TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. febr. 9. 9h:56'
EZ A 442. JÁTÉKHETED, 332. FORDULÓD
443. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 219
Extra forduló: 2

ZAKNAFEIN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [198,28] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 7. pontnál.

ek 273 7 434 t. energia kisütése: 273 7 434
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 34 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

t 176 1 támadod a 176. szörnyet
FT 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 664.]

ek 7 18 5 t. energia kisütése: 7 18 5
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+5 zárnyitás.) (-5 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 664.]

lm 900 41 4 mozogsz 900 41 4
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [5. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [41. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [2. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [4. PONT.] Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [8. PONTON.] [9 pontot használtál fel, van még 655.]

lm 10 905 16 mozogsz 10 905 16
Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [10. PONT.] Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [14. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. 13 nyílvessző talált el. 104 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők hegyére kent méreg lehetett. A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 30 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [16. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy tűzelementál (#276). Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tűzelementál lángoló testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel több döféssel felnyársalod a tűzelementál testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a tűzelementál testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt észbe kapnál, a tűzelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A tűzelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4513 tapasztalati pontot kaptál. [502 : 57] (vámpirizáció: +79 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [19 pontot használtál fel, van még 636.]

lm 900 19 24 mozogsz 900 19 24
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [17. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy óriás csontváz (#176)! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz zörgő csontjait. (5 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {GYD:} Végítélettel több döféssel felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 241 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd az óriás csontváz sárga bordáit. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2237 tapasztalati pontot kaptál. [311 : 28] (vámpirizáció: +56 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kvazár kardot [kvazár kard ládikóba-> 140 arany, -2 ÉP] és 1 kvazár páncélt. Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [20. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Iszonyatos ütést érzel, ahogy a lecsapó kőfal-csapda telibe talál. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [21. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy aranyfecske (#283). Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal vállát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az aranyfecske testét. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az aranyfecske bal lábát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő királyi korona felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 36 életpontot vesztettél. Végítélettel többször eltalálod az aranyfecske bal vállát. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Cápafoggal megbököd az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 35 életpontot vesztettél. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [712 : 87] (vámpirizáció: +124 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Nincs megállás - továbbtotyogsz. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [22. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [23. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [24. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan (#284). Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy örvénykerítés rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a molgan jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. Végítélettel tökéletesen perforálod a molgan bal lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal jól megszúrod a molgan bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. [391 : 0] (vámpirizáció: +35 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 norgat kulcsot [norgat kulcs ládikóba-> 24 arany, -2 ÉP]. [21 pontot használtál fel, van még 615.]

bb 500 5 beraksz a bankba az 500. tárgyat (5 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-64 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 615.] 27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 615.] 27 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 615.]

lm 26 27 28 mozogsz 26 27 28
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az út itt elkanyarodik. [25. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [26. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy széles, magas terembe érsz. [28. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [12 pontot használtál fel, van még 603.]

kpcs 3 28 kapcsoló 3
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

lm 42 40 29 mozogsz 42 40 29
Az út véget ér - egy zsákutca! [42. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [2. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [39. PONT.] Egy aranyfecskét veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske fejét. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aranyfecske bal lábát. (6 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az aranyfecske testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 37 életpontot vesztettél. Végítélettel megbököd az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az aranyfecske testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő mithril felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 35 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 100 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [693 : 92] (vámpirizáció: +62 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Elértél a felfelé vezető lépcső aljához. Felkukázol, majd lassan fellépkedsz. [40. PONT. --> 3. SZINT, 1. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Továbbmész. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [26. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [28. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Ekhnagorhu (#291) van előtted! Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal megdöfködöd az Ekhnagorhu testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Az Ekhnagorhu belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 32 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. [555 : 119] (vámpirizáció: +88 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Bekukkantasz a kis terembe. [30. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [29. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ősdentor (#282). Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor testét. (6 támadással 340 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. [635 : 11] (vámpirizáció: +90 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [30 pontot használtál fel, van még 573.]

