TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 18. 9h:32'
EZ A 408. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
409. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 756
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
A bejárat megtalálása nem okoz komoly nehézséget a magadfajta tapasztalt kalandozónak. Odabent sötét honol. Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Ahogy belépsz, furcsa hang fogad odabentről. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 16 905 17 mozogsz 16 905 17
Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Egy drónkeselyű lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy vakító fény varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű csupasz nyakát. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a drónkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd a drónkeselyű jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A drónkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. A drónkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drónkeselyű. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drónkeselyű tollas testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a drónkeselyű bal szárnyát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drónkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A drónkeselyű feléd csap csőrével, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy drónkeselyű. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a drónkeselyű testét. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a drónkeselyű jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a drónkeselyű tollas testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csőrével a drónkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a drónkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 madártollat. 779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Egy vadász varkaudar lakik itt. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a vadász varkaudar bal oldalát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a vadász varkaudar fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vadász varkaudar. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a vadász varkaudar bal vállát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a vadász varkaudar bal oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [10. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 22 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [12. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vark. nekromanta! Fegyvere egy bot. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta jobb lábát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a vark. nekromanta nyakát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 2 szvó-ektoplazmát [szvó-ektoplazma ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy vark. nekromantát veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vark. nekromanta jobb lábát. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vark. nekromanta bal lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a vark. nekromanta bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 3 fekete gyöngyöt [fekete gyöngy ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Haladsz előre. Innen csak egy út van: előre! [16. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Folytatod a felderítést. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Szerencsére nyitva van. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [17. PONT.] Egy varkaudar behemótot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar behemót izmos testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar behemót jobb oldalát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1516 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt [varkaudar páncél ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar csizmát [varkaudar csizma ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar behemót. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a varkaudar behemót testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel tökéletesen perforálod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1213 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar páncélt [varkaudar páncél ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] és 1 varkaudar csizmát [varkaudar csizma ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [34 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 17 17 901 mozogsz 17 17 901
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 9 24 24 mozogsz 9 24 24
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Innen csak egy út van: előre! [15. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [14. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vark. nekromanta. Fegyvere egy bot. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy örvénykerítés varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta bal vállát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. nekromanta testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a vark. nekromanta testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 2 purifikátor hájat. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy vark. nekromantát pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Itt csata lesz.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta bal vállát. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vark. nekromanta testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 xirnox szivet. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [13. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [9. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [8. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [6. PONT.] Egy vadász varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a vadász varkaudar jobb lábát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rohansz. {KCC:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a vadász varkaudar testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel eltalálod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, a vadász varkaudar fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vadász varkaudar! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a vadász varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a vadász varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a vadász varkaudar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 616 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Mész tovább, előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [4. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [24. PONT.] Egy borzalmas varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rádzuhogtat egy agykorbács pszit. 16 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 arany és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát [vashegyű lándzsa ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], 1 vasvértet [vasvért ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és 1 nagy vaspajzsot [nagy vaspajzs ládikóba-> 22 arany, -2 ÉP]. Egy borzalmas varkaudart veszel észre magad előtt. Fegyvere egy vashegyű lándzsa. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 39 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát [vashegyű lándzsa ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP], 1 vasvértet [vasvért ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és 1 nagy vaspajzsot [nagy vaspajzs ládikóba-> 22 arany, -2 ÉP]. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Egyhelyben toporogsz. [38 pontot használtál fel, van még 192.]

lm 21 905 19 mozogsz 21 905 19
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [23. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [18. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 29 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [21. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Tguarkhan! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Tguarkhan sziklatestét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Tguarkhan egyik karját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Tguarkhan kutyafejét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A Tguarkhan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy ezüstshuriken. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 172.]

lm 901 22 26 mozogsz 901 22 26
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [20. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [22. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 33 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [25. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [24. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Egy Zinthurgot pillantasz meg. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a Zinthurg jobb lábát. (5 támadással 58 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg bikafejét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Zinthurg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Zinthurg néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [22 pontot használtál fel, van még 150.]

lm 28 30 10 mozogsz 28 30 10
Haladsz az ellenséges labirintusban. Az egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Egy Zinthurgot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a Zinthurg bikafejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Zinthurg testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Zinthurg bal lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A Zinthurg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Zinthurg csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1492 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-40 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Keskeny, szűk lépcső vezet innét lefelé. Vigyázva arra, hogy meg ne csússzál, lemászol. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Folytatod az utat. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Hirtelen eltűnik alólad a talaj, és zuhanni kezdesz! Egy csapóajtós csapdába pottyantál. Szerencsédnek köszönhetően csak 10 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz. Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy éjkornis! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az éjkornis fekete testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az éjkornis testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Az éjkornis többször beléd döfi a szarvát. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-8 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 24 arany, egy vas dobónyíl és egy ezüstshuriken. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] [24 pontot használtál fel, van még 126.]

