TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2003. júl. 4. 10h:08'
EZ A 410. JÁTÉKHETED, 312. FORDULÓD
411. játékheted kezdete: júl. 7.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 333
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




ek 7 18 3 t. energia kisütése: 7 18 3
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+3 zárnyitás.) (-3 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 279.]

vv 185 elmormolod a 185. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+1059 varázspont) Fürgén varázsolsz! [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 277.]

kf 475 454 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat a 454. tárggyal
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. Lecsatolod az arany pikkelyvértet, majd magadra öltöd a krapixlon fürdőruhát. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

be 77 bemész a 77. titkos labirintusba
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot használtál fel, van még 272.]

lm 3 905 6 mozogsz 3 905 6
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy opati polip van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 22]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. {KCC:} felnyársalod az opati polip puha testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Egy opati polipot veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 22]

Elszántan ellenfeledre ugrasz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A teremben, ahová beérsz, rengeteg hínár akadályozza a látást. [6. PONT.] Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Itt csata lesz. [védettséged: 22]

A szörny tintát bocsát ki magából. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a kacagó szépia egyik csápját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 423 tapasztalati pontot kaptál. Egy kacagó szépiát pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 22]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra ugrasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kacagó szépia testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 423 tapasztalati pontot kaptál. A falból egy elforgatható kerék áll ki. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [16 pontot használtál fel, van még 256.]

lm 901 10 905 mozogsz 901 10 905
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Vakon evezel. Csak el ne tévedj! Lássuk csak... igen, ez a 9. pont. Sokszor a sziklákba kapaszkodva lököd magad előre. [10. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [8 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 7 901 16 mozogsz 7 901 16
Beúszol egy nagy terembe. Sötét árnyak mozognak körülötted. [7. PONT.] Egy moszatráját veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 22]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rontasz. néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A moszatrája melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy moszatráját pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 22]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a moszatrája farkát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. A moszatrája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 177 tapasztalati pontot kaptál. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét árnyak mozognak. [4. PONT.] Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni! Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.] Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13. PONT.] A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Beúszol egy kis szobába. Medúzák suhannak el előtted! Csodás látvány. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy elektromos angolna. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 22]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos angolna farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 210 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy elektromos angolna. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 22]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. néhányszor teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 210 tapasztalati pontot kaptál. [32 pontot használtál fel, van még 216.]

lm 20 23 27 mozogsz 20 23 27
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.] Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.] Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.] Elszántan mész előre. Egy régi, rozsdás ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Benézel a parányi szobába. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 halcsont, 1 szigony, 120 arany, 1 krapixlon fürdőruha, 1 szent jogar és 1 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy moszatrája. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 22]

Elszántan ellenfeledre rohansz. {GYD:} tökéletesen perforálod a moszatrája testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A moszatrája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 177 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy moszatrája van előtted! Itt csata lesz. [védettséged: 22]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a moszatrája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. A moszatrája összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 177 tapasztalati pontot kaptál. Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy hínárevő piranha lakik itt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 22]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre támadsz. {GYD:} teljesen átszúrod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A hínárevő piranha összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy opati polip. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is. [védettséged: 22]

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 6 arany, -2 ÉP] 150 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy hínárevő piranha. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged: 22]

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. [36 pontot használtál fel, van még 180.]

lm 28 32 32 mozogsz 28 32 32
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Töretlenül úszol tovább. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy trosnyogó szakóca van előtted! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 22]

Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 28 tapasztalati pontot kaptál. Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.] Egy trosnyogó szakócát veszel észre magad előtt. Itt csata lesz. [védettséged: 22]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A trosnyogó szakóca csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trosnyogó szakóca összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Egyhelyben toporogsz. [20 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtót pillantasz meg. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Nekifeszülsz, és minden erődet összegyűjtve benyomod az ajtót. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vércápa van előtted! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 22]

Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vércápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 505 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vércápa! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 22]

Meglengetve a szigonyt a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy vércápát veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 22]

Megmarkolva a szigonyt a másikra ugrasz. {GYD:} tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) {GYD:} teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vércápa még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. 505 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy vércápa. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled. [védettséged: 22]

Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. {KCC:} tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vércápa száján, majd halk hörgéssel a porba hull. 505 tapasztalati pontot kaptál. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nagyobb vércápa van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront. [védettséged: 22]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre. [védettséged: 22]

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {KCC:} néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. 845 tapasztalati pontot kaptál. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy nagyobb vércápa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 22]

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {KCC:} több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! {GYD:} néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nagyobb vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy nagyobb vércápa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 22]

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [16 pontot használtál fel, van még 144.]

lm 33 33 33 mozogsz 33 33 33
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy nagyobb vércápa! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 22]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa sikamlós testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa beleharap a kezedbe. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nagyobb vércápa van előtted! Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. [védettséged: 22]

Elszántan ellenfeledre rohansz. {KCC:} tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa uszonyát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa farkát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33. PONT.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged: 22]

Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A nagyobb vércápa a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [14 pontot használtál fel, van még 130.]

lm 34 34 34 mozogsz 34 34 34
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.] Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné! Töretlenül úszol tovább. Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.] Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.] Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.] A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak északi irányba. [23. PONT.] Továbbúszol. Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.] Ezt a terem különösen sötét, sarkai beláthatatlanok. Bármelyikben rejtőzhet valamilyen igazán rémisztő mélytengeri szörny! [34. PONT.] Egy diuretikus kráken lakik itt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen. [védettséged: 22]

A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre támadsz. tökéletesen perforálod a diuretikus kráken jobb oldalát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) {GYD:} teljesen átszúrod a diuretikus kráken óriási csápját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP] 671 tapasztalati pontot kaptál. Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-30 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 350 arany, 1 galachmit, 1 zafír medallion [zafír medallion ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 vas dobónyíl, 3 halcsont, 4 ramit kő, 1 kampós acélszigony és 4 tudás gyöngye. Gyorsan kiüríted a ládát. Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [40 pontot használtál fel, van még 90.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-31 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 88.]

KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 312. fordulód.

 Erő:34 (44)  Szint:29  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39 (41)  Támadás:41  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:32 (29)  Védekezés:37  Menekülés:30 % Életkor:39/48 év 
 Egészség:35 (39)  Életpont:499/382  Jellem: jó (616) Tul. pont:23 
 Szerencse:43 (47)  Varázspont:1066/6  Pénz:8988 arany Kép. pont:28 
 Tudatpont:14/3   Pszi pont:170/186   Halhatatlanság:1 %   EFejl:21 
Eddig összesen 2717 szörnyet (27 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21331 TP-t kaptál. Jelenleg 2872944 TP-d van. A következő szinthez még 127056 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 305. fordulódban 7727 arany került a bankszámládra. 7881 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/34 (+120%)   ökölvívás: 25/4   szúrófegyverek: 36/7 (+3%)
  vágófegyverek: 11/99   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 32/17 (+4%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 18/94   2. nyomkövetés: 83/35 (+39%)   3. mászás: 7/11
  4. csapdakészítés: 11/7   5. csapdaészlelés: 9/17 (+6%)   6. gyógyítás: 43/91
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 25/42 (+18%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 78/77 (+134%)   11. taumaturgia: 66/0 (+16%)   12. szerencsejáték: 7/24
  13. versengés: 7/19   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/81
  16. szörnyismeret: 33/26   17. pszi: *19/100   18. zárnyitás: 7/30 (+310%)
  19. vadászat: 6/18   20. vitalitás: 1/9   21. bányászat: 23/69
  22. úszás: 8/87