TÚLÉLŐK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. jan. 26. 14h:58'
EZ A 440. JÁTÉKHETED, 327. FORDULÓD
441. játékheted kezdete: febr. 2.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 659
Extra forduló: 2 |
|
ZAKNAFEIN KALANDJAI
4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 13. pontnál.
ef 5 | energia fejlesztése 5
|
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 597.]
ek 273 4 263 | t. energia kisütése: 273 4 263
|
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 4 VP-nél kevesebb, plusz 63 VP-be fog kerülni. [0 pontot
használtál fel, van még 597.]
vv 28 | elmormolod a 28. varázslatot
|
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 597.]
kf 466 1088 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 1088. tárggyal
|
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját.
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 597.]
t 275 1 | támadod a 275. szörnyet
|
FT 275 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 597.]
lm 17 17 17 | mozogsz 17 17 17
|
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [17. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy
triklem drakolder (#275)! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek
a fegyverek.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami
rajtad volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: árnyéktűz varázslatot lő rád. Fairlight botja bíbor fénnyel felizzik,
erőteret vonva köréd! Hihetetlen, de igaz - nem hatott rád az árnyéktűz! Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot
ereszt meg irányodba ellenfeled. 366 életpontot vesztettél. Fairlight botja kékes fénnyel felizzik. Eljött az idő! Rámutatsz a
drakolderre. Iszonyatos fájdalom hasít beléd, ahogy a bot elszívja életenergiádat (1 ÉP-re kerültél). Az életenergiát pusztító
energiává transzformálva, irtózatos energianyaláb csapódik a drakolder testébe. Fülsiketítő visítás hallatszik, ahogy a
drakolder teste szinté kettészakad! A felszabaduló mágikus energiáknak köszönhetően Fairlight botja apró darabokra
robban, de még elég energiája van ahhoz, hogy védelmező energiaburkot vonjon köréd: így nem semmisülsz meg az
elkövetkezendő percekben tomboló pokolban. Ahogy a füst elül, megpillantod a hatalmas testet magad előtt. Még mindig
van benne élet! A szörny felnyöszörög:
- Legyőztél, mert alábecsültelek. A testem ugyan újra manifesztálódhat, de ehhez még sok időnek kell eltelnie. Meghajolok
előtted! Te vagy a leghatalmasabb kalandozó, akivel eddig találkoztam. - érzed istened elismerését [ha le akarod imádkozni
a triklem drakolderes isteni küldetést, mostantól bármikor megteheted]. A szörny folytatja - Vidd a kincseimet,
megérdemled őket! - ezzel kileheli lelkét. Vajon csak képzelted a gúnyt az öblös hangban? Mindegy, amit véghezvittél
mindenképpen hihetetlen tett! (+3% halhatatlanság.) Véres nyál csordul ki a triklem drakolder száján, majd halk hörgéssel
a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 drakolder szemet. Messze hajítod a vacak kis viharóriás trófeát, és kimetszel magadnak
egy megfelelő triklem drakolder trófeát. 100000 tapasztalati pontot kaptál. [0 : 366] Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 drakolder
kulcsot. Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy
a birtokodban levő drakolder kulcs nyitja a ládát. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Amint kinyitod a fedelet,
előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-24 életerő.) Életpontod a kritikus érték
alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a
környék, minden ismert típus után kutatsz. Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt
leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [11 pontot használtál fel, van még 586.]
Hirtelen valami hatalmas erő ragad a magasba. Ilyen lenne a halál? A földre huppanva, sokáig várod a fanfárok zenéjét.
Aztán félve kinyitod a szemed. A jelek szerint még mindig élsz! Néhány percbe telik, amíg rájössz, hogy hogyan menekültél
meg: a deus ex machina, amely nálad volt, mentette meg az életedet. A varázstárgy, mielőtt végleg eltűnt volna, még néhány
sebedet is begyógyította... (+327 életerő.)
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(193,12) a 94. labirintus bejárata, triklem drakolder (#275)
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[192,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél
az első névtelen utazó, aki nem jut át... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyíkfű csomót. Érett
termése van. [gyíkfű ládikóba-> 1 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar
használat után porrá válik.
Összeakadsz Norlannal. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy hadilobogót, egy
hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó
talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy kisebb
quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy
tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy
hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Gyógyító aurád hatott a másik kalandozóra. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. [2 pontot használtál
fel, van még 584.]
[0 pontot használtál fel, van még 584.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Ez a varázslat csak labirintusokban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 584.]
v 181 185 60 | elmormolod a 181. varázslatot
|
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már
benned van. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(192,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), Norlan (3147. kalandozó)
[185,60] Lakott területre érkeztél. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson;
látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
(Feltételes támadás:) Egy tesh
alligátor! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Fegyvert
váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel több döféssel
felnyársalod a tesh alligátor fejét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a tesh alligátor
testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A tesh alligátor megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül,
rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 elf csont. Felhasználva a
kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) [140 : 0] Épületeket látsz: egy vegyesbolt (616.
épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 norgat kulcsot 24 aranyért.
[-59 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 574.]
fv 833 1 13 | felveszed a 833. tárgyat (1 darabot) 13
|
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 cápafogat. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 570.]
fv 1165 1 14 | felveszed az 1165. tárgyat (1 darabot) 14
|
Rábukkansz a rejtekhelyre! Magadhoz vettél 1 kráken gyűrűt. (ld. enc.) [4 pontot használtál fel, van még 566.]
kf 833 2 | kézbeveszed/felveszed a 833. tárgyat a bal kezedbe
|
Elrakod a sárkánytőrt, majd a bal kezedbe veszed a cápafogat. [0 pontot használtál fel, van még 566.]
le 532 | leveszed/lerakod az 532. tárgyat
|
Lehúzod az ujjadról a zafír védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 566.]
kf 1165 475 | kézbeveszed/felveszed az 1165. tárgyat a 475. tárggyal
|
Az ujjadra húzod a kráken gyűrűt.
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 566.]
m 1 2 1 | mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
|
[186,59] Még mindig a városban vagy.
(Feltételes támadás:) Egy tesh alligátor (#353)! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a
céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert
váltasz: előkapod a Végítéletet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a
tesh alligátor testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tesh
alligátor jobb első lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 134
életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A tesh alligátor állkapcsa a levegőben csattan. Yeeee! Lenyomtad az
ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) [263 : 0] Valamilyen épületet látsz!
Felismered, egy olimpiai aréna (634. épület.).
(Továbbmész...) [187,59] Még mindig a városban vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
templomot. Dornodon híveié.
(Feltételes támadás:) Egy tesh alligátor (#353)! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés
találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít
(+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz.
Végítélettel több döféssel felnyársalod a tesh alligátor testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen
átszúrod a tesh alligátor testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A tesh alligátor feléd harap, de sikertelenül. A tesh
alligátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 alligátorbőrt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) [131 : 0] Valamilyen épületet látsz!
Felismered, egy fekete mágustorony (642. épület.).
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló
mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[192,13] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyíkfű
csomót. Érett termése van. [gyíkfű ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyíkfüvet.
[30 pontot használtál fel, van még 536.]
v 198 193 12 | elmormolod a 198. varázslatot
|
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót,
létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!
A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED
(192,13) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), Norlan (3147. kalandozó)
[193,12] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megpillantod egy lezuhant ónix piramis romjait. Micsoda
hátborzongató látvány! Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. Miután
sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal rájössz, hogy egy átokmurgattyú (#225) ijesztett
meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 bunkó[*], 1 kőkés[*]. (A [*]-al jelölt
tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)
[-99 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 526.]
be 94 | bemész a 94. titkos labirintusba
|
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Semmi fényt nem látsz odabent. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén
mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A
kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót
vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 521.]
lm 11 25 25 | mozogsz 11 25 25
|
Egy széles, magas terembe érsz. [2. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [9. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út
van: előre! [11. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább.
Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat.
Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.] A
földön egy elsárgult papírdarabot találsz, a következő szöveggel: "A fenébe! Ha azon a buta golombáron múlik, bárki
megtalálhatja!" Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész.
Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [21. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [24.
PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már
nyílvesszők repülnek feléd. 10 nyílvessző talált el. 70 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők
hegyére kent méreg lehetett.
Folytatod az utat. A szűk járat megint csak kanyarodik. [25. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire
elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 9 nyílvessző talált el. 72 életpontot
vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Egyhelyben toporogsz.
[72 pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál
fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.]
A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.]
Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Kinyered a manakristály energiáját. (+1079 varázspont) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 449.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel,
van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 449.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[0 pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál
fel, van még 449.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel,
van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). [0 pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 449.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál
fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[0 pontot használtál fel, van még 449.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál
fel, van még 449.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]
lm 39 16 17 | mozogsz 39 16 17
|
Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [26. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire
elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 8 nyílvessző talált el. 59 életpontot
vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy újabb
kanyarnál vagy. [27. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod
is, hogy milyet. 12 nyílvessző talált el. 93 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent
méreg lehetett.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Nincs
megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [31. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez?
Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek
köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a
folyosó végének!
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [33. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire
nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [35. PONT.]
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [37. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [38. PONT.] A
folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [39. PONT. --> 2. SZINT, 17.
PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [18. PONT.] Hirtelen kicsusszan a
lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 28 életpontot
vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. Haladsz előre. A folyosó
kanyarodik. [23. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [24. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz,
de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő
pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [26. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire
elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 15 nyílvessző talált el. 114 életpontot
vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [27. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul
ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 15 nyílvessző talált el. 123 életpontot vesztettél. A
különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! A szent jogar használat után porrá válik. Meg-megtorpanva, lábaidat
lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [28. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá,
a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 15 nyílvessző talált el.
112 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett.
Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Könnyen nyílik. Az út egy széles, tágas szobába
torkollik. [15. PONT.] Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a
következő szinten vagy! [16. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. A térképen is jelölt
hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába
fogadhat. Továbbmész. [13. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [17.
PONT.] Némi kutatás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. A ládát egy csapda védi, de Te, csapdaészlelés
képességednek köszönhetően, idejében felfigyeltél rá. Hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy
mi a zsákmány: 1 Morgan pálcája (ld. enc.), 4 tudás gyöngye, 1 csontpozdorja, 1 Rhatt páncélja, 1 moa töltő, 1 Luthius
karkötője (ld. enc.) és 1200 arany. Gyorsan kiüríted a ládát. [193 pontot használtál fel, van még 256.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
41 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem
megy. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az út itt elkanyarodik. [10. PONT.] A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra.
[11. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tűzelementál (#276)! Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod
a jómodorra...
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés
varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy tűzeső varázslattal
köszönt csatapartnered. 29 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket.
Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A seb
azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Végítéletet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel
felnyársalod a tűzelementál testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszurkálod a tűzelementál
lángoló testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy
méregfelhő III. Semmi eredménye! A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12
életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 25 életpontot vesztettél. Végítélettel
épp hogy megszúrod a tűzelementál lángoló testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Cápafoggal meghorzsolod a
tűzelementál nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A tűzelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2
támadástól 14 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 27
életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének
fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
4179 tapasztalati pontot kaptál. [655 : 107]
Összefutsz Valéra. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Auráját érzékelve
máris tudod, semlegesnek tűnik. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel
később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Úgy határozol, hogy
körülnézel a következő teremben: [12. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után
beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült,
nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [27 pontot használtál fel, van még 229.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). [0 pontot használtál fel, van még 229.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 229.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 229.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 229.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 229.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 229.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot
használtál fel, van még 229.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 229.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
[0 pontot használtál fel, van még 229.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0
pontot használtál fel, van még 229.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[0 pontot használtál fel, van még 229.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
[0 pontot használtál fel, van még 229.]
kf 531 533 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal
|
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát.
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 229.]
KARAKTERLAP |
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 327. fordulód.
Erő: | 34 (43) | | Szint: | 30 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 39 (43) | | Támadás: | 50 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 33 (30) | | Védekezés: | 73 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 40/75 év |
Egészség: | 37 (41) | | Életpont: | 579/386 | | Jellem: | jó (643) | | Tul. pont: | 29 |
Szerencse: | 45 (56) | | Varázspont: | 1129/361 | | Pénz: | 9499 arany | | Kép. pont: | 34 |
Tudatpont: | 14/9 | | Pszi pont: | 176/256 | | Halhatatlanság: | 4 % | | | |
|
Eddig összesen 2960 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 104179 TP-t kaptál. Jelenleg 3481155 TP-d van. A következő szinthez még 18845 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 326. fordulódban 14411 arany került a bankszámládra. 14483 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 8/69 | | ökölvívás: | 25/18 | | szúrófegyverek: | 37/85 |
vágófegyverek: | 12/1 | | ütőfegyverek: | 2/28 | | lőfegyverek: | 33/12 |
dobófegyverek: | 20/6 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: | 20/25 (+10%) | | 2. nyomkövetés: | 85/35 | | 3. mászás: | 7/58 (-200%) |
4. csapdakészítés: | 11/7 | | 5. csapdaészlelés: | 12/48 (+60%) | | 6. gyógyítás: | 44/2 |
7. titkosírás: | 6/26 | | 8. felderítés: | 26/14 | | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 102/40 (+164%) | | 11. taumaturgia: | 67/25 (+8%) | | 12. szerencsejáték: | 3/24 |
13. versengés: | 8/27 | | 14. harcművészetek: | 21/8 | | 15. zene: | 10/92 |
16. szörnyismeret: | 34/32 | | 17. pszi: | 20/14 (+1%) | | 18. zárnyitás: | 7/8 |
19. vadászat: | 6/29 | | 20. vitalitás: | 1/77 | | 21. bányászat: | 25/84 |
22. úszás: | 8/87 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)] |
segítesz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 16) |
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), csápos otagi (#395), átokmurgattyú (#225) |
|
|