TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. jún. 30. 15h:06'
EZ A 410. JÁTÉKHETED, 310. FORDULÓD
411. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 469
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




be 76 bemész a 76. titkos labirintusba
A kutatkodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-31 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 332.]

lm 901 2 mozogsz 901 2
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] [4 pontot használtál fel, van még 328.]
lm 3 8 11 mozogsz 3 8 11
Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [3. PONT. --> 7. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [8. PONT.] Egy velociraptort veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a velociraptor bal oldalát. (5 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a velociraptor testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 1344 tapasztalati pontot kaptál. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 kis aranykulcs [kis aranykulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [9. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy óriásféreg van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az óriásféreg testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 2006 tapasztalati pontot kaptál. Folytatod az utat. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] [20 pontot használtál fel, van még 308.]

lm 13 15 16 mozogsz 13 15 16
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [13. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, kőből faragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. A folyosó kanyarodik. [14. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [15. PONT.] Egy óriásférget pillantasz meg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriásféreg testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel megdöföd az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! 2006 tapasztalati pontot kaptál. Mész tovább, előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.] [16 pontot használtál fel, van még 292.]

lm 905 17 901 mozogsz 905 17 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [17. PONT.] Egy kart látsz a falon. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Összeakadsz egy vörös hajú, zöld szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Azt veszed észre, hogy egy szép dorony duda van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Egy a szirén köpenyét, egy arany pikkelyvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar csizmát, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy jégzabáló trófea, egy ongóliant trófea és egy Notermanthi trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Teljesen láthatatlan vagy, így elsétál melletted. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [8 pontot használtál fel, van még 284.]

lm 7 4 24 mozogsz 7 4 24
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az út itt elkanyarodik. [16. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Újabb kanyar! [14. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.] Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [12. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [9. PONT.] Igen, elérted a lépcsőt, ami a térképen is rajta van! Izgatottan felkapaszkodsz a felsőbb szintre. [7. PONT. --> 3. PONT.] Haladsz előre. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [2. PONT.] Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [4. PONT. --> 18. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nanda van előtted! Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a nanda testét. (5 támadással 60 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a nanda testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a nanda fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nanda, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A nanda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 3 bájitalt. Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [24. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. [40 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 905 27 901 mozogsz 905 27 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [27. PONT.] Egy óriásférget pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az óriásféreg bal oldalát. (5 támadással 260 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod az óriásféreg ízelt testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2006 tapasztalati pontot kaptál. A fal mellett találsz egy vasalt faládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 pszi kő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [8 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 25 905 26 mozogsz 25 905 26
Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [24. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [19. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Innen csak egy út van: előre! [23. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [25. PONT.] Egy ragyás burástyát pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya jobb lábát. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 1142 tapasztalati pontot kaptál. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [26. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [24 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 901 19 905 mozogsz 901 19 905
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [25. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [23. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [19. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [12 pontot használtál fel, van még 200.]

lm 22 901 20 mozogsz 22 901 20
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót látsz. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy nagyobb terembe érkezel. [22. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy vasalt faládát. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 varázskő, 2 csuklyavirág és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [19. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [20. PONT.] Egy óriásférget veszel észre magad előtt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az óriásféreg testét. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az óriásféreg testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az óriásféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 2006 tapasztalati pontot kaptál. [16 pontot használtál fel, van még 184.]

lm 21 18 5 mozogsz 21 18 5
Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Korgó gyomrod figyelmet követel. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [21. PONT.] Egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú poshadt hasát. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt az átokmurgattyú agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Mielőtt észbe kapnál, az átokmurgattyú megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 márványkulcsot [márványkulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], 40 aranyat, 1 borostyán függőt [borostyán függő ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] és 1 ezüst nyakláncot [ezüst nyaklánc ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Hopp, it lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [18. PONT. --> 4. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Egy kereszteződéshez érkeztél. [2. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [5. PONT. --> 28. PONT.] [24 pontot használtál fel, van még 160.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 158.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 158.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 158.]

lm 31 905 36 mozogsz 31 905 36
Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. [30. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [31. PONT.] Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [35. PONTON.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [36. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [30. PONTON.] [20 pontot használtál fel, van még 138.]

lm 901 32 905 mozogsz 901 32 905
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A fenébe! Egy zsákutca. [32. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [37. PONTON vagy.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [4 pontot használtál fel, van még 134.]
lm 38 901 42 mozogsz 38 901 42
Egy széles, magas terembe érsz. [38. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [41. PONT.] Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. A fenébe! Egy zsákutca. [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [30. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 122.]

