TÚLÉLŐK FÖLDJE | Betáplálva: 2003. júl. 8. 15h:00'
EZ A 411. JÁTÉKHETED, 313. FORDULÓD
412. játékheted kezdete: júl. 14.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 247
Extra forduló: 2 |
|
ZAKNAFEIN KALANDJAI
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba
|
Lemerülsz a vízbe. Csodálatos érzés a vízlélegzés! Fel-alá úszkálva, végül megtalálod a barlangbejáratot. Elég félelmetes
kalandnak tűnik ez az egész! Beúszol a bejáraton. Döbbenetes ez a víz alatti világ! Halak spriccelnek melletted el. [5 pontot
használtál fel, van még 518.]
lm 900 8 12 | mozogsz 900 8 12
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják,
köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak. [2. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét
árnyak mozognak. [4. PONT.]
Egy folyosóban úszol. [8. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy elektromos angolna van előtted! Végre
egy kis testmozgás. Fincsi! [védettséged: 22]
Elszántan ellenfeledre rohansz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elektromos angolna sikamlós testét. (2 támadással
58 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az elektromos
angolna farkával melletted a levegőbe suhint. Az elektromos angolna összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
210 tapasztalati pontot kaptál.
Vigyázva mozogsz, nehogy hozzáérj a falakból kiálló éles szikláknak. Kelet felé egy nagy termet látsz, benne gyanús sötét
árnyak mozognak. [4. PONT.]
Továbbúszol. Elérkezel egy T-elágazáshoz. [3. PONT.] Hú, de nehéz itt tájékozódni!
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak.
[2. PONT.]
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez?
Egy természetes barlangüregbe érkeztél. Olyan, mintha valamilyen állatnak a fészke lenne... És igen, a barlang végében
valami megmoccan! Valami óriási! [12. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy diuretikus kráken van
előtted! Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani. [védettséged: 22]
A lény tintát köp! Vicces! Azt hiszi, hogy ettől gyengébben fogsz tudni támadni! Hát nem. Vad csatakiáltással, felemelve a
szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} nagy lendületekkel át- meg átszúrod a diuretikus kráken jobb oldalát. (2 támadással
58 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Egy kis
bőrt csippent le a lábfejedről a diuretikus kráken, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
{GYD:} felnyársalod a diuretikus kráken gigászi testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a diuretikus
kráken lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken belemar bal oldaladba, de jó
reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A diuretikus kráken összecsuklik,
majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 polip szívókát. [polip szívóka ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP] 671 tapasztalati pontot kaptál.
[27 pontot használtál fel, van még 491.]
lm 14 18 26 | mozogsz 14 18 26
|
Egy szűk járatban vagy, amely dél felé kanyarog. Néha sötét felhők úsznak el melletted. Vajon mi lehet ez?
Egy hatalmas terembe érsz. A sziklákat tündöklő színű vízinövények borítják, köztük apró, narancsszínű halak kutakodnak.
[2. PONT.]
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13.
PONT.]
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy régi, rozsdás ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen
nyílik. A termet, amelybe besuhansz, a vízivilág mára már teljesen birtokba vette. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed,
hogy egy hínárevő piranha van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 22]
Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} teljesen átszúrod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 30 életpontot
sebezve.) A hínárevő piranha állkapcsa a levegőben csattan. A hínárevő piranha még megpróbál elszaladni, de két-három
lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy
hínárevő piranha! Itt csata lesz. [védettséged: 22]
Elszántan ellenfeledre ugrasz. teljesen átszúrod a hínárevő piranha farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A
hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A hínárevő piranha összeesik,
és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
Valaha az egész barlangrendszer a föld felett lehetett, ezt tanúsítják a folyosó ajtói, amelyeket úszás közben látsz. [13.
PONT.]
A vájat kanyarját követve, óvatosan tempózol. Észak felé egy rozsdás ajtót látsz. [15. PONT.]
Furcsa így, hogy nem kell levegőt venned, mégsem fuldoklasz. Szokatlanul mozogsz a szokatlan környezetben. [17. PONT.]
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Újabb,
hínárral és egyéb vízinövénnyel teli szobába mész be. Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy étkezési
homár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt. [védettséged: 22]
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {KCC:} néhányszor teljesen átdöföd az étkezési homár potrohát. (2
támadással 40 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11
életpontot vesztesz.) {GYD:} felnyársalod az étkezési homár testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó
módjára az étkezési homár összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az étkezési homár szemében
félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
324 tapasztalati pontot kaptál. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik.
Tempó, tempó! Úszol tovább. [19. PONT.]
Ahogy a szűk, kanyargó folyosót követed, elgondolkodsz, hogy vajon még meddig elegendő a vízlélegzés varázslat. [21.
PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak
északi irányba. [23. PONT.]
Továbbúszol.
