TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. febr. 4. 15h:12'
EZ A 441. JÁTÉKHETED, 331. FORDULÓD
442. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 305
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 23. pontnál.


lm 26 905 29 mozogsz 26 905 29
Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Úgy suhansz, mint az árnyék. [22. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [19. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [26. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [29. PONT.] Egy molgant veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy örvénykerítés mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a molgan töpörödött testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a molgan bal lábát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Cápafoggal eltalálod a molgan töpörödött testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. [254 : 0] (vámpirizáció: +31 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Az egyik sarokban találsz egy fémládikót. A láda csapdával van védve! Szerencsére észrevetted, így tudod hatástalanítani. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs [dizen kulcs ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP], 100 arany és 1 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát. [17 pontot használtál fel, van még 494.]

bb 500 9 beraksz a bankba az 500. tárgyat (9 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 494.]
vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
49 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 494.] 49 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 494.] 49 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

lm 27 mozogsz 27
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [28. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [27. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. [16 pontot használtál fel, van még 478.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 476.]

be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Kissé félve az ismeretlentől indulsz meg befelé a folyosón. [5 pontot használtál fel, van még 471.]

lm 900 34 35 mozogsz 900 34 35
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. [30. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [33. PONT.] (láth. észlelése:) Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Felszerelésében egy dorony duda található, mely valószínűleg egy ügyes hangszerkészítő mesteri munkája. Ő Chiara férje! Egy cetbőr válltömést, egy jegygyűrűt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt és egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy otagi csápot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Érzékeled auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Szükséged van egy kis testmozgásra - fegyvert rántasz, és felkészületlen ellenfeledre rontasz.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. A közelharc előtt ellenfeled még megereszt hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod az árnymanó fejét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Feléd repül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéke átjárja a testedet. (5 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Meglengetve a Végítéletet a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod az árnymanó testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az árnymanó testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mithril karddal az árnymanó mély sebeket nyitva megvagdossa a testedet. (5 támadástól 122 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Otagi csáppal az árnymanó néhányszor meglegyinti a bal karodat. (3 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. [526 : 204] (vámpirizáció: +88 ép) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtót látsz. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló (#255). Fegyvere egy bot. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 60 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Alaposan megsorozod az őrült varázsló jobb vállát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló nyakát. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Egy armageddon varázslatot dobsz ellenfeledre. 177 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 17 életpontot vesztettél. Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 2 csuklyavirág. 2181 tapasztalati pontot kaptál. [473 : 82] (vámpirizáció: +42 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [35. PONT.] Megbotlasz valamiben: 3 mutáns csont. Felpakolsz. [15 pontot használtál fel, van még 456.]

lm 36 43 44 mozogsz 36 43 44
Elszántan mész előre. Egy nagy vasalt ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [36. PONT.] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 lapockacsont [lapockacsont ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] és 1 ezüsttollú nyíl. Felpakolsz. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [38. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy zombi mester (#251)! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 5 tüske. Több lövedéked átfúrja a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 64 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 278 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). {KCC:} Cápafoggal eltalálod a zombi mester bal lábát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A zombi mester karmai majdnem eltalálnak! A zombi mester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958 tapasztalati pontot kaptál. [379 : 0] (vámpirizáció: +64 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kholden kulcsot [kholden kulcs ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Egy nagyobb terembe érkezel. [39. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás]. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [43. PONT.] Egy ősdentort pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősdentor jobb oldalát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az ősdentor bal lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Végítélettel megdöfködöd az ősdentor jobb lábát. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Cápafoggal megérinted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. [621 : 71] (vámpirizáció: +126 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Kanyarodik a járat. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [44. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [21 pontot használtál fel, van még 435.]

kpcs 3 44 kapcsoló 3
Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

lm 45 46 49 mozogsz 45 46 49
Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [45. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Mohón felnyitod a ládát, és drágán fizetsz óvatlanságodért: fehér lángnyelvek csapnak ki, alaposan összeégetve. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 árnyékkulcs [árnyékkulcs ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [42. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [40. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [39. PONT.] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [46. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy ősdentor (#282)! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ősdentor ragyás testét. (6 támadással 321 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. [561 : 33] (vámpirizáció: +92 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [47. PONT.] Ez nem lehet igaz! Egy nekrofun trónt látsz. [A vp-dnek még több mint a fele megvan, ezért most nem ülsz bele.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy kanyarhoz érkeztél. [48. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző talált el. 104 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [49. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy molgan (#284) van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a molgan jobb lábát. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a molgan töpörödött testét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a molgan jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 134 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. [382 : 0] (vámpirizáció: +32 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy fémládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-21 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 dizen kulcs [dizen kulcs ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP], 1 galachmit és 3 gyógykenőcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Összeakadsz Bűvös Bonyókkal. Egy adamantit kesztyűt, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy cetbőr válltömést, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt és egy törpe bakancsot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. [27 pontot használtál fel, van még 408.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 406.]
be 95 bemész a 95. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Semmi fényt nem látsz odabent. Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 401.]

lm 900 4 4 mozogsz 900 4 4
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [4. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy molgan (#284). Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled örvénykerítés varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a molgan testét. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a molgan testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. [419 : 0] (vámpirizáció: +39 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egyhelyben toporogsz. [9 pontot használtál fel, van még 392.]

