TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. jan. 22. 9h:27'
EZ A 439. JÁTÉKHETED, 326. FORDULÓD
440. játékheted kezdete: jan. 26.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 775
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI


37 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 14. pontnál.

ftv 136 178 felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 178. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 900 16 5 mozogsz 900 16 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [13. PONT.] Elszántan mész előre. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megvizsgálod: Nyitva van! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [15. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [2. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Innen csak egy út van: előre! [4. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. [5. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 905 7 mozogsz 905 7
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] [8 pontot használtál fel, van még 361.]

kpcs 3 7 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [20 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 900 16 16 mozogsz 900 16 16
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [16. PONT.] Egy ongóliant hadúrt pillantasz meg. Fegyvere egy csontpálca. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr bal lábát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel megdöfködöd az ongóliant hadúr testét. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Gyenge védekezésed nem sok esélyt jelent ilyen erejű támadással szemben. (3 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 72 életpontot vesztettél. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 207 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 57 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. [1005 : 575] (vámpirizáció: +180 ép) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [16. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy ongóliant hadúr (#178). Fegyvere egy csontpálca. Itt csata lesz.

Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant hadúr jobb oldalát. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (50 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. {GYD:} Végítélettel tökéletesen perforálod az ongóliant hadúr testét. (6 támadással 337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy armageddon varázslattal köszöntöd a másikat. 189 életpontot sebeztél. {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Gyilkos ütések záporoznak védtelen testedre. (3 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 81 életpontot vesztettél. Végítélettel jól megszurkálod az ongóliant hadúr hatalmas bokáját. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ongóliant hadúr egy halálosztó precizitásával kezd péppé verni. (3 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> 8 arany, -2 ÉP], egy aranytű és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 5688 tapasztalati pontot kaptál. [1119 : 544] (vámpirizáció: +160 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. [16 pontot használtál fel, van még 325.]

lm 14 905 15 mozogsz 14 905 15
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő norgat kulcs nyitja az ajtót. A kulcs sajnos tönkrement. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [14. PONT.] Egy pszi elementált veszel észre magad előtt. A ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel teljesen átszúrod a pszi elementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) A pszi elementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. 560 tapasztalati pontot kaptál. [85 : 4] (-14 pp) Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] [11 pontot használtál fel, van még 314.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 294.]

lm 900 13 mozogsz 900 13
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [14. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. [13. PONT.] [6 pontot használtál fel, van még 288.]

v 205 elmormolod a 205. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a Pörhemór köre varázslatot! Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 283.]

lm 17 17 17 mozogsz 17 17 17
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy triklem drakolder (#275)! Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17. PONT.] Egy triklem drakolder (#275) lakik itt. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. Egy széles, magas terembe érsz. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy triklem drakolder (#275)! Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 13. pontnál vagy. [9 pontot használtál fel, van még 274.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 326. fordulód.

 Erő:34 (43)  Szint:30  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:39 (43)  Támadás:50  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:33 (30)  Védekezés:71  Menekülés:30 % Életkor:40/75 év 
 Egészség:37 (41)  Életpont:579/711  Jellem: jó (644) Tul. pont:28 
 Szerencse:45 (46)  Varázspont:1129/169  Pénz:8229 arany Kép. pont:33 
 Tudatpont:14/5   Pszi pont:176/235   Halhatatlanság:1 %   EFejl:25 
Eddig összesen 2955 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9048 TP-t kaptál. Jelenleg 3376976 TP-d van. A következő szinthez még 123024 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, viharóriás. A 326. fordulódban 14411 arany került a bankszámládra. 14411 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/69   ökölvívás: 25/18   szúrófegyverek: 37/85 (+3%)
  vágófegyverek: 12/1   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 33/12 (+1%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 20/15   2. nyomkövetés: 85/35   3. mászás: 9/58 (+200%)
  4. csapdakészítés: 11/7   5. csapdaészlelés: 11/88   6. gyógyítás: 44/2
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 26/14 (+12%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 100/76 (+1170%)   11. taumaturgia: 67/17 (+1601%)   12. szerencsejáték: 3/24
  13. versengés: 8/27   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/92
  16. szörnyismeret: 34/32   17. pszi: 20/13 (+1%)   18. zárnyitás: 7/8 (-1200%)
  19. vadászat: 6/29   20. vitalitás: 1/77   21. bányászat: 25/84
  22. úszás: 8/87        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)]
segítesz max. 200 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395), átokmurgattyú (#225)