont:18 
 Szerencse:42 (44)  Varázspont:1028/59  Pénz:490 arany Kép. pont:24 
 Tudatpont:14/5   Pszi pont:170/160   Halhatatlanság:1 %   EFejl:28 
Eddig összesen 2562 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6119 TP-t kaptál. Jelenleg 2582918 TP-d van. A következő szinthez még 17082 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 303. fordulódban 28341 arany került a bankszámládra. 28482 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/14   ökölvívás: 25/4   szúrófegyverek: 34/95 (+6%)
  vágófegyverek: 11/37   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 31/54 (+2%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 18/6 (+44%)   2. nyomkövetés: 80/95 (+50%)   3. mászás: 7/6
  4. csapdakészítés: 11/1 (+6%)   5. csapdaészlelés: 8/3   6. gyógyítás: 43/80
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 25/86   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 68/52 (+64%)   11. taumaturgia: 56/80 (-1186%)   12. szerencsejáték: 7/2
  13. versengés: 5/93   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/70
  16. szörnyismeret: 32/36 (+18%)   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 1/79
  19. vadászat: 5/63   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 22/73 (+17%)
  22. úszás: 8/87