lm 29 29 29 mozogsz 29 29 29
Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

kpcs 3 29 kapcsoló 3
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot használtál fel, van még 553.]

ftv 92 288 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 288. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

ftv 50 288 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 288. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

t 288 1 támadod a 288. szörnyet
FT 288 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 553.]

lm 35 35 34 mozogsz 35 35 34
A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [30. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [32. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [33. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [35. PONT.] Egy ezerszemű bestia (#288) lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 61 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-29 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (91 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (7 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Cápafoggal többször eltalálod az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 48 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Előremozdulva, az ezerszemű bestia kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő királyi korona felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-11 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Végítélettel többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.) {KCC:} Cápafoggal többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstshuriken felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-28 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy pszi kő, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> 16 arany, -2 ÉP], 2 vas dobónyíl és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. Messze hajítod a vacak kis élőholt ősmágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas ezerszemű bestia trófeát. 14040 tapasztalati pontot kaptál. [1016 : 601] (vámpirizáció: +189 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Némi kutatás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 1 moa smaragd, 1 pszi kő, 1 Zu'lit tarsolya, 1 esszenciakristály és 2 a fiatalság itala. Gyorsan kiüríted a ládát. Egyhelyben toporogsz. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [33. PONT.] Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [34. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy ősdentor (#282)! Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a Végítéletet a másikra rontasz. Végítélettel több döféssel felnyársalod az ősdentor nyakát. (6 támadással 334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Végítélettel kicsit megsebzed az ősdentor fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Cápafoggal meghorzsolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ősdentor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Az ősdentor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. [568 : 68] (vámpirizáció: +116 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [21 pontot használtál fel, van még 532.]

kpcs 3 34 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [20 pontot használtál fel, van még 512.]

lm 36 36 36 mozogsz 36 36 36
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [33. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. [32. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Nincs más lehetőséged: megpróbálod az ajtót erővel betörni. Egy nagy lendületet véve, vállal benyomod az ajtót. Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [36. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragadozó (#292). No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a ragadozó testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a ragadozó bal oldalát. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Cápafoggal megérinted a ragadozó bal vállát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A ragadozó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. [459 : 15] (vámpirizáció: +71 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy Ekhnagorhut pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 30 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (30 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. {GYD:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu bal vállát. (6 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 35 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. [584 : 127] (vámpirizáció: +97 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egy Ekhnagorhu (#291) lakik itt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (21 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az Ekhnagorhu jobb vállát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. [566 : 109] (vámpirizáció: +93 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [12 pontot használtál fel, van még 500.]

lm 36 37 4 mozogsz 36 37 4
Egyhelyben toporogsz. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [37. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [2. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [3. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó! Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [4. PONT.] Egy ősdentor (#282) lakik itt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor jobb vállát. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet a másikra ugrasz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod az ősdentor tüskés hátát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Cápafoggal megdöfködöd az ősdentor testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Az ősdentor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. [666 : 24] (vámpirizáció: +84 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megpillantasz egy elmozdítható kormányra emlékeztető kereket. Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [9 pontot használtál fel, van még 491.]
kpcs 3 4 kapcsoló 3
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Nem tudsz ellenállni a késztetésnek, lassan elforgatod. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

