TÚLÉLŐK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. febr. 17. 15h:06'
EZ A 443. JÁTÉKHETED, 333. FORDULÓD
444. játékheted kezdete: febr. 23.
A következő fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4960
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 47
Extra forduló: 2 |
|
ZAKNAFEIN KALANDJAI
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Huss, visszateleportálsz a körre! (9. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 603.]
lm 22 24 13 | mozogsz 22 24 13
|
Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [10. PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész.
Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy kanyarhoz
érkeztél. [20. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [21. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol.
Egy ragadozó (#292)! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a
fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia...
Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek.
A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű
nyíl. Pár lövedéked átjárja a ragadozó jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki!
Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva a Végítéletet a másikra ugrasz. {GYD:} Végítélettel nagy lendületekkel át-
meg átszúrod a ragadozó nyakát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal
meghorzsolod a ragadozó bal lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A ragadozó többször
végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak
feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
A ragadozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. [462 : 26] (vámpirizáció: +71 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kis szobába érkezel. [22. PONT.] Egy ragadozót veszel észre
magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2
életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot
eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). A hosszú íjjal célzol és
lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a ragadozó testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny
hősugarat lő ki! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Végítélettel néhányszor
teljesen átdöföd a ragadozó bal lábát. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Cápafoggal épp
hogy megszúrod a ragadozó sziklakemény testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy
méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ragadozó csapásokat
oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod
magadról! A ragadozó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ragadozó
összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. [593 : 19] (vámpirizáció: +73 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Belépsz a térképen is jelölt szobába. [23. PONT.] Egy ragadozót
pillantasz meg. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Potenciális célpontod
gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak
lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal.
Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A szörny hősugarat lő ki! Szerencsére idejében félreugrasz.
Meglengetve a Végítéletet a másikra rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ragadozó testét. (5
támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Cápafoggal megdöfködöd a ragadozó testét. (4 támadással
121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól
11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Karmával
néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Végítélettel megdöföd a ragadozó bal
lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Cápafoggal kicsit megsebzed a ragadozó testét. (1
támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III
varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10
életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Karmával néhányszor a ragadozó
megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ragadozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. [475 : 51] (vámpirizáció: +98 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [24. PONT.] Az egyik sarokban
találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal belemar a
kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs [amul kulcs ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], 175 arany, 1 a
fiatalság itala, 1 kisebb zan és 1 dözmöng szív [dözmöng szív ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Mindenre
felkészülve lépsz be a kis terembe. [23. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [22. PONT.] Felkészülve a
legrosszabbra, belépsz. [21. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Megtorpansz:
kanyarodik az út! [20. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [11.
PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a
következő akadály. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült!
Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [13. PONT.] Egy ősdentort veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb
kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű:
célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy
puha ütés. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy
méregfelhő II varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A közelharc előtt még megeresztesz a
hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Megmarkolva a Végítéletet
ellenfeledre támadsz. Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd az ősdentor bal lábát. (6 támadással 337 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+68 életerő). {KCC:} Cápafoggal jól megszurkálod az ősdentor testét. (4 támadással 150 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 150
életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 27 életpontot
vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny
még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> 35 arany, -2 ÉP] 3672 tapasztalati pontot kaptál. [637 : 27] (vámpirizáció: +99 ép)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megpillantasz egy elmozdítható
kormányra emlékeztető kereket. Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat, elfordítod. Egy
pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből.
[42 pontot használtál fel, van még 561.]
A falból egy elforgatható kerék áll ki. [már elforgattad] Érdeklődve megvizsgálod, majd, miután nem látsz semmi gyanúsat,
elfordítod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 561.]
lm 16 19 38 | mozogsz 16 19 38
|
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [12. PONT.] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [14. PONT.]
Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt.
Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [15. PONT.] Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem
kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően
csak 37 életpontot vesztettél. Megkapaszkodsz a verem szélében, és felhúzód magad.
Belépsz a térképen is jelölt szobába. [16. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem
üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 47 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az
erődet: sikerül kikapaszkodnod.
