TÚLÉLŐK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. jún. 10. 9h:14'
EZ A 407. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
408. játékheted kezdete: jún. 16.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 88
Extra forduló: 2 |
|
ZAKNAFEIN KALANDJAI
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba
|
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály van. Kezed lágy
mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült
elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Istenedhez imádkozva,
szemedet a sötétséghez szoktatva lépsz be. [5 pontot használtál fel, van még 333.]
lm 2 100 100 | mozogsz 2 100 100
|
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [56. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a
helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [2. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és
elteleportálsz a 10. PONTRA. (ld. enc.) [LM 11:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Egy
lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [29. PONTON.] [LM 30:] A
fenébe! Egy zsákutca. [30. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41.
PONTRA. [12 pontot használtál fel, van még 321.]
lm 100 47 100 | mozogsz 100 47 100
|
[LM 42:] Az út végetér - egy zsákutca! [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [45.
PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [47. PONT.] [LM 48:] Az út egy széles, tágas
szobába torkollik. [48. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 312.]
lm 100 47 100 | mozogsz 100 47 100
|
[LM 49:] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [49. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [48. PONT.] Úgy suhansz, mint az
árnyék. [47. PONT.] [LM 48:] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.]
[12 pontot használtál fel, van még 300.]
lm 47 100 47 | mozogsz 47 100 47
|
Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. [47. PONT.] [LM 48:] Egy széles, magas terembe érsz. [48. PONT.] Úgy
suhansz, mint az árnyék. [47. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 291.]
lm 100 47 100 | mozogsz 100 47 100
|
[LM 48:] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [48. PONT.] Haladsz előre. [47. PONT.] [LM 48:] Egy széles, magas
terembe érsz. [48. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 282.]
lm 47 100 47 | mozogsz 47 100 47
|
Folytatod az utat. [47. PONT.] [LM 48:] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb
helyiséghez. [48. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [47. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még
273.]
lm 100 47 100 | mozogsz 100 47 100
|
[LM 48:] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [48. PONT.] Hangtalan
léptekkel osonsz előre. [47. PONT.] [LM 48:] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [48. PONT.] [9 pontot használtál fel,
van még 264.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [47. PONT.] Egy
jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [48. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire
nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [49. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az
előtted levő nagy terembe. [51. PONT.] Egy gránitelementál lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd
megmutatod neki.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel
ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a gránitelementál testét. (5 támadással 58 életpontot
sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a gránitelementál testét. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a gránitelementál bal
oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Mielőtt észbekapnál, a gránitelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat
mancsával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A gránitelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után
összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1640
tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-31 varázspont.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. [52.
PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [54. PONT.] A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan
kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 240 arany, 2 varázskő, 1 szent jogar, 1 szent kehely, 1 moa gyémánt és 10 pular
kristály [pular kristály ládikóba-> 80 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. És nicsak! Van még itt valami igen-igen
fontos: a második darabja a varázsbotnak! Izgatottan rakod el. Végre, a kijáratnál vagy! Kimész. [21 pontot használtál fel,
van még 243.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 243.]
be 75 | bemész a 75. titkos labirintusba
|
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a
sötétség. Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a
tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Nincs értelme tovább habozni: bátran
belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 238.]
lm 3 100 100 | mozogsz 3 100 100
|
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas
elágazáshoz érsz. [56. PONT.] Az út végetér - egy zsákutca! [3. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál
egyet! [6. PONTRA.] [LM 7:] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [7. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró
érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 19. PONTRA. [LM 20:] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út.
Vissza kell fordulnod. [20. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod
magad. [31. PONTON.] [12 pontot használtál fel, van még 226.]
lm 22 26 100 | mozogsz 22 26 100
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 32:] Haladsz előre. Az egyenes folyosó közepén vagy. [32. PONT.] Egy ősi, elsárgult könyvet pillantasz meg. Izgatottan
vizsgálod meg. Egy varázslat! A neve kényszerport. Némi időt szánsz rá, és sikerrel megtanulod a varázslatot! (ld. enc.) [3
pontot használtál fel, van még 223.]
lm 22 26 100 | mozogsz 22 26 100
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 33:] A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [33. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ.
Teleportáltál egyet! [34. PONTRA.] [3 pontot használtál fel, van még 220.]
lm 22 26 100 | mozogsz 22 26 100
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 35:] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [35. PONT.] Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró
energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-34 varázspont.] Zutty! Mi volt
ez? Ahá, teleportáltál! [36. PONTON vagy.] [3 pontot használtál fel, van még 217.]
lm 22 26 100 | mozogsz 22 26 100
|
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[LM 37:] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [37. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia
tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-34 varázspont.] Hirtelen
gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 38. PONTRA. [3 pontot használtál fel, van még 214.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még
212.]
KARAKTERLAP |
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.
Erő: | 34 (42) | | Szint: | 28 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 39 | | Támadás: | 43 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 32 (28) | | Védekezés: | 51 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 39/47 év |
Egészség: | 34 (36) | | Életpont: | 483/483 | | Jellem: | jó (594) | | Tul. pont: | 18 |
Szerencse: | 42 (44) | | Varázspont: | 1028/59 | | Pénz: | 490 arany | | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 14/5 | | Pszi pont: | 170/160 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 28 |
|
Eddig összesen 2562 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6119 TP-t kaptál. Jelenleg 2582918 TP-d van. A következő szinthez még 17082 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 303. fordulódban 28341 arany került a bankszámládra. 28482 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 7/14 | | ökölvívás: | 25/4 | | szúrófegyverek: | 34/95 (+6%) |
vágófegyverek: | 11/37 | | ütőfegyverek: | 2/28 | | lőfegyverek: | 31/54 (+2%) |
dobófegyverek: | 20/6 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: | 18/6 (+44%) | | 2. nyomkövetés: | 80/95 (+50%) | | 3. mászás: | 7/6 |
4. csapdakészítés: | 11/1 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 8/3 | | 6. gyógyítás: | 43/80 |
7. titkosírás: | 6/26 | | 8. felderítés: | 25/86 | | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 68/52 (+64%) | | 11. taumaturgia: | 56/80 (-1186%) | | 12. szerencsejáték: | 7/2 |
13. versengés: | 5/93 | | 14. harcművészetek: | 21/8 | | 15. zene: | 10/70 |
16. szörnyismeret: | 32/36 (+18%) | | 17. pszi: | *19/100 | | 18. zárnyitás: | 1/79 |
19. vadászat: | 5/63 | | 20. vitalitás: | 1/9 | | 21. bányászat: | 22/73 (+17%) |
22. úszás: | 8/87 | | | | | | |
|
|