lm 6 8 mozogsz 6 8
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [5. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy viharóriás (#278). Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 35 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás bal oldalát. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás oszlopos lábát. (6 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Cápafoggal jól megszurkálod a viharóriás oszlopos lábát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Semmi hatás! A viharóriás nagyot üt a jobb karodra. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Végítélettel megdöfködöd a viharóriás bal lábát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Cápafoggal meghorzsolod a viharóriás testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A viharóriás az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 46 életpontot vesztettél. A viharóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 7594 tapasztalati pontot kaptál. [827 : 273] (vámpirizáció: +138 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [6. PONT.] Egy Notermanthit veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi izmos testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Egek! Mekkorát kputtyintott ez a mocsok! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Elszántan a másikra támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Cápafoggal megérinted a Notermanthi testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Notermanthi száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 60 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3888 tapasztalati pontot kaptál. [380 : 17] (vámpirizáció: +52 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve megfejtés. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [5. PONT.] Folytatod az utat. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [7. PONT.] Összefutsz Norlannal. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy hadilobogót, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rothasztó talizmánt és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy élőholt ősmágus trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Jól megnézed, bár ő nem lát téged. Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [8. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Ekhnagorhu (#291). Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 33 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az Ekhnagorhu jobb vállát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (29 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu bal oldalát. (6 támadással 342 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). {KCC:} Cápafoggal jól megszurkálod az Ekhnagorhu testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 32 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. [562 : 118] (vámpirizáció: +93 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [18 pontot használtál fel, van még 473.]

ftv 92 231 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 231. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

ftv 50 231 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 231. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 473.]

lm 9 9 9 mozogsz 9 9 9
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [9. PONT.] Egy woorgard (#231) lakik itt. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 6 tüske. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (6 támadással 27 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard testét. (7 támadással 302 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Cápafoggal többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard testét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {KCC:} Cápafoggal kicsit megsebzed a woorgard testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2268 tapasztalati pontot kaptál. [768 : 20] (vámpirizáció: +150 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egyhelyben toporogsz. Egyhelyben toporogsz. [3 pontot használtál fel, van még 470.]

h 697 999 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+302 varázspont, -605 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 470.] Minden sebed tökéletesen begyógyult! A szent jogar használat után porrá válik. [2 pontot használtál fel, van még 468.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 466.] Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 464.]


KARAKTERLAP
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 332. fordulód.

 Erő:44 (55)  Szint:31  Merészség:10/5 Magasság:181 cm 
 IQ:55 (56)  Támadás:47  Agresszió:4 Testsúly:87 kg 
 Ügyesség:43 (39)  Védekezés:70  Menekülés:30 % Életkor:40/83 év 
 Egészség:55 (58)  Életpont:577/579  Jellem: jó (631) Tul. pont:
 Szerencse:53 (78)  Varázspont:1170/523  Pénz:29616 arany Kép. pont:38 
 Tudatpont:14/0   Pszi pont:184/161   Halhatatlanság:4 %   EFejl:21 
Eddig összesen 3028 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 87935 TP-t kaptál. Jelenleg 3711338 TP-d van. A következő szinthez még 288662 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 331. fordulódban 8742 arany került a bankszámládra. 8785 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 8/69   ökölvívás: 25/30   szúrófegyverek: 38/39 (+19%)
  vágófegyverek: 12/1   ütőfegyverek: 2/28   lőfegyverek: 33/43 (+8%)
  dobófegyverek: 20/6        

Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtőzködés: 20/80 (+11%)   2. nyomkövetés: 86/25 (+9%)   3. mászás: 10/14
  4. csapdakészítés: 11/25 (+6%)   5. csapdaészlelés: 13/66 (+30%)   6. gyógyítás: 44/2
  7. titkosírás: 6/26   8. felderítés: 26/68 (+24%)   9. szörnyidomítás: 5/0
  10. teológia: 103/86 (+881%)   11. taumaturgia: 68/63 (+1682%)   12. szerencsejáték: 3/24
  13. versengés: 8/45   14. harcművészetek: 21/8   15. zene: 10/92
  16. szörnyismeret: 36/32 (+200%)   17. pszi: 21/6 (+2%)   18. zárnyitás: 15/88 (-508%)
  19. vadászat: 8/29 (+200%)   20. vitalitás: 1/99 (+22%)   21. bányászat: 26/35 (+17%)
  22. úszás: 8/87        

FELTÉTELES PARANCSOK
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)]
segítesz max. 200 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 16)
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), halálmadár (#351), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177), triklem drakolder (#275), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225)