A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában. Azonnal
belemar a kezedbe. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 amul kulcs [amul kulcs ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], 1
őselemek köpenye, 1 Eldereth szilánk, 5 borkonyó bibe és 1 angyalok gyűrűje. Gyorsan kiüríted a ládát. Úgy határozol, hogy
körülnézel a következő teremben: [15. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [14. PONT.] A
szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [12. PONT.] Haladsz előre. Egy T-elágazáshoz
érkeztél. [11. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [17. PONT.] Úgy határozol, hogy körülnézel a
következő teremben: [18. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [19. PONT.] Rövid
körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Egy parányi kígyó is volt a ládában.
Azonnal belemar a kezedbe. (-1 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Megnézed, hogy mi a
zsákmány: 1 amul kulcs [amul kulcs ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP], 70 arany, 1 őstroll agyaló és 1 arany karperec [arany
karperec ládikóba-> 26 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály
fogad. [18. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [17. PONT.] Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz
érkeztél. [11. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [10.
PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [9. PONT.] Minden
rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [8. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A gyér világításnál gyors
pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.]
Összefutsz Norlannal. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy gyémántsisakot, egy
hadilobogót, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy mágusköpenyt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt,
egy rothasztó talizmánt és egy törpe bakancsot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy kisebb quwarg isten
trófea és egy élőholt ősmágus trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tornádó
örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi
doareg! Szegény állat majd megszakad. Persze nem lát téged.
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [5. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán
egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [3. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy
terembe. [2. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca! [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet
látsz. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó körvonalai bontakoznak ki
előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [26.
PONT.] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Egy kattanást hallasz, és a
következő pillanatban egy hatalmas dárdahegy siklik elő a falból. Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [28. PONT.] Ahová belépsz, az egy kisebb szoba. [30. PONT.] Haladsz
előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet
látsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Az út véget ér - egy zsákutca!
[38. PONT.] Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy
utolsó kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Oopsz! Elfordul
körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [39. PONTRA.] [87 pontot használtál fel, van még 474.]
Hopp, itt lehet eggyel feljebb menni! A lépcső nem túl bizalomgerjesztő, de azért felmászol rajta - és lám, baj nélkül! [40.
PONT. --> 4. SZINT, 1. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [2. PONT.] Az ajtó felett egy furcsán ködszerű, mégis
árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül hörgést, morgást, sziszegést és hasonló hangokat hallasz. Bátran haladsz tovább.
Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Megfelelő mozdulatok kíséretében
mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal
megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt Rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a
Rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
teológia). Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3.
PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy molgan (#284). Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont
nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod
örvénykerítés varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen
belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg
irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal
ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a molgan jobb vállát. (5 támadással 120
életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Vad
csatakiáltással, felemelve a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a molgan
töpörödött testét. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Cápafoggal megdöföd a molgan
töpörödött testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a
hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. [265 : 0] (vámpirizáció: +30 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 angyalok gyűrűjét. Egy szörnnyel
találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy aranyfecske (#283). Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem
lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat.
Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy
kifacsarása pszi támadással. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a
hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 114
életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {KCC:} Végítélettel tökéletesen perforálod az aranyfecske
csillogó testét. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre armageddon varázslatot lősz. Semmi eredménye! (úgy látszik védelem tűz ellen védte a csupasz testét.)
Cápafoggal jól megszurkálod az aranyfecske testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Az
aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl
felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot
vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd
eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 95 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [616 : 51] (vámpirizáció: +101 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Ekhnagorhu (#291). No, ma sem
fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális
célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai
puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 34 életpontot vesztettél. A hosszú
íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az Ekhnagorhu lángoló testét. (5 támadással
122 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (23 életpontot vesztettél.)
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu testét. (6
támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az Ekhnagorhu testét. (2
támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled
tűzgolyó varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de
végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. [540 : 112] (vámpirizáció: +85 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7
varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ragadozót pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó.
Felkészülsz az összecsapásra.
