TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. febr. 2. 10h:13'
EZ A 441. JÁTÉKHETED, 330. FORDULÓD
442. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 444
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI




be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 167.]

lm 12 13 16 mozogsz 12 13 16
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester (#251). Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) A zombi mester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. [443 : 6] (vámpirizáció: +52 ép) (-12 vp) Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [10. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [12. PONT.] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 kholden kulcs [kholden kulcs ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Felpakolsz. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [10. PONT.] Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [13. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy őrült varázsló (#255) van előtted! Fegyvere egy bot. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy sötét rítus varázslattal köszönt csatapartnered. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az őrült varázsló bal oldalát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {KCC:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 16 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. 2181 tapasztalati pontot kaptál. [281 : 50] (vámpirizáció: +39 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Összeakadsz Norlannal. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy hadilobogót, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védőgyűrűt és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Körbejárhatod, figyelheted elgondolkodó ábrázatát, mivel nem lát téged. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [15. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [16. PONT.] Egy varkaudar varázsló (#271) lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 63 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar varázsló bal lábát. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal eltalálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 53 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 2030 tapasztalati pontot kaptál. [264 : 95] (vámpirizáció: +41 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [21 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 20 24 23 mozogsz 20 24 23
A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [18. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi mester (#251) van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester jobb lábát. (5 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Cápafoggal eltalálod a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1958 tapasztalati pontot kaptál. [392 : 6] (vámpirizáció: +66 ép) (-9 vp) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy széles, magas terembe érsz. [19. PONT.] Egy zombi mester (#251) lakik itt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy armageddon varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 375 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszúrod a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Félrehajolsz, de a zombi mester karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. [686 : 5] (vámpirizáció: +50 ép) (-10 vp) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy nagy vasalt ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [20. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló (#255). Fegyvere egy bot. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzvihar. 57 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló bal vállát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az őrült varázsló bal oldalát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 24 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 4 pirkit. 2181 tapasztalati pontot kaptál. [286 : 86] (vámpirizáció: +40 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [22. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [24. PONT.] Egy őrült varázsló (#255) lakik itt. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {KCC:} Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 16 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 4 pirkit és 4 gyöngymangó. 2181 tapasztalati pontot kaptál. [296 : 20] (vámpirizáció: +42 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó bukkan fel a sötétből. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [23. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [18 pontot használtál fel, van még 128.]

kpcs 3 23 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 128.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 330. fordulód.

 Erő:44 (55)  Szint:31  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:55 (56)  Támadás:47  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:43 (39)  Védekezés:74  Menekülés:30 % Életkor:40/75 év 
 Egészség:54 (57)  Életpont:577/673  Jellem: jó (631) Tul. pont:
 Szerencse:53 (72)  Varázspont:1164/261  Pénz:9913 arany Kép. pont:38 
 Tudatpont:14/12   Pszi pont:184/15   Halhatatlanság:4 %   EFejl:21 
Eddig összesen 2993 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55519 TP-t kaptál. Jelenleg 3557264 TP-d van. A következő szinthez még 442736 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 330. fordulódban 8699 arany került a bankszámládra. 8699 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/69   ökölvívás: 25/30 (+6%)   szúrófegyverek: *37/100 (+5%)
  vágófegyverek: 12/1   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 33/25 (+7%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 20/69 (+22%)   2. nyomkövetés: 86/11 (+41%)   3. mászás: 10/14 (+23%)
  4. csapdakészítés: 11/13 (+6%)   5. csapdaészlelés: 12/48   6. gyógyítás: 44/2
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 26/20 (+6%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 102/10 (+27%)   11. taumaturgia: 67/60 (+9%)   12. szerencsejáték: 3/24
  13. versengés: 8/36   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/92
  16. szörnyismeret: 34/32 (-200%)   17. pszi: 21/2 (+85%)   18. zárnyitás: 7/88 (+80%)
  19. vadászat: 6/29 (-200%)   20. vitalitás: 1/77   21. bányászat: 26/18 (+34%)
  22. úszás: 8/87        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)]
segítesz max. 200 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)