lm 33 905 40 mozogsz 33 905 40
Az út végetér - egy zsákutca! [33. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 39. PONTRA. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [40. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 41. PONTRA. [12 pontot használtál fel, van még 110.]

lm 901 42 34 mozogsz 901 42 34
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [42. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [34. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [43. PONTON vagy.] [8 pontot használtál fel, van még 102.]

lm 905 44 901 mozogsz 905 44 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [44. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [30. PONTRA.] Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [8 pontot használtál fel, van még 94.]

lm 28 6 51 mozogsz 28 6 51
Mész tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [29. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [28. PONT. --> 5. PONT.] Hah! Egy lépcsőhöz értél, amely a mélybe vezet. Elővigyázatosan lelopakszol. [6. PONT. --> 58. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [45. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérted a következő kanyart. [46. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz miközben előrehaladsz. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [47. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [48. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [49. PONT.] Meg-meg torpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A szűk járat megintcsak kanyarodik. [50. PONT.] A folyosó végén egy lefelé vezető lépcső van. Izgi! Lemászol rajta. [51. PONT. --> 52. PONT.] [40 pontot használtál fel, van még 54.]

lm 54 mozogsz 54
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [53. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [54. PONT.] Egy átokmurgattyút pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az átokmurgattyú nyakát. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod az átokmurgattyú nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átszúrod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Agyarával az átokmurgattyú kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az átokmurgattyú leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. 885 tapasztalati pontot kaptál. Egy nandát pillantasz meg. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nanda pikkelyes testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Nyálad csöpög, ahogy engedelmesen átnyújtod a nálad levő 1 szürke bőrkesztyűt. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani? Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. Ismét a térkép szerinti 53. pontnál vagy. [8 pontot használtál fel, van még 46.]

vv 88 88 88 elmormolod a 88. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+1062 varázspont) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 44.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 44.] Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő.) [0 pontot használtál fel, van még 44.]

lm 54 54 54 mozogsz 54 54 54
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [54. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nanda van előtted! Itt csata lesz.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nanda pikkelyes testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nanda bal oldalát. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a nanda testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A nanda fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A nanda most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szubreális vámpír. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál. Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 ezüst kulcsot [ezüst kulcs ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP], 1 optiri agysisakot [optiri agysisak ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 8 fokhagymát és 2 tükröt [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [6 pontot használtál fel, van még 38.]

lm 905 55 901 mozogsz 905 55 901
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-30 varázspont.] Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [55. PONT.] A fal mellett találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 őstroll agyaló, 300 arany, 3 kvazár, 10 gyógykenőcs és 20 mérg. vasnyíl. Gyorsan kiüríted a ládát. A rengeteg táp mellett még egy fontos dolgot találsz: a varázsbot harmadik darabját! Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [8 pontot használtál fel, van még 30.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 28.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 310. fordulód.

 Erő:34 (44)  Szint:29  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39 (41)  Támadás:41  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (30)  Védekezés:52  Menekülés:30 % Életkor:39/48 év 
 Egészség:34 (38)  Életpont:499/499  Jellem: jó (604) Tul. pont:23 
 Szerencse:42 (46)  Varázspont:1063/504  Pénz:9901 arany Kép. pont:28 
 Tudatpont:14/5   Pszi pont:170/79   Halhatatlanság:1 %   EFejl:20 
Eddig összesen 2678 szörnyet (21 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35324 TP-t kaptál. Jelenleg 2821990 TP-d van. A következő szinthez még 178010 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 305. fordulódban 7727 arany került a bankszámládra. 7881 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/14   ökölvívás: 25/4   szúrófegyverek: 35/99 (+21%)
  vágófegyverek: 11/99   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 32/7 (+8%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 18/61 (+22%)   2. nyomkövetés: 82/55   3. mászás: 7/11
  4. csapdakészítés: 11/7   5. csapdaészlelés: 9/11 (+24%)   6. gyógyítás: 43/91
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 25/18 (+42%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 75/60 (+116%)   11. taumaturgia: 57/71 (-785%)   12. szerencsejáték: 7/24
  13. versengés: 7/1   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/81
  16. szörnyismeret: 33/26   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 13/20 (+1015%)
  19. vadászat: 6/7   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 23/69
  22. úszás: 8/87