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot,
majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Még elég távol
vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja
félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ragadozó jobb oldalát. (5 támadással 127 életpontot sebezve.) A
lény szeméből hősugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan a másikra támadsz. Végítélettel nagy lendületekkel
át- meg átszúrod a ragadozó jobb karját. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy
kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy armageddon varázslatot. 194 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöföd a ragadozó
sziklakemény testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A ragadozó néhányszor belevágja
karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A ragadozó
néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit,
majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. [640 : 13] (vámpirizáció: +65 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Egyhelyben toporogsz.
[9 pontot használtál fel, van még 465.]
lm 5 10 11 | mozogsz 5 10 11
|
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [4. PONT.] Az
út véget ér - egy zsákutca! [5. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből
energia áramlik testedbe. Létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 9. PONTRA. A falhoz lapulva osonsz előre.
Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró
tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Ekhnagorhu (#291). Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz,
kiplasztikázod egy kicsit.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia...
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe
érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 122
életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (27 életpontot vesztettél.)
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Ekhnagorhu testét. (6
támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Cápafoggal többször eltalálod az Ekhnagorhu testét. (4
támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1
támadástól 29 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot
vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. Az
Ekhnagorhu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 pirkitet. 5832 tapasztalati pontot kaptál. [592 : 138] (vámpirizáció: +95 ép) Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
A kisebb zan energiát szív el (-1 VP). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2
életpont). A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] [12 pontot használtál fel, van még 453.]
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz!
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így
cselekszel te is. Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést
hallasz a messzeségből. [20 pontot használtál fel, van még 433.]
lm 12 6 15 | mozogsz 12 6 15
|
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [10. PONT.] Bah! Egy zsákutcába
jutottál! [12. PONT.] Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 4. PONTRA. Az út
véget ér - egy zsákutca! [6. PONT.] Mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó
kézmozdulattal kisütöd a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen
gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 13. PONTRA. Az út egy széles, tágas szobába
torkollik. [14. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant
rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Egy molgant pillantasz meg. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy
örvénykerítés mágia... Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú
íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan testét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.)
Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre rohansz.
Végítélettel néhányszor teljesen átdöföd a molgan töpörödött testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+34 életerő). {GYD:} Cápafoggal megdöföd a molgan testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6
életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Ellenfeled
megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A molgan összeesik, és nem mozdul többé.
Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manakristályt. 2683 tapasztalati pontot kaptál. [416 : 0] (vámpirizáció: +40 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7
varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [15. PONT.] [15
pontot használtál fel, van még 418.]
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Sikerrel jársz! Rögtön
szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell
nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [20 pontot
használtál fel, van még 398.]
lm 16 7 20 | mozogsz 16 7 20
|
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [14. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza
kell fordulnod. [16. PONT.] Oopsz! Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [4. PONTRA.] Az út véget ér - egy
zsákutca! [7. PONT.] Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő
pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Gyógyulsz
(+2 életpont). Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 17. PONTRA. Egy nagyobb
terembe érkezel. [18. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre.
Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragadozó (#292). Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja.
Szerinted pedig az övé.
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal
ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan
megsorozod a ragadozó testét. (5 támadással 50 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki. Villámgyorsan
félrepördülsz. Megmarkolva a Végítéletet ellenfeledre rohansz. {KCC:} Végítélettel több döféssel felnyársalod a ragadozó
jobb lábát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Cápafoggal jól megszurkálod a ragadozó
nyakát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A ragadozó többször végigkarmolja a derekadat.
(2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek.
Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) {GYD:} Végítélettel kicsit
megsebzed a ragadozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). {GYD:} Cápafoggal épp
hogy megszúrod a ragadozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A szörny több
karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni.
Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Karmával néhányszor a ragadozó megcsapja a fejedet. (2 támadástól
35 életpontot vesztesz.) A ragadozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének
fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 moa smaragdot. 4256 tapasztalati pontot kaptál. [431 : 127] (vámpirizáció: +71 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot.
[-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Az út véget ér - egy zsákutca! [20. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban
megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is.
Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a
messzeségből. [15 pontot használtál fel, van még 383.]
Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban
minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [0 pontot használtál fel, van
még 383.]
lm 19 8 25 | mozogsz 19 8 25
|
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [18. PONT.] Elértél a folyosó
végéhez. Innen nem vezet tovább út. [19. PONT.] Zutty! Mi volt ez? Ahá, teleportáltál! [4. PONTON vagy.] Egyszercsak
látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [8. PONT.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) A kisebb zan
energiát szív el (-1 VP). Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak
gyűlik benned. Befejezted a kényszerport varázslatot! [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Oopsz!
Elfordul körülötted a világ. Teleportáltál egyet! [21. PONTRA.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy
terembe léptél be. [22. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre.
Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy aranyfecske (#283). Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz
is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). A másik
mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha
ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak
ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az
aranyfecske jobb szárnyát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre ugrasz.
Végítélettel tökéletesen perforálod az aranyfecske bal szárnyát. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67
életerő). Cápafoggal jól megszurkálod az aranyfecske jobb lábát. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29
életerő). Az aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe.
Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a
birtokodban levő mithril felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1
támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 35 életpontot vesztettél. Végítélettel
megkarcolod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Cápafoggal
megbököd az aranyfecske testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva,
megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az
aranyfecske megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1
támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl
felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4
életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 37 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összeesik, és nem
mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kőkést, szereztél 94 aranyat. 6056 tapasztalati pontot kaptál. [813 : 90] (vámpirizáció: +117 ép) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7
varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [23. PONT.] Hirtelen
kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak
37 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Továbbsuhansz a folyosón. [24. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket,
már tudod is, hogy milyet. 13 nyílvessző talált el. 94 életpontot vesztettél. A különösen maró fájdalom oka a nyílvesszők
hegyére kent méreg lehetett.
Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [25. PONT.] Egy tüskés gigaférget pillantasz meg. Mivel
meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A
szilánk működik (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Meglengetve a Végítéletet ellenfeledre
ugrasz. Végítélettel tökéletesen perforálod a tüskés gigaféreg testét. (6 támadással 312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz
(+63 életerő). {GYD:} Cápafoggal néhányszor teljesen átdöföd a tüskés gigaféreg testét. (4 támadással 151 életpontot
sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tüskés gigaféreg, ahogy megpróbál
megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee!
Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 3018 tapasztalati pontot kaptál. [463 : 18] (vámpirizáció: +94 ép) Megújítod a vámpirizáció
varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [21 pontot használtál fel, van még 362.]
bb 500 2 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (2 darabot)
|
Beraksz a bank széfjébe 2 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 362.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
|
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 64 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 362.]
lm 28 26 30 | mozogsz 28 26 30
|
Haladsz előre. Egy kanyarhoz érkeztél. [27. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra,
majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid
kimerültek [-7 varázspont].
Továbbsuhansz a folyosón. Egy újabb kanyarnál vagy. [28. PONT.] Haladsz előre. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Halvány
fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [25. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült
ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Úgy lépsz
be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [26. PONT.] Csodás dolgot pillantasz meg: egy
nekrofun trón! Rövid tétovázás után beleülsz a trónba. Fantasztikus érzés! Minden varázserőd visszatért. A nekrofun trón
kiszürkül: úgy látszik, kimerült, nyilván sok idő, amíg újratöltődik. Egy széles, magas terembe érsz. [25. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Kanyarodik a járat. [27. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az út
ismét kanyarodik. [28. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Újabb kanyar! [30.
PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót.
Pánikszerűen menekülni kezdesz! Szerencsédnek köszönhetően csak 28 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz
félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
[27 pontot használtál fel, van még 335.]
vv 205 | elmormolod a 205. varázslatot
|
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-29 varázspont.] Morgan
szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 333.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [32. PONT.] Rövid szisszenés, de
mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán
érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [33. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi mester (#251).
Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy
puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2
életpont). Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 5 tüske. Lövedékeiddel perforálod a
zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) Meglengetve a Végítéletet a másikra ugrasz. {GYD:}
Végítélettel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester jobb lábát. (4 támadással 244 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+49 életerő). {KCC:} Cápafoggal jól megszúrod a zombi mester fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 121 életpontot sebeztél.
