TÚLÉLŐK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. jan. 22. 9h:27'
EZ A 439. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
440. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 775
Extra forduló: 2 |
|
ZAKNAFEIN KALANDJAI
37 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 14. pontnál.
ftv 136 178 | felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 178. szörnyet
|
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 387.]
lm 900 16 5 | mozogsz 900 16 5
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.]
Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább
merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Mindenre
felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [16. PONT. --> 3.
SZINT, 1. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz,
miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából
kifaragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész
tovább. [5. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 369.]
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz.
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] [8 pontot használtál fel, van még 361.]
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan
megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír!
Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 341.]
lm 900 16 16 | mozogsz 900 16 16
|
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába
fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán
egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt:
habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy ongóliant hadúrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontpálca.
Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+2
életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr bal lábát. (5
támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak
megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre
támadsz. Végítélettel megdöfködöd az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55
életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 132 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3
támadástól 194 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 72 életpontot vesztettél. {GYD:} Végítélettel
tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69
életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+29 életerő). Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 207
életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 57 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket
oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. [1005 : 575] (vámpirizáció: +180 ép)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 2. pontnál
vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre,
néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz
meg - innét úgy tűnik, hogy egy ongóliant hadúr (#178). Fegyvere egy csontpálca. Itt csata lesz.
Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket.
Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr jobb oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.)
Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot
vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel
tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy
armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 189 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az
ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Gyilkos ütések
záporoznak védtelen testedre. (3 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 81 életpontot
vesztettél. Végítélettel jól megszurkálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 299 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 168
életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel
borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP],
egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranytű és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba->
12 arany, -2 ÉP]. 5688 tapasztalati pontot kaptál. [1119 : 544] (vámpirizáció: +160 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn
vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [16 pontot használtál fel, van még 325.]
lm 14 905 15 | mozogsz 14 905 15
|
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel:
Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos
tönkrement. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Egy pszi elementált veszel
észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi
támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi
hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a
másikra támadsz. Végítélettel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs
értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.)
Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.)
A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
560 tapasztalati pontot kaptál. [85 : 4] (-14 pp) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék,
minden ismert típus után kutatsz. Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] [11 pontot használtál fel, van még 314.]
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Éles
szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír!
Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 294.]
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját
megvilágítani. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [13. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még
288.]
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Pörhemór köre varázslatot!
Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot
használtál fel, van még 283.]
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17
|
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Valami mozog
előtted! Közelebb lopódzol. Egy triklem drakolder (#275)! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a
térkép szerinti 13. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.]
Egy triklem drakolder (#275) lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép
szerinti 13. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy
triklem drakolder (#275)! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy.
[9 pontot használtál fel, van még 274.]
KARAKTERLAP |
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 326. fordulód.
Erő: | 34 (43) | | Szint: | 30 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 39 (43) | | Támadás: | 50 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 33 (30) | | Védekezés: | 71 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 40/75 év |
Egészség: | 37 (41) | | Életpont: | 579/711 | | Jellem: | jó (644) | | Tul. pont: | 28 |
Szerencse: | 45 (46) | | Varázspont: | 1129/169 | | Pénz: | 8229 arany | | Kép. pont: | 33 |
Tudatpont: | 14/5 | | Pszi pont: | 176/235 | | Halhatatlanság: | 1 % | | EFejl: | 25 |
|
Eddig összesen 2955 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9048 TP-t kaptál. Jelenleg 3376976 TP-d van. A következő szinthez még 123024 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, viharóriás. A 326. fordulódban 14411 arany került a bankszámládra. 14411 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 8/69 | | ökölvívás: | 25/18 | | szúrófegyverek: | 37/85 (+3%) |
vágófegyverek: | 12/1 | | ütőfegyverek: | 2/28 | | lőfegyverek: | 33/12 (+1%) |
dobófegyverek: | 20/6 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: | 20/15 | | 2. nyomkövetés: | 85/35 | | 3. mászás: | 9/58 (+200%) |
4. csapdakészítés: | 11/7 | | 5. csapdaészlelés: | 11/88 | | 6. gyógyítás: | 44/2 |
7. titkosírás: | 6/26 | | 8. felderítés: | 26/14 (+12%) | | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 100/76 (+1170%) | | 11. taumaturgia: | 67/17 (+1601%) | | 12. szerencsejáték: | 3/24 |
13. versengés: | 8/27 | | 14. harcművészetek: | 21/8 | | 15. zene: | 10/92 |
16. szörnyismeret: | 34/32 | | 17. pszi: | 20/13 (+1%) | | 18. zárnyitás: | 7/8 (-1200%) |
19. vadászat: | 6/29 | | 20. vitalitás: | 1/77 | | 21. bányászat: | 25/84 |
22. úszás: | 8/87 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)] |
segítesz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395), átokmurgattyú (#225) |
|
|