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Kimereszted a szemedet, hogy megbámult az ismeretlen világ minden csodáját. Kár, hogy ennyire rosszul látni. Egy újabb
terembe érkezel. [26. PONT.] Egy mélység fattyát pillantasz meg. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel
szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek. [védettséged: 22]
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. néhányszor teljesen átdöföd a mélység fattya testét. (2 támadással 51 életpontot
sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A
tulajdonságpajzs védelmez. Csápjaival a mélység fattya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.)
Felfénylik az esszenciavédelem! A mélység fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
308 tapasztalati pontot kaptál.
[47 pontot használtál fel, van még 444.]
v 6 999 1 | elmormolod a 6. varázslatot
|
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az
áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
439.]
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33
|
Szorgalmasan tempózol. Lassan hallá változol, ha így folytatod! Kelet felől enyhe áramlatot érzel. [25. PONT.]
Továbbúszol.
A terem kibővül, és beúszol sok ezer apró hal közé. A halak hirtelen megriadnak - láthatóan nem tőled! - és elsuhannak
északi irányba. [23. PONT.]
Egy T-elágazáshoz értél. Most vajon merre? [22. PONT.]
Egy tágas, gömb alakú termen úszol keresztül. [27. PONT.]
Kezd víziszonyod lenni. Már nagyon mélyen jársz a labirintusban! [28. PONT.]
Töretlenül úszol tovább.
Hmm, ezt a teljesítményt még Krapixlon Cousteau is megirigyelné!
Egy egész szűk átjáróhoz érsz, a falról acélkarmok meredeznek. Vajon kit vagy mit kellett visszatartaniuk? [31. PONT.]
Széttépett halak teteme között úszol. Ajjaj! [32. PONT.]
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33.
PONT.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra... [védettséged:
22]
Elszántan a másikra rontasz. nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot
sebezve.) Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.)
Felfénylik az esszenciavédelem! több döféssel felnyársalod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.)
Előremozdulva, a nagyobb vércápa kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem!
Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Ismét a térkép szerinti 32. pontnál vagy.
Egy csupasz terembe érkeztél. Hirtelen halálfélelmed támad. A terem végében hatalmas, szürke test villan meg. [33.
PONT.] Egy nagyobb vércápát pillantasz meg. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort. [védettséged:
22]
Marokra fogva a szigonyt a másikra rontasz. {GYD:} néhányszor teljesen átdöföd a nagyobb vércápa testét. (2 támadással
61 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Felfénylik az
esszenciavédelem! nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy
gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A nagyobb
vércápa szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
845 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-4 varázspont.] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 moa
üveggömböt [moa üveggömb ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. A moszat és hínár között felfigyelsz egy vörösen parázsló tárgyra.
Nicsak, a varázsbot negyedik darabja! Hurrá! Mosolyogva teszed el.
Egyhelyben toporogsz.
[36 pontot használtál fel, van még 403.]
lm 33 33 33 | mozogsz 33 33 33
|
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 403.]
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-31 varázspont.] [2 pontot használtál fel,
van még 396.]
KARAKTERLAP |
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia korlátlan hatalmú főpapja vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 313. fordulód.
Erő: | 34 (44) | | Szint: | 29 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 39 (41) | | Támadás: | 45 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 32 (29) | | Védekezés: | 57 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 39/48 év |
Egészség: | 35 (39) | | Életpont: | 499/454 | | Jellem: | jó (615) | | Tul. pont: | 23 |
Szerencse: | 43 (47) | | Varázspont: | 1066/10 | | Pénz: | 6246 arany | | Kép. pont: | 28 |
Tudatpont: | 14/5 | | Pszi pont: | 170/210 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 22 |
|
Eddig összesen 2724 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7538 TP-t kaptál. Jelenleg 2880482 TP-d van. A következő szinthez még 119518 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, élőholt ősmágus, quwarg anyakirálynő. A 305. fordulódban 7727 arany került a bankszámládra. 7920 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 8/69 (+35%) | | ökölvívás: | 25/4 | | szúrófegyverek: | 36/7 |
vágófegyverek: | 11/99 | | ütőfegyverek: | 2/28 | | lőfegyverek: | 32/17 |
dobófegyverek: | 20/6 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: | 18/94 | | 2. nyomkövetés: | 83/40 (+5%) | | 3. mászás: | 7/11 |
4. csapdakészítés: | 11/7 | | 5. csapdaészlelés: | 9/17 | | 6. gyógyítás: | 43/91 |
7. titkosírás: | 6/26 | | 8. felderítés: | 25/42 | | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 79/86 (+109%) | | 11. taumaturgia: | 66/12 (+12%) | | 12. szerencsejáték: | 7/24 |
13. versengés: | 7/19 | | 14. harcművészetek: | 21/8 | | 15. zene: | 10/81 |
16. szörnyismeret: | 33/26 | | 17. pszi: | *19/100 | | 18. zárnyitás: | 4/30 (-300%) |
19. vadászat: | 6/18 | | 20. vitalitás: | 1/9 | | 21. bányászat: | 23/69 |
22. úszás: | 8/87 | | | | | | |
|
|