| TÚLÉLŐK FÖLDJE |  Betáplálva: 2004. jan. 22. 9h:27'
 EZ A 439. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
 440. játékheted kezdete: jan. 26.
 A következő fordulódat azonnal
 betápláljuk, amint megkapjuk.
  | KALANDOZÓ: #4960
 SZÁMLA : XXXX
 ZSETONOK : 775
 Extra forduló: 2 |  
  | 
ZAKNAFEIN KALANDJAI 
37 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 14. pontnál. 
| ftv 136 178  |  felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 178. szörnyet 
 | 
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 387.] 
| lm 900 16 5  |  mozogsz 900 16 5 
 | 
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.] 
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább 
merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Mindenre 
felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [16. PONT. --> 3. 
SZINT, 1. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, 
miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából 
kifaragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész 
tovább. [5. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 369.] 
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. 
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] [8 pontot használtál fel, van még 361.] 
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan 
megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! 
Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 341.] 
| lm 900 16 16  |  mozogsz 900 16 16 
 | 
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába 
fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán 
egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: 
habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy ongóliant hadúrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontpálca. 
Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára. 
Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 
életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr bal lábát. (5 
támadással  114  életpontot  sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak 
megpörköl. (45  életpontot  vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre 
támadsz. Végítélettel megdöfködöd az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 
életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4  támadással  132 életpontot 
sebezve.) Vámpirizálsz (+27  életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 
támadástól  194 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 72 életpontot vesztettél. {GYD:} Végítélettel 
tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6  támadással  342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 
életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4  támadással  143  életpontot  sebezve.) 
Vámpirizálsz (+29  életerő). Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3  támadástól  207  
életpontot  vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 57  életpontot  vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket 
oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. [1005 : 575] (vámpirizáció: +180 ép)  
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 2. pontnál 
vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, 
néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz 
meg - innét úgy tűnik, hogy egy ongóliant hadúr (#178). Fegyvere egy csontpálca. Itt csata lesz. 
Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Morgan szilánkja 
gyógyít (+2  életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. 
Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr jobb oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) 
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot 
vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel 
tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy 
armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 189  életpontot  sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az 
ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4  támadással  127  életpontot  sebezve.) Vámpirizálsz (+26  életerő). Gyilkos ütések 
záporoznak védtelen testedre. (3 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 81 életpontot 
vesztettél. Végítélettel jól megszurkálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5  támadással  299 életpontot sebezve.) 
Vámpirizálsz (+60  életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot 
sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 168 
életpontot  vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel 
borul a földre. Meghalt. 
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], 
egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranytű és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 
12 arany, -2 ÉP]. 5688 tapasztalati pontot kaptál. [1119 : 544] (vámpirizáció: +160 ép)  Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja 
gyógyít (+2  életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn 
vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [16 pontot használtál fel, van még 325.] 
| lm 14 905 15  |  mozogsz 14 905 15 
 | 
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: 
Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos 
tönkrement. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Egy pszi elementált veszel 
észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad. 
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan 
szilánkja gyógyít (+2  életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi 
támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi 
hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a 
másikra támadsz. Végítélettel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1  támadással  47  életpontot  sebezve.) (Nincs 
értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) 
Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) 
A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de 
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 
560  tapasztalati  pontot  kaptál. [85 : 4] (-14 pp)  Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, 
minden ismert típus után kutatsz. Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] [11 pontot használtál fel, van még 314.] 
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Éles 
szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! 
Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 294.] 
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját 
megvilágítani. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [13. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 
288.] 
| v 205  |  elmormolod a 205. varázslatot 
 | 
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Pörhemór köre varázslatot! 
Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot 
használtál fel, van még 283.] 
| lm 17 17 17  |  mozogsz 17 17 17 
 | 
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Valami mozog 
előtted! Közelebb lopódzol. Egy triklem drakolder (#275)! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a 
térkép szerinti 13. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] 
Egy triklem drakolder (#275) lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép 
szerinti 13. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy 
triklem drakolder (#275)! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. 
[9 pontot használtál fel, van még 274.] 
| KARAKTERLAP | 
|  Zaknafein, egy  hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 326. fordulód.
  