lm 905 11 14 mozogsz 905 11 14
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [10. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [14. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból. [24 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 13 mozogsz 13
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [13. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy átokmurgattyú. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy aranykulcsot [nagy aranykulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. [8 pontot használtál fel, van még 94.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 92.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 92.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 92.]

lm 901 7 5 mozogsz 901 7 5
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [10. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [6. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [7. PONT.] Egy ekhariont veszel észre magad előtt. Fegyvere egy göcsörtös bunkó. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion testét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod az ekharion nyakát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ekharion jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az ekharion újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 göcsörtös bunkót [göcsörtös bunkó ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 márványkulcsot [márványkulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy borzalmas varkaudar! Fegyvere egy vashegyű lándzsa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy agyroppantás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a borzalmas varkaudar bal lábát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranytű és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP]. 2334 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vashegyű lándzsát [vashegyű lándzsa ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 1 vasvértet [vasvért ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és 1 nagy vaspajzsot [nagy vaspajzs ládikóba-> 22 arany, -2 ÉP]. [24 pontot használtál fel, van még 68.]

lm 30 905 31 mozogsz 30 905 31
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtó bukkan fel a sötétből. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Mnebolath van előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath bal lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával megvagdalod a Mnebolath bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) A Mnebolath néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Mnebolath. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath jobb lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Mnebolath kutyafejét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a Mnebolath bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Mnebolath csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. A Mnebolath szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Folytatod az utat. Egy kanyarhoz érkeztél. [29. PONT.] Balsejtelem kerít hatalmába, de a végzetes lépést megtetted: egy csapdát aktiváltál! Az egyik falból nyílvesszők repülnek feléd. 2 nyílvessző talált el. 6 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [30. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [31. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [22 pontot használtál fel, van még 46.]

lm 901 27 905 mozogsz 901 27 905
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Mész tovább, előre. [30. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [27. PONT.] Egy varkaudart pillantasz meg. Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel felnyársalod a varkaudar fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-9 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát [varkaudar lándzsa ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP], 5 kaját, 5 amnioszt és 5 gyöngymangót. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [20 pontot használtál fel, van még 26.]

lm 28 901 9 mozogsz 28 901 9
Bátran haladsz tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [28. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Itt a lunch ideje. (-1 kaja.) Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [26. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [8. PONT.] Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [24 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 15 905 16 mozogsz 15 905 16
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 18 901 23 mozogsz 18 901 23
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 905 24 901 mozogsz 905 24 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 21 905 22 mozogsz 21 905 22
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

lm 901 33 905 mozogsz 901 33 905
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [0 pontot használtál fel, van még 2.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

 Erő:34 (42)  Szint:29  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39  Támadás:45  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (28)  Védekezés:57  Menekülés:30 % Életkor:39/48 év 
 Egészség:34 (36)  Életpont:499/491  Jellem: jó (604) Tul. pont:22 
 Szerencse:42 (44)  Varázspont:1064/37  Pénz:19270 arany Kép. pont:27 
 Tudatpont:14/2   Pszi pont:170/212   Halhatatlanság:1 %   EFejl:29 
Eddig összesen 2600 szörnyet (31 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49592 TP-t kaptál. Jelenleg 2657721 TP-d van. A következő szinthez még 342279 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 305. fordulódban 7727 arany került a bankszámládra. 7765 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/14   ökölvívás: 25/4   szúrófegyverek: 35/17 (+17%)
  vágófegyverek: 11/99 (+58%)   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 31/76 (+18%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 18/39 (+22%)   2. nyomkövetés: 81/73 (+50%)   3. mászás: 7/11 (+5%)
  4. csapdakészítés: 11/7   5. csapdaészlelés: 8/48 (+45%)   6. gyógyítás: 43/91 (+11%)
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 26/28 (+36%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 70/79 (+93%)   11. taumaturgia: 65/5 (+9%)   12. szerencsejáték: 7/24 (+11%)
  13. versengés: 6/65 (+36%)   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/81 (+11%)
  16. szörnyismeret: 32/96 (+30%)   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 14/93 (+1314%)
  19. vadászat: 5/85 (+11%)   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 23/1 (+28%)
  22. úszás: 8/87