Ellenfeled rosszul lesz. A zombi mester karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.)
Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1958
tapasztalati pontot kaptál. [467 : 5] (vámpirizáció: +56 ép) (-11 vp) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Mész
tovább, előre. Az út itt elkanyarodik. [34. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves
tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a
tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [35. PONT.] Belépsz a térképen is jelölt szobába. [36. PONT.]
Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 37. PONTRA. Hangtalan léptekkel osonsz
előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró,
nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely
a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, gránitból készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted.
Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A belépés
pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [40. PONT.] [21 pontot használtál fel, van még 312.]
Hosszas kutatásba, vizsgálódásba kezdesz: valahol itt lennie kell egy titkos kallantyúnak! Sikerrel jársz! Rögtön szemet szúr
az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból.
[20 pontot használtál fel, van még 292.]
ftv 142 279 | felt. tám/véd. varázslat a 142. varázslatot a 279. szörnyet
|
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még
292.]
t 279 1 | támadod a 279. szörnyet
|
FT 279 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 292.]
lm 41 41 41 | mozogsz 41 41 41
|
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [38.
PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy
halálelementál (#279) van előtted! Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már életpajzs vibrál körülötted. Morgan szilánkja
gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (köszönhetően életpajzs védelmednek.) Még elég távol
vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A célpont mellett
süvít el a lövedéked. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a
Végítéletet a másikra ugrasz. Végítélettel megbököd a halálelementál bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.)
Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. A támadásnak sajnos
semmi eredménye sem volt. A halálelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 15 életpontot
vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott
életpajzs védelmed.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy armageddon varázslat. 407 életpontot sebeztél. Cápafoggal épp
hogy megszúrod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A
halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz:
halálvarázs II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott életpajzs védelmed.) Elmegy a
kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. [445 : 57] (vámpirizáció: +9 ép)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál
vagy. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [41. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor
észreveszed, hogy egy halálelementál (#279) van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2
életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre
puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled
támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott életpajzs
védelmed.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a
lövedéked. A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Vad csatakiáltással, felemelve a
Végítéletet ellenfeledre ugrasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál
megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal
köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. (életpajzs védelmez.) Végítélettel néhány helyen meghorzsolod a
halálelementál testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a
halálelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A halálelementál Neked esik, és
mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. A támadása
szerencsére hatástalan volt. (életpajzs védett meg.) Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és
felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. [73 : 53] (vámpirizáció: +16 ép)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál
vagy. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [41. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel
osonva látod, hogy egy halálelementál (#279). Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: életpajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2
életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már
süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled
támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! (köszönhetően életpajzs védelmednek.)
A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ez mellément. A rém borzalmasat üvölt. De te csak
kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Végítélettel gyengén megszurkálod a
halálelementál bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Cápafoggal épp hogy
megszúrod a halálelementál testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A halálelementál
mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled halálvarázs II varázslatot lő
rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (életpajzs védelmez.) {KCC:} Végítélettel megdöfködöd a
halálelementál vörösen izzó képét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A halálelementál
leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Távolról halálvarázs II varázslatot lő rád a másik. A
támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel életpajzs van rajtad.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Beintesz
neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. [176 : 34] (vámpirizáció: +37 ép)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál
vagy. [12 pontot használtál fel, van még 280.]
lm 39 39 39 | mozogsz 39 39 39
|
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [39. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz lord (#177) van
előtted! Fegyvere egy agyartőr. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik
(+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol:
ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns
kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú
íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a Végítéletet
a másikra ugrasz. Végítélettel meghorzsolod a csontváz lord testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6
életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A
tulajdonságpajzs védelmez. Nem találtad el! Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól
33 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz
futni. Te villámgyorsan megindulsz. [26 : 69] (vámpirizáció: +6 ép)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál
vagy. Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [39. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel
osonva látod, hogy egy csontváz lord (#177). Fegyvere egy agyartőr. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked
ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted.
Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Mélyen koncentrálva,
megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk
működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás!