  
|  Erő: | 34 (43)  |  |  Szint: | 30  |  |  Merészség: | 10/5 |  |  Magasság: | 181 cm  |  
|  IQ: | 39 (43)  |  |  Támadás: | 50  |  |  Agresszió: | 4 |  |  Testsúly: | 87 kg  |  
|  Ügyesség: | 33 (30)  |  |  Védekezés: | 71  |  |  Menekülés: | 30 % |  |  Életkor: | 40/75 év  |  
|  Egészség: | 37 (41)  |  |  Életpont: | 579/711  |  |  Jellem: |  jó (644) |  |  Tul. pont: | 28  |  
|  Szerencse: | 45 (46)  |  |  Varázspont: | 1129/169  |  |  Pénz: | 8229 arany |  |  Kép. pont: | 33  |  
  |  Tudatpont: | 14/5  |   |   Pszi pont: | 176/235  |   |   Halhatatlanság: | 1 %  |   |   EFejl: | 25  |   
  |   
 Eddig összesen 2955 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9048 TP-t kaptál. Jelenleg 3376976 TP-d van. A következő szinthez még 123024 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, viharóriás. A 326. fordulódban 14411 arany került a bankszámládra. 14411 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. 
  
| HARCI ISMERETEK |  
 |    |    víziharc:  |  8/69  |   |     ökölvívás:  |  25/18  |   |     szúrófegyverek:  |  37/85 (+3%)  |   
    vágófegyverek:  |  12/1  |   |     ütőfegyverek:  |  2/28  |   |     lőfegyverek:  |  33/12 (+1%)  |  
    dobófegyverek:  |  20/6  |   |      |      |   |      |      |  
  |   
 
  
|  Feltételes fegyverváltás: Végítélet  (#636) (140%) << mandibulakasza  (#127) (140%) << ököl  (#28) (120%)  |  
|  Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske  (#22) (12 -21.);  vashegyű nyíl  (#176) (22 -);  tüske  (#22) ( kalandozókra);  |  
|  Óvatosság (labirintusokban): 0       KPCS: automatikusan minden kapcsolónál  |  
   |   
  
| EGYÉB ISMERETEK |  
 |    |    1. rejtőzködés:  |  20/15  |   |     2. nyomkövetés:  |  85/35  |   |     3. mászás:  |  9/58 (+200%)  |   
    4. csapdakészítés:  |  11/7  |   |     5. csapdaészlelés:  |  11/88  |   |     6. gyógyítás:  |  44/2  |  
    7. titkosírás:  |  6/26  |   |     8. felderítés:  |  26/14 (+12%)  |   |     9. szörnyidomítás:  |  5/0  |  
    10. teológia:  |  100/76 (+1170%)  |   |     11. taumaturgia:  |  67/17 (+1601%)  |   |     12. szerencsejáték:  |  3/24  |  
    13. versengés:  |  8/27  |   |     14. harcművészetek:  |  21/8  |   |     15. zene:  |  10/92  |  
    16. szörnyismeret:  |  34/32  |   |     17. pszi:  |  20/13 (+1%)  |   |     18. zárnyitás:  |  7/8 (-1200%)  |  
    19. vadászat:  |  6/29  |   |     20. vitalitás:  |  1/77  |   |     21. bányászat:  |  25/84  |  
    22. úszás:  |  8/87  |   |      |      |   |      |      |  
  |   
 
  
| FELTÉTELES PARANCSOK |  
|  deus ex machinád 1 mezőre repítsen  |  
|  totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)]  |  
 | segítesz max. 200 TVP-ért  |  
 | ásol max. 16 TVP-ért  |  
 | készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot )  |  
 | mászol max. 300 TVP-ért  |  
 | cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)  |  
 |  maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled  |  
 | Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |  
|  szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177)  |  
| Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |  
|  Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395), átokmurgattyú (#225)  |  
  |   
 
  |