TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 20. 14h:14'
EZ A 408. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
409. játékheted kezdete: jún. 23.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 713
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 8. pontnál. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Ilinor dor Blazeer, amikor összefutottatok, adott Neked egy remák szivet és egy nagy aranykulcsot [HU parancsod miatt rögtön megszabadultál tőle]. A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. [bronzhegyű nyíl ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] Az aranytermő erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+633 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

ek 7 5 4 t. energia kisütése: 7 5 4
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 csapdaészlelés.) (-4 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 457.]

kf 441 453 467 kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 467. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a láthatatlan köpenyt. Láthatatlanná váltál. [-7 varázspont.] Leveszed a láthatatlan köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 457.]
kf 475 817 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 817. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

kb 331 16 kiveszel a bankból a 331. tárgyat (16 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 16 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

bb 500 6 beraksz a bankba az 500. tárgyat (6 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 6 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

cir 31 vándorcirkusz látogatása 31
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 462.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 467.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 472.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 477.]

lm 15 905 16 mozogsz 15 905 16
Úgy suhansz, mint az árnyék. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy csontpálca. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 16 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 138 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 16 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fokhagyma és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy éjkornis. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 37 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis bal oldalát. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éjkornis fekete testét. (3 támadással 131 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd az éjkornis testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-13 varázspont.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], 5 arany és egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 2352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [24 pontot használtál fel, van még 453.]

lm 18 901 23 mozogsz 18 901 23
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [15. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [18. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [15. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Orkhan Thai! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A csata nem lesz könnyű: célpontod fehér glóbusz varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védett meg.) A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai tűztestét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai bal karját. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az Orkhan Thai megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy aranytű, 10 arany és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-8 varázspont.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! [28 pontot használtál fel, van még 425.]

lm 905 24 901 mozogsz 905 24 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A fenébe! Egy zsákutca. [24. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Tompa dübörgést hallasz a távolból. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [8 pontot használtál fel, van még 417.]

lm 21 905 22 mozogsz 21 905 22
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [20. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [22. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 397.]

lm 901 33 905 mozogsz 901 33 905
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Hangtalan léptekkel osonsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [21. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [20. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [15. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [32. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [33. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [28 pontot használtál fel, van még 369.]

ek 273 5 243 t. energia kisütése: 273 5 243
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 5 VP-nél kevesebb, plusz 43 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.] Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 369.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.] Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.] Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.] Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-44 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ek 273 19 204 t. energia kisütése: 273 19 204
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 19 VP-nél kevesebb, plusz 4 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 34 901 37 mozogsz 34 901 37
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [34. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tguarkhan. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 40 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Tguarkhan testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Tguarkhan egyik karját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a Tguarkhan testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Tguarkhan, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2366 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [33. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [32. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [35. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [36. PONT.] Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve szopókőirtás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [37. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokmurgattyú van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. [30 pontot használtál fel, van még 339.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+1063 varázspont) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 337.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 337.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 337.]

lm 905 38 38 mozogsz 905 38 38
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Notermanthi. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi testét. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a Notermanthi kosfejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP] és 3 vasérc [vasérc ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP]. 3600 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-13 varázspont.] Egy taalrut pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru tigristestét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a taalru tigristestét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a taalru egyik lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-9 varázspont.) A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve csupasz izom. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Eszel valamit. (-1 kaja.) Egyhelyben toporogsz. [8 pontot használtál fel, van még 329.]

vv 109 28 elmormolod a 109. varázslatot a 28. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 327.] Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-13 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 325.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

 Erő:34 (44)  Szint:29  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39 (41)  Támadás:41  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (30)  Védekezés:58  Menekülés:30 % Életkor:39/48 év 
 Egészség:34 (38)  Életpont:499/499  Jellem: jó (605) Tul. pont:23 
 Szerencse:42 (46)  Varázspont:1064/420  Pénz:19693 arany Kép. pont:28 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:170/178   Halhatatlanság:1 %     
Eddig összesen 2623 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 51187 TP-t kaptál. Jelenleg 2708908 TP-d van. A következő szinthez még 291092 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 305. fordulódban 7727 arany került a bankszámládra. 7804 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/14   ökölvívás: 25/4   szúrófegyverek: 35/39 (+22%)
  vágófegyverek: 11/99   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 31/85 (+9%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 18/39   2. nyomkövetés: 82/3 (+30%)   3. mászás: 7/11
  4. csapdakészítés: 11/7   5. csapdaészlelés: 12/87 (+439%)   6. gyógyítás: 43/91
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 26/14 (-14%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 71/77 (+98%)   11. taumaturgia: 65/20 (+15%)   12. szerencsejáték: 7/24
  13. versengés: 6/83 (+18%)   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/81
  16. szörnyismeret: 32/96   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 3/5 (-1188%)
  19. vadászat: 5/96 (+11%)   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 23/18 (+17%)
  22. úszás: 8/87