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ez
mellément. Marokra fogva a Végítéletet a másikra támadsz. {KCC:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a csontváz lord
nyakát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden
csapását hárítanod. (3 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Végítélettel megdöfködöd a
csontváz lord testét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy
méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengéjét vadul
forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Elmegy
a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. [90 : 61] (vámpirizáció: +19 ép)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál
vagy. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [39. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy
csontváz lord (#177)! Fegyvere egy agyartőr. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2
életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a
másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után
már süvít is feléd egy sorvasztás. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a
hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Marokra fogva a Végítéletet
ellenfeledre ugrasz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi
eredménye! Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a bal válladon és
karodon. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Végítélettel kicsit megsebzed a csontváz lord
jobb karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több
vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Nem akarsz
kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. [27 : 25] (vámpirizáció: +6 ép)
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-7 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Ismét a térkép szerinti 38. pontnál vagy. [9
pontot használtál fel, van még 271.]
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot
|
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2
életpont). [2 pontot használtál fel, van még 269.]
KARAKTERLAP |
Zaknafein, egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd sárga. Raia személyes tanácsadója (15) vagy. A Lélektisztító Irgalmas Nővérek (#9105) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 333. fordulód.
Erő: | 44 (55) | | Szint: | 31 | | Merészség: | 10/5 | | Magasság: | 181 cm |
IQ: | 55 (56) | | Támadás: | 47 | | Agresszió: | 4 | | Testsúly: | 87 kg |
Ügyesség: | 43 (39) | | Védekezés: | 70 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 40/83 év |
Egészség: | 55 (58) | | Életpont: | 577/588 | | Jellem: | jó (632) | | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 53 (78) | | Varázspont: | 1176/743 | | Pénz: | 31197 arany | | Kép. pont: | 38 |
Tudatpont: | 14/5 | | Pszi pont: | 184/232 | | Halhatatlanság: | 4 % | | EFejl: | 21 |
|
Eddig összesen 3046 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 74214 TP-t kaptál. Jelenleg 3785552 TP-d van. A következő szinthez még 214448 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, ezerszemű bestia, triklem drakolder. A 331. fordulódban 8742 arany került a bankszámládra. 8829 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 8/69 | | ökölvívás: | 25/30 | | szúrófegyverek: | 38/56 (+17%) |
vágófegyverek: | 12/1 | | ütőfegyverek: | 2/28 | | lőfegyverek: | 33/52 (+9%) |
dobófegyverek: | 20/6 | | | | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: Végítélet (#636) (140%) << mandibulakasza (#127) (140%) << ököl (#28) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); tüske (#22) (12 -21.); vashegyű nyíl (#176) (22 -); tüske (#22) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtőzködés: | 20/91 (+11%) | | 2. nyomkövetés: | 86/34 (+9%) | | 3. mászás: | 10/14 |
4. csapdakészítés: | 11/31 (+6%) | | 5. csapdaészlelés: | 14/74 (+108%) | | 6. gyógyítás: | 44/2 |
7. titkosírás: | 6/26 | | 8. felderítés: | 26/98 (+30%) | | 9. szörnyidomítás: | 5/0 |
10. teológia: | 104/20 (+34%) | | 11. taumaturgia: | 69/53 (+90%) | | 12. szerencsejáték: | 3/24 |
13. versengés: | 8/45 | | 14. harcművészetek: | 21/8 | | 15. zene: | 10/92 |
16. szörnyismeret: | 36/77 (+45%) | | 17. pszi: | 21/7 (+1%) | | 18. zárnyitás: | 20/35 (+447%) |
19. vadászat: | 8/29 | | 20. vitalitás: | 1/99 | | 21. bányászat: | 26/52 (+17%) |
22. úszás: | 8/87 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt [szent jogar (#150)] |
segítesz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 50 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), massza (#217), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), noth szellem (#250), tesh alligátor (#353), lidércúr (#252), csontváz lord (#177), óriás csontváz (#176), ezerszemű bestia (#288), halálelementál (#279) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
Raia hívők (#993), kronoelementál (#287), trikornis (#104), semlegesek (#989), jók (#990), magnetikus praglonc (#200), átokmurgattyú (#225) |
|
|