lm 905 8 900 mozogsz 905 8 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [6. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 27 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Továbbsuhansz a folyosón. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Egyszercsak eltűnik a lábad alatti kőlap, és egy hegyes karókkal teli verembe esel! Szerencsédnek köszönhetően csak 24 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy molgan (#284). Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a molgan jobb karját. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a molgan testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a molgan jobb karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Karmával néhányszor a molgan megcsapja a fejedet. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. [258 : 29] (vámpirizáció: +32 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [32 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 9 3 12 mozogsz 9 3 12
Ahogy továbbmész, megpillantod a felfelé vezető lépcsőt. Kis habozás után felmész rajta - és már a következő szinten vagy! [9. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Összefutsz Norlannal. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy hadilobogót, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [3. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [11. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [12. PONT.] Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [29. PONTON vagy.] [12 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 30 905 32 mozogsz 30 905 32
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [30. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál (#276). Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzeső varázslat. 27 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a tűzelementál testét. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy armageddon. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (védelem tűz ellen védte meg a nyomorultat.) A lény immúnis erre a varázslatra! Cápafoggal épp hogy megszúrod a tűzelementál testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot vesztettél. A tűzelementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. [508 : 59] (vámpirizáció: +80 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [31. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Egy kis szobába érkezel. [32. PONT.] Egy aranyfecskét veszel észre magad előtt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske bal lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre támadsz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 325 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 136 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 35 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 99 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [713 : 43] (vámpirizáció: +96 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [19 pontot használtál fel, van még 329.]

kb 500 1 kiveszel a bankból az 500. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 900 34 mozogsz 900 34
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [33. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [34. PONT.] Egy tűzelementál (#276) lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tűzelementál testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tűzelementál lángoló testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a tűzelementál testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A tűzelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 26 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a tűzelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. [528 : 53] (vámpirizáció: +69 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy aranyfecske (#283). No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az aranyfecske testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 35 életpontot vesztettél. Végítélettel épp hogy megszúrod az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {KCC:} Cápafoggal megbököd az aranyfecske testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüsttollú nyíl felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 93 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [661 : 88] (vámpirizáció: +59 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A fal mellett találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-7 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 norgat kulcs [norgat kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 1 angyalok gyűrűje és 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [6 pontot használtál fel, van még 323.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 44 3 13 mozogsz 44 3 13
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [44. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [3. PONT.] Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [11. PONTRA.] Az út véget ér - egy zsákutca! [13. PONT.] Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [35. PONTRA.] [9 pontot használtál fel, van még 314.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy aranyfecske (#283). Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske jobb lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske aranyszárnyát. (6 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) Cápafoggal megdöfködöd az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mithril felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 35 életpontot vesztettél. {KCC:} Végítélettel meghorzsolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 33 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [673 : 91] (vámpirizáció: +92 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó a következő akadály. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [37. PONT.] Egy aranyfecske (#283) lakik itt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod az aranyfecske nyakát. (6 támadással 343 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az aranyfecske fejét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 32 életpontot vesztettél. Végítélettel megérinted az aranyfecske testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal megérinted az aranyfecske testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 32 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [690 : 84] (vámpirizáció: +90 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [38. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy jégelementál (#277). Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A mészárlásra kiszemelt áldozat fehér glóbusz varázst lök magára. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégelementál fagyos testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (36 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a jégelementál testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a jégelementál fejét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A jégelementál mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A jégelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4483 tapasztalati pontot kaptál. [484 : 73] (vámpirizáció: +75 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Rövid körbevizsgálódás után találsz egy bronzból öntött nagy dobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő márványkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-9 életerő.) Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [9 pontot használtál fel, van még 305.]

kpcs 3 38 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 43 4 9 mozogsz 43 4 9
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [37. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [36. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [35. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [43. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [4. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [8. PONTON vagy.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [9. PONT.] Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [5. PONT.] [18 pontot használtál fel, van még 287.]

lm 6 905 7 mozogsz 6 905 7
Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [6. PONT.] Az egyik sarokban találsz egy vasalt faládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 smaragd kulcs [smaragd kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP], 150 arany, 1 norgat kulcs [norgat kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP] és 1 moa üveggömb [moa üveggömb ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [5. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, kőből faragott ajtó a következő akadály. Az ajtóra egy gyanús, nagyon gyanús rúna van rajzolva. Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [19 pontot használtál fel, van még 268.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 331. fordulód.

 Erő:44 (53)  Szint:31  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:55 (59)  Támadás:45  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:43 (39)  Védekezés:62  Menekülés:30 % Életkor:40/75 év 
 Egészség:55 (58)  Életpont:577/803  Jellem: jó (630) Tul. pont:
 Szerencse:53 (72)  Varázspont:1164/404  Pénz:28133 arany Kép. pont:38 
 Tudatpont:14/3   Pszi pont:184/87   Halhatatlanság:4 %   EFejl:21 
Eddig összesen 3011 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 66139 TP-t kaptál. Jelenleg 3623403 TP-d van. A következő szinthez még 376597 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, élőholt ősmágus, triklem drakolder. A 331. fordulódban 8742 arany került a bankszámládra. 8742 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/69   ökölvívás: 25/30   szúrófegyverek: 38/20 (+20%)
  vágófegyverek: 12/1   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 33/35 (+10%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 20/69   2. nyomkövetés: 86/16 (+5%)   3. mászás: 10/14
  4. csapdakészítés: 11/19 (+6%)   5. csapdaészlelés: 13/36 (+88%)   6. gyógyítás: 44/2
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 26/44 (+24%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 95/5 (-705%)   11. taumaturgia: 51/81 (-1579%)   12. szerencsejáték: 3/24
  13. versengés: 8/45 (+9%)   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/92
  16. szörnyismeret: 34/32   17. pszi: 21/4 (+2%)   18. zárnyitás: 20/96 (+1308%)
  19. vadászat: 6/29   20. vitalitás: 1/77   21. bányászat: 26/18
  22. úszás: 8/87        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)]
segítesz max. 200 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)